abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157917195
Vader van Dascha zet dit verhaal op sociale media.

quote:
Afgelopen vrijdagavond tot de zaterdagochtend 28 november is mijn dochter Dascha Graafsma (17-08-1999) met drie vriendinnen uitgegaan in Hilversum naar de gelegenheid Lets Get Down (nabij het Gooiland-theater en het station, adres: Emmastraat 2). Om ongeveer 2.00 uur heeft ze de gelegenheid even verlaten ‘om te plassen’. Ze is niet meer teruggekomen.

De vriendinnen gingen zoeken en namen uiteindelijk met ons, de ouders, contact op en gingen naar de politie. Er werd gezocht en alle mogelijke diensten ingeschakeld.

Om 5.45 uur, dus veel later, heeft een trein Dascha getroffen nabij het Station Hilversum Sportpark. Dat bij uiterst koud en slecht weer. Ze droeg geen jas, die is achtergebleven in de Lets Get Down, en feitelijk niet meer dan een wit T-shirt, witte gympen en een zwarte broek. Fysiek onmogelijk om daarmee zoveel tijd buiten door te brengen met de geldende weersomstandigheden.

De grote vraag is wat er in het genoemde tijdsverloop is gebeurd. Wie haar ook kent stelt: dit kan niet waar zijn, alsof Dascha zelf het leven niet meer wilde. Naast het tijdsverloop zijn er dus de feiten van het barre weer, maar ook haar telefoon is niet meer vindbaar. In de periode is Dascha vele malen gebeld of zijn er anderzins berichten verzonden. Zij bleek of in gesprek of niet bereikbaar.

Als vader wil ik u vragen om alle mogelijke media-aandacht aan het gebeuren te geven. Met de vraag of iemand haar heeft gezien, gesproken, tijd met haar heeft doorgebracht, of alles wat er maar te bedenken is. Er klopt teveel niet, …….. Er zijn geen woorden te vinden om dit verzoek te ondersteunen, maar dat lijkt me ook niet nodig. Hoe eerder de vragen en het bericht worden uitgebracht hoe eerder er misschien mensen met informatie kunnen worden gevonden.

Het lichaam is dermate beschadigd dat directe identificatie niet meer mogelijk is. DNA-testen moeten het bewijs leveren, maar feitelijk is er geen twijfel dat het om Dascha gaat.

Dascha was een leerling van het ATC-college, had een leuke bijbaan, een fijne vriend, trouw en liefdevol 3 broers en 2 zusters. Ze woonde in Hollandsche Rading met haar ouders en nog twee broers thuis. Wie het ook gevraagd wordt, voor enig naar geestelijk lijden was en kan op geen enkele serieuze wijze een aanleiding gevonden worden. Alles kan worden nagevraagd. Zie bijvoorbeeld de berichten op de facebook-pagina’s van mij (Rene Graafsma / renegraafsma) of die van Dascha zelf (Dascha Graafsma).

De centrale vraag is: wat is er in het tijdsbestek gebeurd en wie heeft haar gezien?

De zaak wordt zeer intensief behandeld door de politie Hilversum. In hun betrokkenheid stellen wij alle vertrouwen maar het is duidelijk dat we informatie missen. Het is noodzaak, …….

Hoe dan ook, zet het bericht en de vragen svp uit met elk mogelijk mediamiddel waar u over beschikt.

Meer dan dank !!

René Graafsma

quote:
Zus geeft op Facebook aan dat de zaak inmiddels is gesloten door de politie, volgens haar zonder hun te informeren.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_157917206
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik kan mij ook niet voorstellen dat men verder niets kan testen behalve dan DNA.
Het DNA wordt getest omdat er twee bronnen moeten zijn die vaststellen dat het Dascha betreft. Meestal zijn dat twee familieleden die de resten moeten bekijken en bevestigen dat het de betreffende persoon is. Als er niets van haar lichaam over is moet haar identiteit dus op een andere manier officieel worden bevestigd.
pi_157917216
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:39 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Het DNA wordt getest omdat er twee bronnen moeten zijn die vaststellen dat het Dascha betreft. Meestal zijn dat twee familieleden die de resten moeten bekijken en bevestigen dat het de betreffende persoon is. Als er niets van haar lichaam over is moet haar identiteit dus op een andere manier officieel worden bevestigd.
Natuurlijk is er iets over van haar lichaam........
pi_157917222
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:39 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Ja dat was is deze zaak ook het geval, de ouders melden om 11:14 uur zaterdagmorgen dat ze gevonden was.
pi_157917226
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:38 schreef Harlon het volgende:
Vader van Dascha zet dit verhaal op sociale media.

[..]

[..]

Er is gesloten.......en gesloten. Als er nieuwe feiten boven tafel komen gaat men gewoon door met onderzoeken. Nu denkt de politie blijkbaar duidelijk te weten wat er is gebeurt. En die info is nog niet gedeeld met het gewone volk. Dat komt vast nog.
pi_157917264
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er is gesloten.......en gesloten. Als er nieuwe feiten boven tafel komen gaat men gewoon door met onderzoeken. Nu denkt de politie blijkbaar duidelijk te weten wat er is gebeurt. En die info is nog niet gedeeld met het gewone volk. Dat komt vast nog.
Blijkbaar heeft de politie niet de intentie uit te zoeken waarom Dascha tussen 02:00 uur en 05:45 uur zulke opmerkelijke keuze heeft gemaakt. Die vader wel en zoekt getuigen.

Te zien op soc media komt er juist nu weer info vrij, ik snap niet dat de politie zo snel met een oordeel is gekomen.
pi_157917275
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft de politie niet de intentie uit te zoeken waarom Dascha tussen 02:00 uur en 05:45 uur zulke opmerkelijke keuze heeft gemaakt. Die vader wel en zoekt getuigen.

Te zien op soc media komt er juist nu weer info vrij, ik snap niet dat de politie zo snel met een oordeel is gekomen.
Jij weet duidelijk wat de politie heeft onderzocht? Waarom zijn er altijd figuren als jij die hier in alles het grootst mogelijke drama willen zien?
pi_157917286
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Natuurlijk is er iets over van haar lichaam........
Schat, een van mijn naasten is voor de trein gaan staan. Ja, er is iets over van een lichaam. En hoe het er dan verder uitziet beschrijf ik hier niet. Maar er zit behoorlijke logica dat de familie het niet kan of hoeft te identificeren. Denk dat mensen de klap van een trein die >120 km per uur rijdt nogal onderschatten. Een trein dendert erna ook nog een meter of 400 door.
pi_157917296
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:45 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Schat, een van mijn naasten is voor de trein gaan staan. Ja, er is iets over van een lichaam. En hoe het er dan verder uitziet beschrijf ik hier niet. Maar er zit behoorlijke logica dat de familie het niet kan of hoeft te identificeren. Denk dat mensen de klap van een trein die >120 km per uur rijdt nogal onderschatten. Een trein dendert erna ook nog een meter of 400 door.
Dan kun je gewoon DNA testen.
  maandag 30 november 2015 @ 10:47:31 #10
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157917308
Als er niets over is van het lichaam, hoe is men er zeker van dat zij het echt is?
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_157917317
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:47 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Als er niets over is van het lichaam, hoe is men er zeker van dat zij het echt is?
Kledingstukken, schoeisel, sieraden etc en het feit dat ze niet thuis is gekomen...
pi_157917320
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:47 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dat gaat men bewijzen door een DNA test. Maar de familie gaf al aan zeker te zijn dat zij het is. Misschien door spullen die men heeft gevonden.
pi_157917324
Nu heb ik normaal gesproken niet echt een hoge pet op van de politie. Als ze zo'n dossier ondubbelzinnig sluiten ga ik er wel van uit dat ze daar voldoende aanleiding voor hebben.
pi_157917325
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 00:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is niet logisch dat ze zo'n eind heeft gelopen terwijl er een station vlakbij was Het is onlogisch dat ze haar jas in die tent achtergelaten heeft. Het is raar dat ze haar telefoon kwijt was en soms in gesprek was in de tussenliggende tijd. En het is raar dat er zo'n lange tijd tussen het verlaten van de club en het moment dat ze aangereden werd zat.

Niets is onmogelijk, maar het is wel erg onlogisch dat ze op deze manier zelfmoord heeft gepleegd.
Of: ze ging niet naar t station maar was aan t overdenken of ze t écht zou doen nu. Daar kun je volgens mij best even mee bezig zijn.
Het was druk en ze had geen zin om te moeten wachten voor haar jas, die zou ze toch niet meer nodig hebben.
Haar telefoon ging n paar keer over maar ze wilde niemand spreken die haar miss op andere gedachten zou brengen en ze heeft m dus maar weggegooid, waarna verschillende mensen tegelijk belden => in gesprek toon.

Als je uitgaat van n zelfmoordscenario klinkt t niet zo heel raar allemaal.
compact en kleverig.
  maandag 30 november 2015 @ 10:49:12 #15
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157917326
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat gaat men bewijzen door een DNA test. Maar de familie gaf al aan zeker te zijn dat zij het is. Misschien door spullen die men heeft gevonden.
Ja, dat zal het wel zijn.
pi_157917330
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan kun je gewoon DNA testen.
Ja, dat was dus het hele punt.
  maandag 30 november 2015 @ 10:51:00 #17
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_157917355
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

Als je uitgaat van n zelfmoordscenario klinkt t niet zo heel raar allemaal.
En dan heb je 's nachts ook nog eens niet bepaald de treinen voor het uitkiezen.
pi_157917359
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:49 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Ja, dat was dus het hele punt.
Dat is geen punt. Dat gaat men doen of heeft men al gedaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Touch_DNA

Geeft misschien wat meer info over hoever men is met DNA testen ook bij hele kleine sporen. Een mensen zijn niet ineens geheel verdwenen na een botsing met een trein.
pi_157917411
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is geen punt. Dat gaat men doen of heeft men al gedaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Touch_DNA

Geeft misschien wat meer info over hoever men is met DNA testen ook bij hele kleine sporen. Een mensen zijn niet ineens geheel verdwenen na een botsing met een trein.
Wij praten langs elkaar heen en vinden hetzelfde geloof ik.
Anyway, hopelijk komt er duidelijkheid voor de familie over de ontbrekende uren zover ze die nog niet hebben. Ik ben wel verbaasd dat vader schrijft dat ze 5.45 is geschept, terwijl de eerste melding voor hulpdiensten al een kwartier eerder is gedaan. Die info klopt dus niet. Maar de familie zal vermoedelijk in een dusdandige toestand zijn dat ik me goed kan voorstellen dat het allemaal door elkaar loopt.
  maandag 30 november 2015 @ 10:55:29 #20
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157917417
Onmogelijk om te overleven met een lange broek en shirt? Het vroor niet eens. Dan ben je echt niet dood binnen een paar uur :') Welke jandoedel heeft dat verzonnen dan?
pi_157917427
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 10:55 schreef Twiitch het volgende:
Onmogelijk om te overleven met een lange broek en shirt? Het vroor niet eens. Welke jandoedel heeft dat verzonnen dan?
Met zo weinig kleding zit je iig niet voor je lol buiten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157917449
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij weet duidelijk wat de politie heeft onderzocht? Waarom zijn er altijd figuren als jij die hier in alles het grootst mogelijke drama willen zien?
Omdat haar naasten iets anders zeggen dan de familie en haar tijdslijn ook opmerkelijk is.
Nadat de politie te kennen had gegeven dat de zaak gesloten was, heeft aar vader die oproep geplaatst. Ik gaf al aan gisterennacht gelezen te hebben dat de politie de zaak gesloten had.

Daarna stroomden de reactie's op die oproep binnen en daar zaten ook getuigen tussen. De politie heeft dus niet de intentie om die goed te onderzoeken.
Zij hebben immers al bevestigd dat ze ws zelfmoord gepleegd heeft.

Ik denk dat door de zaak van Talitha en de fouten die daar gemaakt zijn, ze extr voorzichtig zouden moeten zijn met zulke snelle beslissingen.
  maandag 30 november 2015 @ 10:59:14 #23
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157917463
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Mwoah. Flink bezopen of wat anders gebruikt en dan gaat zoiets al een stuk makkelijker.
pi_157917481
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 10:54 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Wij praten langs elkaar heen en vinden hetzelfde geloof ik.
Anyway, hopelijk komt er duidelijkheid voor de familie over de ontbrekende uren zover ze die nog niet hebben. Ik ben wel verbaasd dat vader schrijft dat ze 5.45 is geschept, terwijl de eerste melding voor hulpdiensten al een kwartier eerder is gedaan. Die info klopt dus niet. Maar de familie zal vermoedelijk in een dusdandige toestand zijn dat ik me goed kan voorstellen dat het allemaal door elkaar loopt.
Bij dat soort dingen denk ik dat je er wel een kwartier naast kan zitten. 112 geeft 05:49 aan als uitruk van ambulance.
pi_157917505
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Omdat haar naasten iets anders zeggen dan de familie en haar tijdslijn ook opmerkelijk is.
Nadat de politie te kennen had gegeven dat de zaak gesloten was, heeft aar vader die oproep geplaatst. Ik gaf al aan gisterennacht gelezen te hebben dat de politie de zaak gesloten had.

Daarna stroomden de reactie's op die oproep binnen en daar zaten ook getuigen tussen. De politie heeft dus niet de intentie om die goed te onderzoeken.
Zij hebben immers al bevestigd dat ze ws zelfmoord gepleegd heeft.

Ik denk dat door de zaak van Talitha en de fouten die daar gemaakt zijn, ze extr voorzichtig zouden moeten zijn met zulke snelle beslissingen.
Ik denk dat als je zo weinig weet over de zaak als jij je ook erg voorzichtig moet zijn met uitspraken. daarnaast zeggen social media en emotionele uitspraken van familie mij direct veel. De media trekt soms trouwens ook uitspraken van politie uit verband.
  maandag 30 november 2015 @ 11:05:11 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_157917551
Het lijkt me fysiek niet bepaald onmogelijk om drie uur lang in de kou te lopen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_157917606
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:05 schreef speknek het volgende:
Het lijkt me fysiek niet bepaald onmogelijk om drie uur lang in de kou te lopen.
In een t-shirt gaat je dat niet makkelijk lukken.......
pi_157917648
quote:
Onmogelijk om te overleven met een lange broek en shirt? Het vroor niet eens. Dan ben je echt niet dood binnen een paar uur :') Welke jandoedel heeft dat verzonnen dan?
Ga voor de grap is in Maart in een gracht zwemmen. water zal dan nog warmer zijn dan wat het daar buiten was. Na een half uurtje ben jij zo zwaar onderkoeld dat ze je uit het water mogen vissen.
pi_157917665
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:11 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ga voor de grap is in Maart in een gracht zwemmen. water zal dan nog warmer zijn dan wat het daar buiten was. Na een half uurtje ben jij zo zwaar onderkoeld dat ze je uit het water mogen vissen.
Maar ze was niet in het water gevallen voor zover ik weet. In elk geval was het gewoon te koud voor slechte kleding. Dat kan ook je denkvermogen aantasten.
pi_157917675
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar ze was niet in het water gevallen voor zover ik weet. In elk geval was het gewoon te koud voor slechte kleding. Dat kan ook je denkvermogen aantasten.
Niet in het water gevallen nee, maar wel in de stromende regen met 6 graden. Effect is niet heel veel anders. En er totaal niet op gekleed en ook nog een keer alcohol of andere troep op die het verergeren.
Na een uur in die omstandigheden loop jij niet meer vrolijk rond hoor. Laat staan na bijna 4 uur.
pi_157917716
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:14 schreef Harlon het volgende:

[..]

Niet in het water gevallen nee, maar wel in de stromende regen met 6 graden. Effect is niet heel veel anders. En er totaal niet op gekleed en ook nog een keer alcohol of andere troep op die het verergeren.
Na een uur in die omstandigheden loop jij niet meer vrolijk rond hoor. Laat staan na bijna 4 uur.
Zeker. Ik ben zelf trouwens eens k.o. gegaan toen ik na een aantal bier (niet bijzonder veel) vanuit een warme kroeg naar buiten stapte in de koude buitenlucht.
pi_157917783
Die 7 graden was de hoogste temperatuur die nacht. Rond twee uur, was het nog geen 5 graden. Dan loop je niet in je t shirtje buiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2015 11:24:43 ]
  maandag 30 november 2015 @ 11:23:27 #33
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157917798
En de mogelijkheid dat ze door iemand is meegenomen is uitgesloten? Vreemd verhaal.
pi_157917814
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:23 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
En de mogelijkheid dat ze door iemand is meegenomen is uitgesloten? Vreemd verhaal.
Van alles kan.......
  maandag 30 november 2015 @ 11:26:05 #35
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157917829
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Van alles kan.......
Ja, maar vreemd dan dat de politie het dossier gesloten heeft als die mogelijkheid er nog zou zijn.
pi_157917837
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:26 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar vreemd dan dat de politie het dossier gesloten heeft als die mogelijkheid er nog zou zijn.
Dat is niet vreemd als men de toedracht denkt te kennen.
  maandag 30 november 2015 @ 11:27:41 #37
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157917851
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan kan dus niet van alles :P .
pi_157917887
Denken dat je dood gaat door een paar uur in de kou te lopen :')
pi_157917908
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Dan kan dus niet van alles :P .
Ik begrijp je punt niet.
pi_157917913
quote:
4s.gif Op maandag 30 november 2015 11:30 schreef Leonos het volgende:
Daar kun je aan dood gaan. In dit geval kan het een bijdrage hebben geleverd.
pi_157917952
quote:
Denken dat dat niet kan :D
pi_157918039
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar kun je aan dood gaan. In dit geval kan het een bijdrage hebben geleverd.
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2015 11:34 schreef aloa het volgende:

[..]

Denken dat dat niet kan :D
Het is verdomme 5 graden ofzo. Ben toch geen pussy.
pi_157918070
quote:
4s.gif Op maandag 30 november 2015 11:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

[..]

Dat is koud genoeg (zeker met regen) om onderkoeld te raken.
pi_157918072
quote:

Jij niet maar zo een meisje misschien wel. Die staat niet elke avond te pompen in de sportschool ...
pi_157918077
quote:

[..]

[..]

We zullen niet ontkennen dat jij vast een bink bent.
pi_157918107
quote:

[..]

[..]

Mijn Aziatische ex is in Nederland met goede kleding tegen de kou zo'n beetje in een shock geraakt door de kou. Terwijl het droog was en misschien -5.
pi_157918168
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar zeg je iets "denkt "
pi_157918187
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:45 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Daar zeg je iets "denkt "
En jij denkt ook gewoon maar iets. Ik ga er vanuit dat de politie de zaak gewoon onderzocht heeft en misschien nu nog onderzoekt.
pi_157918212
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En jij denkt ook gewoon maar iets. Ik ga er vanuit dat de politie de zaak gewoon onderzocht heeft en misschien nu nog onderzoekt.
Mijn quote was positief bedoeld , ik denk dat de politie te snel is geweest met conclusie.
pi_157918227
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:47 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Mijn quote was positief bedoeld , ik denk dat de politie te snel is geweest met conclusie.
Maar je weet helemaal niets over wat men heeft onderzocht en bevonden?
  maandag 30 november 2015 @ 11:49:12 #51
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157918239
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:11 schreef Harlon het volgende:

[..]

Wat een stompzinnige vergelijking. Volledig in het water raakt je lichaam veel sneller warmte kwijt dan in de buitenlucht, ook als het regent. Kun je trouwens ook schuilen in het water? Wie zegt dat ze al die tijd door de regen gelopen heeft?
pi_157918255
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar je weet helemaal niets over wat men heeft onderzocht en bevonden?
Nee weet ik ook niet , maar van wat ik heb gelezen vind ik de conclusie zelfmoord erg snel . En dat vinden de ouders klaarblijkelijk ook :)
  maandag 30 november 2015 @ 12:00:51 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157918443
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:49 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Nee weet ik ook niet , maar van wat ik heb gelezen vind ik de conclusie zelfmoord erg snel . En dat vinden de ouders klaarblijkelijk ook :)
Het lijkt mij waarschijnlijk dat de politie geen enkele aanleiding heeft te denken dat het geen zelfmoord is, anders dan dat de familie zegt "dat zou ze nooit doen".
Als familie zou ik ook willen weten waar ze die uren was, waarom ze niet opnam en waarom ze geen jas droeg, en daar grote vraagtekens bij hebben. Maar zonder concrete aanleiding om anders aan te nemen, zal de conclusie van de politie waarschijnlijk hetzelfde blijven. Je kunt nu eenmaal geen zaken open houden op basis van 'onderbuikgevoel'.
KuikenGuppy
pi_157918535
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 12:00 schreef Burdie het volgende:
Je kunt nu eenmaal geen zaken open houden op basis van 'onderbuikgevoel'.
Je onderschat Fok!
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_157918618
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2015 11:49 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Wat een stompzinnige vergelijking. Volledig in het water raakt je lichaam veel sneller warmte kwijt dan in de buitenlucht, ook als het regent. Kun je trouwens ook schuilen in het water? Wie zegt dat ze al die tijd door de regen gelopen heeft?
Het ging erover dat je wel degelijk onderkoeld kan raken.
pi_157918649
quote:
Fysiek onmogelijk om daarmee zoveel tijd buiten door te brengen met de geldende weersomstandigheden.
:')

Degene die dit uit zijn vingers heeft gekregen is werkelijk een enorme slapjanus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_157918751
Even tussendoor:
Ik ben op m'n 19e ofzo n keer in t kanaal gevallen midden in de nacht, het vroor (maar nig geen ijs) en ik kon er niet uit komen, heeft minimaal n half uur geduurd voor ik bij iemand aanbelde. Die hebben me uitgekleed en in n deken gewikkeld en ik ben met n ambulance naar t ziekenhuis gebracht, maar ik was niet onderkoeld.
Wel ontiegelijk koud overigens. :X
compact en kleverig.
pi_157918776
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even tussendoor:
Ik ben op m'n 19e ofzo n keer in t kanaal gevallen midden in de nacht, het vroor (maar nig geen ijs) en ik kon er niet uit komen, heeft minimaal n half uur geduurd voor ik bij iemand aanbelde. Die hebben me uitgekleed en in n deken gewikkeld en ik ben met n ambulance naar t ziekenhuis gebracht, maar ik was niet onderkoeld.
Het wisselt per persoon, het maakt ook verschil of je veel of weinig bruin vet hebt.

Zelf ben ik er aan gewend en ga ook rustig met -5 in t-shirt boodschappen doen, deed ik als kind al en ik ervaar het ook niet als te koud, voel mij er prima bij, het bruine vet gaat gelijk tot verbranding over en houd mij lekker op temperatuur.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_157918836
quote:
Even tussendoor:
Dan heb je veel geluk gehad. Voor het zelfde raak je in shock en kom je er niet uit.
pi_157918847
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:23 schreef hottentot het volgende:

[..]

Het wisselt per persoon, het maakt ook verschil of je veel of weinig bruin vet hebt.

Zelf ben ik er aan gewend en ga ook rustig met -5 in t-shirt boodschappen doen, deed ik als kind al en ik ervaar het ook niet als te koud, voel mij er prima bij, het bruine vet gaat gelijk tot verbranding over en houd mij lekker op temperatuur.
ik zeg ook niet dat het niet kan, maar reageer meer op t feit dat t niet mogelijk zou zijn ofzo, natuurlijk verschilt t per persoon.
compact en kleverig.
pi_157918848
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:23 schreef hottentot het volgende:

[..]

Hoe kom je aan wit of bruin vet? Ik kan sinds ik in Azie heb gewoond veel minder goed tegen kou.
pi_157918855
quote:
Even tussendoor:
Hoe kun je bij iemand aanbellen als je er niet uit kon komen?
PWBF
pi_157918880
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 12:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

HELE lange vingers?
pi_157918910
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan heb je veel geluk gehad. Voor het zelfde raak je in shock en kom je er niet uit.
ja, dat had gekund, ik was ook best wel bang dat ik niet uit dat stomme kanaal kon komen :')
Bedoelde meer aan te geven dat je er niet per definitie dood aan gaat of onderkoeld van raakt.

Arts in t ziekenhuis bleef maar vragen of ik zelfmoord had willen plegen, nee, ik deed gewoon ontiegelijk dom, en dat zónder drank of drugs.
compact en kleverig.
pi_157918935
quote:

[..]

Hoe kom je aan wit of bruin vet? Ik kan sinds ik in Azie heb gewoond veel minder goed tegen kou.
Jezelf meer blootstellen aan de kou, als bruin vetweefsel vaker actief moet zijn krijgt het meer de kans om te groeien, als jij een paar jaar in tropische temperaturen hebt geleefd en hier nu dus altijd een dik pak kleren draagt is er geen reden voor het lichaam om bruin vet aan te maken, als je zoals mij vaak in de winter in t-shirt buiten loopt (en door de vrouw het terras op word getrapt voor een sigaretje) dan zorgt het lichaam er zelf voor dat je niet elke keer een teruggekropen pikkie van 3cm overhoud :P
  maandag 30 november 2015 @ 12:31:44 #66
338340 88-4
Last van de tijd
pi_157918945
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij niet maar zo een meisje misschien wel. Die staat niet elke avond te pompen in de sportschool ...
of weegt 130 kilo...
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
  maandag 30 november 2015 @ 12:31:45 #67
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157918946
quote:

[..]

Koud douchen. Echt waar. :Y
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157918950
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 12:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ik kon er uiteindelijk wel uitkomen dus.

Ik was er ter hoogte van n brug in gevallen en daar was de kade te hoog, dus ben ik langs de rand gelopen (toen ik eenmaal doorhad dat zwemmen niet nodig was) naar een plek waar die lager was en ik eruit kon.
compact en kleverig.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 november 2015 @ 12:45:46 #69
862 Arcee
Look closer
pi_157919236
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:54 schreef ioko het volgende:
Wordt na 4 uur aangetroffen door een trein (?). Ze is onherkenbaar verminkt en dus aangereden neem ik aan. Ook dat staat niet in het verhaal..
Ze is 'getroffen' door een trein, staat er. Niet het meest voor de hand liggende woord om te gebruiken, maar het is duidelijk genoeg, lijkt me.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 30 november 2015 @ 12:52:12 #70
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157919375
quote:
Niet weten dat je dood gaat als je langer dan 50 minuten buiten staat bij 5 graden celsius. :') :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 30 november 2015 @ 12:52:21 #71
85962 ioko
I Appear Missing
pi_157919383
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ze is 'getroffen' door een trein, staat er. Niet het meest voor de hand liggende woord om te gebruiken, maar het is duidelijk genoeg, lijkt me.
Ik vind het een erg chaotisch verhaal. Er staat nergens letterlijk dat ze is overleden.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_157919395
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Niet weten dat je dood gaat als je langer dan 50 minuten buiten staat bij 5 graden celsius. :') :')
Dan moet ik allang dood zijn na al die vertragingen van de NS ;(
  maandag 30 november 2015 @ 12:52:48 #73
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157919398
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:52 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik vind het een erg chaotisch verhaal. Er staat nergens letterlijk dat ze is overleden.
Moet ook nog officieel blijken uit die dna-testen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_157919559
quote:
Zelfmoord

Hij heeft al tips gekregen naar aanleiding van de Facebookpost. "Ik krijg tips en spreek getuigen. Ik heb mensen gesproken die met mijn dochter waren die nacht, die op dat moment drugs aan het gebruiken waren."

De politie laat vandaag weten dat ze nog steeds uitgaan van zelfmoord, maar daar neemt de vader van Dascha geen genoegen mee. "Dat is het niet. Ik wil niet dat mijn dochter een dossier wordt."

"Wie haar ook kent stelt: dit kan niet waar zijn, alsof Dascha zelf het leven niet meer wilde", schrijft hij. Dascha is gevonden zonder jas, terwijl het die nacht erg slecht weer was. "Het is fysiek onmogelijk om daarmee zo veel tijd buiten door te brengen in die weersomstandigheden."
bron: http://nos.nl/op3/artikel(...)massaal-gedeeld.html
pi_157919601
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:52 schreef ioko het volgende:

[..]

Twitterbericht van haar vader:
Dascha is gevonden. Ze is overleden.

Hoe duidelijk wil je het hebben?
pi_157919736
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Sommigen geloven het zelfs niet als het hele filmpje op Liveleak staat.
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 13:11:03 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157919747
quote:
Dat was ook wat ik direct dacht. Die post is geschreven vanuit heftigr emotie.die vader wil er niet aan dat zijn dochter dit zelf heeft gedaan. Ik zeg niet dat dat zo is, maar hij wil de mogelijkheid ook niet laten bestaan, dus gaat hij, naast de rare zaken die aan deze situatie, nlg meer dingen zoeken.

Hij zoekt naar de zin van het plotseling ophouden van het leven van zijn dochter. Hij zorkt de schuldige, dat is wat hem nu gaande houdt.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 30 november 2015 @ 13:11:45 #78
338340 88-4
Last van de tijd
pi_157919757
quote:

[..]

Het lichaam is dermate beschadigd dat directe identificatie niet meer mogelijk is. DNA-testen moeten het bewijs leveren, maar feitelijk is er geen twijfel dat het om Dascha gaat.
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
  maandag 30 november 2015 @ 13:14:15 #79
85962 ioko
I Appear Missing
pi_157919800
quote:

[..]

In het verhaal in de OP staat geen twitter bericht. Dat is wat de vader gebruikt om aandacht te vragen en is gewoon onduidelijk.

Wel begrijpelijk, niet zo heel handig.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 30 november 2015 @ 13:15:20 #80
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_157919818
Het kan toch ook zomaar zijn dat ze niet de gehele tijd buiten geweest is voordat ze voor de trein kwam? Niet in de discotheek hoeft toch niet automatisch te betekenen dat ze drie uur buiten geweest is. In een station oid...
  maandag 30 november 2015 @ 13:15:23 #81
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157919820
9,
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Mijn Aziatische ex is in Nederland met goede kleding tegen de kou zo'n beetje in een shock geraakt door de kou. Terwijl het droog was en misschien -5.
Ja, maar aan de andere kant, mijn IJslandse schoonfamilie loopt met 5 graden nog handig in een t-shirt buiten, 10 graden is voor hun korte broek en zomer weer. ;)

Maar ik hoop dat er snel duidelijkheid is over wat er met dit meisje is gebeurd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157919903
Kan er niet iemand namens fok even een stuk schrijven van hoe het echt is gegaan allemaal? Azc's Pools seriemoordenaars, afrekening in criminele circuit plus dood neervallen bij een half uur 5 graden regen (wat schijnbaar hetzelfde is als een half uur in een bad met water van 5 graden). Of telefoons die na het treinkoppen uiteraard gewoon naast het lichaam horen te liggen en zeker niet zonder misdrijf kwijt kan zijn. Met als beginpunt dat de politie er in de conclusie uiteraard naast zit. Want ja, beetje pennenlikkers zijn het.

Iemand?
pi_157919919
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:15 schreef snakelady het volgende:
9,

[..]

Maar ik hoop dat er snel duidelijkheid is over wat er met dit meisje is gebeurd.
De politie ziet geen reden voor verder onderzoek. Wat moet er dan nog duidelijk worden?
  maandag 30 november 2015 @ 13:23:53 #84
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157919965
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 13:21 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

De politie ziet geen reden voor verder onderzoek. Wat moet er dan nog duidelijk worden?
Ik doelde op wat er met haar is gebeurd in de uren dat ze vermist was, ik kan mij voorstellen dat de familie dit graag wil weten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 30 november 2015 @ 13:42:46 #85
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157920335
quote:
quote:
Hmm, drugs. Het zou zomaar gekund hebben..

Waarom krijg ik altijd twee keer de quote?
pi_157920583
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:20 schreef Dingflofbips het volgende:
Kan er niet iemand namens fok even een stuk schrijven van hoe het echt is gegaan allemaal? Azc's Pools seriemoordenaars, afrekening in criminele circuit plus dood neervallen bij een half uur 5 graden regen (wat schijnbaar hetzelfde is als een half uur in een bad met water van 5 graden). Of telefoons die na het treinkoppen uiteraard gewoon naast het lichaam horen te liggen en zeker niet zonder misdrijf kwijt kan zijn. Met als beginpunt dat de politie er in de conclusie uiteraard naast zit. Want ja, beetje pennenlikkers zijn het.

Iemand?
Je hebt het net allemaal al samengevat.

Maar in verhaal:

Door een Marokkaan zal er GHB in haar drankje zijn gedaan waarna ze verdwaasd de buitendeur aanzag voor het toilet, toen ze buiten de broek los deed om te plassen zag een Pool die met gekocht Syrisch paspoort via Turkije naar Nederland is gekomen met gratis treinkaartjes via Griekenland, Italie, Oostenrijk en Duitsland zijn kans schoon en snaaide de jonge deerne mee naar het rustige station, doordat het onmenselijk koud was (je zou binnen een half uur dood zijn buiten) kon de jongeman gelukkig niet tot de daad overgaan. Toen het meisje later bijkwam en merkte dat zij half ontkleed was (wel warm onder de stro, want zo koud...) trok zij de verkeerde conclusie en wierp zich uit schande voor haar streng gelovige familie voor de trein. Zij kon niet meer naar huis bellen om afscheid te nemen omdat in de tussentijd een petje zijn gestolen Golf GTI welke hij gebruikte om vuurwerk op het verlaten station over te laden uit een gestolen Audi RS6 van een Belgisch/Algerijnse terrorist bij toeval naast haar comateuze lichaam had geparkeerd haar had zien liggen en de telefoon had gestolen.

Zoiets.
  maandag 30 november 2015 @ 13:57:59 #87
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_157920686
Ik hoop dat er in ieder geval voor de familie duidelijk word waar ze was in de uren 2 tm kwart voor 5...dat zou al een stuk ophelderen .
  maandag 30 november 2015 @ 14:06:23 #88
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157920847
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:53 schreef hottentot het volgende:

[..]

Maar in verhaal:

Door een Marokkaan zal er GHB in haar drankje zijn gedaan waarna ze verdwaasd de buitendeur aanzag voor het toilet, toen ze buiten de broek los deed om te plassen zag een Pool die met gekocht Syrisch paspoort via Turkije naar Nederland is gekomen met gratis treinkaartjes via Griekenland, Italie, Oostenrijk en Duitsland zijn kans schoon en snaaide de jonge deerne mee naar het rustige station, doordat het onmenselijk koud was (je zou binnen een half uur dood zijn buiten) kon de jongeman gelukkig niet tot de daad overgaan. Toen het meisje later bijkwam en merkte dat zij half ontkleed was (wel warm onder de stro, want zo koud...) trok zij de verkeerde conclusie en wierp zich uit schande voor haar streng gelovige familie voor de trein. Zij kon niet meer naar huis bellen om afscheid te nemen omdat in de tussentijd een petje zijn gestolen Golf GTI welke hij gebruikte om vuurwerk op het verlaten station over te laden uit een gestolen Audi RS6 van een Belgisch/Algerijnse terrorist bij toeval naast haar comateuze lichaam had geparkeerd haar had zien liggen en de telefoon had gestolen.

Zoiets.
:D :D :')
  maandag 30 november 2015 @ 14:07:04 #89
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157920857
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:57 schreef maickeltje het volgende:
Ik hoop dat er in ieder geval voor de familie duidelijk word waar ze was in de uren 2 tm kwart voor 5...dat zou al een stuk ophelderen .
Dat zal best wel. Aangezien door heel de stad camera's hangen en ook zeker wel op het station. Ze hoeven het alleen nog maar even knippen en plakken. Misschien is dat ook allang gebeurd en is daarom het onderzoek gesloten.
  maandag 30 november 2015 @ 14:07:06 #90
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_157920860
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2015 11:21 schreef aloa het volgende:
Die 7 graden was de hoogste temperatuur die nacht. Rond twee uur, was het nog geen 5 graden. Dan loop je niet in je t shirtje buiten.

[ afbeelding ]
Het is niet onmogelijk, heb zelf ook wel eens met -3 graden 2 uur lang buiten gelopen.
pi_157920862
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:06 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

:D :D :')
Niet om haar, maar er is zo vreselijk veel droeftoeterig gelul in dit topic.
  maandag 30 november 2015 @ 14:07:52 #92
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_157920880
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:07 schreef hottentot het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:07 schreef hottentot het volgende:

[..]

Snap ik, maar leuk samengevat.
  maandag 30 november 2015 @ 14:08:53 #93
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_157920899
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 14:07 schreef NoXia het volgende:

[..]

Dat zal best wel. Aangezien door heel de stad camera's hangen en ook zeker wel op het station. Ze hoeven het alleen nog maar even knippen en plakken. Misschien is dat ook allang gebeurd en is daarom het onderzoek gesloten.
Dan zou de vader daar al inzage over hebben en zou hij niet zeggen om 2 uur "verdween ze".
  maandag 30 november 2015 @ 14:11:35 #94
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157920943
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 14:08 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Dan zou de vader daar al inzage over hebben en zou hij niet zeggen om 2 uur "verdween ze".
quote:
Zus geeft op Facebook aan dat de zaak inmiddels is gesloten door de politie, volgens haar zonder hun te informeren.
Misschien dat de familie aan zelfmoord niet genoegen wilt nemen, maar de politie sluit niet voor niets een dossier.
  maandag 30 november 2015 @ 14:16:11 #95
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157921031
Find my phone gebruiken en je hebt de dader/medeplichtige, wie geeft dat door aan de ouders?
  maandag 30 november 2015 @ 14:20:08 #96
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157921108
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:16 schreef Manke het volgende:
Find my phone gebruiken en je hebt de dader/medeplichtige, wie geeft dat door aan de ouders?
Telefoon staat uit, dus helaas. Waarschijnlijk niets meer van over na het koppen van de trein.
  maandag 30 november 2015 @ 14:21:44 #97
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_157921148
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 14:11 schreef NoXia het volgende:

[..]

[..]

Misschien dat de familie aan zelfmoord niet genoegen wilt nemen, maar de politie sluit niet voor niets een dossier.
Het is niet dat in anti-politie ben maar dat de politie een dossier sluit wil absoluut niet zeggen dat de politie bij het rechte eind zit.
Misschien sluit de politie het dossier wel omdat hun denken dat het zo is en er gewoon te weinig mankracht is voor een fatsoenlijk onderzoek.
  maandag 30 november 2015 @ 14:26:35 #98
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157921252
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 14:21 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Het is niet dat in anti-politie ben maar dat de politie een dossier sluit wil absoluut niet zeggen dat de politie bij het rechte eind zit.
Misschien sluit de politie het dossier wel omdat hun denken dat het zo is en er gewoon te weinig mankracht is voor een fatsoenlijk onderzoek.
Deze gebeurtenis heeft de media aandacht. Dan lijkt het me sterk dat ze juist met zo'n onderzoek laks gaan lopen te doen.
  maandag 30 november 2015 @ 14:29:20 #99
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_157921301
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 14:26 schreef NoXia het volgende:

[..]

Deze gebeurtenis heeft de media aandacht. Dan lijkt het me sterk dat ze juist met zo'n onderzoek laks gaan lopen te doen.
Media aandacht doordat en nadat het dossier gesloten is en de familie vindt dat er geen goed en duidelijk onderzoek heeft plaatsgevonden.
  maandag 30 november 2015 @ 14:32:50 #100
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157921365
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 14:29 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Media aandacht doordat en nadat het dossier gesloten is en de familie vindt dat er geen goed en duidelijk onderzoek heeft plaatsgevonden.
Nee, daar voor was er al media aandacht gevraagd. Daarna is er pas naar buiten gekomen dat het dossier gesloten is.

Mensen zijn allemaal maar uit op sensatie. Dit meisje heeft waarschijnlijk drugs gebruikt, is in een bad trip terecht gekomen en heeft een trein gekopt. Tja sneu, maar het is niet anders. Accepteren, rouwen en weer doorgaan.
  maandag 30 november 2015 @ 14:36:53 #101
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157921443
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 14:20 schreef NoXia het volgende:

[..]

Telefoon staat uit, dus helaas. Waarschijnlijk niets meer van over na het koppen van de trein.
zelfs dan hadden ze de resten kunnen vinden. Dat de telefoon niet over gaat betekent niet dat ie uit is, wifi of andere sim ( ja, zo zijn mensen) , en je kan em opsporen, mits iphone.
pi_157921477
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:15 schreef snakelady het volgende:
9,

[..]

Ja, maar aan de andere kant, mijn IJslandse schoonfamilie loopt met 5 graden nog handig in een t-shirt buiten, 10 graden is voor hun korte broek en zomer weer. ;)

Het geeft gewoon aan dat je door kou in de problemen kan komen..........
  maandag 30 november 2015 @ 14:39:01 #103
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157921494
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 14:36 schreef Manke het volgende:

[..]

zelfs dan hadden ze de resten kunnen vinden. Dat de telefoon niet over gaat betekent niet dat ie uit is, wifi of andere sim ( ja, zo zijn mensen) , en je kan em opsporen, mits iphone.
Android kan dit ook prima :) Telefoon kan best gevonden zijn. Aangezien de zaak gesloten is komen er geen verdere details meer naar buiten.
pi_157921560
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 14:21 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Laten we er voor het gemak vanuit gaan dat de politie dit soort zaken gewoon serieus neemt. Het is allemaal al erg genoeg......toch? Al proef je hier bij bepaalde mensen dat men liever meer sensatie wil.
pi_157921579
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 14:36 schreef Manke het volgende:

[..]

En als dat kan heeft men dat vast ook gedaan of geprobeerd.......
pi_157921624
twitter >Deze plek is erg afgelegen en stuk verder dan station Sportpark, hier hangen geen camera,s.

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157921642
Jacob de Vries ‏@jacobdevries
Wat een verhaal. Hemelsbreed op nog geen kilometer van ons huis.
Dat park naast Station Sportpark is ook niet fris.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 30 november 2015 @ 14:59:25 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157921946
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:46 schreef StaceySinger het volgende:
Jacob de Vries ‏@jacobdevries
Wat een verhaal. Hemelsbreed op nog geen kilometer van ons huis.
Dat park naast Station Sportpark is ook niet fris.
En omdat een of andere twitteraar dat zegt, is het waar?
Hoe vaak ben jij daar precies geweest?
KuikenGuppy
pi_157921981
Curieus natuurlijk dit. Maar je mag er vanuit gaan dat de politie ervaring heeft met dergelijke zaken. Als die een onderzoek sluiten dan zullen daar ongetwijfeld gegronde redenen voor zijn.

Vraag mij af hoe zinvol het is om dan zo massaal media-aandacht te zoeken :{

Desalniettemin buitengewoon triest voor de nabestaanden.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157922009
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

En omdat een of andere twittertokkie dat zegt, is het waar?
Hoe vaak ben jij daar precies geweest?
ik post wat er op twitter staat :7
de rest moet je aan Jacob de Vries vragen
pi_157922061
quote:
15s.gif Op maandag 30 november 2015 15:01 schreef Blistering het volgende:
Curieus natuurlijk dit. Maar je mag er vanuit gaan dat de politie ervaring heeft met dergelijke zaken. Als die een onderzoek sluiten dan zullen daar ongetwijfeld gegronde redenen voor zijn.

Het heeft waarschijnlijk ook niet heel veel zin al kan het getuigen opleveren.
  maandag 30 november 2015 @ 15:05:36 #112
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157922070
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:45 schreef StaceySinger het volgende:
twitter >Deze plek is erg afgelegen en stuk verder dan station Sportpark, hier hangen geen camera,s.

[ afbeelding ]
Van wie komt die foto?
KuikenGuppy
pi_157922110
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 15:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

Van wie komt die foto?
goed lezen > twitter staat er bij
  maandag 30 november 2015 @ 15:09:01 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157922143
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Waar/bij wie op Twitter? Of zie ik deze foto direct in beeld als ik ga naar Twitter.COM?
KuikenGuppy
pi_157922181
quote:

[..]

Zover ik kan zien komt die niet van Twitter. Maar plaatjes doen het altijd goed.
  maandag 30 november 2015 @ 15:12:03 #116
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157922206
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zover ik kan zien komt die niet van Twitter. Maar plaatjes doen het altijd goed.
Komt sowieso wel van Twitter: https://pbs.twimg.com/media/CVEChrWWEAE0PJV.jpg maar zou zomaar een random plaatje kunnen zijn idd.
  maandag 30 november 2015 @ 15:12:16 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157922208
quote:

[..]

Of je leert features van FOK! een gebruiken, er staat gewoon een twitter-icoontje in de balk boven je reactiescherm.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 30 november 2015 @ 15:13:42 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157922235
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je leert features van FOK! een gebruiken, er staat gewoon een twitter-icoontje in de balk boven je reactiescherm.
Mobiel helaas niet.... Ik las net dit:

https://twitter.com/MMastenbroek/status/671322278127366144
KuikenGuppy
  maandag 30 november 2015 @ 15:13:59 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157922240
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:02 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ik post wat er op twitter staat :7
de rest moet je aan Jacob de Vries vragen
Jacob de Vries heeft die foto helemaal niet getweet....
https://twitter.com/jacobdevries
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157922256
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jacob de Vries heeft die foto helemaal niet getweet....
https://twitter.com/jacobdevries
staat dat bij die foto dan ?
  maandag 30 november 2015 @ 15:15:55 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157922284
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 15:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mobiel helaas niet.... Ik las net dit:

https://twitter.com/MMastenbroek/status/671322278127366144
Nee, ik weet, mobiel helaas niet.

Ook triest:

MMastenbroek twitterde op maandag 30-11-2015 om 15:10:52 Volgens direct betrokkenen heeft de machinist verklaard dat het slachtoffer 'als een zombie op het spoor stond'. https://t.co/cHfVwKMODH reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 30 november 2015 @ 15:16:34 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157922299
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:14 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

staat dat bij die foto dan ?
Weet ik veel, jij post zomaar een foto zonder bronvermelding.... of je post de tweet eens waar die foto instond.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157922323
  maandag 30 november 2015 @ 15:18:07 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157922329
quote:
Geen twijfel bij politie: dood Dascha was suïcide

HILVERSUM - Ondanks de door de familie naar buiten gebrachte ernstige twijfels over de oorzaak van het overlijden van Dascha Graafsma (16) blijft de politie honderd procent zeker van de conclusie dat het gaat om zelfmoord.

Door Henk Runhaar - 30-11-2015, 14:15 (Update 30-11-2015, 14:33)
,,Maar natuurlijk begrijpen we de familie heel goed. We zijn voortdurend met hen in gesprek. We zijn nog bezig met onderzoek om erachter te komen wat er die nacht verder is gebeurd. Maar omdat vaststaat dat het gaat om suïcide, delen we alles wat daar uit komt alleen met de familie'', zegt een woordvoerster.

De politie heeft geen enkele indicatie van een misdrijf voorafgaand aan de zelfmoord op het spoor richting Dascha's woonplaats Hollandsche Rading.

Het meisje vertrok rond twee uur 's nachts uit Let's Get Down onder Gooiland, waar ze op een zestien-plusfeest was. Ze had geen jas aan, terwijl het buiten nat en winderig was. Even voor half zes werd ze gegrepen door een trein. Volgens direct betrokkenen heeft de machinist verklaard dat het slachtoffer 'als een zombie op het spoor stond'. De politie wil hierover niets bevestigen. ,,Als altijd zijn we terughoudend als het om suïcide gaat.''

Zelfmoord is voor de familie geen optie. ,,Ze woonde in Hollandsche Rading met haar ouders en nog twee broers thuis. Wie het ook gevraagd wordt, voor enig naar geestelijk lijden was en kan op geen enkele serieuze wijze een aanleiding worden gevonden'', schrijft vader René Graafsma in een persbericht.
http://www.gooieneemlande(...)t&utm_medium=twitter
The love you take is equal to the love you make.
pi_157922337
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Weet ik veel, jij post zomaar een foto zonder bronvermelding.... of je post de tweet eens waar die foto instond.
zwam dan niet zonder eerst goed te lezen
  maandag 30 november 2015 @ 15:19:14 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157922350
quote:
En nou nog leren hoe het werkt, de tweet posten.... gewoon de url van de tweet, geen foto van de tweet.
Mijn hemel, al dit oeverloze gedoe iedere keer.

Bronvermelden is toch behoorlijk simpel op internet, het werkt met linkjes, niet met printscreens.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157922355
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook triest:

MMastenbroek twitterde op maandag 30-11-2015 om 15:10:52 Volgens direct betrokkenen heeft de machinist verklaard dat het slachtoffer 'als een zombie op het spoor stond'. https://t.co/cHfVwKMODH reageer retweet
Yep, het wordt wel eens vergeten wat machinisten voor onwerkelijke trauma's overhouden door dit soort gebeurtenissen. Buitengewoon triest, en iets wat helemaal niet zou horen bij zo'n mooi vak.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 30 november 2015 @ 15:21:18 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157922387
quote:
13s.gif Op maandag 30 november 2015 15:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

Yep, het wordt wel eens vergeten wat machinisten voor onwerkelijke trauma's overhouden door dit soort gebeurtenissen. Buitengewoon triest, en iets wat helemaal niet zou horen bij zo'n mooi vak.
Nee, dat is idd triest, en ik kan me voorstellen dat dat zeer traumatisch is.
Overigens vind ik de verklaring van de machinist nou niet direct een verklaring van een "bewuste keuze" van het meisje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 30 november 2015 @ 15:21:57 #129
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157922398
quote:
blijft de politie honderd procent zeker van de conclusie dat het gaat om zelfmoord.

...

Zelfmoord is voor de familie geen optie. ,,.
Tja, dan niet. Case closed zou ik zeggen.
pi_157922402
quote:
15s.gif Op maandag 30 november 2015 15:01 schreef Blistering het volgende:

Tuurlijk hebben ze ervaring, ook deze ouders zijn nog steeds op zoek naar de waarheid...

Meiden en treinen, het is niet altijd zelfmoord:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)igen-onderzoek.dhtml

Mocht ik ooit de perfecte moord willen plegen, dan zou ik nu weten hoe dat moet. Je legt iemand op het spoor, 100% garantie dat het zelfmoord is in Nederland.
  maandag 30 november 2015 @ 15:22:19 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157922410
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zwam dan niet zonder eerst goed te lezen
Je weet toch waar je die foto vandaan gehaald hebt? BRONVERMELDING.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157922440
quote:
13s.gif Op maandag 30 november 2015 15:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je weet toch waar je die foto vandaan gehaald hebt? BRONVERMELDING.
lees je niet ofzo ?

maandag 30 november 2015 @ 15:25:26 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157922470
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

lees je niet ofzo ?
[ afbeelding ]
De bron is imgur.com?

Een linkje naar de tweet...... die tweet is over 3 maanden niet meer te vinden in de zee van tweets van Esther Monsma, een linkje naar de tweet doet het over 10 maanden nog.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 november 2015 @ 15:25:34 #134
862 Arcee
Look closer
pi_157922473
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:21 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat is idd triest, en ik kan me voorstellen dat dat zeer traumatisch is.
Overigens vind ik de verklaring van de machinist nou niet direct een verklaring van een "bewuste keuze" van het meisje.
Ze was dronken/had drugs gebruikt?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 30 november 2015 @ 15:26:53 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157922509
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:25 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ze was dronken/had drugs gebruikt?
Zou kunnen, gedrogeerd kan ook.... er kan zoveel gebeurd zijn, dat maakt het niet minder triest.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 30 november 2015 @ 15:27:20 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157922522
niemand die denkt, goh dat kind is net 16 geworden en loopt stomdronken over straat...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 november 2015 @ 15:28:05 #137
862 Arcee
Look closer
pi_157922542
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:26 schreef Leandra het volgende:
Zou kunnen, gedrogeerd kan ook.... er kan zoveel gebeurd zijn, dat maakt het niet minder triest.
Zeker.

Dat ze er als een zombie stond wil natuurlijk niet zeggen dat ze er zelf doelbewust ging staan. Zelfmoord lijkt me erg voorbarig.
pi_157922543
Ach, arme ouders. Kan begrijpen dat die het allemaal nog niet kunnen geloven. Zo heb je een dochter en zo is het weg. Hoop dat hun vragen allemaal beantwoord worden, maar de politie zal daar wel de tijd voor nemen en begrijpen dat het door moet dringen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 november 2015 @ 15:28:36 #139
862 Arcee
Look closer
pi_157922561
quote:
3s.gif Op maandag 30 november 2015 15:27 schreef Re het volgende:
niemand die denkt, goh dat kind is net 16 geworden en loopt stomdronken over straat...
Jawel, ik 2 minuten voor je nog. ;)
pi_157922585
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

De bron is imgur.com?

Een linkje naar de tweet...... die tweet is over 3 maanden niet meer te vinden in de zee van tweets van Esther Monsma, een linkje naar de tweet doet het over 10 maanden nog.
en imgur werkt over 3 maanden niet meer ? :W
pi_157922594
quote:

[..]

Ook triest:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik grote twijfels heb over of de direct betrokkenen zo specifiek te horen krijgen wat de machinist gezegd/verklaard heeft.
Veel betrokkenen willen ook graag weten of de springer bv nog oogcontact zoekt, dat soort details krijgen ze ook niet te horen.
pi_157922618
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

en imgur werkt over 3 maanden niet meer ? :W
Als jij nou gewoon eens even meewerkt om dit forum een beetje gezellig te houden.

Een tweet post je zo:

EstherHVNL twitterde op maandag 30-11-2015 om 14:31:20 Ik snap de ouders v #Dascha : geen zelfmoord. We hebben net de #politie gesproken:die houdt vast aan zelfmoord #hvnl https://t.co/fYoARJ4NB9 reageer retweet
pi_157922631
quote:

[..]

Ook triest:

Nu zegt Mastenbroek als bron nu ook echt niets.
  maandag 30 november 2015 @ 15:31:46 #144
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157922643
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:28 schreef Arcee het volgende:

[..]

Jawel, ik 2 minuten voor je nog. ;)
oh zo, ja dat ook, maar vroeg me af hoe een 16-jarige tegenwoordig om 2 uur 's nachts ladderzat kan worden... degene die haar van drank heft voorzien lijkt me niet vrijuit te gaan hier
pi_157922690
quote:
3s.gif Op maandag 30 november 2015 15:31 schreef Re het volgende:

[..]

oh zo, ja dat ook, maar vroeg me af hoe een 16-jarige tegenwoordig om 2 uur 's nachts ladderzat kan worden... degene die haar van drank heft voorzien lijkt me niet vrijuit te gaan hier
Je bent vast en zeker nog niet veel uit geweest in je leven.
pi_157922710
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Of hij is oud.
pi_157922741
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 15:34 schreef CudiKid het volgende:

[..]

Of hij is oud.
Alsof men vroeger niet dronk.......

Maar dit zo simpel zien als bewuste zelfmoord is ook te simpel. Dat is ook wat de familie wil horen of zien. Er speelt vast meer aan drank of drugs.
  Forum Admin maandag 30 november 2015 @ 15:38:08 #148
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_157922777
quote:
Denken dat dit niet kan. :')

Als je al niet dood gaat kun je ernstig onderkoeld raken, zeker als je slecht gekleed bent.. met wat alcohol op gaat dat nog sneller.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 30 november 2015 @ 15:44:17 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157922881
quote:

[..]

Re is zelf pas 15 en is pas twee keer uit geweest ;).
KuikenGuppy
pi_157922960
quote:
12s.gif Op maandag 30 november 2015 15:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Laten we hem dan maar niet wijzer maken dan hij is.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 november 2015 @ 15:51:40 #151
862 Arcee
Look closer
pi_157923026
quote:
12s.gif Op maandag 30 november 2015 15:44 schreef Burdie het volgende:
True, hij registreerde zich hier 1 jaar vóór z'n eigen geboorte. _O_
  maandag 30 november 2015 @ 16:04:43 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157923290
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 15:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Alsof men vroeger niet dronk.......

Maar dit zo simpel zien als bewuste zelfmoord is ook te simpel. Dat is ook wat de familie wil horen of zien. Er speelt vast meer aan drank of drugs.
Dat denk ik ook... Hoewel het misschien voor de politie duidelijk is dat ze zelf, levend en bij bewustzijn op het spoor stond, en het dús zelfmoord is (opgelost, slotje), blijft er nog veel onduidelijk. Ook dingen die het verhaal mogelijk in een ander daglicht kunnen plaatsen. Maar daar wordt kennelijk door de politie niet actief naar gezocht.
KuikenGuppy
  maandag 30 november 2015 @ 16:05:54 #153
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157923311
quote:

[..]

ah gossie, je denkt laat ik eens grappig kneuzerig reageren, dat scoort punten :')

nee, ik vraag me gewoon af wat een net 16-jarig meisje strontlazerus op straat doet om 2 uur 's nachts
pi_157923314
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 16:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat denk ik ook... Hoewel het misschien voor de politie duidelijk is dat ze zelf, levend en bij bewustzijn op het spoor stond, en het dús zelfmoord is (opgelost, slotje), blijft er nog veel onduidelijk. Ook dingen die het verhaal mogelijk in een ander daglicht kunnen plaatsen. Maar daar wordt kennelijk door de politie niet actief naar gezocht.
Ze stond er blijkbaar zelfstandig. Dat sluit een hoop uit in elk geval. De politie is vast en zeker nog bezig met die zaak.
  maandag 30 november 2015 @ 16:08:31 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157923362
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ze stond er blijkbaar zelfstandig. Dat sluit een hoop uit in elk geval. De politie is vast en zeker nog bezig met die zaak.
"dossier gesloten" klinkt anders niet als "nog mee bezig".
KuikenGuppy
pi_157923394
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 16:08 schreef Burdie het volgende:

[..]

"dossier gesloten" klinkt anders niet als "nog mee bezig".
Dat gedeelte van dat het moord of iets in die geest kon zijn. Men sluit echt niet in twee dagen werkelijk een dossier. Daarnaast is men nu gewoon afhankelijk van getuigen.
  maandag 30 november 2015 @ 16:12:00 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157923430
Oh!

quote:
Politie gaat laatste uren Dascha (16) reconstrueren

De politie gaat verder onderzoek doen naar de dood van de 16-jarige Dascha uit Hollandsche Rading. Ze werd vrijdagnacht aangereden door een trein. Haar vader plaatste gisteravond een bericht op Facebook dat massaal werd gedeeld. Hij gaf daarin aan sterk te twijfelen aan de lezing van de politie, die zei dat zijn dochter zelfmoord had gepleegd.

Rechercheurs gaan de komende tijd de beelden bekijken van bewakingscamera's en getuigen horen om zo tot in detail de laatste uren van Dascha te reconstrueren.

,,We willen de familie helpen om de vragen die er zijn, te beantwoorden", laat een woordvoerder van de politie weten.

De politie gaat er vooralsnog nog steeds van uit dat Dascha zelfmoord heeft gepleegd.

Vragen
Onder de kop 'de onverklaarbare dood van Dascha Graafsma' vroeg haar vader op zijn eigen weblog aandacht voor het drama dat zijn familie trof.

René Graafsma schrijft dat zijn dochter vrijdagavond met drie vriendinnen ging stappen in Hilversum, in de gelegenheid Let's Get Down. Om twee uur zou ze daar even weggegaan zijn 'om te plassen'. Daarna kwam ze niet meer terug. Ook haar telefoon blijkt onvindbaar. In de periode is het meisje vaak gebeld en zijn er berichten verzonden waar zij niet op reageerde.

Om kwart voor zes, bijna vier uur later, werd Dascha door een trein aangereden vlakbij station Sportpark Hilversum. Wat is er in de tussentijd gebeurd? Dat is de vraag die de aangeslagen familie en vrienden van het meisje bezighoudt.

'Geen zelfdoding'
In de post van gisteravond, zegt Graafsma dat hij niet denkt dat zijn dochter zelfmoord heeft gepleegd. ,,Vraag het haar vriendinnen, vraag het haar vriendje, vraag het ons. Ze was een blij, gelukkig meisje. Ze heeft volgens haar vriendinnen die avond geen ruzie gehad en er is niks vervelends gebeurd. Dit kan gewoon niet, dit klopt niet. Haar vriendje huilt de hele dag.''

Op zijn Facebookpagina reageren mensen vol ongeloof en ze ondersteunen de gedachte van Graafsma dat er iets anders gebeurd moet zijn. ,,Er zijn ouders die melden dat ze dezelfde nacht met hun kind in het ziekenhuis geweest zijn omdat ze onwel waren geworden in dezelfde zaak. Mogelijk zijn er drugs of zoiets in hun drankje gedaan. Misschien is dat bij mijn dochter ook gebeurd.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-jarige-Dascha.dhtml
KuikenGuppy
  maandag 30 november 2015 @ 16:15:44 #159
165633 eriksd
The grand facade...
pi_157923492
quote:
3s.gif Op maandag 30 november 2015 16:05 schreef Re het volgende:

[..]

ah gossie, je denkt laat ik eens grappig kneuzerig reageren, dat scoort punten :')

nee, ik vraag me gewoon af wat een net 16-jarig meisje strontlazerus op straat doet om 2 uur 's nachts
Terecht punt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_157923505
quote:
fijn voor de ouders.
pi_157923506
quote:

[..]

Uiterst merkwaardig inderdaad. Lijkt mij zeker niet normaal in ieder geval.
pi_157923514
quote:

[..]

Dan vraag ik mij dus af hoe vaak je uit gaat.
pi_157923521
rijden daar treinen 's nachts, of zou ze hebben moeten wachten op de eerste ochtendtrein.
pi_157923537
quote:
3s.gif Op maandag 30 november 2015 16:16 schreef fespo het volgende:
rijden daar treinen 's nachts, of zou ze hebben moeten wachten op de eerste ochtendtrein.
De eerste trein waarschijnlijk.
pi_157923541
quote:
15s.gif Op maandag 30 november 2015 16:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

Uiterst merkwaardig inderdaad. Lijkt mij zeker niet normaal in ieder geval.
Ik weet niet waar mensen als jullie uit gaan. Mensen van 16 die dronken zijn kom je regelmatig tegen. Ook mensen van die leeftijd met drugs op. Ook mensen van die leeftijd met een combinatie van die twee.
  maandag 30 november 2015 @ 16:18:43 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157923556
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

dat heeft daar geen ene fuck mee te maken, ik snap ook wel dat men uitgaat maar dan nog verbaast het mij dat het tegenwoordig zo kan gebeuren ... dus laat je kleutergedrag ff weg zou ik zeggen
pi_157923587
quote:
3s.gif Op maandag 30 november 2015 16:18 schreef Re het volgende:

[..]

dat heeft daar geen ene fuck mee te maken, ik snap ook wel dat men uitgaat maar dan nog verbaast het mij dat het tegenwoordig zo kan gebeuren ... dus laat je kleutergedrag ff weg zou ik zeggen
Wie zegt dat ze stomdronken was trouwens......? Maar jij doet net alsof mensen van 16 in deze tijd stil in de hoek zitten te wachten tot papa hen om 23:00 komt ophalen. Zo werkt dat niet echt meer vaak.
  maandag 30 november 2015 @ 16:20:33 #168
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157923600
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze stomdronken was trouwens......? Maar jij doet net alsof mensen van 16 in deze tijd stil in de hoek zitten te wachten tot papa hen om 23:00 komt ophalen. Zo werkt dat niet echt meer vaak.
dat zeg ik helemaal niet :')
pi_157923603
quote:
4s.gif Op maandag 30 november 2015 16:17 schreef Blistering het volgende:

[..]

De eerste trein waarschijnlijk.
Nee, dat is gisterennacht hier gepost, er reden nachttreinen richting Hilversum.
Er blijken ook extra goederentreinen te rijden omdat er gewerkt wordt aan de Betuwelijn.
  maandag 30 november 2015 @ 16:20:53 #170
165633 eriksd
The grand facade...
pi_157923605
Ik vind op je zestiende bezopen in een - kennelijk - drugshol staan nogal wat. Beetje bieren, prima. Maar dit is vragen om problemen.

Nachtmerrie voor de familie overigens, je zal maar de politie aan de deur hebben op de vroege morgen.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_157923618
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, dat is gisterennacht hier gepost, er reden nachttreinen richting Hilversum.
Er blijken ook extra goederentreinen te rijden omdat er gewerkt wordt aan de Betuwelijn.
Ok, dat wist ik niet :Y
  Miss 200.000.000! maandag 30 november 2015 @ 16:22:26 #172
367000 roos94
pi_157923634
Vreemd verhaal zeg.
pi_157923638
quote:

[..]

Dit is niet de normaalste zaak van de wereld hoor, ook niet in de grote stad.
pi_157923641
quote:
3s.gif Op maandag 30 november 2015 16:20 schreef Re het volgende:

[..]

dat zeg ik helemaal niet :')
"nee, ik vraag me gewoon af wat een net 16-jarig meisje strontlazerus op straat doet om 2 uur 's nachts"

Dat haal ik toch echt uit jouw tekst.
pi_157923666
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:20 schreef eriksd het volgende:
Ik vind op je zestiende bezopen in een - kennelijk - drugshol staan nogal wat. Beetje bieren, prima. Maar dit is vragen om problemen.

Nachtmerrie voor de familie overigens, je zal maar de politie aan de deur hebben op de vroege morgen.
In die tent gelden de Nederlandse regels, geen alcohol onder de 18. Dat er eens een biertje of drankje terecht komt bij 16-jarige geloof ik meteen.
Dat ze zich daar consequent niet aan de regels houden, zorgt ervoor dat een eigenaar de tent mag sluiten. Daarnaast zijn er imo niet veel tenten die zie op de doelgroep 16 plus storten, deze zorgen vaak voor veel overlast en weinig omzet.
pi_157923668
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit is niet de normaalste zaak van de wereld hoor, ook niet in de grote stad.
Het is een vrij normale zaak dat men drinkt en soms ook drugs gebruikt. Dat blijkt ook wel uit dit verhaal waar de vader zelf aangeeft dat de groep om haar heen drugs had gebruikt. Ik kijk er niet van op. Zo gaat dat gewoon wel vaker.
  maandag 30 november 2015 @ 16:24:23 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157923670
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

"nee, ik vraag me gewoon af wat een net 16-jarig meisje strontlazerus op straat doet om 2 uur 's nachts"

Dat haal ik toch echt uit jouw tekst.
ja dat kan als je beperkt bent wellicht,

maar even ter herhaling, ik vraag me af waarom... niet... ik vind het complete ongehoord dat ...

pi_157923687
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:20 schreef eriksd het volgende:

Hoezo "kennelijk drugshol"?
pi_157923688
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een vrij normale zaak dat men drinkt en soms ook drugs gebruikt. Dat blijkt ook wel uit dit verhaal waar de vader zelf aangeeft dat de groep om haar heen drugs had gebruikt. Ik kijk er niet van op. Zo gaat dat gewoon wel vaker.
Gewoon, gewoon....
Misschien in jouw wereldje.
  maandag 30 november 2015 @ 16:25:57 #180
165633 eriksd
The grand facade...
pi_157923697
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

In die tent gelden de Nederlandse regels, geen alcohol onder de 18. Dat er eens een biertje of drankje terecht komt bij 16-jarige geloof ik meteen.
Dat ze zich daar consequent niet aan de regels houden, zorgt ervoor dat een eigenaar de tent mag sluiten. Daarnaast zijn er imo niet veel tenten die zie op de doelgroep 1 plus storten, deze zorgen vaak voor veel overlast en weinig omzet.
Nog geeneens aan gedacht trouwens, dat alcoholverbod. Maargoed, als mensen dat willen komen ze er toch wel aan. Misschien wel iets in haar drankje gedaan. Hopen maar dat de politie de nabestaanden nog wat meer duidelijkheid kan verstrekken.
Bis bis bis
  maandag 30 november 2015 @ 16:26:32 #181
165633 eriksd
The grand facade...
pi_157923706
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoezo "kennelijk drugshol"?
Die pa had het toch over dat hij "getuigen" had gesproken die aan de drugs waren?
Bis bis bis
pi_157923720
quote:
3s.gif Op maandag 30 november 2015 16:24 schreef Re het volgende:

[..]

ja dat kan als je beperkt bent wellicht,

maar even ter herhaling, ik vraag me af waarom... niet... ik vind het complete ongehoord dat ...

Het is gewoon LETTERLIJK jouw tekst.

Je vraagt je iets af wat nergens uit blijkt. Namelijk dat ze stomdronken was.
pi_157923722
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:53 schreef hottentot het volgende:

[..]

Maar in verhaal:

Zoiets.
Dit bedoelde ik inderdaad.
pi_157923726
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Gewoon, gewoon....
Misschien in jouw wereldje.
In de uitgaanswereld.
pi_157923742
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:25 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nog geeneens aan gedacht trouwens, dat alcoholverbod. Maargoed, als mensen dat willen komen ze er toch wel aan. Misschien wel iets in haar drankje gedaan. Hopen maar dat de politie de nabestaanden nog wat meer duidelijkheid kan verstrekken.
Stond op de FBpagina van die tent, nog even extra duidelijk. Geen alcohol onder de 18 bij het feest van afgelopen vrijdag.

Ook bleken er vrijdagavond in die tent meerdere opstootjes geweest te zijn rond 02:00 uur, reden voor sommigen gasten om te vertrekken.
pi_157923746
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Die pa had het toch over dat hij "getuigen" had gesproken die aan de drugs waren?
Dat gebeurt op heel veel plekken in de horeca. Bij mij werd er ook bijv. coke gebruikt op de wc. Er is niet zo heel veel wat je er aan kan doen en daarnaast maakt het een zaak nog gen drugshol.
pi_157923764
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Stond op de FBpagina van die tent, nog even extra duidelijk. Geen alcohol onder de 18 bij het feest van afgelopen vrijdag.

Ook bleken er vrijdagavond in die tent meerdere opstootjes geweest te zijn rond 02:00 uur, reden voor sommigen gasten om te vertrekken.
Dat neemt men dan zelf wel mee. Dat deden wij vroeger al op feesten waar drank niet mocht.
  maandag 30 november 2015 @ 16:30:08 #188
165633 eriksd
The grand facade...
pi_157923783
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat gebeurt op heel veel plekken in de horeca. Bij mij werd er ook bijv. coke gebruikt op de wc. Er is niet zo heel veel wat je er aan kan doen en daarnaast maakt het een zaak nog gen drugshol.
Ik weet dat het overal voorkomt. Wil nog niet zeggen dat het normaal is. Wat is overigens een 16+ feest tegenwoordig? Je zou eerder een 18+ verwachten.

Nouja, ik weet het ook allemaal niet. Trieste zaak.
Bis bis bis
pi_157923801
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat neemt men dan zelf wel mee. Dat deden wij vroeger al op feesten waar drank niet mocht.
En jij denkt dat een eigenaar dat toelaat?
pi_157923823
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:30 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik weet dat het overal voorkomt. Wil nog niet zeggen dat het normaal is. Wat is overigens een 16+ feest tegenwoordig? Je zou eerder een 18+ verwachten.

Nouja, ik weet het ook allemaal niet. Trieste zaak.
Ik ken het ook niet. Laten we het zo zeggen.........er is niet voor niets zoveel aandacht voor het alcoholgebruik van jeugd tegenwoordig. Dat gaat niet over mensen van 18. Jonge mensen drinken vaak erg veel. Dat ken ik uit Amsterdam maar eigenlijk nog meer uit Twente waar ik ooit eens een paar keer ben uit geweest. Daar schrik je je helemaal lam.
  maandag 30 november 2015 @ 16:32:44 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157923828
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Waar las je dat?

Er wordt ook her en der gerefereerd aan facebook reacties van ouders die met hun gedrogeerde kinderen op de eerste hulp hebben gezeten, maar dat kan ik nergens terug vinden.
KuikenGuppy
pi_157923831
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En jij denkt dat een eigenaar dat toelaat?
Een eigenaar ziet dat niet.
  maandag 30 november 2015 @ 16:33:31 #193
165633 eriksd
The grand facade...
pi_157923840
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 16:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waar las je dat?

Er wordt ook her en der gerefereerd aan facebook reacties van ouders die met hun gedrogeerde kinderen op de eerste hulp hebben gezeten, maar dat kan ik nergens terug vinden.
http://nos.nl/op3/artikel(...)massaal-gedeeld.html
Bis bis bis
pi_157923859
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 16:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waar las je dat?

Het stond wel ergens. Maar dat is het probleem met die social media. Op een gegeven ogenblik weet je niet meer wat klopt en niet. Die vader had ook zgn ergens een stuk geschreven en begint ineens te schrijven alsof hij gewoon een bekende is van de familie. Dus niet meer vanuit de ik vorm.
  maandag 30 november 2015 @ 16:35:44 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
  maandag 30 november 2015 @ 16:37:05 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157923916
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het stond wel ergens. Maar dat is het probleem met die social media. Op een gegeven ogenblik weet je niet meer wat klopt en niet. Die vader had ook zgn ergens een stuk geschreven en begint ineens te schrijven alsof hij gewoon een bekende is van de familie. Dus niet meer vanuit de ik vorm.
Tussen alle "ik ken u niet, maar uw bericht raakte mij sterk. Heel veel sterkte met uw verlies" inclusief tacky engelenplaatje reacties?
KuikenGuppy
  maandag 30 november 2015 @ 16:37:51 #197
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_157923933
Hé enne... dat meisje had niet met haar (lichtelijk) bedwelmde hoofd na het plassen bedacht "ik wil naar huis" en besloten al strompelend in het donker de kortste en meest directe route te nemen van Hilversum naar Hollandse Rading: het spoor.

Dat ging een tijd goed, want geen treinverkeer in de nacht, maar de eerste die die ochtend wel reed werd haar meteen noodlottig.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_157923958
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 16:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Tussen alle "ik ken u niet, maar uw bericht raakte mij sterk. Heel veel sterkte met uw verlies" inclusief tacky engelenplaatje reacties?
Tussen veel onzin in in elk geval. Ook ergens iemand die aangaf te mogen spreken voor die vader.
pi_157923972
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Een eigenaar ziet dat niet.
nee, die is gek...
  maandag 30 november 2015 @ 16:40:04 #200
165633 eriksd
The grand facade...
pi_157923981
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

nee, die is gek...
Ach, flesje water of sterk. Alsof je dat in die drukte ziet.
Bis bis bis
pi_157924014
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

nee, die is gek...
In zo'n tent zie je dat niet snel. Men gebruikte toch ook drugs? Had hij ook moeten zien natuurlijk. Dat iemand snel een pilletje inslikt.
pi_157924025
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:37 schreef AgLarrr het volgende:
Hé enne... dat meisje had niet met haar (lichtelijk) bedwelmde hoofd na het plassen bedacht "ik wil naar huis" en besloten al strompelend in het donker de kortste en meest directe route te nemen van Hilversum naar Hollandse Rading: het spoor.

Dat ging een tijd goed, want geen treinverkeer in de nacht, maar de eerste die die ochtend wel reed werd haar meteen noodlottig.
Route van kroeg naar plek van aanrijding is 15 loopminuten, daar doe je kruipend geen 4 uur over. Daarnaast is er een kortere route via de n-weg naar aar dorp.
pi_157924067
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:40 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ach, flesje water of sterk. Alsof je dat in die drukte ziet.
Flesje water zal ook niet toegestaan zijn om die reden.

Personeel in die kroegen zien heel veel, en weten de rotte peren er vaak al bij de ingang uit te vissen.
pi_157924073
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

In zo'n tent zie je dat niet snel. Men gebruikte toch ook drugs? Had hij ook moeten zien natuurlijk. Dat iemand snel een pilletje inslikt.
Doen ze buiten
pi_157924091
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Doen ze buiten
Dat doet men ook gewoon binnen. Net als drank mee naar binnen smokkelen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 november 2015 @ 16:45:03 #206
862 Arcee
Look closer
pi_157924096
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Route van kroeg naar plek van aanrijding is 15 loopminuten, daar doe je kruipend geen 4 uur over. Daarnaast is er een kortere route via de n-weg naar aar dorp.
Zo te zien loopt die N-weg parallel aan het spoor, dus veel korter zal dat niet zijn.

Maar plek van aanrijding was een kwartiertje lopen idd en Hollandsche Rading was nog een uur verder, dus onwaarschijnlijk dat ze daar naar op weg was.
  maandag 30 november 2015 @ 16:47:08 #207
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_157924130
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kay, helder. Dan is dat gat van vier uur heel raar.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_157924301
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:47 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Kay, helder. Dan is dat gat van vier uur heel raar.
Naast het feit dat ze haar jas niet meenam, en de telefoon die soms een ingesprek-toon gaf en "nog" niet is teruggevonden.
  maandag 30 november 2015 @ 16:59:16 #209
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157924351
Misschien is ze in tussentijd nog ergens geweest, bij iemand thuis?
KuikenGuppy
pi_157924360
Als ze inderdaad lopend van die kroeg naar dat spoor is gegaan, dan is de kans groot dat er inderdaad mensen op die route geweest kunnen zijn en haar gezien zullen hebben.
Een nat meisje van 16 zonder jas trekt nogal de aandacht 's nachts.

Ik vraag me af of ze buiten tijdens het roken van een peuk, niet een bekende in een auto heeft zien zitten en even is meegegaan.
pi_157924412
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Als ze inderdaad lopend van die kroeg naar dat spoor is gegaan, dan is de kans groot dat er inderdaad mensen op die route geweest kunnen zijn en haar gezien zullen hebben.
Een nat meisje van 16 zonder jas trekt nogal de aandacht 's nachts.

Ik vraag me af of ze buiten tijdens het roken van een peuk, niet een bekende in een auto heeft zien zitten en even is meegegaan.
het moet en zal een bruut misdrijf zijn van jou he? Ben je betrokkene?
pi_157924519
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 17:01 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

het moet en zal een bruut misdrijf zijn van jou he? Ben je betrokkene?
Waar staat dat het een bruut misdrijf moet zijn?
Ik was er niet bij en reken maar dat ik met sommige onnozele users hier wel op mijn woorden let.
Ik heb geen hoge pet op van de politie in dit soort zaken, werd vanmorgen weer bevestigd. Gelukkig dat door het handelen van die pa nu wel aandacht is voor deze zaak. Meisjes van 16 gaan in principe niet zomaar dood na een avondje stappen met vriendinnen...

En kun je dat ff aangegeven? Van dat brute misdrijf? Anders gewoon lekker normaal doen!

Gedegen onderzoek, dat is imo ook waar de politie voor betaald wordt.
Even roepen dat je dochter zelfmoord pleegt zonder camerabeelden en getuigen te horen is imo geen goed onderzoek. En ik snap die vader dus erg goed.
pi_157924549
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik was er niet bij en reken maar dat ik met sommige onnozele users hier wel op mijn woorden let.
Ik heb geen hoge pet op van de politie in dit soort zaken, werd vanmorgen weer bevestigd. Gelukkig dat door het handelen van die pa nu wel aandacht is voor deze zaak. Meisjes van 16 gaan in principe niet zomaar dood na een avondje stappen met vriendinnen...

En kun je dat ff aangegeven? Van dat brute misdrijf? Anders gewoon lekker normaal doen!

Even roepen dat je dochter zelfmoord pleegt zonder camerabeelden en getuigen te horen is imo geen goed onderzoek. En ik snap die vader dus erg goed.
De machinist is geen getuige dan?

Je ridiculiseert de zelfmoordverklaring en insinueert continu dat er iets anders gebeurd moet zijn. Dat vind ik apart. Verdacht zelfs een beetje. Graag zelf normaal doen dus aub
pi_157924567
Lekker signaal van de politie.

"Nee hoor dit is zelfmoord, case closed"

Media shitstorm.

"We gaan de boel verder onderzoeken"

:') !
pi_157924594
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 17:10 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

De machinist is geen getuige dan?

Je ridiculiseert de zelfmoordverklaring en insinueert continu dat er iets anders gebeurd moet zijn. Dat vind ik apart. Verdacht zelfs een beetje. Graag zelf normaal doen dus aub
Iemand zet op twitter dat ze erbij stond als een zombie en dat is voor jou een gedegen bron?

En waar is die telefoon dan gebleven volgens jou?
pi_157924607
Hallo,
Vanmiddag ongeveer tussen 16.15 en 16.40 was er een interview met Frank van der Goot op NPO 1

let wel de link hieronder is een verwijzing naar hem toe niet het interview.

->
http://www.med.vu.nl/nl/o(...)en/van-der-goot.aspx

Er werd vrij uitgebreid op deze zaak ingegaan. (Let wel er werd met geen woord gesproken over zijn Panama ervaringen).

Ongeveer aan het eind van de uitzending bood Frank aan kosteloos een sectie te willen doen als de ouders daar behoefte aan hadden.

Ik weet niet zo of NPO 1 terug te luisteren valt maar er werden wel rake dingen gezegd.

kan zelf niet zoeken op terugluisteren want moet zo weg voor werk.

Take care.
  maandag 30 november 2015 @ 17:13:27 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157924622
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Iemand zet op twitter dat ze erbij stond als een zombie en dat is voor jou een gedegen bron?

Op zich citeerde die Twitteraar een artikel uit De Gooi en Eemlander.
KuikenGuppy
pi_157924636
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:12 schreef Vance het volgende:
Hallo,
Vanmiddag ongeveer tussen 16.15 en 16.40 was er een interview met Frank van der Goot op NPO 1

->

Er werd vrij uitgebreid op deze zaak ingegaan. (Let wel er werd met geen woord gesproken over zijn Panama ervaringen).

Ongeveer aan het eind van de uitzending bood Frank aan kosteloos een sectie te willen doen als de ouders daar behoefte aan hadden.

Ik weet niet zo of NPO 1 terug te luisteren valt maar er werden wel rake dingen gezegd.

Take care.
Bedankt voor de link.
Altijd een interessant figuur, die Frank
pi_157924736
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die kan werkelijk overal zijn gebleven tot op heden. Geen aanleiding voor een misdrijf, aldus de politie. Zij hebben de beste informatiepositie dus ga ik uit van wat zij verklaren. Ook al zaten ze er eerder wel eens naast. Als er nu iets concreets komt wat twijfel geeft dan wordt het wat anders. Echter steeds maar twijfel zaaien zonder iets concreets vind ik persoonlijk nogal vreemd.
pi_157924771
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 17:19 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Die kan werkelijk overal zijn gebleven tot op heden. Geen aanleiding voor een misdrijf, aldus de politie. Zij hebben de beste informatiepositie dus ga ik uit van wat zij verklaren. Ook al zaten ze er eerder wel eens naast. Als er nu iets concreets komt wat twijfel geeft dan wordt het wat anders. Echter steeds maar twijfel zaaien zonder iets concreets vind ik persoonlijk nogal vreemd.
Dat is een herhaling van wat haar vader zelf raar vind, die vind ik persoonlijk betrouwbaarder dan de politie.

Voor jou is de politie heilig, ik denk daar wat anders over.
pi_157924850
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat is een herhaling van wat haar vader zelf raar vind, die vind ik persoonlijk betrouwbaarder dan de politie.

Ja haar ouders zijn volstrekt objectief inderdaad :')

Maar goed. De tijd zal het leren. Ik hoop maar dat je geen gelijk hebt
pi_157924870
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 17:24 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Ja haar ouders zijn volstrekt objectief inderdaad :')

Maar goed. De tijd zal het leren. Ik hoop maar dat je geen gelijk hebt
Merkwaardig om het woord van een emotioneel zeer onstabiel persoon te verkiezen boven die van de politie inderdaad.
pi_157924895
quote:
15s.gif Op maandag 30 november 2015 17:25 schreef Blistering het volgende:

[..]

Merkwaardig om het woord van een emotioneel zeer onstabiel persoon te verkiezen boven die van de politie inderdaad.
Zo onstabiel waren zijn oproepen niet
  maandag 30 november 2015 @ 17:28:23 #224
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157924911
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 14:39 schreef NoXia het volgende:

[..]

Android kan dit ook prima :) Telefoon kan best gevonden zijn. Aangezien de zaak gesloten is komen er geen verdere details meer naar buiten.
cool, wist ik niet, het vergrendelen zal het waarschijnlijk geen paperweight maken als een iPhone.
  maandag 30 november 2015 @ 17:37:34 #225
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_157925103
Hoezo was het uberhaupt nodig om de tent te verlaten om te gaan plassen dan?
pi_157925161
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Omdat je er gewoon erg je best voor doet er iets heel vreemds en raars van te maken.
pi_157925195
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Op welk punt is hij betrouwbaarder?
pi_157925206
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zo onstabiel komt de politie ook niet over in wat men zegt.
pi_157925209
quote:
Hallo,

->

Take care.
Inderdaad een heel interessant stuk over deze zaak en de mogelijkheden voor onderzoek.
Ligt aan de Nederlandse wetgeving waardoor de politie eigenlijk niets anders kan nu en de bal ligt bij de familie. Zij moeten een soort van bezwaar maken tegen het onderzoek.

Hoop gedoe, top dat Frank direct zijn hulp aanbied.
pi_157925225
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Inderdaad een heel interessant stuk over deze zaak en de mogelijkheden voor onderzoek.
Ligt aan de Nederlandse wetgeving waardoor de politie eigenlijk niets anders kan nu en de bal ligt bij de familie. Zij moeten een soort van bezwaar maken tegen het onderzoek.

Omdat de politie tot nu toe geen zaak ziet.......
pi_157925238
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat je er gewoon erg je best voor doet er iets heel vreemds en raars van te maken.
Luister maar even naar dat radiofragment, ben duidelijk niet de enige in Nederland die het opmerkelijk vind.
pi_157925241
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat jij hem bij de voornaam mag noemen........je volgt veel van zijn zaken?
pi_157925266
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Luister maar even naar dat radiofragment, ben duidelijk niet de enige in Nederland die het opmerkelijk vind.
Geef maar in het kort aan wat er werd gezegd. Ik ben aan het koken en heb geen zin los uit de pols zaken te gaan zoeken.
pi_157925334
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat de politie tot nu toe geen zaak ziet.......
Nee, omdat het te duur is en de Nederlandse regelgeving daar strikte regels in heeft. En in dit soort zaken is dat hartstikke krom.

Ze stond/lag voor de trein dus zelfmoord. Einde onderzoek. Volgens Frank vd Goot dus belachelijk en hij pleit voor een laagdrempelig beter onderzoek.

Wat er in die uren vooraf allemaal opmerkelijk is, wordt nu niet meer bekeken.
Zo werkt het systeem en Dascha is niet de enige die als zelfmoordpleegster begraven wordt, terwijl er opmerkelijke zaken gespeeld hebben.

Ik zeg niet dat het een misdrijf is, ik zeg wel dat dit goed moet worden uitgezocht.
pi_157925350
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat jij hem bij de voornaam mag noemen........je volgt veel van zijn zaken?
Moet je zijn 06-nummer hebben?
pi_157925360
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jij vindt zijn reactie normaal? Hij schrijft het als een nieuwsbericht, geschreven door iemand die niet emotioneel betrokken is bij de zaak.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 30 november 2015 @ 17:48:48 #237
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_157925379
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Lekker signaal van de politie.

"Nee hoor dit is zelfmoord, case closed"

Media shitstorm.

"We gaan de boel verder onderzoeken"

:') !
De politie werkt met een puntensysteem. Dat komt ongeveer hier op neer:
- iemand vermist: 1 punt
- minderjarige vermist: +1 punt
- langer dan x uur vermist: +1 punt
- aanwijzingen voor een misdrijf: +1 punt
- geen getuigen: -1 punt
- Etcetera.
Vanaf een minimumaantal punten wordt er überhaupt actie ondernomen.

Grootschalige media-aandacht levert extra prioriteitspunten op.
pi_157925389
Iemand moet het toch opgevallen zijn, een meisje in de kou en regen met een T shirtje aan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157925481
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, omdat het te duur is en de Nederlandse regelgeving daar strikte regels in heeft. En in dit soort zaken is dat hartstikke krom.

Ze stond/lag voor de trein dus zelfmoord. Einde onderzoek. Volgens Frank vd Goot dus belachelijk en hij pleit voor een laagdrempelig beter onderzoek.

Wat er in die uren vooraf allemaal opmerkelijk is, wordt nu niet meer bekeken.
Zo werkt het systeem en Dascha is niet de enige die als zelfmoordpleegster begraven wordt, terwijl er opmerkelijke zaken gespeeld hebben.

Ik zeg niet dat het een misdrijf is, ik zeg wel dat dit goed moet worden uitgezocht.
De politie geeft aan het wel verder te onderzoeken.......

Ze stond blijkbaar in haar eentje op de rails.

Je doet net alsof de politie constant fouten maakt in dit soort zaken.

Maar wat zij Frank nu precies? Ik heb geen behoefte aan bellen met de man. Ik ken hem niet.
pi_157925657
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De politie geeft aan het wel verder te onderzoeken.......

Ze stond blijkbaar in haar eentje op de rails.

Je doet net alsof de politie constant fouten maakt in dit soort zaken.

Maar wat zij Frank nu precies? Ik heb geen behoefte aan bellen met de man. Ik ken hem niet.
Frank zei heel veel dus luister zelf even een keertje als je zin hebt, lijkt me verstandiger:

hier is de link, het begint na het 16:00 uur-journaal
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-11-30/16:00

De grote fout is, ze stond op de rails dus zelfmoord....
pi_157925666
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Frank zei heel veel dus luister zelf even een keertje als je zin hebt, lijkt me verstandiger:

hier is de link, het begint na het 16:00 uur-journaal
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-11-30/16:00
Straks. Blijkbaar weet Frank meer dan de machinist en politie over dit geval.
pi_157925701
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Straks. Blijkbaar weet Frank meer dan de machinist en politie over dit geval.
Frank heeft wel wat meer ervaring op dit gebied, zeker door Talitha.
  maandag 30 november 2015 @ 18:17:22 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157925846
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:04 schreef ootjekatootje het volgende:
De grote fout is, ze stond op de rails dus zelfmoord....
Maar zo is het toch ook, voor de politie?
Jaarlijks plegen 1500 mensen zelfmoord, ze kunnen moeilijk bij elke zelfmoord gaan uitzoeken of er misschien niet veel meer aan de hand was. Die bal ligt bij de nabestaanden.
KuikenGuppy
pi_157925900
quote:
Hallo,

->

Take care.
Kosteloos ? Die werkt gewoon bij het OM
  maandag 30 november 2015 @ 18:25:19 #245
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157925976
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:20 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Kosteloos ? Die werkt gewoon bij het OM
En dan is alles wat hij doet gratis?
KuikenGuppy
pi_157926082
Wat een lul zeg die vader. Word er gewoon kotsmisselijk van. Gevoelloos persoon.

Paar dagen na de dood van je dochter zeggen: 'het leven gaat door' op een toon zonder enige emotie. Daarbij praat hij als een woordvoerder van de politie. Walgelijk zo'n vent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2015 18:30:18 ]
pi_157926129
Lees dat de familie nu met rust gelaten wil worden door de media. Het is hun goed recht, maar wel een tikkeltje een naief verzoek.
  maandag 30 november 2015 @ 18:32:44 #248
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_157926155
Wat doet een kind van 16 om 02:00 in de stad?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_157926497
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:17 schreef Burdie het volgende:

[..]

Maar zo is het toch ook, voor de politie?
Jaarlijks plegen 1500 mensen zelfmoord, ze kunnen moeilijk bij elke zelfmoord gaan uitzoeken of er misschien niet veel meer aan de hand was. Die bal ligt bij de nabestaanden.
Dat wil Frank dus ook aangepast zien, dat er eerst gekeken wordt op de PD en naar de omstandigheden of het wel om zelfmoord gaat. En bij twijfel dus groter onderzoek.

Hij was net ook bij EDITIE >NL
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:31 schreef Obvious5555 het volgende:
Lees dat de familie nu met rust gelaten wil worden door de media. Het is hun goed recht, maar wel een tikkeltje een naief verzoek.
Ach de vader werd net ook geïnterviewd door Editie NL, dat was een half uurtje geleden.
Ik kan me wel voorstellen dat het er flink inhakt, en dat de adrenaline nu op is.
Politie gaat nu onderzoek doen naar de uren voor het overlijden en Frank vd Goot gaat hopelijk morgen sectie doen op de resten.
pi_157926550
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:32 schreef matthijst het volgende:
Wat doet een kind van 16 om 02:00 in de stad?
In mijn tijd was dat vrij normaal.
PWBF
pi_157926608
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Frank heeft wel wat meer ervaring op dit gebied, zeker door Talitha.
Hij zou graag vaker laagdrempeliger pathologisch onderzoek willen. Dat vind ik ook een goed idee. Het zegt voor de rest niet zo veel over deze zaak waarvan er velen zijn per jaar. Ik ben er wel voor dat de politie beter uitzoekt wat er voor die gebeurtenis is gebeurt. Dat blijkt men ook te doen. Maar voor de rest ziet men het duidelijk als zelfdoding (door gebruik van drugs of drank of niet) en daar zal men vast een reden voor hebben. Ook de getuigenis van die machinist die aangaf zat zij er bij stond als een zombie.
pi_157926697
http://www.gooieneemlande(...)/article27589224.ece

Nieuw bericht, geplaatst om 18.00 uur.

Ik zie trouwens veel mensen die de vader bedanken dat hij hun vriendschapsverzoek heeft geaccepteerd. Hoe komen mensen erbij om nu ineens bevriend te willen zijn? Sensatiezoekers?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 november 2015 @ 18:57:35 #253
862 Arcee
Look closer
pi_157926729
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:56 schreef praadje het volgende:
Ik zie trouwens veel mensen die de vader bedanken dat hij hun vriendschapsverzoek heeft geaccepteerd. Hoe komen mensen erbij om nu ineens bevriend te willen zijn? Sensatiezoekers?
Die willen gewoon de berichtgeving volgen?
  maandag 30 november 2015 @ 18:58:22 #254
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_157926750
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:30 schreef Unites het volgende:
Wat een lul zeg die vader. Word er gewoon kotsmisselijk van. Gevoelloos persoon.

Paar dagen na de dood van je dochter zeggen: 'het leven gaat door' op een toon zonder enige emotie. Daarbij praat hij als een woordvoerder van de politie. Walgelijk zo'n vent.
Je wordt geleefd op zo'n moment...maar ik vond hem ook emotieloos
pi_157926769
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Die willen gewoon de berichtgeving volgen?
Dat kan toch ook zonder "vriend" te worden? Een bepaalde groep Nederlanders slaat emotioneel bij dit soort zaken. Zeker op social media.
pi_157926789
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:58 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Je wordt geleefd op zo'n moment...maar ik vond hem ook emotieloos
Reken maar dat die man er met zijn hoofd nu even niet geheel bij is na een paar nachten niet slapen en veel verdriet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 november 2015 @ 18:59:58 #257
862 Arcee
Look closer
pi_157926796
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Jaroon het volgende:
Dat kan toch ook zonder "vriend" te worden?
Oh, ik dacht dat je anders misschien bepaalde berichten niet kunt lezen, of zo.
pi_157926826
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je anders misschien bepaalde berichten niet kunt lezen, of zo.
Daarom kan je ook gewoon beter de normale media volgen. Anders zit je tussen mensen die zich zo inleven dat ze bijna denken dat ze familie zijn.
pi_157926866
quote:
Mee eens, als je loopt, al dan niet in verwarde toestand kan je het in je T shirt uren volhouden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  maandag 30 november 2015 @ 19:10:54 #260
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_157927107
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In mijn tijd was dat vrij normaal.
Heb geen kinderen, maar zou m'n dochter aan de ketting leggen :D
Maar goed, 's nachts voor de trein terecht komen moet ook gewoon kunnen natuurlijk: lekker vrij laten.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_157927145
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

Heb geen kinderen, maar zou m'n dochter aan de ketting leggen :D
Maar goed, 's nachts voor de trein terecht komen moet ook gewoon kunnen natuurlijk: lekker vrij laten.
Er zit een verschil tussen. Maar ik zou een dochter van 16 ook niet tot zo laat in een club laten blijven.
pi_157927226
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:02 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Mee eens, als je loopt, al dan niet in verwarde toestand kan je het in je T shirt uren volhouden.
Maar als je uren loopt moet iemand je gezien hebben. :?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157927281
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:02 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Volgens medici dus niet. Die zeggen dat in dat soort omstandigheden onderkoeling echt al lang in gaat zetten. Ik denk dat de mensen die er voor gestudeerd hebben het niet iets beter weten dan iemand op fok.nl
pi_157927292
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Maar als je uren loopt moet iemand je gezien hebben. :?
er is daar veel natuur en Uitgestorven sportvelden
pi_157927328
RIP en sterkte voor de nabestaanden!!

Het is verschrikkelijk om mee te maken, zelfmoord kan niet worden uitgesloten en als het dit is dan zal dit gezin (inclusief omgeving] niet de eerste zijn die weinig hebben gemerkt van enige depressiviteit bij het slachtoffer, mocht er drugs in het spel zijn (zoals gesuggereerd] dan zou een onderziek dit moeten kunnen uitwijzen in veel omstandigheden.

Videobeelden moeten kunnen laten zien in welke toestand zij bij het spoor toestand, wellicht was ze er al een tijd, misschien dat andere camerabeelden haar route hebben geregistreerd.

Het is inderdaad een wat vreemd verhaal maar laten we op z'n minst begrijpen dat weinig van ons bij het politieonderzoek betrokken zijn dus enige terughoudendheid is op zijn plaats.
pi_157927343
Ik snap niets van de OP
pi_157927347
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:17 schreef computergirl het volgende:

[..]

er is daar veel natuur en Uitgestorven sportvelden
Ze heeft uren gelopen?
pi_157927350
Vaag verhaal weer.

'Buiten plassen' had zeker 'dope scoren' kunnen betekenen, vandaar zonder jas naarbuiten. Even in een auto gezeten met zo'n knul of meerdere knullen. Misschien rijden naar adres voor dope. Dat kan de tussenliggende uren verklaren. Iets is met die meid gebeurd en ze hebben haar voor dood achtergelaten bij/op het spoor. De vraag is wie?

Tot zover mijn speculatie.
pi_157927401
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:16 schreef Harlon het volgende:

[..]

Volgens medici dus niet. Die zeggen dat in dat soort omstandigheden onderkoeling echt al lang in gaat zetten. Ik denk dat de mensen die er voor gestudeerd hebben het niet iets beter weten dan iemand op fok.nl
Lijkt mij ook.
pi_157927426
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze heeft uren gelopen?
ze is uren zoek geweest, dat wil niet zeggen dat ze al die tijd gelopen heeft. Kijk eens op de kaart btw, links en rechts van spoor grote natuurgebieden waar s nachts geen kip komt (muv homo ontmoetingsplek)
pi_157927510
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

ze is uren zoek geweest, dat wil niet zeggen dat ze al die tijd gelopen heeft. Kijk eens op de kaart btw, links en rechts van spoor grote natuurgebieden waar s nachts geen kip komt (muv homo ontmoetingsplek)
En die plek ken jij net weer? Er kan van alles gebeurt zijn. Ze kan ook in een portiek gezeten hebben......
pi_157927556
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En die plek ken jij net weer? Er kan van alles gebeurt zijn. Ze kan ook in een portiek gezeten hebben......
welke plek bedoel jij nou weer?
Ik kom wel zeer regelmatig in natuurgebieden bij Hollandsche Rading
pi_157927581
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:25 schreef computergirl het volgende:

[..]

welke plek bedoel jij nou weer?
Ik kom wel zeer regelmatig in natuurgebieden bij Hollandsche Rading
Die homo plek. Ik herken ze nooit.
pi_157927671
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die homo plek. Ik herken ze nooit.
niet geheim hoor.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ven-aan-natuur.dhtml
pi_157927713
quote:
Het blijft toch een vreemd iets. Vandaar dat het er ook niet is voor hetero's misschien. Al bestaan er voor hun weer gang bangs in de natuur.
pi_157927747
quote:

[..]

je bent je ervan bewust dat het niet mág, drinken op die leeftijd?
Op zich is het een gerechtvaardigd punt, want wie heeft haar die alcohol gegeven en is die niet deels verantwoordelijk voor wat er allemaal is gebeurd?
compact en kleverig.
pi_157927784
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je bent je ervan bewust dat het niet mág, drinken op die leeftijd?
Op zich is het een gerechtvaardigd punt, want wie heeft haar die alcohol gegeven en is die niet deels verantwoordelijk voor wat er allemaal is gebeurd?
Er mag heel veel niet op die leeftijd. Toch gebeuren er veel zaken wel. Als een leeftijdsgenoot het haar heeft gegeven en zij het vrijwillig heeft gedronken niet lijkt mij. Maar dit lijkt mij eerder iets met drugs dat fout is gegaan.
pi_157927927
De politie gaat de laatste uren van haar dood reconstrueren en daar ben ik blij om hopelijk vinden de ouders dan meer rust . Ik denk dat de publiciteit van de vader hier wel bij bijdragen heeft.
pi_157927931
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er mag heel veel niet op die leeftijd. Toch gebeuren er veel zaken wel. Als een leeftijdsgenoot het haar heeft gegeven en zij het vrijwillig heeft gedronken niet lijkt mij. Maar dit lijkt mij eerder iets met drugs dat fout is gegaan.
drugs is ook niet de bedoeling.

Het maakt op zich niet heel veel uit, maar je zou ervan moeten kunnen uitgaan dat je dochter van 16 niet dronken of stoned wordt, dat je dat niet kan, omdat dat verbod genegeerd wordt, wil niet zeggen dat je er als ouder blij mee moet zijn of het net zo normaal moet vinden als jij en anderen die wekelijks uitgaan.
compact en kleverig.
  maandag 30 november 2015 @ 19:41:25 #280
6941 APK
Factual, I think.
pi_157927981
Lekker smaakvol, die banners van de NS bij dit topic.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_157927983
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt. Als ze uren in een shirtje liep moet iemand dat gezien hebben.
pi_157927985
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Reken maar dat die man er met zijn hoofd nu even niet geheel bij is na een paar nachten niet slapen en veel verdriet.
Misschien medicatie gehad voor rustig te worden , waarom gelijk een walgelijke man noemen geloof maar die mensen worden gek van de vragen en de onmacht die ze nu voelen en hebben.
pi_157928012
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt. Als ze uren in een shirtje liep moet iemand dat gezien hebben.
Wat denk jij dat er is gebeurt ?
pi_157928047
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:42 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Wat denk jij dat er is gebeurt ?
Weet ik veel? Maar zo'n bloot meisje valt op als je de hond uit laat ofzo
pi_157928070
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Op welk punt is hij betrouwbaarder?
Wat is jou punt dan :)
pi_157928073
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Wie laat zijn hond uit midden in de nacht dan? Het is niet zo dat er veel mensen op straat zijn om 4/5 uur 's nachts.
pi_157928109
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Was ze helemaal bloot? Ik dacht dat de klap veel heeft weg gevaagd . Het lijkt mij ook dat de vriendinnen toch ook wel een en ander weten had ze sjans of zo.
pi_157928111
quote:
4s.gif Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wie laat zijn hond uit midden in de nacht dan? Het is niet zo dat er veel mensen op straat zijn om 4/5 uur 's nachts.
Mmwahh lijkt me wel.
pi_157928149
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:45 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Was ze helemaal bloot? Ik dacht dat de klap veel heeft weg gevaagd . Het lijkt mij ook dat de vriendinnen toch ook wel een en ander weten had ze sjans of zo.
Nee ze was redelijk bloot gezien het weer.
pi_157928201
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee ze was redelijk bloot gezien het weer.
Ah zo ja daar heb je gelijk in , blijft gewoon vreemd waarom zo naar buiten , wat moet er gebeuren als je zo naar buiten gaat in de regen ? vragen, vragen ik snap die ouders wel die hebben 1000 vragen.
pi_157928270
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:47 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ah zo ja daar heb je gelijk in , blijft gewoon vreemd waarom zo naar buiten , wat moet er gebeuren als je zo naar buiten gaat in de regen ? vragen, vragen ik snap die ouders wel die hebben 1000 vragen.
Zo naar buiten gaan is best normaal, peukie roken of idd piesen. De dames wc´s zijn vaak file vormend. Maar uren weg blijven is raar.
pi_157928313
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Mmwahh lijkt me wel.
Wat lijkt je wel? Buiten uitgaanspubliek hoef je niet veel anderen op straat te verwachten hoor. Helemaal niet met de weersomstandigheden van de laatste dagen.
pi_157928324
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Zo naar buiten gaan is best normaal, peukie roken of idd piesen. De dames wc´s zijn vaak file vormend. Maar uren weg blijven is raar.
Ja heel raar hopelijk komt er duidelijkheid voor de ouders/familie
pi_157928347
quote:
15s.gif Op maandag 30 november 2015 19:50 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wat lijkt je wel? Buiten uitgaanspubliek hoef je niet veel anderen op straat te verwachten hoor.
Het is Hilversum :)
  maandag 30 november 2015 @ 19:52:44 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157928397
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:56 schreef praadje het volgende:
http://www.gooieneemlande(...)/article27589224.ece

Nieuw bericht, geplaatst om 18.00 uur.

Ik snap dat ook nooit.

En dan een misplaatst berichtje achter laten. Met zo'n stom glitterplaatje.

KuikenGuppy
pi_157928443
quote:
15s.gif Op maandag 30 november 2015 19:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik snap dat ook nooit. En dan een misplaatst berichtje achter laten.

[ afbeelding ]
Ze had het toch zelf op FB gezet :?
  maandag 30 november 2015 @ 19:54:49 #297
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_157928465
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Zou dat echt een overweging zijn voor iemand die zichzelf van kant wil maken?
pi_157928501
De familie kan natuurlijk ook gewoon NIET op FB gaan zitten!
Doet me denken aan de fam Peeters van Mariska.
Vreemd volk die met zulke gebeurtenissen de hele dag actief online zijn.
pi_157928542
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:56 schreef Kim-Holland het volgende:
De familie kan natuurlijk ook gewoon NIET op FB gaan zitten!
Doet me denken aan de fam Peeters van Mariska.
Vreemd volk die met zulke gebeurtenissen de hele dag actief online zijn.
Dat dus en klagen dat ze reacties krijgen :')
pi_157928549
quote:
15s.gif Op maandag 30 november 2015 19:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik snap dat ook nooit.

[ afbeelding ]

En dan een misplaatst berichtje achter laten. Met zo'n stom glitterplaatje.

[ afbeelding ]

:|W 8)7 Hoe stom kunnen mensen zijn.
pi_157928576
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:58 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

:|W 8)7 Hoe stom kunnen mensen zijn.
Hoe dom zijn mensen die die hun ellende op facebook slingeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')