quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Nu welquote:Op maandag 30 november 2015 20:24 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
waarom kan ik de op niet aanpassen?
Nah, $340 was voorheen resistance, is nu support.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:03 schreef roislecxe het volgende:
Wanneer crasht de boel nou eens![]()
Heb geen zin meer te wachten. De 5btcwall bij Solar is weg en die zakt vast voorlopig niet in.
Maar ik wil BTC om ze te kopen, maar niet voor zo'n hoge prijs![]()
Hop naar 250 die handel.
Wacht een weekje, zet je wekker op 14-15 januari en maar kijken of ie zich gaat herhalenquote:Op woensdag 2 december 2015 23:03 schreef roislecxe het volgende:
Wanneer crasht de boel nou eens![]()
Heb geen zin meer te wachten. De 5btcwall bij Solar is weg en die zakt vast voorlopig niet in.
Maar ik wil BTC om ze te kopen, maar niet voor zo'n hoge prijs![]()
Hop naar 250 die handel.
Toen had ik niks nodigquote:Op woensdag 2 december 2015 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nah, $340 was voorheen resistance, is nu support.Je hebt het grootste deel van 2015 al in de $250-$300 range kunnen kopen.
Ja, omdat je toen niet wilde. Nu ie plots wel omhoog is geschoten wil je wel een roep je dat ie moet crashen. Je had gewoon moeten kopen toen het kon.quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, omdat je toen niet wilde. Nu ie plots wel omhoog is geschoten wil je wel een roep je dat ie moet crashen. Je had gewoon moeten kopen toen het kon.
Ik wacht wel gewoon. Beide coins staan beetje aan de hoge kant om te kopen eigenlijk. Komt vanzelf een beter moment.quote:
SLR gaat vast wel weer crashen, Bitcoin niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon. Beide coins staan beetje aan de hoge kant om te kopen eigenlijk. Komt vanzelf een beter moment.
Nee want bitcoin crasht namelijk nooitquote:Op donderdag 3 december 2015 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SLR gaat vast wel weer crashen, Bitcoin niet.
Ik ben weer even blij dat ik niks hoef te kopenquote:
Ik had er een zooitje van gemaakt. Weet enkel dat ik 0,03 van de 0,30 ben verloren in het proces. Hold al sinds 240 ofzo.quote:
Mwa, 0.03 is te overzien nog.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er een zooitje van gemaakt. Weet enkel dat ik 0,03 van de 0,30 ben verloren in het proces. Hold al sinds 240 ofzo.
Heb ooit gekocht op 390, toen twee keer heen en weer getrade (buy low, sell high) tussen 240 en 300 en een dikke winst kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa, 0.03 is te overzien nog.
Je hold nu vanaf 240? Das helemaal mooi toch?
Netjes, dan is het verlies door de hoge buy weer ongeveer weggepoetst.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ooit gekocht op 390, toen twee keer heen en weer getrade (buy low, sell high) tussen 240 en 300 en een dikke winst kunnen maken.
Toen leek het een lage buy, we kwamen net van de 500quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes, dan is het verlies door de hoge buy weer ongeveer weggepoetst.
Gebruik zelf ook Multibit (niet de HD versie).quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:51 schreef roislecxe het volgende:
Ik had altijd een Multibit wallet. Is dat nu dezelfde als Multibit HD?
Gebruiken jullie die ook, of een andere? Ik zie dat er zeker een stuk of 10 verschillende wallets zijn om BTC in te stallen.
Het lijkt alsof de HD versie de opvolger is van de gewone Multibit. Ik kan geen goede download vinden van de niet HD variant...quote:Op zondag 6 december 2015 14:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gebruik zelf ook Multibit (niet de HD versie).
Oh als je de juiste kanalen volgt is er nog wel nieuws over hoor. En koers gaat ook weer goed.quote:Op zondag 6 december 2015 16:31 schreef leolinedance het volgende:
Leeft bitcoin nog een beetje? Hoor er niks meer over.
Een stille dood gestorven?
Geschoten valt ook wel mee vind ik. Veel linkjes over interesse uit India en Brazilië de laatste dagen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:55 schreef xaban06 het volgende:
Waarom is btc omhoog geschoten? Nieuws?
Oke dacht dat de hype voorbij was. Maar is het nog een beetje serieus? Eindelijk verkooppunten die bitcoins accepteren? Geen nieuwe schandalen of iets dergelijks?quote:Op zondag 6 december 2015 16:41 schreef µ het volgende:
[..]
Oh als je de juiste kanalen volgt is er nog wel nieuws over hoor. En koers gaat ook weer goed.
https://news.bitcoin.com/(...)76000-bitcoin-users/
Steeds meer bedrijven die bitcointechnoligie willen gebruiken, ING bijvoorbeeld. Dat houdt de focus erop. Het is niet echt meer hip ofzo. Maar het houdt vol (stilstaan is ok voor en currency denk ik) en blijft werken. Er is nu een discussie over de blocksizes als ik het goed heb.quote:Op zondag 6 december 2015 20:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke dacht dat de hype voorbij was. Maar is het nog een beetje serieus? Eindelijk verkooppunten die bitcoins accepteren? Geen nieuwe schandalen of iets dergelijks?
Dit dusquote:Op zondag 6 december 2015 20:28 schreef µ het volgende:
[..]
Steeds meer bedrijven die bitcointechnoligie willen gebruiken, ING bijvoorbeeld. Dat houdt de focus erop. Het is niet echt meer hip ofzo. Maar het houdt vol (stilstaan is ok voor en currency denk ik) en blijft werken. Er is nu een discussie over de blocksizes als ik het goed heb.
https://multibit.org/releases.htmlquote:Op zondag 6 december 2015 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het lijkt alsof de HD versie de opvolger is van de gewone Multibit. Ik kan geen goede download vinden van de niet HD variant...
Tnxquote:Op maandag 7 december 2015 08:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://multibit.org/releases.html
Hier kan je de Classic versie downloaden.
400 vind je niet hoog, terwijl het paar dagen terug nog 350 was?quote:Op zondag 6 december 2015 17:04 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Geschoten valt ook wel mee vind ik. Veel linkjes over interesse uit India en Brazilië de laatste dagen.
Ja als je het zo stelt...misschien verlang ik teveel terug naar eind 2013...quote:Op maandag 7 december 2015 17:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
400 vind je niet hoog, terwijl het paar dagen terug nog 350 was?
Gaat niet zo veel effect hebben als iedereen verwacht. Deze stijging is daarop gebaseerd. Een paar dagen na de halvering valt het tegen en komt de correctie.quote:Op maandag 7 december 2015 19:47 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt...misschien verlang ik teveel terug naar eind 2013...
Wat is jullie idee over de block reward halving? Is dit het begin? Of nog een keertje lekker crashen eerst?
Wanneer is de halving?quote:Op maandag 7 december 2015 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat niet zo veel effect hebben als iedereen verwacht. Deze stijging is daarop gebaseerd. Een paar dagen na de halvering valt het tegen en komt de correctie.
Mensen die denken als dat verkopen dus rond de blockhalving, wat dan al een lichte daling kan veroorzaken.
Mensen die denken zoals het tweede verkopen daar weer voor, etc.
Dus ik denk dat de koers gaat pieken vlak voor de blockhalving.
Ik heb voor het eerst, niet eens een maand geleden, voor het eerst bitcoins gekocht. Was toen 320 euro voor 1 BTC, nu 365 euro. Dat is een rendement van 15%. Vergeleken met 2013 is dat peanuts, maar 15% rendement is wel veel voor mijquote:Op maandag 7 december 2015 19:47 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt...misschien verlang ik teveel terug naar eind 2013...
Wat is jullie idee over de block reward halving? Is dit het begin? Of nog een keertje lekker crashen eerst?
Verwacht er niet te veel van. Als de koers moon gaat voor de halving; verkopen. Vertrouw me daarmee, er zijn enorm veel mensen die het net als jij overschatten.quote:Op maandag 7 december 2015 22:29 schreef Tyr80 het volgende:
Ik verwacht heel wat van de block halving, er gaat nog steeds iedere dag miljoenen aan fiat in BTC om de prijs op niveau te houden. Als er dezelfde hoeveelheid geld richting de helft minder BTC gaat...dan gaan we mooie tijden tegemoet!
Nee dat zie je goed. Zo fake als maar kan, net als het volume op OKcoinquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:36 schreef roislecxe het volgende:
Dat volume op Huobi![]()
Een miljoen BTC per dag?
Of zie ik dat fout
Wat is halving? En wat is fiat?quote:Op maandag 7 december 2015 22:29 schreef Tyr80 het volgende:
Ik verwacht heel wat van de block halving, er gaat nog steeds iedere dag miljoenen aan fiat in BTC om de prijs op niveau te houden. Als er dezelfde hoeveelheid geld richting de helft minder BTC gaat...dan gaan we mooie tijden tegemoet!
In het begin kregen miners 100 btc per gevonden block. Momenteel 25. Vanaf mid 2016 12,5. Dus het aanbod van btc daalt dan hard.quote:
In het begin was het 50 BTC.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
In het begin kregen miners 100 btc per gevonden block. Momenteel 25. Vanaf mid 2016 12,5. Dus het aanbod van btc daalt dan hard.
Duidelijk, minen wordt dus duurder, maar waarom zou dat de prijs met 1000% doen stijgen. Indien minen meer gaat kosten en er blijft vraag naar BTC, begrijp ik best dat de prijs omhoog zal gaan, maar richting de 3000 dollar?quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:31 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
In het begin kregen miners 100 btc per gevonden block. Momenteel 25. Vanaf mid 2016 12,5. Dus het aanbod van btc daalt dan hard.
Dat het meer gaat worden lijkt me erg wel logisch, maar +1000% is wel een flinke!quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Duidelijk, minen wordt dus duurder, maar waarom zou dat de prijs met 1000% doen stijgen. Indien minen meer gaat kosten en er blijft vraag naar BTC, begrijp ik best dat de prijs omhoog zal gaan, maar richting de 3000 dollar?
Kraken en Bitonic zijn de plekken om het te doenquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:08 schreef nils7 het volgende:
Ik wil wat extra inkomsten omzetten in Bitcoins om er zo wat rendement uit te halen.
Het zijn extra inkomsten dus als ik ze kwijt raak is het alleen zonde, uiteraard wil ik niet alles inzetten maar gewoon een beetje er mee spelen.
Ik heb al een blockchain wallet en zit bij een partij waarbij ik euro's naar mijn wallet kan zetten en vice versa geloof ik (max. 1000 euro per week).
Maar waar kan ik een beetje handelen en waar kan ik meer BTC omzetten in euro's? Wat betrouwbaar is.
Thnxquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kraken en Bitonic zijn de plekken om het te doen
Kraken is een exchange, dus altijd voor de beste prijs. Bitonic is iets wat ik tot nu toe telkens heb gebruikt. Het is iets duurder, maar wel zeer betrouwbaar gebleken.
In aanvulling hierop:quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Thnx
Ik had ze bij hen gekocht: https://btcdirect.eu/nl-nl/
Maar stel je maakt een klapper er mee, zijn dit ook partijen die de bitcoins ook om kunnen zetten in eurootjes en hoe zit dat qua belasting?
Enkel vermogens toch?
Dat snap ik maar stel ik leg enkele duizenden euro's in januari in.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In aanvulling hierop:
Bitstamp en Bitfinex zijn ook goede exchanges voor handel. Qua uitbetaling in euro's heb ik goede ervaringen met Bitstamp en Kraken. Dit zijn wel echte echanges waar je handelt op basis van vraag en aanbod. Bitonic, BTC Direct en consorten zijn meer gewoon een soort webshops die zelf een voorraad BTC aanhouden (die ze zelf ook weer kopen op "echte" exchanges), ze lopen dus wat meer risico en zijn daardoor wat ongunstiger qua koers.
