Ik heb een bloedhekel aan verjaardagen en mijn eigen vind ik het allerergste, ik wil ook helemaal geen kado's, allemaal troep waar ik zonder kan, en die ik dan weer niet weg 'mag' gooien of geven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh Hut onderweg naar zn verjaarsfeestje
TH heeft het in zn info staan dus zal ie er niet moeilijk over doen... Ik heb er ook niets meequote:Op vrijdag 27 november 2015 02:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan verjaardagen en mijn eigen vind ik het allerergste, ik wil ook helemaal geen kado's, allemaal troep waar ik zonder kan, en die ik dan weer niet weg 'mag' gooien of geven.![]()
De enige van wie ik iets wil is mijn broertje, dat wat ik altijd van hem krijg roken we gewoon samen op.![]()
Ik vier het ook eigenlijk niet, maar daar hebben sommige mensen helaas geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
TH heeft het in zn info staan dus zal ie er niet moeilijk over doen... Ik heb er ook niets mee
Truste.quote:Op vrijdag 27 november 2015 02:56 schreef chufi het volgende:
Ik zet zo mn sloffen neer en kruip het bed in en dan zie ik morgen wel weer of er resultaat geboekt is
Dan moet je wel een ID op zak hebben wanneer je boodschappen doet...quote:Op vrijdag 27 november 2015 03:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze bij de AH om je ID vragen terwijl je ouder dan 25 bent, krijg je deze flesopener:
Ik wil er ook een!!
Spammende Danny idd Te triest voor woorden.quote:
ik kreeg ook een boel reclame mail over Black Fridayquote:
daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:10 schreef Deisyy het volgende:
Geen Black Friday voor mij, mijn huis is bijna af en mijn dochter heeft vanmorgen concertkaarten voor Coldplay gescoord
tis nog geen 5 uurquote:
cheers en veel plezier danquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb om 5 uur een borrel afspraak, dus ik zeg zo proost
in dat geval doenquote:
Je hebt nog mazzel, in Parijs geldt sinds na de aanslagen een alcoholverbod vanaf 20 u.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
Tis dat het weekend is, anders was ik wel vroeger begonnen
batterijen in het groot inslaan!quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje zeg, dat 'cat's meow' ding is wel fun, zover als ik het tot nu toe kan beoordelen vinden ze het een tof ding.
Ja, misschien maar weer eens een oplaadbaar ding kopen.quote:
Ja, moet je ook oplaadbare batterijen kopenquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, misschien maar weer eens een oplaadbaar ding kopen.
Hard op wegquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt nog mazzel, in Parijs geldt sinds na de aanslagen een alcoholverbod vanaf 20 u.
In dat geval moet je je dus voor die tijd al klem gezopen hebben.
om lam te worden ?quote:
geen militair dusquote:
Jij van '59 had die mazzel, net als mijn broer van '55, ik had weer zoals gewoonlijk pech.quote:
quote:
300 Zombiesquote:Op vrijdag 27 november 2015 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou Hut gaan uitdelen? STandaard 3 paar op de gang
Hij weigert wel ons nu het juiste antwoord te gevenquote:
Drukkerquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij weigert wel ons nu het juiste antwoord te geven
Koel! Best veel kerels die meedoen trouwensquote:
En toen was ze doodquote:
Annorexiaquote:
Jaquote:
In het land der McDonaldsquote:
Stom eigenlijkquote:
Heb ije ddAAAAquote:
Eet gewoon, niks mis meequote:
Eet gewoon meequote:
Nou daar zeg je watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Treehut362 op 27-11-2015 22:16:19 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:59 schreef Treehut362 het volgende:
toch weer 134 vandaag (20m)Daar moeg je heel wat uurtjes op doorbrengen als die 134 voor je gewicht staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja, want 1kg is al gauw een emmer zweet minstens.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar moeg je heel wat uurtjes op doorbrengen als die 134 voor je gewicht staat.
Niet vergeten om minstens een liter te drinken dan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja, want 1kg is al gauw een emmer zweet minstens.
pas je op voor enge vrouwen onderweg?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
Asbakken op de bar hier... Tijd om richting huis te gaan
Waar was je? Ik heb interesse in de asbakquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
waar ??? !!!quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
tis nu te laatquote:
beter plannenquote:Op zaterdag 28 november 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er iig niet meer. Dus ja te laat
Welke Muis?quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:10 schreef just me het volgende:
[..]
beter plannen
als je met Muis afspreek bijv.
die van de burenquote:
Gebruik je laserpenquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:33 schreef chufi het volgende:
Er hangt een helicopter hierom in de lucht hier...
ik kijk straks wel op at5quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad wel, maar doe het maar niet
Tis nu al voorbijquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook.... Ik durf nu de straat niet meer op....
Alweer?quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:33 schreef chufi het volgende:
Er hangt een helicopter hierom in de lucht hier...
Misschien hebben we dan nu een rustige kerstquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Niet normaal die buurt waar jij woont
Er is straks niemand meer over om neer te schietenquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien hebben we dan nu een rustige kerst
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Er is straks niemand meer over om neer te schieten
quote:AMSTERDAM (AT5) In de Cornelis Outshoornstraat in Amsterdam Nieuw-West is vanmiddag een man doodgeschoten.
Daarnaast is er iemand gewond geraakt, zo meldt de politie. Omstanders melden dat er een arrestatieteam en veel politie en ambulances in de straat aanwezig zijn.
De recherche doet onderzoek.
effe afkloppen, maar ik heb dat in járen geen geweerschoten gehoord, misschien als de Russenquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:32 schreef Karzai het volgende:
Ik woonde een tijdje op de postjesweg daar werd ook regelmatig geschoten
Dat hakt er wel in maar overleefdquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
Jeetje... die heeft pijn geleden dat zie je zo![]()
[ afbeelding ]
maar wél genezen!
http://www.nu.nl/achterkl(...)ymfeklierkanker.html
heeft er zéker ingehakt, kelere 45 jaar is ie pas .quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat hakt er wel in maar overleefd
Dat is een kennis van me 20 jaar geleden ook al geluktquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
maar wél genezen!
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
heeft er zéker ingehakt, kelere 45 jaar is ie pas .
Dan heb je meer kans op overleven denk ik dan wanneer je oud bentquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
heeft er zéker ingehakt, kelere 45 jaar is ie pas .
en toen was er vast minder dan 50% kans op overleven.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een kennis van me 20 jaar geleden ook al gelukt
dat denk ik ook wel of je conditie moet héél slecht zijn, meer met conditie dan met leeftijd te makenquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je meer kans op overleven denk ik dan wanneer je oud bent
Smakelijkquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:43 schreef FANN het volgende:
Nah jah ander onderwerp, ik ga Pizza eten
Das per 100 gram... dus x 4 of zoquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dank je, maar ze moeten hem eerst nog brengen
wat zitten er eigenlijk weinig caloriëen in zo'n ding![]()
[ afbeelding ]
kan ik daarna nog best mijn bananen toetje eten
Oh de helft van de pizza nemenquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ja is ook zo.. dan maar geen bananentoetje
Maar het is een van de pizzeria? Misschien hebben die minder calorien.... Maar die zijn meestal 30 cm in doorsnee.....quote:
Ja ik heb die van 30 cm ook nog eensquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het is een van de pizzeria? Misschien hebben die minder calorien.... Maar die zijn meestal 30 cm in doorsnee.....
Ik had gisteren al een ongezonde dag....quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik heb die van 30 cm ook nog eensmaar ja, zo vaak eet k dat niet, vandaag is
ongezond dagje, is af en toe ook wel lekker![]()
áltijd verstandig zijn is ook niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn het beleg vergeten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dank je, maar ze moeten hem eerst nog brengen
wat zitten er eigenlijk weinig caloriëen in zo'n ding![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dit is pizza zonder iets.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is van zonder vlees PP weet je toch
Ik ken een Margaritha en die is best wel lekker hoorquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja maar dit is pizza zonder iets.
Op de wallen zeker.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken een Margaritha en die is best wel lekker hoor
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een kennis van me 20 jaar geleden ook al gelukt
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:36 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
maar wél genezen!
De wind van voren... maar dat heb je altijd al op zo'n eilandquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik heb een fiets!![]()
heb ik nu iets gewonnen?
Helaas, niks gewonnen, maar ik zag net dat dokter Tinus mede mogelijk is gemaakt door Mazda...quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik heb een fiets!![]()
heb ik nu iets gewonnen?
dokter Tinusquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, niks gewonnen, maar ik zag net dat dokter Tinus mede mogelijk is gemaakt door Mazda...
Now we are talking Sjapoquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:39 schreef sacha het volgende:
de échte dokter Deen heeft mijn leven gered en de Aap op de wereld gezet
Weet ik veel wie op welk eiland zit...quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:37 schreef sacha het volgende:
maar je moet hem niet verwarren met dokter Deen
quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:44 schreef sacha het volgende:
misschien ga ik wel trouwen met House...
quote:
Of of ofquote:
Een Panerama?quote:Op zondag 29 november 2015 02:16 schreef chufi het volgende:
Jij bent van alle markten thuis... Had je trouwens gelezen dat 1 van de buren van MM een vette porsche heeft en dat ie binnenkort op de markt schijnt te komen...?
Geen idee om eerlijk te zijn , maar omdat ik die 2 week terug rond zag rijden misschien wel... Voor zo'n kleine schaf je niet een zwaar beveiligd huis aanquote:
Zo 1 zoek ik maar dan met trekhaak.quote:Op zondag 29 november 2015 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn , maar omdat ik die 2 week terug rond zag rijden misschien wel... Voor zo'n kleine schaf je niet een zwaar beveiligd huis aan
I know en ik had je al de perfecte aero-paardekar voor gewondenquote:Op zondag 29 november 2015 02:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zo 1 zoek ik maar dan met trekhaak.
[ afbeelding ]
De echte Porsche fanaat haalt zijn neus op maar ik vind ze wel handig, motor op de goede plek en 5 deuren.quote:Op zondag 29 november 2015 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
I know en ik had je al de perfecte aero-paardekar voor gewonden
Mn broer had ooit een 911 en ik heb er wel eens in gereden... Vond het kut-rijden...quote:Op zondag 29 november 2015 02:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De echte Porsche fanaat haalt zijn neus op maar ik vind ze wel handig, motor op de goede plek en 5 deuren.
De 928 was tof, die kon gruwelijk hard een bocht om.quote:Op zondag 29 november 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn broer had ooit een 911 en ik heb er wel eens in gereden... Vond het kut-rijden...
Wat een onzin weerquote:Op zaterdag 28 november 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
Voor de Dames alvast een leuk ideetje
GRATIS - Droogmuts | Snel en Klitvrij droog haar
[ afbeelding ]
BTW: Niet voor de poes!!
Onzin weer, heerlijk weer.quote:Op zondag 29 november 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een onzin weer![]()
en wat een héérlijk weer
dat mutsding is onzinquote:Op zondag 29 november 2015 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin weer, heerlijk weer.
Wat is het nu?
Geniet er maar van Fann.. Ik kom er vandaag niet uit iigquote:Op zondag 29 november 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een onzin weer![]()
en wat een héérlijk weer
Ben je ziek?quote:Op zondag 29 november 2015 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Geniet er maar van Fann.. Ik kom er vandaag niet uit iig
ik dacht dat je bedoelde dat je je bed niet uitkwam vandaagquote:
Jij spoort echt niet met je heerlijke weer...quote:Op zondag 29 november 2015 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dat mutsding is onzin![]()
en het weer buiten is héérlijk
nah... jah... voor mij danquote:Op zondag 29 november 2015 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet met je heerlijke weer...
Dat jaquote:Op zondag 29 november 2015 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde dat je je bed niet uitkwam vandaagmaar je gaat gewoon niet
naar buiten dus, dan is het goedjij bent wel een beetje een huismuts
quote:Op zondag 29 november 2015 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je spoort niet wat dat betreft...
Overgrote deel in nieuw west gevaarlijke buurtquote:Op zondag 29 november 2015 12:46 schreef chufi het volgende:
Overzichtje van alle schietpartijen in 2015
Jij vindt het onzin, dat wil niet zeggen dat het ook zo is, misschien zijn er zat langharigen die het wel handig vinden.quote:Op zondag 29 november 2015 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dat mutsding is onzin![]()
en het weer buiten is héérlijk
Ga jij, de man die 'Ik vind...' als standaard opening van bijna elke post heeft, nou de mening van een ander ter discussie stellen?quote:Op zondag 29 november 2015 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij vindt het onzin, dat wil niet zeggen dat het ook zo is, misschien zijn er zat langharigen die het wel handig vinden.
Ik denk ook niet dat de doelgroep voor zo'n muts de vrouwen met korte, pittige 'kapsels' zijn.
Daarbij zijn er .genoeg mannen die langer haar hebben dan menige vrouw, maar die hebben natuurlijk pech want die muts is natuurlijk niet in een 'mannen-outfit' te koop.
Niet dat ik er per se een zou willen hebben, maar dat terzijde.
Tenzij je qua uiterlijk op een of andere crimineel lijkt, of toevallig in hetzelfde model en kleur auto rijdt.quote:Op zondag 29 november 2015 12:53 schreef Karzai het volgende:
maar als normale burger heb je daar geen last van
quote:Op zondag 29 november 2015 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga jij, de man die 'Ik vind...' als standaard opening van bijna elke post heeft, nou de mening van een ander ter discussie stellen?![]()
Omg is dat Marijke Helwegen op je UI ??quote:Op zondag 29 november 2015 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig deel je dit keer mijn mening...
quote:Op zondag 29 november 2015 16:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Omg is dat Marijke Helwegen op je UI ??
Dat zijn er aardig wat.quote:Op zondag 29 november 2015 12:46 schreef chufi het volgende:
Overzichtje van alle schietpartijen in 2015
ik zeg ook vaak ikquote:Op zondag 29 november 2015 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga jij, de man die 'Ik vind...' als standaard opening van bijna elke post heeft, nou de mening van een ander ter discussie stellen?![]()
Ok dan manquote:Op zondag 29 november 2015 18:25 schreef Treehut362 het volgende:
MEN / Lepeltopic met plaatjes # 21
kom op mensuh
quote:
Ik denk dat het juist onhandig is voor lang haar, handdoek hang je je kop even onderseboven en vouw je die er zo omheen, hoe je hier je lange haar in moet proppen en dan ook nog klittenvrij eruit kunnen krijgen? Ik geloof er niks van en vind het een flauwekulding.quote:Op zondag 29 november 2015 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij vindt het onzin, dat wil niet zeggen dat het ook zo is, misschien zijn er zat langharigen die het wel handig vinden.
Ik denk ook niet dat de doelgroep voor zo'n muts de vrouwen met korte, pittige 'kapsels' zijn.
Daarbij zijn er .genoeg mannen die langer haar hebben dan menige vrouw, maar die hebben natuurlijk pech want die muts is natuurlijk niet in een 'mannen-outfit' te koop.
Niet dat ik er per se een zou willen hebben, maar dat terzijde.
Zie mijn laatste zin.quote:Op zondag 29 november 2015 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist onhandig is voor lang haar, handdoek hang je je kop even onderseboven en vouw je die er zo omheen, hoe je hier je lange haar in moet proppen en dan ook nog klittenvrij eruit kunnen krijgen? Ik geloof er niks van en vind het een flauwekulding.
Hoe droog jij je lange lokken dan wel?quote:
Sorry, edit was te laat.quote:Op zondag 29 november 2015 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe droog jij je lange lokken dan wel?
Ik zag hetquote:
Néé, een föhn is heel slecht voor het haar, en te ruw drogen ook, ik ben heel voorzichtig met mijn haar.quote:Op zondag 29 november 2015 18:49 schreef drakin het volgende:
Mannen met lang haar gebruiken meestal gewoon een feunding, die zie ik nooit met een handdoekje om hun hoofd klungelen.
Ik zie zo'n muts ook wel zitten. Ik gebruik geen fohn, de pest voor je haar. Het duurt drie uur voordat mijn haar droog isquote:Op zondag 29 november 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Néé, een föhn is heel slecht voor het haar, en te ruw drogen ook, ik ben heel voorzichtig met mijn haar.
Als je de phfeun niet te dichtbij houd, niet te heet zet en het haar er net niet helemaal mee droogt kan het af en toe best.quote:Op zondag 29 november 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Néé, een föhn is heel slecht voor het haar, en te ruw drogen ook, ik ben heel voorzichtig met mijn haar.
Eerst goed deppen en voorzichtig droogwrijven met een handdoek, en los drogen, zwaaiend met je kop.quote:Op zondag 29 november 2015 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie zo'n muts ook wel zitten. Ik gebruik geen fohn, de pest voor je haar. Het duurt drie uur voordat mijn haar droog is
Mijn nieuw haar groeit aardig door.quote:Op zondag 29 november 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees blij, nog even en de sneeuw gaat weer vallen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn nieuw haar groeit aardig door.
Dan zet ik mijn hoed op.quote:Op zondag 29 november 2015 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees blij, nog even en de sneeuw gaat weer vallen.
Het had vandaag niet zo veel zinquote:Op zondag 29 november 2015 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst goed deppen en voorzichtig droogwrijven met een handdoek, en los drogen, zwaaiend met je kop.
Zolang het weer het toelaat ook goed buiten te doen, de wind doet wonderen.
Pegida-movement?quote:Op zondag 29 november 2015 19:02 schreef drakin het volgende:
Iemand gister in Rotterdam geweest en deze Krampussen zien lopen?[ afbeelding ]
daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:Op zondag 29 november 2015 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst goed deppen en voorzichtig droogwrijven met een handdoek, en los drogen, zwaaiend met je kop.
Zolang het weer het toelaat ook goed buiten te doen, de wind doet wonderen.
Pollekje piekhaarquote:Op zondag 29 november 2015 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Droogshampoo dan misschien iets voor jou?
Vandaag waaide het wat over dus ik hoop het wel... Ik zie het morgen wel.. ga die kant op waar het wasquote:Op zondag 29 november 2015 23:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Is het schieten alweer over daar?
Krampus loop, komt nog veel voor in omringende landen.quote:
Dat dacht ik dus ook, zelfde met kort haar trouwensquote:Op zondag 29 november 2015 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist onhandig is voor lang haar, handdoek hang je je kop even onderseboven en vouw je die er zo omheen, hoe je hier je lange haar in moet proppen en dan ook nog klittenvrij eruit kunnen krijgen? Ik geloof er niks van en vind het een flauwekulding.
Ach Mo slaapt vast alquote:Op maandag 30 november 2015 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, zelfde met kort haar trouwens![]()
en mannen die hun haar föhnen vind ik een afknapper, maar ik weet niet of ik dat mág vinden
van Mo
Er staat duidelijk wat ik van föhnen vind.quote:Op maandag 30 november 2015 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
en mannen die hun haar föhnen vind ik een afknapper, maar ik weet niet of ik dat mág vinden
van Mo
quote:Op maandag 30 november 2015 02:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat duidelijk wat ik van föhnen vind.
Ik heb geen haar dus who cares...quote:Op maandag 30 november 2015 02:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ah nog eentje wakker.... ja, ja slecht voor je haar is het ook
Wat iedereen verder doet zal me worst wezen, maar ik föhn niet....quote:Op maandag 30 november 2015 02:32 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ah nog eentje wakker.... ja, ja slecht voor je haar is het ook
Jou staat het wel, maar bij mij zou het volgens mij geen porem zijn.quote:
Maar je rookt wélquote:Op maandag 30 november 2015 02:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat iedereen verder doet zal me worst wezen, maar ik föhn niet....
Waarschijnlijk heb je daarin gelijk, voor zover ik het me voor de geest kan halenquote:Op maandag 30 november 2015 02:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jou staat het wel, maar bij mij zou het volgens mij geen porem zijn.
Ja ja, dat is lekker, waarom denk je dat de mensheid dat in iedere cultuur al zolang doet.....quote:
Proef abo of inmiddels al betaald?....quote:Op maandag 30 november 2015 02:34 schreef FANN het volgende:
We hebben tegenwoordig ditte https://www.netflix.com/nl/
ik weet niet hoeveel film ik al heb geziennet nog eentje over een bankoverval, maar ik weet
de titel al niet meer ...
Ik heb een klein hoofd, in mil. dienst had ik maatje 56 in mijn baret, die moesten ze eerst zoeken.quote:Op maandag 30 november 2015 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je daarin gelijk, voor zover ik het me voor de geest kan halen
omdat het lekker is? eigenlijk vind ik het smerig, maar ik heb geen ruggengraat genoeg om tequote:Op maandag 30 november 2015 02:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ja, dat is lekker, waarom denk je dat de mensheid dat in iedere cultuur al zolang doet.....
Proef aboquote:Op maandag 30 november 2015 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Proef abo of inmiddels al betaald?....
Ik heb al genoeg andere alternatieven via Ziggo met een aanbod waar ik ook nooit doorheen zal komen
Ik rook me gewoon nog een van wat voor me ligt, en dat vind ik lekker.quote:Op maandag 30 november 2015 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat het lekker is? eigenlijk vind ik het smerig, maar ik heb geen ruggengraat genoeg om te
stoppnniet nú in ln geval
Tegen de tijd dat je met gaan betalen ben je al uitgekeken...quote:Op maandag 30 november 2015 02:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Proef abo, eerste maand gratis,maar ik denk wel dat het blijvend is
zou best eens kunnenquote:Op maandag 30 november 2015 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je met gaan betalen ben je al uitgekeken...
Ik ken iemand die juist een groot hoofd had en daarvoor was ook een speciale helm nodig... Die verloor ie aldoor, dus hebben ze hem maar buitengewoon dienstplichtig gesteldquote:Op maandag 30 november 2015 02:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een klein hoofd, in mil. dienst had ik maatje 56 in mijn baret, die moesten ze eerst zoeken.
Is dat mysterie eindelijk opgelost.quote:
ik las deze week wel iets met roken van weed en verbindingen van de hersenen die niet helemaalquote:Op maandag 30 november 2015 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat mysterie eindelijk opgelost.
Af en toe wat van dat witte bijsnuiven en het is opgelostquote:Op maandag 30 november 2015 02:44 schreef FANN het volgende:
ah jah... ditte![]()
http://www.nu.nl/gezondhe(...)cannabisgebruik.html
quote:Op maandag 30 november 2015 02:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik las deze week wel iets met roken van weed en verbindingen van de hersenen die niet helemaal
snor zatenwát precies weet ik niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat zijn we ook, we hebben vaak helemaal geen zin om ons druk te maken.quote:Op maandag 30 november 2015 02:46 schreef FANN het volgende:
Maar blowers zijn vaak relax dus ..........
Drank is misschien wel slechter, of de combi van....
dat zou ik nooit durvenquote:Op maandag 30 november 2015 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Af en toe wat van dat witte bijsnuiven en het is opgelost
JIJ niet...quote:Op maandag 30 november 2015 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn we ook, we hebben vaak helemaal geen zin om ons druk te maken.
Neequote:Op maandag 30 november 2015 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje... Blow je dan nu af en toe regelmatig?
OK, ik heb geen idee hoe duur het tegenwoordig kost en daarnaast heb ik het nooit met regelmaat gebruikt... Maar misschien als pijntherapie in de avonduren om lekker te slapen...quote:Op maandag 30 november 2015 02:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemaar die keren dat ik het heb gedaan waren wel relaxed
![]()
die uitwerking heeft het op mij, maar die rotzooi kost een vermogen, anders had ik misschien
af en toe wel gedaan, maar dan wordt het een gewoonte en voor dat je het weet zit je er aan vast, en ik wordt er héél lui vanis ook niet handig
Rotzooi? En kost een vermogen?quote:Op maandag 30 november 2015 02:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemaar die keren dat ik het heb gedaan waren wel relaxed
![]()
die uitwerking heeft het op mij, maar die rotzooi kost een vermogen, anders had ik misschien
af en toe wel gedaan, maar dan wordt het een gewoonte en voor dat je het weet zit je er aan vast, en ik wordt er héél lui vanis ook niet handig
Heb ik ook wel aan gedacht hoorquote:Op maandag 30 november 2015 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ik heb geen idee hoe duur het tegenwoordig kost en daarnaast heb ik het nooit met regelmaat gebruikt... Maar misschien als pijntherapie in de avonduren om lekker te slapen...
Ja, nou jah, sigaretten zijn ook rotzooi, weet ik en jij hebt natuurlijk je adresjes waar je het goedkoper kan krijgen.quote:Op maandag 30 november 2015 02:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rotzooi? En kost een vermogen?![]()
Dat je er lui van wordt kan ik onderschrijven.
OK... Ik ben dat ook, maar ik rook al 31 maand niet meerquote:Op maandag 30 november 2015 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik ook wel aan gedacht hoormaar ik ben verslavingsgvoelig en door dat je het weet begin
ik al 'smidddagsdus ik waag het er maar niet op
en dat vind ik oprecht een prestatiequote:Op maandag 30 november 2015 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Ik ben dat ook, maar ik rook al 31 maand niet meer
Misschien rookte ik ook wel te veel op dat moment en was plop misschien wel de enigste oplossingquote:Op maandag 30 november 2015 02:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat vind ik oprecht een prestatiezomaar ineens ''plop'' stoppen
![]()
ik heb al vele malen ''plop'' gedaan maar het hielp niet
Ik ben er nooit aan begonnen, ik ken mezelf te goed en had geen zin om te stoppen en steeds weer te beginnen, daarbij heb ik überhaupt nooit overwogen te stoppen, ook niet als mijn huisarts weer eens zat te 'zeuren'.quote:Op maandag 30 november 2015 02:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat vind ik oprecht een prestatiezomaar ineens ''plop'' stoppen
![]()
ik heb al vele malen ''plop'' gedaan maar het hielp niet
Je huisarts zeurt over je weed gebruik? dat is hun werk denkquote:Op maandag 30 november 2015 03:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben er nooit aan begonnen, ik ken mezelf te goed en had geen zin om te stoppen en steeds weer te beginnen, daarbij heb ik überhaupt nooit overwogen te stoppen, ook niet als mijn huisarts weer eens zat te 'zeuren'.
quote:Op maandag 30 november 2015 03:02 schreef FANN het volgende:
Ik ga nu ''plop'' slapen![]()
Truste .........
Nee, over gewoon roken, hij weet wel dat ik blow maar heeft geen kijk erop hoeveel ik wel en niet rook, zowel sigaretten als cannabis, zelf hou ik dat ook niet echt bij.quote:Op maandag 30 november 2015 03:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Je huisarts zeurt over je weed gebruik? dat is hun werk denk
Truste.quote:Op maandag 30 november 2015 03:02 schreef FANN het volgende:
Ik ga nu ''plop'' slapen![]()
Truste .........
Ik vind een banaan fohnen helemaal een afknapperquote:Op maandag 30 november 2015 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
van Mo
dat is toch juist een geniaal trucje?quote:Op maandag 30 november 2015 10:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind een banaan fohnen helemaal een afknapper
[ afbeelding ]
Die man pfoent zijn haar denk ikquote:Op maandag 30 november 2015 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is toch juist een geniaal trucje?![]()
Wél veel werk om een banaan te redden, aangezien een kilo bananen maar 1 euro kost,
maar stél dat het oorlog is en je hebt nog een handje rijst en 1 banaan, dán is het wel
weer de moeite waard. kan je daarna de rijst opeten
De baard is wel ok, maar dan dat flopje bovenop?quote:Op maandag 30 november 2015 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat kapsel van hem kan je dan wél weer het beste onder een muts verstoppen
ik ben ook niet zo van de ''flopjes''quote:Op maandag 30 november 2015 12:25 schreef drakin het volgende:
[..]
De baard is wel ok, maar dan dat flopje bovenop?
quote:Op maandag 30 november 2015 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo van de ''flopjes''maar misschien voelt ie zich happy zo...
wist je dat 1 euro voor en kilo bananen eigenlijk veel te weinig is?quote:
Ik haal al bijna nooit bananen, maar biologisch als ik ze wel haal. En als minima zzper heb ik daar wel 2 euro voor over.quote:Op maandag 30 november 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
wist je dat 1 euro voor en kilo bananen eigenlijk veel te weinig is?
http://radio.omroep.nl/f/162903/
mag bést 20 ct bijvoor de boeren.....
die biologisch bananen zin er meestal al rot uit als je ze nog moet kopenquote:Op maandag 30 november 2015 12:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haal al bijna nooit bananen, maar biologisch als ik ze wel haal. En als minima zzper heb ik daar wel 2 euro voor over.
Ik eet nu geen banaan dus smaakt twist ik op dit moment niet over.quote:Op maandag 30 november 2015 12:32 schreef FANN het volgende:
[..]
die biologisch bananen zin er meestal al rot uit als je ze nog moet kopensmaakt
het nou beter?
en gisterenavond ookquote:
ik moest even op de fiets maar werd om 19.45 uur bijna van de weg geblazenquote:Op maandag 30 november 2015 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Woei het toen niet zo erg? Vandaag niet, maar koude natte regen
quote:Op maandag 30 november 2015 13:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik moest even op de fiets maar werd om 19.45 uur bijna van de weg geblazen
quote:Op maandag 30 november 2015 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]ik ging gisteravond nog even naar de Jumbo en ik leek wel een dronken zeeman
![]()
ik had gewichtjes aan mijn voeten moeten hangen
het water stond écht in mijn schoenenquote:Op maandag 30 november 2015 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]ik ging gisteravond nog even naar de Jumbo en ik leek wel een dronken zeeman
![]()
ik had gewichtjes aan mijn voeten moeten hangen
Verzopen kap is ook leuk, hier was het wel droogquote:Op maandag 30 november 2015 13:15 schreef just me het volgende:
[..]
het water stond écht in mijn schoenen
ik was dus een verzopen kat
het gaat hier zo te keer dat de kinderen binnen moesten blijven tijdens de pauze.... en als je iets niet wilt is het dat welquote:Op maandag 30 november 2015 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Verzopen kap is ook leuk, hier was het wel droogmaar ja.... vandaag toch even naar
buiten, kijken of ik recht kan lopen
quote:Op maandag 30 november 2015 12:35 schreef FANN het volgende:
Fruit is gezond of niet?
http://goedgezond.info/20(...)n-bananen-niet-best/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |