Wat een stompzinnige vergelijking. Volledig in het water raakt je lichaam veel sneller warmte kwijt dan in de buitenlucht, ook als het regent. Kun je trouwens ook schuilen in het water? Wie zegt dat ze al die tijd door de regen gelopen heeft?quote:Op maandag 30 november 2015 11:11 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ga voor de grap is in Maart in een gracht zwemmen. water zal dan nog warmer zijn dan wat het daar buiten was. Na een half uurtje ben jij zo zwaar onderkoeld dat ze je uit het water mogen vissen.
Nee weet ik ook niet , maar van wat ik heb gelezen vind ik de conclusie zelfmoord erg snel . En dat vinden de ouders klaarblijkelijk ookquote:Op maandag 30 november 2015 11:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je weet helemaal niets over wat men heeft onderzocht en bevonden?
Het lijkt mij waarschijnlijk dat de politie geen enkele aanleiding heeft te denken dat het geen zelfmoord is, anders dan dat de familie zegt "dat zou ze nooit doen".quote:Op maandag 30 november 2015 11:49 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Nee weet ik ook niet , maar van wat ik heb gelezen vind ik de conclusie zelfmoord erg snel . En dat vinden de ouders klaarblijkelijk ook
Je onderschat Fok!quote:Op maandag 30 november 2015 12:00 schreef Burdie het volgende:
Je kunt nu eenmaal geen zaken open houden op basis van 'onderbuikgevoel'.
Het ging erover dat je wel degelijk onderkoeld kan raken.quote:Op maandag 30 november 2015 11:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat een stompzinnige vergelijking. Volledig in het water raakt je lichaam veel sneller warmte kwijt dan in de buitenlucht, ook als het regent. Kun je trouwens ook schuilen in het water? Wie zegt dat ze al die tijd door de regen gelopen heeft?
quote:Fysiek onmogelijk om daarmee zoveel tijd buiten door te brengen met de geldende weersomstandigheden.
Het wisselt per persoon, het maakt ook verschil of je veel of weinig bruin vet hebt.quote:Op maandag 30 november 2015 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even tussendoor:
Ik ben op m'n 19e ofzo n keer in t kanaal gevallen midden in de nacht, het vroor (maar nig geen ijs) en ik kon er niet uit komen, heeft minimaal n half uur geduurd voor ik bij iemand aanbelde. Die hebben me uitgekleed en in n deken gewikkeld en ik ben met n ambulance naar t ziekenhuis gebracht, maar ik was niet onderkoeld.
Wel ontiegelijk koud overigens.
Dan heb je veel geluk gehad. Voor het zelfde raak je in shock en kom je er niet uit.quote:Op maandag 30 november 2015 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even tussendoor:
Ik ben op m'n 19e ofzo n keer in t kanaal gevallen midden in de nacht, het vroor (maar nig geen ijs) en ik kon er niet uit komen, heeft minimaal n half uur geduurd voor ik bij iemand aanbelde. Die hebben me uitgekleed en in n deken gewikkeld en ik ben met n ambulance naar t ziekenhuis gebracht, maar ik was niet onderkoeld.
ik zeg ook niet dat het niet kan, maar reageer meer op t feit dat t niet mogelijk zou zijn ofzo, natuurlijk verschilt t per persoon.quote:Op maandag 30 november 2015 12:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het wisselt per persoon, het maakt ook verschil of je veel of weinig bruin vet hebt.
Zelf ben ik er aan gewend en ga ook rustig met -5 in t-shirt boodschappen doen, deed ik als kind al en ik ervaar het ook niet als te koud, voel mij er prima bij, het bruine vet gaat gelijk tot verbranding over en houd mij lekker op temperatuur.
Hoe kom je aan wit of bruin vet? Ik kan sinds ik in Azie heb gewoond veel minder goed tegen kou.quote:Op maandag 30 november 2015 12:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het wisselt per persoon, het maakt ook verschil of je veel of weinig bruin vet hebt.
Zelf ben ik er aan gewend en ga ook rustig met -5 in t-shirt boodschappen doen, deed ik als kind al en ik ervaar het ook niet als te koud, voel mij er prima bij, het bruine vet gaat gelijk tot verbranding over en houd mij lekker op temperatuur.
Hoe kun je bij iemand aanbellen als je er niet uit kon komen?quote:Op maandag 30 november 2015 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even tussendoor:
HELE lange vingers?quote:Op maandag 30 november 2015 12:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe kun je bij iemand aanbellen als je er niet uit kon komen?
ja, dat had gekund, ik was ook best wel bang dat ik niet uit dat stomme kanaal kon komenquote:Op maandag 30 november 2015 12:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan heb je veel geluk gehad. Voor het zelfde raak je in shock en kom je er niet uit.
Jezelf meer blootstellen aan de kou, als bruin vetweefsel vaker actief moet zijn krijgt het meer de kans om te groeien, als jij een paar jaar in tropische temperaturen hebt geleefd en hier nu dus altijd een dik pak kleren draagt is er geen reden voor het lichaam om bruin vet aan te maken, als je zoals mij vaak in de winter in t-shirt buiten loopt (en door de vrouw het terras op word getrapt voor een sigaretje) dan zorgt het lichaam er zelf voor dat je niet elke keer een teruggekropen pikkie van 3cm overhoudquote:Op maandag 30 november 2015 12:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe kom je aan wit of bruin vet? Ik kan sinds ik in Azie heb gewoond veel minder goed tegen kou.
of weegt 130 kilo...quote:Op maandag 30 november 2015 11:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij niet maar zo een meisje misschien wel. Die staat niet elke avond te pompen in de sportschool ...
Koud douchen. Echt waar.quote:Op maandag 30 november 2015 12:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe kom je aan wit of bruin vet? Ik kan sinds ik in Azie heb gewoond veel minder goed tegen kou.
ik kon er uiteindelijk wel uitkomen dus.quote:Op maandag 30 november 2015 12:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe kun je bij iemand aanbellen als je er niet uit kon komen?
Ze is 'getroffen' door een trein, staat er. Niet het meest voor de hand liggende woord om te gebruiken, maar het is duidelijk genoeg, lijkt me.quote:Op maandag 30 november 2015 10:54 schreef ioko het volgende:
Wordt na 4 uur aangetroffen door een trein (?). Ze is onherkenbaar verminkt en dus aangereden neem ik aan. Ook dat staat niet in het verhaal..
Niet weten dat je dood gaat als je langer dan 50 minuten buiten staat bij 5 graden celsius.quote:Op maandag 30 november 2015 11:30 schreef Leonos het volgende:
Denken dat je dood gaat door een paar uur in de kou te lopen
Ik vind het een erg chaotisch verhaal. Er staat nergens letterlijk dat ze is overleden.quote:Op maandag 30 november 2015 12:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze is 'getroffen' door een trein, staat er. Niet het meest voor de hand liggende woord om te gebruiken, maar het is duidelijk genoeg, lijkt me.
Dan moet ik allang dood zijn na al die vertragingen van de NSquote:Op maandag 30 november 2015 12:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet weten dat je dood gaat als je langer dan 50 minuten buiten staat bij 5 graden celsius.![]()
Moet ook nog officieel blijken uit die dna-testen.quote:Op maandag 30 november 2015 12:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind het een erg chaotisch verhaal. Er staat nergens letterlijk dat ze is overleden.
bron: http://nos.nl/op3/artikel(...)massaal-gedeeld.htmlquote:Zelfmoord
Hij heeft al tips gekregen naar aanleiding van de Facebookpost. "Ik krijg tips en spreek getuigen. Ik heb mensen gesproken die met mijn dochter waren die nacht, die op dat moment drugs aan het gebruiken waren."
De politie laat vandaag weten dat ze nog steeds uitgaan van zelfmoord, maar daar neemt de vader van Dascha geen genoegen mee. "Dat is het niet. Ik wil niet dat mijn dochter een dossier wordt."
"Wie haar ook kent stelt: dit kan niet waar zijn, alsof Dascha zelf het leven niet meer wilde", schrijft hij. Dascha is gevonden zonder jas, terwijl het die nacht erg slecht weer was. "Het is fysiek onmogelijk om daarmee zo veel tijd buiten door te brengen in die weersomstandigheden."
Twitterbericht van haar vader:quote:Op maandag 30 november 2015 12:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind het een erg chaotisch verhaal. Er staat nergens letterlijk dat ze is overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |