Ik was nieuwsgierig waar het over ging, dus stukje van dit nummer geluisterd. Lijkt qua melodie op Don McLean - American Pie vind ik.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:19 schreef vencodark het volgende:
Om op de tt hier even terug te komen. Ik vond het nummer Million years ago ook gelijk ergens op lijken maar ik kan het niet plaatsen.
Wie wel inmiddels?
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 09:22:58Hellooo vroege vogels!🐥 'T heeft nog geen zin om nu al in de wachtrij te staan voor @Adele, om 10:00u gaat de definitieve wachtrij van start reageer retweet
Dat is waar, maar voor Adele in Köln krijg je nu ook gewoon op de NL site kaartjesquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja maar die verkopen geen NL.
Dat is zuur, maar ik begrijp dat de "echte" wachtrij toch pas om tien uur begint, dus je hebt nog 8 minuten om klaar te zittenquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:49 schreef vencodark het volgende:
Te gek. Laptop begon update toen ik niet keek, site teleticketsevice loopt vast etc etc.
Kan mij op de site ng niet eens inloggen. Wtf.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:52 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat is zuur, maar ik begrijp dat de "echte" wachtrij toch pas om tien uur begint, dus je hebt nog 8 minuten om klaar te zitten
Ja, zit in wachtrijquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan mij op de site ng niet eens inloggen. Wtf.
twitter:arnoudwokke twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 09:44:08Ha, mijn l33t-skills pay off. Doet u maar vier kaartjes alstublieft #adele https://t.co/bZjKoq1hb1 reageer retweet
Hoe weet je dat? Ik heb één pagina ook om 10:00 uur ververst en daar staat gewoon net als bij de andere pagina's dat de wachttijd meer dan 60 minuten bedraagtquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik klik nu precies op 10.00 uur en sta bijna vooraan.
Mijn streepje is al bijna volquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:03 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb één pagina ook om 10:00 uur verversd en daar staat gewoon net als bij de andere pagina's dat de wachttijd meer dan 60 minuten bedraagt
ik heb mn pc al een uur op die site staan, zegt meer dan 60 minuten. Vriend van me logt in op zn ipad en krijgt "0 tot 30 minuten"quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:03 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb één pagina ook om 10:00 uur verversd en daar staat gewoon net als bij de andere pagina's dat de wachttijd meer dan 60 minuten bedraagt
Ik sta op 0-30 minuten. Maar wat zegt dat.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:03 schreef NiceTry het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb één pagina ook om 10:00 uur ververst en daar staat gewoon net als bij de andere pagina's dat de wachttijd meer dan 60 minuten bedraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |