Ik heb een bloedhekel aan verjaardagen en mijn eigen vind ik het allerergste, ik wil ook helemaal geen kado's, allemaal troep waar ik zonder kan, en die ik dan weer niet weg 'mag' gooien of geven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh Hut onderweg naar zn verjaarsfeestje
TH heeft het in zn info staan dus zal ie er niet moeilijk over doen... Ik heb er ook niets meequote:Op vrijdag 27 november 2015 02:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan verjaardagen en mijn eigen vind ik het allerergste, ik wil ook helemaal geen kado's, allemaal troep waar ik zonder kan, en die ik dan weer niet weg 'mag' gooien of geven.![]()
De enige van wie ik iets wil is mijn broertje, dat wat ik altijd van hem krijg roken we gewoon samen op.![]()
Ik vier het ook eigenlijk niet, maar daar hebben sommige mensen helaas geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
TH heeft het in zn info staan dus zal ie er niet moeilijk over doen... Ik heb er ook niets mee
Truste.quote:Op vrijdag 27 november 2015 02:56 schreef chufi het volgende:
Ik zet zo mn sloffen neer en kruip het bed in en dan zie ik morgen wel weer of er resultaat geboekt is
Dan moet je wel een ID op zak hebben wanneer je boodschappen doet...quote:Op vrijdag 27 november 2015 03:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze bij de AH om je ID vragen terwijl je ouder dan 25 bent, krijg je deze flesopener:
Ik wil er ook een!!
Spammende Danny idd Te triest voor woorden.quote:
ik kreeg ook een boel reclame mail over Black Fridayquote:
daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:10 schreef Deisyy het volgende:
Geen Black Friday voor mij, mijn huis is bijna af en mijn dochter heeft vanmorgen concertkaarten voor Coldplay gescoord
tis nog geen 5 uurquote:
cheers en veel plezier danquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb om 5 uur een borrel afspraak, dus ik zeg zo proost
in dat geval doenquote:
Je hebt nog mazzel, in Parijs geldt sinds na de aanslagen een alcoholverbod vanaf 20 u.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
Tis dat het weekend is, anders was ik wel vroeger begonnen
batterijen in het groot inslaan!quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje zeg, dat 'cat's meow' ding is wel fun, zover als ik het tot nu toe kan beoordelen vinden ze het een tof ding.
Ja, misschien maar weer eens een oplaadbaar ding kopen.quote:
Ja, moet je ook oplaadbare batterijen kopenquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, misschien maar weer eens een oplaadbaar ding kopen.
Hard op wegquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt nog mazzel, in Parijs geldt sinds na de aanslagen een alcoholverbod vanaf 20 u.
In dat geval moet je je dus voor die tijd al klem gezopen hebben.
om lam te worden ?quote:
geen militair dusquote:
Jij van '59 had die mazzel, net als mijn broer van '55, ik had weer zoals gewoonlijk pech.quote:
quote:
300 Zombiesquote:Op vrijdag 27 november 2015 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou Hut gaan uitdelen? STandaard 3 paar op de gang
Hij weigert wel ons nu het juiste antwoord te gevenquote:
Drukkerquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij weigert wel ons nu het juiste antwoord te geven
Koel! Best veel kerels die meedoen trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |