abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157862357
Ik lees helemaal niks over de bedrijfsreultaten van Serviceheroes. De balans is in 2014 wel flink uitgebreid zonder dat het eigen vermogen toe is genomen.
  vrijdag 27 november 2015 @ 16:47:16 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157862496
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:41 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Is samen inkopen niet goedkoper?

Maargoed, qua project zou ik hier niet investeren. Een half miljoen klinkt veel, maar dit zijn er gemiddeld 1400 per dag in een dorpje van 75k mensen. Vrij kleine vijver om met 4 winkels uit te vissen en dus met minimaal 4 om van te leven.
De vijver is iets groter dan je op het eerste oog denkt. Aangezien dit niet de juiste plek is zal ik er niet al te diep op ingaan maar het bedrag waar ik op mik zal zonder problemen binnen het jaar en met een fraai percentage terugbetaald zijn. Wanneer mogelijk is het uiteraard enkel aan mij om investeerders te overtuigen hiervan :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_157862498
7 BV's/Holdings op slechts 1 huisje? En die hele kerstboom kan niet eens 250k ophoesten voor een voorbeeldwoning?

Ik denk dat ik zonder de rest te lezen al pas.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157863159
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:38 schreef redbull666 het volgende:

[..]

Ik heb wel belangstelling. Toen ik begon met CC heb ik vele oudere topics doorgespit, maar ben nooit een goed Excel sheet tegen gekomen. Ook die van IvM werkt bij mij in ieder geval niet.
Ik zie net dat ik gevraagd heb dat je er een berekening voor wil hebben. Maar om eerlijk te zijn heb ik geen berekening, alleen is het wel snel te vinden in het bestandje zelf.
pi_157864156
ik heb met veel moeite 500 euro maar wel gelukt ondanks het traag was
pi_157864390
Helaas, heel veel pogingen gedaan maar er was geen doorkomen aan bij GvE.
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:35:26 #57
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_157867252
Vandaag maar eens begonnen met het verdiepen in andere platforms buiten GVE. GVE weinig leuks qua projecten de laatste tijd.

Collin Crowdfund
Klopt het nu dat je geld op een Collin Account staat en jezelf telkens moet gaan terugboeken? En wat als die toko failliet gaat? Klinkt een beetje bagger

maar goed ben dan ook een gve fanboy van het eerste uur :o :P
pi_157868481
Geld moet je i.d.d. eerst storten op hun rekening, dan staat het op je account bij Collin en kan je het investeren.

Andersom komen betalingen op je account binnen en moet je het zelf overboeken naar je betaal rekening. Geld dat 2 maanden onaangeraakt staat bij Collin wordt wel automatisch terug gestort.

Is wat mij betreft ook wel een beetje redundant, stort het meteen op mijn betaal rekening... andere mensen vinden het fijn omdat ze dat bedrag dan weer kunnen herinvesteren zonder "gedoe" met hun betaalrekening.
pi_157875549
Wijziging algemene voorwaarden Lendahand:
Zoals u wellicht weet, heeft Lendahand bij de AFM een vergunning aangevraagd als beleggingsonderneming. Hierdoor zal in de toekomst een aantal zaken veranderen. Zo wordt onder meer de juridische structuur aangepast. In deze structuur – die pas zal gelden na verlening van de AFM vergunning - zal de lokale partner als leningnemer de wederpartij zijn van de geldgevers (de crowd). Om de overgangsfase naar een vergunning in goede banen te leiden, gaan we alvast een aantal wijzigingen stapsgewijs doorvoeren. Een van de eerste stappen is aanpassing van de algemene voorwaarden.

Belangrijkste wijzigingen:
- Expliciete uitleg ten aanzien van de (huidige) juridische structuur van Lendahand, geldend tot verlening van de AFM vergunning;
- Invoering aparte categorieën per lokale partner om het onderscheid tussen lokale partners te formaliseren;
- Aanpassingen ten aanzien van toekomstige leningen door de crowd in vreemde valuta (anders dan euro);
- Wijzigingen in verband met de wens van Lendahand actief te worden in andere Europese landen.
- Naast genoemde wijzigingen is nog een aantal kleine aanpassingen en verduidelijkingen doorgevoerd.
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2015 @ 05:42:03 #60
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_157875551
GAM / [GamingForCharity] #1 - Hologram en drone gaming. online and irl/mor
Ik heb hier crowdfuning voor nodig en mensne kunnen gratis spelen ne geld verdienen. alleen een startup.
pi_157875942
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 november 2015 05:42 schreef badtripbob het volgende:
GAM / [GamingForCharity] #1 - Hologram en drone gaming. online and irl/mor
Ik heb hier crowdfuning voor nodig en mensne kunnen gratis spelen ne geld verdienen. alleen een startup.
Mooi projectje hoor! En al vlot je facebookpagina vastgelegd, dat noem ik voor uit kijken. Je bent al goed op weg. Meld je snel aan op Gve of KoM zodat we kunnen inspringen.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2015 @ 09:05:03 #62
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_157875955
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 09:02 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

Mooi projectje hoor! En al vlot je facebookpagina vastgelegd, dat noem ik voor uit kijken. Je bent al goed op weg. Meld je snel aan op Gve of KoM zodat we kunnen inspringen.
Linkjes?
pi_157876052
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 november 2015 09:05 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Linkjes?
www.geldvoorelkaar.nl
www.kapitaalopmaat.nl

en als je wat op pad bent en je zoekt de grotere bedragen dan kom je maar weer lanngs. Bovenstaande zijn vooral voor kleinere projectjes, tot 5 ton of zo. Maar perfect om te starten.

succes!
pi_157876417
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 09:21 schreef RavigotteSaus het volgende:

[..]

www.geldvoorelkaar.nl
www.kapitaalopmaat.nl

en als je wat op pad bent en je zoekt de grotere bedragen dan kom je maar weer lanngs. Bovenstaande zijn vooral voor kleinere projectjes, tot 5 ton of zo. Maar perfect om te starten.

succes!
Inderdaad, een veelbelovende onderneming is de kinderschoenen al gauw ontgroeid!
Pecunia non olet
pi_157876466
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:54 schreef djh77 het volgende:
Funding Circle staat op het punt om een belangrijke stap te nemen op weg naar een mondiaal merk. Op 1 december zullen wij extra risicoklassen introduceren. Hierdoor zullen onze klassen met hogere rendementen nog nauwkeuriger worden aangeduid. Dit maakt dat investeerders nog gemakkelijker projecten kunnen vinden die voldoen aan hun criteria. Alle gefinancierde, huidige en nieuwe leningen zullen onder de aangepaste risicoklassen vallen.
Hmmm, ik krijg de boodschap nu ook al in het Spaans ;)
Pecunia non olet
pi_157879975
De termijn van Bodytech (KoM) staat opeens weer op 30dgn.
pi_157880073
Ik denk dat de dierenservice de poll gaat winnen, die is bijna vol. Het opnieuw instellen van de looptijd zie ik bij diverse platformen gebeuren overigens, zencap/funding circle is daar ook goed in.
pi_157880146
Ik zie nog een aparte zakelijke aanvraag op Lendico:

Overbruggingskrediet
Bedrijf Krediet ID #801493445
¤ 25.000 Kredietsom
¤ 4.250,80 Maandbedrag
6 Maanden
6,89% Rente
Lendico risicoklasse B

Wat is de bezigheid van uw bedrijf? Interim ICT/finance projects
Waarom is het veilig u een krediet te verstrekken? Ervaren belegger met bestaande portefeuille en voldoende inkomens- en vermogenspositie
Waar wilt u het krediet voor gebruiken? Korte overbrugging aankoop fiscaal vriendelijke beleggingen binnen de bestaande beleggingsportefeuille om dit fiscale jaar te profiteren van vrijstellingen.

Die vrijstelling is toch nooit hoger dan de rente die hij hier gaat betalen? Raar project.
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2015 @ 20:03:40 #69
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_157885202
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:05 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik zie nog een aparte zakelijke aanvraag op Lendico:

Overbruggingskrediet
Bedrijf Krediet ID #801493445
¤ 25.000 Kredietsom
%van een god en game bedrijf dat ik ga opstarten for free for everbody. evenything we can think of. bestest system ever!
0 Maandbedrag
6 Maanden
23% Rente
Lekkerioc risicoklasse B

Wat is de bezigheid van uw bedrijf? Interim ICT/finance projects
Waarom is het veilig u een krediet te verstrekken? Ervaren belegger met bestaande portefeuille en voldoende inkomens- en vermogenspositie
Waar wilt u het krediet voor gebruiken? Korte overbrugging aankoop fiscaal vriendelijke beleggingen binnen de bestaande beleggingsportefeuille om dit fiscale jaar te profiteren van vrijstellingen.

Die vrijstelling is toch nooit hoger dan de rente die hij hier gaat betalen? Raar project.
IK zou zou wel willen. ik wle een bedrijf.

kan jij mij hier mee helpen? ik ben dakloos. HEb wajong.
pi_157889689
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:51 schreef djh77 het volgende:
De termijn van Bodytech (KoM) staat opeens weer op 30dgn.
Slechte zaak! Ik zit al niet in dit project maar anders zou ik mij zeker terugtrekken.
  zaterdag 28 november 2015 @ 22:45:37 #71
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_157889920
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:36 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Slechte zaak! Ik zit al niet in dit project maar anders zou ik mij zeker terugtrekken.
Ach, die jongens hoopten in eerste instantie het gevraagde bedrag binnen een maand te kunnen funden. Dat is niet gelukt. Geef ze er nog een maandje bij. Dan zitten ze nog niet aan de 100 dagen die normaal gesproken op KOM ervoor staan.
  zaterdag 28 november 2015 @ 22:50:20 #72
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_157890039
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:03 schreef badtripbob het volgende:

[..]

IK zou zou wel willen. ik wle een bedrijf.

kan jij mij hier mee helpen? ik ben dakloos. HEb wajong.
Waar wil je hulp bij? Quoten? Daarvoor zit in de rechterbovenhoek van elk berichtje een knop. Die kun je aanklikken en de quote komt precies zoals de poster het bericht geplaatst heeft. Daaronder kun je dan je reactie plaatsen.
Het lijkt er op, dat je in de quote je eigen bericht hebt verwerkt. Daarmee is het niet meer de quote van crowdiefunder.
pi_157891349
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:45 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Ach, die jongens hoopten in eerste instantie het gevraagde bedrag binnen een maand te kunnen funden. Dat is niet gelukt. Geef ze er nog een maandje bij. Dan zitten ze nog niet aan de 100 dagen die normaal gesproken op KOM ervoor staan.
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Aan de andere kant schrijf je in voor een project waarbij je er vanuit gaat dat het project eventueel binnen een bepaalde periode tot stand gaat komen. Later blijkt de crowd er niet zó veel vertrouwen in te hebben dat het project binnen de aangegeven periode vol komt. Voor mij in principe genoeg redenen om af te haken.
pi_157894599
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:50 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Waar wil je hulp bij? Quoten? Daarvoor zit in de rechterbovenhoek van elk berichtje een knop. Die kun je aanklikken en de quote komt precies zoals de poster het bericht geplaatst heeft. Daaronder kun je dan je reactie plaatsen.
Het lijkt er op, dat je in de quote je eigen bericht hebt verwerkt. Daarmee is het niet meer de quote van crowdiefunder.
thx
pi_157896885
Ik was van de week in een volle lunchroom van BrowniesAndDownies in DenHaag en ik begreep dat ze binnenkort een tweede vestiging ging openen in Den Haag. De zaken gaan dus goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')