Nou, ...quote:Op maandag 23 november 2015 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Is nog geen 20 jaar, maar nu al een grote belofte dus.
Ik heb wat fragmenten gehoord van Justin en z'n flinterdunne stemmetje. Het is allemaal leuk en aardig, maar het staat of valt bij de talenten van producers en songwriters. Aan één nummer werken soms wel 6-7 schrijvers mee.quote:Op maandag 23 november 2015 18:53 schreef Jaden het volgende:
Tja, Adele. Het zal vast wel weer goed verkopen alleen veel te veel hetzelfde. Het speelse is er vanaf.
Ik luister met meer plezier naar die andere grote plaat die bijna tegelijk is uitgekomen. Wat Adele niet kan, kan Justin Bieber wel: een echte ontwikkeling als muzikant laten zien met een radicaal beter en gevarieerder album. Wie had dat gedacht, vooraf zou ik het volledig andersom verwachten.
Hopelijk laat Adele met 32 wel zien dat zij een groei doormaakt. Stilstand is achteruitgang.
[ afbeelding ]
Dit, opzouten met de restquote:Op maandag 23 november 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik las toch echt 'Adele' in de TT...
Toch nog 5 euro goedkoper dan bij bol.comquote:Op donderdag 26 november 2015 05:36 schreef vencodark het volgende:
Vanaf vandaag was er een aanbieding bij de Aldi van '25' voor ¤12,99.
Was diezelfde ochtend allemaal al uitverkocht. Ik greep er dus naast. Mensen kochten ze volgens een medewerker met 5 exemplaren tegelijk.
Hoezo, men koopt geen cd's meer.
Daarom werden ze extra goed verkocht.quote:Op donderdag 26 november 2015 06:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Toch nog 5 euro goedkoper dan bij bol.com
Even voor de deur liggen dan!quote:Op donderdag 26 november 2015 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Adele 1&3 Juni // Ziggodome.
http://live.adele.com/
Gvd.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:50 schreef Mandéra het volgende:
Lekkere prijzen voor Antwerpen!
[ afbeelding ]
Kaarten vanaf ¤59,-staat er op de website.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gvd.![]()
Ziggodome zal vast niet veel goedkoper zijn?
Dat wordt een enkeltje op afbetaling.
Ja dat werkt niet echt lekker. Maar je kan het wel een beetje invullen denk ik.quote:
Ik begreep dat er uitsluitend zitplaatsen zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Staan plaatsen zal wel rond de ¤ 89,00 zitten
Oh bahquote:Op donderdag 26 november 2015 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik begreep dat er uitsluitend zitplaatsen zijn.
Ik wil bewegen tijdens een concertquote:Op donderdag 26 november 2015 15:56 schreef Mark het volgende:
Ik wilde toch al zitplaatsen, dus ik vind het niet erg
Kan het je aanraden, heb het 2e concert in Paradiso nog opgenomen en luister het vaak terug...quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:39 schreef Mark het volgende:
Vrees het ook. Ik denk dat ik mezelf maar trakteer op de duurste kaartjes om mijn kansen te vergroten
Geen idee, maar die zullen niet veel afwijken van de prijzen in NL en BE...quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:48 schreef FritzWepper het volgende:
Iemand idee van de prijzen voor Keulen? Kan die nergens terugvinden.
Tja, goeie internetverbinding en geluk hebben. Net als een soort belspelletje denk ik. 10e beller enzo moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 08:54 schreef Em31 het volgende:
Word al nerveus als ik aan de kaartverkoop denk.Hoe de fuck gaat dit ooit lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |