abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157927747
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 16:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij dus af hoe vaak je uit gaat.
je bent je ervan bewust dat het niet mág, drinken op die leeftijd?
Op zich is het een gerechtvaardigd punt, want wie heeft haar die alcohol gegeven en is die niet deels verantwoordelijk voor wat er allemaal is gebeurd?
compact en kleverig.
pi_157927784
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je bent je ervan bewust dat het niet mág, drinken op die leeftijd?
Op zich is het een gerechtvaardigd punt, want wie heeft haar die alcohol gegeven en is die niet deels verantwoordelijk voor wat er allemaal is gebeurd?
Er mag heel veel niet op die leeftijd. Toch gebeuren er veel zaken wel. Als een leeftijdsgenoot het haar heeft gegeven en zij het vrijwillig heeft gedronken niet lijkt mij. Maar dit lijkt mij eerder iets met drugs dat fout is gegaan.
pi_157927927
De politie gaat de laatste uren van haar dood reconstrueren en daar ben ik blij om hopelijk vinden de ouders dan meer rust . Ik denk dat de publiciteit van de vader hier wel bij bijdragen heeft.
pi_157927931
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er mag heel veel niet op die leeftijd. Toch gebeuren er veel zaken wel. Als een leeftijdsgenoot het haar heeft gegeven en zij het vrijwillig heeft gedronken niet lijkt mij. Maar dit lijkt mij eerder iets met drugs dat fout is gegaan.
drugs is ook niet de bedoeling.

Het maakt op zich niet heel veel uit, maar je zou ervan moeten kunnen uitgaan dat je dochter van 16 niet dronken of stoned wordt, dat je dat niet kan, omdat dat verbod genegeerd wordt, wil niet zeggen dat je er als ouder blij mee moet zijn of het net zo normaal moet vinden als jij en anderen die wekelijks uitgaan.
compact en kleverig.
  maandag 30 november 2015 @ 19:41:25 #280
6941 APK
Factual, I think.
pi_157927981
Lekker smaakvol, die banners van de NS bij dit topic.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_157927983
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

ze is uren zoek geweest, dat wil niet zeggen dat ze al die tijd gelopen heeft. Kijk eens op de kaart btw, links en rechts van spoor grote natuurgebieden waar s nachts geen kip komt (muv homo ontmoetingsplek)
Dat is precies mijn punt. Als ze uren in een shirtje liep moet iemand dat gezien hebben.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157927985
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Reken maar dat die man er met zijn hoofd nu even niet geheel bij is na een paar nachten niet slapen en veel verdriet.
Misschien medicatie gehad voor rustig te worden , waarom gelijk een walgelijke man noemen geloof maar die mensen worden gek van de vragen en de onmacht die ze nu voelen en hebben.
pi_157928012
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt. Als ze uren in een shirtje liep moet iemand dat gezien hebben.
Wat denk jij dat er is gebeurt ?
pi_157928047
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:42 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Wat denk jij dat er is gebeurt ?
Weet ik veel? Maar zo'n bloot meisje valt op als je de hond uit laat ofzo
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157928070
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Op welk punt is hij betrouwbaarder?
Wat is jou punt dan :)
pi_157928073
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Wie laat zijn hond uit midden in de nacht dan? Het is niet zo dat er veel mensen op straat zijn om 4/5 uur 's nachts.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157928109
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Was ze helemaal bloot? Ik dacht dat de klap veel heeft weg gevaagd . Het lijkt mij ook dat de vriendinnen toch ook wel een en ander weten had ze sjans of zo.
pi_157928111
quote:
4s.gif Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wie laat zijn hond uit midden in de nacht dan? Het is niet zo dat er veel mensen op straat zijn om 4/5 uur 's nachts.
Mmwahh lijkt me wel.
pi_157928149
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:45 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Was ze helemaal bloot? Ik dacht dat de klap veel heeft weg gevaagd . Het lijkt mij ook dat de vriendinnen toch ook wel een en ander weten had ze sjans of zo.
Nee ze was redelijk bloot gezien het weer.
pi_157928201
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee ze was redelijk bloot gezien het weer.
Ah zo ja daar heb je gelijk in , blijft gewoon vreemd waarom zo naar buiten , wat moet er gebeuren als je zo naar buiten gaat in de regen ? vragen, vragen ik snap die ouders wel die hebben 1000 vragen.
pi_157928270
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:47 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ah zo ja daar heb je gelijk in , blijft gewoon vreemd waarom zo naar buiten , wat moet er gebeuren als je zo naar buiten gaat in de regen ? vragen, vragen ik snap die ouders wel die hebben 1000 vragen.
Zo naar buiten gaan is best normaal, peukie roken of idd piesen. De dames wc´s zijn vaak file vormend. Maar uren weg blijven is raar.
pi_157928313
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Mmwahh lijkt me wel.
Wat lijkt je wel? Buiten uitgaanspubliek hoef je niet veel anderen op straat te verwachten hoor. Helemaal niet met de weersomstandigheden van de laatste dagen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157928324
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Zo naar buiten gaan is best normaal, peukie roken of idd piesen. De dames wc´s zijn vaak file vormend. Maar uren weg blijven is raar.
Ja heel raar hopelijk komt er duidelijkheid voor de ouders/familie
pi_157928347
quote:
15s.gif Op maandag 30 november 2015 19:50 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wat lijkt je wel? Buiten uitgaanspubliek hoef je niet veel anderen op straat te verwachten hoor.
Het is Hilversum :)
  maandag 30 november 2015 @ 19:52:44 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157928397
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:56 schreef praadje het volgende:
http://www.gooieneemlande(...)/article27589224.ece

Nieuw bericht, geplaatst om 18.00 uur.

Ik zie trouwens veel mensen die de vader bedanken dat hij hun vriendschapsverzoek heeft geaccepteerd. Hoe komen mensen erbij om nu ineens bevriend te willen zijn? Sensatiezoekers?
Ik snap dat ook nooit.

En dan een misplaatst berichtje achter laten. Met zo'n stom glitterplaatje.

KuikenGuppy
pi_157928443
quote:
15s.gif Op maandag 30 november 2015 19:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik snap dat ook nooit. En dan een misplaatst berichtje achter laten.

[ afbeelding ]
Ze had het toch zelf op FB gezet :?
  maandag 30 november 2015 @ 19:54:49 #297
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_157928465
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Met zo weinig kleding zit je iig niet voor je lol buiten.
Zou dat echt een overweging zijn voor iemand die zichzelf van kant wil maken?
pi_157928501
De familie kan natuurlijk ook gewoon NIET op FB gaan zitten!
Doet me denken aan de fam Peeters van Mariska.
Vreemd volk die met zulke gebeurtenissen de hele dag actief online zijn.
pi_157928542
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:56 schreef Kim-Holland het volgende:
De familie kan natuurlijk ook gewoon NIET op FB gaan zitten!
Doet me denken aan de fam Peeters van Mariska.
Vreemd volk die met zulke gebeurtenissen de hele dag actief online zijn.
Dat dus en klagen dat ze reacties krijgen :')
pi_157928549
quote:
15s.gif Op maandag 30 november 2015 19:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik snap dat ook nooit.

[ afbeelding ]

En dan een misplaatst berichtje achter laten. Met zo'n stom glitterplaatje.

[ afbeelding ]

:|W 8)7 Hoe stom kunnen mensen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')