Wekker ging vanochtend. Chinees van gisteravond in de magnetron geflikkerd. Tijdens die paar minuten ff schijten. Toen bordje foe yong hai meegenomen onder de douche.quote:
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wekker ging vanochtend. Chinees van gisteravond in de magnetron geflikkerd. Tijdens die paar minuten ff schijten. Toen bordje foe yong hai meegenomen onder de douche.
Goed begin van de dag.
Hm, ik eet inmiddels al zo lang gezond dat ik dingen met veel suiker en vet niet eens meer lekker vind. Het geeft ook geen voldoening.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wekker ging vanochtend. Chinees van gisteravond in de magnetron geflikkerd. Tijdens die paar minuten ff schijten. Toen bordje foe yong hai meegenomen onder de douche.
Goed begin van de dag.
Een ontbijt voor winnaars.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed begin van de dag.
erik heeft dan ook echt zo'n week en verbleekt kantoorhoofd.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:57 schreef Tem het volgende:
Als je die gezonde rommel inruilt voor frituur zou het zo eriksd kunnen zijn.
Kijk Kaas, nog meer rare mensen:quote:Op woensdag 25 november 2015 18:05 schreef Kaas- het volgende:
Als ik om 5 uur uit mezelf opsta is het omdat ik pissen moet.
Gek om daar verbaasd over te zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk Kaas, nog meer rare mensen:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lp-toneelleraar-homo
Ik ben me er niet voldoende van bewust hoezeer ik in een verlichte omgeving leef.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gek om daar verbaasd over te zijn.
Genieten.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:56 schreef Nautilus. het volgende:
Ik sta op wanneer ik dat zelf wil. Vanmorgen was dat om 5:00 uur. Dan het ochtendritueel in de douche (duurt een half uur), dan ontbijten (duurt ook een half uur, staccato, op het ritme van pianomuziek). Daar kan ik echt van genieten. Havermout met rode bessen en een kiwi, een glas sojamelk en koffie uit de Krups. Dan bedenk ik een paar gemene plannen voor op het werk, en dan stap ik in de auto. Heerlijk. Cd'tje op enzo.
Haha, wat een dom wief. ALLE docenten op de toneelschool zijn homo.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk Kaas, nog meer rare mensen:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lp-toneelleraar-homo
Door de lucht?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Viel voorover toen ik na 25 minuten van wc kwam. Gevoel in je voeten is dan plotseling weg. Gelukkig muurtje er dicht tegenover waar ik m'n handen tegenaan kon zetten, dus niet gewond geraakt.
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 25 november 2015 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, wat een dom wief. ALLE docenten op de toneelschool zijn homo.
25 minuten? Heb je een hele krant zitten lezen ofzo?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Viel voorover toen ik na 25 minuten van wc kwam. Gevoel in je voeten is dan plotseling weg. Gelukkig muurtje er dicht tegenover waar ik m'n handen tegenaan kon zetten, dus niet gewond geraakt.
Die sojakeuteltjes van jou zijn binnen een minuutje gepiept.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
25 minuten? Heb je een hele krant zitten lezen ofzo?
Beetje post doornemen, samenvattingen CL kijken en fokken. Glaasje drinken erbij. Maar ja, knijpt je zenuwen een beetje af he.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
25 minuten? Heb je een hele krant zitten lezen ofzo?
Schijt jij boomstammen ofzo?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje post doornemen, samenvattingen CL kijken en fokken. Glaasje drinken erbij. Maar ja, knijpt je zenuwen een beetje af he.
Ik kom nog net uit een tijd dat homoseksualiteit geschuwd en afgekeurd werd, en als ziekte gezien. Mijn ouders bijvoorbeeld moesten er niets van hebben, homo's waren verwijfde kerels.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Nautilus. het volgende:
Je merkt aan Disana wel dat ze van een andere generatie is, een generatie die nog geschokt is door dit soort faits divers. Als je nou naar Erik kijkt, dan merk je dat hij als kind de hele dag naar Cartoon Network keek.
Misschien kun je een WC-bril met comfortabele voering aanschaffen?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje post doornemen, samenvattingen CL kijken en fokken. Glaasje drinken erbij. Maar ja, knijpt je zenuwen een beetje af he.
Die eet ik toevallig wel vanavond. Vind ik wel een van de lekkerdere vleesjes.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schijt jij boomstammen ofzo?
Lekker!quote:Op woensdag 25 november 2015 18:13 schreef xpompompomx het volgende:
Speklappen+aardappels+sperziebonen+stoofperen
Op een dag laat ik een wc op maar maken.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien kun je een WC-bril met comfortabele voering aanschaffen?
Zeker! Stoofperen zijn ook zelfgemaakt natuurlijk. Als in niet uit een potje.quote:
Vergeet de gehaktsateschnitzel nietquote:Op woensdag 25 november 2015 18:17 schreef eriksd het volgende:
Boomstammetjes
Cordon Bleu![]()
Slavlinders
Allemaal erg lekker ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:17 schreef eriksd het volgende:
Boomstammetjes
Cordon Bleu![]()
Slavlinders
Gewoon een paar bewaren voor bij de volgende keer dat je Chinees overhebt.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die eet ik toevallig wel vanavond. Vind ik wel een van de lekkerdere vleesjes.
Alleen stom dat ze per vier verpakken, dus beetje duur om dat bij je maaltijd weg te harken.
Vergeet de satéschnitzel niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:17 schreef eriksd het volgende:
Boomstammetjes
Cordon Bleu![]()
Slavlinders
Jagerburgers van de AH zijn ook lekker. Burger met veel peper erop en spek eromheen gewikkeld.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vergeet de gehaktsateschnitzel niet
Ik heb een doorzichtige wc-bril met visjes erin gehad, maar ik was de enige die hem leuk vond dus toen heb ik hem maar weer weggedaan.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:17 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb een doorzichtige wc-bril met prikkeldraad er in.
Goed bordje vol saté kan je me wakker voor maken.quote:
Ja, maar in een schnitzel vind ik het minder. Gewoon een goed sateetje: prima. Patat erbij, zuur slaatje: helemaal top.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed bordje vol saté kan je me wakker voor maken.
We praten erover en ik heb er nu belachelijk veel zin in.
mevrouw xpompompomx is ook geen fan.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een doorzichtige wc-bril met visjes erin gehad, maar ik was de enige die hem leuk vond dus toen heb ik hem maar weer weggedaan.
Ah zo. Zit wat in, zowel saté als schnitzel zijn afzonderlijk van elkaar op hun lekkerst.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, maar in een schnitzel vind ik het minder. Gewoon een goed sateetje: prima. Patat erbij, zuur slaatje: helemaal top.
Haha.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Heb saté besteld. Effe de boomstammen de vriezer in doen.
Staan prominent in het kastje, een aantal wel. Wanneer ik weer in mijn paleisje ben ga ik het lezen weer oppakken. Heb nog aardig wat te verstouwen over de hele linie.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:27 schreef Nautilus. het volgende:
Ik bedacht me net dat ik eriksd ooit een stapeltje boeken heb verkocht in een Croma-doosje. Heb je die boeken inmiddels gelezen, erik?
Vind het wel grappig, die ouwe boeken van mij bij jou in 't kastje.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Staan prominent in het kastje, een aantal wel. Wanneer ik weer in mijn paleisje ben ga ik het lezen weer oppakken. Heb nog aardig wat te verstouwen over de hele linie.
Boven Loe de Jong.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Vind het wel grappig, die ouwe boeken van mij bij jou in 't kastje.
Ja ik bedacht me net dat ik op een of andere manier een embarrassing foto in die boeken had laten zitten.quote:
Ohja, die was heel compromitterend. Nachten niet door kunnen slapen.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me net dat ik op een of andere manier een embarrassing foto in die boeken had laten zitten.
Telkens als je denkt dat het niet gekker kan.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Hier nog een interessant artikel.quote:
Hmmm. Het is zo aap-noot-mies dat ik het maar ter kennisgeving aanneem.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hier nog een interessant artikel.
https://belastingdienst-in-beeld.nl/meer-tijd-voor-ondernemen/
Zelfs in die tijd zou jij niet aan een partner komen, vrees ik.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
Vroeger waren er wetten dat een vrouw handelingsonbekwaam was en wanneer je ging scheiden bepaalde de man waar de vrouw heen moest. Wat een tijd
Daarvoor zul je wel eerst vrouwen moeten kunnen krijgen, php.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
Vroeger waren er wetten dat een vrouw handelingsonbekwaam was en wanneer je ging scheiden bepaalde de man waar de vrouw heen moest. Wat een tijd
Boxxxsssssquote:Op woensdag 25 november 2015 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs in die tijd zou jij niet aan een partner komen, vrees ik.
Moet dit als grapje doorgaan?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs in die tijd zou jij niet aan een partner komen, vrees ik.
Altijd nog wat minder erg dan een wit pak.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:54 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Witte sokken onder een pak.
Ik snap het voordeel niet van handelingsonbekwame vrouwen.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet dit als grapje doorgaan?
Ik ook niet, maar ze zijn er nou eenmaal.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap het voordeel niet van handelingsonbekwame vrouwen.
Ging over goederenrecht. En zo ontstond de grap van de leraar dat als je vrouw vroeger iets kocht wat jou niet aanstond je dat zo terug kon laten brengen omdat vrouwen dus niet handelingsbekwaam zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap het voordeel niet van handelingsonbekwame vrouwen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 18:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarvoor zul je wel eerst vrouwen moeten kunnen krijgen, php.
quote:Op woensdag 25 november 2015 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd nog wat minder erg dan een wit pak.
Dat grapje kan hij bij WO rechten niet maken, aangezien het percentage vrouwen in de zaal daar >75% is.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ging over goederenrecht. En zo ontstond de grap van de leraar dat als je vrouw vroeger iets kocht wat jou niet aanstond je dat zo terug kon laten brengen omdat vrouwen dus niet handelingsbekwaam zijn.
Hier waren er ook een paar ontstemd over. Leuk wat ik ben, peperde ik dat er nog maar eens extra in.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat grapje kan hij bij WO rechten niet maken, aangezien het percentage vrouwen in de zaal daar >75% is.
Hoe dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier waren er ook een paar ontstemd over. Leuk wat ik ben, peperde ik dat er nog maar eens extra in.
Gewoon.quote:
Je herhaalde de grap?quote:
Zoiets, en wat forser aanzetten, en zeggen dat hoger onderwijs sowieso onzinnig is voor vrouwenquote:
Waarmee maar weer eens wordt bevestigd dat zo'n studie geen hol voorstelt.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat grapje kan hij bij WO rechten niet maken, aangezien het percentage vrouwen in de zaal daar >75% is.
Is die administratiecursus hoger onderwijs dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoiets, en wat forser aanzetten, en zeggen dat hoger onderwijs sowieso onzinnig is voor vrouwen
Goed plan.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoiets, en wat forser aanzetten, en zeggen dat hoger onderwijs sowieso onzinnig is voor vrouwen
ABCquote:Op woensdag 25 november 2015 19:01 schreef Nautilus. het volgende:
eriksd zou het wel goed doen in de coverband van ABC.
Lijkt mij wel lachen, gewoon wat lesjes financiering, algemene economie of bedrijfseconomie geven, dik betaald, veel vrij. Hoppa!quote:Op woensdag 25 november 2015 19:06 schreef eriksd het volgende:
Je zou maar op het hbo moeten lesgeven.
Prima hoor.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed plan.
Hoger onderwijs uberhaupt onmogelijk maken voor MBO'ers.
Ik begrijp het wel, sinds er een aanwezigheidsplicht is ingesteld voor een hoop colleges gaan mensen het barretje meenemen naar de collegezaal om deelname aan het tentamen veilig te stellen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:05 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vond dat altijd erg vervelend, docenten die grapjes gingen maken. Nog erger: mensen die allerlei opmerkingen maken. Je zit daar om keihard te leren en verder moet je gewoon je klep houden. Of je gaat koffie drinken in het barretje.
Nou ja, zo dik is dat salaris niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij wel lachen, gewoon wat lesjes financiering, algemene economie of bedrijfseconomie geven, dik betaald, veel vrij. Hoppa!
Verwacht dat een leraar wiskunde of ander normaal vak meer verdient dan jij. En die hoeft er niet eens allerlei overuren voor te makenquote:Op woensdag 25 november 2015 19:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, zo dik is dat salaris niet.
Een oom van me doet het als hobby.
Ik doe het als bijbaan.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, zo dik is dat salaris niet.
Een oom van me doet het als hobby.
Economie ofzo?quote:
Rapporten schrijven en tien-minuten gesprekken. Je moet er maar zin in hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verwacht dat een leraar wiskunde of ander normaal vak meer verdient dan jij. En die hoeft er niet eens allerlei overuren voor te maken
Bijstand trekken en met een kisje bier in de voortuin zitten kan ook inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rapporten schrijven en tien-minuten gesprekken. Je moet er maar zin in hebben.
Of jaarverslagen doorpluizen voor een appel en een ei met een lease-Up!quote:Op woensdag 25 november 2015 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bijstand trekken en met een kisje bier in de voortuin zitten kan ook inderdaad.
Hé, dat is mijn werk.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of jaarverslagen doorpluizen voor een appel en een ei met een lease-Up!
Of zelf een over ander knullige kutbaan hebben en werk uitvoeren waar je eigenlijk niet voor geleerd hebt. Maar om toch enigszins dat te compenseren beetje op FOK! zitten tof doen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of jaarverslagen doorpluizen voor een appel en een ei met een lease-Up!
Boks. Collegaquote:
Had ik dat maar.quote:
Hoho. Studeren moet je ook niet doen om later werk te vinden.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of zelf een over ander knullige kutbaan hebben en werk uitvoeren waar je eigenlijk niet voor geleerd hebt. Maar om toch enigszins dat te compenseren beetje op FOK! zitten tof doen.
Heb ik gezegd dat ik werk wil?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho. Studeren moet je ook niet doen om later werk te vinden.
Dat is een HBO-mentaliteit.
Jaja. Met de eerste.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:19 schreef Nautilus. het volgende:
Ik dacht dat jij al klaar was, GS?
Beetje raar mensbeeld heb jequote:
Hmmz, met een aa of ra studie?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:21 schreef Nautilus. het volgende:
Nee, belastingadviseur. Ik maak tegenwoordig bijna geen aangiftes meer, maar ik heb dat in mijn eerste jaar wel veel gedaan.
Belastinginspecteur, die moet je hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje raar mensbeeld heb je
los van het feit dat er weinig te stalken valt met het feit dat iemand zegt belastingadviseur te zijn. Schijnen er meer van te zijn.
RA, de ware helden.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, met een aa of ra studie?
Met WO Fiscaal Recht.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, met een aa of ra studie?
In Capelle wonen, als enige persoon op alle Rotterdamse kieslijsten.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:27 schreef Ryon het volgende:
Op dit moment sociologisch verantwoord veldwerk aan het doen in 010. Het is allemaal weer eens niet best.
Wat heeft die Eerdmans trouwens gedaan dat hij zo'n held is?
Ah vandaar. De stad ontvlucht dus. Ik begrijp hem meteen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Capelle wonen, als enige persoon op alle Rotterdamse kieslijsten.
Maar kan je iets over het project vertellen?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah vandaar. De stad ontvlucht dus. Ik begrijp hem meteen.
Na 10 seconden vat ik'mquote:Op woensdag 25 november 2015 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Belastinginspecteur, die moet je hebben.
Nu niet persoonlijk worden.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of zelf een over ander knullige kutbaan hebben en werk uitvoeren waar je eigenlijk niet voor geleerd hebt. Maar om toch enigszins dat te compenseren beetje op FOK! zitten tof doen.
Molenbeek?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:35 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben in de ghetto.
Snel rapmuziek op mijn spotify account opzoeken.
Gs houdt wel van een beetje prikken, zegt ie zelf.quote:
Ah, ik dacht dat het over mij ging.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gs houdt wel van een beetje prikken, zegt ie zelf.
Marokkanen ook.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die duikbril is helemaal geen heldquote:Op woensdag 25 november 2015 19:27 schreef Ryon het volgende:
Op dit moment sociologisch verantwoord veldwerk aan het doen in 010. Het is allemaal weer eens niet best.
Wat heeft die Eerdmans trouwens gedaan dat hij zo'n held is?
Het was wel correct.quote:
Is dat wel de oplossing voor werk gerelateerde stressklachten?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het over mij ging.
Daar heeft hij mij al voor.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Westerpark.quote:
Dit soort avances doe je maar in de pmquote:
De Dijs is u dankbaar.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was wel correct.
Twee weken werken om de huur op te hoesten, één week voor de IB, één week om te werken voor gratis diensten zoals zorg, gemeentelijke heffingen en ondertussen 12 uur per dag van huis.
Dat is geen avance maar een mededeling.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit soort avances doe je maar in de pm
Reya wacht er nog steeds op.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Dijs is u dankbaar.
Ik heb vorige week wéér een aanslag gekregen.![]()
Ik stufi, ov kaart, en zorgtoeslag.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Dijs is u dankbaar.
Prijs u gelukkig, ik werk bijna twee weken voor de IBquote:Op woensdag 25 november 2015 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was wel correct.
Twee weken werken om de huur op te hoesten, één week voor de IB, één week om te werken voor gratis diensten zoals zorg, gemeentelijke heffingen en ondertussen 12 uur per dag van huis.
Snelheidsovertreding?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Dijs is u dankbaar.
Graag gedaan minima.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stufi, ov kaart, en zorgtoeslag.
Dank daarvoor
quote:
Naheffing IB '14.quote:
Ik ook, maar er zitten slechts 4,33 weken in de maand.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Prijs u gelukkig, ik werk bijna twee weken voor de IB
Ik werk dan maar drie dagen voor de huur, want ongereguleerde woningmarkt.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook, maar er zitten slechts 4,33 weken in de maand.
Stomme reactie hoorquote:
Van een boekhouder? Neuh.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stomme reactie hoor![]()
Dacht dat je boven je theewater zou raken
Goedzo. Dat zou ik ook niet doen.quote:
Precies.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goedzo. Dat zou ik ook niet doen.
Nee die heb ik alleen met GS, als z'n vriendin niet kijkt.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:46 schreef Reya het volgende:
Is het homo-erotische kwartiertje van php en VS weer aangebroken?
Rotterdam is de tofste stad van Nederland. Iedereen in de bijstand weet dat.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:38 schreef Tem het volgende:
Goed, die Ryon even een dikke lip bezorgen met z'n gehaat op Rotterdam.
Vs is inderdaad veranderd. Vroeger moest de GGD erbij behaald worden wanneer VS mijn naam hoorde of zag.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:46 schreef Reya het volgende:
Is het homo-erotische kwartiertje van php en VS weer aangebroken?
Ok.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vs is inderdaad veranderd. Vroeger moest de GGD erbij behaald worden wanneer VS mijn naam hoorde of zag.
Die jongen heeft stappen gemaakt. Nu jij nog Reya
Ik heb nog een paar internationale houdsters.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:21 schreef Nautilus. het volgende:
Nee, belastingadviseur. Ik maak tegenwoordig bijna geen aangiftes meer, maar ik heb dat in mijn eerste jaar wel veel gedaan.
Bijstandsontvangers per 15-9-2015 volgens CBS:quote:Op woensdag 25 november 2015 19:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Waar Amsterdam de duurste penthouse heeft spant Rotterdam de kroon met de meeste bijstanders. Jaja mensen.
De alom bekende penthouse maatstaf.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Waar Amsterdam de duurste penthouse heeft spant Rotterdam de kroon met de meeste bijstanders. Jaja mensen.
Klinkt herkenbaar.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:55 schreef Tem het volgende:
Wel hilarisch aangezien Paper_Tiger helemaal geen Amsterdammer is maar in een of ander kutdorp woont in de periferie van de stad. Lekker zure bakjes koffie drinken en depressief worden waar zijn belastinggeld heengaat.
Whehe.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar.
Mooi leventje hoor.
Rotterdam de meeste per 1000 inwoners....quote:Op woensdag 25 november 2015 19:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bijstandsontvangers per 15-9-2015 volgens CBS:
Amsterdam 47.180
Rotterdam 44.260
Ook de meeste van Rotterdam en omgeving.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Rotterdam de meeste per 1000 inwoners....
Met dank aan Pechtgod die daar op termijn op afgerekend zal worden.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de belastingen niet omlaag, dan was dat niet te betalen natuurlijk.
Die plaats straalt armoedigheid uit. Altijd blij als ik dat gat weer kan verlaten.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook de meeste van Rotterdam en omgeving.
Maar die anderen produceren daadwerkelijk iets, waar de niet-bijstanders in 020 een beetje met papieren schuiven.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Rotterdam de meeste per 1000 inwoners....
Die kleffe kutbroodjes van je willen ze natuurlijk ook niet in de fatsoenlijke wijken.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die plaats straalt armoedigheid uit. Altijd blij als ik dat gat weer kan verlaten.
Mwah, vind 't vooral ongezellig en sfeerloos.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die plaats straalt armoedigheid uit. Altijd blij als ik dat gat weer kan verlaten.
Wijs me even op de kaart aan waar die zich bevinden.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Die kleffe kutbroodjes van je willen ze natuurlijk ook niet in de fatsoenlijke wijken.
5 torentjes.quote:
Met photoshop maak je van Sharon Dijksma nog een lekker wijf.quote:
Kijk wel uit, geen behoefte aan patjepeeërs.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wijs me even op de kaart aan waar die zich bevinden.
Die verrijken nu al het straatbeeld ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk wel uit, geen behoefte aan patjepeeërs.
Foei!quote:Op woensdag 25 november 2015 20:04 schreef Kaas- het volgende:
Over het paard getilde gassies, gaat toch lekker effe aan 't gas met je schijtlollige Rotterdam grapjes.
Kralingen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk wel uit, geen behoefte aan patjepeeërs.
Zijn voeten waren vandaag afgestorven na en schijtsessie en nu is hij een beetje vals.quote:
Wonen daar die gasten die net effe te bruin zijn en iets te dikke gouden kettingen dragen?quote:
Beetje ordinair volk wel over het algemeen. Voor het oude geld moet je toch in Kralingen zijn of een aantal lanen in Noord.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wonen daar die gasten die net effe te bruin zijn en iets te dikke gouden kettingen dragen.
Of de gemeente even populair is onder de mensen als ze zelf denken. Er komt namelijk een pretpakket aan maatregelen aan voor de havenstad.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar kan je iets over het project vertellen?
De gemeente als bestuurlijke entiteit of gewoon de stad?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Of de gemeente even populair is onder de mensen als ze zelf denken. Er komt namelijk een pretpakket aan maatregelen aan voor de havenstad.
Grappig genoeg wijkt het niets af van Amsterdam. Toch opvallend hoeveel het op elkaar lijkt.
Je ziet het ook bij Willem van Hanegem. Die draagt dan van die roze truien van Pall & Sharks van 600 euro. Hebben ze in Rotterdam geld, dan moet iedereen het kunnen zien.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje ordinair volk wel over het algemeen. Voor het oude geld moet je toch in Kralingen zijn of een aantal lanen in Noord.
Kansloze kloon weer van Koos.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:26 schreef Kaas- het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/434994
?
Reya.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef Nautilus. het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met een datingsite voor hoger opgeleiden?
Remlof werkt voor zo'n site.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef Nautilus. het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met een datingsite voor hoger opgeleiden?
De gemeente als in de zin van gemeentebestuur en ambtenaren.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De gemeente als bestuurlijke entiteit of gewoon de stad?
Die havenbaronnen zijn over het algemeen een tikje fout en ordinair. Allemaal een Gerard Cox kapsel en Leen Huijzer bril.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je ziet het ook bij Willem van Hanegem. Die draagt dan van die roze truien van Pall & Sharks van 600 euro. Hebben ze in Rotterdam geld, dan moet iedereen het kunnen zien.
Ik zou een zeventje geven.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
De gemeente als in de zin van gemeentebestuur en ambtenaren.
Broer van Pechtgod is zo'n vervelend havenbaronnetje.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die havenbaronnen zijn over het algemeen een tikje fout en ordinair. Allemaal een Gerard Cox kapsel en Leen Huizer bril.
Ik zag het bij Profiel. Aimabele vent, wel. Zou ik wel naast kunnen zitten bij het kerstdiner.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Broer van Pechtgod is zo'n vervelend havenbaronnetje.
Zit je wel op het gemiddelde van de dag. Aboutaleb redt de boel.quote:
Al die ambtenaren komen van buiten de stad.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:38 schreef Ryon het volgende:
Waarbij iedereen meteen opmerkt dat Aboutaleb eigenlijk wel een Amsterdammer is.
Ik kan me nooit zoveel voorstellen bij die term. Wel bij die Pim Blokland-types die in de sleepkabels/scheepsolie/tankopslag handelen. Ik heb een paar MCDonalds-franchisehouders als klant, dat zijn pas echte parvenu's. Maar ook: zo rijk dat ze niet meer weten wat ze met het geld moeten doen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die havenbaronnen zijn over het algemeen een tikje fout en ordinair. Allemaal een Gerard Cox kapsel en Leen Huijzer bril.
Ik heb inmiddels een heel businessplan geschreven puur op basis van dat soort mensen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Maar ook: zo rijk dat ze niet meer weten wat ze met het geld moeten doen.
Giro 020 Steun de Sociologen?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een heel businessplan geschreven puur op basis van dat soort mensen.
Dat had ik nou niet verwacht van onze Remlof. Beetje geld verdienen over de ruggen van wanhopige niet gelukkige mensen.quote:
Links lullen, rechts vullen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet verwacht van onze Remlof. Beetje geld verdienen over de ruggen van wanhopige niet gelukkige mensen.
Komt in de buurt. Quote top 500 is al gekocht.quote:
Hij doet het IT-gedeelte hè. Maar het lijkt me best mooi om mensen te kunnen koppelen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet verwacht van onze Remlof. Beetje geld verdienen over de ruggen van wanhopige niet gelukkige mensen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik kan me nooit zoveel voorstellen bij die term. Wel bij die Pim Blokland-types die in de sleepkabels/scheepsolie/tankopslag handelen. Ik heb een paar MCDonalds-franchisehouders als klant, dat zijn pas echte parvenu's. Maar ook: zo rijk dat ze niet meer weten wat ze met het geld moeten doen.
Ik heb zelf een paar vrienden van mij gekoppeld aan een meisje. Maar ik ben inmiddels zelf de Hugh Grant in Four Weddings and a Funeral die het boeket opvangt bij de zoveelste bruiloft.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij doet het IT-gedeelte hè. Maar het lijkt me best mooi om mensen te kunnen koppelen.
Aww. Jouw tijd komt vast ook nog wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:48 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb zelf een paar vrienden van mij gekoppeld aan een meisje. Maar ik ben inmiddels zelf de Hugh Grant in Four Weddings and a Funeral die het boeket opvangt bij de zoveelste bruiloft.
Ik las laatst ergens dat hoger opgeleide vrouwen in veel plaatsen geen man van gelijk niveau kunnen vinden, en dat ze in toenemende mate kiezen voor lager opgeleide mannen. Dat heeft iets moois.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:48 schreef robin007bond het volgende:
Datingsites speciaal voor hogeropgeleiden vind ik ietwat sneu.
Dus dat meisje is polygaam?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:48 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb zelf een paar vrienden van mij gekoppeld aan een meisje. Maar ik ben inmiddels zelf de Hugh Grant in Four Weddings and a Funeral die het boeket opvangt bij de zoveelste bruiloft.
Ja, dat heeft wel iets moois.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat hoger opgeleide vrouwen in veel plaatsen geen man van gelijk niveau kunnen vinden, en dat ze in toenemende mate kiezen voor lager opgeleide mannen. Dat heeft iets moois.
Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Wat is dat toch met die trend dat sommige hogeropgeleiden zich zo nadrukkelijk onder elkaar willen begeven? Promovendum is ook al zo'n antisociale verzekeraar die op dit sentiment inspeelt.
"Waarom zou ik voor zorg voor het klootjesvolk betalen als ik zelf een tientje per maand kan besparen?"
Echt een walgelijke mentaliteit om op te kotsen.
Vervelende trend maar je ziet het steeds meer.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Wat is dat toch met die trend dat sommige hogeropgeleiden zich zo nadrukkelijk onder elkaar willen begeven? Promovendum is ook al zo'n antisociale verzekeraar die op dit sentiment inspeelt.
"Waarom zou ik voor zorg voor het klootjesvolk betalen als ik zelf een tientje per maand kan besparen?"
Echt een walgelijke mentaliteit om op te kotsen.
Ik denk alleen wel dat je dan vrienden moet hebben met wie je op niveau van gedachten kunt wisselen. Het lijkt me moeilijk om alles kwijt te kunnen bij pakweg een loodgieter, hoe lief en lekker hij ook verder kan zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat heeft wel iets moois.
Hij heeft zelfs al Disana benaderd, naar ik vernomen heb.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:52 schreef xpompompomx het volgende:
Käse is de afgelopen week maar hard aan het proberen hier.
Daten?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:52 schreef xpompompomx het volgende:
Käse is de afgelopen week maar hard aan het proberen hier.
Pomtiepom is ing dus niet beneden je niveau neuken.quote:
Dat je met je partner enigszins op hetzelfde niveau wilt zitten lijkt me niet zo'n vreemde gedachte.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:48 schreef robin007bond het volgende:
Datingsites speciaal voor hogeropgeleiden vind ik ietwat sneu.
Nah deze spoort ook niet, maar heeft weer andere obsessies.quote:
Ik weet het bijna wel zekerquote:Op woensdag 25 november 2015 20:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nah deze spoort ook niet, maar heeft weer andere obsessies.
Dat is waar. Al zijn er omstandigheden die kunnen spelen waardoor iemand toch ander werk doet dan zijn daadwerkelijke niveau. Of is hij niet zo slim, maar heel sociaal betrokken en compenseert dat flink.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat je dan vrienden moet hebben met wie je op niveau van gedachten kunt wisselen. Het lijkt me moeilijk om alles kwijt te kunnen bij pakweg een loodgieter, hoe lief en lekker hij ook verder kan zijn.
Ja hoor. Opleiding zegt niet alles en is niet zaligmakend.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar. Al zijn er omstandigheden die kunnen spelen waardoor iemand toch ander werk doet dan zijn daadwerkelijke niveau. Of is hij niet zo slim, maar heel sociaal betrokken en compenseert dat flink.
Het lijkt me niet fijn als je een soort papafiguur voor je partner bent.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:01 schreef Nautilus. het volgende:
Ik krijg juist heel veel aandacht van, tsja, laagopgeleide meisjes, maar die gaan echt alleen op je uiterlijk en je status af. Ik krijg ook wel eens reddingsneigingen als ik die meisjes zie, vooral als ze erg lief en 'goed' overkomen. Alleen vrees ik dat het op de langere termijn toch weer fout zal gaan. Zo is het altijd gegaan, tenminste.
Waarom is dat een vervelende trend?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Vervelende trend maar je ziet het steeds meer.
Hoezo ben je er zo zeker van? Ik weet haast zeker dat het geen El_Matador is. Hij heeft een andere manier van schrijven en was geen nazi.quote:
Alleen is opleidingsniveau daar niet enkel een indicator voor. Ik vind het toch een beetje kortzichtig.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat je met je partner enigszins op hetzelfde niveau wilt zitten lijkt me niet zo'n vreemde gedachte.
Denkt Pietverdriet anders over.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me niet fijn als je een soort papafiguur voor je partner bent.
Daar heb je gelijk in. Mata was van de pot gerukt door drugs en drank, maar hij had geen nazi-affiniteiten.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo ben je er zo zeker van? Ik weet haast zeker dat het geen El_Matador is. Hij heeft een andere manier van schrijven en was geen nazi.
Die is dan ook geen blijvertje.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:59 schreef Kaas- het volgende:
Mijn vriend is gewoon lekker dom. Al dat gezeur over hoogopgeleiden.
Oei.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die is dan ook geen blijvertje.
Jawel joh.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die is dan ook geen blijvertje.
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:06 schreef Monolith het volgende:
Ook deze trend is overigens natuurlijk gewoon weer de schuld van vrouwen. De meeste mannen willen gewoon een lekker wijf dat d'r bek verder houdt. Vrouwen zoeken een 'soulmate' met wie ze goed kunnen praten. Robin is duidelijk nogal misogyn.
Jammer dat als die vrouwen ouder worden je met een lelijk, oud, dom wijf zit opgescheept.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:06 schreef Monolith het volgende:
Ook deze trend is overigens natuurlijk gewoon weer de schuld van vrouwen. De meeste mannen willen gewoon een lekker wijf dat d'r bek verder houdt. Vrouwen zoeken een 'soulmate' met wie ze goed kunnen praten. Robin is duidelijk nogal misogyn.
Heb je haar onder spanning gezet om daar achter te komen?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:08 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vriendin is trouwens hooggeleider dan ik
Dus iedereen moet volgens jou verplicht tokkies daten, maar je doet het zelf niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:08 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vriendin is trouwens hooggeleider dan ik
Tokkies kunnen toch wel tokkies daten?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus iedereen moet volgens jou verplicht tokkies daten, maar je doet het zelf niet.
Je kent de verwijzing niet, G?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Heb je haar onder spanning gezet om daar achter te komen?
Aha. Vooroordelen bevestigen. Had ik van jou niet verwacht.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kent de verwijzing niet, G?
Vreselijke uitzending verder, trouwens.
Op zich geen probleem dat mensen iemand zoeken van hun eigen niveau alleen wordt er teveel de nadruk op gelegd waardoor de tweedeling in de maatschappij volgens mij alleen maar groter wordt.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom is dat een vervelende trend?
Vind ik ook niet zo nodig eigenlijk. Vooral etnische groepen niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:11 schreef Monolith het volgende:
Ben je overigens ook zo'n fel tegenstander van datingssites voor bepaalde etnische groepen of geloven Robin?
Iedereen weet dat zwarte mensen alleen elkaar willen daten.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo nodig eigenlijk. Vooral etnische groepen niet.
Oh, dat bedoel ik niet hoor. Ik ging dit weekend uit en toen knoopte een meisje een gesprek met me aan. Ze bleek kapster te zijn en ze had een erg leuk gezichtje, maar te veel make-up en van die te sexy kleding en er hingen van die straatschoffies om haar heen. Dan denk ik, ik zou haar wel een beetje willen opvoeden, leuke jurkjes kopen en aan andere mensen voorstellen dan waar ze nu mee omgaat en misschien wordt het dan wel iets.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me niet fijn als je een soort papafiguur voor je partner bent.
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Op zich geen probleem dat mensen iemand zoeken van hun eigen niveau alleen wordt er teveel de nadruk op gelegd waardoor de tweedeling in de maatschappij volgens mij alleen maar groter wordt.
Er wordt steeds meer met een enorm dedain gesproken over lager geschoolden, terwijl een groot deen van die mensen de meest essentiële banen vervullen in de maatschappij. Daarnaast is niet iedereen gezegend met een goed stel hersens, en om die mensen als minderwaardig te beschouwen word ik altijd wat ongemakkelijk van. Een goed verstand is namelijk geen verdienste.
Dat is precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 november 2015 21:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel ik niet hoor. Ik ging dit weekend uit en toen knoopte een meisje een gesprek met me aan. Ze bleek kapster te zijn en ze had een erg leuk gezichtje, maar te veel make-up en van die te sexy kleding en er hingen van die straatschoffies om haar heen. Dan denk ik, ik zou haar wel een beetje willen opvoeden, leuke jurkjes kopen en aan andere mensen voorstellen dan waar ze nu mee omgaat en misschien wordt het dan wel iets.
En als je als blanke een boekje schrijft over het neuken van vadsige negerinnen wordt Sylvana Simons boos.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iedereen weet dat zwarte mensen alleen elkaar willen daten.
Mensen kunnen steeds extremer worden door bepaalde factoren. Zijn afkeer van Israël was altijd al aanwezig en de complottheorieën werden steeds bizarder. Daarnaast zijn manier van posten in BNW en reageren op anderen tonen sterke overeenkomsten.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Mata was van de pot gerukt door drugs en drank, maar hij had geen nazi-affiniteiten.
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Op zich geen probleem dat mensen iemand zoeken van hun eigen niveau alleen wordt er teveel de nadruk op gelegd waardoor de tweedeling in de maatschappij volgens mij alleen maar groter wordt.
Er wordt steeds meer met een enorm dedain gesproken over lager geschoolden, terwijl een groot deen van die mensen de meest essentiële banen vervullen in de maatschappij. Daarnaast is niet iedereen gezegend met een goed stel hersens, en om die mensen als minderwaardig te beschouwen word ik altijd wat ongemakkelijk van. Een goed verstand is namelijk geen verdienste.
Damnn.. Nu je het zegt, het zou wel kunnen, maar ik denk het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Mensen kunnen steeds extremer worden door bepaalde factoren. Zijn afkeer van Israël was altijd al aanwezig en de complottheorieën werden steeds bizarder. Daarnaast zijn manier van posten in BNW en reageren op anderen tonen sterke overeenkomsten.
Voor de rest ook niet belangrijk eigenlijk.
Daar ontstaat een bepaald idee over, omdat er misschien veel vrouwelijke artsen die zo hard werken dat ze geen tijd meer hebben om uit te gaan, en daar schrijft iemand als Ryon dan een mooi businessplan voor. Wat is daar eigenlijk mis mee, robin007bond? Precies, helemaal niets.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind het ook weer zo doorgeslagen dat er echt een speciale datingsite voor iedere niche is. Die dan weer eigen reclames heeft en dergelijke. Daarnaast vind ik het super specifiek uitzoeken op voorkeuren ook wat jammer, omdat mensen zich zo beperken tot een soort van partnerkeuze die ze van tevoren hebben gepland, terwijl veel liefde ook heel mooi spontaan kan ontstaan en je misschien wel veel van mensen die anders zijn kan leren en ontdekken.
Dat laatste is waar maar dat je uiteindelijk op iemand valt die je ook verstandelijk wat tegenwicht kan bieden is niet o raar. Het is natuurlijk raar om op mensen neer te kijken vanwege hun werk.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Mata leek me wat slimmer dan deze figuur. Maar je hebt gelijk, zo belangrijk is het niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Mensen kunnen steeds extremer worden door bepaalde factoren. Zijn afkeer van Israël was altijd al aanwezig en de complottheorieën werden steeds bizarder. Daarnaast zijn manier van posten in BNW en reageren op anderen tonen sterke overeenkomsten.
Voor de rest ook niet belangrijk eigenlijk.
Een partner kies je inderdaad niet uit een folder. Tenzij jehova's getuige.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:17 schreef Monolith het volgende:
Een datingsite is natuurlijk sowieso niet echt spontaan.
Vaak gaan mensen naar dating sites omdat ze juist niet spontaan de liefde konden vinden.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind het ook weer zo doorgeslagen dat er echt een speciale datingsite voor iedere niche is. Die dan weer eigen reclames heeft en dergelijke. Daarnaast vind ik het super specifiek uitzoeken op voorkeuren ook wat jammer, omdat mensen zich zo beperken tot een soort van partnerkeuze die ze van tevoren hebben gepland, terwijl veel liefde ook heel mooi spontaan kan ontstaan en je misschien wel veel van mensen die anders zijn kan leren en ontdekken.
Dat is waar.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Vaak gaan mensen naar dating sites omdat ze juist niet spontaan de liefde konden vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |