Ja echt een wereldspeler inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die is beter dan Guardado heb ik gelezen.
Guardado 'balletje breed'.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die is beter dan Guardado heb ik gelezen.
Dat lijkt me een levensveranderende ervaring.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk er over een keer cider te gaan maken.
TRquote:
Hij heeft in ieder geval mentaliteit.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
Ik bestempel bij deze van der Hoorn definitief als 'miskoop'.
Verplicht met John van den Brom rondlopen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om een UI-sanctie te leggen op iedere ''als...zijnde'' of werkwoordspellingfout.
Per fout een dag extra.
dan draag ik nooit meer een uiquote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om een UI-sanctie te leggen op iedere ''als...zijnde'' of werkwoordspellingfout.
Per fout een dag extra.
als user zijnde vind ik het niet erg om een Tete UI te hebbenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Per fout een dag extra.
Ludiek voorstel.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Per fout een dag extra.
Ja van de Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
Niet zo zeiken over de zogenaamde spoilers. Sjongejonge dit is het groepsfase topic volgens mij
Dit is niet het matchcenterquote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
Niet zo zeiken over de zogenaamde spoilers. Sjongejonge dit is het groepsfase topic volgens mij
okequote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
uh neequote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind spoilers sowieso gezeik. Gisteren werd er alleen maar onzin geluld in het Barca-topic maar mocht de blessure van Robben absoluut niet besproken wordenquote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je hebt echt geen keus.
Duidelijk geen verstand van voetbalquote:Op donderdag 26 november 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
Ja ze hebben de clubnamen weggehaald. Doe eens fixen mevrouw.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
OH sorry dan heb ik niks gezegdIn de TT staat alleen groepsfase
![]()
Dan: foei spoilers!
Lekker voor jequote:Op donderdag 26 november 2015 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb zo'n kutmandarijn met 15 pitten per partje.
Je hebt gewoon gelijk hoor.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
OH sorry dan heb ik niks gezegdIn de TT staat alleen groepsfase
![]()
Dan: foei spoilers!
Ik zie dat het al gefixed isquote:Op donderdag 26 november 2015 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ze hebben de clubnamen weggehaald. Doe eens fixen mevrouw.
Topicreeks: [RTL/FOX Europa League] Groepsfase: Ajax, AZ & FC Groningen #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |