https://www.facebook.com/vegandonationgames/quote:I have this idea. Online and in real life games. Where people can donate to get coins. and then even make a profit within the games.
We can think of any analogue or digital game and create it somewhere in a room we rent for a certain time and online.
people can use the coins to play along and to gamble on who wins/loses etc.
An own settable percentage of the coins goes to the charities that do good work. People can also just buy coins and don't donate. when they make money they can always choose to donate.
Boardgames, 3dgames, hologram lasetag games. drone laser tag in a controlled area. real life meets online gaming.
all as one non profit org charity.
Verkeerde forum post.quote:Op donderdag 26 november 2015 04:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/vegandonationgames/
Ik heb deze pagina gemaakt. Wil jij of weet jij iemand die kan helpen dit realiteit te maken? DIG/GAM-topic. En UVT want het is ook IRL
GFC has been born! Donaties komen ten goede aan organisaties die echte dood en ellende zoals ziekte, oorlog, moord, etc ten einde brengen. Dit kunnen wij doen door laser/drone/hologram games te maken waar mensen geld aan kunnen verdienen. en gewoonboordselletjes.
met een site waar mensen zelf hun game/event kunnen maken waarbij gespeeld kan worden met deze coins. facebook integrated. etc etc etc.
WIe willen er dus helpen dit te maken?
Waarom post je dan?quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:37 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Dus je hebt een vage idee en hebt nog niks uitgewerkt of gedaan, maar je wil nu wel al geld zien? Dit is dus geen crowdfunding project waar ik wat in ga stoppen.
Ik zie dat ik in de verkeerde post zit hier, je hebt ook een bericht in een crowdforumpost gezet. Ik zie de mogelijkheden en hoe dit project precies werkt niet, maar ik hoop dat het jou wel lukt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:44 schreef badtripbob het volgende:
Ik hoef helemaal geen geld. alleen gratis games voor iedreen waarmee je productemn zoals 3dprinters emn hologram,,en die robots worden poveral krijgt. Alleen nog maar ellende voor robots die daarna pas zelbewust worden in een organisch lichaam .
Kom, niet zo negatief. Alles op deze wereld is met een idee begonnen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:34 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Ik zie dat ik in de verkeerde post zit hier, je hebt ook een bericht in een crowdforumpost gezet. Ik zie de mogelijkheden en hoe dit project precies werkt niet, maar ik hoop dat het jou wel lukt.
Zoals ik zei, ik zie de mogelijkheden niet. Omdat ik er helemaal geen verstand van heb. Maar ik hoop voor hem dat het hem lukt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:05 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Kom, niet zo negatief. Alles op deze wereld is met een idee begonnen.
Je weet nooit waar het eindigd als he het direct de kop indrukt. Geef het een kans.
Dat had ik al gelijk door. Ik heb er ook geen verstand van maar ik zie wel dat hier iets groots KAN onstaan als je het goed aanpakt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:12 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik zie de mogelijkheden niet. Omdat ik er helemaal geen verstand van heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |