heb je die van mij alweer verwijderdquote:Op maandag 23 november 2015 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik alleen nog van kauai en inso
dat zijn geen grtd´ers meer
maar echte vrienden
Je bent gewoon een crimineelquote:Op maandag 23 november 2015 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moeten ze hun werk maar op orde hebben
Dacht altijd aan andere sc's te lezen "Dan kan ik ook nog als ik niet op Fok ben geconfronteerd worden met Fok"quote:
zullen wij anders telefoonnummers uitwisselenquote:Op maandag 23 november 2015 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik nu echt de enige in GRTD die niemands tel heeft
Ik ben wel wat gewend als zolderkamer autist, kan het wel handelen xoxoquote:Op maandag 23 november 2015 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet boos worden als ik niet reageer xoxo![]()
Je eet toch 's avonds wat je mammie voor je kookt.quote:
had weer andere mobielquote:Op maandag 23 november 2015 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
heb je die van mij alweer verwijderd
Oh oke ideaal dan xoxoquote:Op maandag 23 november 2015 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend als zolderkamer autist, kan het wel handelen xoxo![]()
zo nummer gegeeftquote:Op maandag 23 november 2015 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend als zolderkamer autist, kan het wel handelen xoxo![]()
Lieffffffquote:Op maandag 23 november 2015 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zullen wij anders telefoonnummers uitwisselen
Smoothboy, ga je hem ook vergayen?quote:Op maandag 23 november 2015 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zullen wij anders telefoonnummers uitwisselen
rednote tochquote:Op maandag 23 november 2015 21:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had weer andere mobiel
dus hij is weg
doe even niet zo malquote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Smoothboy, ga je hem ook vergayen?
ja was eindelijk gelukt met tweakenquote:
Ik vond onze pringles gesprekken daarentegen wel erg vlammerigquote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe even niet zo mal
ik heb altijd heterogesprekken
nicequote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja was eindelijk gelukt met tweaken
geen bootloop en nou goed dingetje hoor
Van Pringles raak ik altijd een beetje excitedquote:Op maandag 23 november 2015 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond onze pringles gesprekken daarentegen wel erg vlammerig
quote:Op maandag 23 november 2015 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dacht altijd aan andere sc's te lezen "Dan kan ik ook nog als ik niet op Fok ben geconfronteerd worden met Fok"
ja draai nou een niet officiële rom er opquote:
Lekker aardappeltjes.quote:Op maandag 23 november 2015 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je eet toch 's avonds wat je mammie voor je kookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |