abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 2 december 2015 @ 17:11:02 #101
43556 miss_dynastie
pi_157967636
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bleef je wachten of ging je f5en?
Want ik twijfelde daar over wat ik dan moest doen.
Ik heb steeds opnieuw op 'find tickets' gedrukt, kreeg tig keer de melding dat ik minder kaarten moest bestellen en ineens zat ik toch in het betaalscherm met twee kaartjes.

quote:
19s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:09 schreef PeeJie_ het volgende:
Hierbij nog een andere plattegrond,

[ afbeelding ]

Ik heb cc. 50 min. later wel een mail gehad met een bevestiging vanuit Songkick
Hmmm, ik was net gerustgesteld, want ik heb ingelogd bij crowdsurge en daar stond mijn order netjes, maar ik ga nu toch weer twijfelen... nou ja, maar ff in de gaten houden :)
  woensdag 2 december 2015 @ 17:19:55 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157967767
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:50 schreef vencodark het volgende:

Bleef je wachten of ging je f5en?
Want ik twijfelde daar over wat ik dan moest doen.
Tip van de man van Mojo:
quote:
Niet F5'en!
Ook Martin Verhorst van concertorganisator Mojo waarschuwt dat je vooral niet moet F5'en. Dan sta je namelijk weer achteraan in de wacht. Vóór 10:00 uur al op de site gaan zitten is ook zinloos. "Dan ben je wel op de site, maar sta je niet in de wachtrij voor de kaartjes."
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157967815
quote:
3s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Tip van de man van Mojo:

[..]

Dus om 10 uur ververst de pagina vanzelf en is het gewoon afwachten of je geluk hebt?
pi_157967830
Er staan goeie tips op Mojo Facebook.
pi_157967834
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik begreep van de site dat je ook via PayPall kan betalen.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:45 schreef remco1993 het volgende:

[..]

Paar maanden geleden tickets besteld via de Duitse Eventim, toen was 't in elk geval alleen met creditcard... Zal nu nog wel zo zijn gok ik ;)
Bedankt! volgens mij kan Paypal sowieso niet. Toch maar gewoon Ziggo dome proberen en anders is het jammer.
  woensdag 2 december 2015 @ 18:51:57 #106
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_157970643
Geen idee hoe het kan, maar ik had om 10.01 vier kaarten. Geen wachtrij, niks! :@.

Ik heb nooit zoveel geluk en heb ook kaartjes voor Coldplay, dus ik denk dat mijn geluk voorlopig op is. :').
Karma is a fucking bitch.
pi_157971805
quote:
11s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef MissLuna het volgende:
Geen idee hoe het kan, maar ik had om 10.01 vier kaarten. Geen wachtrij, niks! :@.

Ik heb nooit zoveel geluk en heb ook kaartjes voor Coldplay, dus ik denk dat mijn geluk voorlopig op is. :').
Damn. Echt geluk!
Heb toch niks fout gedaan. -O-
pi_157973611
Hier 2 kaartjes binnen voor de vrijdag.
Had totaal niet gedacht dat het vandaag zou lukken, maar om 10.10 was het al gelukt.

Ben super blij ermee scheelt me vrijdag weer hoop gezeur op t werk (ik had de computer moeten gijzelen daar anders).
We zitten rij 15 vak F.
pi_157976911
quote:
11s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef MissLuna het volgende:

Ik had ongeveer hetzelfde. 4 kaartjes kunnen scoren vanmorgen voor het concert van 1 juni :)

Bevestiging kwam trouwens pas om 22u binnen. :P Maar ja. Heb kaarten voor vakje H :D

[ Bericht 12% gewijzigd door Studiotje op 02-12-2015 23:12:15 ]
pi_157977923
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Sure... _O-
Wat? Gelezen?
pi_157979060
Toch snap ik niet hoe het werkt.
Waren jullie, de gelukkigen, dan zoveel sneller met inloggen? Ik zag dat er om 10:00 niks gebeurde dus refreshde, toen kwam Buy Tickets wel tevoorschijn.
Ik had een paar minuten ervoor al de pagina voor me dus verwachte eerst dat het vanzelf over zou springen.
Dat wordt vrijdag natuurlijk helemaal niks. :')
pi_157979091
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:22 schreef vencodark het volgende:
Waren jullie, de gelukkigen, dan zoveel sneller met inloggen? Ik zag dat er om 10:00 niks gebeurde dus refreshde, toen kwam Buy Tickets wel tevoorschijn.
Ik had een paar minuten ervoor al de pagina voor me dus verwachte eerst dat het vanzelf over zou springen.
Bij mij herlade de pagina zich automatisch en kwamen de koop knoppen tevoorschijn. Kwam meteen in een wachtrij terecht die een paar keer refreshte en ik mocht kiezen welke kaarten ik wou :P

Wel een ding, ik had nog een venster openstaan die ik direct er na aangeklikt heb, zat misschien 10 seconden tussen en deze is nooit verder gekomen dan de wachtrij ;(
pi_157979210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:23 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Bij mij herlade de pagina zich automatisch en kwamen de koop knoppen tevoorschijn. Kwam meteen in een wachtrij terecht die een paar keer refreshte en ik mocht kiezen welke kaarten ik wou :P

Wel een ding, ik had nog een venster openstaan die ik direct er na aangeklikt heb, zat misschien 10 seconden tussen en deze is nooit verder gekomen dan de wachtrij ;(
Ik had wel 4 schermen open staan. En inderdaad, degen die ik als eerste had aangeklikt kwam ook als enige na 2,5 uur aan de beurt.
Bij mij herlaadde helemaal niets vanzelf. Ik liet die pagina gewoon open staan.
Zou het nog uitmaken of je op een iPad of laptop zit?
  donderdag 3 december 2015 @ 00:31:33 #115
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_157979259
quote:
Ik houd ook maar rekening met een teleurstelling, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Maar als het daadwerkelijk tegen gaat vallen, dan ga ik dit topic ook maar een tijdje ontvolgen ;(
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 3 december 2015 @ 00:42:46 #116
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_157979433
Willen degenen die naar Adele (kunnen) gaan naar haar zwaaien :W ? ;(
En een verslagje ofzo hier posten?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_157980977
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_157981243
quote:
Hoeren zijn het, opkopen en voor tig keer zoveel proberen te verkopen. :{w
pi_157981292
quote:
Ik was vanaf kwart voor tien ongeveer ingelogd en heb vanaf vijf voor zitten f5'en, kon ineens op Buy clicken en na dat standaard klokje van 15 sec was ik om 9.59 binnen. Dat weet ik nog, omdat ik bijna van m'n stoel viel van verbazing. Had verwacht de halve ochtend bezig te zijn, was er eigenlijk van uitgegaan dat het toch niet zo lukken en stond ook helemaal te trillen toen ik ineens kaartjes had. :o.

Nu moet ik wel zeggen dat ik nooit meer dan één venster open heb staan op een apparaat, want ik heb wel eens begrepen dat je dan jezelf in de weg zit. En ik ben heel bewust gelijk voor 3 juni gekozen.

Veel succes voor iedereen die het morgen het proberen, hoop dat je erdoor komt! ^O^.
pi_157981305
Dubbel.
pi_157981336
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:00 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Ik was vanaf kwart voor tien ongeveer ingelogd en heb vanaf vijf voor zitten f5'en, kon ineens op Buy clicken en na dat standaard klokje van 15 sec was ik om 9.59 binnen. Dat weet ik nog, omdat ik bijna van m'n stoel viel van verbazing. Had verwacht de halve ochtend bezig te zijn, was er eigenlijk van uitgegaan dat het toch niet zo lukken en stond ook helemaal te trillen toen ik ineens kaartjes had. :o.

Nu moet ik wel zeggen dat ik nooit meer dan één venster open heb staan op een apparaat, want ik heb wel eens begrepen dat je dan jezelf in de weg zit. En ik ben heel bewust gelijk voor 3 juni gekozen.

Veel succes voor iedereen die het morgen het proberen, hoop dat je erdoor komt! ^O^.
Denk dat ik de mist in ben gegaan met om 10:00 refreshen en toen pas kon klikken.
Ik las juist ergens dat iemand de tip gaf veel schermen op te hebben om meer kans te maken.
Maar ja, die gaf ook de tip dat als je bijv. met 4 vrienden wilt, je het allemaal moet proberen en dan allemaal het maximaal aantal kaarten moet kopen (wat in theorie dus kan betekenen dat je straks met 16 kaarten zit. ) :')
pi_157981388
Gaat dit ook via ticketmaster? Was bij Coldplay vorige week één groot drama :')

En binnen no time staat Seatwave vol met tickets voor woekerprijzen :')
  donderdag 3 december 2015 @ 08:16:18 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157981409
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 07:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hoeren zijn het, opkopen en voor tig keer zoveel proberen te verkopen. :{w
Vraag en aanbod. Ga je helaas nooit kunnen stoppen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157981484
Ik klikte ook om 09:59, maar ben er nooit doorheen gekomen. Had meer het idee dat je geluk moest hebben met je seconden. Dat wanneer ze op 0 stonden er plek open was. Maar een 'eerlijke' wachtrij was het in ieder geval niet, aangezien er ook mensen kaarten hebben die om kwart over 10 nog eens de site openden. 8)7
pi_157981576
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Vraag en aanbod. Ga je helaas nooit kunnen stoppen.
Dat weet ik. Het scheelt al dat je tegenwoordig een maximum van 4 hebt.
Ik vind het gewoon asociaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')