Correct, de muziek die ik luister als ik weer aans aan het coden slaquote:Op donderdag 26 november 2015 23:27 schreef Kowloon het volgende:
U Kent mijn muzieksmaak toch, Reya?
'Nee je hoeft niet naar huis vannacht'?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, de muziek die ik luister als ik weer aans aan het coden sla
Matigjes.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:29 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
'Nee je hoeft niet naar huis vannacht'?
Kun je als mod trouwens ninja-edits zien?quote:
Hahaquote:Op donderdag 26 november 2015 23:49 schreef eriksd het volgende:
Nooit geweten dat je vve aandeel in box drie valt. Wat een armoe
Codes... Dan liever excel-grafieken.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, de muziek die ik luister als ik weer aans aan het coden sla
Wel een mooie redenering van de Hoge Raad.quote:
Kan prima samen gaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Codes... Dan liever excel-grafieken.
Excel ...quote:Op donderdag 26 november 2015 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Codes... Dan liever excel-grafieken.
TU-nerds scoren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:25 schreef betyar het volgende:
Zaterdag lekker stappen in Eindhoven. Heerlijk.
Lekker joh, dat vrij zijn. Laat haar maar lekker zitten in de woonkamer daar terwijl hij aan het werk is.quote:
Pffff, de laatste keer dat ik echt ben wezen stappen in Eindhoven zat ik nog in dienst.quote:Op vrijdag 27 november 2015 01:02 schreef Kowloon het volgende:
Ken Eindhoven eigenlijk alleen van de Danssalon, ben je daar wel eens geweest?
Vroeger had je daar dit soort feestjes, overigens was ik toen nog lang geen 18 dus ik ken het alleen van TV:quote:Op vrijdag 27 november 2015 01:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Pffff, de laatste keer dat ik echt ben wezen stappen in Eindhoven zat ik nog in dienst.
Ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kun je als mod trouwens ninja-edits zien?
Met twaalf andere nerds het telefoonnummer van een matig zesje proberen te scoren. Geen feest.quote:Op vrijdag 27 november 2015 01:02 schreef Kowloon het volgende:
Ken Eindhoven eigenlijk alleen van de Danssalon, ben je daar wel eens geweest?
Ala extraatje bij de shag, bier en flatscreensubsidie?quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:38 schreef GSbrder het volgende:
Amsterdam heeft weer iets nieuws: huisdiersubsidie voor de minima.
Bedankt SP.
in welk format past hij?quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind WNL steeds toffer. Wanneer zie je nou Ton Elias aanschuiven bij een actualiteitenprogramma?
Wat een onbehouwen man is het, hè.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:41 schreef robin007bond het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)journalist~a4195647/
Ton Elias in de jury bij Heel Holland Bakt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind WNL steeds toffer. Wanneer zie je nou Ton Elias aanschuiven bij een actualiteitenprogramma?
Of als deelnemer aan 'echte mannen'quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ton Elias in de jury bij Heel Holland Bakt.
Jup en het komt op CNN.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:46 schreef KoosVogels het volgende:
Twitter is op de pik getrapt omdat een of andere Amerikaan een docu heeft gemaakt over Zwarte Piet.
Wordt weer lachen online.
De trailer kwam net voorbij bij WNL, gevolg door een aantal boze Tweets.quote:
Nu al een held, die documentairemaker.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:46 schreef KoosVogels het volgende:
Twitter is op de pik getrapt omdat een of andere Amerikaan een docu heeft gemaakt over Zwarte Piet.
Wordt weer lachen online.
Was hij er? Dan ga ik het vanaf nu ook maar kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:48 schreef KoosVogels het volgende:
Oh, dat kijkt toch niemand.quote:
Robuuste programmavulling, in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Was hij er? Dan ga ik het vanaf nu ook maar kijken.
Het was wel vrij hilarisch dat de zwrte maker van deze documentaire via de reguliere strontkanalen vaak hele preken kreeg over het feit dat zwarte piet niet racistisch zou zijn gevolgd door de nodige racistische tirades aan zijn adres.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De trailer kwam net voorbij bij WNL, gevolg door een aantal boze Tweets.
'Amerikanen moeten zich met hun eigen zaken bemoeien!!!'
Dat idee. Geweldig.
Hij zal nu wel beseffen dat hij er flink naast zit met zijn docu.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was wel vrij hilarisch dat de zwrte maker van deze documentaire via de reguliere strontkanalen vaak hele preken kreeg over het feit dat zwarte piet niet racistisch zou zijn gevolgd door de nodige racistische tirades aan zijn adres.
quote:De woordvoerder van Sint, Pam Evenhuis, probeert nog uit te leggen dat we het sprookje hoe dan ook willen behouden, maar Williams weet zijn verklaring waarom de pieten zwart zijn binnen een minuut onderuit te halen.
De pieten zijn volgens Evenhuis zwartgekleurd omdat ze al meer dan honderd jaar door de schoorsteen kropen, zonder zich daarna te wassen. Toen de Sint ze eenmaal opdroeg een douche te nemen, ging het zwarte roet er niet meer vanaf. ,,Maar hoe kan het dan dat de lippen nog wel zo rood zijn en de kleren niet verkleuren?" aldus Williams in de documentaire.
Bron
Wat zou Robinson Crusoe ervan vindenquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:31 schreef Reya het volgende:
Zou het toeval zijn dat dit nu net op Black Friday wordt besproken?
De Goebbelspiet?quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Sint heeft een woordvoerder. Mooi baantje. Lijkt mij wel wat.
Sommige dingen ben ik wellicht niet voor maar kan ik nog begrijpen. Maar dit? Echt bizar...quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:38 schreef GSbrder het volgende:
Bedankt SP.
Buldogsubsidie.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:38 schreef GSbrder het volgende:
Bedankt SP.
Dat ze het idee hebben begrijp ik wel. Het is gratis geld voor hun achterban, dus dat is logisch. Maar dat ze het daadwerkelijk voor elkaar krijgen om het in te voeren, dat vind ik bijzonder.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sommige dingen ben ik wellicht niet voor maar kan ik nog begrijpen. Maar dit? Echt bizar...
Het wordt ook meer ingevoerd onder het mom van dierenwelzijn:quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ze het idee hebben begrijp ik wel. Het is gratis geld voor hun achterban, dus dat is logisch. Maar dat ze het daadwerkelijk voor elkaar krijgen om het in te voeren, dat vind ik bijzonder.
bronquote:Vanaf januari 2016 kunnen stadspashouders met een ziek huisdier gratis naar de dierenarts. Het komt regelmatig voor dat Amsterdammers met een laag inkomen door geldgebrek pas in een laat stadium hulp inroepen voor hun zieke huisdier. In sommige gevallen gebeurt dit zelfs helemaal niet. In het belang van het welzijn van deze dieren start de gemeente daarom de pilot ‘Amsterdamse Dierenhulp Aan Minima’.
Volwassen Amsterdammers die vanwege hun financiële situatie een Stadspas hebben, kunnen voor hun huisdier een voucher voor een consult bij een dierenarts aanvragen. Blijkt uit het consult dat een medisch noodzakelijke behandeling boven ¤ 100 nodig is, dan kan er ook een beroep op de gemeente worden gedaan voor een bijdrage aan de kosten van de behandeling.
Het laatste spuitje mogen ze van mij subsidiëren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het wordt ook meer ingevoerd onder het mom van dierenwelzijn:
[..]
bron
Hebben we het hier over dieren of bejaarden?quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het laatste spuitje mogen ze van mij subsidiëren.
Je weet hoe Pechtgod over bejaarden denkt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben we het hier over dieren of bejaarden?
Ook onder dat mom kun je een andere oplossing kiezen dan de zoveelste subsidieregeling voor netto-ontvangers, maar de SP kiest natuurlijk hiervoor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
bron
Kun jij niet bij De Telegraaf gaan werken?quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
Bij de Telegraaf verdwijnen 36 banen
Hoppa!
De Telegraaf is aan het wegkwijnen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kun jij niet bij De Telegraaf gaan werken?
Alle kranten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Telegraaf is aan het wegkwijnen.
Duidelijk het gevolg van de kwalijke invloed van D66.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
bron
Is Paul Jansen daar hoofdredacteur? Dan kunnen ze die toko meteen wel opdoeken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa!
Gelukkig hebben we Twitter nog.quote:
Alle PVV-kritische mensen eruit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
Hoppa!
Hebben ze die bij de Telegaar dan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Alle PVV-kritische mensen eruit.
Het is eigenlijk niet eens grappig, omdat ik het me echt afvraag.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hebben ze die bij de Telegaar dan?
In Amsterdam kun je nu zien wat voor verschrikkelijke dingen gebeuren als communisten en liberalen samenwerken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
bron
En is d66 dan de communist of de liberaal in dit betoog?quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
In Amsterdam kun je nu zien wat voor verschrikkelijke dingen gebeuren als communisten en liberalen samenwerken.
De communist, hihi, 10/10, omdat het niet hoger kan!quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En is d66 dan de communist of de liberaal in dit betoog?
quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En is d66 dan de communist of de liberaal in dit betoog?
Who cares?quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ook onder dat mom kun je een andere oplossing kiezen dan de zoveelste subsidieregeling voor netto-ontvangers, maar de SP kiest natuurlijk hiervoor.
NEE, DAN AMERIKA! MET HUN KOEKOEKSKLEN.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:25 schreef Reya het volgende:
Ook mooi dat Nederlanders altijd een grote bek opzetten over de rest van de wereld, maar dat het huis te klein is als het eens andersom gebeurt.
Tokkies hebben honden. Tokkies gonna tok.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sommige dingen ben ik wellicht niet voor maar kan ik nog begrijpen. Maar dit? Echt bizar...
De hondenbezitter die wel voor zijn eigen huisdier moet/mag betalen, en daarbovenop ook nog eens voor die van zijn werkloze buurman?quote:
Snap de zin niet. Rare plek voor een komma.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:24 schreef robin007bond het volgende:
We laten dieren, maar lijden als mensen geen geld hebben voor de dierenarts. Want mijn belastingscenten!!!111einz
De oplossing voor dat leed is helemaal niet om de foute keuzes van de baasjes te belonen met meer geld.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:24 schreef robin007bond het volgende:
We laten dieren, maar lijden als mensen geen geld hebben voor de dierenarts. Want mijn belastingscenten!!!111einz
Tikfout. Op mobiel jwzquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Snap de zin niet. Rare plek voor een komma.
Goede trollpoging wel.quote:
"Foute keuzes"quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De oplossing voor dat leed is helemaal niet om de foute keuzes van de baasjes te belonen met meer geld.
Hoeveel belasting betaal je zelf eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:24 schreef robin007bond het volgende:
Om het huisdier te houden toen er geen geld meer was om ervoor te zorgen? Ja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Foute keuzes"
Janneke, het kan prima zijn dat iemand eerst genoeg geld had voor een huisdier en vervolgens werkloos raakt bijvoorbeeld.
Maar nee hoor, foute keuze!
Dan verkoop je het huisdier.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Foute keuzes"
Janneke, het kan prima zijn dat iemand eerst genoeg geld had voor een huisdier en vervolgens werkloos raakt bijvoorbeeld.
Maar nee hoor, foute keuze!
Mensen raken aan hun huisdieren gehecht.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Om het huisdier te houden toen er geen geld meer was om ervoor te zorgen? Ja.
Emoties zijn slechte politieke raadgevers.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen raken aan hun huisdieren gehecht.
Damn.. Toon je nooit emotie?
Mensen die voor hun kinderen naar de voedselbank gaan, maar voor hun honden Gourmet Gold bij de AH halen, want normaal voer "eet ie niet".quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mensen in de bijstand verbieden om een huisdier te hebben. Zooooo. Dat probleem is ook weer opgelost.
Goebbels vond dat ook.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Emoties zijn slechte politieke raadgevers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |