Ik heb steeds opnieuw op 'find tickets' gedrukt, kreeg tig keer de melding dat ik minder kaarten moest bestellen en ineens zat ik toch in het betaalscherm met twee kaartjes.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bleef je wachten of ging je f5en?
Want ik twijfelde daar over wat ik dan moest doen.
Hmmm, ik was net gerustgesteld, want ik heb ingelogd bij crowdsurge en daar stond mijn order netjes, maar ik ga nu toch weer twijfelen... nou ja, maar ff in de gaten houdenquote:Op woensdag 2 december 2015 17:09 schreef PeeJie_ het volgende:
Hierbij nog een andere plattegrond,
[ afbeelding ]
Ik heb cc. 50 min. later wel een mail gehad met een bevestiging vanuit Songkick
Tip van de man van Mojo:quote:Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef vencodark het volgende:
Bleef je wachten of ging je f5en?
Want ik twijfelde daar over wat ik dan moest doen.
quote:Niet F5'en!
Ook Martin Verhorst van concertorganisator Mojo waarschuwt dat je vooral niet moet F5'en. Dan sta je namelijk weer achteraan in de wacht. Vóór 10:00 uur al op de site gaan zitten is ook zinloos. "Dan ben je wel op de site, maar sta je niet in de wachtrij voor de kaartjes."
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begreep van de site dat je ook via PayPall kan betalen.
Bedankt! volgens mij kan Paypal sowieso niet. Toch maar gewoon Ziggo dome proberen en anders is het jammer.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:45 schreef remco1993 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden tickets besteld via de Duitse Eventim, toen was 't in elk geval alleen met creditcard... Zal nu nog wel zo zijn gok ik
Damn. Echt geluk!quote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef MissLuna het volgende:
Geen idee hoe het kan, maar ik had om 10.01 vier kaarten. Geen wachtrij, niks!.
Ik heb nooit zoveel geluk en heb ook kaartjes voor Coldplay, dus ik denk dat mijn geluk voorlopig op is..
Ik had ongeveer hetzelfde. 4 kaartjes kunnen scoren vanmorgen voor het concert van 1 juniquote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef MissLuna het volgende:
Geen idee hoe het kan, maar ik had om 10.01 vier kaarten. Geen wachtrij, niks!.
Ik heb nooit zoveel geluk en heb ook kaartjes voor Coldplay, dus ik denk dat mijn geluk voorlopig op is..
Bij mij herlade de pagina zich automatisch en kwamen de koop knoppen tevoorschijn. Kwam meteen in een wachtrij terecht die een paar keer refreshte en ik mocht kiezen welke kaarten ik wouquote:Op donderdag 3 december 2015 00:22 schreef vencodark het volgende:
Toch snap ik niet hoe het werkt.
Waren jullie, de gelukkigen, dan zoveel sneller met inloggen? Ik zag dat er om 10:00 niks gebeurde dus refreshde, toen kwam Buy Tickets wel tevoorschijn.
Ik had een paar minuten ervoor al de pagina voor me dus verwachte eerst dat het vanzelf over zou springen.
Dat wordt vrijdag natuurlijk helemaal niks.
Ik had wel 4 schermen open staan. En inderdaad, degen die ik als eerste had aangeklikt kwam ook als enige na 2,5 uur aan de beurt.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bij mij herlade de pagina zich automatisch en kwamen de koop knoppen tevoorschijn. Kwam meteen in een wachtrij terecht die een paar keer refreshte en ik mocht kiezen welke kaarten ik wou
Wel een ding, ik had nog een venster openstaan die ik direct er na aangeklikt heb, zat misschien 10 seconden tussen en deze is nooit verder gekomen dan de wachtrij
Ik houd ook maar rekening met een teleurstelling, dan kan het alleen maar tegenvallen.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:22 schreef vencodark het volgende:
Hoeren zijn het, opkopen en voor tig keer zoveel proberen te verkopen.quote:Op donderdag 3 december 2015 06:15 schreef CoExist het volgende:
http://www.manchestereven(...)ester-arena-10531678
Ik was vanaf kwart voor tien ongeveer ingelogd en heb vanaf vijf voor zitten f5'en, kon ineens op Buy clicken en na dat standaard klokje van 15 sec was ik om 9.59 binnen. Dat weet ik nog, omdat ik bijna van m'n stoel viel van verbazing. Had verwacht de halve ochtend bezig te zijn, was er eigenlijk van uitgegaan dat het toch niet zo lukken en stond ook helemaal te trillen toen ik ineens kaartjes had.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:22 schreef vencodark het volgende:
Toch snap ik niet hoe het werkt.
Waren jullie, de gelukkigen, dan zoveel sneller met inloggen? Ik zag dat er om 10:00 niks gebeurde dus refreshde, toen kwam Buy Tickets wel tevoorschijn.
Ik had een paar minuten ervoor al de pagina voor me dus verwachte eerst dat het vanzelf over zou springen.
Denk dat ik de mist in ben gegaan met om 10:00 refreshen en toen pas kon klikken.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:00 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik was vanaf kwart voor tien ongeveer ingelogd en heb vanaf vijf voor zitten f5'en, kon ineens op Buy clicken en na dat standaard klokje van 15 sec was ik om 9.59 binnen. Dat weet ik nog, omdat ik bijna van m'n stoel viel van verbazing. Had verwacht de halve ochtend bezig te zijn, was er eigenlijk van uitgegaan dat het toch niet zo lukken en stond ook helemaal te trillen toen ik ineens kaartjes had..
Nu moet ik wel zeggen dat ik nooit meer dan één venster open heb staan op een apparaat, want ik heb wel eens begrepen dat je dan jezelf in de weg zit. En ik ben heel bewust gelijk voor 3 juni gekozen.
Veel succes voor iedereen die het morgen het proberen, hoop dat je erdoor komt!.
Vraag en aanbod. Ga je helaas nooit kunnen stoppen.quote:Op donderdag 3 december 2015 07:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeren zijn het, opkopen en voor tig keer zoveel proberen te verkopen.
Dat weet ik. Het scheelt al dat je tegenwoordig een maximum van 4 hebt.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Vraag en aanbod. Ga je helaas nooit kunnen stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |