Wat is er op tegen om bij te dragen aan de welvaart in het midden oosten?quote:Op maandag 23 november 2015 10:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je dan ook wil stoppen met de westerse interventies die voor een deel die vluchtelingen stromen veroorzaken? En een alternatief hebt voor olie en dergelijke. Zodat we geen enkel economisch belang meer hebben in het midden-oosten?
We subsidiëren export van wahabisme door Saudi Arabië.quote:Op maandag 23 november 2015 10:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat is er op tegen om bij te dragen aan de welvaart in het midden oosten?
Remigratie kan je zien als een mooi streven, maar je kan er vanuit gaan dat het grootste deel van de moslims daar helemaal niet zoveel behoefte aan hebben. Veel zijn hier geboren en opgegroeid en hebben hun leven ook hier. Dus wat dan?quote:Op maandag 23 november 2015 10:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Werk maken van remigratie en een volledige stop op asielzoekers uit islamitische landen.
Oorlog en gewapende conflicten en het steunen van dictatoriale regimes als Saoedi-Arabië noem ik maar kan er naast zitten geen bijdrage aan welvaart en of vrijheid.quote:Op maandag 23 november 2015 10:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat is er op tegen om bij te dragen aan de welvaart in het midden oosten?
Dat is dan nogal paradoxaal ten opzichte vanquote:Op maandag 23 november 2015 10:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
We subsidiëren export van wahabisme door Saudi Arabië.
Een handelsverbod met het midden oosten is natuurlijk gewoon een westerse interventie.quote:Op maandag 23 november 2015 10:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je dan ook wil stoppen met de westerse interventies die voor een deel die vluchtelingen stromen veroorzaken?
Dus waarom is er dan nog olie?quote:Op maandag 23 november 2015 10:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Een handelsverbod met het midden oosten is natuurlijk gewoon een westerse interventie.
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? Door de tegenstrijdigheid van je posts en het achteraf aanpassen ervan wordt het er niet echt duidelijker op.quote:
Er is geen handelsverbod met bijvoorbeeld landen als Saoedi-Arabië en veel landen in het midden-oosten dus waar heb jij het dan over?quote:Op maandag 23 november 2015 10:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? Door de tegenstrijdigheid van je posts en het achteraf aanpassen ervan wordt het er niet echt duidelijker op.
Hm ja, ik denk eerlijk gezegd niet dat de 'tumor' daardoor verdwijnt. Je kunt remigratie stimuleren, maar het gros van de moslims dat in Europa woont, voelt zich hier ook thuis. Of althans, ze hebben niet direct behoefte om terug te keren naar die zandbak.quote:Op maandag 23 november 2015 10:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Werk maken van remigratie en een volledige stop op asielzoekers uit islamitische landen.
De vergelijking met een tumor is idd treffend, de tumor heeft zich echter al uitgezaaid, doordat hij behandeld is door vele zachte heelmeesters.quote:Op maandag 23 november 2015 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe wil je dat precies doen, als ik vragen mag?
Een tumor vraagt echter om een agressieve behandeling. Wat dat betreft ben ik heel benieuwd hoe mensen dat wegsnijden van de islam uit Europa precies voor zich zien.quote:Op maandag 23 november 2015 11:05 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De vergelijking met een tumor is idd treffend, de tumor heeft zich echter al uitgezaaid, doordat hij behandeld is door vele zachte heelmeesters.
Het herstel van de patiënt zal ofwel een zeer pijnlijk proces zijn, ofwel de patiënt overlijdt
Omdat men zo lang geslapen heeft, zijn er nu drastische maatregelen nodig, die men wrs. als ondemocratisch zal zien. Het alternatief is echter erger.quote:Op maandag 23 november 2015 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Een tumor vraagt echter om een agressieve behandeling. Wat dat betreft ben ik heel benieuwd hoe mensen dat wegsnijden van de islam uit Europa precies voor zich zien.
Wie weet wat gezond eten met die gastjes doet! Het helpt ook in gevangenissen.quote:Het is alsof je een tumor probeert te bestrijden met gezond eten en optimisme.
Aan wat voor maatregelen moet ik precies denken?quote:Op maandag 23 november 2015 11:08 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Omdat men zo lang geslapen heeft, zijn er nu drastische maatregelen nodig, die men wrs. als ondemocratisch zal zien. Het alternatief is echter erger.
Jij geeft aan dat onder andere een handelsverbod een direct gevolg moet zijn van een stop op immigratie uit islamitische landen. We mogen dan ook niks meer met ze te maken hebbenquote:Op maandag 23 november 2015 11:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Er is geen handelsverbod met bijvoorbeeld landen als Saoedi-Arabië en veel landen in het midden-oosten dus waar heb jij het dan over?
In Begië zijn al maatregelen aangekondigd, maar of ze uitgevoerd gaan worden is nog een tweede.quote:Op maandag 23 november 2015 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Aan wat voor maatregelen moet ik precies denken?
Wees nou gewoon eens concreet. Volgens jou zijn er 'drastische maatregelen' nodig. Waar moet ik dan aan denken?quote:Op maandag 23 november 2015 11:18 schreef Oud_student het volgende:
[..]
In Begië zijn al maatregelen aangekondigd, maar of ze uitgevoerd gaan worden is nog een tweede.
Verder denk ik dat het eerst veel erger moet worden voordat onze reageerders in den Haag actie gaan nemen. Ik denk eerder aan buitenparlementaire actiegroepen, zoals Pegida.
Als de geest eenmaal uit de fles is.....
Je weet donders goed wat nodig is, ik laat me niet meer door je uitlokkenquote:Op maandag 23 november 2015 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
Wees nou gewoon eens concreet. Volgens jou zijn er 'drastische maatregelen' nodig. Waar moet ik dan aan denken?
Hoe is dit in vredesnaam uitlokken? Jij roept dat 'drastische maatregelen' nodig zijn en ik wil graag weten welke dat dan zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 11:23 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Je weet donders goed wat nodig is, ik laat me niet meer door je uitlokken
Zijn het twee identieke landen dan?quote:Op maandag 23 november 2015 11:34 schreef naiipajiiau het volgende:
Ik vraag me af watwat Zweden in godsnaam staat te wachten nu ik dit zo aanschouw bij onze Zuiderburen...
Nee, zei ik dat dan? Maar ook in Zweden schijnen nogal wat wijken ala molenbeek te zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 11:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn het twee identieke landen dan?
Maar is dat ook echt zo? En al zouden er zulke wijken zijn, gaan ze er dan op een zelfde manier mee om zoals België/Brussel dat doet? En zo nee, kun je dan wel van een 'Molenbeekse' wijk kunnen spreken?quote:Op maandag 23 november 2015 11:48 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Nee, zei ik dat dan? Maar ook in Zweden schijnen nogal wat wijken ala molenbeek te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |