Nou, ...quote:Op maandag 23 november 2015 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Is nog geen 20 jaar, maar nu al een grote belofte dus.
Ik heb wat fragmenten gehoord van Justin en z'n flinterdunne stemmetje. Het is allemaal leuk en aardig, maar het staat of valt bij de talenten van producers en songwriters. Aan één nummer werken soms wel 6-7 schrijvers mee.quote:Op maandag 23 november 2015 18:53 schreef Jaden het volgende:
Tja, Adele. Het zal vast wel weer goed verkopen alleen veel te veel hetzelfde. Het speelse is er vanaf.
Ik luister met meer plezier naar die andere grote plaat die bijna tegelijk is uitgekomen. Wat Adele niet kan, kan Justin Bieber wel: een echte ontwikkeling als muzikant laten zien met een radicaal beter en gevarieerder album. Wie had dat gedacht, vooraf zou ik het volledig andersom verwachten.
Hopelijk laat Adele met 32 wel zien dat zij een groei doormaakt. Stilstand is achteruitgang.
[ afbeelding ]
Dit, opzouten met de restquote:Op maandag 23 november 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik las toch echt 'Adele' in de TT...
Toch nog 5 euro goedkoper dan bij bol.comquote:Op donderdag 26 november 2015 05:36 schreef vencodark het volgende:
Vanaf vandaag was er een aanbieding bij de Aldi van '25' voor ¤12,99.
Was diezelfde ochtend allemaal al uitverkocht. Ik greep er dus naast. Mensen kochten ze volgens een medewerker met 5 exemplaren tegelijk.
Hoezo, men koopt geen cd's meer.
Daarom werden ze extra goed verkocht.quote:Op donderdag 26 november 2015 06:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Toch nog 5 euro goedkoper dan bij bol.com
Even voor de deur liggen dan!quote:Op donderdag 26 november 2015 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Adele 1&3 Juni // Ziggodome.
http://live.adele.com/
Gvd.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:50 schreef Mandéra het volgende:
Lekkere prijzen voor Antwerpen!
[ afbeelding ]
Kaarten vanaf ¤59,-staat er op de website.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gvd.![]()
Ziggodome zal vast niet veel goedkoper zijn?
Dat wordt een enkeltje op afbetaling.
Ja dat werkt niet echt lekker. Maar je kan het wel een beetje invullen denk ik.quote:
Ik begreep dat er uitsluitend zitplaatsen zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Staan plaatsen zal wel rond de ¤ 89,00 zitten
Oh bahquote:Op donderdag 26 november 2015 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik begreep dat er uitsluitend zitplaatsen zijn.
Ik wil bewegen tijdens een concertquote:Op donderdag 26 november 2015 15:56 schreef Mark het volgende:
Ik wilde toch al zitplaatsen, dus ik vind het niet erg
Kan het je aanraden, heb het 2e concert in Paradiso nog opgenomen en luister het vaak terug...quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:39 schreef Mark het volgende:
Vrees het ook. Ik denk dat ik mezelf maar trakteer op de duurste kaartjes om mijn kansen te vergroten
Geen idee, maar die zullen niet veel afwijken van de prijzen in NL en BE...quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:48 schreef FritzWepper het volgende:
Iemand idee van de prijzen voor Keulen? Kan die nergens terugvinden.
Tja, goeie internetverbinding en geluk hebben. Net als een soort belspelletje denk ik. 10e beller enzo moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:54 schreef Em31 het volgende:
Word al nerveus als ik aan de kaartverkoop denk.Hoe de fuck gaat dit ooit lukken.
Die 10 euro is echt fucking aso!quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:14 schreef Mark het volgende:
Facebook. Gewoon 10 euro servicekosten per zelf uitgeprint kaartje rekenen
Jawel, maar dat kost 3,50 euro extra...quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:57 schreef vencodark het volgende:
Krijg je zulke kaartjes niet meer over de post?
Je vraagt je af hoeveelste je staan hè.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:51 schreef MorganGrimes het volgende:
Zwaar kansloos dit. Alle pre-sales te gelijk plannen en ook nog in dezelfde wachtrij zetten.
Idem, maar het heeft niets geholpenquote:Op woensdag 2 december 2015 11:56 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik kon al wel iets voor 10u op buy tickets drukken
Potverdrie! Lucky bastard.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:56 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik was na 16 minuten aan de beurt om kaartjes te kopen voor de woensdag voorstelling![]()
Ik kon al wel iets voor 10u op buy tickets drukken
Daar ben je rijkelijk te laat voorquote:
Wacht, je refreshde terwijl je aan de beurt was?quote:Op woensdag 2 december 2015 12:17 schreef MorganGrimes het volgende:
Alle kaarten zijn wel zo een beetje op. Je kunt alleen nog kaarten bemachtigen van mensen die hun bestelling niet afmaken. Ik was er net doorheen refreshte een paar keer om te kijken of er nieuwe kaarten waren en nu sta ik opnieuw in de wachtrij.![]()
Jup. Was aan de beurt, maar hij gaf aan dat er geen tickets meer waren. Dus ik refreshte toen kon ik wel tickets selecteren. Toen klikte ik op verdergaan. Toen gaf hij aan dat de tickets alweer vergeven waren. Refresh. Andere tickets beschikbaar, zelfde verhaal. Dat een stuk of 10 keer. En nu sta ik na een aantal keer dat doen opnieuw in de wachtrij.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wacht, je refreshde terwijl je aan de beurt was?
Ik maak zojuist hetzelfde zon beetje mee.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:21 schreef MorganGrimes het volgende:
[..]
Jup. Was aan de beurt, maar hij gaf aan dat er geen tickets meer waren. Dus ik refreshte toen kon ik wel tickets selecteren. Toen klikte ik op verdergaan. Toen gaf hij aan dat de tickets alweer vergeven waren. Refresh. Andere tickets beschikbaar, zelfde verhaal. Dat een stuk of 10 keer. En nu sta ik na een aantal keer dat doen opnieuw in de wachtrij.
Zeker weten! Ik weet niet wie het heeft bedacht om alle presale's te gelijk te doen, maar ik verwacht dat het vrijdag binnen 5 minuten al gedaan is met de kaartjesquote:Op woensdag 2 december 2015 12:28 schreef Mark het volgende:
Er is wat voor te zeggen als concerten in 10 minuten uitverkocht zijn, scheelt je toch 2,5 uur wachten
Ik begreep van de site dat je ook via PayPall kan betalen.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:38 schreef Em31 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die vrijdag kaartjes voor één van de shows in Duitsland proberen te krijgen? Ik vraag me af of je bij de duitse Eventim ook op een andere manier kan betalen dan met een creditcard? Iemand ervaring met kaartjes bestellen daar?
Paar maanden geleden tickets besteld via de Duitse Eventim, toen was 't in elk geval alleen met creditcard... Zal nu nog wel zo zijn gok ikquote:Op woensdag 2 december 2015 12:38 schreef Em31 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die vrijdag kaartjes voor één van de shows in Duitsland proberen te krijgen? Ik vraag me af of je bij de duitse Eventim ook op een andere manier kan betalen dan met een creditcard? Iemand ervaring met kaartjes bestellen daar?
In ieder geval hoeven we vrijdag waarschijnlijk niet bijna 3 uur te wachten op een teleurstellingquote:Op woensdag 2 december 2015 12:43 schreef vencodark het volgende:
Nou, de wedstrijd is gelopen.Sta je verdorie na 2,5 uur eindelijk in het keuzemenu, kan je geen 2 tickets kopen op een fatsoenlijke plek. Ik hoef dan ook weer niet helemaal achterin achter een paal komen te zitten.
![]()
Misschien had 1 wel gelukt op een goeie plek maar dat wilde ik ook niet.
Wie weet vrijdag nog een poging wagen anders is het jammer.
Jammer!quote:Op woensdag 2 december 2015 12:43 schreef vencodark het volgende:
Nou, de wedstrijd is gelopen.Sta je verdorie na 2,5 uur eindelijk in het keuzemenu, kan je geen 2 tickets kopen op een fatsoenlijke plek. Ik hoef dan ook weer niet helemaal achterin achter een paal komen te zitten.
![]()
Misschien had 1 wel gelukt op een goeie plek maar dat wilde ik ook niet.
Wie weet vrijdag nog een poging wagen anders is het jammer.
Als ik jouw berichten zo lees, ja zeker. Wij zitten "gewoon" met vier personen bij elkaarquote:
Wel spannend om toch even in het menu te zitten.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:47 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als ik jouw berichten zo lees, ja zeker. Wij zitten "gewoon" met vier personen bij elkaarSucces i.i.g. vrijdag
Dat scheelt. Maar ik wil een plek dichtbij, anders niet.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jammer!
Maar Ziggo heeft geen palen, hè.
en toen bleef ik proberen en toen kreeg ik ineens toch twee kaartjes in mijn mandje. Pfoe!quote:Op woensdag 2 december 2015 12:37 schreef vencodark het volgende:
Ik snap het niet. Ik kan kaartjes kopen voor de best available ofzo maar moest steeds fewer seats aangeven. Dat schiet niet op . Hoef niet 1 kaartje.
Hier niet gelukt.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een stress... ik was erdoorheen en werd eruit gegooid, kreeg toen dit:
[..]
en toen bleef ik proberen en toen kreeg ik ineens toch twee kaartjes in mijn mandje. Pfoe!
Balenquote:Op woensdag 2 december 2015 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier niet gelukt.
Beetje goede plaatsen?
Wow! De voorpret kan beginnen!quote:Op woensdag 2 december 2015 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Balenvrijdag weer proberen?
We zitten rij 6 in vak A.
Bleef je wachten of ging je f5en?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een stress... ik was erdoorheen en werd eruit gegooid, kreeg toen dit:
[..]
en toen bleef ik proberen en toen kreeg ik ineens toch twee kaartjes in mijn mandje. Pfoe!
Ik heb steeds opnieuw op 'find tickets' gedrukt, kreeg tig keer de melding dat ik minder kaarten moest bestellen en ineens zat ik toch in het betaalscherm met twee kaartjes.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bleef je wachten of ging je f5en?
Want ik twijfelde daar over wat ik dan moest doen.
Hmmm, ik was net gerustgesteld, want ik heb ingelogd bij crowdsurge en daar stond mijn order netjes, maar ik ga nu toch weer twijfelen... nou ja, maar ff in de gaten houdenquote:Op woensdag 2 december 2015 17:09 schreef PeeJie_ het volgende:
Hierbij nog een andere plattegrond,
[ afbeelding ]
Ik heb cc. 50 min. later wel een mail gehad met een bevestiging vanuit Songkick
Tip van de man van Mojo:quote:Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef vencodark het volgende:
Bleef je wachten of ging je f5en?
Want ik twijfelde daar over wat ik dan moest doen.
quote:Niet F5'en!
Ook Martin Verhorst van concertorganisator Mojo waarschuwt dat je vooral niet moet F5'en. Dan sta je namelijk weer achteraan in de wacht. Vóór 10:00 uur al op de site gaan zitten is ook zinloos. "Dan ben je wel op de site, maar sta je niet in de wachtrij voor de kaartjes."
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begreep van de site dat je ook via PayPall kan betalen.
Bedankt! volgens mij kan Paypal sowieso niet. Toch maar gewoon Ziggo dome proberen en anders is het jammer.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:45 schreef remco1993 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden tickets besteld via de Duitse Eventim, toen was 't in elk geval alleen met creditcard... Zal nu nog wel zo zijn gok ik
Damn. Echt geluk!quote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef MissLuna het volgende:
Geen idee hoe het kan, maar ik had om 10.01 vier kaarten. Geen wachtrij, niks!.
Ik heb nooit zoveel geluk en heb ook kaartjes voor Coldplay, dus ik denk dat mijn geluk voorlopig op is..
Ik had ongeveer hetzelfde. 4 kaartjes kunnen scoren vanmorgen voor het concert van 1 juniquote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef MissLuna het volgende:
Geen idee hoe het kan, maar ik had om 10.01 vier kaarten. Geen wachtrij, niks!.
Ik heb nooit zoveel geluk en heb ook kaartjes voor Coldplay, dus ik denk dat mijn geluk voorlopig op is..
Bij mij herlade de pagina zich automatisch en kwamen de koop knoppen tevoorschijn. Kwam meteen in een wachtrij terecht die een paar keer refreshte en ik mocht kiezen welke kaarten ik wouquote:Op donderdag 3 december 2015 00:22 schreef vencodark het volgende:
Toch snap ik niet hoe het werkt.
Waren jullie, de gelukkigen, dan zoveel sneller met inloggen? Ik zag dat er om 10:00 niks gebeurde dus refreshde, toen kwam Buy Tickets wel tevoorschijn.
Ik had een paar minuten ervoor al de pagina voor me dus verwachte eerst dat het vanzelf over zou springen.
Dat wordt vrijdag natuurlijk helemaal niks.
Ik had wel 4 schermen open staan. En inderdaad, degen die ik als eerste had aangeklikt kwam ook als enige na 2,5 uur aan de beurt.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bij mij herlade de pagina zich automatisch en kwamen de koop knoppen tevoorschijn. Kwam meteen in een wachtrij terecht die een paar keer refreshte en ik mocht kiezen welke kaarten ik wou
Wel een ding, ik had nog een venster openstaan die ik direct er na aangeklikt heb, zat misschien 10 seconden tussen en deze is nooit verder gekomen dan de wachtrij
Ik houd ook maar rekening met een teleurstelling, dan kan het alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:22 schreef vencodark het volgende:
Hoeren zijn het, opkopen en voor tig keer zoveel proberen te verkopen.quote:Op donderdag 3 december 2015 06:15 schreef CoExist het volgende:
http://www.manchestereven(...)ester-arena-10531678
Ik was vanaf kwart voor tien ongeveer ingelogd en heb vanaf vijf voor zitten f5'en, kon ineens op Buy clicken en na dat standaard klokje van 15 sec was ik om 9.59 binnen. Dat weet ik nog, omdat ik bijna van m'n stoel viel van verbazing. Had verwacht de halve ochtend bezig te zijn, was er eigenlijk van uitgegaan dat het toch niet zo lukken en stond ook helemaal te trillen toen ik ineens kaartjes had.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:22 schreef vencodark het volgende:
Toch snap ik niet hoe het werkt.
Waren jullie, de gelukkigen, dan zoveel sneller met inloggen? Ik zag dat er om 10:00 niks gebeurde dus refreshde, toen kwam Buy Tickets wel tevoorschijn.
Ik had een paar minuten ervoor al de pagina voor me dus verwachte eerst dat het vanzelf over zou springen.
Denk dat ik de mist in ben gegaan met om 10:00 refreshen en toen pas kon klikken.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:00 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik was vanaf kwart voor tien ongeveer ingelogd en heb vanaf vijf voor zitten f5'en, kon ineens op Buy clicken en na dat standaard klokje van 15 sec was ik om 9.59 binnen. Dat weet ik nog, omdat ik bijna van m'n stoel viel van verbazing. Had verwacht de halve ochtend bezig te zijn, was er eigenlijk van uitgegaan dat het toch niet zo lukken en stond ook helemaal te trillen toen ik ineens kaartjes had..
Nu moet ik wel zeggen dat ik nooit meer dan één venster open heb staan op een apparaat, want ik heb wel eens begrepen dat je dan jezelf in de weg zit. En ik ben heel bewust gelijk voor 3 juni gekozen.
Veel succes voor iedereen die het morgen het proberen, hoop dat je erdoor komt!.
Vraag en aanbod. Ga je helaas nooit kunnen stoppen.quote:Op donderdag 3 december 2015 07:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeren zijn het, opkopen en voor tig keer zoveel proberen te verkopen.
Dat weet ik. Het scheelt al dat je tegenwoordig een maximum van 4 hebt.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Vraag en aanbod. Ga je helaas nooit kunnen stoppen.
Ik moest als het ware achteraan aansluiten en kwam er alsnog in. Het enige dat ik kan bedenken is dat het misschien aan de snelle internetverbinding ligt, of omdat ik maar bleef proberen om tickets te vinden en net in een milliseconde dat iemand de zijne wegklikte ze in mijn mandje kreeg. Maar dat heb ik echt te danken aan mijn vriend, die heeft me echt geleerd om geduldig te zijn en duizend keer te proberen bij dit soort dingen...quote:Op donderdag 3 december 2015 08:26 schreef Em31 het volgende:
Ik klikte ook om 09:59, maar ben er nooit doorheen gekomen. Had meer het idee dat je geluk moest hebben met je seconden. Dat wanneer ze op 0 stonden er plek open was. Maar een 'eerlijke' wachtrij was het in ieder geval niet, aangezien er ook mensen kaarten hebben die om kwart over 10 nog eens de site openden.
Ja, maar ik las ook mensen die met meerdere e-mailadressen bezig zijn geweest. Van mij mogen ze streng controleren, dit soort praktijken verziekt echt de hele boel...quote:Op donderdag 3 december 2015 08:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het scheelt al dat je tegenwoordig een maximum van 4 hebt.
Ik vind het gewoon asociaal.
Nee hoor, ik zit al jaren op glasvezelquote:Op donderdag 3 december 2015 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Het enige dat ik kan bedenken is dat het misschien aan de snelle internetverbinding ligt
Dan ligt het aan mijn geduld, doorgaans dus niet mijn beste feature, maar achquote:Op donderdag 3 december 2015 09:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit al jaren op glasvezel
Maar op zich moet daar toch wel wat op te bedenken zijn vanuit de organisatoren? Desnoods tickets op naam en BSN? Ik snap niet dat ze nog niks aan die praktijken kunnen doen, behalve dingen als vier kaarten per code...quote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef jcdragon het volgende:
Het is een soort loterij. Maar ik zou niet weten wat de kansen zijn. Die doorverkoop bedrijven hebben tientallen mensen in dienst.
Het blijft altijd gissen, maar ik las ook een stukje over dat achter de schermen de organisatoren (in dit geval Mojo) wellicht toch een paar procenten mee pakt van het doorverkopen d.m.v. Seatwave o.i.d. Kaarten die dan niet verkocht worden kunnen altijd nog de reguliere verkoop in.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar op zich moet daar toch wel wat op te bedenken zijn vanuit de organisatoren? Desnoods tickets op naam en BSN? Ik snap niet dat ze nog niks aan die praktijken kunnen doen, behalve dingen als vier kaarten per code...
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:47 schreef PeeJie_ het volgende:
Misschien een gekke gedachte, maar zou het mogelijk ook op de plaatsnaam vanwaar je besteld kunnen liggen? Hoe verder weg, hoe minder kans ofzo? Ik was toevallig die dag in Amsterdam en heb met mijn laptop met simkaart verbinding kaarten besteld, dus de kans dat de verbinding weg zou vallen was aanwezig, maar ik was wel in de buurt
BSN is zo privé dat ze het niet mogen vragen. Ik zou het trouwens ook niet zomaar op internet zetten.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar op zich moet daar toch wel wat op te bedenken zijn vanuit de organisatoren? Desnoods tickets op naam en BSN? Ik snap niet dat ze nog niks aan die praktijken kunnen doen, behalve dingen als vier kaarten per code...
Ik bedoelde vanuit de overheid, maar ik zie dat ik organisatoren heb geschrevenquote:Op donderdag 3 december 2015 09:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
BSN is zo privé dat ze het niet mogen vragen. Ik zou het trouwens ook niet zomaar op internet zetten.
Nee, want dan was ik er nooit opnieuw ingekomen, tenzij het systeem ook nog zo slim is om je te onthouden, maar dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:06 schreef Em31 het volgende:
Denken jullie dat het echt niet uitmaakt wanneer je op de site van ticketmaster komt? Zij zeggen zelf van niet, maar had bij Coldplay het idee dat het wel invloed had op je positie in de wachtrij als je al een tijdje op die site zat. Maar het is niet dat ik vet vaak kaartjes koop, dus geen idee of het onzin is en het inderdaad gewoon geluk hebben is.
Seatwave is van Ticketmaster zelf. Zelfs die pakken er geld op.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:49 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Het blijft altijd gissen, maar ik las ook een stukje over dat achter de schermen de organisatoren (in dit geval Mojo) wellicht toch een paar procenten mee pakt van het doorverkopen d.m.v. Seatwave o.i.d. Kaarten die dan niet verkocht worden kunnen altijd nog de reguliere verkoop in.
Kraftwerk deed bij hun laatste tour niets anders, alleen tickets op naam en legitimeren bij de ingang.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of gewoon kaarten op naam, dus niet vier per naam, maar gewoon afzonderlijke namen opgeven.
Chasing tickets. Rolling through the queu.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed thema voor een song van Adele...
Vind ik niet. Hello is juist een beetje anders dan de rest.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:21 schreef Tommeke het volgende:
Is de rest van het album een beetje zoals Hello? Ik vind dat Adèle echt een mooie stem heeft, ze maakt alleen van die zeiknummers
In Hello loopt ze ook zo vreselijk te loeien.
De anderen zijn niet zo als Hello, maar sommige zijn wel erger qua jankmuziekquote:Op donderdag 3 december 2015 18:53 schreef Tommeke het volgende:
Zondag maar eens een uurtje voor vrijmaken
Ik vind Hello echt verschrikkelijk dus zie er een beetje tegenop
Ze hebben meestal heel hoge schermen met beelden. En op de tribunes kijk je overal overheen. Dat ook. Dus het zal wel meevallen.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:09 schreef Exterminator het volgende:
Alleen zitplaatsen dus...
Dus met een beetje pech zit er een lange jan voor je en zie je dus niet veel voor ¤124 ?
Ik was nieuwsgierig waar het over ging, dus stukje van dit nummer geluisterd. Lijkt qua melodie op Don McLean - American Pie vind ik.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:19 schreef vencodark het volgende:
Om op de tt hier even terug te komen. Ik vond het nummer Million years ago ook gelijk ergens op lijken maar ik kan het niet plaatsen.
Wie wel inmiddels?
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 09:22:58Hellooo vroege vogels!🐥 'T heeft nog geen zin om nu al in de wachtrij te staan voor @Adele, om 10:00u gaat de definitieve wachtrij van start reageer retweet
Dat is waar, maar voor Adele in Köln krijg je nu ook gewoon op de NL site kaartjesquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja maar die verkopen geen NL.
Dat is zuur, maar ik begrijp dat de "echte" wachtrij toch pas om tien uur begint, dus je hebt nog 8 minuten om klaar te zittenquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:49 schreef vencodark het volgende:
Te gek. Laptop begon update toen ik niet keek, site teleticketsevice loopt vast etc etc.
Kan mij op de site ng niet eens inloggen. Wtf.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:52 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat is zuur, maar ik begrijp dat de "echte" wachtrij toch pas om tien uur begint, dus je hebt nog 8 minuten om klaar te zitten
Ja, zit in wachtrijquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan mij op de site ng niet eens inloggen. Wtf.
twitter:arnoudwokke twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 09:44:08Ha, mijn l33t-skills pay off. Doet u maar vier kaartjes alstublieft #adele https://t.co/bZjKoq1hb1 reageer retweet
Hoe weet je dat? Ik heb één pagina ook om 10:00 uur ververst en daar staat gewoon net als bij de andere pagina's dat de wachttijd meer dan 60 minuten bedraagtquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik klik nu precies op 10.00 uur en sta bijna vooraan.
Mijn streepje is al bijna volquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:03 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb één pagina ook om 10:00 uur verversd en daar staat gewoon net als bij de andere pagina's dat de wachttijd meer dan 60 minuten bedraagt
ik heb mn pc al een uur op die site staan, zegt meer dan 60 minuten. Vriend van me logt in op zn ipad en krijgt "0 tot 30 minuten"quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:03 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb één pagina ook om 10:00 uur verversd en daar staat gewoon net als bij de andere pagina's dat de wachttijd meer dan 60 minuten bedraagt
Ik sta op 0-30 minuten. Maar wat zegt dat.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:03 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb één pagina ook om 10:00 uur ververst en daar staat gewoon net als bij de andere pagina's dat de wachttijd meer dan 60 minuten bedraagt
twitter:RoelJewel twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 10:04:31Op #Seatwave, de "marktplaats" van #Ticketmaster, al 74 kaarten voor Adele. Vanaf 400 euro op ring 2.. #ticketmaffia https://t.co/XEsVM7btSG reageer retweet
Ja schiet op, maak plaatsquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:05 schreef Exterminator het volgende:
Stoelen geselecteerd, wil betalen... WEG! grrr
0-30 minuten kreeg ik voor de wachtrij van ticketmaster zelf, maar toen ik eenmaal de dag aangeklikt had kwam ik in een nieuwe rij te staan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik heb mn pc al een uur op die site staan, zegt meer dan 60 minuten. Vriend van me logt in op zn ipad en krijgt "0 tot 30 minuten"
Jep hier ook.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Haha hier al twee kaarten bijna voorste vak.
Komt nog wel een derde concert. Wees gerust.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:12 schreef onlogisch het volgende:
gewoon nog de wachtrij hier
Zal ondertussen wel uitverkocht zijn.
Mijn zus ook. Die gaat nu 4 keer naar Madonna.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Collega van mij komt er eigenlijk altijd in, snap niet hoe hij dat flikt.
Ja alleen verkoopt die niet meer uitquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn zus ook. Die gaat nu 4 keer naar Madonna.
quote:Hello there! Gaat het nog met jullie? Houd vol en blijf kalm, we werken er heel hard aan om alle reserveringen te verwerken.
Adele. Bij Coldplay stond dat er niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
De Hello there! is dat altijd zo of omdat het bij Adele is?
Bij Lionel Ritchie en Martin Solveig feat. Dragonette ook altijd...quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
De Hello there! is dat altijd zo of omdat het bij Adele is?
7/10quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Lionel Ritchie en Martin Solveig feat. Dragonette ook altijd...
Haha hier ook, alleen een streepje iets verder. De laatste loodjes wegen het zwaarst...quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Duurt langEn wil de tickets niet eens voor mij zelf.
Dat iddquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Duurt langEn wil de tickets niet eens voor mij zelf.
Tja. Ik hoop dat jij er niet ineens uit ligt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:17 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Haha hier ook, alleen een streepje iets verder. De laatste loodjes wegen het zwaarst...
Op mijn mobiel ben ik het verst, ben ondertussen 4x gebeld (meteen weggedrukt), 1x per ongeluk op het logo van ticketmaster gedrukt en zit via 4G, tot nu toe beweegt het cirkeltje nog steedsquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja. Ik hoop dat jij er niet ineens uit ligt.
Beter.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:20 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Op mijn mobiel ben ik het verst, ben ondertussen 4x gebeld (meteen weggedrukt), 1x per ongeluk op het logo van ticketmaster gedrukt en zit via 4G, tot nu toe beweegt het cirkeltje nog steeds
Ja...best jammer...Er staat net bij 2 explorers (chrome, firefox) 0 tot 30 minuten...quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:21 schreef hiddit het volgende:
Op dit moment zijn alle Adele tickets (beide shows) gereserveerd, maar er kunnen nog tickets terugkomen die niet worden betaald. Je kan het dus nog even blijven proberen.
Die ligt er al een half uur uit of zo jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:21 schreef RipCity het volgende:
En voor degene die klagen over ticketmaster NL:
Probeer eens een belg te zijn: https://www.teleticketservice.com/FTTS/fast_tts.html
Dat zei ik gelijk al. Geen seconde erop gezeten. Jammer, wat Antwerpen is een half uur hier vandaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:21 schreef RipCity het volgende:
En voor degene die klagen over ticketmaster NL:
Probeer eens een belg te zijn: https://www.teleticketservice.com/FTTS/fast_tts.html
Ik blijf ook nog wel even zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:22 schreef hiddit het volgende:
zuller er vast nog wel zijn die niet betalen of er uit gegooid worden
Vrees dat dat hooguit om een handvol kaartjes zal gaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik blijf ook nog wel even zitten.
Ik verwacht ook niks.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Vrees dat dat hooguit om een handvol kaartjes zal gaan.
Jammer
Weer niks?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Vrees dat dat hooguit om een handvol kaartjes zal gaan.
Jammer
Spamfilter van Ticketmaster?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:26 schreef vencodark het volgende:
Toch snap ik niet wat er gebeurt als je dus vlak voor het streepje klaar is, ineens eruit ligt.
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 10:28:30Helaas! Er zijn geen Adele tickets meer beschikbaar!
reageer retweet
Dat zal wel tegen de 400 per kaart gaan straks.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:28 schreef hiddit het volgende:
voor hoeveel worden die dingen nu door verkocht?
Haha. Ohja!?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:28 schreef Happel het volgende:
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 10:28:30Helaas! Er zijn geen Adele tickets meer beschikbaar!
reageer retweet
En dan weer stormloop en geen kaartjes ...quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:
En nu wachten tot 2 juni bekend gemaakt gaat worden.
Ach alles valt mee vergeleken met USA> Bieber en Swift gaan daar soms voor 4000+ (PER kaart!)quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:28 schreef hiddit het volgende:
voor hoeveel worden die dingen nu door verkocht?
Leuke handelquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach alles valt mee vergeleken met USA> Bieber en Swift gaan daar soms voor 4000+ (PER kaart!)
voor die bedragen zou ik met liefde me kaartje door willen verkopenquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach alles valt mee vergeleken met USA> Bieber en Swift gaan daar soms voor 4000+ (PER kaart!)
Als ze het opeens bekend maken kan je best eens wat meer kans hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dan weer stormloop en geen kaartjes ...
Voor dat bedrag geef ik ook met alle liefde mijn kaartjes voor Adele wegquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef hiddit het volgende:
[..]
voor die bedragen zou ik met liefde me kaartje door willen verkopen
Wel benieuwd of die leraar nu kaarten heeft.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo doen sommige leraren het:
[ afbeelding ]
En dan besteden aan een cursus bezittelijk voornaamwoorden?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef hiddit het volgende:
[..]
Echt hè.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Voor dat bedrag geef ik ook met alle liefde mijn kaartjes voor Adele weg
Niemand die proxy's gebruikt zo te zien.. dus heeft het zo weinig nut hoe ze het doenquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeerde die kaarten ook alleen op de kop te tikken voor de verkoop.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef hiddit het volgende:
[..]
maandag gaat die verkoop inquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:34 schreef kreuk050 het volgende:
4 en 6 juni komen er bij vanaf 7 december! zie adele.com
quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
En dan besteden aan een cursus bezittelijk voornaamwoorden?
Neequote:Op vrijdag 4 december 2015 10:34 schreef PeeJie_ het volgende:
Maar het komt er eigenlijk op neer dat je dus om 9 uur al in de wachtrij kon staan en dat die wachtrij uiteindelijk ook voor de uiteindelijke tickets zou zijn. Terwijl er wordt aangegeven dat die wachtrij pas om 10 uur begint.
Dit.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:33 schreef iBenny het volgende:
http://www.upcoming.nl/ki(...)t-vanochtend-te-f5en
Werkt het niet op ip?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heeft dat dus weinig zin?quote:
Nog een keer in de stress gaan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:34 schreef kreuk050 het volgende:
4 en 6 juni komen er bij vanaf 7 december! zie adele.com
Met mijn telefoon was ik bijna aan de beurt, maar met mijn laptop begon de wachtrij gewoon helemaal opnieuw vanaf 10 uur en duurde minstens zo langs.quote:
8 uur was er hier al een wachtrij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:36 schreef jcdragon het volgende:
Hoe laat zaten jullie al op de site dan ?
Ook geen tickets?quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
8 uur was er hier al een wachtrij.
Ik keek om half 9 even en koos tickets voor The Cure, kwam daar gewoon niet door wegens al die mensen die al zaten te wachten op Adele.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
8 uur was er hier al een wachtrij.
Is allang voorbij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:43 schreef matthijst het volgende:
Hoe werkt die presale? Met een code, of directe link?
Die was woensdag... met een code ja. En een 3 uur durende wachtrij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:43 schreef matthijst het volgende:
Hoe werkt die presale? Met een code, of directe link?
quote:Existing members of Adele.com in the UK & Europe will receive an email on Friday 4th December with instructions on how to access advance sales on Sunday 6th December
Echt waar?quote:
Oh balen, kan je dus geen lid meer van wordenquote:
Precies. Daarom vroeg ik t ookquote:
Succesquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh chill. Op zondag dus de verkoop. Dan kan ik wel.
Hehe, de tijd en geld die je in een paar uur concert moet stoppen is inderdaad wel een beetje too muchquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Weer drie uur in de wachtrij voor niks. Nee bedankt.
Die is persoonsgebonden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Precies. Daarom vroeg ik t ook
Nog fokkers al lid die die code voor zondag kunnen Pm-en?
Want? Pure emotie zo'n reactie.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:52 schreef Jaytje07 het volgende:
Afschieten dat soort mensen die de tickets opkopen en voor woekerprijzen verkopen
Nee, is geen emotie. Meen het. Ik ben gewoon tegen die shit van kaartjes opkopen voor je eigen gewinquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Want? Pure emotie zo'n reactie.
Als er veel vraag naar een schilderij is of iets anders worden die prijzen ook opgevoerd hoor.
Ik ook hoor. Zeker als voor opgezet plan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:57 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nee, is geen emotie. Meen het. Ik ben gewoon tegen die shit van kaartjes opkopen voor je eigen gewin
Ach that's life. Als er veel vraag naar iets is loopt de prijs nou eenmaal op en blijkbaar verkopen ze die kaarten ook wel voor die absurde bedragen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:57 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nee, is geen emotie. Meen het. Ik ben gewoon tegen die shit van kaartjes opkopen voor je eigen gewin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |