Oh gelukkig nog enige zelfkennis dat wel... maar nog veel te veel natuurlijk..quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja poging tot. De vraagprijs is ook 70 euro of zo volgens mij.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:12 schreef starla het volgende:
Live is een volstrekt correct Engels woord, dus snap niet waar je die onzin vandaan hebt.
Die Rob Geus is nog vele malen erger inderdaad. Wat een vervelende man is dat. Met zijn voetbalfan hoofd...quote:
quote:Op maandag 30 november 2015 23:44 schreef Hippocratos het volgende:
Hey ik heb die twee een keer gezien in zo'n filmpje waarin ze ruzie kregen met rob geusman man man wat een volk
Die eerstequote:
heumeuquote:Op dinsdag 1 december 2015 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die nog nooit met Peter Jan Rens gevreeen hebben
Varkensvlees bevat meer verzadigd vet dan kip.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zou die Virginia nou niet snel een vleeskip noemen, eerder een reuzelzwijn.
Virginia ziet er ook nogal verzadigd uit dus ik kijk niet op van dit feitje.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:52 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Varkensvlees bevat meer verzadigd vet dan kip.
Waarom dan een topic aanmaken voor iets wat ons beiden geen reet interesseert?quote:Op maandag 30 november 2015 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even tussen ons. Mij boeit Peter Jan Rens niets. En zijn kamperdel eigenlijk ook niet.
Hij vindt zichzelf nogal geweldig en kan geen respect opbrengen voor mensen die een andere mentaliteit en levensstijl hebben. Peter Jan Rens heeft in dat filmpje wel gelijk dat hij zegt niet haar leermeester te zijn en haar manier van leven te accepteren.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:53 schreef snakelady het volgende:
Ik heb het programma nog nooit gezien maar ik moet zeggen dat ik die Geus , van de filmpjes die ik nu zien, ook maar een enorme kwal vind.
Prima joh, we zullen dat woord speciaal voor jou uit het woordenboek schrappen.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet of de gemiddelde KLB'er deze hoeveelheid kwaliteit aan kan. Kudos voor de OP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |