abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 2 december 2015 @ 15:48:43 #101
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157966163
Zou de heer van Riest ook weer naar de Grote Kerstshow gaan? :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_157966634
Vursjien gaat over 2 weken iig op vakantie naar de zon. (Bron: haar fb)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_157966748
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:48 schreef Cynix ® het volgende:
Zou de heer van Riest ook weer naar de Grote Kerstshow gaan? :9
theo is een beetje stil deze week
zal toch niet ergens in t hoekje zitten huilen samen met de klb autisten omdat t grote sinterkaktusfeest niet door is gegaan?
  woensdag 2 december 2015 @ 16:26:55 #104
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_157966772
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Vursjien gaat over 2 weken iig op vakantie naar de zon. (Bron: haar fb)
Het is niet te hopen vanwege slagschaduw :D
pi_157968416
Gerda Vogelzoeker is haar wachtwoord vergeten, heb ik vernomen uit betrouwbare bron. :@
  woensdag 2 december 2015 @ 19:30:06 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157970702
Dat is wel heel jammer ;(

RIP Gerda :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157971250
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:25 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

theo is een beetje stil deze week
zal toch niet ergens in t hoekje zitten huilen samen met de klb autisten omdat t grote sinterkaktusfeest niet door is gegaan?
Theo zit anders alweer te reageren op Peter zijn facebook.
pi_157971299
Zelfs een aantal babymachines zien er geen heil meer in.
pi_157974367
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:49 schreef Deckard het volgende:

[..]

Theo zit anders alweer te reageren op Peter zijn facebook.
jaaaa topshow!
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2015 @ 01:31:43 #110
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_157980120
Ik hoop wel dat Gerda het wachtwoord van haar account heeft kunnen herstellen tegen de tijd dat PJ advies nodig heeft over uitkeringen en dergelijke.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2015 @ 21:44:26 #111
240917 Mula
pi_157996803
"Dit jaar met Sinterklaas aanstaande Vrijdag heb ik Zeeland Middelburg uitgekozen om voor arme gezinnen cadeaus uit te delen. Nu wordt dit al ondersteund met dank aan ******

Nu is het natuurlijk zo dat er veel armoede is in Zeeland. En het zal fijn zijn dat er nog donaties binnen komen (materieel).

Dit Jaar wil ik weer kinderen blij maken! Wat hulp is altijd fijn."

Je wil vrijdag heen en dan deel je dit op donderdag? Zou hij gewoon zitten te bedelen om cadeautjes voor Djelisa?
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2015 @ 00:02:31 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158000329
quote:
https://www.facebook.com/lou.traas?pnref=story

Werkt bij eigen bedrijf.
Sponsor van het grote SinterKaktusfeest.
Of een naïeve sukkel, óf aan het witwassen of zo.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 7 december 2015 @ 20:28:05 #113
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158089333
En nog een slachtoffer van meneer Kaktus *O*

quote:
MIJN KANT VAN HET VERHAAL…. HET VERHAAL VAN DE GROTE MENEER KAKTUS SHOW EN MEVROUW STEMBAND!
Ik wil jullie uitnodigen om mijn kant van het verhaal te lezen…

Na bijna een jaar sinds het allemaal begonnen is, is het tijd voor mijn kant van dit hele verhaal.
Welk verhaal vraag je je dan af… het verhaal van mijn "avontuur" met Peter Jan Rens en de nieuwe grote meneer kaktus show
Nadat ik geattendeerd was op een oproep van Peter Jan op facebook voor een nieuwe Mevrouw Stemband en Kweetniet heb ik na een paar dagen twijfelen op 10 februari 2015 toch een mailtje gestuurd om mij aan te melden voor eventuele audities.
Op 16 februari 2015 kreeg ik een mailtje terug dat ik bij een kleine selectie kandidaten zat en werd ik uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek op 20 februari 2015 in Hotel van der Valk Breukelen.
Natuurlijk onwijs enthousiast heb ik vrij geregeld van werk en ben ik samen met mijn schoonmoeder die 20e naar van der Valk Breukelen gereden. Daar aangekomen had ik wel meer mensen verwacht maar die waren er niet. Ach misschien heeft iedereen wel een verschillende tijd gekregen dacht ik nog. Eenmaal in gesprek viel Peter Jan al snel met de deur in huis… ze hadden mij uitgekozen om de nieuwe Mevrouw Stemband te worden. Na nog wat dingen doorgesproken te hebben zoals het al vrij snel willen beginnen met repeteren en een fotoshoot ter promotie de week erop zijn we weer op huis aangegaan. Die middag meteen op het werk geregeld dat mijn collega's de komende tijd stand-by konden staan voor mij. Dat betekend dat mijn collega's afspraken hebben verzet en hier net als mij tijd in hebben gestoken. Dit zonder dat hun wisten waar ik eigenlijk nou precies mee bezig was omdat ik dat nog niet mocht vertellen natuurlijk!
Na wat contact over en weer heb ik via facebook de nieuwe Kweetniet gesproken en beetje kennis met elkaar gemaakt. De fotoshoot werd telkens verplaatst vanwege de fotograaf die andere dingen had lopen.
Toen kreeg ik op 11 maart 2015 een berichtje van Virginia of ik de maandag erop naar hun kon komen voor de opnames van het programma: Jouw Vrouw Mijn Vrouw! Uiteindelijk is dit door de productie van het programma naar de dinsdag verplaatst.
Die dinsdag 17 maart 2015 was het dus zo ver… op naar Maurik voor de opnamens. Kweetniet kon helaas niet komen en ik was het dus alleen die ging. Gezellige en grappige opnamens gehad en natuurlijk ook wel even spannend.
Hierna via de app nog wat contact gehad over en weer maar uiteindelijk werd er steeds minder antwoord gegeven en alles werd continu uitgesteld of ging niet door op dat moment.
Toen kwam woensdag 15 april 2015… de uitzending van Jouw Vrouw Mijn Vrouw met Peter Jan Rens en ik kwam daar in voor als de nieuwe mevrouw Stemband. Toch best zenuwachtig die dag want ik wist dat veel mensen die ik kende naar dat programma keken en die zouden mij daar dan ineens in zien. Want ondertussen wisten mensen nog steeds niet dat ik hiermee bezig was.
Die avond ontplofte mijn telefoon tijdens de uitzending met berichtjes van vrienden en familie. Iedereen wenste mij succes en ze vonden het allemaal heel leuk en echt iets voor mij. Veel mensen hebben ook continue gezegd van pas op, weet je waar je aan begint, etc. Tegen deze mensen heb ik altijd eerlijk gezegd dat mijn huidige werk nu nog steeds het belangrijkste is en pas als dit echt serieuze vormen aan gaat nemen ik wel zou zien hoe het uiteindelijk zou lopen.
In de tijd die hierop volgde heb ik nergens meer antwoord op gekregen van Peter Jan en ik had alleen contact met de Kweetniet via app en ook die kreeg geen antwoord meer zei hij.
Na nog een aantal berichtjes, mailtjes en zelfs bellen geen antwoord meer te krijgen was het begin van de zomer en ben ik van mijn zomer gaan genieten zonder mij nog heel veel druk te maken.
Na de zomer heb ik weer een aantal berichtjes gestuurd maar zonder resultaat… Nou ben ik iemand die ook vaak het goede in mensen ziet en omdat ik er niks bij verloor kwa inkomsten heb ik het er maar weer even bij gelaten.
Nou komt Peter Jan Rens een paar dagen geleden met een berichtje op facebook over een Kinderdinnershow met Meneer Kaktus, Mevrouw Stemband en Kweetniet.
De mensen die dicht bij mij staan vonden dit wel heel raar en vinden het gedrag van Peter Jan richting mij onacceptabel. Hij had op zijn minst een berichtje kunnen sturen dat hij iemand anders heeft gevonden of iets dergelijks.
Mijn schoonmoeder heeft op zijn facebook berichtje gereageerd dat ze het niet heel netjes vond hoe hij met mij omging. Daarna is deze reactie verwijderd en zij zelf ook. Dat was voor mij aanleiding om ook een reactie te plaatsen. Binnen 1 uur was mijn reactie verwijderd en ik zelf ontvriend op facebook.
Nog een aantal mensen hebben Peter toen een prive berichtje gestuurd waarom hij niet reageert, maar zoals voorspelbaar word ook hier niet op gereageerd.
Verder wordt mij wel verteld door mensen dat zij hebben gelezen dat Peter Jan en ik geen contact meer hebben(dit was al voor de reacties op zijn facebook bericht). Dit vind ik knap want hier weet ik zelf niks van.

VOOR ALLE DUIDELIJKHEID….
Ik ben er niet op uit om iemand kapot te maken of iets dergelijks maar vind het nu wel tijd om na zo behandeld te zijn toch even de waarheid te vertellen over wat er precies gebeurd en gebeurd is!
Ik hoop dat jullie dit berichtje willen liken en delen zodat Peter Jan Rens hier niet meer omheen kan!!!
Liefs Aurora
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158090468
Whehehe wat voorspelbaar _O-

Domme trien.
  maandag 7 december 2015 @ 21:05:29 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158090744
Mijn grote vraag: Wie heeft de rekening bij vd Valk Breukelen betaald?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158090758
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:05 schreef Leandra het volgende:
Mijn grote vraag: Wie heeft de rekening bij vd Valk Breukelen betaald?
Kweet (het) niet
  † In Memoriam † maandag 7 december 2015 @ 21:38:19 #117
43556 miss_dynastie
pi_158091995
Mja, niet netjes, maar ze is zelf ook wel gruwelijk stom. Een rol krijgen zonder een auditie... Ze is Angelina niet :')
  dinsdag 8 december 2015 @ 23:13:03 #118
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_158120415
VIRGINIA OPENHARTIG OVER BREUK MET PETER-JAN RENS

Virginia van Eck, de ex-vriendin van Peter-Jan Rens geeft in de nieuwe Privé een openhartig interview. Daarin vertelt ze onder meer wat de echte reden achter de breuk is.

“Hij zorgde voor heel veel onrust binnen ons gezin en daar kon ik niet langer mee omgaan. Ik heb hem al zo vaak gevraagd om daarmee te stoppen, maar hij doet het gewoon niet.”

Het uitgebreide interview is woensdag te lezen in de nieuwe editie van weekblad Privé.

http://www.show.nl/showfl(...)-met-peter-jan-rens/

6 pagina,s aldus Evert Santegoeds :P
Volgens hem zal het artikel wel voor de nodige spanningen zorgen voor het stel wat gescheiden samen in een villa leeft :D
Hij boven en zij beneden ;( _O-
Wie koopt hem morgen ff en scant hem ff in en plaatst hem hier :?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 december 2015 @ 23:19:34 #119
22592 crew  Ole
pi_158120584
Hmmm.
Even kijken morgen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2015 @ 23:24:47 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158120713
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:05 schreef Leandra het volgende:
Mijn grote vraag: Wie heeft de rekening bij vd Valk Breukelen betaald?
Dat is toch een retorische vraag? Vroeg hij retorisch. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2015 @ 23:27:54 #121
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158120781
Wie zich nú nog laat tillen door Peter Jan Rens verdient het. Kom op, de man laat al meer dan 15 jaar één groot spoor na van ellende, faillissementen en schulden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2015 @ 23:30:51 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158120845
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Virginia van Eck, de ex-vriendin van Peter-Jan Rens geeft in de nieuwe Privé een openhartig interview. Daarin vertelt ze onder meer wat de echte reden achter de breuk is.
Ik vraag me af of Virginia inmiddels niet al te veel besmet is met het media-/aandachtsvirus en ik ben ook benieuwd of ze 'het grote zwarte gat' kan handelen. PJR kan dat in ieder geval niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158121161
Ik denk dat ik morgen voor de allereerste keer een roddelblad ga kopen :Y
Spoilers!
  woensdag 9 december 2015 @ 00:05:24 #124
403253 Meke
after all this time? always.
pi_158121555
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat ik morgen voor de allereerste keer een roddelblad ga kopen :Y
Spanning ende sensatie :D

En stiekem hoop ik dat je dan al een scanner thuis hebt staan O-) O-)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_158122752
quote:
Het verhaal van de ’verloofde’ van PETER JAN RENS
Virginia: ‘Mijn leven is verwoest!’

Ze is pas 22 jaar oud. Maar VIRGINIA VAN ECK , vier jaar lang de geliefde van PETER JAN RENS, is overtuigd van haar eigen gelijk als ze zegt: „Mijn leven is verwoest!” Vorige week maakte zij eigenhandig, door het plaatsen van een bericht op haar Facebookpagina, een einde aan haar onstuimige relatie met de voormalige Mijnheer Kaktus, veelbesproken televisiepersoonlijkheid en in betere tijden (1989) zelfs winnaar van de prestigieuze Gouden Televizier-Ring. De man met wie zij ook dochtertje DJELISA van anderhalf heeft.

Ze leerden elkaar in 2011 kennen op het zonnige Tenerife waar Peter Jan haar meteen een baan aanbood bij het media- en entertainmentbedrijf dat hij daar aan het opbouwen was. Tussen de twee moet, ondanks het enorme leeftijdsverschil van 43 jaar, de vonk zijn overgesprongen. Als stel keerden zij terug naar Nederland, waar van Peter Jan iedereen mocht weten dat hij verliefd was. Erg honkvast bleken de twee niet. Opgejaagd door schuldeisers vestigde Peter Jan zich op campings en in tijdelijke woningen, totdat de huisbaas hem ook daar vriendelijk doch dringend verzocht er - meestal met een enorme huurschuld - weer te vertrekken.

In WEEKBLAD PRIVÉ, dat vandaag verschijnt, doet Virginia EXCLUSIEF EN VOOR HET EERST haar verhaal over haar leven en jaren met de inmiddels behoorlijk omstreden Peter Jan Rens.

Ze vertelt opgelucht te zijn dat zij de knoop heeft doorgehakt en dat er deze keer, anders dan na de eerste breuk tussen hen, géén weg terug is: „Dat ik uiteindelijk verliefd op hem geworden ben, heeft te maken met het feit dat hij daar een heel andere man was dan de Peter die ik later zou leren kennen. Nee, fysiek heb ik me nooit echt tot hem aangetrokken gevoeld, hoe gek dat ook klinkt. Maar op Tenerife zag ik een zachte en lieve kant van hem.”

„Toch, als het allemaal anders was gelopen, had me dat een hoop ellende gescheeld. Met Peter heb ik vier jaar lang bijna als een zigeuner moeten leven, omdat we weer uit een huis werden gezet of om een andere reden verkasten. Ik heb ruzie met mijn familie gekregen om hem, maar ik heb altijd zijn kant gekozen. Natuurlijk zou ik me geen leven zonder Djelisa kunnen voorstellen, maar aan de andere kant is mijn leven helemaal verwoest. Ik heb niets meer!”

‘Verbijsterd’ was Peter Jan Rens vorige week naar eigen zeggen, toen Virginia haar beslissing met hem te breken deelde met de buitenwereld. Volgens hem kwam het ‘over en uit’ als donderslag bij heldere hemel, wat volgens Virginia in haar openhartige interview met PRIVÉ, zéker niet het geval was. „Ik heb zo vaak verteld dat ik zou stoppen wanneer hij niet veranderde en zou blijven doordenderen met al zijn ideeën en geen rekening zou houden met zijn gezin. Wéér een idee, wéér een mislukking... De druppel die de emmer deed overlopen was een Sinterklaas-event waar volgens hem zomaar 1000 bezoekers op zouden afkomen. Uiteindelijk kwamen er twintig bezoekers op af; allemaal winnaars van een gratis kaartje!”

In het kinderlijke enthousiasme van de voormalige kindervriend trapte onlangs zelfs JEROEN PAUW, die Rens in zijn talkshow uitnodigde om serieus te komen praten over zijn reddingsplan voor dat ándere rondtrekkende Circus Rens; met een ‘z’. Ook daar is nooit meer iets over vernomen.

De bijzondere situatie doet zich nu voor dat Peter Jan en Virginia sinds de split up nog wel, noodgedwongen, samen onder een dak wonen. „Een prettige situatie is het niet”, vertelt Virginia. „Maar mijn toekomst is nogal ongewis. We hebben elk onze verdieping, maar het liefst zie ik hem vandaag nog vertrekken al zou ik ook niet weten waar hij naartoe moet. Als het aan mijn moeder had gelegen, had ik hem allang op straat gezet. Maar ik wil niet dat de vader van mijn kind geen dak boven zijn hoofd heeft…”

VANDAAG IN WEEKBLAD PRIVÉ :

Het complete verhaal van VIRGINIA VAN ECK: „Mijn leven met PETER JAN RENS.”

Hoe ‘O.K.!’ is Mijnheer Kaktus écht, waarom ziet hij zijn oudste dochter niet en waarom hield Virginia ook haar eigen zoontje bij hem weg?
bron
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')