Qua belasting is het eenvoudig: Je "saldo" aan bitcoins telt gewoon mee als vermogen in Box 3 (omgerekend in euro's op peildatum 1 januari).
Voor zover ik weet valt het enkel onder vermogen. Dit sids kort in alle lidstaten van de EU:quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar stel ik leg enkele duizenden euro's in januari in.
Die boom komt er echt zoals verwacht en stel dat is dan 10x zoveel waard.
Ik laat dat uitbetalen, ziet dat de belasting dat zoals beleggen of is dat anders?
Stel je koopt op 10 januari 2016 voor ¤1000 aan bitcoins en in april gaat de koers naar de maan en ze worden ¤10.000 waard en je laat het uitbetalen in euro's dan ziet de belastingdienst dat gelijk als winst uit beleggen. Over dat bedrag betaal je dan vermogensrendementheffing, als je het nog in bezit hebt, op 1 januari 2017.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar stel ik leg enkele duizenden euro's in januari in.
Die boom komt er echt zoals verwacht en stel dat is dan 10x zoveel waard.
Ik laat dat uitbetalen, ziet dat de belasting dat zoals beleggen of is dat anders?
Eens. Bitonic is een hele betrouwbare en benaderbare partij waar ik graag zaken mee doe.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kraken en Bitonic zijn de plekken om het te doen
Kraken is een exchange, dus altijd voor de beste prijs. Bitonic is iets wat ik tot nu toe telkens heb gebruikt. Het is iets duurder, maar wel zeer betrouwbaar gebleken.
Vaak laten uitbetalen via Bitonic en Bitstamp, perfect.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Eens. Bitonic is een hele betrouwbare en benaderbare partij waar ik graag zaken mee doe.
400 zijn we al lang voorbij harryquote:Op woensdag 9 december 2015 00:37 schreef Nattekat het volgende:
400!+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nah, blijft voor altijd in ons hartquote:Op woensdag 9 december 2015 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat beest is ingeslapen volgens mij.
Het volume ervan blijft wel steevast hoog. Echt dood lijkt het nog niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, blijft voor altijd in ons hart
24h high staat op 412, zal dus wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:44 schreef TimKuik het volgende:
Zie op BTC-E nog geen trades boven de 410
Mooi dit, zat net ook te denken er wat heen te sturen. Zou voor het eerst in anderhalf jaar zijn zoiets...quote:Op woensdag 9 december 2015 00:46 schreef TimKuik het volgende:
Voor de gein m'n 0.38 BTC naar BTC-e gezonden.
Helaas hebben die knuppels nog steeds 3 confirms nodig
Van 600 naar 400quote:Op woensdag 9 december 2015 00:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik slaap er nog een nachtje over
De echte crash komt aan het begin van de zomer pas
Nu wel, maar ik heb het afgelopen jaar ze steeds verzameld als ik wat mbtc over had.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat beest is ingeslapen volgens mij.
Klopt, kijk de kleine zwarte streep maar die tikt 412 aan.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
24h high staat op 412, zal dus wel.
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:45 schreef roislecxe het volgende:
Ik gok dat de piek naar 432 gaat vannacht.
12.08.15quote:Op woensdag 9 december 2015 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
Leuke pump ja.
Ondertussen denkt Wired nu echt te weten wie Satoshi Nakamoto is.
http://www.wired.com/2015(...)n-australian-genius/
Ojah dat weet ik nogquote:
Amerikaanse datumnotitie.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
12.08.15
Datum klopt niet. Is om te stoken in de chat. Bericht is van vorige maand
Ik heb een team van 3 personen die hier al een tijdje onderzoek naar doen.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
12.08.15
Datum klopt niet. Is om te stoken in de chat. Bericht is van vorige maand
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Amerikaanse datumnotitie.
Hoe bedoel je chat? Ik las het op Reddit: https://www.reddit.com/r/(...)akamoto_is_probably/
Dat is de correctie, op alle platformen zie ik dit nu.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:01 schreef TimKuik het volgende:
Worden wel behoorlijke walls neergezet trouwens op BTC-e
Op Bitstamp kun je die grafiek ook nog terughalen. Mooi is dat ja. En een half jaar later bijna naar de 1200.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:05 schreef ZetaOS het volgende:
Dit is zo april 2013, op Mt.Gox naar 266 (en toen hard naar beneden)
De buykant heeft ook aardige walls opgetrokken... 1635 btc om naar 402 te zakken.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:08 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb verkocht. Je ziet altijd dat deze harde stijgingen een correctie krijgen. Daarbij worden er flinke sell walls opgezet.
In fiat of btc?quote:Op woensdag 9 december 2015 01:18 schreef TimKuik het volgende:
Ik ga slapen, zie het morgen wel weer
Er zijn Amerikanen die zo ongelooflijk rijk zijn, dit zijn soms gewoon nog Pubers die even 200 BTC verhandelen.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:11 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die ook echt met 100en (soms 1000+) btc zitten te spelen
Ach, ik ben al blij met m'n 1.8btc met ooit een inleg van 50 euro (om te leren en te verkloten) en een keer van 80 euro (toen de 50 op was).quote:Op woensdag 9 december 2015 01:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Er zijn Amerikanen die zo ongelooflijk rijk zijn, dit zijn soms gewoon nog Pubers die even 200 BTC verhandelen.
fiat maar buy back op 405.quote:
Solar lijkt soms om een turbulente safe haven. Doet het altijd goed, kan bijna niet mis daar.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach, ik ben al blij met m'n 1.8btc met ooit een inleg van 50 euro (om te leren en te verkloten) en een keer van 80 euro (toen de 50 op was).
Gekocht bij een koers van 900+
Heb ooit op 2.7 gestaan, maar toen ging het even keihard mis. Weet de coin niet eens meer...
Teruggezakt naar 0.5, nu weer op 1.8.
Moet gezegd, meer dan 80% daarvan zit in Solar, dus beter stijgt die weer even naar 7000.
Trendsquote:Op woensdag 9 december 2015 01:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Trend van 2013: Koers daalt tot 405.8 en doet morgenvroeg 434
Ik had 10 btc kunnen hebben. Had 2 maanden lang een sell staan van 35000 solar op 27000sat.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Solar lijkt soms om een turbulente safe haven. Doet het altijd goed, kan bijna niet mis daar.
deze mensenquote:Op woensdag 9 december 2015 01:11 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die ook echt met 100en (soms 1000+) btc zitten te spelen
Haha, ik moet zeggen dat ik nog flink twijfel aan het hele verhaal. Komt mij aardig gefabriceerd over, net als al het "bewijs".quote:Op woensdag 9 december 2015 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: all-out in december 2019...
Wel eens World War Z gezien?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, ik moet zeggen dat ik nog flink twijfel aan het hele verhaal. Komt mij aardig gefabriceerd over, net als al het "bewijs".
BTC (china) is speelbal van wat P&D groepen, die schijt hebben aan elke Technische Analyse.quote:
Wat gebeurd er dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: all-out in december 2019...
Niets, althans niet bevestigd. In het Wired artikel staat:quote:
quote:Bitcoin watchers have long wondered why the giant cache of coins they attribute to Satoshi Nakamoto never moved on the bitcoin’s publicly visible blockchain. Wright’s “Tulip” trust fund of 1.1 million bitcoins may hold the key to that mystery. The trust fund PDF signed by Wright’s late friend David Kleiman keeps those coins locked in place until 2020, yet gives Wright the freedom to borrow them for applications including “research into peer-to-peer systems” and “commercial activities that enhance the value and position of bitcoin.”
Despite those exceptions to the trust’s rules, the million-coin hoard has yet to budge, even after Kleiman’s death in 2013. That may be because Wright could be keeping the coins in place as an investment. He could be leveraging the trust in less visible ways, like legally transferring ownership of money to fund his companies while still leaving it at the same bitcoin address. Or he might still be waiting for January 1st, 2020, a countdown to a date that could take the lid off the biggest cryptocurrency fortune in history.
Haha, had m'n buy weggehaaldquote:
Done.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:06 schreef TimKuik het volgende:
Wel sterke buys die steeds weggehaald worden. Even wachten tot ie onder de 400 klapt en dan inkopen
Dez daling niet denk ikquote:Op woensdag 9 december 2015 18:10 schreef TimKuik het volgende:
Heb net muren van 200BTC zien wegklappen dus die van 100BTC op 400 gaat ook nog wel weg
Idd, krijgen correctie naar boven (zie Huobi).quote:Op woensdag 9 december 2015 18:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dez daling niet denk ikWellicht over een uurtje ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op woensdag 9 december 2015 18:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Idd, krijgen correctie naar boven (zie Huobi).Zou m niet te lang wilden holden denk. Als je ermee wil blijven spelen. Rond de 410/412 wegdoen ofzo, hij duikt wel weer opnieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik gok maar wat he uiteraard)
Forcefield City Bewoner
Dat is ook mijn idee.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou m niet te lang wilden holden denk. Als je ermee wil blijven spelen. Rond de 410/412 wegdoen ofzo, hij duikt wel weer opnieuw.
(Ik gok maar wat he uiteraard)
neh denk weer richting 320quote:Op woensdag 9 december 2015 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon correctie om vervolgens de 500 te testen.
Pas als de letter R uit mijn naam ik koop ik boven de 250.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Hodl
Pas als de r uit de maand is sell ik.
Oislecxequote:Op woensdag 9 december 2015 19:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pas als de letter R uit mijn naam ik koop ik boven de 250.
Laat je niet voor de gek houden, het overgrote deel van het volume is fake of zijn orders van market makers die buy/sell walls opzetten om ze vervolgens zelf op te kopen.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee.
Edit: Grappig dat er op de market nog niks veranderd is. Nog steeds vet veel panic sells en panic buys
quote:Op woensdag 9 december 2015 21:13 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Laat je niet voor de gek houden, het overgrote deel van het volume is fake of zijn orders van market makers die buy/sell walls opzetten om ze vervolgens zelf op te kopen.
Hier nog een "informatief" filmpje van 1 van de p&d groepen waar ik het eerder over had mbt de pump van afgelopen nacht. Dit is legit, ik weet iemand die in deze groep zit en ik ken er nog een 2-3 waarvan ik het vermoed maar ze zullen het nooit toegeven omdat ze dan geen tweets kunnen sturen met hun "perfecte" TA![]()
Waar komt deze info vandaan?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:06 schreef roislecxe het volgende:
Fontas heeft een pump aangekondigd om 0.00uur.
Ik was al een beetje verbaasdquote:
Joh, ga jij effe lekker met je 0,3btc spelen op btc-e en blijf geloven in al die sellwals ipv mij uit te maken voor gek.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Een pump en dump groep geleid door iemand met het meest sneue Youtube kanaal ooit. Die gast heeft niet eens 10 bitcoins tot z'n beschikking gek. Bekijk dat Youtube kanaal eens goed.
Dit ga je niet menen nigga...![]()
![]()
Hoe gaat het met jou eigenlijk? Lang geleden dat je hier gepost hebt.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Joh, ga jij effe lekker met je 0,3btc spelen op btc-e en blijf geloven in al die sellwals ipv mij uit te maken voor gek.
En of ie nog geeneens 10btc heeft: dat heb je al nodig om in zijn groep te komen
Fixed that for you.quote:En of ie nog geeneens 10btc heeft: dat heb je al nodig om in zijn groep te komen opgelicht te worden door deze faalhaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Fixed that for you.
Heb je wel gelezen wat ik zeg? Heb je deze man zijn Youtube kanaal gezien? Hij zou zogenaamd mensen helpen met Bitcoin, die vervolgens een testimonial maken voor zijn Youtube kanaal.
Dit is echt geen acteur ofzo.Ja ik heb gelezen wat je schreef, je maakte me voor gek uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef zijn YT kanaal niet door te spitten om te weten dat ie vaak loopt te trollen.
Heb jij echter enig onderzoek gedaan of ie wel/niet rijk is, waarmee hij rijk geworden is? Kennelijk niet als je roept dat ie nog geen 10btc heeft.
Heb je enig onderzoek gedaan naar zijn calls van de laatste weken? Vast en zeker niet.
Heb je überhaupt wel enige info of roep je maar denigrerend terwijl je zwetend op je schermpje zit te kijken of je niet verliest op je 0,3btc? Ik heb info uit 1e hand.
Heb je eigenlijk wel enig idee hoe de BTC scene in elkaar steekt? Het feit dat je al onder de indruk bent van een sellwall van 100btc, zegt al genoeg![]()
Let wel: ik wil heel die gozer niet verdedigen omdat ook ik het hele P&D gebeuren verachtelijk vindt, heb het hier alleen maar geplaatst om eens een andere kant te laten zien.Bedankt voor de bevestiging dat je niet echt op de hoogte bentquote:Op woensdag 9 december 2015 23:17 schreef TimKuik het volgende:
Ik had gehoopt dat de markt wat volwassener geworden zou zijn
Geen idee qua IRC, volgens mij is heel IRC dood vwb btc scene. Nadat de altcoins vervloekt werden, zag je een verschuiving naar het leveraged traden met BTC. In combi met de downtrend zijn er daar velen kapot gegaan en helemaal weg uit de scene. Datgene wat er over is, heeft zich verspreid over allerlei communicatiekanalen als Slack, Telegram, Google Plus etc waar men weer in allerlei traderrooms zit.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou eigenlijk? Lang geleden dat je hier gepost hebt.
Leeft dat IRCkanaal nog?
Veel van de grote namen van destijds zijn ook vertrokken. In de altcoins tijd zaten ze op IRC elke shitcoin te pumpen waar wij als Fok-ers achteraan hobbelden, maar in de BTC markt hebben ze geen of weinig invloed.
Ben er zelf ook niet meer actief, ben voornamelijk nog actief in Forex (full time), af en toe pak ik nog wel eens een kans met wat BTC (leveraged), maar Forex is veel prettiger voor je gemoedsrust dan de fuckery die in BTC plaatsvindt (oa door de eerder genoemde personen).
En de BTC's die ik heb hou ik voorlopig want er komen mooie tijden aan![]()
zoals ik al eerder merkte: research is niet je sterkste puntquote:Op donderdag 10 december 2015 09:54 schreef TimKuik het volgende:
Volgens mij heb je op Huobi en Okcoin helemaal geen trading fees. Vandaar dat die bots zo snel heen en weer knallen als de markt een beetje stabiel heen en weer fluctueert. Met enkele centen winst inkopen en weer verkopen op super korte termijn.
Watquote:Op donderdag 10 december 2015 09:54 schreef TimKuik het volgende:
Volgens mij heb je op Huobi en Okcoin helemaal geen trading fees.
quote:Op donderdag 10 december 2015 10:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
zoals ik al eerder merkte: research is niet je sterkste punt
Ik heb me al een tijdje niet bezig gehouden, iig helemaal niet met de Chinese markten. Er staat me bij dat BTC China een tijd lang geen trading fees had.quote:
BTC-USD betaal je wel fees.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:32 schreef edraket31 het volgende:
dusssss:
https://www.okcoin.com/about/fees.do
https://www.huobi.com/about/detail
en als ik mijn orderhistory bekijk, betaal ik gewoon fees
Tnxquote:Op donderdag 10 december 2015 08:11 schreef edraket31 het volgende:
High Frequency Trading
Super geavanceerde bots die de markt een bepaalde richting uitduwen en daarbij analyseren wanneer "Jan met de Pet" in beweging komt. Kenmerkend hierbij is het bizarre volume terwijl de prijs amper beweegt of maar een paar CNY. Deze zones (ook wel chopzone of shockwave genoemd) worden ook gebruitkt om te accumuleren.
Of het geld kost? Lijkt me niet. Deze bots zijn zo geavanceerd (ze werken in duizendsten van seconden) dat ze wel zo zijn geprogrammeerd dat ze geld opleveren. En voor wat betreft de fees: de marketmakers werken er zelf ook mee (voor stophunting bijvoorbeeld) en anderen zullen waarschijnlijk wel een account hebben waar ze geen fees hoeven te betalen. In de altcoin periode gebeurde dit ook al, maar dan met veel simpelere volumebots. Heb toen ook in een klien groepje gezeten waarbij iemand zo'n bot had en een gratis account op een grote altcoin Exchange.
Had ik al die info maar gehad toen ik nog op Fok! zat, helaas pas een stuk later toen altcoins al minder populair werden.
Het heeft er wel voor gezorgd dat ik het traden in btc heel anders aanpak dan forex. Forex gaat 100% op TA, bij btc (in geval van daytraden) zoek ik de chopzones, waar de margin calls ongeveer liggen en wat het sentiment in de markt is (verhouding long/shorts). Roept heel de chatbox op Tradingview bijvoorbeeld dat "we" omhoog gaan dan reken ik er op dat we eerst nog wat dumps krijgen om te stophunten waarbij ik pas in actie kom als we de chopzone verlaten. Up of down maakt me niet zoveel uit
Ik begrijp je punt wel. Ik weet ook wat pump & dumps zijn, ik zeg alleen maar dat deze man een oplichter is.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:56 schreef edraket31 het volgende:
Let wel: ik wil heel die gozer niet verdedigen omdat ook ik het hele P&D gebeuren verachtelijk vindt, heb het hier alleen maar geplaatst om eens een andere kant te laten zien.
Mwoa, ze zullen het beestje heus wel eerst getest hebben. Heb ooit eens gelezen dat een beetje goede programmeur van dat spul minimaal 500k verdiend. Het is een ontwikkeling die je echt niet alleen in de btc markt ziet. De belangen zijn immens....kijk wat er dagelijks verhandeld wordt op de forex markt, dat zijn bedragen die niet op onze rekenmachines passen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tnx
Het leek me ook al stug dat het geld zou kosten. Maar als je die volumes voorbij ziet snellen...
Ach, ieder z'n ding. Ik zou niet graag duizenden BTC aan een bot vertrouwen
Zeg dat dan gewoon ipv mij uit te maken voor troll en gek.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt wel. Ik weet ook wat pump & dumps zijn, ik zeg alleen maar dat deze man een oplichter is.
Ik zei enkel dat hij niet te vertrouwen is. Google zijn naam, het zegt genoeg. Insider informatie of niet. Ik dacht echter dat je serieus met deze kerel wou meegaan, of dat je me aan het trollen was.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon ipv mij uit te maken voor troll en gek.
Ik weet alleen niet of je een oplichter bent als je inside informatie hebt en die doorverkoopt.
Dit had enkel te maken met het feit dat ik short trade en het sellvolume wegviel. De prijs is ook niet beneden die prijs gezakt. Had met het moment te makenquote:Heb je eigenlijk wel enig idee hoe de BTC scene in elkaar steekt? Het feit dat je al onder de indruk bent van een sellwall van 100btc, zegt al genoeg![]()
En jij denkt dat er in de forex niet gemanipuleerd wordt? Ook genoeg fakeouts te zien hoor.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:11 schreef edraket31 het volgende:
High Frequency Trading
Super geavanceerde bots die de markt een bepaalde richting uitduwen en daarbij analyseren wanneer "Jan met de Pet" in beweging komt. Kenmerkend hierbij is het bizarre volume terwijl de prijs amper beweegt of maar een paar CNY. Deze zones (ook wel chopzone of shockwave genoemd) worden ook gebruitkt om te accumuleren.
Of het geld kost? Lijkt me niet. Deze bots zijn zo geavanceerd (ze werken in duizendsten van seconden) dat ze wel zo zijn geprogrammeerd dat ze geld opleveren. En voor wat betreft de fees: de marketmakers werken er zelf ook mee (voor stophunting bijvoorbeeld) en anderen zullen waarschijnlijk wel een account hebben waar ze geen fees hoeven te betalen. In de altcoin periode gebeurde dit ook al, maar dan met veel simpelere volumebots. Heb toen ook in een klien groepje gezeten waarbij iemand zo'n bot had en een gratis account op een grote altcoin Exchange.
Had ik al die info maar gehad toen ik nog op Fok! zat, helaas pas een stuk later toen altcoins al minder populair werden.
Het heeft er wel voor gezorgd dat ik het traden in btc heel anders aanpak dan forex. Forex gaat 100% op TA, bij btc (in geval van daytraden) zoek ik de chopzones, waar de margin calls ongeveer liggen en wat het sentiment in de markt is (verhouding long/shorts). Roept heel de chatbox op Tradingview bijvoorbeeld dat "we" omhoog gaan dan reken ik er op dat we eerst nog wat dumps krijgen om te stophunten waarbij ik pas in actie kom als we de chopzone verlaten. Up of down maakt me niet zoveel uit
Je spreekt jezelf tegenquote:Op donderdag 10 december 2015 16:45 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat er in de forex niet gemanipuleerd wordt? Ook genoeg fakeouts te zien hoor.
Ik vind bitcoin er zelfs logischer uitzien dan de forex markten. Makkelijker te voorspellen mbv TA. Al is het belangrijkste nog altijd dat je handelt op wat je ziet gebeuren en niet wat je denkt dat er gaat gebeuren.
Nouja ik bedoelde meer in de zin van wanneer je ziet dat het een fakeout betreft gelijk je positie sluiten en zo snel mogelijk een tegenovergestelde positie openen. Wel altijd eerst wachten op bevestiging dat het een fakeout is/ of niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen![]()
Als je daadwerkelijk handelt naar wat je ziet gebeuren, dan weet je ook dat fake outs eigenlijk niet bestaan, enkel in de gedachten van de trader die verwacht wat er gaat gebeuren.
Uiteraard wordt er in Forex ook gemanipuleerd, met veel grotere bedragen echter gebeurd het op een heel andere schaal. De effecten in BTC zijn veel beter te merken.
Let wel: het is ook afhankelijk in welke timeframe je handelt (BTC) en waarmee: ik had het over daytraden met futures, ga je spot swingtraden, dan is het een stuk minder.
Ik vind het overigens verrassend hoe je denkt over TA en BTC. Heb nog weinig goede TA's gezien die spot on kloppen in de laatste jaren.
Ben benieuwd naar een chart van je
Geen verkeerde koop, die gaat wel een keertje over de kop.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:33 schreef roislecxe het volgende:
100k Doge gekocht
Denk dat die binnenkort weer omhoog gaat.
Gebaseerd op niks dus ik zou t niet nadoen.
Hoop het. Dubbelen daarop zou al goed genoeg zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:34 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Geen verkeerde koop, die gaat wel een keertje over de kop.
Offff de leg van 224 naar 504 was wave 3 van EW. En dat betekent dat we nu in wave 5 zitten. In dat geval gaan we nog wel een stuk hoger dan 504 in de komende weken.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:54 schreef brombeer_ het volgende:
Maar goed ik denk dat we nu in een soort van chop zitten vanaf 504$
Je ziet zelden dat de prijs na het maken van een nieuwe high na de retrace weer een nieuwe high maakt. Daarom denk ik dat dit de top was of misschien nog een kleine stijging naar max 460$. Daarna doom
Tandjesquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:19 schreef µ het volgende:
Estimated Next Difficulty: 93,884,836,836 (+18.69%)
Zou je die grafiek misschien een beetje kunnen uitleggen? Ik zie daar geen toekomstige patronen in namelijk, maar dat komt ook omdat ik hier niet dagelijks mee te maken heb denk ik ;-) Alvast thanks!quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:06 schreef brombeer_ het volgende:
something to consider:
https://www.tradingview.com/x/1bRUO7B8/
Iets waar ik de afgelopen paar maanden al naar aan het kijken ben.
Als dit patroon doorzet hebben zitten we in juni op een nieuwe ATH.
En in 2017 zitten we over de 5k
Targetcalling doe ik niet aan mbt BTC (kort- middellange termijn). vind t daarvoor te wispelturig en te manipulatief én heb er vroegah ook al genoeg door verloren door teveel op TA te vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:40 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de prijs gaat doen?
targets e.d.
Nee man, ik heb hem aangekondigd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:36 schreef edraket31 het volgende:
En ook deze pump werd weer aagekondigd door de "faalhaas"
https://twitter.com/mBTCPizpie/status/675275812040380416/photo/1
Kan het zo snel even niet terugvinden, maar een interessante theorie over deze bulltrend is de devaluatie van de Chinese Yen waardoor er vanuit China veel geinvesteerd wordt in onroerend goed in USA maar bijv ook naar BTC gaat.
Andere gebieden waaruit geld naar BTC gaat zouden latijns amerikaanse landen zijn die in diepe crisis zitten (argentinie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Wanneer voorspellen ze een dalende koers?quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:36 schreef edraket31 het volgende:
En ook deze pump werd weer aagekondigd door de "faalhaas"
https://twitter.com/mBTCPizpie/status/675275812040380416/photo/1
Kan het zo snel even niet terugvinden, maar een interessante theorie over deze bulltrend is de devaluatie van de Chinese Yen waardoor er vanuit China veel geinvesteerd wordt in onroerend goed in USA maar bijv ook naar BTC gaat.
Andere gebieden waaruit geld naar BTC gaat zouden latijns amerikaanse landen zijn die in diepe crisis zitten (argentinie)
Zodra hij zijn boete afbetaald heeft.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:40 schreef MxM het volgende:
[..]
Wanneer voorspellen ze een dalende koers?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:40 schreef TimKuik het volgende:
Als jullie ieder 10 BTC naar me overmaken krijgen jullie allen net als edraket31 informatie wanneer we weer omhoog gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke photoshop, ik zal niet meer over hem posten. Denk dat we het wel met elkaar eens zijn wat we van dit soort figuren vinden. Of zijn info correct is of niet, laten we maar in het midden. Ieder het zijne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reactie op je "geheimpje": Wie zegt dat deze pump over is? Meestal weten wij dat pas als het te laat is.
Maar als je naar de vorige rally kijkt op een laag timeframe is het overduidelijk te zien dat er flink gedumpt is met grote hoeveelheden. Kijk naar de chopzones voor 500 en erna, dan is er genoeg volume voor een geplande accumulatie. De periode voor 500 was er meer volume dan heel de rally naar 1200, waanzinnige accumulatie waarschijnlijk.
Gezien het patroon (telkens die jumps zonder echte correctie) van de laatste weken denk ik echter dat er iets anders speelt, namelijk dat er telkens een sloot geld vrij komt wat gewoon in BTC gestoken wordt zonder daarbij echt na te denken over de prijs/sentiment op dat moment. En ja, wellicht dumpen ze het bij 500, 1000 of over 5 minuten.
Je ziet ook nog niet dat de markt parabolisch reageert zoals in die "Willy-pump" naar 1200. We stijgen nu telkens door die jumps. Wellicht drijven ze het nog veel verder op en wachten ze totdat iedereen helemaal bananas gaat om dan te dumpen?
En misschien komt er helemaal geen dump maar gebruiken ze het als aanvulling op hun pensioentje?
Who knows? Wij in ieder geval niet!
Erg interessant inderdaad. Hoewel er weinig veranderd is in de wereld van het verhandelen zie je wel een enorme stabilisatie van de koers. Het is niet meer zo dat we $100'en dollars tegelijk naar boven en naar beneden gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:23 schreef edraket31 het volgende:
Maar als je naar de vorige rally kijkt op een laag timeframe is het overduidelijk te zien dat er flink gedumpt is met grote hoeveelheden. Kijk naar de chopzones voor 500 en erna, dan is er genoeg volume voor een geplande accumulatie. De periode voor 500 was er meer volume dan heel de rally naar 1200, waanzinnige accumulatie waarschijnlijk.
Gezien het patroon (telkens die jumps zonder echte correctie) van de laatste weken denk ik echter dat er iets anders speelt, namelijk dat er telkens een sloot geld vrij komt wat gewoon in BTC gestoken wordt zonder daarbij echt na te denken over de prijs/sentiment op dat moment. En ja, wellicht dumpen ze het bij 500, 1000 of over 5 minuten.
Je ziet ook nog niet dat de markt parabolisch reageert zoals in die "Willy-pump" naar 1200. We stijgen nu telkens door die jumps. Wellicht drijven ze het nog veel verder op en wachten ze totdat iedereen helemaal bananas gaat om dan te dumpen?
En misschien komt er helemaal geen dump maar gebruiken ze het als aanvulling op hun pensioentje?
Who knows? Wij in ieder geval niet!
Het blijft natuurlijk enkel speculatie. Maar dat is in de wereld van de aandelen niet anders.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:39 schreef MxM het volgende:
Vermakelijk om al die theorieën en voorspellingen te lezen. In veel gevallen is het ijdele hoop.
Au! Snel rekensommetje: 143x15 = $2145quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:12 schreef TimKuik het volgende:
Daar maakte iemand een pijnlijke uitglijer op BTC-e:
[ afbeelding ]
Alsof je 5 Bitcoin in een vulkaan gooit...quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:43 schreef MxM het volgende:
[..]
Au! Snel rekensommetje: 143x15 = $2145
quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Wie had er ook al weer verkocht op 410?
Is dat relevant dan? Als je verwacht dat 1 BTC naar miljoenmiljard ofzo (ik noem maar wat) stijgt in een timeframe van 30 jaar, dan is het niet zo erg relevant of je een BTC koopt voor 300 of 400.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Gezien het patroon (telkens die jumps zonder echte correctie) van de laatste weken denk ik echter dat er iets anders speelt, namelijk dat er telkens een sloot geld vrij komt wat gewoon in BTC gestoken wordt zonder daarbij echt na te denken over de prijs/sentiment op dat moment.
Dat is relevant als er sprake is van een georganiseerde pump&dump zoals we dat gewend zijn bij BTC. Ik reageerde op een uitspraak van iemand anders dat er ook dumps moeten zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Is dat relevant dan? Als je verwacht dat 1 BTC naar miljoenmiljard ofzo (ik noem maar wat) stijgt in een timeframe van 30 jaar, dan is het niet zo erg relevant of je een BTC koopt voor 300 of 400.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:34 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zitten er nog mensen in litecoin? hoger opwaarts (en neerwaarts) potentieel. (gok ik)
In litecoin zitten is juist verschrikkelijk nu. Kijk maar naar de LTC/BTC ratioquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:34 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zitten er nog mensen in litecoin? hoger opwaarts (en neerwaarts) potentieel. (gok ik)
Ow, jij was die gozer op BTC-e die 350BTC dumpte...quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:09 schreef Tyr80 het volgende:
Heb wat verkocht, dus als het goed is gaan we zo weer omhoog.
Dat was ik.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, jij was die gozer op BTC-e die 350BTC dumpte...
I wish...als ik genoeg had om er 350 te dumpen dan kon ik me wel een foutje veroorlovenquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, jij was die gozer op BTC-e die 350BTC dumpte...
Totoquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat was ik.
Dit niet weten
Katten
Toto
Tips
triangle?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:46 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
[..]
In litecoin zitten is juist verschrikkelijk nu. Kijk maar naar de LTC/BTC ratio
Overigens zit litecoin nu in een immens grote triangle waar hij zich nog wel een tijdje (tot eind januari in zal bevinden). Dus de volatiliteit zal nu wel meevallen. Kan je beter in btc handelen op dit moment.
Ja, wat... probleem mee?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:37 schreef Starm het volgende:
Iemand koopt even 700 Bitcoins op Stamp
Mooi inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2015 12:25 schreef µ het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1288178.0;all
Die draad.
Wanneer heb je gekocht? En waren dat BTC?quote:Op maandag 14 december 2015 15:19 schreef PausNicolaas het volgende:
Digitale coins.
Ooit samen met mijn vader iets van ¤190 geïnvesteerd.
Totaal waardeloos geworden.
Als je ooit in 2010 voor 190 eu bitcoins had gekocht dan had je nu evengoed dikke centen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:19 schreef PausNicolaas het volgende:
Digitale coins.
Ooit samen met mijn vader iets van ¤190 geïnvesteerd.
Totaal waardeloos geworden.
Beetje, maar voornamelijk andere coins die populair waren.quote:Op maandag 14 december 2015 16:27 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Wanneer heb je gekocht? En waren dat BTC?
Ja, als als. Dat deed dus niemand, op een enkeling na.quote:Op maandag 14 december 2015 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je ooit in 2010 voor 190 eu bitcoins had gekocht dan had je nu evengoed dikke centen.
Je hebt het gewoon niet goed gedaan.
Goeden buy. Ik had er geen staan deze keerquote:Op maandag 14 december 2015 16:50 schreef DaMart het volgende:
Ondertussen is mijn buy voor 1000 SLR op 2275 satoshi aangetikt.
Ik had hem toevallig van het weekend gezetquote:Op maandag 14 december 2015 19:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goeden buy. Ik had er geen staan deze keer
Vergeten
Nu zal t wel te laat zijn weer, maar hij staat er alsnog
Nu voor hetzelfde aantal btc verkopen als je gekocht hebt, en de overige solars in je wallet laten staken![]()
Ja dat duurde wel een weekje ofzoquote:Op maandag 14 december 2015 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig van het weekend gezet.
Heb nu een sell staan op 3300 met een deel van de SLR.
Heb overigens geen wallet op mijn pc... was dat ding niet een half jaar aan het updaten bij jou?.
Hoe groot is de blockchain van dat bocht?quote:Op maandag 14 december 2015 19:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat duurde wel een weekje ofzo
Maar hij doet het helemaal prima. Staked netjes.
Nadert het 1mln blocksquote:Op maandag 14 december 2015 19:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hoe groot is de blockchain van dat bocht?
Dat zegt niks, hoeveel GB is de blockchain?quote:
Kan t niet vindenquote:Op maandag 14 december 2015 20:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat zegt niks, hoeveel GB is de blockchain?
Ik begin meer een meer deze kant op te neigen. Bizar om dat op deze schaal te zien dan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:25 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Offff de leg van 224 naar 504 was wave 3 van EW. En dat betekent dat we nu in wave 5 zitten. In dat geval gaan we nog wel een stuk hoger dan 504 in de komende weken.
Maarja Elliot Wave blijft lastig
nee het is niet duidelijk wie de eigenaar is maar het is al jaren toch redelijk betrouwbaar. niet dat dat altijd wat zegt maar ik vertrouw ze meer dan die nieuwe exchanges.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:48 schreef TimKuik het volgende:
Waar handelen jullie in BTC eigenlijk? Ik wil BTC-e eigenlijk niet meer gebruiken omdat er simpelweg niet duidelijk is wie de eigenaar is.
Kraken, Bitstamp, Bitonic, BL3P, Coinbase, Bitfinex, Huobi, Okcoin?
Ik heb geen interesse om altcoins in te kopen btw.
Kraken heeft geen USD markt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:43 schreef xaban06 het volgende:
Bij Kraken zie ik de BTC waarde in euro's, kan je dit niet wijzigen naar USD?
Ehhh... Kraken heeft nog steeds geen USD markt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nevermind, gevonden. Keek er overheen
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehhh... Kraken heeft nog steeds geen USD markt.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Recent Trades (XBT/USD) 1 - 15 of 250 trades Time Order Price Volume 20:44:34 +01:00 sell $451.50000 0.05856000 20:35:43 +01:00 buy $451.91129 0.05680000 20:32:27 +01:00 buy $451.50000 0.02090328 20:30:23 +01:00 sell $451.00000 0.01000000 20:26:52 +01:00 sell $451.00000 0.01000000 |
Ik wist daar werkelijk het bestaan niet van afquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Kraken heeft wel degelijk een USD markt.
Dat klopt, 24-uurs volume van 322.90 BTC.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist daar werkelijk het bestaan niet van af
Niet dat het veel bestaansrecht heeft ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |