Tja het is wel een gaaf telefoontje. Al zal ik wel een vanilla Android erop willen hebben denk ik. Zit zelf ook te twijfelen. Alleen benieuwd naar de camera kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Pff, kan volgensmij beter de Xiaomi Redmi Note 3 kopen voor mijn moeder in plaats van een Moto G ofzo
Ziet ze er nog cool uit met een iPhone-wannabe ook_!
Oké ben benieuwd. Misschien ook maar aanschaffen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wel aardig, heb hem hier in een tv-boxje draaien en doet het best acceptabel. Ligt dus een beetje aan je verwachtingen.
True, heb hem hier als werktelefoon nu naast me liggen en ben vooral erg tevreden over de achterkant. Voor mij één van de beste met dat rubberachtige reliëf wat ook goed aanvoelt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:37 schreef Erasmo het volgende:
Kan de Moto G toch erg aanraden, het is imho een van de beste no-nonsense android telefoons.
Atom X5, gaat prima zijn voor wat simpel browsen, office, etc.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:24 schreef relativity het volgende:
[..]
Bedankt. Ga ik eens naar kijken. Alleen is die processor wel wat?
Thnx, maar mijn chinees is niet heel erg goed....quote:Op zondag 29 november 2015 18:17 schreef shiznuts het volgende:
Would not do.Tenzij je graag het risiko wilt lopen in het donker licht te geven ofzo.
Hebben ze dat niet gewoon bij een ALDI/Lidl or anders Kruidvat/Trekpleister/DA/Etos? Huismerkie of iets zal niet veel kosten. Spul dat te maken heeft met hygiëne of in aanraking komt met consumptiemiddelen zou ik niet zomaar uit China halen. Maare at own risk kan natuurlijk alles. Denk dan eerder aan een Taobao.com ...
Storing misschien.quote:Op zondag 29 november 2015 19:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongens, ik heb een vraagje. Ik heb net een bestelling gedaan bij Aliexpress en met iDeal betaald. Nu is het geld wel van mijn rekening afgeschreven, maar kreeg ik een melding van Aliexpress dat het niet gelukt was en bij de order staat 'Awaiting payment'. Ik heb Aliexpress al een bericht gestuurd, maar dat kan een dag duren en ik vroeg me af of iemand anders hier dit ook had gehad en hoe dit uiteindelijk uitgewerkt is?
Off topicquote:Op zondag 29 november 2015 19:30 schreef Dromer het volgende:
Ach... zolang het geen oplosmelk is, kun je wel voedings- en verzorgingsmiddelen uit China halen hoor.
Ik heb wat jij zoekt paar jaar geleden via eBay uit China laten komen. Ze bestaan dus.quote:Op zondag 29 november 2015 17:04 schreef Iemand91 het volgende:
Zouden er ook adapters zijn die Micro-USB 180 graden draaien?[ afbeelding ]
Dus zeg maar zoiets, maar dan met een gedraaide female Micro-USB?
Zolang 't geen protein rich watery essence is vertrouw ik het welquote:Op zondag 29 november 2015 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
En Japanse sunscreen is de beste ter wereld
Biore UV Aqua Rich Watery Essence
Die is zelfs gratis verkrijgbaarquote:Op zondag 29 november 2015 21:23 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Zolang 't geen protein rich watery essence is vertrouw ik het wel
En toch trekken ze bijna allemaal 'n vies gezicht als je het wil gaan aanbrengen!quote:
Ik ben het nog niet tegengekomen. Alleen een webshop in de VS maar dat zou totaal ruim $15 kosten inclusief shipping.quote:Op zondag 29 november 2015 21:05 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb wat jij zoekt paar jaar geleden via eBay uit China laten komen. Ze bestaan dus.
Sasa.com verkoopt veel beautyspul, heb er vroeger veel gekochtquote:Op zondag 29 november 2015 18:04 schreef babipangang het volgende:
Iemand die een webshop weet waar je goedkoop huidverzorgingsproducten kan kopen? Dan doel ik vooral op (scrub)cleansers.. Ik heb op vakantie begin dit jaar een Koreaanse tube cleanser gekocht en die is me zo goed bevallen voor een zeer lage prijs dat ik hoop die ergens tegen te komen, helaas heb ik de verpakking niet meer. Maar wellicht andere aziatische cleansers met dezelfde goede werking.
http://www.ebay.com/itm/U(...)ter-JL-/161896457460quote:Op zondag 29 november 2015 22:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet tegengekomen. Alleen een webshop in de VS maar dat zou totaal ruim $15 kosten inclusief shipping.
Nee, liever niet. Niet handig.quote:Op maandag 30 november 2015 02:36 schreef shiznuts het volgende:
Mag't geen klein snoertje hebben? Want dit was de eerste hit toen ik zocht i.i.g. http://www.ebay.nl/itm/151876551825 ...
... en anders dus, zie rest listings... vb http://www.ebay.nl/itm/291233243233
Oh, ik dacht dat jij zoiets bedoelde, die zou namelijk perfect zijn. (Maar ik ga geen $15+ betalen voor zo'n adapterquote:Op maandag 30 november 2015 09:31 schreef bierjoost het volgende:
http://www.ebay.com/itm/U(...)ter-JL-/161896457460
Deze bijv?
In b4: "Okay, nu heb ik recent Chinese creme aangebracht op mijn gezicht, en vervolgens liet mijn gezicht los. Is dit bij paypal te claimen?"quote:Op zondag 29 november 2015 19:30 schreef Dromer het volgende:
Ach... zolang het geen oplosmelk is, kun je wel voedings- en verzorgingsmiddelen uit China halen hoor.
Niet uit China [al hebben ze daar wel fakes]...quote:Op maandag 30 november 2015 14:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevig zakmes. Op het werk af en toe een mes nodig voor doos open te maken oid maar die mesjes van de bouwmarkten overleven niet veel als je beetje kracht moet zetten.
Iemand tips?
quote:Op maandag 30 november 2015 14:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevig zakmes. Op het werk af en toe een mes nodig voor doos open te maken oid maar die mesjes van de bouwmarkten overleven niet veel als je beetje kracht moet zetten.
Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |