Aaahw, jammerquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:21 schreef ekmef321 het volgende:
Zou als het mijn maat was de rode dolgraag willen maar ik pas daar echt niet in helaas.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:21 schreef ekmef321 het volgende:
Zou als het mijn maat was de rode dolgraag willen maar ik pas daar echt niet in helaas.
IK ben geen doelgroepquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:02 schreef frederik het volgende:
[..]
Is dat een verzoek om jurken in andere maten
En voor de mannen die hun vrouw in een prachtige jurk kunnen aanschouwenquote:
Topic is 3 weken oud, je kunt niet zeggen dat het in een flits voorbij kwam.....quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:41 schreef Amnistia het volgende:
Ah shit... als ik dit eerder gezien had, had ik het rode jurkje graag willen hebben
We zijn bijna een week verder, jammer genoeg lijkt het er niet meer van te komen....quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:13 schreef Samzz het volgende:
Pakje is aangekomen en de reactie was echt zo leuk. Moest er zelf bijna een traan om laten.
Ik laat het aan de FOK!ster zelf om hier te reageren of niet.
Ik mocht de pm posten. Maar ik wil even wachten tot de andere jurk ook aangekomen is, post ik de reacties samenquote:Op maandag 21 december 2015 09:21 schreef Mark het volgende:
[..]
We zijn bijna een week verder, jammer genoeg lijkt het er niet meer van te komen....
En dat het een gokje is heb je gelijk in, maar die maten die ik erbij heb gezet helpen natuurlijk wel heel goedquote:Op woensdag 23 december 2015 13:32 schreef Mark het volgende:
Fantastisch dat ze allebei zo goed passen, dat blijft toch een beetje een gokje.
Super!
Dit topic zorgt voor licht in de donkere wereld! Een top gebaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:35 schreef Samzz het volgende:
De reacties van jullie zijn al bijna net zo leuk als de reacties van de dames. Erg leuk om te lezen.
[..]
En dat het een gokje is heb je gelijk in, maar die maten die ik erbij heb gezet helpen natuurlijk wel heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |