In fiat of btc?quote:Op woensdag 9 december 2015 01:18 schreef TimKuik het volgende:
Ik ga slapen, zie het morgen wel weer
Er zijn Amerikanen die zo ongelooflijk rijk zijn, dit zijn soms gewoon nog Pubers die even 200 BTC verhandelen.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:11 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die ook echt met 100en (soms 1000+) btc zitten te spelen
Ach, ik ben al blij met m'n 1.8btc met ooit een inleg van 50 euro (om te leren en te verkloten) en een keer van 80 euro (toen de 50 op was).quote:Op woensdag 9 december 2015 01:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Er zijn Amerikanen die zo ongelooflijk rijk zijn, dit zijn soms gewoon nog Pubers die even 200 BTC verhandelen.
fiat maar buy back op 405.quote:
Solar lijkt soms om een turbulente safe haven. Doet het altijd goed, kan bijna niet mis daar.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach, ik ben al blij met m'n 1.8btc met ooit een inleg van 50 euro (om te leren en te verkloten) en een keer van 80 euro (toen de 50 op was).
Gekocht bij een koers van 900+
Heb ooit op 2.7 gestaan, maar toen ging het even keihard mis. Weet de coin niet eens meer...
Teruggezakt naar 0.5, nu weer op 1.8.
Moet gezegd, meer dan 80% daarvan zit in Solar, dus beter stijgt die weer even naar 7000.
Trendsquote:Op woensdag 9 december 2015 01:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Trend van 2013: Koers daalt tot 405.8 en doet morgenvroeg 434
Ik had 10 btc kunnen hebben. Had 2 maanden lang een sell staan van 35000 solar op 27000sat.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Solar lijkt soms om een turbulente safe haven. Doet het altijd goed, kan bijna niet mis daar.
deze mensenquote:Op woensdag 9 december 2015 01:11 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die ook echt met 100en (soms 1000+) btc zitten te spelen
Haha, ik moet zeggen dat ik nog flink twijfel aan het hele verhaal. Komt mij aardig gefabriceerd over, net als al het "bewijs".quote:Op woensdag 9 december 2015 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: all-out in december 2019...
Wel eens World War Z gezien?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, ik moet zeggen dat ik nog flink twijfel aan het hele verhaal. Komt mij aardig gefabriceerd over, net als al het "bewijs".
BTC (china) is speelbal van wat P&D groepen, die schijt hebben aan elke Technische Analyse.quote:
Wat gebeurd er dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: all-out in december 2019...
Niets, althans niet bevestigd. In het Wired artikel staat:quote:
quote:Bitcoin watchers have long wondered why the giant cache of coins they attribute to Satoshi Nakamoto never moved on the bitcoin’s publicly visible blockchain. Wright’s “Tulip” trust fund of 1.1 million bitcoins may hold the key to that mystery. The trust fund PDF signed by Wright’s late friend David Kleiman keeps those coins locked in place until 2020, yet gives Wright the freedom to borrow them for applications including “research into peer-to-peer systems” and “commercial activities that enhance the value and position of bitcoin.”
Despite those exceptions to the trust’s rules, the million-coin hoard has yet to budge, even after Kleiman’s death in 2013. That may be because Wright could be keeping the coins in place as an investment. He could be leveraging the trust in less visible ways, like legally transferring ownership of money to fund his companies while still leaving it at the same bitcoin address. Or he might still be waiting for January 1st, 2020, a countdown to a date that could take the lid off the biggest cryptocurrency fortune in history.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |