Doe eens even normaal tegen mij joh.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die lol heeft Fokker inmiddels wel omzeep geholpen.
Scheelde niet veel, maar was wat later klaar met werken.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je weet nooit of Fokker89 ook op de loer ligt.
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:04 schreef Frutsel het volgende:
Misschien iets voor jou Elfletterig? Mooie Job!
Kenmerken:
Nuchterheid
Distinctief
Kwalititeit
Allemaal elfletters
Kan geen toeval zijn
http://www.twentefans.nl/(...)laat-verleiden-.html
Een nummertje in de TT was een lang gekoesterde wens van moemoe.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Scheelde niet veel, maar was wat later klaar met werken.
NWS / [NWS SC#1040] - met nummer in de topictitel! - revolutionairquote:Op donderdag 26 november 2015 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een nummertje in de TT was een lang gekoesterde wens van moemoe.
Ja, alleen je snapt natuurlijk dat hij zo niet automatisch wordt opgehoogd.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een nummertje in de TT was een lang gekoesterde wens van moemoe.
Ik weet het. Maar moemoe wilde dat dus nog een keer. En dan bedoel ik niet opnieuw 1040, voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / [NWS SC#1040] - met nummer in de topictitel! - revolutionair
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:04 schreef Frutsel het volgende:
Misschien iets voor jou Elfletterig? Mooie Job!
Kenmerken:
Nuchterheid
Distinctief
Kwalititeit
Allemaal elfletters
Kan geen toeval zijn
http://www.twentefans.nl/(...)laat-verleiden-.html
Brr wat is dat waardeloos, een maand geleden zat ik ook nog in dat ritme, nu heb ik er al een hele dag op zitten.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:15 schreef Specularium het volgende:
Moemoe zal zo wel wakker worden.
Dat is een sticker.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik loop niet met mijn UI op mijn mouw rond, sorry.
Ik heb ook nog steeds grote problemen daarmee. Dit weekend een paar keer heel slecht geslapen. Dat brak me deze week dagenlang op. Gisteren van 18.00 tot 00.00 uur geslapen. Wakker geworden, hele nacht online geweest en van 06.30 tot 11.00 uur weer geslapen. Hopelijk vannacht weer in een normaal ritme.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Brr wat is dat waardeloos, een maand geleden zat ik ook nog in dat ritme, nu heb ik er al een hele dag op zitten.
Ja, zo eerlijk moet ik zelf ook wel zijn. Ik blijf te vaak te lang op.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:37 schreef YokiKater het volgende:
Heb ik ook steeds last van, en dan nog van die medicatie die je lekker suf maakt. Topshow.
Maar ik moet ook gewoon eens vroeger naar mijn nest gaan.
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds grote problemen daarmee. Dit weekend een paar keer heel slecht geslapen. Dat brak me deze week dagenlang op. Gisteren van 18.00 tot 00.00 uur geslapen. Wakker geworden, hele nacht online geweest en van 06.30 tot 11.00 uur weer geslapen. Hopelijk vannacht weer in een normaal ritme.
Gewoon een baan zoeken.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds grote problemen daarmee. Dit weekend een paar keer heel slecht geslapen. Dat brak me deze week dagenlang op. Gisteren van 18.00 tot 00.00 uur geslapen. Wakker geworden, hele nacht online geweest en van 06.30 tot 11.00 uur weer geslapen. Hopelijk vannacht weer in een normaal ritme.
Infinite loopquote:Op donderdag 26 november 2015 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
Nou jongens, als iemand nog een ICTer zoekt, neem David dan niet.
Oh, dat is wel deprimerend. Gelukkig is deze SC er om de moed erin te houden.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar tot dusver zonder succes.
Dan moet je wel je eigen bedrijf starten, 'Hete Henk Aanhangwagenverhuur'.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
in wat voor branche zoek je iets dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Neuj, dat is te kinderachtig, zelfs voor deze sc.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:19 schreef d4v1d het volgende:
inb4: iemand die dit opvat als doodverwensing naar Harry
Hete verwennerij.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
in wat voor branche zoek je iets dan?
Iets in de olie.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Slechte woordgrappen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien weet triggerturk nog een adresje.quote:
Of kontje verhuren.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je wel je eigen bedrijf starten, 'Hete Henk Aanhangwagenverhuur'.
Eigenlijk wel ja. Aardbij mist trouwens ook nog...quote:Op donderdag 26 november 2015 18:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
kut. Moet ik die nou gaan toevoegen
Heb je toevallig html kennis.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Aardbij mist trouwens ook nog...
[ afbeelding ]
Henk heeft wel een kennis, maar die ziet hij niet zo vaak.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je toevallig html kennis.
Dan mag je het zelf doen
Deze slechte grap maak je alleen maar om Henk te pleasen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk heeft wel een kennis, maar die ziet hij niet zo vaak.
Nee, ik hou niet zo van bijklussen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je toevallig html kennis.
Dan mag je het zelf doen
Dit is inderdaad niet mijn niveau.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Deze slechte grap maak je alleen maar om Henk te pleasen.
We kunnen nog wel wat meer omlaagquote:Op donderdag 26 november 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet mijn niveau.
Wat vind jij trouwens van deze Specularium-variant van timmmmm's UI?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Deze slechte grap maak je alleen maar om Henk te pleasen.
We hebben de lat gisteren wel heel laag gelegd, met het oog op bepaalde nieuwkomers. Die kwamen hier en dachten dat ze niveau zouden aantreffen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We kunnen nog wel wat meer omlaag
Ik vind het anders enorm lief dat jullie hier de lat zodanig neerleggen dat ik er ook bij kan.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben de lat gisteren wel heel laag gelegd, met het oog op bepaalde nieuwkomers. Die kwamen hier en dachten dat ze niveau zouden aantreffen.
We moeten wel hè? Met je 99,3 procent quotum...quote:Op donderdag 26 november 2015 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het anders enorm lief dat jullie hier de lat zodanig neerleggen dat ik er ook bij kan.
Dat doen ze verder nergens.
Ja nouquote:Op donderdag 26 november 2015 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten wel hè? Met je 99,3 procent quotum...
Maak zelf nieuws dan!quote:Op donderdag 26 november 2015 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nouer is gewoon geen spannend nieuws waarover ik wil posten.
Ik krijg net best wel spannend nieuws binnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nouer is gewoon geen spannend nieuws waarover ik wil posten.
Jawaddan?quote:
Vertel!quote:Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg net best wel spannend nieuws binnen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe kerstsingle .. van Jan Smit ..
Er komt een hele CD en concert en dingen op tv....quote:Op donderdag 26 november 2015 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe kerstsingle .. van Jan Smit ..
Daar haal ik TV West niet eens meequote:Op donderdag 26 november 2015 18:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga op het balkon staan en dreig je vogels van het balkon af te gooien.
Stel je moet een keuze maken, Jan Smit of Mariah...?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er komt een hele CD en concert en dingen op tv....![]()
Jan, zonder nadenken.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stel je moet een keuze maken, Jan Smit of Mariah...?
Ik ben nu intens gelukkig.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er komt een hele CD en concert en dingen op tv....![]()
Ik werd altijd heel blij van Michael Bublé...en toen maakte hij een kerstcd, ik heb nooit meer iets van die man gekocht.quote:
Ondanks dat ik het vreselijk vind en er liever niet naar luister kan ik toch altijd wel waardering opbrengen voor mensen die nieuwe kerstshit uitbrengen. Anders hoor je echt elk jaar steeds weer hetzelfde.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werd altijd heel blij van Michael Bublé...en toen maakte hij een kerstcd, ik heb nooit meer iets van die man gekocht.
Maar er komt gewoon alleen maar bagger uit. Het punt is , Last Christmas, All I want for Christmas, Do they know it's Christmas en dan nog een stuk of 5 nummers zijn nou eenmaal het beste wat er in de afgelopen 30 jaar gemaakt is. Dus word je ermee doodgegooid.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het vreselijk vind en er liever niet naar luister kan ik toch altijd wel waardering opbrengen voor mensen die nieuwe kerstshit uitbrengen. Anders hoor je echt elk jaar steeds weer hetzelfde.
Daar moet ik je gelijk in geven, ik hoor net een stukje Jan Smit .. het is voor niemand leuk.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar er komt gewoon alleen maar bagger uit. Het punt is , Last Christmas, All I want for Christmas, Do they know it's Christmas en dan nog een stuk of 5 nummers zijn nou eenmaal het beste wat er in de afgelopen 30 jaar gemaakt is. Dus word je ermee doodgegooid.
Kom je hier alleen voor de pics?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:46 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens wat druk hier.
En ik moet zo weer weg.
Heb ik pics gemist?
Nee, zover ben ik nog lang niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:46 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens wat druk hier.
En ik moet zo weer weg.
Heb ik pics gemist?
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heeft ze gisteren nog gedaan. Het heeft zelfs op de FP gestaan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heeft ze gisteren nog gedaan. Het heeft zelfs op de FP gestaan.
[ afbeelding ]
Nu wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kom je hier alleen voor de pics?
Ok. Niets mis mee.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zover ben ik nog lang niet.
Mijn pompoensoep staat nog op, die ga ik eerst eten.
En de moussaka staat in de koelkast, kan wel zo de oven in. Maar misschien wordt dat morgen.
Ja, het busje komt mij zo ophalen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de oefenruimte?
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar er komt gewoon alleen maar bagger uit. Het punt is , Last Christmas, All I want for Christmas, Do they know it's Christmas en dan nog een stuk of 5 nummers zijn nou eenmaal het beste wat er in de afgelopen 30 jaar gemaakt is. Dus word je ermee doodgegooid.
Beestje heeft gewoon een multitool, dit niet weten.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]"Hoe de vogel aan een schroevendraaier kwam, is niet bekend"
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beestje heeft gewoon een multitool, dit niet weten.
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:48 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Met Pjo is alles goed, hij heeft zeer mooi geposeerd voor een foto.
Mogen wij die ook zien?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:48 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Met Pjo is alles goed, hij heeft zeer mooi geposeerd voor een foto.
ja momentjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:12 schreef Uccie het volgende:
Pjo portretMet een zwart balkje eroverheen kan deze foto zo bij het nieuwsbericht, met de tekst "de verdachte" eronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik zag het gebeuren, weinig verdachte aan.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met een zwart balkje eroverheen kan deze foto zo bij het nieuwsbericht, met de tekst "de verdachte" eronder.
Pjo portretWat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Veel plezierquote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort getoeter...
Fijne avond!
Daar is Triggerstengel eindelijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort getoeter...
Fijne avond!
Een Duitse vlag met 2 s-en erin verwerkt ...quote:Op donderdag 26 november 2015 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het mooie van kunst hè? Ik ben zelf bijzonder trots dat ik een echte moemoe als UI heb.
Wat het voorstelt, weet ik nog steeds niet.
Hij is aan het blasen, eikel.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hallo, lul. Maak deze eens op de resolutie van de andere variation bees
Raad eens...quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 19:46 schreef d4v1d het volgende:
bohhh. Taartjes van dudok zijn fucking lekker.
Teveel gegetenquote:
quote:
quote:
Nou, anders hadden wij nog wel eiwitten voor jequote:Op donderdag 26 november 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Het eiwitschuimtoetje deed me de das om.
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, anders hadden wij nog wel eiwitten voor je![]()
![]()
.
Ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:26 schreef Uccie het volgende:
Dat zijn toch proteïnen, of is dat hetzelfde?
Ik wilde net iets gaan zeggen over een laag niveau, maar ik zie dat LDKTV net binnenkomt vallen met zijn muzieksmaak .. dus laat maar.quote:
Anders is het ook zo'n inkoppertje.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wilde net iets gaan zeggen over een laag niveau, maar ik zie dat LDKTV net binnenkomt vallen met zijn muzieksmaak .. dus laat maar.
Yoki, politieheli boven Emmeloordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 20:50:18 ]
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Yoki, politieheli boven EmmeloordMjah, er zijn er op dit moment twee in de lucht. Maar ik bemoei niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, hij vloog ook alleen maar over, kon trouwens ook wel de lifeliner 4 zijn geweest, die vanaf Amsterdam oid kwam.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, er zijn er op dit moment twee in de lucht. Maar ik bemoei niet.
Nee die staat al op het UMCG.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij vloog ook alleen maar over, kon trouwens ook wel de lifeliner 4 zijn geweest, die vanaf Amsterdam oid kwam.
Nja, het was wel een EC-135 volgens mij, dat geluid klinkt toch altijd wel apart tov andere heli's.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee die staat al op het UMCG.
Yep, maar die Lifeliner stond om half 9 te tanken op Eelde.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, het was wel een EC-135 volgens mij, dat geluid klinkt toch altijd wel apart tov andere heli's.
Kan die mooi doen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, maar die Lifeliner stond om half 9 te tanken op Eelde.
Jij bent straks groot zat.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
OK..het is groter dan ik...ik heb de oven aangezet, ik ga 1/3e van de moussaka eten.
Ik had gecheckt, in pompoen zitten bijna geen calorieen.quote:
Ooooooh, dan zou ik hem gewoon helemaal opeten.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had gecheckt, in pompoen zitten bijna geen calorieen.
Nee, ik had al een bakje gemaakt voor mijn ouders, dus ik kan niet nog meer soep eten.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ooooooh, dan zou ik hem gewoon helemaal opeten.
En morgen dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik had al een bakje gemaakt voor mijn ouders, dus ik kan niet nog meer soep eten.
Vandaar dat ik maar aan de rest ga.
Morgen maak ik quiche en de 2/3e van de moussaka.quote:
Mijn maag gaat er gewoon van knorren.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb trouwens alleen croissantjes met grillworst op, wel 4, dat dan wel weer.
Schattig.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn maag gaat er gewoon van knorren.
Oh het was wel erg lekker, maar ik ga maar niet meer ervan eten nu.quote:
Ik heb nog een kinder country, en zo maar weer eens slapen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh het was wel erg lekker, maar ik ga maar niet meer ervan eten nu.
Ik neem zo wel een cracker met kaas.
Mijn maag is weer veel teveel opgerekt de afgelopen weken.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog een kinder country, en zo maar weer eens slapen.
Yoki en ik wete......quote:Op donderdag 26 november 2015 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn maag is weer veel teveel opgerekt de afgelopen weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 november 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Yoki en ik wete......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
https://www.youtube.com/watch?v=ruC7ZmyrV9E[quote]quote:Op donderdag 26 november 2015 21:26 schreef Nattekat het volgende:
Deals zouden niet langer dan 3 minuten mogen blijven staan
Hier gaat het alleen maar over de vreterijen van Uccie.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Ah... iedereen eens netjes terug naar het topic waar iedereen zou moeten zijn
Is vloeibaarquote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja joh, kan er ook nog wel bij.
Mijn maagje doet raarquote:Op donderdag 26 november 2015 21:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier gaat het alleen maar over de vreterijen van Uccie.
Ja nou ja, is toch geen eten.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, vloeibaar frituurvet ook...
''maagje''quote:Op donderdag 26 november 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn maagje doet raar![]()
![]()
ik heb honguuuuuuuuur.
Ja, dat ding is geen 5 ltr.quote:
Is het eten dan ook gaar? hahahahahaquote:Op donderdag 26 november 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben helemaal gaar, ik moet ook even wat eten denk ik.
Ja, net als jouw hoofd!quote:Op donderdag 26 november 2015 21:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is het eten dan ook gaar? hahahahaha
Wat is het geworden?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben helemaal gaar, ik moet ook even wat eten denk ik.
Waarom zegt Fokker daar niets over, al mijn eten was vetvrijquote:Op donderdag 26 november 2015 21:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Paar patatjes en een bamischijf. Moet kunnen.
Ik denk dat ik hem heb weggejaagd, of hij is gewoon gaan slapen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom zegt Fokker daar niets over, al mijn eten was vetvrij
Slaap lekker en werkze morgenquote:
Nee, ik ga wel naar buiten morgen.quote:
Spannend.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel naar buiten morgen.
Ik ga de schilderswijk in hèquote:Op donderdag 26 november 2015 22:17 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga morgen zelfs twee keer naar buiten. #hardcore
Pjo portretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik neem een autochtoon mee.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah, dat wordt dus weer een staandehouding.
quote:Op donderdag 26 november 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij nou maar zorgen dat je de UI van Harry in Sinterklaas-stemming brengt.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een Duitse vlag met 2 s-en erin verwerkt ...
Was het weer gezellig?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga jij nou maar zorgen dat je de UI van Harry in Sinterklaas-stemming brengt.![]()
Mijn UI's neemt -ie toch niet aan.
Dat dacht ik al wel weer.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Viel een beetje tegen. Het was een beetje gezapig. Mensen waren moe, slecht bij stem, etc.
Nee, ik heb vanavond wel een beetje van de Griekse ovenschotel gegeten, maar in bouwpakketvorm.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:38 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb alleen maar pics van Pjo gezien.
En ik neem aan dat die geen deel uit maakt van die Griekse ovenschotel.
Post jij maar een keer pics.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:38 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb alleen maar pics van Pjo gezien.
En ik neem aan dat die geen deel uit maakt van die Griekse ovenschotel.
Hier was ie gewoon 24u.quote:
Pjo portretZo mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja, schoonheidje hèquote:
Er was zelfs een uitzwaaitopic voor je gemaakt.quote:
Ja maar ik heb al veel foto's met kuifje, dit is even wat anders.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kuifje hoort er wel bij hoor.
Ik heb een domme ''als... kijk ik nooit meer voetbal'' gedaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat dit over de posts van Elflettering?
Ik zag het.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er was zelfs een uitzwaaitopic voor je gemaakt.
Oow. Hmm.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanavond wel een beetje van de Griekse ovenschotel gegeten, maar in bouwpakketvorm.
Heb ik wel es gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Post jij maar een keer pics.
Ja gaat wel goed hoorquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Straks zit je al op de helft van het jaar. Lukt het allemaal een beetje?
Als het maar goed gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hoor
Ben wel toe aan de kerstvakantie. Maar dat zijn we allemaal wel
Ik heb google weleens stuk gemaakt...njja dat dacht ik.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb whatsapp om het leven geholpen.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:21 schreef d4v1d het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent erger dan ik
quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:21 schreef d4v1d het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.😳
Moet 'ie er eens een keer om vragen.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga jij nou maar zorgen dat je de UI van Harry in Sinterklaas-stemming brengt.![]()
Mijn UI's neemt -ie toch niet aan.
Efteline is de enige die het graag wil.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet 'ie er eens een keer om vragen.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat dit over de posts van Elflettering?
Nee, de vorige was beter.quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is allemaal matig.
[ afbeelding ]
Wat voor aanbiedingen? Gewoon alles?quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:57 schreef Peunage het volgende:
Waar hebben ze morgen nog Black Friday aanbiedingen?
quote:
Dat overkomt de besten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 07:44 schreef d4v1d het volgende:
Dit deel van de ochtendploeg heeft zich verslapen. Excuses voor het ongemak.
dat zegt mani zijn moeder ook altijd maar hij faat toch gewoon in de poepertquote:
Dat is voor niemand leuk natuurlijk. Behalve voor moemoe danquote:Op vrijdag 27 november 2015 07:27 schreef Elfletterig het volgende:
Nog even en dit topic is vol zonder dat moemoe er daadwerkelijk in gepost heeft.
Het kan ook zijn dat moemoe gewoon loert op de lapo en dan hoopt dat Fokker89 de boel niet kaapt. Volgens mij aast ze erop om een topicdeel te mogen openen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk natuurlijk. Behalve voor moemoe dan
Volgens mij is ze gewoon een nachtje niet online geweest.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:50 schreef d4v1d het volgende:
Of ze heeft ons verruilt voor de ONZ sc
Ik zou me daar op jouw leeftijd geen zorgen meer om gaan maken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:35 schreef Simterklaas het volgende:
Ik merkte laatst dat mijn navel niet helemaal in het midden zit
Ben ik nu speciaal of komt dat vaker voor?quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou me daar op jouw leeftijd geen zorgen meer om gaan maken.
Hoezo speciaal?quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben ik nu speciaal of komt dat vaker voor?
Ik dacht altijd dat dat in het midden hoorde te zitten.quote:
Zou wel mooi zijn, ja. Maar je hebt ook mensen bij wie de neus niet helemaal recht staat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat in het midden hoorde te zitten.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, ja. Maar je hebt ook mensen bij wie de neus niet helemaal recht staat.
Zoals Dionne Stax.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, ja. Maar je hebt ook mensen bij wie de neus niet helemaal recht staat.
Hoe kan jij nou om 4 uur 's nachts en 8 uur 's ochtends wakker zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zegt mani zijn moeder ook altijd maar hij faat toch gewoon in de poepert
Zou niet raken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou. Het is wat.
[ afbeelding ]
sp3c is een machine.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou om 4 uur 's nachts en 8 uur 's ochtends wakker zijn.
Ik lees:quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:18 schreef timmmmm het volgende:
SHO / Arjen Lubach boos op AVROTROS
Elflettering en zfylax zijn het eens met deze messcherpe analyse van 's lands meest walgelijke man, arjan -alles voor het geld- lubach
Als gemaakte afspraken niet worden nagekomen, dan lijkt de boosheid van Lubach hierover mij volledig terecht. Verder zal het me jeuken, want dat hele "Wie is de Mol?" boeit me voor geen meter.quote:Hij sprak met eindredacteur Clemens van der Grinten af dat ze bij het volgende seizoen contact zouden hebben. Maar dat contact is er nooit geweest. De presentator neemt het Clemens kwalijk dat hij nooit contact heeft opgenomen.
Het enige probleem is dat het niet het contact is wat hij wilde.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik lees:
[..]
Als gemaakte afspraken niet worden nagekomen, dan lijkt de boosheid van Lubach hierover mij volledig terecht. Verder zal het me jeuken, want dat hele "Wie is de Mol?" boeit me voor geen meter.
Je bent gewoon weer ongesteld.quote:
Sterktequote:Op vrijdag 27 november 2015 11:48 schreef timmmmm het volgende:
Het is nu echt zover. Ik moet naar buiten
Hele rare neus.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat is precies het probleem?
Doe je wel je jas dicht?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:48 schreef timmmmm het volgende:
Het is nu echt zover. Ik moet naar buiten
Nee het is echt zo, maar ze is wel mooi hoor. Maar gewoon een aparte neus.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Volgens mij zien Harry en jij spoken.
Ondertussen nog maar 8 posts en moemoe is nog steeds niet gearriveerd.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee het is echt zo, maar ze is wel mooi hoor. Maar gewoon een aparte neus.
Hoi Maniquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind moemoe een aardige meid maar ik kan best leven met een topic zonder moemoe hoor.
Zeg, moest jij niet naar college ofzo?quote:
Ik heb werkcollegequote:Op vrijdag 27 november 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg, moest jij niet naar college ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |