Is sinds deel #25 niet meer gebeurd dat het nummer in de topictitel stond. Werd wel weer eens tijd.quote:
Dat je het bijhoudt, kudo'squote:Op vrijdag 6 november 2015 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is sinds deel #25 niet meer gebeurd dat het nummer in de topictitel stond. Werd wel weer eens tijd.
Speciaal voor jou staat er nu een Atari in de OP. Als jij nu nog even een tag om NWS SC #1040 zet...quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
Zet dan een Atari in de OP, amateur.
Mooi, ik vond het al vrij lelijk staan allemaal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou staat er nu een Atari in de OP. Als jij nu nog even een tag om NWS SC #1040 zet...
Klopt. Eerder deze week ja. Toen was het topic #1037, dus het is niet zo moeilijk om dan door te tellen naar 1040.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft dat dus gewoon zitten tellen.
Overigens heb ik ook topic #1000 gemaakt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
NWS-SC stats
Het huidige topic is: #1037
Verdeling topics per jaartal:
2008: 3
2009: 11
2010: 9
2011: 2
2012: 4
2013: 367
2014: 203
2015 tot heden: 438
Topic #1000 was: NWS / [SC] Met flauw grapje in de OP (en Karina in de TT)
Voor de NWS-SC is 2015 een topshow. Topjaar zeggen we hier niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:32 schreef Remqo het volgende:
Volgens mij houdt niemand de telling bij de KLB SC, soms gaat het zo hard
Zal Chai eens vragen
En sinds wanneer post ik hier?quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor de NWS-SC is 2015 een topshow. Topjaar zeggen we hier niet.
De eerste 2 kwartalen dit jaar was ook een topshow op KLB, echter is er verzuring ingetreden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor de NWS-SC is 2015 een topshow. Topjaar zeggen we hier niet.
Ik moet weer eens wat vaker gaan buurten in KLB.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
De eerste 2 kwartalen dit jaar was ook een topshow op KLB, echter is er verzuring ingetreden.
#vluchtelingenleef
Mwa KLB zelf is het ook niet meer, zelfs baggerusers als mapima worden gemist, dat zegt wel watquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet weer eens wat vaker gaan buurten in KLB.
Wij hebben timmmmm. Die is zuurder dan heel KLB bij elkaar. Toch blijven users hier posten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mwa KLB zelf is het ook niet meer, zelfs baggerusers als mapima worden gemist, dat zegt wel wat
De KLB SC is zuur de laatste tijd, iets met verloop aan users, ik zag dat Crip ook hier post.
Lijkt me inderdaad pure wanhoop, je gaat hier niet vrijwillig posten.quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mwa KLB zelf is het ook niet meer, zelfs baggerusers als mapima worden gemist, dat zegt wel wat
De KLB SC is zuur de laatste tijd, iets met verloop aan users, ik zag dat Crip ook hier post.
KLB SC heeft Chloro. die heeft een PH waarde onder nulquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij hebben timmmmm. Die is zuurder dan heel KLB bij elkaar. Toch blijven users hier posten.
Ik ben ook solidair met de vluchtelingen/gelukszoekersquote:Op vrijdag 6 november 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad pure wanhoop, je gaat hier niet vrijwillig posten.
Ik heb mijn betaling over de maand oktober trouwens nog steeds niet binnen. Jij zou dit met paddy bespreken, weet je nog?quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad pure wanhoop, je gaat hier niet vrijwillig posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |