abonnement Unibet Coolblue
pi_157848160



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157848264
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:07 schreef Downstar het volgende:


Dag luitjes :P!

Vandaag wederom een review van mijn kant. Het inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik mijn laatste review heb gemaakt. Ik heb helaas minder tijd om me bezig te houden met het complete chinashopping gebeuren. Maargoed, afgelopen 2 weken toch nog wat tijd kunnen vinden om deze review in elkaar te zetten.

Voor de mensen die niet graag lezen, onderaan staat uiteraard de vertrouwde videoreview.
Deze tekstuele review is meer ter aansluiting op de video om bijvoorbeeld foto's en dergelijke te laten zien.



De rest in de spoiler tag omdat anders mobiele users gaan klagen :P!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok! Thanks voor je review weer!

Misschien is zoiets dan een nicer idee: https://www.indiegogo.com(...)smallest-4k-camera#/ .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157851287
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah ok! Thanks voor je review weer!

Misschien is zoiets dan een nicer idee: https://www.indiegogo.com(...)smallest-4k-camera#/ .
Ook een mooi ding en gave features!
Als jij hem nou sponsort, dan maak ik de review wel :D!
pi_157851686
quote:
Hoe bedoel je? Dat Dealsmachine zo goedkoop is? In dat geval moet je wel de totale kosten bekijken.
Er komt nog $209,- verzendkosten bij die $184,-. Totale prijs bij Dealsmachine is daardoor $393,- (¤370,-). Komt zeker nog BTW bovenop dan kom je veel hoger uit ( ca. ¤461,-).
pi_157854039
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:56 schreef bd-casemod het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Voor het geld prima horloge!
Ziet er zeker goed uit, heb je een typenummer / linkje?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157854456
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 07:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ziet er zeker goed uit, heb je een typenummer / linkje?
Weide WH3312 3

http://www.banggood.com/W(...)-Watch-p-934332.html

Heb hem in het zwart en wit, ali heeft ze ook, heb er zelf 9 euro bij banggood voor betaald en 16 bij ali op de 11.11 dagen
pi_157854500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:48 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

Weide WH3312 3

http://www.banggood.com/W(...)-Watch-p-934332.html

Heb hem in het zwart en wit, ali heeft ze ook, heb er zelf 9 euro bij banggood voor betaald en 16 bij ali op de 11.11 dagen
Thanks, ziet er netjes uit. Ga wel even in de Webcare vragen of er toch nog niets mogelijk is :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157854528
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:48 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

Weide WH3312 3

http://www.banggood.com/W(...)-Watch-p-934332.html

Heb hem in het zwart en wit, ali heeft ze ook, heb er zelf 9 euro bij banggood voor betaald en 16 bij ali op de 11.11 dagen
Ik heb de zwarte variant maar ik vind het bandje echt helemaal niks :) Denk dat ik er een nato strap op ga zetten.
  vrijdag 27 november 2015 @ 09:37:09 #9
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157854988
ligt het aan mij of is banggood vreselijk traag? blackfriday zeker :{
pi_157856026
Zoek een leuke IP-cam (liefst wireless) die in het donker nog een beetje beeld geeft. Iemand ervaringen?
pi_157856281
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:52 schreef G-NiLES het volgende:
Zoek een leuke IP-cam (liefst wireless) die in het donker nog een beetje beeld geeft. Iemand ervaringen?
je kan de IR-versie van de Xiaomi Yi smart cam proberen. Redelijk goedkoop. Anders ga je naar de duurdere HIKVision en Escam
  vrijdag 27 november 2015 @ 11:41:30 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157856662
Iemand enig idee wie de BPost pakketten in NL bezorgd? PostNL zegt dat ze die niet doen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 27 november 2015 @ 11:44:00 #13
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_157856704
Ik heb een tijdje terug met de Banggood uitverkoop deze Escam gekocht. Toen voor ongeveer 4 tientjes.

De webinterface is niet fantastisch (en IE-only), maar het beeld is perfect. Ik gebruik hem in mijn garage en zelfs als het aardedonker is, is het beeld perfect
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  vrijdag 27 november 2015 @ 11:49:38 #14
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157856790
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 09:37 schreef hiddit het volgende:
ligt het aan mij of is banggood vreselijk traag? blackfriday zeker :{
Snel zat hier hoor...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157856851
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 11:44 schreef BillsGate het volgende:
Ik heb een tijdje terug met de Banggood uitverkoop deze Escam gekocht. Toen voor ongeveer 4 tientjes.

De webinterface is niet fantastisch (en IE-only), maar het beeld is perfect. Ik gebruik hem in mijn garage en zelfs als het aardedonker is, is het beeld perfect
heb je linkje, zoek er ook nog 1

Ook met een app te bekijken ?


nvm keek weer is met me neus
  vrijdag 27 november 2015 @ 12:39:38 #16
164283 Luco
Buongiorno!
pi_157857555
Is al bekend wanneer die Yi Dashcam in de verkoop gaat?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_157857922
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 11:44 schreef BillsGate het volgende:
Ik heb een tijdje terug met de Banggood uitverkoop deze Escam gekocht. Toen voor ongeveer 4 tientjes.

De webinterface is niet fantastisch (en IE-only), maar het beeld is perfect. Ik gebruik hem in mijn garage en zelfs als het aardedonker is, is het beeld perfect
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 11:14 schreef Kenzi het volgende:
je kan de IR-versie van de Xiaomi Yi smart cam proberen. Redelijk goedkoop. Anders ga je naar de duurdere HIKVision en Escam
Thanks! Hier heb ik wat aan!
pi_157857999
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 november 2015 11:41 schreef Catch22- het volgende:
Iemand enig idee wie de BPost pakketten in NL bezorgd? PostNL zegt dat ze die niet doen.
Gister nog een pakketje van BPost in m'n brievenbus gekregen. Zat een 3SIMUxxxxxxxxx code op, dus ik neem aan dat het wel door PostNL is bezorgd.
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:08:54 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157858070
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:05 schreef dennisdebengel71 het volgende:

[..]

Gister nog een pakketje van BPost in m'n brievenbus gekregen. Zat een 3SIMUxxxxxxxxx code op, dus ik neem aan dat het wel door PostNL is bezorgd.
in een dm zeiden ze tegen mij dat ze dat niet deden. Mijn tracking is BLVS13763XXX000XXXXX
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157858077
Heb die xiaomi night vision besteld.
Indien gewenst kan ik kort reviewtje plaatsen.

Vond hem een stuk mooier dan die escam :P
pi_157858333
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:08 schreef Catch22- het volgende:

[..]

in een dm zeiden ze tegen mij dat ze dat niet deden. Mijn tracking is BLVS13763XXX000XXXXX
Afbeelding (ik weet even niet hoe ik dit makkelijker kan doen). Tracken ging goed via 17track.net
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:31:59 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157858535
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:21 schreef dennisdebengel71 het volgende:

[..]

Afbeelding (ik weet even niet hoe ik dit makkelijker kan doen). Tracken ging goed via 17track.net
Ja 17track trackt hem wel, maar wil wel weten wanneer hij er is, zodat ik hem kan ophalen als ze het briefje vergeten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157858601
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:00 schreef G-NiLES het volgende:

[..]


[..]

Thanks! Hier heb ik wat aan!
Die ESCAM heb ik er ook 3 van, werkt perfect.


Tevens, is het linkje niet een verboden referral? Ik krijg een "sharesale" link.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:37:57 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157858689
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die ESCAM heb ik er ook 3 van, werkt perfect.

Tevens, is het linkje niet een verboden referral? Ik krijg een "sharesale" link.
Bedank danny daarvoor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157859311
Ik zit eens te zoeken naar een ouderwetse koptelefoon die ik zowel om mn gewone versterker als op mn pc kan gebruiken. Nu zie ik bij mp4nation koptelefoons van Brainwavz staan zoals deze:

http://www.mp4nation.net/(...)o-select-destination

Zijn er in deze prijsrange nog andere merken aan te raden? En zijn er ook degelijke te vinden voor minder?
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:20:57 #26
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157859440
Ja, de HM9 is echt dope! :Y Gewoon kopuh kopuh kopuh! :P

Voor minder vind ik de Astrotec AS-100 wel nice. Bij Lendmeurears en MP4Nation verkrijgbaar.
Je kunt ook kijken naar Superlux bij een store als Thomann.de/nl bijvoorbeeld. Ook wel aardige cans voor weinig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157859671
Voor de liefhebers van kabels
Op 7 november heb ik onderstaande Remax kabels bij BG besteld tijdens een actie waarbij de grijze kabel gratis was als je de rode kabel kocht. Totaal 2,87 voor 2 kabels dus.
Ik heb ze zojuist binnen gekregen.
De kabels zien er stevig uit, waarbij opvalt dat de grijze kabel lekker zacht en buigzaam is terwijl de rode kabel stroef aanvoelt.
De connectors zien er op het eerste gezicht ook stevig uit, waarbij opvalt dat het metalen uiteinde van de micro usb connector van de grijze kabel ongeveer 3mm langer is dan die van andere kabel[s]. Je ziet dat op het moment wel vaker. De connector steekt dus wat uit maar zit nog steeds stevig in de telefoon.

En snelle test met de kcx017 geeft aan dat de snelheid van beide kabels exact gelijk is [1,76A] en overeenkomt met mijn Samsung kabel.
pi_157860364
quote:
Thanks, xiaomi cam die ik net heb besteld is daar weer 6 euro goedkoper :p ff chatten met BG oftie gecancelt kan worden ;)
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:08:23 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157860377
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:07 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Thanks, xiaomi cam die ik net heb besteld is daar weer 6 euro goedkoper :p ff chatten met BG oftie gecancelt kan worden ;)
Zou ik ook doen, Gearbest is helemaal top. Ooo wacht
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157860409
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:08 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zou ik ook doen, Gearbest is helemaal top. Ooo wacht
ik heb ook genoeg gelezen, dat ik het niet eens ga proberen om bij gb te bestellen.
Dan maar een paar euro meer betalen ivm de kans hebben om achter je spul aan te moeten gaan
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:18:56 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157860566
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:08 schreef Catch22- het volgende:

[..]

in een dm zeiden ze tegen mij dat ze dat niet deden. Mijn tracking is BLVS13763XXX000XXXXX
Die komen gewoon met PostNL (Brievenbuspost tenzij dat niet past, dan niet gelinkt aan de originele code met een 3SIM code).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157860636
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:10 schreef bd-casemod het volgende:

ik heb ook genoeg gelezen, dat ik het niet eens ga proberen om bij gb te bestellen.
Dan maar een paar euro meer betalen ivm de kans hebben om achter je spul aan te moeten gaan
Zie het probleem nog niet echt...
Dashcam had ik in 7 dagen vanaf bestellen binnen.
Tweede dashcam is nu onderweg, maar 1,5 week later nu...
Collega heeft ook dashcam daar gekocht en had hem in 3 weken binnen...

Ik heb ook wel vaker bij andere shops besteld zoals DX, soms gaat het snel, soms duurt het wat langer... Dat weet je...
pi_157860774
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:21 schreef dfrenner het volgende:

[..]

Zie het probleem nog niet echt...
Dashcam had ik in 7 dagen vanaf bestellen binnen.
Tweede dashcam is nu onderweg, maar 1,5 week later nu...
Collega heeft ook dashcam daar gekocht en had hem in 3 weken binnen...

Ik heb ook wel vaker bij andere shops besteld zoals DX, soms gaat het snel, soms duurt het wat langer... Dat weet je...
Doelde meer op bestellingen die helemaal niet binnen kwamen, geloof een topic reeks terug hier op fok dat iemand daar ook problemen mee had.
pi_157860918
Aha, en dat werd hier ook niet door webcare opgelost?
pi_157864237
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:58 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

Meestal ff batterijtje vervangen does the trick, zal wel tijdje op voorraad hebben gelegen.
Na batterij te vervangen hebben doet het klokje nog steeds niets, heb een filmpje gemaakt en er is al weer een nieuwe onderweg, top service bij Aliexpress (Timzone)
pi_157864534
Iemand nog iets bijzonders gekocht op deze zwarte vrijdag? Ik niks in China, maar wel wat kleding bij A&F.
Verder niks bijzonders gezien.

in amerika lopen er ze ook niet warm voor http://www.nu.nl/lifestyl(...)ijft-vooralsnog.html

[ Bericht 23% gewijzigd door eddepetfokt op 27-11-2015 21:40:04 ]
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:32:17 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157864700
Nul komma nul hier. :N

Wel de OnePlus powerbank binnengekregen. Klein beetje bulkier dan de 5000mAh Xiaomi pb. Maar dan wel dubbel de charge en dubbel de USB poorten. Handig als en je tablet/BT headphone/speaker én je foon op de laatste procentjes zitten.

- MP4Nation trouwens met wat decemberdeals: http://www.mp4nation.net/xmas_2015 (scroll naar beneden)...
Note: 'Keep checking this page for special, one off deals!' VSD1 voor 20 of Beta voor 9,50 is niet verkeerd.
Niet in de M5 deal trappen. Die zijn :r . Die HM9 set is dan wel weer errug nice:

~ http://www.mp4nation.net/(...)ore-deals-and-codes/

[ Bericht 17% gewijzigd door shiz op 27-11-2015 18:52:11 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:28:56 #39
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157867061
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 08:48 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

Weide WH3312 3

http://www.banggood.com/W(...)-Watch-p-934332.html

Heb hem in het zwart en wit, ali heeft ze ook, heb er zelf 9 euro bij banggood voor betaald en 16 bij ali op de 11.11 dagen
Heb hem 11-11 ook overwogen, maar ik heb iets tegen/met die nepwijzertjes. Ziet er verder zeker wel mooi uit.

Die dag wel gescoord, maar nog geen echt doel voor, want niet echt nuttig. De mini Xiaomi router. Leuk dingetje en bereik lijkt voor zijn formaat aardig goed te zijn. Misschien dat ik hem als repeater ga gebruiken.


[ Bericht 14% gewijzigd door Dromer op 27-11-2015 20:37:17 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_157867462
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:28 schreef Dromer het volgende:

[..]

Heb hem 11-11 ook overwogen, maar ik heb iets tegen/met die nepwijzertjes. Ziet er verder zeker wel mooi uit.

Die dag wel gescoord, maar nog geen echt doel voor, want niet echt nuttig. De mini Xiaomi router. Leuk dingetje en bereik lijkt voor zijn formaat aardig goed te zijn. Misschien dat ik hem als repeater ga gebruiken.
[ afbeelding ]
XIaomi router perfect te gebruiken heb hem zelf hier ook staan, soms valt internet uit maar komt doordat mijn powerline op een stekkerdoos zit. Heeft niks te maken met de router zelf, ding zend 3 netwerken uit, 5g gewone en een gastennetwerk mits je dat wil. SIgnaalsterkte is beter dan mijn linksys router en beter dan dat grote hugeass standaard modem/router die ik van ziggo heb gekregen. Aanradertje trust me! ben dol op dat ding over xiaomi in het algemeen.
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:46:25 #41
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157867680
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:40 schreef mitchy112 het volgende:

[..]

XIaomi router perfect te gebruiken heb hem zelf hier ook staan, soms valt internet uit maar komt doordat mijn powerline op een stekkerdoos zit. Heeft niks te maken met de router zelf, ding zend 3 netwerken uit, 5g gewone en een gastennetwerk mits je dat wil. SIgnaalsterkte is beter dan mijn linksys router en beter dan dat grote hugeass standaard modem/router die ik van ziggo heb gekregen. Aanradertje trust me! ben dol op dat ding over xiaomi in het algemeen.
Dit is de mini-uitvoering, hè. DIe kan wat minder. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:49:10 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157867768
De laatste keer in NL m'n ouders een mini gegeven. Dan heb ik ook bereik op de logeerkamer. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157868472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:40 schreef mitchy112 het volgende:

[..]

XIaomi router perfect te gebruiken heb hem zelf hier ook staan, soms valt internet uit maar komt doordat mijn powerline op een stekkerdoos zit. Heeft niks te maken met de router zelf, ding zend 3 netwerken uit, 5g gewone en een gastennetwerk mits je dat wil. SIgnaalsterkte is beter dan mijn linksys router en beter dan dat grote hugeass standaard modem/router die ik van ziggo heb gekregen. Aanradertje trust me! ben dol op dat ding over xiaomi in het algemeen.
Die jij daar op de foto hebt heb ik ook kerel ;)
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:18:37 #44
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157870505
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die komen gewoon met PostNL (Brievenbuspost tenzij dat niet past, dan niet gelinkt aan de originele code met een 3SIM code).
kwam idd gewoon met postnl.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 28 november 2015 @ 02:45:57 #45
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_157875322
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:30 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

Doelde meer op bestellingen die helemaal niet binnen kwamen, geloof een topic reeks terug hier op fok dat iemand daar ook problemen mee had.
Hier nog een, wacht al 10 weken op een bestelling :W Eerst was het devies "please wait" maar nu laat de webcare niks meer van zich horen, webcare topic hier ook al geprobeerd. Denk dat ik maar een paypal-geschil ga openen.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_157875340
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:13 schreef Questular het volgende:
Ik zit eens te zoeken naar een ouderwetse koptelefoon die ik zowel om mn gewone versterker als op mn pc kan gebruiken. Nu zie ik bij mp4nation koptelefoons van Brainwavz staan zoals deze:

http://www.mp4nation.net/(...)o-select-destination

Zijn er in deze prijsrange nog andere merken aan te raden? En zijn er ook degelijke te vinden voor minder?
De Xiaomi headset is ook best goed (en als 1More versie goedkoper maar die wordt bijna nergens verkocht).
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:15:57 #47
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157877059
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:49 schreef shiznuts het volgende:
De laatste keer in NL m'n ouders een mini gegeven. Dan heb ik ook bereik op de logeerkamer. :+
Het bereik is echt behoorlijk voor zo'n klein dingetje. Veel beter dan m'n Ziggomodemrouterdinges. Alleen beetje jammer dat ie geen ac is.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_157877165
Nog een geinige Black Friday deal is trouwens de Chuwi met keyboard dock en fullsized USB poorten...

~ http://nl.aliexpress.com/(...)-10/32468463380.html via http://brands.aliexpress.com/en
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157878210
Ik vind deze Voyo Ultrabook ook wel het vermelden waard, mooi ding. Via de buurtjes.

http://m.gearbest.com/tablet-pcs/pp_254200.html
pi_157878723
Oké dan ik zie even door de bomen het bos niet meer. Wil een actioncam hebben voro het komende wintersportseizoen.

Jaartje geleden ook al om dezelfde reden, maar toen is het er niet van gekomen. Toen was de SJ4000 helemaal de shit.

De vraag is welke nu echt de topper is? Die Xiaomi? SJ5000? Andere?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_157878825
Zou de Zjouwmie of de nieuwe versie van de M10 doen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157879046
Zojuist tegen een paaltje aan gereden met mijn auto, op zich zo al goed weg gepoetst maar kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat iemand via aliexpress polish had gekocht voor zijn auto?

Iemand die me tips kan geven?
pi_157879479
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 13:27 schreef shiznuts het volgende:
Zou de Zjouwmie of de nieuwe versie van de M10 doen.
Why?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 28 november 2015 @ 14:29:09 #54
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157879669
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:15 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Why?
Ours not to reason why, ours but to do and buy. :9
vrij naar Alfred Lord Tennyson
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157880357
Ja, psies.

Neuh, Xiaomi heeft de beeldkwaliteit upperhand zou ik zeggen.
De SJ's vind ik niet echt je-van-het-meer. De Xiaomi heeft echter geen displaytje, dus de minimalistische approach van de M10+ met schermpje, maar ook >FHD bijv weet ergens nog wel te overtuigen.

Wat betreft Techmoan gaat het tussen de Gitup Git1 en de Dazzne P2.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157883489
Gisteren is mij pakketje uit China gekomen na iets meer dan 3weken.
Was mij eerst pakket en ik zal zeker meer bestellen.

Maar ik had verwacht dat postnl niet meer kwam voor een pakket uit Chinese wedshop. Ik kon deze volgen daarna moest ik via post nl doen. Jammer dat post nl niet gewoon doorgaat met een track en tracé uit de land waar het vandaan komt.
  zaterdag 28 november 2015 @ 18:45:34 #57
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157883718
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Gisteren is mij pakketje uit China gekomen na iets meer dan 3weken.
Was mij eerst pakket en ik zal zeker meer bestellen.

Maar ik had verwacht dat postnl niet meer kwam voor een pakket uit Chinese wedshop. Ik kon deze volgen daarna moest ik via post nl doen. Jammer dat post nl niet gewoon doorgaat met een track en tracé uit de land waar het vandaan komt.
Of PostNL wel of niet aan de deur komt is afhankelijk van de bezorgdienst die de verzender gebruikt. Chinapost=geen bezorging aan de deur bijvoorbeeld, enkele andere wel.
pi_157885659
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:27 schreef shiznuts het volgende:
Nog een geinige Black Friday deal is trouwens de Chuwi met keyboard dock en fullsized USB poorten...
[ afbeelding ]
~ http://nl.aliexpress.com/(...)-10/32468463380.html via http://brands.aliexpress.com/en
Bedankt. Ga ik eens naar kijken. Alleen is die processor wel wat?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_157886882
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:24 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt. Ga ik eens naar kijken. Alleen is die processor wel wat?
Wel aardig, heb hem hier in een tv-boxje draaien en doet het best acceptabel. Ligt dus een beetje aan je verwachtingen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 28 november 2015 @ 21:23:35 #60
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157887448
Pff, kan volgensmij beter de Xiaomi Redmi Note 3 kopen voor mijn moeder in plaats van een Moto G ofzo _O-
Ziet ze er nog cool uit met een iPhone-wannabe ook :')_!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_157887874
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Pff, kan volgensmij beter de Xiaomi Redmi Note 3 kopen voor mijn moeder in plaats van een Moto G ofzo _O-
Ziet ze er nog cool uit met een iPhone-wannabe ook :')_!
Tja het is wel een gaaf telefoontje. Al zal ik wel een vanilla Android erop willen hebben denk ik. Zit zelf ook te twijfelen. Alleen benieuwd naar de camera kwaliteit.

Waar wil jij hem aanschaffen?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_157887900
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wel aardig, heb hem hier in een tv-boxje draaien en doet het best acceptabel. Ligt dus een beetje aan je verwachtingen.
Oké ben benieuwd. Misschien ook maar aanschaffen.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 28 november 2015 @ 21:37:11 #63
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157887908
Kan de Moto G toch erg aanraden, het is imho een van de beste no-nonsense android telefoons.
pi_157888232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:37 schreef Erasmo het volgende:
Kan de Moto G toch erg aanraden, het is imho een van de beste no-nonsense android telefoons.
True, heb hem hier als werktelefoon nu naast me liggen en ben vooral erg tevreden over de achterkant. Voor mij één van de beste met dat rubberachtige reliëf wat ook goed aanvoelt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 29 november 2015 @ 03:35:44 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157894381
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:24 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt. Ga ik eens naar kijken. Alleen is die processor wel wat?
Atom X5, gaat prima zijn voor wat simpel browsen, office, etc.
Zelfs een niet al te zware game (lees COD MW1?) lukt wellicht nog (op lage resolutie en settings).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 29 november 2015 @ 13:31:28 #66
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157897992
Hm ja, het irritante is dat de Rednote 3 5,5" is, dat is voor moeder-types ipv wij gadgetfreaks niet echt handig :')
Terwijl het voor de rest echt een toppie dingetje is.
Of eigenlijk is het voor vrouwen dan juist weer een handtas-item bedenk ik me net (met hoesje om phone).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 29 november 2015 @ 13:48:31 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157898323
Heb je in het smartphone topic over de Kingzone K2 gelezen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157902966
Zouden er ook adapters zijn die Micro-USB 180 graden draaien?
Dus zeg maar zoiets, maar dan met een gedraaide female Micro-USB?
pi_157904560
Iemand die een webshop weet waar je goedkoop huidverzorgingsproducten kan kopen? Dan doel ik vooral op (scrub)cleansers.. Ik heb op vakantie begin dit jaar een Koreaanse tube cleanser gekocht en die is me zo goed bevallen voor een zeer lage prijs dat ik hoop die ergens tegen te komen, helaas heb ik de verpakking niet meer. Maar wellicht andere aziatische cleansers met dezelfde goede werking.
  zondag 29 november 2015 @ 18:17:04 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157904874
Would not do. :N Tenzij je graag het risiko wilt lopen in het donker licht te geven ofzo.
Hebben ze dat niet gewoon bij een ALDI/Lidl or anders Kruidvat/Trekpleister/DA/Etos? Huismerkie of iets zal niet veel kosten. Spul dat te maken heeft met hygiëne of in aanraking komt met consumptiemiddelen zou ik niet zomaar uit China halen. Maare at own risk kan natuurlijk alles. Denk dan eerder aan een Taobao.com ...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157905072
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:17 schreef shiznuts het volgende:
Would not do. :N Tenzij je graag het risiko wilt lopen in het donker licht te geven ofzo.
Hebben ze dat niet gewoon bij een ALDI/Lidl or anders Kruidvat/Trekpleister/DA/Etos? Huismerkie of iets zal niet veel kosten. Spul dat te maken heeft met hygiëne of in aanraking komt met consumptiemiddelen zou ik niet zomaar uit China halen. Maare at own risk kan natuurlijk alles. Denk dan eerder aan een Taobao.com ...
Thnx, maar mijn chinees is niet heel erg goed.... :D of kan ik ergens de taal instellen?

Net even goed gezocht en wellicht zoek ik het merk Tony Moly :Y Lijkt in ieder geval heel erg op de tube die ik had en is voor zover ik kan zien nog bekend ook daar in Korea. Nu nog een goedkope webshop. Zelf had ik die tubes voor omgerekend 1-2 euro volgens mij.

[ Bericht 7% gewijzigd door babipangang op 29-11-2015 19:12:25 ]
  zondag 29 november 2015 @ 19:30:45 #72
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157906701
Ach... zolang het geen oplosmelk is, kun je wel voedings- en verzorgingsmiddelen uit China halen hoor. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_157906942
Jongens, ik heb een vraagje. Ik heb net een bestelling gedaan bij Aliexpress en met iDeal betaald. Nu is het geld wel van mijn rekening afgeschreven, maar kreeg ik een melding van Aliexpress dat het niet gelukt was en bij de order staat 'Awaiting payment'. Ik heb Aliexpress al een bericht gestuurd, maar dat kan een dag duren en ik vroeg me af of iemand anders hier dit ook had gehad en hoe dit uiteindelijk uitgewerkt is?
  zondag 29 november 2015 @ 20:07:11 #74
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157907668
quote:
17s.gif Op zondag 29 november 2015 19:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongens, ik heb een vraagje. Ik heb net een bestelling gedaan bij Aliexpress en met iDeal betaald. Nu is het geld wel van mijn rekening afgeschreven, maar kreeg ik een melding van Aliexpress dat het niet gelukt was en bij de order staat 'Awaiting payment'. Ik heb Aliexpress al een bericht gestuurd, maar dat kan een dag duren en ik vroeg me af of iemand anders hier dit ook had gehad en hoe dit uiteindelijk uitgewerkt is?
Storing misschien.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157908770
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2015 19:30 schreef Dromer het volgende:
Ach... zolang het geen oplosmelk is, kun je wel voedings- en verzorgingsmiddelen uit China halen hoor. ;)
Off topic

Veel verzorgingsmiddelen [haargel, zalfjes, zeepproducten, shampoo, deo, haarverf etc] zijn heel veel goedkoper in Duitsland, dus daar kun je ook eens kijken
  zondag 29 november 2015 @ 21:03:28 #76
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157909279
En Japanse sunscreen is de beste ter wereld ;)
Biore UV Aqua Rich Watery Essence
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_157909357
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:04 schreef Iemand91 het volgende:
Zouden er ook adapters zijn die Micro-USB 180 graden draaien?[ afbeelding ]
Dus zeg maar zoiets, maar dan met een gedraaide female Micro-USB?
Ik heb wat jij zoekt paar jaar geleden via eBay uit China laten komen. Ze bestaan dus.
  zondag 29 november 2015 @ 21:23:54 #78
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157909888
quote:
2s.gif Op zondag 29 november 2015 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
En Japanse sunscreen is de beste ter wereld ;)
Biore UV Aqua Rich Watery Essence
Zolang 't geen protein rich watery essence is vertrouw ik het wel ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 29 november 2015 @ 21:25:56 #79
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157909950
quote:
12s.gif Op zondag 29 november 2015 21:23 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Zolang 't geen protein rich watery essence is vertrouw ik het wel ;)
Die is zelfs gratis verkrijgbaar *)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 29 november 2015 @ 22:01:23 #80
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157910956
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2015 21:25 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Die is zelfs gratis verkrijgbaar *)
En toch trekken ze bijna allemaal 'n vies gezicht als je het wil gaan aanbrengen!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157911405
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 21:05 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb wat jij zoekt paar jaar geleden via eBay uit China laten komen. Ze bestaan dus.
Ik ben het nog niet tegengekomen. Alleen een webshop in de VS maar dat zou totaal ruim $15 kosten inclusief shipping.
  maandag 30 november 2015 @ 02:36:17 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157914946
Mag't geen klein snoertje hebben? Want dit was de eerste hit toen ik zocht i.i.g. http://www.ebay.nl/itm/151876551825 ...
... en anders dus, zie rest listings... vb http://www.ebay.nl/itm/291233243233

[ Bericht 28% gewijzigd door shiz op 30-11-2015 02:41:37 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157915340
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:04 schreef babipangang het volgende:
Iemand die een webshop weet waar je goedkoop huidverzorgingsproducten kan kopen? Dan doel ik vooral op (scrub)cleansers.. Ik heb op vakantie begin dit jaar een Koreaanse tube cleanser gekocht en die is me zo goed bevallen voor een zeer lage prijs dat ik hoop die ergens tegen te komen, helaas heb ik de verpakking niet meer. Maar wellicht andere aziatische cleansers met dezelfde goede werking.
Sasa.com verkoopt veel beautyspul, heb er vroeger veel gekocht
pi_157916276
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik ben het nog niet tegengekomen. Alleen een webshop in de VS maar dat zou totaal ruim $15 kosten inclusief shipping.
http://www.ebay.com/itm/U(...)ter-JL-/161896457460

Deze bijv?
  maandag 30 november 2015 @ 11:41:53 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157918099
Happy Cyber Monday! De hangover cure voor Black Friday. Met best leucke MP4Nation-deals! :o


http://www.mp4nation.net/brainwavz-hm2-headphones , hierop kan coupon BF2015 (-10%) gebruikt worden

Brainwavz M2 Earphones
Price after coupon: $25.00
Coupon code: M22015BF

Brainwavz HM5 Headphones $60 Off ( :o ! )
Price after coupon: $79.50
Coupon Code: HM52015BF

Weet niet of de coupons weer gelimiteerd zijn... maar dit waren de deals die er voor mij uitsprongen.
Meer deals ervaar je hier en vind je op hun Facebook.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157921124
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 02:36 schreef shiznuts het volgende:
Mag't geen klein snoertje hebben? Want dit was de eerste hit toen ik zocht i.i.g. http://www.ebay.nl/itm/151876551825 ...
... en anders dus, zie rest listings... vb http://www.ebay.nl/itm/291233243233
Nee, liever niet. Niet handig.
quote:
Oh, ik dacht dat jij zoiets bedoelde, die zou namelijk perfect zijn. (Maar ik ga geen $15+ betalen voor zo'n adapter :{w )
Uiteindelijk maar dit besteld. That should do the trick.
  maandag 30 november 2015 @ 14:39:14 #87
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_157921507
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2015 19:30 schreef Dromer het volgende:
Ach... zolang het geen oplosmelk is, kun je wel voedings- en verzorgingsmiddelen uit China halen hoor. ;)
In b4: "Okay, nu heb ik recent Chinese creme aangebracht op mijn gezicht, en vervolgens liet mijn gezicht los. Is dit bij paypal te claimen?"
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_157921831
Ik ben opzoek naar een stevig zakmes. Op het werk af en toe een mes nodig voor doos open te maken oid maar die mesjes van de bouwmarkten overleven niet veel als je beetje kracht moet zetten.

Iemand tips?
pi_157922275
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevig zakmes. Op het werk af en toe een mes nodig voor doos open te maken oid maar die mesjes van de bouwmarkten overleven niet veel als je beetje kracht moet zetten.

Iemand tips?
Niet uit China [al hebben ze daar wel fakes]...
Vraag een victorinox of Gerber aan de Sint, heb je jarenlsng plezier van en vaak wel tegen een aanbiedingsprijs te verkrijgen.
  maandag 30 november 2015 @ 15:37:25 #90
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157922761
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevig zakmes. Op het werk af en toe een mes nodig voor doos open te maken oid maar die mesjes van de bouwmarkten overleven niet veel als je beetje kracht moet zetten.

Iemand tips?

Ganzo G720!
Bij FastTech geld de XMAS coupon voor 10% korting op je order.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 30 november 2015 @ 17:00:11 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157924373
Idd! Kun je best uit China halen. :Y) Deze heb ik:



Gebruik de SRM/Sanrenmu wat meer, ben wel fan van de compact size, sluit-/openmechanisme en scherpte.
Is een dun scherp mesje. Hoef je ook geen kracht te zetten. Like a hot knife thru butter!

- Jammer genoeg is m'n wensmes nog niet beschikbaar...
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:15 schreef shiznuts het volgende:
Yeah, like I mentioned earlier (and before that):

I still got my eyes on the Almighty Eagle (Blackhawk) E1.

As seen on: http://item.taobao.com/item.htm?id=39870151027 & http://item.taobao.com/item.htm?id=19120787521 .

Now. I tried to order one through two agents, both denied the order request because it was a knife (which is bollocks, because e.g. Sanrenmu & Ganzo knives ship without any problems from the carrier/postal service and it's adheres to national regulations, it's perfectly legal). There's a bunch of knives at shops like fasttech.com , so I requested them to get it in their inventory... but to no avail. So. If someone feels up to add it to their inventory or make it happen in some way... I'd be looking forward to hear about it!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 30 november 2015 @ 19:25:48 #92
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157927551
quote:
8s.gif Op maandag 30 november 2015 14:39 schreef neo2000 het volgende:

[..]

In b4: "Okay, nu heb ik recent Chinese creme aangebracht op mijn gezicht, en vervolgens liet mijn gezicht los. Is dit bij paypal te claimen?"
Handig. Nooit meer scheren! ^O^
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 30 november 2015 @ 20:18:32 #93
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157929016
quote:
8s.gif Op maandag 30 november 2015 14:39 schreef neo2000 het volgende:

[..]

In b4: "Okay, nu heb ik recent Chinese creme aangebracht op mijn gezicht, en vervolgens liet mijn gezicht los. Is dit bij paypal te claimen?"
Chinese crème op de heupen smeren is schijnbaar erg populair in China.
  maandag 30 november 2015 @ 21:05:27 #94
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_157930615
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:18 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Chinese crème op de heupen smeren is schijnbaar erg populair in China.
我失去了重量,在瞬间。其惊人的,猴脑! ^O^
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_157930623
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:00 schreef shiznuts het volgende:
Idd! Kun je best uit China halen. :Y) Deze heb ik:

[ afbeelding ]

Gebruik de SRM/Sanrenmu wat meer, ben wel fan van de compact size, sluit-/openmechanisme en scherpte.
Is een dun scherp mesje. Hoef je ook geen kracht te zetten. Like a hot knife thru butter!

- Jammer genoeg is m'n wensmes nog niet beschikbaar...

[..]

Is dat de srm 7007?
  maandag 30 november 2015 @ 21:12:20 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157930925
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 21:05 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Is dat de srm 7007?
:Y https://www.fasttech.com/products/1755607
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157932028
quote:
Verzenden is een beetje lastig/duur. :o
  maandag 30 november 2015 @ 21:51:29 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157932365
Oh noes. Zie nu pas de note 'Registered Air Mail - cannot ship knives'. Dat was toen ik 'em bestelde destijds niet. Was't de 'Worldwide free shipping' gewoon van toepassing. ;( Da's wel naatje, ja.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 30 november 2015 @ 21:57:38 #99
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_157932576
quote:
12s.gif Op maandag 30 november 2015 15:37 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ganzo G720!
Bij FastTech geld de XMAS coupon voor 10% korting op je order.
Ik wacht nog steeds op mijn G720, besteld op 11-09-15 bij GB :'( :'(
Ga vanavond maar een dispute starten, daar waar GB het laat afweten. Ik ga maar gebruik maken van die code om het mes nogmaals te bestellen, zij het dit keer bij FastTech. Thanks *O*
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 30 november 2015 @ 22:04:29 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157932795
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2015 11:41 schreef shiznuts het volgende:
Happy Cyber Monday! De hangover cure voor Black Friday. Met best leucke MP4Nation-deals! :o

[ afbeelding ]
http://www.mp4nation.net/brainwavz-hm2-headphones , hierop kan coupon BF2015 (-10%) gebruikt worden

Brainwavz M2 Earphones
Price after coupon: $25.00
Coupon code: M22015BF

Brainwavz HM5 Headphones $60 Off ( :o ! )
Price after coupon: $79.50
Coupon Code: HM52015BF

Weet niet of de coupons weer gelimiteerd zijn... maar dit waren de deals die er voor mij uitsprongen.
Meer deals ervaar je hier en vind je op hun Facebook.
Op hun Facebook hourly deals. Met o.a. het volgende tipjun:

• Flash Deal: Astrotec AS-100 Semi Open Foldable On Ear Headphones $15 Off
Price after coupon: $21.50
Coupon Code: AS1002015BF
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157933284
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevig zakmes. Op het werk af en toe een mes nodig voor doos open te maken oid maar die mesjes van de bouwmarkten overleven niet veel als je beetje kracht moet zetten.

Iemand tips?
Bij ons in de bouwmarkt wordt alles behalve een veiligheidsmes niet gewaardeerd, laat staan een survival mes :Y
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 1 december 2015 @ 01:11:00 #102
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_157938392
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Op hun Facebook hourly deals. Met o.a. het volgende tipjun:

• Flash Deal: Astrotec AS-100 Semi Open Foldable On Ear Headphones $15 Off
Price after coupon: $21.50
Coupon Code: AS1002015BF
Thx! Kan niet heel veel over de as100 vinden, maar volgens mij prima deal voor 21 euro. ik heb ze besteld :)
pi_157938926
quote:
Vergeet de FOKNLBG coupon niet :+

Een ander 'weetje' van vandaag....hoeveel smartwatches denken jullie dat er nou over de toonbank gaan en wat de fabrikant eraan overhoudt van bijvoorbeeld zo'n Zeblaze Crystal (mtk smartwatch, niet heel spannend, 64,99 dollar)?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157939336
Die Xiaomi powerbanks van BG zijn wel legit toch? De 10.000mah met FOKNLBG voor 10,50 nu!
  dinsdag 1 december 2015 @ 09:31:19 #106
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157939363
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:28 schreef Onufriev het volgende:
Die Xiaomi powerbanks van BG zijn wel legit toch? De 10.000mah met FOKNLBG voor 10,50 nu!

Ja
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157939480
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:31 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja
Had mijne anderen via Allbuy..
pi_157939970
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevig zakmes. Op het werk af en toe een mes nodig voor doos open te maken oid maar die mesjes van de bouwmarkten overleven niet veel als je beetje kracht moet zetten.

Iemand tips?
misschien is dit wat voor je
http://www.ebay.com/itm/M(...)4:g:P8wAAOSwstxVMCmH
  dinsdag 1 december 2015 @ 10:37:43 #109
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157940347
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:15 schreef ITsEZ het volgende:

[..]

misschien is dit wat voor je
http://www.ebay.com/itm/M(...)4:g:P8wAAOSwstxVMCmH
Prima om een doosje mee open te maken.
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:42:30 #110
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_157944296
Weet iemand welke foam tips er passen op de Piston 3? Never mind. Gevonden: de comply T200 range.

[ Bericht 38% gewijzigd door JiePieWie op 01-12-2015 13:54:42 ]
pi_157946857
De buurt is net even wat onveiliger geworden. :P



Helaas nog steeds geen teken van de IR-emitter. Die zou ik nou toch echt wel eens willen ontvangen. ;(
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:05:56 #112
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157947161
Link please? :D
pi_157947239
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:05 schreef Erasmo het volgende:
Link please? :D
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
hehe, gisteren dit en dit besteld naar aanleiding van een video op Youtube. Eens leuk priegelen. :P
  dinsdag 1 december 2015 @ 17:42:55 #114
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_157949248
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:49 schreef Iemand91 het volgende:
De buurt is net even wat onveiliger geworden. :P

[ afbeelding ]
Dat oefenslot vorige week ook binnen gekregen, eindelijk mijn lockpick van DX (reeds 5-6 jaar in mijn bezit) eens gebruikt _O- Dat oefenslot gaat mij alleen wat makkelijk open, een simpele "rake"-beweging met een willekeurige tool is voldoende om het slot te openen.

Mocht je het nog niet kennen: YouTube kanaal van bosnianbill is een dikke aanrader ^O^
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_157950546
Zojuist mijn blitzwolf quick charge powerbank binnen gekregen
http://www.banggood.com/Q(...)-Bank-p-1004535.html

Snelle eerste indruk:
Werkt zoals het moet. Telefoon herkent dat een snelle lader is aangesloten, en hij laad mijn telefoon nu op met 8.8V en 1.6A.
Powerbank is zelf ook met quickcharge op te laden. Hij is nu nog 75-100% vol en doet 8.96V en 1.4A
Passthrough charging werkt ook. Hij laad de telefoon ook via quickcharge op ook al word de powerbank op dat moment met een normale 5V oplader bijgeladen.
Ondanks dat hij op een xiaomi lijkt kan je xiaomi lampjes er niet mee aan en uit zetten, want het knopje is alleen aanzetten/batt.niveau checken.

[ Bericht 10% gewijzigd door johanndoe op 01-12-2015 18:59:14 ]
pi_157950850
Volgens mij is de post weer traag aan het doen. Ga weg Sinterklaas :(
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:12:12 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157951139
Malaysian Post? ;( :r Been a damn month already (new version Xiaomi BT speaker)

M'n Remix OS kastje is er.
Moet ik afhalen en import dokken. Stelletje @%#1&. :N *zucht*
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157951186
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:42 schreef N22 het volgende:
Dat oefenslot vorige week ook binnen gekregen, eindelijk mijn lockpick van DX (reeds 5-6 jaar in mijn bezit) eens gebruikt _O- Dat oefenslot gaat mij alleen wat makkelijk open, een simpele "rake"-beweging met een willekeurige tool is voldoende om het slot te openen.

Mocht je het nog niet kennen: YouTube kanaal van bosnianbill is een dikke aanrader ^O^
Zo geïnteresseerd ben ik nou ook weer niet. Gewoon een leuk speeltje. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:00 schreef davedavy het volgende:
Volgens mij is de post weer traag aan het doen. Ga weg Sinterklaas :(
PostNL bezorgt dinsdag recordaantal pakketten :P
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:15:30 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157951216
De situatie zou je haast bezorgd maken...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157951505
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:12 schreef shiznuts het volgende:
Malaysian Post? ;( :r Been a damn month already (new version Xiaomi BT speaker)

M'n Remix OS kastje is er.
Moet ik afhalen en import dokken. Stelletje @%#1&. :N *zucht*
Ik wacht hier ook al zeer lang op die Xiaomi speaker, zelfde geldt voor een horlogedoos die via Malaysian Post is verstuurd ergens in oktober.. Andere pakketten, zelfs die van 11-11 stromen binnen..
pi_157952189
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:48 schreef johanndoe het volgende:
Zojuist mijn blitzwolf quick charge powerbank binnen gekregen
http://www.banggood.com/Q(...)-Bank-p-1004535.html

Snelle eerste indruk:
Werkt zoals het moet. Telefoon herkent dat een snelle lader is aangesloten, en hij laad mijn telefoon nu op met 8.8V en 1.6A.
Powerbank is zelf ook met quickcharge op te laden. Hij is nu nog 75-100% vol en doet 8.96V en 1.4A
Passthrough charging werkt ook. Hij laad de telefoon ook via quickcharge op ook al word de powerbank op dat moment met een normale 5V oplader bijgeladen.
Ondanks dat hij op een xiaomi lijkt kan je xiaomi lampjes er niet mee aan en uit zetten, want het knopje is alleen aanzetten/batt.niveau checken.
Ik laad mijn S5 op met 1,7A met de originele kabel , originele lader en Xiaomi 10k powerbank. Wat is dan nog het voordeel van de quickcharge functie?

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 01-12-2015 21:28:39 ]
pi_157954173
9V vs 5V.

Heb zo even geen metingen van de normale quickcharge adapter, en een gewone 5V adapter, maar zeg voor het gemak 1.8A op 5V en 1.6A op 9v

is 9W met een normale lader vs 14,4W met de quickcharge. Batterij dus veel sneller vol.

De allernieuwste generatie quick charge doet zelfs 12V meen ik.
  dinsdag 1 december 2015 @ 22:02:32 #123
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157955978
Naast het niet leveren van pakketten, laat de webcare van Banggood het ook even afweten (afspraken die niet nagekomen worden).

Lekker dan.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157957014
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Naast het niet leveren van pakketten, laat de webcare van Banggood het ook even afweten (afspraken die niet nagekomen worden).

Lekker dan.
Heb je de topic pointer gezien daar? Ik weet zeker dat alles netjes opgelost gaat worden als hij weer wat meer aanwezig kan zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 1 december 2015 @ 22:53:38 #125
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157957655
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb je de topic pointer gezien daar? Ik weet zeker dat alles netjes opgelost gaat worden als hij weer wat meer aanwezig kan zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, alleen zou hij er "morgen" bij mij op terug komen.
Dat is inmiddels 4 dagen geleden ;-).

Uiteraard hou ik rekening met de mogelijkheid dat er iets kan zijn, echter duurt dit echt te lang (terwijl andere pakketten al binnenstromen).

Had ik maar.... :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 2 december 2015 @ 00:33:14 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157959922
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

Vergeet de FOKNLBG coupon niet :+

Een ander 'weetje' van vandaag....hoeveel smartwatches denken jullie dat er nou over de toonbank gaan en wat de fabrikant eraan overhoudt van bijvoorbeeld zo'n Zeblaze Crystal (mtk smartwatch, niet heel spannend, 64,99 dollar)?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan ik dacht :P.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:48 schreef johanndoe het volgende:
Zojuist mijn blitzwolf quick charge powerbank binnen gekregen
http://www.banggood.com/Q(...)-Bank-p-1004535.html

Snelle eerste indruk:
Werkt zoals het moet. Telefoon herkent dat een snelle lader is aangesloten, en hij laad mijn telefoon nu op met 8.8V en 1.6A.
Powerbank is zelf ook met quickcharge op te laden. Hij is nu nog 75-100% vol en doet 8.96V en 1.4A
Passthrough charging werkt ook. Hij laad de telefoon ook via quickcharge op ook al word de powerbank op dat moment met een normale 5V oplader bijgeladen.
Ondanks dat hij op een xiaomi lijkt kan je xiaomi lampjes er niet mee aan en uit zetten, want het knopje is alleen aanzetten/batt.niveau checken.
Nice, mocht ik eens een fast charge telefoon hebben dan haal ik er wellicht ook nog eentje :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157960671
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Naast het niet leveren van pakketten, laat de webcare van Banggood het ook even afweten (afspraken die niet nagekomen worden).

Lekker dan.
flauwe post.
  woensdag 2 december 2015 @ 12:23:38 #128
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157962025
Die Mi-Pad blijft me toch facineren/interreseeren. Ookal is het misschien niet de ugprade die veel mensen gehoopt hadden. Het is voor mij toch een goed tablet alternatief voor Ipad/Galaxy tablets.


https://www.ibuygou.com/p(...)om-miui-os-7223.html

Met prijzen van rond de 200 dollar, en met de nodige coupon zelfs daaronder heb ik moeite om 'm niet te kopen 8)7 Mjah, dure decembermaanden enzooo o|O

Van Ibuygou kreeg ik coupon doorgestuurd en die deel ik uiteraard graag met de mede forum gebruikers hier :P

Coupon code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Let er wel op dat je alleen DHL / Franse post á ongeveeer 15$ kan kiezen, maar dan ngosteeds prima deal :9~ )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 2 december 2015 @ 12:25:54 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157962074
Ooh. Ik heb m'n Remix OS-kastje binnen. Ik moet zeggen, ik vind het wel nice. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 2 december 2015 @ 12:27:05 #130
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157962100
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:25 schreef shiznuts het volgende:
Ooh. Ik heb m'n Remix OS-kastje binnen. Ik moet zeggen, ik vind het wel nice. :D
China?! :o

Offtopic: ennn werk die OS een beetje? :D
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  woensdag 2 december 2015 @ 12:27:52 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157962116
Ja. En ja. :Y Hier zou ik wel een tablet met dock á la Surface Book van willen. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157962554
Ik zoek iets om te kunnen meten hoe vol mijn batterijen (nog) zijn. Gewone alkaline batterijen dan.
Kun je dat ook meten met zon intellicharger?

Tevens weer een sloot kerstmiscoupons van Mp4nation, nog iets interessants erbij?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 2 december 2015 @ 13:26:24 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157963428
Gewoon zo'n cheapo batterijtester halen. Kun je ook wel bij de Action ofzo.

MP4Nation deals die er voor mij persoonlijk uitsprongen heb ik al behandeld in voorgaande posts.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 2 december 2015 @ 14:03:12 #134
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157964175
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Ja. En ja. :Y Hier zou ik wel een tablet met dock á la Surface Book van willen. :o
Dit vraagt om een bazen-review <3
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157964243
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dit vraagt om een bazen-review <3
:Y

http://www.banggood.com/X(...)-ADAS-p-1016478.html
De dashcam van Xiaomi.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157964343
Mn Xiaomi powerbank (16000) is binnen, ben gelijk weer verslaafd aan China shoppen.

Naast shitload aan sokken ook deze gekocht:
http://www.aliexpress.com(...)one/32462950884.html

Ben benieuwd. Voor PS4 gekocht.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_157964475
Ma
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon zo'n cheapo batterijtester halen. Kun je ook wel bij de Action ofzo.

MP4Nation deals die er voor mij persoonlijk uitsprongen heb ik al behandeld in voorgaande posts.
Met zon intellicharger kun je dat niet meten?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 2 december 2015 @ 14:37:56 #138
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157964800
Weet niet of het toeval is, maar heb nu 2x achterelkaar een bestelling van 2 producten gehad, waarbij de producten een dag na elkaar verzonden werden, maar met een week verschil werden afgeleverd. Nu met BPost.

Maargoed; het komt aan, dat is al heel wat.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 2 december 2015 @ 14:50:27 #139
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157965029
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:46 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek iets om te kunnen meten hoe vol mijn batterijen (nog) zijn. Gewone alkaline batterijen dan.
Kun je dat ook meten met zon intellicharger?

Tevens weer een sloot kerstmiscoupons van Mp4nation, nog iets interessants erbij?
De enige échte manier om de effectieve restcapaciteit te testen is ze leegtrekken :)
Die simpele batterijtestertjes meten het voltage, naarmate een alkalinecel leegraakt, verlaag thet voltage dat ze afgeeft. Maar of dat nu betrouwbaar is, daar heb ik mijn twijfels over.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157966159
Ik ben opzoek naar een deftig led zaklampie uit china

Heeft iemand goede ervaringen met een dergelijke zaklamp ?

budget is max 20 euro
pi_157966672
quote:
Té mooi, lijkt teveel op een actioncam en daardoor dus diefstalgevoelig. En dashcam kan mij niet klein en onopvallend genoeg zijn, bijvoorbeeld ingebouwd in je achteruitkijkspiegel, zonneklep e.d.
Eigenlijk zouden ze een voor -en achtercam met blackbox standaard moeten inbouwen bij nieuwe auto's. Je ziet nu al vaker rondom parkeercamera's in nieuwe auto. Kleine moeite om de lenzen wat aan te passen en de beelden op te nemen.
  woensdag 2 december 2015 @ 17:56:05 #142
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157968382
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:48 schreef bd-casemod het volgende:
Ik ben opzoek naar een deftig led zaklampie uit china

Heeft iemand goede ervaringen met een dergelijke zaklamp ?

budget is max 20 euro
Op aa batterijen of heb je wel een lithium lader thuis?
pi_157969701
Ik eindelijk mijn alarm opgehangen, begeeft het basisstation het. Seller heeft netjes een nieuw station gestuurd :D
pi_157969729
Krijg allemaal banggood pakketjes binnen, maar 2 die verstuurd zijn in de laatste week van oktober (24 en 31 oktober) blijven tot zo ver uit.
Ben verpest geraakt met 1-2 weken levertijd. Duurt me veel te lang }:|
pi_157970797
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:56 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Op aa batterijen of heb je wel een lithium lader thuis?
Heb voorderest nog helemaal niks.

Wat kan ik het beste nemen?
  woensdag 2 december 2015 @ 19:38:14 #146
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157970916
quote:
13s.gif Op woensdag 2 december 2015 04:36 schreef Poepoog het volgende:

[..]

flauwe post.
Flauwe reactie, flauwe naam, geen belangrijke toevoeging etc... ;)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 2 december 2015 @ 19:42:47 #147
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157971060
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:33 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

Heb voorderest nog helemaal niks.

Wat kan ik het beste nemen?
als je een relatief fel en superklein lampje wil kan je de thrunite ti3 kopen. Klein genoeg voor je sleutelhanger en heel erg fel. Felste op een aaa batterij
  woensdag 2 december 2015 @ 19:55:45 #148
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157971432
Iemand ervaring met deze: http://m.banggood.com/2M-(...)-Scope-p-987742.html

Wil het gebruiken om eventueel een dunne leiding te controleren maar betwijfel of ze echt waterdicht zijn en of heb beeld enigszins bruikbaar is
pi_157971934
Ja, gebruik ik wel eens op het werk om in cilinders e.d. (motorblokken) te kijken, beeld is soms niet echt super maar het is te doen, voor die prijs. ;)
  woensdag 2 december 2015 @ 20:17:02 #150
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157972043
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:13 schreef Giel_gssl het volgende:
Ja, gebruik ik wel eens op het werk om in cilinders e.d. (motorblokken) te kijken, beeld is soms niet echt super maar het is te doen, voor die prijs. ;)
Top! Maar bestellen dan ^O^
  woensdag 2 december 2015 @ 20:40:35 #151
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157972716
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Flauwe reactie, flauwe naam, geen belangrijke toevoeging etc... ;)
Je moet niet zo hard voor jezelf zijn.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_157974021
Laten we het niet groter maken dan 't is jongens :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 2 december 2015 @ 22:37:54 #153
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_157976460
Ik ben voor een familielid op zoek naar een leuk routertje, of een accesspoint, iemand goede ervaringen Tenda die hij kan aanraden? Of toch de Xiaomi met engelse firmware?
  donderdag 3 december 2015 @ 09:44:32 #154
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157982236
Ik heb de indruk dat Banggood hun zoekresultaten filtert.
Als ik bijv. zoek op 'Kanger' krij ik geen zoekresultaten, maar : http://www.banggood.com/K(...)Colors-p-980097.html is toch echt wel een Kanger product. Zou dat een reden hebben? Is me tot nu toe alleen gebeurt met e-cig spul.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 3 december 2015 @ 09:44:45 #155
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157982242
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 3 december 2015 @ 09:52:57 #156
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157982331
quote:
Ik vind ze wel geinig. Maar dat ze onveilig zijn lijkt me helder.
pi_157982775
15.000 in beslag genomen :')

Even paar honderdjes kwijt...
pi_157983331
quote:
er mag ook helemaal niets in dit land :(
  donderdag 3 december 2015 @ 11:39:21 #159
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157983856
quote:
12s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef dodge_911 het volgende:
Ik heb de indruk dat Banggood hun zoekresultaten filtert.
Als ik bijv. zoek op 'Kanger' krij ik geen zoekresultaten, maar : http://www.banggood.com/K(...)Colors-p-980097.html is toch echt wel een Kanger product. Zou dat een reden hebben? Is me tot nu toe alleen gebeurt met e-cig spul.
Hele slechte indexing, of wat ik eigenlik vermoed (wat bij meer shops gebeurt) is het inderdaad filteren van zoektermen. Dat ze een claim van de fabrikant gekregen hebben "ja je mag dat niet verkopen" en dan maar uit de index verwijdert hebben :p
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157984896
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:37 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben voor een familielid op zoek naar een leuk routertje, of een accesspoint, iemand goede ervaringen Tenda die hij kan aanraden? Of toch de Xiaomi met engelse firmware?
Heb deze bij m'n ouders in hun tuinhuis geplaatst http://www.aliexpress.com(...)2-11/1408950472.html en die werkt echt perfect !
  donderdag 3 december 2015 @ 12:38:25 #161
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_157984921
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Heb deze bij m'n ouders in hun tuinhuis geplaatst http://www.aliexpress.com(...)2-11/1408950472.html en die werkt echt perfect !
Betere ontvangst dan de standaard Ubee Ziggo-modem? :D
pi_157985001
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:38 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Betere ontvangst dan de standaard Ubee Ziggo-modem? :D
Ja is niet vergelijkbaar. Die Tenda werkt in t tuinhuis van mn ouders en de volledige tuin perfect. Bereik is zeer goed!
pi_157985862
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:42 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja is niet vergelijkbaar. Die Tenda werkt in t tuinhuis van mn ouders en de volledige tuin perfect. Bereik is zeer goed!
In een open ruimte en een [houten?] tuinhuis zullen weinig routers problemen hebben, toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 03-12-2015 18:30:00 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 14:07:54 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157986570
quote:
Ja, zei ik al:
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:23 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar net als een elektrische step is het maar de vraag of je er echt plezier van gaat hebben. Buiten privéterrein (thuis, indien geen bezwaar van de organisatie misschien op campings, sportvelden en eventhallen) mag je er niks mee meen ik. Dus het lijkt allemaal wel lachen, maar ja, en dan?

- Mja, als een go-ped ('Electric Scooter') zou het idd een no-go zijn. Een Segway valt onder een 'bijzondere bromfiets'. Hiervoor moet wel toelating verleend zijn door de minister van Infrastructuur en Milieu. Dat hebben die Chinese dingen zeker niet. Bovendien moet het middel dan o.a. verzekerd zijn en mag het niet door personen onder de 16 gebruikt worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Da's leuk... maar hij is wettelijk niet toegelaten. Zie: wat ik al vermeld heb.
Het RDW vat het wat anders op waardoor er een soort van grauwe zone ontstaat wat hen betreft (voor unicycles en tweewielers met een bepaalde grondafstand vanaf de as)... maar er zijn ook reports dat ze in beslag worden genomen.

Een van de grotere jongens onder de aanbieders in NL: https://www.airwheelnederland.nl/wetgeving 'u mag er niet NIET mee op de openbare weg'. En een andere, de OXBoard heeft als disclaimer: 'Het gebruik van het Oxboard op de openbare weg is in Nederland (nog) niet toegestaan. Ook bent u niet verzekerd tegen eventueel letsel en schade die u aan anderen toebrengt. Oxboard aanvaardt geen aansprakelijkheid hiervoor'. Mooi ook dat ze het eigenlijke antwoord op de FAQ omzeilen en het eigenlijke antwoord pas in de handleiding vermelden...

[ Mag ik het OXBOARD op de openbare weg gebruiken?
Je mag het OXBOARD uiteraard buiten gebruiken. Je bent hierbij echter wel altijd zelf verantwoordelijk voor jouw veiligheid en die van anderen. We adviseren daarnaast om knie-, pols- en hoofdbescherming te gebruiken ]

De vraag is 'op de openbare weg' niet 'in de openlucht', OXBoard. :N
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dus met een beetje pech ben je én je paar honderd euro dure board kwijt en heb je een paar honderd euri boete erbovenop. Let me think. Oh wait. I'll pass.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157988098
Heeft er iemand nog een coupon code voor de Xiaomi 10000 mAh Power Bank op Banggood?
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html?
De FOKNLBG werkt niet en de Xmas-code heb ik al eens gebruikt...
pi_157990716
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:18 schreef bakkerbartmethistorie het volgende:
Heeft er iemand nog een coupon code voor de Xiaomi 10000 mAh Power Bank op Banggood?
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html?
De FOKNLBG werkt niet en de Xmas-code heb ik al eens gebruikt...
Reeds afgeprijsde artikelen kunnen geen coupons op gebruikt worden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157992179
FOKNLBG heb ik gisteren nog gebruikt, dus moet werken. Tenzij wat MTA zegt inderdaad.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157995598
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:29 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

In een open ruimte en een [houten?] tuinhuis zullen weinig routers problemen hebben, toch?
Je punt?
Dit is gewoon een erg goede router voor heel weinig.
pi_157995815
quote:
2s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:03 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Je punt?
Dit is gewoon een erg goede router voor heel weinig.
Meer een vraag en verder geen aanmerking op jouw post.. bij betonbouw is een goede sterke router een must, maar bij een tuinhuisje lijkt me een goedkope router al voldoende toch?
Ik heb zelf deze zomer bij een aanbieding voor 12 euro deze gekocht voor gebruik op campings en in hotelkamers. Werkte perfect http://www.dlink.com/nl/n(...)bile-cloud-companion en zeer makkelijke setup.
Ik had m overigens specifiek gekocht om betaalde wifi voor 1 apparaat toch te kunnen delen... en dat werkte ook prima.
Thuis, met betonnen muren,is het bereik wat mager.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 03-12-2015 21:17:35 ]
pi_157995905
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:10 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Meer een vraag en verder geen aanmerking op jouw post.. bij betonbouw is een goede sterke router een must, maar bij een tuinhuisje lijkt me een goedkope router al voldoende toch?
Ik heb zelf deze zomer bij een aanbieding voor 12 euro deze gekocht voor gebruik op campings en in hotelkamers. Werkte perfect http://www.dlink.com/nl/n(...)bile-cloud-companion em zeer makkelijke setup.
Die heb ik ook, de voorganger, van ibood gehaald ooit. Perfect ding.
pi_158004386
Kan het zijn dat een bericht van mij van gisteren weg is?

Ik had hier gevraagd of iemand een paar tips heeft voor dingen op te bergen in de auto? Ik heb regelmatig Tankbonnetjes door de hele auto liggen en ik moet een structurelen opberg manier hebben. Tevens ben ik op zoek naar het makkelijk opbergen van folders, flyers, brochures en A4tjes.

Iemand die dit toevallig uit China gehaald heeft?

Vraag 2: Ik heb een blazer besteld in China via AliExpress. Helaas, het ziet er niet heel geweldig uit (had ik kunnen verwachten), maar zelfs de mouwen zijn niet even lang. Ik heb een bericht naar de verkoper gestuurd, maar die geeft aan dat ik het maar moet terugsturen. Hebben jullie dit wel eens eerder gedaan? Want terugsturen naar China lijkt mij nogal een rompslomp.
- Met zuidelijke groet -
pi_158006025
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:04 schreef De-Hamster het volgende:
Kan het zijn dat een bericht van mij van gisteren weg is?

Ik had hier gevraagd of iemand een paar tips heeft voor dingen op te bergen in de auto? Ik heb regelmatig Tankbonnetjes door de hele auto liggen en ik moet een structurelen opberg manier hebben.
Wat heb je zelf al gevonden?
http://nl.aliexpress.com/(...)id=SB_20151204015349
http://nl.aliexpress.com/(...)hText=Folder+storage

Vwb het terugsturen van je trui. Als je me Paypal hebt betaald kunnen zij de verzendkostem voor hun rekening nemen als je er echt niet uit komt met de shop.

Edit: ik lees nu pas dst je bij aliexpress hebt besteld, dus paypal is geen optie

[ Bericht 7% gewijzigd door eddepetfokt op 04-12-2015 17:40:14 ]
pi_158006184
Aangezien de mouwen niet even lang zijn, en dit dus een fout van hun betreft, moet je misschien even een foto opsturen en hun aansprakelijk stellen voor de verzendkosten retour? Misschien dat ze dan wel van de wens afstappen..

Ik moet altijd met iDeal betalen op AliExpress, is paypall daar wel mogelijk?
pi_158006379
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:03 schreef Doev het volgende:
Aangezien de mouwen niet even lang zijn, en dit dus een fout van hun betreft, moet je misschien even een foto opsturen en hun aansprakelijk stellen voor de verzendkosten retour? Misschien dat ze dan wel van de wens afstappen..

Ik moet altijd met iDeal betalen op AliExpress, is paypall daar wel mogelijk?
Nee want die hebben AliPay.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158006504
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:03 schreef Doev het volgende:
Aangezien de mouwen niet even lang zijn, en dit dus een fout van hun betreft, moet je misschien even een foto opsturen en hun aansprakelijk stellen voor de verzendkosten retour? Misschien dat ze dan wel van de wens afstappen..

Ik moet altijd met iDeal betalen op AliExpress, is paypall daar wel mogelijk?
Ik heb twee foto's gemaakt en daarna was juist conclusie dat ik deze moest terugsturen. Ik kan aangeven dat ik vooraf verzendkosten vergoed wil hebben.

Enig idee hoeveel zoiets kost? Ik heb via Aliexpress gekocht, dus inderdaad iDEAL.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:54 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat heb je zelf al gevonden?
http://nl.aliexpress.com/(...)id=SB_20151204015349
http://nl.aliexpress.com/(...)hText=Folder+storage

Vwb het erugsturen van je trui. Als je me Paypal hebt betaald kunnen zij de verzendkostem voor hun rekening nemen als je er echt niet uit komt met de shop.
Die 1e link heb ik niets aan, ik heb ze namelijk wel zo al gebundeld in de tas. Maar ik zocht een specieke auto oplossing. Aangezien de bundel zo altijd op een stoel/op de grond ligt.

Die 2e link kan wel erg fijn zijn voor de bonnetjes, dit systeem kende ik niet.

Ik heb via Aliexpress gekocht, Paypal is daar geen optie.
- Met zuidelijke groet -
pi_158012587
Heb een pakketje uit China dat al sinds 20 november op deze status staat:

2015.11.20 08:44 (GMT-7): In transit (shipped by air)

Door het nieuwe geintje met PostNL dat ze helemaal niet meer bezorgen aan de deur ben ik dus bang dat die al lang ergens op een postkantoor in Nederland ligt, maar daar hoor ik dan toch bericht van te krijgen?

Pakketje komt met China Post, dus daarom helemaal vertwijfeld.
pi_158013001
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:40 schreef MeesterBier het volgende:
Heb een pakketje uit China dat al sinds 20 november op deze status staat:

2015.11.20 08:44 (GMT-7): In transit (shipped by air)

Door het nieuwe geintje met PostNL dat ze helemaal niet meer bezorgen aan de deur ben ik dus bang dat die al lang ergens op een postkantoor in Nederland ligt, maar daar hoor ik dan toch bericht van te krijgen?

Pakketje komt met China Post, dus daarom helemaal vertwijfeld.
Zelf even langs je lokale postkantoor?
pi_158013191
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:40 schreef MeesterBier het volgende:
Heb een pakketje uit China dat al sinds 20 november op deze status staat:

2015.11.20 08:44 (GMT-7): In transit (shipped by air)

Door het nieuwe geintje met PostNL dat ze helemaal niet meer bezorgen aan de deur ben ik dus bang dat die al lang ergens op een postkantoor in Nederland ligt, maar daar hoor ik dan toch bericht van te krijgen?

Pakketje komt met China Post, dus daarom helemaal vertwijfeld.
Ik heb dat probleem met 'China Post Ordinary Small Packet Plus'. Dat zijn tracking codes van 12 cijfers oid. (Bijv 02475643770) Volgens PostNL is het dan geen 'geldige' tracking code en kan die verder niet worden getracked in NL.
pi_158014425
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zelf even langs je lokale postkantoor?
Paar minuten na het schrijven donderen ze zo'n kaartje in de brievenbus. Pakketje lag er al wel een paar dagen zeiden ze daar. Vaag, maar nu wel goed gekomen dus.
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:19:46 #180
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158015452
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:17 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik heb dat probleem met 'China Post Ordinary Small Packet Plus'. Dat zijn tracking codes van 12 cijfers oid. (Bijv 02475643770) Volgens PostNL is het dan geen 'geldige' tracking code en kan die verder niet worden getracked in NL.
Die zijn idd alleen intern China.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_158017026
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:19 schreef Dromer het volgende:

[..]

Die zijn idd alleen intern China.
True maar in feiten dus compleet nutteloos. Voordeel: Ze worden wel thuis geleverd :D
pi_158030868


Heb gisteren deze IR-emitter binnengekregen. Direct buiten aan de muur gehangen en gevoed met dezelfde routeradapter waarmee de IP-camera wordt gevoed.
Voeding wordt verdeelt met een eenvoudige splitter.

Helaas ben ik teleurgesteld. De IR-LED's van de camera doen het nog beter.
De camera vraag 12V en 5 tot 7 watt (zonder of met IR cut filter) en deze emitter zou een voeding van 0.5A nodig hebben.
De adapter die ik gebruik levert theoretisch 1A dus de voeding zou theoretisch net 0.08A te weinig leveren.
Persoonlijk denk ik niet dat dat het probleem is dat de emitter zo'n beroerde output heeft.

Jammer.
pi_158031020
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

Heb gisteren deze IR-emitter binnengekregen. Direct buiten aan de muur gehangen en gevoed met dezelfde routeradapter waarmee de IP-camera wordt gevoed.
Voeding wordt verdeelt met een eenvoudige splitter.

Helaas ben ik teleurgesteld. De IR-LED's van de camera doen het nog beter.
De camera vraag 12V en 5 tot 7 watt (zonder of met IR cut filter) en deze emitter zou een voeding van 0.5A nodig hebben.
De adapter die ik gebruik levert theoretisch 1A dus de voeding zou theoretisch net 0.08A te weinig leveren.
Persoonlijk denk ik niet dat dat het probleem is dat de emitter zo'n beroerde output heeft.

Jammer.
Vervelend. Wil je de hele tuin "verlichten" of 'n bepaald object? Je zou er dan ook voor kunnen kiezen de IR-emitter dichterbij 't object te plaatsen? Ik heb er ook zo eentje en ik meende toen gelezen te hebben dat ie max. zo'n 4m reikwijdte heeft, nu lees ik dat 't zo'n 20m zou moeten zijn. Ik gebruik 'm op de slaapkamer van m'n zoon en daar werkt 't prima.

Je zou de proef op de som kunnen nemen door de emitter apart op 'n DC-voeding aan te sluiten waar wel genoeg A mee geleverd wordt. Niet toevallig nog 'n stekker liggen van 'n ander apparaat?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158031308
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vervelend. Wil je de hele tuin "verlichten" of 'n bepaald object? Je zou er dan ook voor kunnen kiezen de IR-emitter dichterbij 't object te plaatsen? Ik heb er ook zo eentje en ik meende toen gelezen te hebben dat ie max. zo'n 4m reikwijdte heeft, nu lees ik dat 't zo'n 20m zou moeten zijn. Ik gebruik 'm op de slaapkamer van m'n zoon en daar werkt 't prima.
Ik heb 'm boven de garagedeur hangen om de oprit te 'verlichten'. Oprit is zo'n 4 bij 7 meter; camera/lamp hangen aan korte zijde.

De LED's van de camera doen dit op zich prima, maar ik wilde kijken of een dergelijke aparte emitter betere resultaten zou geven.
Nou weet ik zelf ook wel dat 20M onrealistisch is, maar beter dan dit mag ook wel.
Ik heb 'm van Ebay maar product is hetzelfde als op BG en daar staan positieve reviews bij.
Als ik de IR-LED's van de camera uitzet dan geeft de emitter alleen maar een kleine spot licht op de oprit.
quote:
Je zou de proef op de som kunnen nemen door de emitter apart op 'n DC-voeding aan te sluiten waar wel genoeg A mee geleverd wordt. Niet toevallig nog 'n stekker liggen van 'n ander apparaat?
Vergeten te vertellen; van alle rommel die we in huis hebben kan ik geen extra 12V voeding meer vinden. :')
Die van de camera komt al van een oude router.
Enige voeding die ik kan vinden is 15.3V output en dat lijkt mij niet zo slim. :P
(Oh, en natuurlijk de voeding van onze huidige router maar als ik die pak is het ook zo lastig testen :+ )

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 05-12-2015 13:40:05 ]
  zaterdag 5 december 2015 @ 13:40:26 #185
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158031428
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef Iemand91 het volgende:
De camera vraag 12V en 5 tot 7 watt (zonder of met IR cut filter) en deze emitter zou een voeding van 0.5A nodig hebben.
De adapter die ik gebruik levert theoretisch 1A dus de voeding zou theoretisch net 0.08A te weinig leveren.
Persoonlijk denk ik niet dat dat het probleem is dat de emitter zo'n beroerde output heeft.
Eerlijk gezegd denk ik dat dat juist wel de reden is. Maar ja daar kom je pas achter met een een aparte voeding.
pi_158033241
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:40 schreef Erasmo het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat dat juist wel de reden is. Maar ja daar kom je pas achter met een een aparte voeding.
Toch nog een voeding gevonden; die van m'n NAS. Levert 5A dus die maar apart aan de emitter gekoppeld. NAS zit dus maar even zonder.
Vanavond testen en hopen dat het aan de voeding lag.

UPDATE: Nu getest met aparte voeding maar lichtopbrengst is gelijk/marginaal beter.
Nog steeds spotvorming/weinig spreiding van licht.
Als ik ga finetunen met de instellingen van de camera kan ik de IR-LED's van de camera wel uitzetten (wat voordelen heeft) en is het beeld ook ietwat scherper dan wanneer ik de ingebouwde LED's gebruik.
Maar de lichtopbrengst van de camera LED's is veel beter.
Dus ik denk dat ik de emitter weer weg ga halen en mijn verlies maar moet nemen.

Helaas. Want als dit nog écht een mooie bak IR-licht had gegeven had ik dat wel erg prettig gevonden. ;(
Dat dit binnenshuis wel prima werkt wil ik best geloven. Daar is de afstand een stuk kleiner en wordt het licht door de muren/objecten weerkaatst. Hier schijnt het echter op een oprit en werkt het dus gewoon niet goed genoeg. i.t.t. wat de beschrijving beweerd.

[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 05-12-2015 18:25:17 ]
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:03:01 #187
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_158038247
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:40 schreef MeesterBier het volgende:
Heb een pakketje uit China dat al sinds 20 november op deze status staat:

2015.11.20 08:44 (GMT-7): In transit (shipped by air)

Door het nieuwe geintje met PostNL dat ze helemaal niet meer bezorgen aan de deur ben ik dus bang dat die al lang ergens op een postkantoor in Nederland ligt, maar daar hoor ik dan toch bericht van te krijgen?

Pakketje komt met China Post, dus daarom helemaal vertwijfeld.
Je krijgt inderdaad de volgende dag een brief thuis dat je hem kan afhalen. Dat is bij mij al eens gebeurt en bij anderen in dit topic ook.

Verder:
Banggood heeft mij bericht een resend te doen, ben benieuwd aangezien kerst ook voor de deur staat voor heel veel mensen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 6 december 2015 @ 09:10:26 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158051121
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:12 schreef shiznuts het volgende:
Malaysian Post? Been a damn month already (new version Xiaomi BT speaker)

Al wat binnen?. Begin mij nu zorgen te maken dat mijn handschoenen niet meer komen voor de 20e :')
Oh, tis ook nog koud ook nog aan mijn handen zonder :'(!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_158051523
Iemand enig idee of dit nou een deur tot deur, of zo'n vracht tracking is?

http://www.17track.net/en(...)l?nums=FTLMY00287025

Kreeg dit van banggood, gaat om een pakketje xiaomi pistons die er nog niet gearriveerd zijn.
  zondag 6 december 2015 @ 10:40:58 #190
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158052016
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of dit nou een deur tot deur, of zo'n vracht tracking is?

http://www.17track.net/en(...)l?nums=FTLMY00287025

Kreeg dit van banggood, gaat om een pakketje xiaomi pistons die er nog niet gearriveerd zijn.
Lijkt op bulkpost code :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_158052040
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Lijkt op bulkpost code :)
flytexpress volgens mij. Kan je alleen zien als het het land uit is ofzo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 6 december 2015 @ 13:07:03 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158054397
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 09:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Al wat binnen?. Begin mij nu zorgen te maken dat mijn handschoenen niet meer komen voor de 20e :')
Oh, tis ook nog koud ook nog aan mijn handen zonder :'(!
;( Nog niet toen ik wegging ( <O) ). Maar tracking is wel aangemeld sinds 27.10 ofzo, ook lokaal geregistreerd bij PostAT, maar sindsdien foetsie. Zoals eigenlijk wel typisch voor Malaysian Post. :') :N Echt de meest verschrikkelijke dienst out there. Kun je je spul zelfs nog beter via Zweden laten reizen dunkt me. Waarom ze niet gewoon allemaal op Singapore Post overgaan en op verzoek PostNL/Netherlands Direct Mail doen..? Sub $10-stuff/onbreekbaar/non-electronics spul met CN Post.
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of dit nou een deur tot deur, of zo'n vracht tracking is?

http://www.17track.net/en(...)l?nums=FTLMY00287025

Kreeg dit van banggood, gaat om een pakketje xiaomi pistons die er nog niet gearriveerd zijn.
Flyte Express idd. https://track.aftership.com/flytexpress/FTLMY00287025 Hebben 'em waarschijnlijk gekoppeld aan een ander trackno. Verwacht alleen geen 3S-omzetting, dus ook geen door-to-door-service.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 6 december 2015 @ 13:11:16 #193
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158054507
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;( Nog niet toen ik wegging ( <O) ). Maar tracking is wel aangemeld sinds 27.10 ofzo, ook lokaal geregistreerd bij PostAT, maar sindsdien foetsie. Zoals eigenlijk wel typisch voor Malaysian Post. :') :N Echt de meest verschrikkelijke dienst out there. Kun je je spul zelfs nog beter via Zweden laten reizen dunkt me. Waarom ze niet gewoon allemaal op Singapore Post overgaan en op verzoek PostNL/Netherlands Direct Mail doen..? Sub $10-stuff/onbreekbaar/non-electronics spul met CN Post.
Hier sinds ergens in november al aangemeld :'), ben bang dat ik die order dan maar moet doneren aan de huisbaas _O-

En veel plezier in w/ :D
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:04 schreef babipangang het volgende:
Iemand die een webshop weet waar je goedkoop huidverzorgingsproducten kan kopen? Dan doel ik vooral op (scrub)cleansers.. Ik heb op vakantie begin dit jaar een Koreaanse tube cleanser gekocht en die is me zo goed bevallen voor een zeer lage prijs dat ik hoop die ergens tegen te komen, helaas heb ik de verpakking niet meer. Maar wellicht andere aziatische cleansers met dezelfde goede werking.
Doe mij binnen nu en 10 dagen even een DM, zit hier nog een dag of 14 wellicht kan ik (non-profit) iets voor je betekenen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_158055300
Iemand ervaring met de WiFi stekkers van Orvibo? Of een ander smart home systeem?

http://www.banggood.com/W(...)U-Plug-p-953743.html

Reviews zien er wel oke uit en lijkt mij een handig product als je op vakantie bent en je lichten automatisch geschakeld wil hebben.
pi_158056217
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;( Nog niet toen ik wegging ( <O) ). Maar tracking is wel aangemeld sinds 27.10 ofzo, ook lokaal geregistreerd bij PostAT, maar sindsdien foetsie. Zoals eigenlijk wel typisch voor Malaysian Post. :') :N Echt de meest verschrikkelijke dienst out there. Kun je je spul zelfs nog beter via Zweden laten reizen dunkt me. Waarom ze niet gewoon allemaal op Singapore Post overgaan en op verzoek PostNL/Netherlands Direct Mail doen..? Sub $10-stuff/onbreekbaar/non-electronics spul met CN Post.
Ik was deze week in de veronderstelling dat Malaysia post Signapore post was. Heb ik er 4 pakjes mee laten verzenden }:|
  zondag 6 december 2015 @ 15:06:44 #196
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158056974
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef shiznuts het volgende:
Waarom ze niet gewoon allemaal op Singapore Post overgaan en op verzoek PostNL/Netherlands Direct Mail doen..? Sub $10-stuff/onbreekbaar/non-electronics spul met CN Post.
Mijn laatste 3 orders van FastTech kwamen/komen met Singapore Post en zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek : trackingstatusupdates die uitblijven.
2 zijn er nog onderweg, en die al binnen is deed er toch 31 dagen over van order tot levering.
In totaal is het pakket 25 dagen onderweg geweest.
Van de andere order heeft er 1 op 4/12 volgens de tracking Singapore verlaten, dus afwachten en de laatste is enkel nog maar aangemeld voor transport.
Het zijn allebei kerstcadeau's dus ik maak me wel een héél klein beetje zorgen over op tijd zijn :D

In other news : nieuw speelgoed voor Xiaomi fans!

'n Huge 80 x 40 cm mousepad

[ Bericht 6% gewijzigd door dodge_911 op 06-12-2015 21:12:12 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 6 december 2015 @ 15:32:52 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158057800
Alweer. :P
Die heb ik al twee jaar ofzo. Komt af en toe als sneaky appearance voor in een shot... zoals:
of
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158062426
quote:
12s.gif Op zondag 6 december 2015 15:06 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

In other news : nieuw speelgoed voor Xiaomi fans!
[ afbeelding ]
'n Huge 80 x 40 cm mousepad
Die is er toch al een tijdje? Hier trouwens 4x zo goedkoop. Ook verkrijgbaar in blauw, nog goedkoper.
  maandag 7 december 2015 @ 18:10:14 #199
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158085186
Tijdje geleden hadden een aantal users hier Orico 2,5" Sata enclosures gekocht.
Eerste indrukken waren positief, maar hoe zijn ze nu?

Heb een paar laptops mogen strippen van wat ik kon gebruiken en daaraan een 5-tal HD's overgehouden, die natuurlijk een plaatsje moeten krijgen in een behuizing.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158086557
quote:
12s.gif Op maandag 7 december 2015 18:10 schreef dodge_911 het volgende:
Tijdje geleden hadden een aantal users hier Orico 2,5" Sata enclosures gekocht.
Eerste indrukken waren positief, maar hoe zijn ze nu?

Heb een paar laptops mogen strippen van wat ik kon gebruiken en daaraan een 5-tal HD's overgehouden, die natuurlijk een plaatsje moeten krijgen in een behuizing.
Nog steeds in gebruik. Stevig ding en werkt nog prima :)
  maandag 7 december 2015 @ 19:07:59 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158086918
:Y I concur.

Weet iemand of er ook een ronde EU plug naar platte EU plug bestaat?
In sommige hotels kan ik m'n laptop's power adapter niet aansteken, omdat ze alleen smalle outlets hebben. ;(
(En anders dan maar via-via, dus EU - US - EU ofzo)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158087022
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:07 schreef shiznuts het volgende:
:Y I concur.

Weet iemand of er ook een ronde EU plug naar platte EU plug bestaat?
In sommige hotels kan ik m'n laptop's power adapter niet aansteken, omdat ze alleen smalle outlets hebben. ;(
(En anders dan maar via-via, dus EU - US - EU ofzo)
Hoe bedoel je rond/plat?
  maandag 7 december 2015 @ 19:18:20 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158087270
Laptop power cord, gewoon EU rond

into EU rond female; zoiets naar EU plat (hexagon) male:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158088431
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:18 schreef shiznuts het volgende:
Laptop power cord, gewoon EU rond
[ afbeelding ]
into EU rond female; zoiets naar EU plat (hexagon) male:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Over het algemeen hebben apparaten zo'n ronde connector voor een reden: randaarde. Je zult vast wel op 1 of andere manier naar een platte kunnen, maar dat kost je je randaarde, wat nog wel eens minder bevorderlijk voor je veiligheid kan zijn. Voor een laptop zal het niet veel kwaad kunnen, maar voor andere apparaten zou ik hem dan niet gebruiken.

Ik verwacht dan ook niet dat je een adapter vindt die hiervoor bedoelt is, maar als je het echt wilt kun je gewoon bij een willekeurige bouwmarkt een stekker, contrastekker en stukje kabel kopen en zelf iets maken. Overigens lijkt dat blokje in dat plaatje linksonder het ook al te doen:

Die onderste openingen lijken wel een ronde stekker te accepteren, maar ik vraag me wel af hoe veilig dat zou zijn.
pi_158092491
Iemand een idee waar ik de originele Xiaomi Piston 2.1 kan kopen? (liefst de gouden en voor een mooie prijs). Kan ze nergens meer vinden.
pi_158098241
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Bronson_ het volgende:
Iemand een idee waar ik de originele Xiaomi Piston 2.1 kan kopen? (liefst de gouden en voor een mooie prijs). Kan ze nergens meer vinden.
De v2 zijn al tijden uit productie en niet meer te kopen bij Xiaomi. Alles wat je nu nog vind is rest-voorraad van resellers en zal wat prijs betreft niet gaan dalen.
pi_158098315
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef Bronson_ het volgende:
Iemand een idee waar ik de originele Xiaomi Piston 2.1 kan kopen? (liefst de gouden en voor een mooie prijs). Kan ze nergens meer vinden.
Bij MITB kun je ze vinden in goud en zilver, voor maar $11.99. Ook de 1More Pistons golden voor $13,99 te koop. Ik weet alleen niet of dit de echte zijn, kan iemand helpen?
pi_158098329
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:07 schreef shiznuts het volgende:
:Y I concur.

Weet iemand of er ook een ronde EU plug naar platte EU plug bestaat?
In sommige hotels kan ik m'n laptop's power adapter niet aansteken, omdat ze alleen smalle outlets hebben. ;(
(En anders dan maar via-via, dus EU - US - EU ofzo)


Van Schuko naar Europlug (CEE 7/16).
Je adapter heeft een C13 aansluiting = geaard. Kabel vervangen door eentje met een Europlug gaat dus niet. Je zal het met zo'n converter moeten doen.
pi_158098722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 02:47 schreef Kenzi het volgende:

[..]

De v2 zijn al tijden uit productie en niet meer te kopen bij Xiaomi. Alles wat je nu nog vind is rest-voorraad van resellers en zal wat prijs betreft niet gaan dalen.
Ik wil er best een euro of 20/25 voor betalen, maar geen idee waar. Zoals Dennis zei, http://www.miniinthebox.c(...)-6plus_p4417204.html

Maar of dit de echte zijn?
pi_158098742
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 08:05 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Ik wil er best een euro of 20/25 voor betalen, maar geen idee waar. Zoals Dennis zei, http://www.miniinthebox.c(...)-6plus_p4417204.html

Maar of dit de echte zijn?
die op de foto wel in ieder geval, maar of je ook echte ontvangt dat kan ik je niet zeggen :)

Maar waarom wil je perse de v2 ? Als je er 20-25e voor wil neer leggen kan je ook de nieuwe Hybrids halen.

Heb je een verbeterde sound signature van de v2 met het comfort van de v3.
pi_158098839
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 08:10 schreef Kenzi het volgende:

[..]

die op de foto wel in ieder geval, maar of je ook echte ontvangt dat kan ik je niet zeggen :)

Maar waarom wil je perse de v2 ? Als je er 20-25e voor wil neer leggen kan je ook de nieuwe Hybrids halen.

Heb je een verbeterde sound signature van de v2 met het comfort van de v3.
Toevallig zat ik net over die Hybride te lezen. Is het geluid dus beter dan de v2?
pi_158098915
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 08:30 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Toevallig zat ik net over die Hybride te lezen. Is het geluid dus beter dan de v2?
Er zijn een paar geluidsexperts hier die vast wel hun mening willen geven.
Zelf heb ik de v2, v3 en hybrids getest.

De hybrids hebben door het gebruik van 2 verschillende drivers een beter geluid dan de v3 waarvan de meeste zeiden dat ze de bass misten.
Op Head-Fi kan je er heel technisch verhaal over lezen.
http://www.head-fi.org/t/(...)ead-piston-successor

quote:
Conclusion: In terms of sound signature, Xiaomi is definitely looking to improve upon the V-shaped legacy of Pistons 2.0. The hybrid drivers bring a lot to the table, and definitely give a sound that’s usually only found a much more expensive IEMs.
daar kunnen de meeste reviewers zich tot nu toe wel in vinden.
  dinsdag 8 december 2015 @ 10:19:33 #213
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158099996
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 08:41 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Er zijn een paar geluidsexperts hier die vast wel hun mening willen geven.
Zelf heb ik de v2, v3 en hybrids getest.

De hybrids hebben door het gebruik van 2 verschillende drivers een beter geluid dan de v3 waarvan de meeste zeiden dat ze de bass misten.
Op Head-Fi kan je er heel technisch verhaal over lezen.
http://www.head-fi.org/t/(...)ead-piston-successor

[..]

daar kunnen de meeste reviewers zich tot nu toe wel in vinden.
Heb ze hier liggen, review komt nog.. een keer ;) Maar tot nu toe ben ik het redelijk met die comment eens. Alleen persoonlijk vind ik de bass bij sommige nummers echt een beetje te veel doorkomen. Maar overall zijn het wel goede doppen voor die prijs ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 11:56:21 #214
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_158101877
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 08:30 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Toevallig zat ik net over die Hybride te lezen. Is het geluid dus beter dan de v2?
Bij banggood met FOKNLBG $19,-
Ik heb ze ook maar besteld :@
pi_158103688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:56 schreef noodgang het volgende:

[..]

Bij banggood met FOKNLBG $19,-
Ik heb ze ook maar besteld :@
Thanks! Heb ze hier ook besteld nu. Zat eerst bij ibuygou te kijken maar daar waren ze 24 euro en een levering tussen de 20 en 40 dagen. Nu bij banggood voor ongeveer 18/19 euro en 7-10 dagen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:10:30 #216
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158106360
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:56 schreef noodgang het volgende:

[..]

Bij banggood met FOKNLBG $19,-
Ik heb ze ook maar besteld :@
Check! Ook besteld. Via Paypal kwam het neer op 18 euro. (slechte koers en pp-opslag denk ik)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_158108870
Iemand in het bezit van sades a60 win10 drivers?
:]
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:09:17 #218
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158108919
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:07 schreef wootahH het volgende:
Iemand in het bezit van sades a60 win10 drivers?
Hier? http://www.sades.cc/downlist/?109_1.html

Edit: http://www.sades.cn/Sadesdrivers/SADESWIN10.rar dit linkje werkt wel ;)

[ Bericht 19% gewijzigd door tokko1 op 08-12-2015 17:38:29 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_158109095
quote:
die had ik wel gevonden. Maar de links zijn allemaal dood : (
:]
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:27:13 #220
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158110562
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:10 schreef Dromer het volgende:

[..]

Check! Ook besteld. Via Paypal kwam het neer op 18 euro. (slechte koers en pp-opslag denk ik)
Ik meen bij Tinydeal ze nog 'n halve euro goedkoper gezien te hebben.
Maar dat ga je bijna altijd hebben, denk ik.
Hoeveel shops checken jullie gemiddeld voor de béste prijs?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158111070
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:56 schreef noodgang het volgende:

[..]

Bij banggood met FOKNLBG $19,-
Ik heb ze ook maar besteld :@
Ook besteld maar met coupon 3706ac
Totaal 16,- betaald!
pi_158111126
Ben op zoek naar een telefoonlader voor in de auto. Nou heeft BG wel een leuke Blitzwolf in de pre-order maar dat gaat nog lang duren voordat die verzonden/ontvangen gaat worden.
Hij heeft had nu zoiets trouwens.
Iemand tips/aanraders?
  dinsdag 8 december 2015 @ 18:48:38 #223
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_158111168
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:46 schreef Iemand91 het volgende:
Ben op zoek naar een telefoonlader voor in de auto. Nou heeft BG wel een leuke Blitzwolf in de pre-order maar dat gaat nog lang duren voordat die verzonden/ontvangen gaat worden.
Hij heeft had nu zoiets trouwens.
Iemand tips/aanraders?
Rene had er laatst eentje gereviewed:
CHI / [Review] Blitzwolf auto oplader, 4 poorts, 9.2A / 51W / quallcomm poor
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_158111413
quote:
Die heb ik gezien maar als je geen 4 poorten nodig hebt is het beetje een lomp ding.
En dan zou je ook nog een deze kunnen denken.

Denk dat ik dezelfde maar weer bestel (die hij nu ook had).
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:11:15 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158111712
Hum, nu wel benieuwd naar die hybrids. Had ze ook al wel verwacht, maar zie net dat Geekbuying ze gewoon nog altijd niet verstuurd heeft. ;( That explains. Morgen weer naar huis. Ben benieuwd of er nog iets in de brievenbus/op het postkantoor ligt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158112608
Ook de Xiaomi Hybrids gekocht :D
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:56:01 #227
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158113131
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:27 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik meen bij Tinydeal ze nog 'n halve euro goedkoper gezien te hebben.
Maar dat ga je bijna altijd hebben, denk ik.
Hoeveel shops checken jullie gemiddeld voor de béste prijs?
Ik kijk meestal bij een prijsvergelijkingssite. Chinaprices.us
Maar in geval van kleine prijsverschillen of als er veel nep in omloop is, neig ik snel naar Banggood. (als ik écht zeker wil zijn taobao, maar dat valt doorgaans wat duurder uit)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:36:47 #228
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_158116866
http://www.aliexpress.com(...)12V/32360612599.html

Vandaag deze set binnen gehad, leuk spul! :Y
Geeft ook een veel mooiere wit dan een normale RGB-strip.
pi_158123792
na 5 weken eindelijk me miband binnen *O*
pi_158123923
Zo te zien kun je ook een hoop HDMI kabels krijgen in China, iemand toevallig al degelijke kabels besteld uit china zo ja een linkje? :)
  woensdag 9 december 2015 @ 09:39:58 #231
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158123989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:34 schreef Questular het volgende:
Zo te zien kun je ook een hoop HDMI kabels krijgen in China, iemand toevallig al degelijke kabels besteld uit china zo ja een linkje? :)
Gewoon voor 'n paar euro in de Action halen, man...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158124792
Ik denk dat ik ben opgelicht door een verkoper van Alieexpress. Weet iemand dat dit een vervoerder is in China http://www.js-exp.com/ want mij lijkt het meer op een slechte kopie van DHL website.
  woensdag 9 december 2015 @ 10:55:06 #233
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158124952
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:34 schreef Questular het volgende:
Zo te zien kun je ook een hoop HDMI kabels krijgen in China, iemand toevallig al degelijke kabels besteld uit china zo ja een linkje? :)
Ik heb wel eens een 10-metertje gehaald van Ebay maar voor normale lengtes kun je het beste gewoon naar de Action gaan.
pi_158126066
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:34 schreef Questular het volgende:
Zo te zien kun je ook een hoop HDMI kabels krijgen in China, iemand toevallig al degelijke kabels besteld uit china zo ja een linkje? :)
Ik heb een paar keer een langere kabel op Aliexpress besteld. Werkten prima.
De standaard kabels kun je gewoon bij de Action of Big Bazaar halen. Let wel op dat er soms bij heel goedkope kabels geen audi return channel aanwezig is. Let dus even op dat je een ARC 1.4 [a] kabel koopt. Die van de Action zijn iig 1.4.
pi_158127106
Iemand intussen die Xiaomi Speaker al binnen gehad van Banggood? Tering zeg, wat duurt dat lang.

Uit de sinterklaasaanbieding, meen ik me te herinneren.
pi_158127747
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:08 schreef Shefkee het volgende:
Iemand intussen die Xiaomi Speaker al binnen gehad van Banggood? Tering zeg, wat duurt dat lang.

Uit de sinterklaasaanbieding, meen ik me te herinneren.
Ik wacht ook al een maand op een bestelling van BG. Latere bestellingen van BG en AE heb ik al binnen...
  woensdag 9 december 2015 @ 15:36:23 #237
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158129560
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:36 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)12V/32360612599.html

Vandaag deze set binnen gehad, leuk spul! :Y
Geeft ook een veel mooiere wit dan een normale RGB-strip.
Ik heb net nog zo 'n strip binnengekregen.
Ook RGBW, maar zwarte PCB en geen meegeleverde controllers (ik had nog milight controllers liggen) Hij hangt al op z'n plek, achter 'n boekenplank achter m'n bed :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 9 december 2015 @ 16:04:01 #238
164283 Luco
Buongiorno!
pi_158130140
Die strips kan je dus op maat "knippen" zie ik? Iemand ook linkje naar losse controllers?
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_158131243
Enige wat ik nog niet heb uit china geloof ik. RGB(W) Ledstrips er is zoveel keuzes dat ik zelf niet meer weet wat ik nodig heb, en welke nou goed zijn etc :P..
  woensdag 9 december 2015 @ 16:59:47 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_158131399
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die heb ik gezien maar als je geen 4 poorten nodig hebt is het beetje een lomp ding.
En dan zou je ook nog een deze kunnen denken.

Denk dat ik dezelfde maar weer bestel (die hij nu ook had).
Heb nu deze thuis liggen:
http://www.dx.com/nl/p/tr(...)-411474#.VmhO9fmLSUk
Kan hem niet testen natuurlijk :D. Maar goed, het is hij flink in de aanbieding was, de normale prijs is veel te hoog.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:44 schreef Lazvic het volgende:
Ik denk dat ik ben opgelicht door een verkoper van Alieexpress. Weet iemand dat dit een vervoerder is in China http://www.js-exp.com/ want mij lijkt het meer op een slechte kopie van DHL website.
En waarom kan dat geen regionale transporteur zijn die gewoon leentje-buur heeft gedaan bij DHL voor de layout ;). Zou zelf nog zeker niet in paniek raken.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:04 schreef Luco het volgende:
Die strips kan je dus op maat "knippen" zie ik? Iemand ook linkje naar losse controllers?
Ja, vaak om de 3 leds kan je knippen. Losse klik connectors heb je zat bij Banggood, maar die laten wel eens wat te wensen over dacht ik (solderen = beter).
--> http://dodgereviews.tweak(...)e-ledstrips-en-stuff
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_158131551
quote:
[..]

En waarom kan dat geen regionale transporteur zijn die gewoon leentje-buur heeft gedaan bij DHL voor de layout ;). Zou zelf nog zeker niet in paniek raken.

[..]

Nee klopt het was inderdaad een regionale verzender. Raakte iets in paniek gezien de feit ik niks over hun kon vinden en de vreemden antwoorden van de seller die telkens een verkeerde code gaf.
  woensdag 9 december 2015 @ 17:51:23 #242
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158132231
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:59 schreef RobertNL het volgende:
Ja, vaak om de 3 leds kan je knippen. Losse klik connectors heb je zat bij Banggood, maar die laten wel eens wat te wensen over dacht ik (solderen = beter).
--> http://dodgereviews.tweak(...)e-ledstrips-en-stuff
I concur. Laat die connectors en leer solderen :)
Ik heb hier nu alle connectors vervangen door zelfgesoldeerde verbindingen, omdat die connectors na verloop van tijd slecht contact beginnen geven en dan beginnen je strips bij de minste vibratie te knipperen. Laat me er wel bijzeggen dat je net de moeilijkste eruit hebt gekozen om te solderen, maar als het een redneck met oorlogshanden als ik lukt om die 5 kleine pads te solderen, gaat jou dat zeker ook lukken :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158134560
China post untracked is weer eens op dreef :D Een shirt vorige week woensdag besteld, vandaag binnen.
pi_158135996
10M rgb led strip 5050 waterproof 2*5m smd strip lighting +44 key IR remote controller +DC12V 5A Power Adapter WLED53
http://www.aliexpress.com(...)mote/1858936931.html
(from AliExpress Android)

Deze besteld en binnen gekregen. Werkt goed. Ben nog wel op zoek naar een betrouwbare voeding voor een redelijke prijs.

Ik wil in mijn garage boven alle voorraad planken een led strip hangen welke ik met een schakelaar aan kan doen.

Moet dus wel veilig zijn. Wat zouden juie doen?
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 20:53:07 #245
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_158137324
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:30 schreef davedavy het volgende:
China post untracked is weer eens op dreef :D Een shirt vorige week woensdag besteld, vandaag binnen.
Telefoonhoesje hier ook binnen een week via dx :D
pi_158138099
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:14 schreef Skiet het volgende:
10M rgb led strip 5050 waterproof 2*5m smd strip lighting +44 key IR remote controller +DC12V 5A Power Adapter WLED53
http://www.aliexpress.com(...)mote/1858936931.html
(from AliExpress Android)

Deze besteld en binnen gekregen. Werkt goed. Ben nog wel op zoek naar een betrouwbare voeding voor een redelijke prijs.

Ik wil in mijn garage boven alle voorraad planken een led strip hangen welke ik met een schakelaar aan kan doen.

Moet dus wel veilig zijn. Wat zouden juie doen?
Er wordt hier altijd gewaarschuwd voor onveilige Chinese meuk adapters, dus het lijkt me dat dat nu niet anders is....

Ik zag die rollen ook bij de action liggen http://static.voordeelmuis.nl/img/jpg/1487/1487497.jpg
Misschien is dat een optie?

[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 09-12-2015 21:16:43 (http://static.voordeelmuis.nl/img/jpg/1487/1487497) ]
  woensdag 9 december 2015 @ 21:53:44 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158139193
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:08 schreef Shefkee het volgende:
Iemand intussen die Xiaomi Speaker al binnen gehad van Banggood? Tering zeg, wat duurt dat lang.

Uit de sinterklaasaanbieding, meen ik me te herinneren.
Ja, pfff Malaysian... :N :|W
Maarrrr! We hebben leven in de brouwerij! Om 09:26 de status dat 'ie in het land is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 9 december 2015 @ 22:15:56 #248
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_158139908
quote:
12s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb net nog zo 'n strip binnengekregen.
Ook RGBW, maar zwarte PCB en geen meegeleverde controllers (ik had nog milight controllers liggen) Hij hangt al op z'n plek, achter 'n boekenplank achter m'n bed :)
Maar RGBW is een verademing in vergelijking met RGB :Y
pi_158140798
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, pfff Malaysian... :N :|W
Maarrrr! We hebben leven in de brouwerij! Om 09:26 de status dat 'ie in het land is.
Ik had BG gemailed tijdje geleden, kreeg ik ineens een trackingnr van FlytExpress. Ligt pakketje al sinds 5 November in London..

En ook geen statusupdate :( . Eigenlijk de speaker waar ik het meest benieuwd naar ben.
  woensdag 9 december 2015 @ 23:07:49 #250
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158141391
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:15 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Maar RGBW is een verademing in vergelijking met RGB :Y
Yep! Ik ben hier ook alle RGB's aan het vervangen door RGBW's, zodat ik van dat lelijke witte licht af ben :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 9 december 2015 @ 23:48:27 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158142493
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:44 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Ik had BG gemailed tijdje geleden, kreeg ik ineens een trackingnr van FlytExpress. Ligt pakketje al sinds 5 November in London..

En ook geen statusupdate :( . Eigenlijk de speaker waar ik het meest benieuwd naar ben.
Mijn laatst bekende status hiervoor was van 27.10. :')
't Is dat ik het te druk heb om ook nog ongeduldig te zijn en na te vragen. En bij Malaysian Pos weet je toch dat het ergens boven de oceaan verdwijnt om twee maanden later ofzo eens ergens aan te spoelen. ( :X #toosoon ;( ). De laatste tijd zijn ze nogal happig op het inklaren ineens... en dat duurt tegenwoordig ook anderhalve week ofzo. Dus heel snel zal ik 'em niet in huis hebben ben ik bang.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158145766
Mijn flyexpress ding is dus ook al vanaf 8 nov in Nederland. http://www.17track.net/en/track?nums=FTLMY00287025

Zojuist mn geld terug gehad van Banggood.

Besteld op 24-10.
pi_158147865
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn flyexpress ding is dus ook al vanaf 8 nov in Nederland. http://www.17track.net/en/track?nums=FTLMY00287025

Zojuist mn geld terug gehad van Banggood.

Besteld op 24-10.
Ik hoor ook net van BG dat mijn bestelling op 9 nov al in NL is aangekomen. Ze vragen me om nog een week te wachten en en dan krijg ik ook mijn geld terug als het niet geleverd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 10-12-2015 18:28:20 ]
pi_158147928
Eind oktober een kerstkaart besteld op Banggood. Nu nóg niet bezorgd. Komop zeg!
- Met zuidelijke groet -
pi_158148324
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:22 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik hoor ook net van BG dat mijn bestelling op 9 nov al in NL. Ze vragen me om nog een week te wachten en en dan krijg ik ook mijn geld terug als het niet geleverd is.
Ik vraag me echt af waar die meuk dan ligt in Nederland. Of zou BG gewoon een willekeurig nummertje sturen van zo'n batch vracht?
pi_158148543
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
aag me echt af waar die meuk dan ligt in Nederland. Of zou BG gewoon een willekeurig nummertje sturen van zo'n bat
mijn mi band die 2 nov is verzonden en 9 nov is aangekomen in nl is ook pas eergister binnen gekomen en heeft er 5 weken over gedaan.

Een horloge die 10 nov is besteld was 17nov al binnen.

Dus er is iets mis gegaan ofzo in die tijdsperiode..
pi_158153958
Dit is natuurlijk wel gunstig qua prijs als je een flinke LED strip wilt gaan neerleggen...

http://www.replacedirect.(...)10a/pn/ea11003a.html
  donderdag 10 december 2015 @ 17:21:21 #258
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_158153998
eindelijk deze besteld _O_
http://www.banggood.com/B(...)eaker-p-1004190.html

Doe nu met een JBL Go, maar die is mono en toch te zacht voor wat ik zoek
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_158154059
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:11 schreef shiznuts het volgende:
Hum, nu wel benieuwd naar die hybrids. Had ze ook al wel verwacht, maar zie net dat Geekbuying ze gewoon nog altijd niet verstuurd heeft. ;( That explains. Morgen weer naar huis. Ben benieuwd of er nog iets in de brievenbus/op het postkantoor ligt.
Ik dus een contact opnemen en zeggen 'annuleer die zooi maar, ik heb 'em al elders besteld', zeggen ze: 'sorry about to tell you we have shipped it for you'. Dacht typisch weer... gaan ze 'em alsnog opsturen. Maar ze hadden 'em dus al opgestuurd, alleen de status niet geüpdatet in het systeem ofzo. Want..:



... maar wel kudt weer. :') Want die andere toko was wel rap met updaten en is daar al de deur uit.

Neways. Maar ff een luistersessie doen...
- comfort fit (Piston V3/Brainwavz Beta-like)... ^O^ eerste indruk idd nice sound (Piston V2, bass tikkeltje uitgesmeerd). :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 10-12-2015 17:33:54 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158154496
Heb ik de review van het alarmsysteem al gemist
  donderdag 10 december 2015 @ 18:15:51 #261
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158155041
Xiaomi zal nu trouwens wel een aardige hit hebben gescoord met hun luchtfilter.
  donderdag 10 december 2015 @ 19:41:09 #262
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158157251
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:25 schreef shiznuts het volgende:
Want die andere toko was wel rap met updaten en is daar al de deur uit.
Arme jij! 2paar Hybrids... 't Is 'n schande! 'n Schande zeg ik je! Dat zoiets nog màg! :W
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158157478
Ja. Dacht dat het ook een China-regeling was dat je er ook maar 1 mocht hebben. Wil natuurlijk niet illegaal bezig zijn.
Maar krijg net binnen dat twee de nieuwe max is. Pfoe. Gelukkig maar...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 10 december 2015 @ 20:06:26 #264
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158158039
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef shiznuts het volgende:
Ja. Dacht dat het ook een China-regeling was dat je er ook maar 1 mocht hebben. Wil natuurlijk niet illegaal bezig zijn.
Maar krijg net binnen dat twee de nieuwe max is. Pfoe. Gelukkig maar...
Dus jij ook al onder de bescherming van Xin Ang Xo Ping... *doet secret handshake*
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158160377
Op eBay wat besteld, eddiestore2008. Krijg ik een envelop van banggood :')

Dropshipping of zou t banggood zijn?
  donderdag 10 december 2015 @ 22:02:16 #266
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158161662
Vreemd.. FOKNLBG doet het niet meer :'(

* BANGGOOD - This coupon is not available for limited offer products.

Zou het toch gewoon moeten doen op de Xiaomi Hybrid ?
Ik ben geil
pi_158161810
Hij is dan ook al afgeprijsd... en zoals de spoiler 'Discount' zegt:
quote:
Let op! Korting werkt vaak niet op producten die al afgeprijsd zijn of wanneer het om een pre-order gaat.
Worth a try misschien:
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:44 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ook besteld maar met coupon 3706ac
Totaal 16,- betaald!
Misschien kun je die 1x per account gebruiken (je moet inloggen) bovenop het al afgeprijsde artikel?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158162187
Ligt het aan mij of is Banggood langzaam geworden met verzenden van goederen?
pi_158162279
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:27 schreef Lazvic het volgende:
Ligt het aan mij of is Banggood langzaam geworden met verzenden van goederen?
Iedereen koopt nu nog in China zijn laatste kerstcadeau's. Is normaal. Volgende maand zal alles wel terug in orde zijn ;)
  donderdag 10 december 2015 @ 22:38:23 #270
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158162390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:32 schreef Jonmen het volgende:
Iedereen koopt nu nog in China zijn laatste kerstcadeau's.
Mag je een cadeau voor jezelf ook kerstcadeau noemen? :)
Door de positieve reacties hier en daar uiteindelijk gezwicht en ook 'n setje Hybrid's besteld bij BG. De punten die ik bij mekaar gesprokkeld had tijdens die raddraaiactie hebben ervoor gezorgd dat ik 'm voor ¤15,65 heb kunnen bestellen :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_158162406
quote:
12s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:38 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Door de positieve reacties hier en [url=[http://gathering.tweakers(...)es/1625122/last]daar[/url] uiteindelijk gezwicht en ook 'n setje Hybrid's besteld bij BG. De punten die ik bij mekaar gesprokkeld had tijdens die raddraaiactie hebben ervoor gezorgd dat ik 'm voor ¤15,65 heb kunnen bestellen :D
Ik heb ook de Hybrid gekocht en nu geduldig afwachten tot ik ze krijg.
pi_158162420
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Hij is dan ook al afgeprijsd... en zoals de spoiler 'Discount' zegt:

[..]

Worth a try misschien:

[..]

Misschien kun je die 1x per account gebruiken (je moet inloggen) bovenop het al afgeprijsde artikel?
Ja met die coupon krijg je nog 2.80 dollar extra korting.
Dus ipv 19.97 word de prijs 17.17 dollar
pi_158162506
quote:
12s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:38 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Mag je een cadeau voor jezelf ook kerstcadeau noemen? :)
Door de positieve reacties hier en daar uiteindelijk gezwicht en ook 'n setje Hybrid's besteld bij BG. De punten die ik bij mekaar gesprokkeld had tijdens die raddraaiactie hebben ervoor gezorgd dat ik 'm voor ¤15,65 heb kunnen bestellen :D
Fcourse! Ben zelf nog wat aan het zie wat ik voor mezelf zou kunnen kopen (13de maand gekregen). Maar ik heb geen ideeen :( heb in mijn eerste 2 jaar alles al gekocht :+ :D

De orice HDD enclosure. Is 7 euro daar de normale prijs van?
  donderdag 10 december 2015 @ 23:07:26 #274
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158163051
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:45 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Fcourse! Ben zelf nog wat aan het zie wat ik voor mezelf zou kunnen kopen (13de maand gekregen). Maar ik heb geen ideeen :( heb in mijn eerste 2 jaar alles al gekocht :+ :D

De orice HDD enclosure. Is 7 euro daar de normale prijs van?
Checkte ik gisteren ook, heb er nog 'n paar nodig, maar geld op mijn prepaid CC zetten duuuuuurt, dus ik moet nog ff wachten met die te bestellen... Als ik goed geteld heb, heb ik 5 van die dingen nodig, en dan is die 7¤ wel hééél aantrekkelijk qua prijs...
Telkens ik me heb voorgenomen minder random crap te bestellen is er toch altijd wel weer een reden om tóch te gaan Chinashoppen :) Eerst vapen, nu weer Orico spul :D Maar dat heb ik dan ook echt nodig O-)

[ Bericht 4% gewijzigd door dodge_911 op 10-12-2015 23:12:58 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 10 december 2015 @ 23:18:22 #275
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158163389
Iemand die betere/goedkopere wegwerp hookah/shisha pennen kent?

Heb deze nu gevonden: LINK - ¤ 2,16 / stuk

Ik wil ze wel met zo een metalen mondstukje :*
Ik ben geil
  donderdag 10 december 2015 @ 23:48:33 #276
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_158164257


Ik heb na de large (veel te dik) en medium toch eens de small besteld om te testen.
Small zit eigenlijk ook goed in mijn oren. Misschien een tikkie minder vast en minder isolatie maar genoeg om te gapen zonder de seal te verliezen en een stuk comfortabeler. Heel apart want ze zijn een stuk kleiner dan medium. Een stuk handiger in situaties waar je regelmatig je doppen uit je oren moet halen.

Nog wat extra small besteld. :Y)

http://www.aliexpress.com(...)s-3/32469980958.html
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:15:27 #277
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158168461
Nou.. tablets krijg ik écht niet meer langs de douane, waar telefoons altijd goed gaan. Nu al de 5e op rij onderschept. Gelukkig houd ik er al rekening mee bij bepaling prijs/kwaliteit. Geinige is dat Gearbest de echte waarde op de verklaring heeft gezet, maar dat ze dat blijkbaar niet geloven bij PostNL. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_158168776
Kan iemand mij vertellen hoe dat figuurtje heet die je vaak bij reviews ziet? Dat dozenpoppetje bedoel ik dan.. Kan er echt niet op komen, maar vond m wel grappig. Dus toch even rondkijken :)
pi_158168835
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:15 schreef Dromer het volgende:
Nou.. tablets krijg ik écht niet meer langs de douane, waar telefoons altijd goed gaan. Nu al de 5e op rij onderschept. Gelukkig houd ik er al rekening mee bij bepaling prijs/kwaliteit. Geinige is dat Gearbest de echte waarde op de verklaring heeft gezet, maar dat ze dat blijkbaar niet geloven bij PostNL. :P
PostNL gelooft niks, enkel de douane gaat daarover ;)
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:52:32 #281
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_158169021
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:36 schreef Doev het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dat figuurtje heet die je vaak bij reviews ziet? Dat dozenpoppetje bedoel ik dan.. Kan er echt niet op komen, maar vond m wel grappig. Dus toch even rondkijken :)
Danbo(ard)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:02:50 #282
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_158170088
Heb inmiddels het horloge binnen, echter heb ik de verkeerde kleur ontvangen :'). Het gaat niet zo lekker bij Banggood de laatste tijd heb ik het idee.

Tevens nog een ander horloge ontvangen met een haartje aan de binnenkant. Helft van mijn geld teruggevraagd en gekregen. Vanavond maar even knutselen en nooit meer iets lopen bij die partij.

Iets met China dingen
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:06:16 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158170120
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 23:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mijn laatst bekende status hiervoor was van 27.10. :')
't Is dat ik het te druk heb om ook nog ongeduldig te zijn en na te vragen. En bij Malaysian Pos weet je toch dat het ergens boven de oceaan verdwijnt om twee maanden later ofzo eens ergens aan te spoelen. ( :X #toosoon ;( ). De laatste tijd zijn ze nogal happig op het inklaren ineens... en dat duurt tegenwoordig ook anderhalve week ofzo. Dus heel snel zal ik 'em niet in huis hebben ben ik bang.
lol, volgens mij moet ik vaker zeggen dat m'n pakjes nog niet in zicht zijn... 8)7 zul je ook nu weer net zien:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_158170490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb inmiddels het horloge binnen, echter heb ik de verkeerde kleur ontvangen :'). Het gaat niet zo lekker bij Banggood de laatste tijd heb ik het idee.

Tevens nog een ander horloge ontvangen met een haartje aan de binnenkant. Helft van mijn geld teruggevraagd en gekregen. Vanavond maar even knutselen en nooit meer iets lopen bij die partij.

Iets met China dingen
Ach dat hoort erbij joh. Net twee dingen van AE ontvangen [maand over gedaan]. 1e verkeerde kleur en bij 2e [vinyl plaktekst] ontbreken letters.
Lossen ze altijd wel netjes op bij AE, alleen jammer dat ik weer een paar weken moet wachten.

Ik had ook nog iets voor mijn vader besteld via AE en dat was in 8 dagen binnen.

Welke horloges heb je binnen gekregen?

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 11-12-2015 14:08:58 ]
pi_158171216
quote:
Thanks!
  vrijdag 11 december 2015 @ 15:05:26 #286
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_158172434
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:40 schreef J.B. het volgende:

[..]

PostNL gelooft niks, enkel de douane gaat daarover ;)
Denk je? PostNL verzorgt de inklaring voor de douane volgens mij.

http://www.postnl.nl/ontv(...)-uit-het-buitenland/
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 11 december 2015 @ 16:11:21 #287
97745 Thorical
finding a way
pi_158173919
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn flyexpress ding is dus ook al vanaf 8 nov in Nederland. http://www.17track.net/en/track?nums=FTLMY00287025

Zojuist mn geld terug gehad van Banggood.

Besteld op 24-10.
Her lijkt wel of er een hele container weg is.
Hier ook op 24/10 besteld goederen moeten volgens banggood al in oktpber in Nederland zijn maar niets ontvangen.
Nog ff een week wachten volgens Betty maar ik verwacht niets meer. Kunnen ze vppr een resend zorgen.
pi_158179392
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, pfff Malaysian... :N :|W
Maarrrr! We hebben leven in de brouwerij! Om 09:26 de status dat 'ie in het land is.
Ik heb gisteren ook eindelijk mijn Maleisische pakket gekregen. Nog één te gaan ;(
pi_158179601
Ze zullen in China zekers geen leuke (betaalbare) storm glazen
en Galileo thermometers hebben? :P
pi_158182872
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:41 schreef Iemand91 het volgende:
Ze zullen in China zekers geen leuke (betaalbare) storm glazen
en Galileo thermometers hebben? :P[ afbeelding ]
Schaam je, ketter!
You can't be late if you don't show up.
pi_158191842
Vandaag m'n 2e bikelight binnen op usb. Zijn ze vergeten de stieken mee te sturen om vast te zetten op t frame.

Dus maar weer aan 't mailen, moeilijk moeilijk. Of ik geen 2e licht nodig heb, dan sturen ze me 'n extra setje stieken. Nee dus. Na 10x over en weer en steeds wat meer kortaf (zelfs al 1,- refund beloofd) was ie er klaar mee en heeft 't pakketje toch opgestuurd.

Hopelijk op tijd binnen om nog feedback te geven en niet dat die periode voorbij gaat en ik 't niet binnen krijg (want dat zie ik ook nog wel gebeuren).

Ik krijg ze niet gevonden, iemand 'n idee waar ik de oranje dingen evt. kan bestellen mocht 't nodig zijn?

"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:18:19 #292
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_158192045
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n 2e bikelight binnen op usb. Zijn ze vergeten de stieken mee te sturen om vast te zetten op t frame.

Dus maar weer aan 't mailen, moeilijk moeilijk. Of ik geen 2e licht nodig heb, dan sturen ze me 'n extra setje stieken. Nee dus. Na 10x over en weer en steeds wat meer kortaf (zelfs al 1,- refund beloofd) was ie er klaar mee en heeft 't pakketje toch opgestuurd.

Hopelijk op tijd binnen om nog feedback te geven en niet dat die periode voorbij gaat en ik 't niet binnen krijg (want dat zie ik ook nog wel gebeuren).

Ik krijg ze niet gevonden, iemand 'n idee waar ik de oranje dingen evt. kan bestellen mocht 't nodig zijn?

[ afbeelding ]
Banggood of fasttech zou ze wel moeten hebben.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:21:16 #293
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158192086


Iemand ervaring met dit soort bouwpakketten?
pi_158192214
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:18 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Banggood of fasttech zou ze wel moeten hebben.
http://www.banggood.com/W(...)-Holder-p-49389.html

Ben alleen bang dat die te groot is :{

Bij Fasttech kan ik zo 1-2-3 niks vinden.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158195286
Hoppa nieuw record, 7 december via aliexpress 2 screen protectors besteld voor me mi4c en vandaag binnen. Kwam het allemaal maar zo snel
pi_158196976
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag m'n 2e bikelight binnen op usb. Zijn ze vergeten de stieken mee te sturen om vast te zetten op t frame.

Dus maar weer aan 't mailen, moeilijk moeilijk. Of ik geen 2e licht nodig heb, dan sturen ze me 'n extra setje stieken. Nee dus. Na 10x over en weer en steeds wat meer kortaf (zelfs al 1,- refund beloofd) was ie er klaar mee en heeft 't pakketje toch opgestuurd.

Hopelijk op tijd binnen om nog feedback te geven en niet dat die periode voorbij gaat en ik 't niet binnen krijg (want dat zie ik ook nog wel gebeuren).

Ik krijg ze niet gevonden, iemand 'n idee waar ik de oranje dingen evt. kan bestellen mocht 't nodig zijn?

[ afbeelding ]
Heb je een linkje?
pi_158197730
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:47 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb je een linkje?
http://r.ebay.com/asPwvX
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158197813
quote:
Thanks, ga hem bestellen. Heb nu echt een mager lampje op mijn fiets.

Is dit wel geschikt voor de stad of is het te fel? En klopt het dat ze hij op 4X 18650 werkt? Dat lijkt me wat veel haha. Die 18650 kan je met een USB aansluiting op de lamp opladen als ik het goed begrijp.
pi_158198613
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:32 schreef Skiet het volgende:

[..]

Thanks, ga hem bestellen. Heb nu echt een mager lampje op mijn fiets.

Is dit wel geschikt voor de stad of is het te fel? En klopt het dat ze hij op 4X 18650 werkt? Dat lijkt me wat veel haha. Die 18650 kan je met een USB aansluiting op de lamp opladen als ik het goed begrijp.
Hij is echt fel, misschien dat 't meevalt als je 'm een meter voor je fiets op de grond richt. Er zitten 3 modes op fel - minder fel - stroboscoop. Je moet iets van 'n powerbank of zo aansluiten op 't ding, anders werkt de lamp niet.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158200135
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

lol, volgens mij moet ik vaker zeggen dat m'n pakjes nog niet in zicht zijn... 8)7 zul je ook nu weer net zien:
[ afbeelding ]
Wow Dat ding is epic!
Heb je hem al?
pi_158200148
1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')