Het blijft natuurlijk enkel speculatie. Maar dat is in de wereld van de aandelen niet anders.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:39 schreef MxM het volgende:
Vermakelijk om al die theorieën en voorspellingen te lezen. In veel gevallen is het ijdele hoop.
Au! Snel rekensommetje: 143x15 = $2145quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:12 schreef TimKuik het volgende:
Daar maakte iemand een pijnlijke uitglijer op BTC-e:
[ afbeelding ]
Alsof je 5 Bitcoin in een vulkaan gooit...quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:43 schreef MxM het volgende:
[..]
Au! Snel rekensommetje: 143x15 = $2145
quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Wie had er ook al weer verkocht op 410?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Is dat relevant dan? Als je verwacht dat 1 BTC naar miljoenmiljard ofzo (ik noem maar wat) stijgt in een timeframe van 30 jaar, dan is het niet zo erg relevant of je een BTC koopt voor 300 of 400.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Gezien het patroon (telkens die jumps zonder echte correctie) van de laatste weken denk ik echter dat er iets anders speelt, namelijk dat er telkens een sloot geld vrij komt wat gewoon in BTC gestoken wordt zonder daarbij echt na te denken over de prijs/sentiment op dat moment.
Dat is relevant als er sprake is van een georganiseerde pump&dump zoals we dat gewend zijn bij BTC. Ik reageerde op een uitspraak van iemand anders dat er ook dumps moeten zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Is dat relevant dan? Als je verwacht dat 1 BTC naar miljoenmiljard ofzo (ik noem maar wat) stijgt in een timeframe van 30 jaar, dan is het niet zo erg relevant of je een BTC koopt voor 300 of 400.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:34 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zitten er nog mensen in litecoin? hoger opwaarts (en neerwaarts) potentieel. (gok ik)
In litecoin zitten is juist verschrikkelijk nu. Kijk maar naar de LTC/BTC ratioquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:34 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zitten er nog mensen in litecoin? hoger opwaarts (en neerwaarts) potentieel. (gok ik)
Ow, jij was die gozer op BTC-e die 350BTC dumpte...quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:09 schreef Tyr80 het volgende:
Heb wat verkocht, dus als het goed is gaan we zo weer omhoog.
Dat was ik.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, jij was die gozer op BTC-e die 350BTC dumpte...
I wish...als ik genoeg had om er 350 te dumpen dan kon ik me wel een foutje veroorlovenquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, jij was die gozer op BTC-e die 350BTC dumpte...
Totoquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat was ik.
Dit niet weten
Katten
Toto
Tips
triangle?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:46 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
[..]
In litecoin zitten is juist verschrikkelijk nu. Kijk maar naar de LTC/BTC ratio
Overigens zit litecoin nu in een immens grote triangle waar hij zich nog wel een tijdje (tot eind januari in zal bevinden). Dus de volatiliteit zal nu wel meevallen. Kan je beter in btc handelen op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |