Ik ben een echte casualquote:Op donderdag 26 november 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een gemis. Ik zal Johannes er op aanspreken.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Doe eens normaal
Anders kom ik volgende keer weer in je auto
Ik ook niet direct, maar de kans dat Fey dat wel zou doen is naar mijn idee nóg kleinerquote:Op donderdag 26 november 2015 21:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie dit Ajax niet overwinteren.
Met v/d Hoorn achterin is dat geen garantie.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Messi, Suarez en Neymar had je voor gestaan
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 11 goeie spelers had je voor gestaan
met 10 ook nog wel denk ik.quote:
Tuurlijk wel. Je hoeft je nergens voor te schamenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een echte casual
Niemand zit erop te wachten dat ik Brand pilsjes incheck
Op de langere termijn misschien wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hij je autostoelen onder kwakt is geen doodsbedreiging.
We passen ons aan de wedstrijd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds het begin van Celtic - Ajax is dit topic in niveau verschrikkelijk gedaald.
Doet me denken aan de uitzending zelf.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds het begin van Celtic - Ajax is dit topic in niveau verschrikkelijk gedaald.
Ik hoop ook op iets meer inhoud inderdaad. Bij elke serieuze opmerking die je maakt krijg je een buttload aan onzin over je heen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had hem graag in de CL gezienquote:Op donderdag 26 november 2015 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
Haha, iemand probeert Tete te passeren.
Inderdaad, ik check ook gewoon mijn Cider in.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je hoeft je nergens voor te schamen
Nog eentje die in de broekzak van Tete gaat.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
Haha, iemand probeert Tete te passeren.
Zet die Hertog Jan eens weg.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jalalaalalla Feyenoord Amsterdam, lalalalalalalalalala
Dat is niet waar. Wij nemen elke post serieus.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik hoop ook op iets meer inhoud inderdaad. Bij elke serieuze opmerking die je maakt krijg je een buttload aan onzin over je heen.
Geblesseerd uitgevallen zaterdagquote:Op donderdag 26 november 2015 21:41 schreef Maj0rLaz3r het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met Serero?
Gebeurt in voltooide tijd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:41 schreef Maj0rLaz3r het volgende:
gebeurtquote:Op donderdag 26 november 2015 21:41 schreef Maj0rLaz3r het volgende:
Ik denk er over een keer cider te gaan maken.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik check ook gewoon mijn Cider in.
Nog treuriger dan als ... zijndequote:Op donderdag 26 november 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebeurt in voltooide tijd.
Hou op.
heb het idee dat daar wel wat groningen supporters bij hadden gepastquote:Op donderdag 26 november 2015 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ondertussen bij Groningen
[ afbeelding ]
Waarom zie ik een terrorist rechtsboven?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Die is beter dan Guardado heb ik gelezen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
SereroSorry, maar als je als Ajaxsupporter tevreden gaat zijn met dat soort spelers dan zegt dat veel over hoeveel de club gezakt is.
Lekker drukquote:Op donderdag 26 november 2015 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt een wereldspeler inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die is beter dan Guardado heb ik gelezen.
Guardado 'balletje breed'.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die is beter dan Guardado heb ik gelezen.
Dat lijkt me een levensveranderende ervaring.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk er over een keer cider te gaan maken.
TRquote:
Hij heeft in ieder geval mentaliteit.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Ik bestempel bij deze van der Hoorn definitief als 'miskoop'.
Verplicht met John van den Brom rondlopen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om een UI-sanctie te leggen op iedere ''als...zijnde'' of werkwoordspellingfout.
Per fout een dag extra.
dan draag ik nooit meer een uiquote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om een UI-sanctie te leggen op iedere ''als...zijnde'' of werkwoordspellingfout.
Per fout een dag extra.
als user zijnde vind ik het niet erg om een Tete UI te hebbenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Per fout een dag extra.
Ludiek voorstel.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Per fout een dag extra.
Ja van de Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
Niet zo zeiken over de zogenaamde spoilers. Sjongejonge dit is het groepsfase topic volgens mij
Dit is niet het matchcenterquote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
Niet zo zeiken over de zogenaamde spoilers. Sjongejonge dit is het groepsfase topic volgens mij
okequote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
uh neequote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind spoilers sowieso gezeik. Gisteren werd er alleen maar onzin geluld in het Barca-topic maar mocht de blessure van Robben absoluut niet besproken wordenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je hebt echt geen keus.
Duidelijk geen verstand van voetbalquote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
Ja ze hebben de clubnamen weggehaald. Doe eens fixen mevrouw.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
OH sorry dan heb ik niks gezegdIn de TT staat alleen groepsfase
![]()
Dan: foei spoilers!
Lekker voor jequote:Op donderdag 26 november 2015 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb zo'n kutmandarijn met 15 pitten per partje.
Je hebt gewoon gelijk hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
OH sorry dan heb ik niks gezegdIn de TT staat alleen groepsfase
![]()
Dan: foei spoilers!
Ik zie dat het al gefixed isquote:Op donderdag 26 november 2015 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ze hebben de clubnamen weggehaald. Doe eens fixen mevrouw.
Topicreeks: [RTL/FOX Europa League] Groepsfase: Ajax, AZ & FC Groningen #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |