Wekker ging vanochtend. Chinees van gisteravond in de magnetron geflikkerd. Tijdens die paar minuten ff schijten. Toen bordje foe yong hai meegenomen onder de douche.quote:
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wekker ging vanochtend. Chinees van gisteravond in de magnetron geflikkerd. Tijdens die paar minuten ff schijten. Toen bordje foe yong hai meegenomen onder de douche.
Goed begin van de dag.
Hm, ik eet inmiddels al zo lang gezond dat ik dingen met veel suiker en vet niet eens meer lekker vind. Het geeft ook geen voldoening.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wekker ging vanochtend. Chinees van gisteravond in de magnetron geflikkerd. Tijdens die paar minuten ff schijten. Toen bordje foe yong hai meegenomen onder de douche.
Goed begin van de dag.
Een ontbijt voor winnaars.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed begin van de dag.
erik heeft dan ook echt zo'n week en verbleekt kantoorhoofd.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:57 schreef Tem het volgende:
Als je die gezonde rommel inruilt voor frituur zou het zo eriksd kunnen zijn.
Kijk Kaas, nog meer rare mensen:quote:Op woensdag 25 november 2015 18:05 schreef Kaas- het volgende:
Als ik om 5 uur uit mezelf opsta is het omdat ik pissen moet.
Gek om daar verbaasd over te zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk Kaas, nog meer rare mensen:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lp-toneelleraar-homo
Ik ben me er niet voldoende van bewust hoezeer ik in een verlichte omgeving leef.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gek om daar verbaasd over te zijn.
Genieten.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:56 schreef Nautilus. het volgende:
Ik sta op wanneer ik dat zelf wil. Vanmorgen was dat om 5:00 uur. Dan het ochtendritueel in de douche (duurt een half uur), dan ontbijten (duurt ook een half uur, staccato, op het ritme van pianomuziek). Daar kan ik echt van genieten. Havermout met rode bessen en een kiwi, een glas sojamelk en koffie uit de Krups. Dan bedenk ik een paar gemene plannen voor op het werk, en dan stap ik in de auto. Heerlijk. Cd'tje op enzo.
Haha, wat een dom wief. ALLE docenten op de toneelschool zijn homo.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk Kaas, nog meer rare mensen:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)lp-toneelleraar-homo
Door de lucht?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Viel voorover toen ik na 25 minuten van wc kwam. Gevoel in je voeten is dan plotseling weg. Gelukkig muurtje er dicht tegenover waar ik m'n handen tegenaan kon zetten, dus niet gewond geraakt.
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 25 november 2015 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, wat een dom wief. ALLE docenten op de toneelschool zijn homo.
25 minuten? Heb je een hele krant zitten lezen ofzo?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Viel voorover toen ik na 25 minuten van wc kwam. Gevoel in je voeten is dan plotseling weg. Gelukkig muurtje er dicht tegenover waar ik m'n handen tegenaan kon zetten, dus niet gewond geraakt.
Die sojakeuteltjes van jou zijn binnen een minuutje gepiept.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
25 minuten? Heb je een hele krant zitten lezen ofzo?
Beetje post doornemen, samenvattingen CL kijken en fokken. Glaasje drinken erbij. Maar ja, knijpt je zenuwen een beetje af he.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
25 minuten? Heb je een hele krant zitten lezen ofzo?
Schijt jij boomstammen ofzo?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje post doornemen, samenvattingen CL kijken en fokken. Glaasje drinken erbij. Maar ja, knijpt je zenuwen een beetje af he.
Ik kom nog net uit een tijd dat homoseksualiteit geschuwd en afgekeurd werd, en als ziekte gezien. Mijn ouders bijvoorbeeld moesten er niets van hebben, homo's waren verwijfde kerels.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Nautilus. het volgende:
Je merkt aan Disana wel dat ze van een andere generatie is, een generatie die nog geschokt is door dit soort faits divers. Als je nou naar Erik kijkt, dan merk je dat hij als kind de hele dag naar Cartoon Network keek.
Misschien kun je een WC-bril met comfortabele voering aanschaffen?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje post doornemen, samenvattingen CL kijken en fokken. Glaasje drinken erbij. Maar ja, knijpt je zenuwen een beetje af he.
Die eet ik toevallig wel vanavond. Vind ik wel een van de lekkerdere vleesjes.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schijt jij boomstammen ofzo?
Lekker!quote:Op woensdag 25 november 2015 18:13 schreef xpompompomx het volgende:
Speklappen+aardappels+sperziebonen+stoofperen
Op een dag laat ik een wc op maar maken.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien kun je een WC-bril met comfortabele voering aanschaffen?
Zeker! Stoofperen zijn ook zelfgemaakt natuurlijk. Als in niet uit een potje.quote:
Vergeet de gehaktsateschnitzel nietquote:Op woensdag 25 november 2015 18:17 schreef eriksd het volgende:
Boomstammetjes
Cordon Bleu![]()
Slavlinders
Allemaal erg lekker ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:17 schreef eriksd het volgende:
Boomstammetjes
Cordon Bleu![]()
Slavlinders
Gewoon een paar bewaren voor bij de volgende keer dat je Chinees overhebt.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die eet ik toevallig wel vanavond. Vind ik wel een van de lekkerdere vleesjes.
Alleen stom dat ze per vier verpakken, dus beetje duur om dat bij je maaltijd weg te harken.
Vergeet de satéschnitzel niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:17 schreef eriksd het volgende:
Boomstammetjes
Cordon Bleu![]()
Slavlinders
Jagerburgers van de AH zijn ook lekker. Burger met veel peper erop en spek eromheen gewikkeld.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vergeet de gehaktsateschnitzel niet
Ik heb een doorzichtige wc-bril met visjes erin gehad, maar ik was de enige die hem leuk vond dus toen heb ik hem maar weer weggedaan.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:17 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb een doorzichtige wc-bril met prikkeldraad er in.
Goed bordje vol saté kan je me wakker voor maken.quote:
Ja, maar in een schnitzel vind ik het minder. Gewoon een goed sateetje: prima. Patat erbij, zuur slaatje: helemaal top.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed bordje vol saté kan je me wakker voor maken.
We praten erover en ik heb er nu belachelijk veel zin in.
mevrouw xpompompomx is ook geen fan.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een doorzichtige wc-bril met visjes erin gehad, maar ik was de enige die hem leuk vond dus toen heb ik hem maar weer weggedaan.
Ah zo. Zit wat in, zowel saté als schnitzel zijn afzonderlijk van elkaar op hun lekkerst.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, maar in een schnitzel vind ik het minder. Gewoon een goed sateetje: prima. Patat erbij, zuur slaatje: helemaal top.
Haha.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:24 schreef Kaas- het volgende:
Heb saté besteld. Effe de boomstammen de vriezer in doen.
Staan prominent in het kastje, een aantal wel. Wanneer ik weer in mijn paleisje ben ga ik het lezen weer oppakken. Heb nog aardig wat te verstouwen over de hele linie.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:27 schreef Nautilus. het volgende:
Ik bedacht me net dat ik eriksd ooit een stapeltje boeken heb verkocht in een Croma-doosje. Heb je die boeken inmiddels gelezen, erik?
Vind het wel grappig, die ouwe boeken van mij bij jou in 't kastje.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Staan prominent in het kastje, een aantal wel. Wanneer ik weer in mijn paleisje ben ga ik het lezen weer oppakken. Heb nog aardig wat te verstouwen over de hele linie.
Boven Loe de Jong.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Vind het wel grappig, die ouwe boeken van mij bij jou in 't kastje.
Ja ik bedacht me net dat ik op een of andere manier een embarrassing foto in die boeken had laten zitten.quote:
Ohja, die was heel compromitterend. Nachten niet door kunnen slapen.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me net dat ik op een of andere manier een embarrassing foto in die boeken had laten zitten.
Telkens als je denkt dat het niet gekker kan.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:10 schreef Kaas- het volgende:
Hier nog een interessant artikel.quote:
Hmmm. Het is zo aap-noot-mies dat ik het maar ter kennisgeving aanneem.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hier nog een interessant artikel.
https://belastingdienst-in-beeld.nl/meer-tijd-voor-ondernemen/
Zelfs in die tijd zou jij niet aan een partner komen, vrees ik.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
Vroeger waren er wetten dat een vrouw handelingsonbekwaam was en wanneer je ging scheiden bepaalde de man waar de vrouw heen moest. Wat een tijd
Daarvoor zul je wel eerst vrouwen moeten kunnen krijgen, php.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
Vroeger waren er wetten dat een vrouw handelingsonbekwaam was en wanneer je ging scheiden bepaalde de man waar de vrouw heen moest. Wat een tijd
Boxxxsssssquote:Op woensdag 25 november 2015 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs in die tijd zou jij niet aan een partner komen, vrees ik.
Moet dit als grapje doorgaan?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs in die tijd zou jij niet aan een partner komen, vrees ik.
Altijd nog wat minder erg dan een wit pak.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:54 schreef Nautilus. het volgende:
[ afbeelding ]
Witte sokken onder een pak.
Ik snap het voordeel niet van handelingsonbekwame vrouwen.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet dit als grapje doorgaan?
Ik ook niet, maar ze zijn er nou eenmaal.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap het voordeel niet van handelingsonbekwame vrouwen.
Ging over goederenrecht. En zo ontstond de grap van de leraar dat als je vrouw vroeger iets kocht wat jou niet aanstond je dat zo terug kon laten brengen omdat vrouwen dus niet handelingsbekwaam zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap het voordeel niet van handelingsonbekwame vrouwen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 18:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarvoor zul je wel eerst vrouwen moeten kunnen krijgen, php.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |