Hij zou graag vaker laagdrempeliger pathologisch onderzoek willen. Dat vind ik ook een goed idee. Het zegt voor de rest niet zo veel over deze zaak waarvan er velen zijn per jaar. Ik ben er wel voor dat de politie beter uitzoekt wat er voor die gebeurtenis is gebeurt. Dat blijkt men ook te doen. Maar voor de rest ziet men het duidelijk als zelfdoding (door gebruik van drugs of drank of niet) en daar zal men vast een reden voor hebben. Ook de getuigenis van die machinist die aangaf zat zij er bij stond als een zombie.quote:Op maandag 30 november 2015 18:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Frank heeft wel wat meer ervaring op dit gebied, zeker door Talitha.
Die willen gewoon de berichtgeving volgen?quote:Op maandag 30 november 2015 18:56 schreef praadje het volgende:
Ik zie trouwens veel mensen die de vader bedanken dat hij hun vriendschapsverzoek heeft geaccepteerd. Hoe komen mensen erbij om nu ineens bevriend te willen zijn? Sensatiezoekers?
Je wordt geleefd op zo'n moment...maar ik vond hem ook emotieloosquote:Op maandag 30 november 2015 18:30 schreef Unites het volgende:
Wat een lul zeg die vader. Word er gewoon kotsmisselijk van. Gevoelloos persoon.
Paar dagen na de dood van je dochter zeggen: 'het leven gaat door' op een toon zonder enige emotie. Daarbij praat hij als een woordvoerder van de politie. Walgelijk zo'n vent.
Dat kan toch ook zonder "vriend" te worden? Een bepaalde groep Nederlanders slaat emotioneel bij dit soort zaken. Zeker op social media.quote:Op maandag 30 november 2015 18:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die willen gewoon de berichtgeving volgen?
Reken maar dat die man er met zijn hoofd nu even niet geheel bij is na een paar nachten niet slapen en veel verdriet.quote:Op maandag 30 november 2015 18:58 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Je wordt geleefd op zo'n moment...maar ik vond hem ook emotieloos
Oh, ik dacht dat je anders misschien bepaalde berichten niet kunt lezen, of zo.quote:Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Jaroon het volgende:
Dat kan toch ook zonder "vriend" te worden?
Daarom kan je ook gewoon beter de normale media volgen. Anders zit je tussen mensen die zich zo inleven dat ze bijna denken dat ze familie zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je anders misschien bepaalde berichten niet kunt lezen, of zo.
Mee eens, als je loopt, al dan niet in verwarde toestand kan je het in je T shirt uren volhouden.quote:Op maandag 30 november 2015 10:55 schreef Twiitch het volgende:
Onmogelijk om te overleven met een lange broek en shirt? Het vroor niet eens. Dan ben je echt niet dood binnen een paar uurWelke jandoedel heeft dat verzonnen dan?
Heb geen kinderen, maar zou m'n dochter aan de ketting leggenquote:Op maandag 30 november 2015 18:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat vrij normaal.
Er zit een verschil tussen. Maar ik zou een dochter van 16 ook niet tot zo laat in een club laten blijven.quote:Op maandag 30 november 2015 19:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb geen kinderen, maar zou m'n dochter aan de ketting leggen
Maar goed, 's nachts voor de trein terecht komen moet ook gewoon kunnen natuurlijk: lekker vrij laten.
Maar als je uren loopt moet iemand je gezien hebben.quote:Op maandag 30 november 2015 19:02 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Mee eens, als je loopt, al dan niet in verwarde toestand kan je het in je T shirt uren volhouden.
Volgens medici dus niet. Die zeggen dat in dat soort omstandigheden onderkoeling echt al lang in gaat zetten. Ik denk dat de mensen die er voor gestudeerd hebben het niet iets beter weten dan iemand op fok.nlquote:Op maandag 30 november 2015 19:02 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Mee eens, als je loopt, al dan niet in verwarde toestand kan je het in je T shirt uren volhouden.
er is daar veel natuur en Uitgestorven sportveldenquote:Op maandag 30 november 2015 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar als je uren loopt moet iemand je gezien hebben.
Ze heeft uren gelopen?quote:Op maandag 30 november 2015 19:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
er is daar veel natuur en Uitgestorven sportvelden
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 30 november 2015 19:16 schreef Harlon het volgende:
[..]
Volgens medici dus niet. Die zeggen dat in dat soort omstandigheden onderkoeling echt al lang in gaat zetten. Ik denk dat de mensen die er voor gestudeerd hebben het niet iets beter weten dan iemand op fok.nl
ze is uren zoek geweest, dat wil niet zeggen dat ze al die tijd gelopen heeft. Kijk eens op de kaart btw, links en rechts van spoor grote natuurgebieden waar s nachts geen kip komt (muv homo ontmoetingsplek)quote:
En die plek ken jij net weer? Er kan van alles gebeurt zijn. Ze kan ook in een portiek gezeten hebben......quote:Op maandag 30 november 2015 19:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
ze is uren zoek geweest, dat wil niet zeggen dat ze al die tijd gelopen heeft. Kijk eens op de kaart btw, links en rechts van spoor grote natuurgebieden waar s nachts geen kip komt (muv homo ontmoetingsplek)
welke plek bedoel jij nou weer?quote:Op maandag 30 november 2015 19:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En die plek ken jij net weer? Er kan van alles gebeurt zijn. Ze kan ook in een portiek gezeten hebben......
Die homo plek. Ik herken ze nooit.quote:Op maandag 30 november 2015 19:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
welke plek bedoel jij nou weer?
Ik kom wel zeer regelmatig in natuurgebieden bij Hollandsche Rading
niet geheim hoor.quote:Op maandag 30 november 2015 19:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die homo plek. Ik herken ze nooit.
Het blijft toch een vreemd iets. Vandaar dat het er ook niet is voor hetero's misschien. Al bestaan er voor hun weer gang bangs in de natuur.quote:Op maandag 30 november 2015 19:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
niet geheim hoor.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ven-aan-natuur.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |