abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157926608
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Frank heeft wel wat meer ervaring op dit gebied, zeker door Talitha.
Hij zou graag vaker laagdrempeliger pathologisch onderzoek willen. Dat vind ik ook een goed idee. Het zegt voor de rest niet zo veel over deze zaak waarvan er velen zijn per jaar. Ik ben er wel voor dat de politie beter uitzoekt wat er voor die gebeurtenis is gebeurt. Dat blijkt men ook te doen. Maar voor de rest ziet men het duidelijk als zelfdoding (door gebruik van drugs of drank of niet) en daar zal men vast een reden voor hebben. Ook de getuigenis van die machinist die aangaf zat zij er bij stond als een zombie.
pi_157926697
http://www.gooieneemlande(...)/article27589224.ece

Nieuw bericht, geplaatst om 18.00 uur.

Ik zie trouwens veel mensen die de vader bedanken dat hij hun vriendschapsverzoek heeft geaccepteerd. Hoe komen mensen erbij om nu ineens bevriend te willen zijn? Sensatiezoekers?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 november 2015 @ 18:57:35 #253
862 Arcee
Look closer
pi_157926729
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:56 schreef praadje het volgende:
Ik zie trouwens veel mensen die de vader bedanken dat hij hun vriendschapsverzoek heeft geaccepteerd. Hoe komen mensen erbij om nu ineens bevriend te willen zijn? Sensatiezoekers?
Die willen gewoon de berichtgeving volgen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 30 november 2015 @ 18:58:22 #254
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_157926750
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:30 schreef Unites het volgende:
Wat een lul zeg die vader. Word er gewoon kotsmisselijk van. Gevoelloos persoon.

Paar dagen na de dood van je dochter zeggen: 'het leven gaat door' op een toon zonder enige emotie. Daarbij praat hij als een woordvoerder van de politie. Walgelijk zo'n vent.
Je wordt geleefd op zo'n moment...maar ik vond hem ook emotieloos
pi_157926769
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Die willen gewoon de berichtgeving volgen?
Dat kan toch ook zonder "vriend" te worden? Een bepaalde groep Nederlanders slaat emotioneel bij dit soort zaken. Zeker op social media.
pi_157926789
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:58 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Je wordt geleefd op zo'n moment...maar ik vond hem ook emotieloos
Reken maar dat die man er met zijn hoofd nu even niet geheel bij is na een paar nachten niet slapen en veel verdriet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 november 2015 @ 18:59:58 #257
862 Arcee
Look closer
pi_157926796
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Jaroon het volgende:
Dat kan toch ook zonder "vriend" te worden?
Oh, ik dacht dat je anders misschien bepaalde berichten niet kunt lezen, of zo.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_157926826
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je anders misschien bepaalde berichten niet kunt lezen, of zo.
Daarom kan je ook gewoon beter de normale media volgen. Anders zit je tussen mensen die zich zo inleven dat ze bijna denken dat ze familie zijn.
pi_157926866
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 10:55 schreef Twiitch het volgende:
Onmogelijk om te overleven met een lange broek en shirt? Het vroor niet eens. Dan ben je echt niet dood binnen een paar uur :') Welke jandoedel heeft dat verzonnen dan?
Mee eens, als je loopt, al dan niet in verwarde toestand kan je het in je T shirt uren volhouden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  maandag 30 november 2015 @ 19:10:54 #260
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_157927107
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 18:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In mijn tijd was dat vrij normaal.
Heb geen kinderen, maar zou m'n dochter aan de ketting leggen :D
Maar goed, 's nachts voor de trein terecht komen moet ook gewoon kunnen natuurlijk: lekker vrij laten.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_157927145
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

Heb geen kinderen, maar zou m'n dochter aan de ketting leggen :D
Maar goed, 's nachts voor de trein terecht komen moet ook gewoon kunnen natuurlijk: lekker vrij laten.
Er zit een verschil tussen. Maar ik zou een dochter van 16 ook niet tot zo laat in een club laten blijven.
pi_157927226
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:02 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Mee eens, als je loopt, al dan niet in verwarde toestand kan je het in je T shirt uren volhouden.
Maar als je uren loopt moet iemand je gezien hebben. :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157927281
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:02 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Volgens medici dus niet. Die zeggen dat in dat soort omstandigheden onderkoeling echt al lang in gaat zetten. Ik denk dat de mensen die er voor gestudeerd hebben het niet iets beter weten dan iemand op fok.nl
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_157927292
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Maar als je uren loopt moet iemand je gezien hebben. :?
er is daar veel natuur en Uitgestorven sportvelden
pi_157927328
RIP en sterkte voor de nabestaanden!!

Het is verschrikkelijk om mee te maken, zelfmoord kan niet worden uitgesloten en als het dit is dan zal dit gezin (inclusief omgeving] niet de eerste zijn die weinig hebben gemerkt van enige depressiviteit bij het slachtoffer, mocht er drugs in het spel zijn (zoals gesuggereerd] dan zou een onderziek dit moeten kunnen uitwijzen in veel omstandigheden.

Videobeelden moeten kunnen laten zien in welke toestand zij bij het spoor toestand, wellicht was ze er al een tijd, misschien dat andere camerabeelden haar route hebben geregistreerd.

Het is inderdaad een wat vreemd verhaal maar laten we op z'n minst begrijpen dat weinig van ons bij het politieonderzoek betrokken zijn dus enige terughoudendheid is op zijn plaats.
pi_157927343
Ik snap niets van de OP
pi_157927347
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:17 schreef computergirl het volgende:

[..]

er is daar veel natuur en Uitgestorven sportvelden
Ze heeft uren gelopen?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157927350
Vaag verhaal weer.

'Buiten plassen' had zeker 'dope scoren' kunnen betekenen, vandaar zonder jas naarbuiten. Even in een auto gezeten met zo'n knul of meerdere knullen. Misschien rijden naar adres voor dope. Dat kan de tussenliggende uren verklaren. Iets is met die meid gebeurd en ze hebben haar voor dood achtergelaten bij/op het spoor. De vraag is wie?

Tot zover mijn speculatie.
pi_157927401
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:16 schreef Harlon het volgende:

[..]

Volgens medici dus niet. Die zeggen dat in dat soort omstandigheden onderkoeling echt al lang in gaat zetten. Ik denk dat de mensen die er voor gestudeerd hebben het niet iets beter weten dan iemand op fok.nl
Lijkt mij ook.
pi_157927426
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze heeft uren gelopen?
ze is uren zoek geweest, dat wil niet zeggen dat ze al die tijd gelopen heeft. Kijk eens op de kaart btw, links en rechts van spoor grote natuurgebieden waar s nachts geen kip komt (muv homo ontmoetingsplek)
pi_157927510
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

ze is uren zoek geweest, dat wil niet zeggen dat ze al die tijd gelopen heeft. Kijk eens op de kaart btw, links en rechts van spoor grote natuurgebieden waar s nachts geen kip komt (muv homo ontmoetingsplek)
En die plek ken jij net weer? Er kan van alles gebeurt zijn. Ze kan ook in een portiek gezeten hebben......
pi_157927556
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En die plek ken jij net weer? Er kan van alles gebeurt zijn. Ze kan ook in een portiek gezeten hebben......
welke plek bedoel jij nou weer?
Ik kom wel zeer regelmatig in natuurgebieden bij Hollandsche Rading
pi_157927581
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:25 schreef computergirl het volgende:

[..]

welke plek bedoel jij nou weer?
Ik kom wel zeer regelmatig in natuurgebieden bij Hollandsche Rading
Die homo plek. Ik herken ze nooit.
pi_157927671
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:26 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die homo plek. Ik herken ze nooit.
niet geheim hoor.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ven-aan-natuur.dhtml
pi_157927713
quote:
Het blijft toch een vreemd iets. Vandaar dat het er ook niet is voor hetero's misschien. Al bestaan er voor hun weer gang bangs in de natuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')