quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Nu welquote:Op maandag 30 november 2015 20:24 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
waarom kan ik de op niet aanpassen?
Nah, $340 was voorheen resistance, is nu support.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:03 schreef roislecxe het volgende:
Wanneer crasht de boel nou eens![]()
Heb geen zin meer te wachten. De 5btcwall bij Solar is weg en die zakt vast voorlopig niet in.
Maar ik wil BTC om ze te kopen, maar niet voor zo'n hoge prijs![]()
Hop naar 250 die handel.
Wacht een weekje, zet je wekker op 14-15 januari en maar kijken of ie zich gaat herhalenquote:Op woensdag 2 december 2015 23:03 schreef roislecxe het volgende:
Wanneer crasht de boel nou eens![]()
Heb geen zin meer te wachten. De 5btcwall bij Solar is weg en die zakt vast voorlopig niet in.
Maar ik wil BTC om ze te kopen, maar niet voor zo'n hoge prijs![]()
Hop naar 250 die handel.
Toen had ik niks nodigquote:Op woensdag 2 december 2015 23:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nah, $340 was voorheen resistance, is nu support.Je hebt het grootste deel van 2015 al in de $250-$300 range kunnen kopen.
Ja, omdat je toen niet wilde. Nu ie plots wel omhoog is geschoten wil je wel een roep je dat ie moet crashen. Je had gewoon moeten kopen toen het kon.quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, omdat je toen niet wilde. Nu ie plots wel omhoog is geschoten wil je wel een roep je dat ie moet crashen. Je had gewoon moeten kopen toen het kon.
Ik wacht wel gewoon. Beide coins staan beetje aan de hoge kant om te kopen eigenlijk. Komt vanzelf een beter moment.quote:
SLR gaat vast wel weer crashen, Bitcoin niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon. Beide coins staan beetje aan de hoge kant om te kopen eigenlijk. Komt vanzelf een beter moment.
Nee want bitcoin crasht namelijk nooitquote:Op donderdag 3 december 2015 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SLR gaat vast wel weer crashen, Bitcoin niet.
Ik ben weer even blij dat ik niks hoef te kopenquote:
Ik had er een zooitje van gemaakt. Weet enkel dat ik 0,03 van de 0,30 ben verloren in het proces. Hold al sinds 240 ofzo.quote:
Mwa, 0.03 is te overzien nog.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er een zooitje van gemaakt. Weet enkel dat ik 0,03 van de 0,30 ben verloren in het proces. Hold al sinds 240 ofzo.
Heb ooit gekocht op 390, toen twee keer heen en weer getrade (buy low, sell high) tussen 240 en 300 en een dikke winst kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa, 0.03 is te overzien nog.
Je hold nu vanaf 240? Das helemaal mooi toch?
Netjes, dan is het verlies door de hoge buy weer ongeveer weggepoetst.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ooit gekocht op 390, toen twee keer heen en weer getrade (buy low, sell high) tussen 240 en 300 en een dikke winst kunnen maken.
Toen leek het een lage buy, we kwamen net van de 500quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes, dan is het verlies door de hoge buy weer ongeveer weggepoetst.
Gebruik zelf ook Multibit (niet de HD versie).quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:51 schreef roislecxe het volgende:
Ik had altijd een Multibit wallet. Is dat nu dezelfde als Multibit HD?
Gebruiken jullie die ook, of een andere? Ik zie dat er zeker een stuk of 10 verschillende wallets zijn om BTC in te stallen.
Het lijkt alsof de HD versie de opvolger is van de gewone Multibit. Ik kan geen goede download vinden van de niet HD variant...quote:Op zondag 6 december 2015 14:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gebruik zelf ook Multibit (niet de HD versie).
Oh als je de juiste kanalen volgt is er nog wel nieuws over hoor. En koers gaat ook weer goed.quote:Op zondag 6 december 2015 16:31 schreef leolinedance het volgende:
Leeft bitcoin nog een beetje? Hoor er niks meer over.
Een stille dood gestorven?
Geschoten valt ook wel mee vind ik. Veel linkjes over interesse uit India en Brazilië de laatste dagen.quote:Op zondag 6 december 2015 16:55 schreef xaban06 het volgende:
Waarom is btc omhoog geschoten? Nieuws?
Oke dacht dat de hype voorbij was. Maar is het nog een beetje serieus? Eindelijk verkooppunten die bitcoins accepteren? Geen nieuwe schandalen of iets dergelijks?quote:Op zondag 6 december 2015 16:41 schreef µ het volgende:
[..]
Oh als je de juiste kanalen volgt is er nog wel nieuws over hoor. En koers gaat ook weer goed.
https://news.bitcoin.com/(...)76000-bitcoin-users/
Steeds meer bedrijven die bitcointechnoligie willen gebruiken, ING bijvoorbeeld. Dat houdt de focus erop. Het is niet echt meer hip ofzo. Maar het houdt vol (stilstaan is ok voor en currency denk ik) en blijft werken. Er is nu een discussie over de blocksizes als ik het goed heb.quote:Op zondag 6 december 2015 20:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke dacht dat de hype voorbij was. Maar is het nog een beetje serieus? Eindelijk verkooppunten die bitcoins accepteren? Geen nieuwe schandalen of iets dergelijks?
Dit dusquote:Op zondag 6 december 2015 20:28 schreef µ het volgende:
[..]
Steeds meer bedrijven die bitcointechnoligie willen gebruiken, ING bijvoorbeeld. Dat houdt de focus erop. Het is niet echt meer hip ofzo. Maar het houdt vol (stilstaan is ok voor en currency denk ik) en blijft werken. Er is nu een discussie over de blocksizes als ik het goed heb.
https://multibit.org/releases.htmlquote:Op zondag 6 december 2015 15:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het lijkt alsof de HD versie de opvolger is van de gewone Multibit. Ik kan geen goede download vinden van de niet HD variant...
Tnxquote:Op maandag 7 december 2015 08:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://multibit.org/releases.html
Hier kan je de Classic versie downloaden.
400 vind je niet hoog, terwijl het paar dagen terug nog 350 was?quote:Op zondag 6 december 2015 17:04 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Geschoten valt ook wel mee vind ik. Veel linkjes over interesse uit India en Brazilië de laatste dagen.
Ja als je het zo stelt...misschien verlang ik teveel terug naar eind 2013...quote:Op maandag 7 december 2015 17:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
400 vind je niet hoog, terwijl het paar dagen terug nog 350 was?
Gaat niet zo veel effect hebben als iedereen verwacht. Deze stijging is daarop gebaseerd. Een paar dagen na de halvering valt het tegen en komt de correctie.quote:Op maandag 7 december 2015 19:47 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt...misschien verlang ik teveel terug naar eind 2013...
Wat is jullie idee over de block reward halving? Is dit het begin? Of nog een keertje lekker crashen eerst?
Wanneer is de halving?quote:Op maandag 7 december 2015 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat niet zo veel effect hebben als iedereen verwacht. Deze stijging is daarop gebaseerd. Een paar dagen na de halvering valt het tegen en komt de correctie.
Mensen die denken als dat verkopen dus rond de blockhalving, wat dan al een lichte daling kan veroorzaken.
Mensen die denken zoals het tweede verkopen daar weer voor, etc.
Dus ik denk dat de koers gaat pieken vlak voor de blockhalving.
Ik heb voor het eerst, niet eens een maand geleden, voor het eerst bitcoins gekocht. Was toen 320 euro voor 1 BTC, nu 365 euro. Dat is een rendement van 15%. Vergeleken met 2013 is dat peanuts, maar 15% rendement is wel veel voor mijquote:Op maandag 7 december 2015 19:47 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt...misschien verlang ik teveel terug naar eind 2013...
Wat is jullie idee over de block reward halving? Is dit het begin? Of nog een keertje lekker crashen eerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |