zelfs dan hadden ze de resten kunnen vinden. Dat de telefoon niet over gaat betekent niet dat ie uit is, wifi of andere sim ( ja, zo zijn mensen) , en je kan em opsporen, mits iphone.quote:Op maandag 30 november 2015 14:20 schreef NoXia het volgende:
[..]
Telefoon staat uit, dus helaas. Waarschijnlijk niets meer van over na het koppen van de trein.
Het geeft gewoon aan dat je door kou in de problemen kan komen..........quote:Op maandag 30 november 2015 13:15 schreef snakelady het volgende:
9,
[..]
Ja, maar aan de andere kant, mijn IJslandse schoonfamilie loopt met 5 graden nog handig in een t-shirt buiten, 10 graden is voor hun korte broek en zomer weer.![]()
Maar ik hoop dat er snel duidelijkheid is over wat er met dit meisje is gebeurd.
Android kan dit ook primaquote:Op maandag 30 november 2015 14:36 schreef Manke het volgende:
[..]
zelfs dan hadden ze de resten kunnen vinden. Dat de telefoon niet over gaat betekent niet dat ie uit is, wifi of andere sim ( ja, zo zijn mensen) , en je kan em opsporen, mits iphone.
Laten we er voor het gemak vanuit gaan dat de politie dit soort zaken gewoon serieus neemt. Het is allemaal al erg genoeg......toch? Al proef je hier bij bepaalde mensen dat men liever meer sensatie wil.quote:Op maandag 30 november 2015 14:21 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Het is niet dat in anti-politie ben maar dat de politie een dossier sluit wil absoluut niet zeggen dat de politie bij het rechte eind zit.
Misschien sluit de politie het dossier wel omdat hun denken dat het zo is en er gewoon te weinig mankracht is voor een fatsoenlijk onderzoek.
En als dat kan heeft men dat vast ook gedaan of geprobeerd.......quote:Op maandag 30 november 2015 14:36 schreef Manke het volgende:
[..]
zelfs dan hadden ze de resten kunnen vinden. Dat de telefoon niet over gaat betekent niet dat ie uit is, wifi of andere sim ( ja, zo zijn mensen) , en je kan em opsporen, mits iphone.
En omdat een of andere twitteraar dat zegt, is het waar?quote:Op maandag 30 november 2015 14:46 schreef StaceySinger het volgende:
Jacob de Vries @jacobdevries
Wat een verhaal. Hemelsbreed op nog geen kilometer van ons huis.
Dat park naast Station Sportpark is ook niet fris.
ik post wat er op twitter staatquote:Op maandag 30 november 2015 14:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
En omdat een of andere twittertokkie dat zegt, is het waar?
Hoe vaak ben jij daar precies geweest?
Het heeft waarschijnlijk ook niet heel veel zin al kan het getuigen opleveren.quote:Op maandag 30 november 2015 15:01 schreef Blistering het volgende:
Curieus natuurlijk dit. Maar je mag er vanuit gaan dat de politie ervaring heeft met dergelijke zaken. Als die een onderzoek sluiten dan zullen daar ongetwijfeld gegronde redenen voor zijn.
Vraag mij af hoe zinvol het is om dan zo massaal media-aandacht te zoeken![]()
Desalniettemin buitengewoon triest voor de nabestaanden.
Van wie komt die foto?quote:Op maandag 30 november 2015 14:45 schreef StaceySinger het volgende:
twitter >Deze plek is erg afgelegen en stuk verder dan station Sportpark, hier hangen geen camera,s.
[ afbeelding ]
goed lezen > twitter staat er bijquote:
Waar/bij wie op Twitter? Of zie ik deze foto direct in beeld als ik ga naar Twitter.COM?quote:Op maandag 30 november 2015 15:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
goed lezen > twitter staat er bij
Zover ik kan zien komt die niet van Twitter. Maar plaatjes doen het altijd goed.quote:Op maandag 30 november 2015 15:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Komt sowieso wel van Twitter: https://pbs.twimg.com/media/CVEChrWWEAE0PJV.jpg maar zou zomaar een random plaatje kunnen zijn idd.quote:Op maandag 30 november 2015 15:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zover ik kan zien komt die niet van Twitter. Maar plaatjes doen het altijd goed.
Of je leert features van FOK! een gebruiken, er staat gewoon een twitter-icoontje in de balk boven je reactiescherm.quote:Op maandag 30 november 2015 15:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Mobiel helaas niet.... Ik las net dit:quote:Op maandag 30 november 2015 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je leert features van FOK! een gebruiken, er staat gewoon een twitter-icoontje in de balk boven je reactiescherm.
Jacob de Vries heeft die foto helemaal niet getweet....quote:Op maandag 30 november 2015 15:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik post wat er op twitter staat
de rest moet je aan Jacob de Vries vragen
staat dat bij die foto dan ?quote:Op maandag 30 november 2015 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jacob de Vries heeft die foto helemaal niet getweet....
https://twitter.com/jacobdevries
Nee, ik weet, mobiel helaas niet.quote:Op maandag 30 november 2015 15:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mobiel helaas niet.... Ik las net dit:
https://twitter.com/MMastenbroek/status/671322278127366144
twitter:MMastenbroek twitterde op maandag 30-11-2015 om 15:10:52Volgens direct betrokkenen heeft de machinist verklaard dat het slachtoffer 'als een zombie op het spoor stond'. https://t.co/cHfVwKMODH reageer retweet
Weet ik veel, jij post zomaar een foto zonder bronvermelding.... of je post de tweet eens waar die foto instond.quote:Op maandag 30 november 2015 15:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
staat dat bij die foto dan ?
http://www.gooieneemlande(...)t&utm_medium=twitterquote:Geen twijfel bij politie: dood Dascha was suïcide
HILVERSUM - Ondanks de door de familie naar buiten gebrachte ernstige twijfels over de oorzaak van het overlijden van Dascha Graafsma (16) blijft de politie honderd procent zeker van de conclusie dat het gaat om zelfmoord.
Door Henk Runhaar - 30-11-2015, 14:15 (Update 30-11-2015, 14:33)
,,Maar natuurlijk begrijpen we de familie heel goed. We zijn voortdurend met hen in gesprek. We zijn nog bezig met onderzoek om erachter te komen wat er die nacht verder is gebeurd. Maar omdat vaststaat dat het gaat om suïcide, delen we alles wat daar uit komt alleen met de familie'', zegt een woordvoerster.
De politie heeft geen enkele indicatie van een misdrijf voorafgaand aan de zelfmoord op het spoor richting Dascha's woonplaats Hollandsche Rading.
Het meisje vertrok rond twee uur 's nachts uit Let's Get Down onder Gooiland, waar ze op een zestien-plusfeest was. Ze had geen jas aan, terwijl het buiten nat en winderig was. Even voor half zes werd ze gegrepen door een trein. Volgens direct betrokkenen heeft de machinist verklaard dat het slachtoffer 'als een zombie op het spoor stond'. De politie wil hierover niets bevestigen. ,,Als altijd zijn we terughoudend als het om suïcide gaat.''
Zelfmoord is voor de familie geen optie. ,,Ze woonde in Hollandsche Rading met haar ouders en nog twee broers thuis. Wie het ook gevraagd wordt, voor enig naar geestelijk lijden was en kan op geen enkele serieuze wijze een aanleiding worden gevonden'', schrijft vader René Graafsma in een persbericht.
zwam dan niet zonder eerst goed te lezenquote:Op maandag 30 november 2015 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik veel, jij post zomaar een foto zonder bronvermelding.... of je post de tweet eens waar die foto instond.
En nou nog leren hoe het werkt, de tweet posten.... gewoon de url van de tweet, geen foto van de tweet.quote:
Yep, het wordt wel eens vergeten wat machinisten voor onwerkelijke trauma's overhouden door dit soort gebeurtenissen. Buitengewoon triest, en iets wat helemaal niet zou horen bij zo'n mooi vak.quote:Op maandag 30 november 2015 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik weet, mobiel helaas niet.
Ook triest:twitter:MMastenbroek twitterde op maandag 30-11-2015 om 15:10:52Volgens direct betrokkenen heeft de machinist verklaard dat het slachtoffer 'als een zombie op het spoor stond'. https://t.co/cHfVwKMODH reageer retweet
Nee, dat is idd triest, en ik kan me voorstellen dat dat zeer traumatisch is.quote:Op maandag 30 november 2015 15:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Yep, het wordt wel eens vergeten wat machinisten voor onwerkelijke trauma's overhouden door dit soort gebeurtenissen. Buitengewoon triest, en iets wat helemaal niet zou horen bij zo'n mooi vak.
Tja, dan niet. Case closed zou ik zeggen.quote:blijft de politie honderd procent zeker van de conclusie dat het gaat om zelfmoord.
...
Zelfmoord is voor de familie geen optie. ,,.
Tuurlijk hebben ze ervaring, ook deze ouders zijn nog steeds op zoek naar de waarheid...quote:Op maandag 30 november 2015 15:01 schreef Blistering het volgende:
Curieus natuurlijk dit. Maar je mag er vanuit gaan dat de politie ervaring heeft met dergelijke zaken. Als die een onderzoek sluiten dan zullen daar ongetwijfeld gegronde redenen voor zijn.
Vraag mij af hoe zinvol het is om dan zo massaal media-aandacht te zoeken![]()
Desalniettemin buitengewoon triest voor de nabestaanden.
Je weet toch waar je die foto vandaan gehaald hebt? BRONVERMELDING.quote:Op maandag 30 november 2015 15:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zwam dan niet zonder eerst goed te lezen
lees je niet ofzo ?quote:Op maandag 30 november 2015 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch waar je die foto vandaan gehaald hebt? BRONVERMELDING.
De bron is imgur.com?quote:Op maandag 30 november 2015 15:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
lees je niet ofzo ?
[ afbeelding ]
Ze was dronken/had drugs gebruikt?quote:Op maandag 30 november 2015 15:21 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat is idd triest, en ik kan me voorstellen dat dat zeer traumatisch is.
Overigens vind ik de verklaring van de machinist nou niet direct een verklaring van een "bewuste keuze" van het meisje.
Zeker.quote:Op maandag 30 november 2015 15:26 schreef Leandra het volgende:
Zou kunnen, gedrogeerd kan ook.... er kan zoveel gebeurd zijn, dat maakt het niet minder triest.
Jawel, ik 2 minuten voor je nog.quote:Op maandag 30 november 2015 15:27 schreef Re het volgende:
niemand die denkt, goh dat kind is net 16 geworden en loopt stomdronken over straat...
en imgur werkt over 3 maanden niet meer ?quote:Op maandag 30 november 2015 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
De bron is imgur.com?
Een linkje naar de tweet...... die tweet is over 3 maanden niet meer te vinden in de zee van tweets van Esther Monsma, een linkje naar de tweet doet het over 10 maanden nog.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik grote twijfels heb over of de direct betrokkenen zo specifiek te horen krijgen wat de machinist gezegd/verklaard heeft.quote:Op maandag 30 november 2015 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook triest:twitter:MMastenbroek twitterde op maandag 30-11-2015 om 15:10:52Volgens direct betrokkenen heeft de machinist verklaard dat het slachtoffer 'als een zombie op het spoor stond'. https://t.co/cHfVwKMODH reageer retweet
Als jij nou gewoon eens even meewerkt om dit forum een beetje gezellig te houden.quote:Op maandag 30 november 2015 15:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en imgur werkt over 3 maanden niet meer ?
twitter:EstherHVNL twitterde op maandag 30-11-2015 om 14:31:20Ik snap de ouders v #Dascha : geen zelfmoord. We hebben net de #politie gesproken:die houdt vast aan zelfmoord #hvnl https://t.co/fYoARJ4NB9 reageer retweet
Nu zegt Mastenbroek als bron nu ook echt niets.quote:Op maandag 30 november 2015 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
oh zo, ja dat ook, maar vroeg me af hoe een 16-jarige tegenwoordig om 2 uur 's nachts ladderzat kan worden... degene die haar van drank heft voorzien lijkt me niet vrijuit te gaan hierquote:
Je bent vast en zeker nog niet veel uit geweest in je leven.quote:Op maandag 30 november 2015 15:31 schreef Re het volgende:
[..]
oh zo, ja dat ook, maar vroeg me af hoe een 16-jarige tegenwoordig om 2 uur 's nachts ladderzat kan worden... degene die haar van drank heft voorzien lijkt me niet vrijuit te gaan hier
Of hij is oud.quote:Op maandag 30 november 2015 15:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent vast en zeker nog niet veel uit geweest in je leven.
Alsof men vroeger niet dronk.......quote:
Denken dat dit niet kan.quote:Op maandag 30 november 2015 11:30 schreef Leonos het volgende:
Denken dat je dood gaat door een paar uur in de kou te lopen
Re is zelf pas 15 en is pas twee keer uit geweestquote:Op maandag 30 november 2015 15:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent vast en zeker nog niet veel uit geweest in je leven.
Laten we hem dan maar niet wijzer maken dan hij is.quote:Op maandag 30 november 2015 15:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Re is zelf pas 15 en is pas twee keer uit geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |