quote:Op zondag 29 november 2015 12:21 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik was van de week in een volle lunchroom van BrowniesAndDownies in DenHaag en ik begreep dat ze binnenkort een tweede vestiging ging openen in Den Haag. De zaken gaan dus goed.KoM had ze allebei, arnhem en den haag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://cfmailserver.nl/ww(...)-DownieS-Arnhem.htmlజ్ఞా
Dit zijn twee verschillende vestigingen met twee verschillende eigenaren. Er zou volgens Ravigotte sprake zijn van een tweede vestiging in Den Haag. Heb ik (nog) niet langs zien komen.quote:Op zondag 29 november 2015 12:42 schreef µ het volgende:
[..]
KoM had ze allebei, arnhem en den haag.
http://cfmailserver.nl/ww(...)-DownieS-Arnhem.html
quote:Op zondag 29 november 2015 12:21 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik was van de week in een volle lunchroom van BrowniesAndDownies in DenHaag en ik begreep dat ze binnenkort een tweede vestiging ging openen in Den Haag. De zaken gaan dus goed.Mooi dat het goed gaat in Den Haag, ik zit daar in 😊. Er zijn er daarna nog een paar geweest, andere eigenaren en ik geloof via CCF maar dat week ik niet zeker. Volgens mij was daar geen ander in Den Haag bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde, een tweede vestiging in DenHaag van (naar ik aannam) dezelfde eigenaresse.quote:Op zondag 29 november 2015 12:54 schreef crowd-fundi het volgende:
Dit zijn twee verschillende vestigingen met twee verschillende eigenaren. Er zou volgens Ravigotte sprake zijn van een tweede vestiging in Den Haag. Heb ik (nog) niet langs zien komen.
Ook ik zit er in. Maar ik eet er ook geregeld, dus ik heb er denk ik mijn lening al drie keer uitgegeven.quote:Op zondag 29 november 2015 13:30 schreef Horsemen het volgende:
Mooi dat het goed gaat in Den Haag, ik zit daar in 😊. Er zijn er daarna nog een paar geweest, andere eigenaren en ik geloof via CCF maar dat week ik niet zeker. Volgens mij was daar geen ander in Den Haag bij.
Heel goed! Voor met mij wat te ver weg maar als ik weer eens in Den Haag ben wil ik zeker eens gaan kijken.quote:Op zondag 29 november 2015 14:25 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik bedoelde, een tweede vestiging in DenHaag van (naar ik aannam) dezelfde eigenaresse.
[..]
Ook ik zit er in. Maar ik eet er ook geregeld, dus ik heb er denk ik mijn lening al drie keer uitgegeven.
Goeie incentive!quote:Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ter info: Twee dagen vertoeft bij Villadelux Roermond. Incentive van een project van zo'n 1.5 jaar geleden. Prima verblijf, vriendelijk personeel,prima kamer in stadscentrum en toch rustig. Helaas eigenaar niet gesproken.Als mijn ervaring zo is als de klanten dit ervaren blijft dit hotel/pension prima draaien.
Dan heb je een Bourgondische eetlust (of weinig ingelegd)quote:Op zondag 29 november 2015 14:25 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Ook ik zit er in. Maar ik eet er ook geregeld, dus ik heb er denk ik mijn lening al drie keer uitgegeven.
of ze zijn gewoon heel duur.quote:Op zondag 29 november 2015 23:08 schreef obligataire het volgende:
Dan heb je een Bourgondische eetlust (of weinig ingelegd)![]()
![]()
Ik dacht gelezen te hebben in de Q&A dat de hypotheek voor 80K wordt ingeschreven.quote:Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
- 80K lening achtergesteld aan Kom Lening
- Eerste hypotheek op het bedrijfspand met een waarde van circa ¤155k (Investeerders vanaf ¤1.000 kunnen Hypothecaire inschrijving verkrijgen door het aanleveren van een gewaarmerkt identiteitsbewijs en tegen betaling van ¤10 administratiekosten)
Dat was was een fictief bedrag (van 75K) in een filosofie van iemand aangaande wat er zou gebeuren met de zekerheden van de mensen die onder de 1000 euro investeren en niet de mogelijkheid hebben om in het register in te schrijven,quote:Op maandag 30 november 2015 10:30 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben in de Q&A dat de hypotheek voor 80K wordt ingeschreven.
Ik las trouwens dat het niet noodzakelijk is dat het waarmerken gebeurd bij de gemeente waar je woont. Je zou dus kunnen kijken waar het goedkoper kan dan in jouw gemeente. Ik ben bedragen van E 16,- en E 1,25 tegengekomen voor het waarmerken.quote:Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
- Eerste hypotheek op het bedrijfspand verkrijgen door het aanleveren van een gewaarmerkt identiteitsbewijs en tegen betaling van ¤10 administratiekosten)[/i]
Deze persoon zit NIET op fok!quote:Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Als ik de toonzetting lees is het iemand die regelmatig op dit forum schrijft die dit geschreven heeft. (ben het zelf niet)
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op maandag 30 november 2015 10:53 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Deze persoon zit NIET op fok!
quote:
Dacht deze zinssnede hier eerder gelezen te hebben:quote:
LAH staat om een uur of 8 in je wallet. Kun je gelijk beginnen met herinvesteren zonder dat je het idee hebt dat het je geld kost.quote:Op maandag 30 november 2015 11:14 schreef RavigotteSaus het volgende:
Vandaag staat de betaling LAH in het account.
En dit is ook de week van AGD denk ik.
KOM zal wel vrijdag of maandag worden.
Druk weekje dus weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |