De vijver is iets groter dan je op het eerste oog denkt. Aangezien dit niet de juiste plek is zal ik er niet al te diep op ingaan maar het bedrag waar ik op mik zal zonder problemen binnen het jaar en met een fraai percentage terugbetaald zijn. Wanneer mogelijk is het uiteraard enkel aan mij om investeerders te overtuigen hiervanquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is samen inkopen niet goedkoper?
Maargoed, qua project zou ik hier niet investeren. Een half miljoen klinkt veel, maar dit zijn er gemiddeld 1400 per dag in een dorpje van 75k mensen. Vrij kleine vijver om met 4 winkels uit te vissen en dus met minimaal 4 om van te leven.
Ik zie net dat ik gevraagd heb dat je er een berekening voor wil hebben. Maar om eerlijk te zijn heb ik geen berekening, alleen is het wel snel te vinden in het bestandje zelf.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:38 schreef redbull666 het volgende:
[..]
Ik heb wel belangstelling. Toen ik begon met CC heb ik vele oudere topics doorgespit, maar ben nooit een goed Excel sheet tegen gekomen. Ook die van IvM werkt bij mij in ieder geval niet.
Mooi projectje hoor! En al vlot je facebookpagina vastgelegd, dat noem ik voor uit kijken. Je bent al goed op weg. Meld je snel aan op Gve of KoM zodat we kunnen inspringen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 05:42 schreef badtripbob het volgende:
GAM / [GamingForCharity] #1 - Hologram en drone gaming. online and irl/mor
Ik heb hier crowdfuning voor nodig en mensne kunnen gratis spelen ne geld verdienen. alleen een startup.
Linkjes?quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:02 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Mooi projectje hoor! En al vlot je facebookpagina vastgelegd, dat noem ik voor uit kijken. Je bent al goed op weg. Meld je snel aan op Gve of KoM zodat we kunnen inspringen.
www.geldvoorelkaar.nlquote:
Inderdaad, een veelbelovende onderneming is de kinderschoenen al gauw ontgroeid!quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:21 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
www.geldvoorelkaar.nl
www.kapitaalopmaat.nl
en als je wat op pad bent en je zoekt de grotere bedragen dan kom je maar weer lanngs. Bovenstaande zijn vooral voor kleinere projectjes, tot 5 ton of zo. Maar perfect om te starten.
succes!
Hmmm, ik krijg de boodschap nu ook al in het Spaansquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:54 schreef djh77 het volgende:
Funding Circle staat op het punt om een belangrijke stap te nemen op weg naar een mondiaal merk. Op 1 december zullen wij extra risicoklassen introduceren. Hierdoor zullen onze klassen met hogere rendementen nog nauwkeuriger worden aangeduid. Dit maakt dat investeerders nog gemakkelijker projecten kunnen vinden die voldoen aan hun criteria. Alle gefinancierde, huidige en nieuwe leningen zullen onder de aangepaste risicoklassen vallen.
IK zou zou wel willen. ik wle een bedrijf.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:05 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik zie nog een aparte zakelijke aanvraag op Lendico:
Overbruggingskrediet
Bedrijf Krediet ID #801493445
¤ 25.000 Kredietsom
%van een god en game bedrijf dat ik ga opstarten for free for everbody. evenything we can think of. bestest system ever!
0 Maandbedrag
6 Maanden
23% Rente
Lekkerioc risicoklasse B
Wat is de bezigheid van uw bedrijf? Interim ICT/finance projects
Waarom is het veilig u een krediet te verstrekken? Ervaren belegger met bestaande portefeuille en voldoende inkomens- en vermogenspositie
Waar wilt u het krediet voor gebruiken? Korte overbrugging aankoop fiscaal vriendelijke beleggingen binnen de bestaande beleggingsportefeuille om dit fiscale jaar te profiteren van vrijstellingen.
Die vrijstelling is toch nooit hoger dan de rente die hij hier gaat betalen? Raar project.
Slechte zaak! Ik zit al niet in dit project maar anders zou ik mij zeker terugtrekken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:51 schreef djh77 het volgende:
De termijn van Bodytech (KoM) staat opeens weer op 30dgn.
Ach, die jongens hoopten in eerste instantie het gevraagde bedrag binnen een maand te kunnen funden. Dat is niet gelukt. Geef ze er nog een maandje bij. Dan zitten ze nog niet aan de 100 dagen die normaal gesproken op KOM ervoor staan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:36 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Slechte zaak! Ik zit al niet in dit project maar anders zou ik mij zeker terugtrekken.
Waar wil je hulp bij? Quoten? Daarvoor zit in de rechterbovenhoek van elk berichtje een knop. Die kun je aanklikken en de quote komt precies zoals de poster het bericht geplaatst heeft. Daaronder kun je dan je reactie plaatsen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
IK zou zou wel willen. ik wle een bedrijf.
kan jij mij hier mee helpen? ik ben dakloos. HEb wajong.
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Aan de andere kant schrijf je in voor een project waarbij je er vanuit gaat dat het project eventueel binnen een bepaalde periode tot stand gaat komen. Later blijkt de crowd er niet zó veel vertrouwen in te hebben dat het project binnen de aangegeven periode vol komt. Voor mij in principe genoeg redenen om af te haken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:45 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ach, die jongens hoopten in eerste instantie het gevraagde bedrag binnen een maand te kunnen funden. Dat is niet gelukt. Geef ze er nog een maandje bij. Dan zitten ze nog niet aan de 100 dagen die normaal gesproken op KOM ervoor staan.
thxquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:50 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Waar wil je hulp bij? Quoten? Daarvoor zit in de rechterbovenhoek van elk berichtje een knop. Die kun je aanklikken en de quote komt precies zoals de poster het bericht geplaatst heeft. Daaronder kun je dan je reactie plaatsen.
Het lijkt er op, dat je in de quote je eigen bericht hebt verwerkt. Daarmee is het niet meer de quote van crowdiefunder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
quote:Op zondag 29 november 2015 12:21 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik was van de week in een volle lunchroom van BrowniesAndDownies in DenHaag en ik begreep dat ze binnenkort een tweede vestiging ging openen in Den Haag. De zaken gaan dus goed.KoM had ze allebei, arnhem en den haag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://cfmailserver.nl/ww(...)-DownieS-Arnhem.htmlజ్ఞా
Dit zijn twee verschillende vestigingen met twee verschillende eigenaren. Er zou volgens Ravigotte sprake zijn van een tweede vestiging in Den Haag. Heb ik (nog) niet langs zien komen.quote:Op zondag 29 november 2015 12:42 schreef µ het volgende:
[..]
KoM had ze allebei, arnhem en den haag.
http://cfmailserver.nl/ww(...)-DownieS-Arnhem.html
quote:Op zondag 29 november 2015 12:21 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik was van de week in een volle lunchroom van BrowniesAndDownies in DenHaag en ik begreep dat ze binnenkort een tweede vestiging ging openen in Den Haag. De zaken gaan dus goed.Mooi dat het goed gaat in Den Haag, ik zit daar in 😊. Er zijn er daarna nog een paar geweest, andere eigenaren en ik geloof via CCF maar dat week ik niet zeker. Volgens mij was daar geen ander in Den Haag bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde, een tweede vestiging in DenHaag van (naar ik aannam) dezelfde eigenaresse.quote:Op zondag 29 november 2015 12:54 schreef crowd-fundi het volgende:
Dit zijn twee verschillende vestigingen met twee verschillende eigenaren. Er zou volgens Ravigotte sprake zijn van een tweede vestiging in Den Haag. Heb ik (nog) niet langs zien komen.
Ook ik zit er in. Maar ik eet er ook geregeld, dus ik heb er denk ik mijn lening al drie keer uitgegeven.quote:Op zondag 29 november 2015 13:30 schreef Horsemen het volgende:
Mooi dat het goed gaat in Den Haag, ik zit daar in 😊. Er zijn er daarna nog een paar geweest, andere eigenaren en ik geloof via CCF maar dat week ik niet zeker. Volgens mij was daar geen ander in Den Haag bij.
Heel goed! Voor met mij wat te ver weg maar als ik weer eens in Den Haag ben wil ik zeker eens gaan kijken.quote:Op zondag 29 november 2015 14:25 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik bedoelde, een tweede vestiging in DenHaag van (naar ik aannam) dezelfde eigenaresse.
[..]
Ook ik zit er in. Maar ik eet er ook geregeld, dus ik heb er denk ik mijn lening al drie keer uitgegeven.
Goeie incentive!quote:Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ter info: Twee dagen vertoeft bij Villadelux Roermond. Incentive van een project van zo'n 1.5 jaar geleden. Prima verblijf, vriendelijk personeel,prima kamer in stadscentrum en toch rustig. Helaas eigenaar niet gesproken.Als mijn ervaring zo is als de klanten dit ervaren blijft dit hotel/pension prima draaien.
Dan heb je een Bourgondische eetlust (of weinig ingelegd)quote:Op zondag 29 november 2015 14:25 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Ook ik zit er in. Maar ik eet er ook geregeld, dus ik heb er denk ik mijn lening al drie keer uitgegeven.
of ze zijn gewoon heel duur.quote:Op zondag 29 november 2015 23:08 schreef obligataire het volgende:
Dan heb je een Bourgondische eetlust (of weinig ingelegd)![]()
![]()
Ik dacht gelezen te hebben in de Q&A dat de hypotheek voor 80K wordt ingeschreven.quote:Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
- 80K lening achtergesteld aan Kom Lening
- Eerste hypotheek op het bedrijfspand met een waarde van circa ¤155k (Investeerders vanaf ¤1.000 kunnen Hypothecaire inschrijving verkrijgen door het aanleveren van een gewaarmerkt identiteitsbewijs en tegen betaling van ¤10 administratiekosten)
Dat was was een fictief bedrag (van 75K) in een filosofie van iemand aangaande wat er zou gebeuren met de zekerheden van de mensen die onder de 1000 euro investeren en niet de mogelijkheid hebben om in het register in te schrijven,quote:Op maandag 30 november 2015 10:30 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben in de Q&A dat de hypotheek voor 80K wordt ingeschreven.
Ik las trouwens dat het niet noodzakelijk is dat het waarmerken gebeurd bij de gemeente waar je woont. Je zou dus kunnen kijken waar het goedkoper kan dan in jouw gemeente. Ik ben bedragen van E 16,- en E 1,25 tegengekomen voor het waarmerken.quote:Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
- Eerste hypotheek op het bedrijfspand verkrijgen door het aanleveren van een gewaarmerkt identiteitsbewijs en tegen betaling van ¤10 administratiekosten)[/i]
Deze persoon zit NIET op fok!quote:Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Als ik de toonzetting lees is het iemand die regelmatig op dit forum schrijft die dit geschreven heeft. (ben het zelf niet)
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op maandag 30 november 2015 10:53 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Deze persoon zit NIET op fok!
quote:
Dacht deze zinssnede hier eerder gelezen te hebben:quote:
LAH staat om een uur of 8 in je wallet. Kun je gelijk beginnen met herinvesteren zonder dat je het idee hebt dat het je geld kost.quote:Op maandag 30 november 2015 11:14 schreef RavigotteSaus het volgende:
Vandaag staat de betaling LAH in het account.
En dit is ook de week van AGD denk ik.
KOM zal wel vrijdag of maandag worden.
Druk weekje dus weer.
Het zou me niets verbazen als die posting van KOM zelf is.quote:[b]Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef [url=http://forum.fok.nl
Als ik de toonzetting lees is het iemand die regelmatig op dit forum schrijft die dit geschreven heeft. (ben het zelf niet)
Deze passage geeft me nog een beter gevoel dan ik al had bij dit project
Ik heb de terugbetaling van AGD elke keer op de 4e gekregen, dus ik denk dat het deze week wel binnen is.quote:Op maandag 30 november 2015 11:18 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
LAH staat om een uur of 8 in je wallet. Kun je gelijk beginnen met herinvesteren zonder dat je het idee hebt dat het je geld kost.![]()
De belofte van KOM is 4 december.
AGD is 5 december.
Helaas gaan de computers van banken op vrijdagmiddag uit om maandagmorgen weer opgestart te worden. Dus ja, dat zal wel maandag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |