Haha, had m'n buy weggehaaldquote:
Done.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:06 schreef TimKuik het volgende:
Wel sterke buys die steeds weggehaald worden. Even wachten tot ie onder de 400 klapt en dan inkopen
Dez daling niet denk ikquote:Op woensdag 9 december 2015 18:10 schreef TimKuik het volgende:
Heb net muren van 200BTC zien wegklappen dus die van 100BTC op 400 gaat ook nog wel weg
Idd, krijgen correctie naar boven (zie Huobi).quote:Op woensdag 9 december 2015 18:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dez daling niet denk ikWellicht over een uurtje ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op woensdag 9 december 2015 18:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Idd, krijgen correctie naar boven (zie Huobi).Zou m niet te lang wilden holden denk. Als je ermee wil blijven spelen. Rond de 410/412 wegdoen ofzo, hij duikt wel weer opnieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik gok maar wat he uiteraard)
Forcefield City Bewoner
Dat is ook mijn idee.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou m niet te lang wilden holden denk. Als je ermee wil blijven spelen. Rond de 410/412 wegdoen ofzo, hij duikt wel weer opnieuw.
(Ik gok maar wat he uiteraard)
neh denk weer richting 320quote:Op woensdag 9 december 2015 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon correctie om vervolgens de 500 te testen.
Pas als de letter R uit mijn naam ik koop ik boven de 250.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Hodl
Pas als de r uit de maand is sell ik.
Oislecxequote:Op woensdag 9 december 2015 19:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Pas als de letter R uit mijn naam ik koop ik boven de 250.
Laat je niet voor de gek houden, het overgrote deel van het volume is fake of zijn orders van market makers die buy/sell walls opzetten om ze vervolgens zelf op te kopen.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee.
Edit: Grappig dat er op de market nog niks veranderd is. Nog steeds vet veel panic sells en panic buys
quote:Op woensdag 9 december 2015 21:13 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Laat je niet voor de gek houden, het overgrote deel van het volume is fake of zijn orders van market makers die buy/sell walls opzetten om ze vervolgens zelf op te kopen.
Hier nog een "informatief" filmpje van 1 van de p&d groepen waar ik het eerder over had mbt de pump van afgelopen nacht. Dit is legit, ik weet iemand die in deze groep zit en ik ken er nog een 2-3 waarvan ik het vermoed maar ze zullen het nooit toegeven omdat ze dan geen tweets kunnen sturen met hun "perfecte" TA![]()
Waar komt deze info vandaan?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:06 schreef roislecxe het volgende:
Fontas heeft een pump aangekondigd om 0.00uur.
Ik was al een beetje verbaasdquote:
Joh, ga jij effe lekker met je 0,3btc spelen op btc-e en blijf geloven in al die sellwals ipv mij uit te maken voor gek.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Een pump en dump groep geleid door iemand met het meest sneue Youtube kanaal ooit. Die gast heeft niet eens 10 bitcoins tot z'n beschikking gek. Bekijk dat Youtube kanaal eens goed.
Dit ga je niet menen nigga...![]()
![]()
Hoe gaat het met jou eigenlijk? Lang geleden dat je hier gepost hebt.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Joh, ga jij effe lekker met je 0,3btc spelen op btc-e en blijf geloven in al die sellwals ipv mij uit te maken voor gek.
En of ie nog geeneens 10btc heeft: dat heb je al nodig om in zijn groep te komen
Fixed that for you.quote:En of ie nog geeneens 10btc heeft: dat heb je al nodig om in zijn groep te komen opgelicht te worden door deze faalhaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Fixed that for you.
Heb je wel gelezen wat ik zeg? Heb je deze man zijn Youtube kanaal gezien? Hij zou zogenaamd mensen helpen met Bitcoin, die vervolgens een testimonial maken voor zijn Youtube kanaal.
Dit is echt geen acteur ofzo.Ja ik heb gelezen wat je schreef, je maakte me voor gek uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef zijn YT kanaal niet door te spitten om te weten dat ie vaak loopt te trollen.
Heb jij echter enig onderzoek gedaan of ie wel/niet rijk is, waarmee hij rijk geworden is? Kennelijk niet als je roept dat ie nog geen 10btc heeft.
Heb je enig onderzoek gedaan naar zijn calls van de laatste weken? Vast en zeker niet.
Heb je überhaupt wel enige info of roep je maar denigrerend terwijl je zwetend op je schermpje zit te kijken of je niet verliest op je 0,3btc? Ik heb info uit 1e hand.
Heb je eigenlijk wel enig idee hoe de BTC scene in elkaar steekt? Het feit dat je al onder de indruk bent van een sellwall van 100btc, zegt al genoeg![]()
Let wel: ik wil heel die gozer niet verdedigen omdat ook ik het hele P&D gebeuren verachtelijk vindt, heb het hier alleen maar geplaatst om eens een andere kant te laten zien.Bedankt voor de bevestiging dat je niet echt op de hoogte bentquote:Op woensdag 9 december 2015 23:17 schreef TimKuik het volgende:
Ik had gehoopt dat de markt wat volwassener geworden zou zijn
Geen idee qua IRC, volgens mij is heel IRC dood vwb btc scene. Nadat de altcoins vervloekt werden, zag je een verschuiving naar het leveraged traden met BTC. In combi met de downtrend zijn er daar velen kapot gegaan en helemaal weg uit de scene. Datgene wat er over is, heeft zich verspreid over allerlei communicatiekanalen als Slack, Telegram, Google Plus etc waar men weer in allerlei traderrooms zit.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou eigenlijk? Lang geleden dat je hier gepost hebt.
Leeft dat IRCkanaal nog?
Veel van de grote namen van destijds zijn ook vertrokken. In de altcoins tijd zaten ze op IRC elke shitcoin te pumpen waar wij als Fok-ers achteraan hobbelden, maar in de BTC markt hebben ze geen of weinig invloed.
Ben er zelf ook niet meer actief, ben voornamelijk nog actief in Forex (full time), af en toe pak ik nog wel eens een kans met wat BTC (leveraged), maar Forex is veel prettiger voor je gemoedsrust dan de fuckery die in BTC plaatsvindt (oa door de eerder genoemde personen).
En de BTC's die ik heb hou ik voorlopig want er komen mooie tijden aan![]()
zoals ik al eerder merkte: research is niet je sterkste puntquote:Op donderdag 10 december 2015 09:54 schreef TimKuik het volgende:
Volgens mij heb je op Huobi en Okcoin helemaal geen trading fees. Vandaar dat die bots zo snel heen en weer knallen als de markt een beetje stabiel heen en weer fluctueert. Met enkele centen winst inkopen en weer verkopen op super korte termijn.
Watquote:Op donderdag 10 december 2015 09:54 schreef TimKuik het volgende:
Volgens mij heb je op Huobi en Okcoin helemaal geen trading fees.
quote:Op donderdag 10 december 2015 10:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
zoals ik al eerder merkte: research is niet je sterkste punt
Ik heb me al een tijdje niet bezig gehouden, iig helemaal niet met de Chinese markten. Er staat me bij dat BTC China een tijd lang geen trading fees had.quote:
BTC-USD betaal je wel fees.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:32 schreef edraket31 het volgende:
dusssss:
https://www.okcoin.com/about/fees.do
https://www.huobi.com/about/detail
en als ik mijn orderhistory bekijk, betaal ik gewoon fees
Tnxquote:Op donderdag 10 december 2015 08:11 schreef edraket31 het volgende:
High Frequency Trading
Super geavanceerde bots die de markt een bepaalde richting uitduwen en daarbij analyseren wanneer "Jan met de Pet" in beweging komt. Kenmerkend hierbij is het bizarre volume terwijl de prijs amper beweegt of maar een paar CNY. Deze zones (ook wel chopzone of shockwave genoemd) worden ook gebruitkt om te accumuleren.
Of het geld kost? Lijkt me niet. Deze bots zijn zo geavanceerd (ze werken in duizendsten van seconden) dat ze wel zo zijn geprogrammeerd dat ze geld opleveren. En voor wat betreft de fees: de marketmakers werken er zelf ook mee (voor stophunting bijvoorbeeld) en anderen zullen waarschijnlijk wel een account hebben waar ze geen fees hoeven te betalen. In de altcoin periode gebeurde dit ook al, maar dan met veel simpelere volumebots. Heb toen ook in een klien groepje gezeten waarbij iemand zo'n bot had en een gratis account op een grote altcoin Exchange.
Had ik al die info maar gehad toen ik nog op Fok! zat, helaas pas een stuk later toen altcoins al minder populair werden.
Het heeft er wel voor gezorgd dat ik het traden in btc heel anders aanpak dan forex. Forex gaat 100% op TA, bij btc (in geval van daytraden) zoek ik de chopzones, waar de margin calls ongeveer liggen en wat het sentiment in de markt is (verhouding long/shorts). Roept heel de chatbox op Tradingview bijvoorbeeld dat "we" omhoog gaan dan reken ik er op dat we eerst nog wat dumps krijgen om te stophunten waarbij ik pas in actie kom als we de chopzone verlaten. Up of down maakt me niet zoveel uit
Ik begrijp je punt wel. Ik weet ook wat pump & dumps zijn, ik zeg alleen maar dat deze man een oplichter is.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:56 schreef edraket31 het volgende:
Let wel: ik wil heel die gozer niet verdedigen omdat ook ik het hele P&D gebeuren verachtelijk vindt, heb het hier alleen maar geplaatst om eens een andere kant te laten zien.
Mwoa, ze zullen het beestje heus wel eerst getest hebben. Heb ooit eens gelezen dat een beetje goede programmeur van dat spul minimaal 500k verdiend. Het is een ontwikkeling die je echt niet alleen in de btc markt ziet. De belangen zijn immens....kijk wat er dagelijks verhandeld wordt op de forex markt, dat zijn bedragen die niet op onze rekenmachines passen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tnx
Het leek me ook al stug dat het geld zou kosten. Maar als je die volumes voorbij ziet snellen...
Ach, ieder z'n ding. Ik zou niet graag duizenden BTC aan een bot vertrouwen
Zeg dat dan gewoon ipv mij uit te maken voor troll en gek.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt wel. Ik weet ook wat pump & dumps zijn, ik zeg alleen maar dat deze man een oplichter is.
Ik zei enkel dat hij niet te vertrouwen is. Google zijn naam, het zegt genoeg. Insider informatie of niet. Ik dacht echter dat je serieus met deze kerel wou meegaan, of dat je me aan het trollen was.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon ipv mij uit te maken voor troll en gek.
Ik weet alleen niet of je een oplichter bent als je inside informatie hebt en die doorverkoopt.
Dit had enkel te maken met het feit dat ik short trade en het sellvolume wegviel. De prijs is ook niet beneden die prijs gezakt. Had met het moment te makenquote:Heb je eigenlijk wel enig idee hoe de BTC scene in elkaar steekt? Het feit dat je al onder de indruk bent van een sellwall van 100btc, zegt al genoeg![]()
En jij denkt dat er in de forex niet gemanipuleerd wordt? Ook genoeg fakeouts te zien hoor.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:11 schreef edraket31 het volgende:
High Frequency Trading
Super geavanceerde bots die de markt een bepaalde richting uitduwen en daarbij analyseren wanneer "Jan met de Pet" in beweging komt. Kenmerkend hierbij is het bizarre volume terwijl de prijs amper beweegt of maar een paar CNY. Deze zones (ook wel chopzone of shockwave genoemd) worden ook gebruitkt om te accumuleren.
Of het geld kost? Lijkt me niet. Deze bots zijn zo geavanceerd (ze werken in duizendsten van seconden) dat ze wel zo zijn geprogrammeerd dat ze geld opleveren. En voor wat betreft de fees: de marketmakers werken er zelf ook mee (voor stophunting bijvoorbeeld) en anderen zullen waarschijnlijk wel een account hebben waar ze geen fees hoeven te betalen. In de altcoin periode gebeurde dit ook al, maar dan met veel simpelere volumebots. Heb toen ook in een klien groepje gezeten waarbij iemand zo'n bot had en een gratis account op een grote altcoin Exchange.
Had ik al die info maar gehad toen ik nog op Fok! zat, helaas pas een stuk later toen altcoins al minder populair werden.
Het heeft er wel voor gezorgd dat ik het traden in btc heel anders aanpak dan forex. Forex gaat 100% op TA, bij btc (in geval van daytraden) zoek ik de chopzones, waar de margin calls ongeveer liggen en wat het sentiment in de markt is (verhouding long/shorts). Roept heel de chatbox op Tradingview bijvoorbeeld dat "we" omhoog gaan dan reken ik er op dat we eerst nog wat dumps krijgen om te stophunten waarbij ik pas in actie kom als we de chopzone verlaten. Up of down maakt me niet zoveel uit
Je spreekt jezelf tegenquote:Op donderdag 10 december 2015 16:45 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat er in de forex niet gemanipuleerd wordt? Ook genoeg fakeouts te zien hoor.
Ik vind bitcoin er zelfs logischer uitzien dan de forex markten. Makkelijker te voorspellen mbv TA. Al is het belangrijkste nog altijd dat je handelt op wat je ziet gebeuren en niet wat je denkt dat er gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |