ik heb ook genoeg gelezen, dat ik het niet eens ga proberen om bij gb te bestellen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, Gearbest is helemaal top. Ooo wacht
Die komen gewoon met PostNL (Brievenbuspost tenzij dat niet past, dan niet gelinkt aan de originele code met een 3SIM code).quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
in een dm zeiden ze tegen mij dat ze dat niet deden. Mijn tracking is BLVS13763XXX000XXXXX
Zie het probleem nog niet echt...quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:10 schreef bd-casemod het volgende:
ik heb ook genoeg gelezen, dat ik het niet eens ga proberen om bij gb te bestellen.
Dan maar een paar euro meer betalen ivm de kans hebben om achter je spul aan te moeten gaan
Doelde meer op bestellingen die helemaal niet binnen kwamen, geloof een topic reeks terug hier op fok dat iemand daar ook problemen mee had.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:21 schreef dfrenner het volgende:
[..]
Zie het probleem nog niet echt...
Dashcam had ik in 7 dagen vanaf bestellen binnen.
Tweede dashcam is nu onderweg, maar 1,5 week later nu...
Collega heeft ook dashcam daar gekocht en had hem in 3 weken binnen...
Ik heb ook wel vaker bij andere shops besteld zoals DX, soms gaat het snel, soms duurt het wat langer... Dat weet je...
Na batterij te vervangen hebben doet het klokje nog steeds niets, heb een filmpje gemaakt en er is al weer een nieuwe onderweg, top service bij Aliexpress (Timzone)quote:Op donderdag 26 november 2015 21:58 schreef bd-casemod het volgende:
[..]
Meestal ff batterijtje vervangen does the trick, zal wel tijdje op voorraad hebben gelegen.
Heb hem 11-11 ook overwogen, maar ik heb iets tegen/met die nepwijzertjes. Ziet er verder zeker wel mooi uit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:48 schreef bd-casemod het volgende:
[..]
Weide WH3312 3
http://www.banggood.com/W(...)-Watch-p-934332.html
Heb hem in het zwart en wit, ali heeft ze ook, heb er zelf 9 euro bij banggood voor betaald en 16 bij ali op de 11.11 dagen
XIaomi router perfect te gebruiken heb hem zelf hier ook staan, soms valt internet uit maar komt doordat mijn powerline op een stekkerdoos zit. Heeft niks te maken met de router zelf, ding zend 3 netwerken uit, 5g gewone en een gastennetwerk mits je dat wil. SIgnaalsterkte is beter dan mijn linksys router en beter dan dat grote hugeass standaard modem/router die ik van ziggo heb gekregen. Aanradertje trust me! ben dol op dat ding over xiaomi in het algemeen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb hem 11-11 ook overwogen, maar ik heb iets tegen/met die nepwijzertjes. Ziet er verder zeker wel mooi uit.
Die dag wel gescoord, maar nog geen echt doel voor, want niet echt nuttig. De mini Xiaomi router. Leuk dingetje en bereik lijkt voor zijn formaat aardig goed te zijn. Misschien dat ik hem als repeater ga gebruiken.
[ afbeelding ]
Dit is de mini-uitvoering, hè. DIe kan wat minder.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:40 schreef mitchy112 het volgende:
[..]
XIaomi router perfect te gebruiken heb hem zelf hier ook staan, soms valt internet uit maar komt doordat mijn powerline op een stekkerdoos zit. Heeft niks te maken met de router zelf, ding zend 3 netwerken uit, 5g gewone en een gastennetwerk mits je dat wil. SIgnaalsterkte is beter dan mijn linksys router en beter dan dat grote hugeass standaard modem/router die ik van ziggo heb gekregen. Aanradertje trust me! ben dol op dat ding over xiaomi in het algemeen.
Die jij daar op de foto hebt heb ik ook kerelquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:40 schreef mitchy112 het volgende:
[..]
XIaomi router perfect te gebruiken heb hem zelf hier ook staan, soms valt internet uit maar komt doordat mijn powerline op een stekkerdoos zit. Heeft niks te maken met de router zelf, ding zend 3 netwerken uit, 5g gewone en een gastennetwerk mits je dat wil. SIgnaalsterkte is beter dan mijn linksys router en beter dan dat grote hugeass standaard modem/router die ik van ziggo heb gekregen. Aanradertje trust me! ben dol op dat ding over xiaomi in het algemeen.
kwam idd gewoon met postnl.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die komen gewoon met PostNL (Brievenbuspost tenzij dat niet past, dan niet gelinkt aan de originele code met een 3SIM code).
Hier nog een, wacht al 10 weken op een bestellingquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:30 schreef bd-casemod het volgende:
[..]
Doelde meer op bestellingen die helemaal niet binnen kwamen, geloof een topic reeks terug hier op fok dat iemand daar ook problemen mee had.
De Xiaomi headset is ook best goed (en als 1More versie goedkoper maar die wordt bijna nergens verkocht).quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:13 schreef Questular het volgende:
Ik zit eens te zoeken naar een ouderwetse koptelefoon die ik zowel om mn gewone versterker als op mn pc kan gebruiken. Nu zie ik bij mp4nation koptelefoons van Brainwavz staan zoals deze:
http://www.mp4nation.net/(...)o-select-destination
Zijn er in deze prijsrange nog andere merken aan te raden? En zijn er ook degelijke te vinden voor minder?
Het bereik is echt behoorlijk voor zo'n klein dingetje. Veel beter dan m'n Ziggomodemrouterdinges. Alleen beetje jammer dat ie geen ac is.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:49 schreef shiznuts het volgende:
De laatste keer in NL m'n ouders een mini gegeven. Dan heb ik ook bereik op de logeerkamer.
Why?quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:27 schreef shiznuts het volgende:
Zou de Zjouwmie of de nieuwe versie van de M10 doen.
Ours not to reason why, ours but to do and buy.quote:
Of PostNL wel of niet aan de deur komt is afhankelijk van de bezorgdienst die de verzender gebruikt. Chinapost=geen bezorging aan de deur bijvoorbeeld, enkele andere wel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Gisteren is mij pakketje uit China gekomen na iets meer dan 3weken.
Was mij eerst pakket en ik zal zeker meer bestellen.
Maar ik had verwacht dat postnl niet meer kwam voor een pakket uit Chinese wedshop. Ik kon deze volgen daarna moest ik via post nl doen. Jammer dat post nl niet gewoon doorgaat met een track en tracé uit de land waar het vandaan komt.
Bedankt. Ga ik eens naar kijken. Alleen is die processor wel wat?quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:27 schreef shiznuts het volgende:
Nog een geinige Black Friday deal is trouwens de Chuwi met keyboard dock en fullsized USB poorten...
[ afbeelding ]
~ http://nl.aliexpress.com/(...)-10/32468463380.html via http://brands.aliexpress.com/en
Wel aardig, heb hem hier in een tv-boxje draaien en doet het best acceptabel. Ligt dus een beetje aan je verwachtingen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:24 schreef relativity het volgende:
[..]
Bedankt. Ga ik eens naar kijken. Alleen is die processor wel wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |