abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157897209
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:21 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik was van de week in een volle lunchroom van BrowniesAndDownies in DenHaag en ik begreep dat ze binnenkort een tweede vestiging ging openen in Den Haag. De zaken gaan dus goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KoM had ze allebei, arnhem en den haag.

http://cfmailserver.nl/ww(...)-DownieS-Arnhem.html
జ్ఞ‌ా
  zondag 29 november 2015 @ 12:54:23 #77
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_157897350
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 12:42 schreef µ het volgende:

[..]

KoM had ze allebei, arnhem en den haag.

http://cfmailserver.nl/ww(...)-DownieS-Arnhem.html
Dit zijn twee verschillende vestigingen met twee verschillende eigenaren. Er zou volgens Ravigotte sprake zijn van een tweede vestiging in Den Haag. Heb ik (nog) niet langs zien komen.
pi_157897967
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:21 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik was van de week in een volle lunchroom van BrowniesAndDownies in DenHaag en ik begreep dat ze binnenkort een tweede vestiging ging openen in Den Haag. De zaken gaan dus goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat het goed gaat in Den Haag, ik zit daar in 😊. Er zijn er daarna nog een paar geweest, andere eigenaren en ik geloof via CCF maar dat week ik niet zeker. Volgens mij was daar geen ander in Den Haag bij.
pi_157898999
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:54 schreef crowd-fundi het volgende:
Dit zijn twee verschillende vestigingen met twee verschillende eigenaren. Er zou volgens Ravigotte sprake zijn van een tweede vestiging in Den Haag. Heb ik (nog) niet langs zien komen.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde, een tweede vestiging in DenHaag van (naar ik aannam) dezelfde eigenaresse.

quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 13:30 schreef Horsemen het volgende:
Mooi dat het goed gaat in Den Haag, ik zit daar in 😊. Er zijn er daarna nog een paar geweest, andere eigenaren en ik geloof via CCF maar dat week ik niet zeker. Volgens mij was daar geen ander in Den Haag bij.
Ook ik zit er in. Maar ik eet er ook geregeld, dus ik heb er denk ik mijn lening al drie keer uitgegeven.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157899029

[ Bericht 100% gewijzigd door RavigotteSaus op 29-11-2015 14:28:00 ]
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157902914
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:25 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat ik bedoelde, een tweede vestiging in DenHaag van (naar ik aannam) dezelfde eigenaresse.

[..]

Ook ik zit er in. Maar ik eet er ook geregeld, dus ik heb er denk ik mijn lening al drie keer uitgegeven.
Heel goed! Voor met mij wat te ver weg maar als ik weer eens in Den Haag ben wil ik zeker eens gaan kijken.
pi_157903338
Ter info; was vandaag op de Autosalon in Rotjeknor. Daar was ook een stand van Wrapaholic met diverse auto's die eerder op AygoDutch is langsgekomen.
Nog steeds niet mijn stijl trouwens :)
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
pi_157904440
Ter info: Twee dagen vertoeft bij Villadelux Roermond. Incentive van een project van zo'n 1.5 jaar geleden. Prima verblijf, vriendelijk personeel,prima kamer in stadscentrum en toch rustig. Helaas eigenaar niet gesproken.Als mijn ervaring zo is als de klanten dit ervaren blijft dit hotel/pension prima draaien.
  zondag 29 november 2015 @ 19:50:00 #84
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_157907225
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ter info: Twee dagen vertoeft bij Villadelux Roermond. Incentive van een project van zo'n 1.5 jaar geleden. Prima verblijf, vriendelijk personeel,prima kamer in stadscentrum en toch rustig. Helaas eigenaar niet gesproken.Als mijn ervaring zo is als de klanten dit ervaren blijft dit hotel/pension prima draaien.
Goeie incentive!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_157907916
De noten van powernux zijn aangekomen, ziet er goed uit, eindelijk weer eens een goede incentive
pi_157912934
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:25 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Dan heb je een Bourgondische eetlust (of weinig ingelegd) ;) ;)
Pecunia non olet
pi_157913855
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 23:08 schreef obligataire het volgende:

Dan heb je een Bourgondische eetlust (of weinig ingelegd) ;) ;)
of ze zijn gewoon heel duur.
pi_157916802
Vandaag eerste terugbetaling van LAH ontvangen in de 'wallet', toch leuk :) Ik laat het mooi even terugstorten en stop misschien volgende maand nog wel iets in een nieuw project.
Schip ahoy!
pi_157917032
Heb geinvesteerd in Panneklaar hoewel ik in eerste instantie skeptisch was. Met de hyporhecaire inschrijving is er nu een prima investering onstaan met ruime zekerheden.

- 80K lening achtergesteld aan Kom Lening
- G.A.F. Eversen accepteert hoofdelijk aansprakelijkheid evenals zijn partner
- Pandrecht op de inventaris met een waarde van circa ¤200k
- Eerste hypotheek op het bedrijfspand met een waarde van circa ¤155k (Investeerders vanaf ¤1.000 kunnen Hypothecaire inschrijving verkrijgen door het aanleveren van een gewaarmerkt identiteitsbewijs en tegen betaling van ¤10 administratiekosten)

Wat ik ook prettig vond te lezen is deze zinssnede in de Q&A:
Anonieme investeerder28-11-2015 18:54
Vandaag ben ik persoonlijk gaan kijken in het voor mij onbekende Ulft. Daar trof ik een aantrekkelijke winkel die duidelijk goed liep. Vlak ervoor ligt een grote parkeerplaats die verbouwd wordt. Zo te zien zal de omgeving er binnenkort nog aantrekkelijker uitzien. Een nadeel van Ulft is misschien dat het in een krimpgebied ligt, maar Panneklaar speelt in op de vergrijzing met aantrekkelijke maaltijden voor o.a. ouderen. Dit alles, gecombineerd met de hypothekere zekerheid en een overtuigend verhaal van Gerrit Eversen heeft mij doen besluiten een groter bedrag dan gebruikelijk in dit project te stoppen. Voor wie er minimaal 1000 Euro in stopt, is dit een A+ project met de rente van een B project.

Als ik de toonzetting lees is het iemand die regelmatig op dit forum schrijft die dit geschreven heeft. (ben het zelf niet :) )
Deze passage geeft me nog een beter gevoel dan ik al had bij dit project. A fijn ik zie dat de hypothecaire inschrijving helpt. Volgens mij is er de laatste dagen zo'n kleine 40.000 bijgestort in de pot. Waaronder een aantal grote bedragen die er naar mijn idee anders niet in gekomen waren.
Ik zie Panneklaar nu wel vol komen.
Als je nog wil storten zou ik niet te lang wachten. Kan zo maar eens snel vollopen met een aantal grote investeerders die deze zekerheden ontdekken. Waar krijg je elders een rendement van netto ongeveer 6.7% voor belasting afdracht op een investering met deze zekerheden?
pi_157917088
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
- 80K lening achtergesteld aan Kom Lening
- Eerste hypotheek op het bedrijfspand met een waarde van circa ¤155k (Investeerders vanaf ¤1.000 kunnen Hypothecaire inschrijving verkrijgen door het aanleveren van een gewaarmerkt identiteitsbewijs en tegen betaling van ¤10 administratiekosten)

Ik dacht gelezen te hebben in de Q&A dat de hypotheek voor 80K wordt ingeschreven.
pi_157917148
..

[ Bericht 99% gewijzigd door djh77 op 30-11-2015 10:36:08 ]
pi_157917191
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:30 schreef djh77 het volgende:

[..]

Ik dacht gelezen te hebben in de Q&A dat de hypotheek voor 80K wordt ingeschreven.
Dat was was een fictief bedrag (van 75K) in een filosofie van iemand aangaande wat er zou gebeuren met de zekerheden van de mensen die onder de 1000 euro investeren en niet de mogelijkheid hebben om in het register in te schrijven,
pi_157917230
quote:
- Eerste hypotheek op het bedrijfspand verkrijgen door het aanleveren van een gewaarmerkt identiteitsbewijs en tegen betaling van ¤10 administratiekosten)[/i]
Ik las trouwens dat het niet noodzakelijk is dat het waarmerken gebeurd bij de gemeente waar je woont. Je zou dus kunnen kijken waar het goedkoper kan dan in jouw gemeente. Ik ben bedragen van E 16,- en E 1,25 tegengekomen voor het waarmerken.

Hoe werkt het?
- Iedereen kan een gewaarmerkte kopie aanvragen. Dat kan bij elke gemeente in Nederland.
Maak vooraf een afspraak (kies voor 'Uittreksel BRP - voorheen GBA -' in de keuzelijst).
- Neem het officiële document waarvan u een gewaarmerkte kopie wilt laten maken mee naar het stadskantoor.
- U krijgt de gewaarmerkte kopie direct mee.
pi_157917394
quote:
Als ik de toonzetting lees is het iemand die regelmatig op dit forum schrijft die dit geschreven heeft. (ben het zelf niet :) )
Deze persoon zit NIET op fok!
pi_157917425
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:53 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Deze persoon zit NIET op fok!
Hoe weet jij dat zo zeker?
pi_157917430
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:56 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Hoe weet jij dat zo zeker?
O-)
pi_157917461
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:56 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

O-)
Dacht deze zinssnede hier eerder gelezen te hebben:
, is dit een A+ project met de rente van een B project.
pi_157917689
Vandaag staat de betaling LAH in het account.
En dit is ook de week van AGD denk ik.
KOM zal wel vrijdag of maandag worden.

Druk weekje dus weer.
  maandag 30 november 2015 @ 11:18:48 #99
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_157917748
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:14 schreef RavigotteSaus het volgende:
Vandaag staat de betaling LAH in het account.
En dit is ook de week van AGD denk ik.
KOM zal wel vrijdag of maandag worden.

Druk weekje dus weer.
LAH staat om een uur of 8 in je wallet. Kun je gelijk beginnen met herinvesteren zonder dat je het idee hebt dat het je geld kost. :)
De belofte van KOM is 4 december.
AGD is 5 december.
Helaas gaan de computers van banken op vrijdagmiddag uit om maandagmorgen weer opgestart te worden. Dus ja, dat zal wel maandag worden. ;(
  maandag 30 november 2015 @ 11:25:50 #100
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_157917823
Zo ik heb hier al eens eerder rondgeneusd, maar ben nu serieus ingestapt!

De firma panneklaar is mijn eerste project.
Tot nooit .......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')