Thx! Kan niet heel veel over de as100 vinden, maar volgens mij prima deal voor 21 euro. ik heb ze besteldquote:Op maandag 30 november 2015 22:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Op hun Facebook hourly deals. Met o.a. het volgende tipjun:
• Flash Deal: Astrotec AS-100 Semi Open Foldable On Ear Headphones $15 Off
Price after coupon: $21.50
Coupon Code: AS1002015BF
Vergeet de FOKNLBG coupon nietquote:Op dinsdag 1 december 2015 01:11 schreef defokkingfoker het volgende:
![]()
http://www.banggood.com/O(...)ooter-p-1006840.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:28 schreef Onufriev het volgende:
Die Xiaomi powerbanks van BG zijn wel legit toch? De 10.000mah met FOKNLBG voor 10,50 nu!
misschien is dit wat voor jequote:Op maandag 30 november 2015 14:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevig zakmes. Op het werk af en toe een mes nodig voor doos open te maken oid maar die mesjes van de bouwmarkten overleven niet veel als je beetje kracht moet zetten.
Iemand tips?
Prima om een doosje mee open te maken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:15 schreef ITsEZ het volgende:
[..]
misschien is dit wat voor je
http://www.ebay.com/itm/M(...)4:g:P8wAAOSwstxVMCmH
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:03 schreef Iemand91 het volgende:
hehe, gisteren dit en dit besteld naar aanleiding van een video op Youtube. Eens leuk priegelen.
Dat oefenslot vorige week ook binnen gekregen, eindelijk mijn lockpick van DX (reeds 5-6 jaar in mijn bezit) eens gebruiktquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:49 schreef Iemand91 het volgende:
De buurt is net even wat onveiliger geworden.![]()
[ afbeelding ]
Zo geïnteresseerd ben ik nou ook weer niet. Gewoon een leuk speeltje.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:42 schreef N22 het volgende:
Dat oefenslot vorige week ook binnen gekregen, eindelijk mijn lockpick van DX (reeds 5-6 jaar in mijn bezit) eens gebruiktDat oefenslot gaat mij alleen wat makkelijk open, een simpele "rake"-beweging met een willekeurige tool is voldoende om het slot te openen.
Mocht je het nog niet kennen: YouTube kanaal van bosnianbill is een dikke aanrader
PostNL bezorgt dinsdag recordaantal pakkettenquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:00 schreef davedavy het volgende:
Volgens mij is de post weer traag aan het doen. Ga weg Sinterklaas
Ik wacht hier ook al zeer lang op die Xiaomi speaker, zelfde geldt voor een horlogedoos die via Malaysian Post is verstuurd ergens in oktober.. Andere pakketten, zelfs die van 11-11 stromen binnen..quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:12 schreef shiznuts het volgende:
Malaysian Post?![]()
Been a damn month already (new version Xiaomi BT speaker)
M'n Remix OS kastje is er.
Moet ik afhalen en import dokken. Stelletje @%#1&.*zucht*
Ik laad mijn S5 op met 1,7A met de originele kabel , originele lader en Xiaomi 10k powerbank. Wat is dan nog het voordeel van de quickcharge functie?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:48 schreef johanndoe het volgende:
Zojuist mijn blitzwolf quick charge powerbank binnen gekregen
http://www.banggood.com/Q(...)-Bank-p-1004535.html
Snelle eerste indruk:
Werkt zoals het moet. Telefoon herkent dat een snelle lader is aangesloten, en hij laad mijn telefoon nu op met 8.8V en 1.6A.
Powerbank is zelf ook met quickcharge op te laden. Hij is nu nog 75-100% vol en doet 8.96V en 1.4A
Passthrough charging werkt ook. Hij laad de telefoon ook via quickcharge op ook al word de powerbank op dat moment met een normale 5V oplader bijgeladen.
Ondanks dat hij op een xiaomi lijkt kan je xiaomi lampjes er niet mee aan en uit zetten, want het knopje is alleen aanzetten/batt.niveau checken.
Heb je de topic pointer gezien daar? Ik weet zeker dat alles netjes opgelost gaat worden als hij weer wat meer aanwezig kan zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Naast het niet leveren van pakketten, laat de webcare van Banggood het ook even afweten (afspraken die niet nagekomen worden).
Lekker dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je de topic pointer gezien daar? Ik weet zeker dat alles netjes opgelost gaat worden als hij weer wat meer aanwezig kan zijn.Thanks, alleen zou hij er "morgen" bij mij op terug komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inmiddels 4 dagen geleden ;-).
Uiteraard hou ik rekening met de mogelijkheid dat er iets kan zijn, echter duurt dit echt te lang (terwijl andere pakketten al binnenstromen).
Had ik maar....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vergeet de FOKNLBG coupon niet![]()
Een ander 'weetje' van vandaag....hoeveel smartwatches denken jullie dat er nou over de toonbank gaan en wat de fabrikant eraan overhoudt van bijvoorbeeld zo'n Zeblaze Crystal (mtk smartwatch, niet heel spannend, 64,99 dollar)?Meer dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nice, mocht ik eens een fast charge telefoon hebben dan haal ik er wellicht ook nog eentjequote:Op dinsdag 1 december 2015 18:48 schreef johanndoe het volgende:
Zojuist mijn blitzwolf quick charge powerbank binnen gekregen
http://www.banggood.com/Q(...)-Bank-p-1004535.html
Snelle eerste indruk:
Werkt zoals het moet. Telefoon herkent dat een snelle lader is aangesloten, en hij laad mijn telefoon nu op met 8.8V en 1.6A.
Powerbank is zelf ook met quickcharge op te laden. Hij is nu nog 75-100% vol en doet 8.96V en 1.4A
Passthrough charging werkt ook. Hij laad de telefoon ook via quickcharge op ook al word de powerbank op dat moment met een normale 5V oplader bijgeladen.
Ondanks dat hij op een xiaomi lijkt kan je xiaomi lampjes er niet mee aan en uit zetten, want het knopje is alleen aanzetten/batt.niveau checken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
flauwe post.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Naast het niet leveren van pakketten, laat de webcare van Banggood het ook even afweten (afspraken die niet nagekomen worden).
Lekker dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Let er wel op dat je alleen DHL / Franse post á ongeveeer 15$ kan kiezen, maar dan ngosteeds prima deal)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
China?!quote:Op woensdag 2 december 2015 12:25 schreef shiznuts het volgende:
Ooh. Ik heb m'n Remix OS-kastje binnen. Ik moet zeggen, ik vind het wel nice.
Dit vraagt om een bazen-review <3quote:Op woensdag 2 december 2015 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Ja. En ja.Hier zou ik wel een tablet met dock á la Surface Book van willen.
quote:Op woensdag 2 december 2015 14:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dit vraagt om een bazen-review <3
Met zon intellicharger kun je dat niet meten?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon zo'n cheapo batterijtester halen. Kun je ook wel bij de Action ofzo.
MP4Nation deals die er voor mij persoonlijk uitsprongen heb ik al behandeld in voorgaande posts.
De enige échte manier om de effectieve restcapaciteit te testen is ze leegtrekkenquote:Op woensdag 2 december 2015 12:46 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek iets om te kunnen meten hoe vol mijn batterijen (nog) zijn. Gewone alkaline batterijen dan.
Kun je dat ook meten met zon intellicharger?
Tevens weer een sloot kerstmiscoupons van Mp4nation, nog iets interessants erbij?
Té mooi, lijkt teveel op een actioncam en daardoor dus diefstalgevoelig. En dashcam kan mij niet klein en onopvallend genoeg zijn, bijvoorbeeld ingebouwd in je achteruitkijkspiegel, zonneklep e.d.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:08 schreef dimmak het volgende:
[..]![]()
http://www.banggood.com/X(...)-ADAS-p-1016478.html
De dashcam van Xiaomi.
Op aa batterijen of heb je wel een lithium lader thuis?quote:Op woensdag 2 december 2015 15:48 schreef bd-casemod het volgende:
Ik ben opzoek naar een deftig led zaklampie uit china
Heeft iemand goede ervaringen met een dergelijke zaklamp ?
budget is max 20 euro
Heb voorderest nog helemaal niks.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Op aa batterijen of heb je wel een lithium lader thuis?
Flauwe reactie, flauwe naam, geen belangrijke toevoeging etc...quote:
als je een relatief fel en superklein lampje wil kan je de thrunite ti3 kopen. Klein genoeg voor je sleutelhanger en heel erg fel. Felste op een aaa batterijquote:Op woensdag 2 december 2015 19:33 schreef bd-casemod het volgende:
[..]
Heb voorderest nog helemaal niks.
Wat kan ik het beste nemen?
Top! Maar bestellen danquote:Op woensdag 2 december 2015 20:13 schreef Giel_gssl het volgende:
Ja, gebruik ik wel eens op het werk om in cilinders e.d. (motorblokken) te kijken, beeld is soms niet echt super maar het is te doen, voor die prijs.
Je moet niet zo hard voor jezelf zijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Flauwe reactie, flauwe naam, geen belangrijke toevoeging etc...
Ik vind ze wel geinig. Maar dat ze onveilig zijn lijkt me helder.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef Catch22- het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)nd-verboden-weg.html
er mag ook helemaal niets in dit landquote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef Catch22- het volgende:
Hele slechte indexing, of wat ik eigenlik vermoed (wat bij meer shops gebeurt) is het inderdaad filteren van zoektermen. Dat ze een claim van de fabrikant gekregen hebben "ja je mag dat niet verkopen" en dan maar uit de index verwijdert hebben :pquote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef dodge_911 het volgende:
Ik heb de indruk dat Banggood hun zoekresultaten filtert.
Als ik bijv. zoek op 'Kanger' krij ik geen zoekresultaten, maar : http://www.banggood.com/K(...)Colors-p-980097.html is toch echt wel een Kanger product. Zou dat een reden hebben? Is me tot nu toe alleen gebeurt met e-cig spul.
Heb deze bij m'n ouders in hun tuinhuis geplaatst http://www.aliexpress.com(...)2-11/1408950472.html en die werkt echt perfect !quote:Op woensdag 2 december 2015 22:37 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben voor een familielid op zoek naar een leuk routertje, of een accesspoint, iemand goede ervaringen Tenda die hij kan aanraden? Of toch de Xiaomi met engelse firmware?
Betere ontvangst dan de standaard Ubee Ziggo-modem?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heb deze bij m'n ouders in hun tuinhuis geplaatst http://www.aliexpress.com(...)2-11/1408950472.html en die werkt echt perfect !
Ja is niet vergelijkbaar. Die Tenda werkt in t tuinhuis van mn ouders en de volledige tuin perfect. Bereik is zeer goed!quote:Op donderdag 3 december 2015 12:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Betere ontvangst dan de standaard Ubee Ziggo-modem?
In een open ruimte en een [houten?] tuinhuis zullen weinig routers problemen hebben, toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja is niet vergelijkbaar. Die Tenda werkt in t tuinhuis van mn ouders en de volledige tuin perfect. Bereik is zeer goed!
Ja, zei ik al:quote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef Catch22- het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:23 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar net als een elektrische step is het maar de vraag of je er echt plezier van gaat hebben. Buiten privéterrein (thuis, indien geen bezwaar van de organisatie misschien op campings, sportvelden en eventhallen) mag je er niks mee meen ik. Dus het lijkt allemaal wel lachen, maar ja, en dan?
- Mja, als een go-ped ('Electric Scooter') zou het idd een no-go zijn. Een Segway valt onder een 'bijzondere bromfiets'. Hiervoor moet wel toelating verleend zijn door de minister van Infrastructuur en Milieu. Dat hebben die Chinese dingen zeker niet. Bovendien moet het middel dan o.a. verzekerd zijn en mag het niet door personen onder de 16 gebruikt worden.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Da's leuk... maar hij is wettelijk niet toegelaten. Zie: wat ik al vermeld heb.
Het RDW vat het wat anders op waardoor er een soort van grauwe zone ontstaat wat hen betreft (voor unicycles en tweewielers met een bepaalde grondafstand vanaf de as)... maar er zijn ook reports dat ze in beslag worden genomen.
Een van de grotere jongens onder de aanbieders in NL: https://www.airwheelnederland.nl/wetgeving 'u mag er niet NIET mee op de openbare weg'. En een andere, de OXBoard heeft als disclaimer: 'Het gebruik van het Oxboard op de openbare weg is in Nederland (nog) niet toegestaan. Ook bent u niet verzekerd tegen eventueel letsel en schade die u aan anderen toebrengt. Oxboard aanvaardt geen aansprakelijkheid hiervoor'. Mooi ook dat ze het eigenlijke antwoord op de FAQ omzeilen en het eigenlijke antwoord pas in de handleiding vermelden...
[ Mag ik het OXBOARD op de openbare weg gebruiken?
Je mag het OXBOARD uiteraard buiten gebruiken. Je bent hierbij echter wel altijd zelf verantwoordelijk voor jouw veiligheid en die van anderen. We adviseren daarnaast om knie-, pols- en hoofdbescherming te gebruiken ]
De vraag is 'op de openbare weg' niet 'in de openlucht', OXBoard.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dus met een beetje pech ben je én je paar honderd euro dure board kwijt en heb je een paar honderd euri boete erbovenop. Let me think. Oh wait. I'll pass.
Reeds afgeprijsde artikelen kunnen geen coupons op gebruikt worden.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:18 schreef bakkerbartmethistorie het volgende:
Heeft er iemand nog een coupon code voor de Xiaomi 10000 mAh Power Bank op Banggood?
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html?
De FOKNLBG werkt niet en de Xmas-code heb ik al eens gebruikt...
Je punt?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:29 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
In een open ruimte en een [houten?] tuinhuis zullen weinig routers problemen hebben, toch?
Meer een vraag en verder geen aanmerking op jouw post.. bij betonbouw is een goede sterke router een must, maar bij een tuinhuisje lijkt me een goedkope router al voldoende toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 21:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je punt?
Dit is gewoon een erg goede router voor heel weinig.
Die heb ik ook, de voorganger, van ibood gehaald ooit. Perfect ding.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:10 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Meer een vraag en verder geen aanmerking op jouw post.. bij betonbouw is een goede sterke router een must, maar bij een tuinhuisje lijkt me een goedkope router al voldoende toch?
Ik heb zelf deze zomer bij een aanbieding voor 12 euro deze gekocht voor gebruik op campings en in hotelkamers. Werkte perfect http://www.dlink.com/nl/n(...)bile-cloud-companion em zeer makkelijke setup.
Wat heb je zelf al gevonden?quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:04 schreef De-Hamster het volgende:
Kan het zijn dat een bericht van mij van gisteren weg is?
Ik had hier gevraagd of iemand een paar tips heeft voor dingen op te bergen in de auto? Ik heb regelmatig Tankbonnetjes door de hele auto liggen en ik moet een structurelen opberg manier hebben.
Nee want die hebben AliPay.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:03 schreef Doev het volgende:
Aangezien de mouwen niet even lang zijn, en dit dus een fout van hun betreft, moet je misschien even een foto opsturen en hun aansprakelijk stellen voor de verzendkosten retour? Misschien dat ze dan wel van de wens afstappen..
Ik moet altijd met iDeal betalen op AliExpress, is paypall daar wel mogelijk?
Ik heb twee foto's gemaakt en daarna was juist conclusie dat ik deze moest terugsturen. Ik kan aangeven dat ik vooraf verzendkosten vergoed wil hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:03 schreef Doev het volgende:
Aangezien de mouwen niet even lang zijn, en dit dus een fout van hun betreft, moet je misschien even een foto opsturen en hun aansprakelijk stellen voor de verzendkosten retour? Misschien dat ze dan wel van de wens afstappen..
Ik moet altijd met iDeal betalen op AliExpress, is paypall daar wel mogelijk?
Die 1e link heb ik niets aan, ik heb ze namelijk wel zo al gebundeld in de tas. Maar ik zocht een specieke auto oplossing. Aangezien de bundel zo altijd op een stoel/op de grond ligt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:54 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Wat heb je zelf al gevonden?
http://nl.aliexpress.com/(...)id=SB_20151204015349
http://nl.aliexpress.com/(...)hText=Folder+storage
Vwb het erugsturen van je trui. Als je me Paypal hebt betaald kunnen zij de verzendkostem voor hun rekening nemen als je er echt niet uit komt met de shop.
Zelf even langs je lokale postkantoor?quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:40 schreef MeesterBier het volgende:
Heb een pakketje uit China dat al sinds 20 november op deze status staat:
2015.11.20 08:44 (GMT-7): In transit (shipped by air)
Door het nieuwe geintje met PostNL dat ze helemaal niet meer bezorgen aan de deur ben ik dus bang dat die al lang ergens op een postkantoor in Nederland ligt, maar daar hoor ik dan toch bericht van te krijgen?
Pakketje komt met China Post, dus daarom helemaal vertwijfeld.
Ik heb dat probleem met 'China Post Ordinary Small Packet Plus'. Dat zijn tracking codes van 12 cijfers oid. (Bijv 02475643770) Volgens PostNL is het dan geen 'geldige' tracking code en kan die verder niet worden getracked in NL.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:40 schreef MeesterBier het volgende:
Door het nieuwe geintje met PostNL dat ze helemaal niet meer bezorgen aan de deur ben ik dus bang dat die al lang ergens op een postkantoor in Nederland ligt, maar daar hoor ik dan toch bericht van te krijgen?
Paar minuten na het schrijven donderen ze zo'n kaartje in de brievenbus. Pakketje lag er al wel een paar dagen zeiden ze daar. Vaag, maar nu wel goed gekomen dus.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zelf even langs je lokale postkantoor?
Die zijn idd alleen intern China.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:17 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem met 'China Post Ordinary Small Packet Plus'. Dat zijn tracking codes van 12 cijfers oid. (Bijv 02475643770) Volgens PostNL is het dan geen 'geldige' tracking code en kan die verder niet worden getracked in NL.
Vervelend. Wil je de hele tuin "verlichten" of 'n bepaald object? Je zou er dan ook voor kunnen kiezen de IR-emitter dichterbij 't object te plaatsen? Ik heb er ook zo eentje en ik meende toen gelezen te hebben dat ie max. zo'n 4m reikwijdte heeft, nu lees ik dat 't zo'n 20m zou moeten zijn. Ik gebruik 'm op de slaapkamer van m'n zoon en daar werkt 't prima.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb gisteren deze IR-emitter binnengekregen. Direct buiten aan de muur gehangen en gevoed met dezelfde routeradapter waarmee de IP-camera wordt gevoed.
Voeding wordt verdeelt met een eenvoudige splitter.
Helaas ben ik teleurgesteld. De IR-LED's van de camera doen het nog beter.
De camera vraag 12V en 5 tot 7 watt (zonder of met IR cut filter) en deze emitter zou een voeding van 0.5A nodig hebben.
De adapter die ik gebruik levert theoretisch 1A dus de voeding zou theoretisch net 0.08A te weinig leveren.
Persoonlijk denk ik niet dat dat het probleem is dat de emitter zo'n beroerde output heeft.
Jammer.
Ik heb 'm boven de garagedeur hangen om de oprit te 'verlichten'. Oprit is zo'n 4 bij 7 meter; camera/lamp hangen aan korte zijde.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vervelend. Wil je de hele tuin "verlichten" of 'n bepaald object? Je zou er dan ook voor kunnen kiezen de IR-emitter dichterbij 't object te plaatsen? Ik heb er ook zo eentje en ik meende toen gelezen te hebben dat ie max. zo'n 4m reikwijdte heeft, nu lees ik dat 't zo'n 20m zou moeten zijn. Ik gebruik 'm op de slaapkamer van m'n zoon en daar werkt 't prima.
Vergeten te vertellen; van alle rommel die we in huis hebben kan ik geen extra 12V voeding meer vinden.quote:Je zou de proef op de som kunnen nemen door de emitter apart op 'n DC-voeding aan te sluiten waar wel genoeg A mee geleverd wordt. Niet toevallig nog 'n stekker liggen van 'n ander apparaat?
Eerlijk gezegd denk ik dat dat juist wel de reden is. Maar ja daar kom je pas achter met een een aparte voeding.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef Iemand91 het volgende:
De camera vraag 12V en 5 tot 7 watt (zonder of met IR cut filter) en deze emitter zou een voeding van 0.5A nodig hebben.
De adapter die ik gebruik levert theoretisch 1A dus de voeding zou theoretisch net 0.08A te weinig leveren.
Persoonlijk denk ik niet dat dat het probleem is dat de emitter zo'n beroerde output heeft.
Toch nog een voeding gevonden; die van m'n NAS. Levert 5A dus die maar apart aan de emitter gekoppeld. NAS zit dus maar even zonder.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:40 schreef Erasmo het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat dat juist wel de reden is. Maar ja daar kom je pas achter met een een aparte voeding.
Je krijgt inderdaad de volgende dag een brief thuis dat je hem kan afhalen. Dat is bij mij al eens gebeurt en bij anderen in dit topic ook.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:40 schreef MeesterBier het volgende:
Al wat binnen?. Begin mij nu zorgen te maken dat mijn handschoenen niet meer komen voor de 20equote:Op dinsdag 1 december 2015 19:12 schreef shiznuts het volgende:
Malaysian Post? Been a damn month already (new version Xiaomi BT speaker)
Lijkt op bulkpost codequote:Op zondag 6 december 2015 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of dit nou een deur tot deur, of zo'n vracht tracking is?
http://www.17track.net/en(...)l?nums=FTLMY00287025
Kreeg dit van banggood, gaat om een pakketje xiaomi pistons die er nog niet gearriveerd zijn.
quote:Op zondag 6 december 2015 09:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Al wat binnen?. Begin mij nu zorgen te maken dat mijn handschoenen niet meer komen voor de 20e![]()
Oh, tis ook nog koud ook nog aan mijn handen zonder!
Flyte Express idd. https://track.aftership.com/flytexpress/FTLMY00287025 Hebben 'em waarschijnlijk gekoppeld aan een ander trackno. Verwacht alleen geen 3S-omzetting, dus ook geen door-to-door-service.quote:Op zondag 6 december 2015 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of dit nou een deur tot deur, of zo'n vracht tracking is?
http://www.17track.net/en(...)l?nums=FTLMY00287025
Kreeg dit van banggood, gaat om een pakketje xiaomi pistons die er nog niet gearriveerd zijn.
Hier sinds ergens in november al aangemeldquote:Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]Nog niet toen ik wegging (
). Maar tracking is wel aangemeld sinds 27.10 ofzo, ook lokaal geregistreerd bij PostAT, maar sindsdien foetsie. Zoals eigenlijk wel typisch voor Malaysian Post.
![]()
Echt de meest verschrikkelijke dienst out there. Kun je je spul zelfs nog beter via Zweden laten reizen dunkt me. Waarom ze niet gewoon allemaal op Singapore Post overgaan en op verzoek PostNL/Netherlands Direct Mail doen..? Sub $10-stuff/onbreekbaar/non-electronics spul met CN Post.
Doe mij binnen nu en 10 dagen even een DM, zit hier nog een dag of 14 wellicht kan ik (non-profit) iets voor je betekenenquote:Op zondag 29 november 2015 18:04 schreef babipangang het volgende:
Iemand die een webshop weet waar je goedkoop huidverzorgingsproducten kan kopen? Dan doel ik vooral op (scrub)cleansers.. Ik heb op vakantie begin dit jaar een Koreaanse tube cleanser gekocht en die is me zo goed bevallen voor een zeer lage prijs dat ik hoop die ergens tegen te komen, helaas heb ik de verpakking niet meer. Maar wellicht andere aziatische cleansers met dezelfde goede werking.
Ik was deze week in de veronderstelling dat Malaysia post Signapore post was. Heb ik er 4 pakjes mee laten verzendenquote:Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]Nog niet toen ik wegging (
). Maar tracking is wel aangemeld sinds 27.10 ofzo, ook lokaal geregistreerd bij PostAT, maar sindsdien foetsie. Zoals eigenlijk wel typisch voor Malaysian Post.
![]()
Echt de meest verschrikkelijke dienst out there. Kun je je spul zelfs nog beter via Zweden laten reizen dunkt me. Waarom ze niet gewoon allemaal op Singapore Post overgaan en op verzoek PostNL/Netherlands Direct Mail doen..? Sub $10-stuff/onbreekbaar/non-electronics spul met CN Post.
Mijn laatste 3 orders van FastTech kwamen/komen met Singapore Post en zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek : trackingstatusupdates die uitblijven.quote:Op zondag 6 december 2015 13:07 schreef shiznuts het volgende:
Waarom ze niet gewoon allemaal op Singapore Post overgaan en op verzoek PostNL/Netherlands Direct Mail doen..? Sub $10-stuff/onbreekbaar/non-electronics spul met CN Post.
Die is er toch al een tijdje? Hier trouwens 4x zo goedkoop. Ook verkrijgbaar in blauw, nog goedkoper.quote:Op zondag 6 december 2015 15:06 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
In other news : nieuw speelgoed voor Xiaomi fans!
[ afbeelding ]
'n Huge 80 x 40 cm mousepad
Nog steeds in gebruik. Stevig ding en werkt nog primaquote:Op maandag 7 december 2015 18:10 schreef dodge_911 het volgende:
Tijdje geleden hadden een aantal users hier Orico 2,5" Sata enclosures gekocht.
Eerste indrukken waren positief, maar hoe zijn ze nu?
Heb een paar laptops mogen strippen van wat ik kon gebruiken en daaraan een 5-tal HD's overgehouden, die natuurlijk een plaatsje moeten krijgen in een behuizing.
Hoe bedoel je rond/plat?quote:Op maandag 7 december 2015 19:07 schreef shiznuts het volgende:
I concur.
Weet iemand of er ook een ronde EU plug naar platte EU plug bestaat?
In sommige hotels kan ik m'n laptop's power adapter niet aansteken, omdat ze alleen smalle outlets hebben.
(En anders dan maar via-via, dus EU - US - EU ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |