abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 november 2015 @ 21:32:14 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157751320
22 november en nog steeds een oude selectie in de OP........
  zondag 22 november 2015 @ 21:48:56 #3
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_157751604
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef arie_bc het volgende:
22 november en nog steeds een oude selectie in de OP........
Als iemand mij de .psd kan sturen dan pas ik hem van de week even aan.
pi_157751976
Waren er echt debielen die vuurwerkgeluiden maakte of probeert de media Feyenorod weer in een slecht daglicht te zetten?
pi_157752066
quote:
Bilal Basacikoglu was vanmiddag, als invaller, trefzeker namens Feyenoord. In de wedstrijd tegen FC Twente, die met 5-0 werd gewonnen, schoot Basacikoglu de bal achter doelman Drommel. Tijdens het vieren van zijn treffer, maakte de aanvaller met zijn handen het gebaar van pistolen. De actie leidde op social media tot ophef, met de aanslagen in Parijs in het achterhoofd.

De ophef is ook de aanvaller zelf niet ontgaan. "Voor de duidelijkheid: het was geen gebaar om te schieten”, schrijft de Turk op Twitter. "Het was de bedoeling om Suarez (oud-speler van Ajax, red.) na te doen." Even na het plaatsen van het bericht, werd de tweet verwijderd. Later paste hij zijn bericht aan: "Het was niet de bedoeling om schietgebaren te maken. Het leek er wel op, maar het was niet de gedachte erachter."

Het is niet de eerste keer dat de buitenspeler in opspraak komt. In de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag was Basacikoglu slachtoffer van een overtreding van ADO-aanvaller Edouard Duplan, die daarvoor een rode kaart kreeg. Na de overtreding rolde Basacikoglu meters door, wat zelfs buitenlandse media-aandacht kreeg.
:') wat een domme lul is het ook hè.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157752130
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Henrys het volgende:
Waren er echt debielen die vuurwerkgeluiden maakte of probeert de media Feyenorod weer in een slecht daglicht te zetten?
Altijd toch, tegen Twente?
Nu ook, met name bij schoten van Ziyech.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157752157
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Henrys het volgende:
Dat was echt zo.
pi_157752187
Winnen we een keer dik, staat er geen speler in de lijst om op te stemmen bij VI.
  zondag 22 november 2015 @ 22:04:18 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157752403
quote:
8s.gif Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef H.FR het volgende:
Winnen we een keer dik, staat er geen speler in de lijst om op te stemmen bij VI.
Zou toch gewoon aangifte doen. Hoeft toch niet per se in Rotterdam? Kan die gast op z'n minst een stadionverbod krijgen.
2000 light years from home
pi_157752559
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zou toch gewoon aangifte doen. Hoeft toch niet per se in Rotterdam? Kan die gast op z'n minst een stadionverbod krijgen.
Nog nooit aangifte voor iets gedaan, dacht ook altijd dat het in de stad zelf moest, maar zal morgen eens bellen naar de plaatselijke!

Leuk was anders, en als hij dit soort 'grappen' al uithaalt tijdens een normale discussie...
pi_157752575
H.FR:

Je zou morgen ook Feyenoord service & tickets even kunnen bellen. Zij kunnen adhv jouw plek in het stadion precies achterhalen wie er voor jou heeft gezeten en er wellicht verder actie op ondernemen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157752674
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
H.FR:

Je zou morgen ook Feyenoord service & tickets even kunnen bellen. Zij kunnen adhv jouw plek in het stadion precies achterhalen wie er voor jou heeft gezeten en er wellicht verder actie op ondernemen.
Dank, bellen kan wel ivm de actie inderdaad. Stoeltje kunnen ze niet 1,2,3 achterhalen (wel via camerabeelden natuurlijk), ik zit namelijk in een vak met ongenummerde stoelen.
  zondag 22 november 2015 @ 22:11:33 #13
445795 Boma
De Voorzitter
pi_157752685
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
H.FR:

Ik ken anders genoeg vakken waar iedereen zelf een plek zoekt en dit dus totaal niet mogelijk is. Lijkt me ook dat H.FR stond? Dus dat moet dan ergens op de parterre zijn geweest schat ik? No way dat je daar kan achterhalen wie er precies voor of achter je zit via service & tickets :D
Mijn gedacht!
pi_157752709
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nog nooit aangifte voor iets gedaan, dacht ook altijd dat het in de stad zelf moest, maar zal morgen eens bellen naar de plaatselijke!

Leuk was anders, en als hij dit soort 'grappen' al uithaalt tijdens een normale discussie...
Misschien kan je zelfs online aangifte doen. En ik zou idd Feyenoord ook even een berichtje sturen
pi_157752771
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dank, bellen kan wel ivm de actie inderdaad. Stoeltje kunnen ze niet 1,2,3 achterhalen (wel via camerabeelden natuurlijk), ik zit namelijk in een vak met ongenummerde stoelen.
Oh ja, fuck. Dan kan iedereen gaan staan en zitten waar die wil natuurlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157753061
Was het niet Lex Immers?
pi_157753242
Van Bronckhorst vond het veldspel trouwens goed vandaag. :')

Heeft hij dan een andere wedstrijd gezien? Natuurlijk is het lekker om met 5-0 zo eenvoudig van FC Twente te winnen, maar op basis van vandaag zou al teveel tevredenheid misplaatst en gevaarlijk kunnen zijn.

Feyenoord moet echt wel beter want tegen een tegenstander van enig niveau krijg je anders gewoon weer een vervelende middag die je met pijn en moeite uit het vuur sleept.
pi_157753442
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Van Bronckhorst vond het veldspel trouwens goed vandaag. :')

Heeft hij dan een andere wedstrijd gezien? Natuurlijk is het lekker om met 5-0 zo eenvoudig van FC Twente te winnen, maar op basis van vandaag zou al teveel tevredenheid misplaatst en gevaarlijk kunnen zijn.

Feyenoord moet echt wel beter want tegen een tegenstander van enig niveau krijg je anders gewoon weer een vervelende middag die je met pijn en moeite uit het vuur sleept.
Het veldspel was vandaag geweldig? Ik zag ons middenveld heerlijk ballen vanmiddag hoor.
pi_157753603
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 22:35 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Het veldspel was vandaag geweldig? Ik zag ons middenveld heerlijk ballen vanmiddag hoor.
Ik vond het matig vandaag.

Heel slordig, te traag, niet altijd de juiste keuzes, passes niet nauwkeurig genoeg.

Alleen als je veldspel als tactisch en positioneel definieert kan je tevreden zijn over het veldspel vandaag, maar dat was ook weer niet spectaculair goed ofzo.
pi_157753862
quote:
8s.gif Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef H.FR het volgende:
Zal de ex-Feyenoorder wel winnen haha.

Ach ja, ik vond ook niemand er echt uitspringen. El Ahmadi misschien.
Van alles is weer waardeloos.
pi_157756877
Er was ook niemand echt goed bij ons. Twente is gewoon rampzalig slecht. Op zich ben ik het wel met Gio eens dat we een paar keer heerlijk tikten en uiteindelijk speel je vrij souverein. Probleem is alleen dat je vooral in de tweede helft zag dat de organisatie compleet ontbrak. We waren op dat moment zo sterk dat iedereen voor eigen succes ging. Vilhena met dieptrieste pogingen, Bilal die geen enkele voorzet heeft gegeven en constant voor het schot ging. En toen kon Twente zelfs nog een stuk of drie keer counteren waarbij ze 3 tegen 2 stonden, terwijl ze al een man minder hadden. Dat is gewoon een gotspe.

En eigenlijk reken ik dat Dirk Kuyt een beetje aan. Dat is de man met de ervaring. Zet die andere jochies dan op hun plek.

quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:57 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet ik volgens mij weer naar Rotterdam, en dat is een kut-eind rijden :')

Nou, ik werd niet gemept, het volgende was er aan de hand:
Ik was met een maat aan het discussiëren, over het feit dat we blij waren dat we voorstonden maar dat het nog wel een behoorlijk stuk feller mag en een stuk beter tegen fatsoenlijke tegenstanders. Draait die man zich om, en zegt dat we niet zo moeten zeiken.

Nou prima, dat mag u vinden, zei ik. Maar, ik begon te beargumenteren waarom ik vond dat het toch echt wel nodig was om kampioen te kunnen gaan worden (want geen zin dat de Joden dat weer worden).

En toen trok hij me vrij hard een rij naar beneden (aan mijn sjaal :') ) m'n stoel af - geen comfortabele houding kan ik verklappen - en knijpt intussen fijn mijn keel dicht (met diezelfde sjaal :') ). Denk om zijn standpunt (dat ik niet moet zeuren) duidelijk te maken.
Wat een klapjosti, zeg. :') Je hebt ook nog eens een goed punt. Hoop dat ze die gast kunnen vinden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157756880
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef H.FR het volgende:

[..]

:') wat een domme lul is het ook hè.
Ik zei het al na het juichen, maar dan wordt je post weggezet als 'de grootste onzin'. Dit was toch gewoon te verwachten qua reactie van de media? Het was gewoon ontzettend dom van Bilal. Ik heb niet gezegd dat hij het expres deed, maar als hij z'n hersens had gebruikt...

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHarregarre op 23-11-2015 06:25:56 ]
  maandag 23 november 2015 @ 06:53:07 #23
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_157756933
Heerlijke wedstrijd gezien,
Dat vliegtuig, lekker handig.
pi_157757132
Janken over de manier waarop Bilal juicht. Grow up zeg
pi_157757160
quote:

[..]

Veijenovic had meer foutieve dan goede passes gisteren. Leek erg nergens op. Hij had ook zoveel vrijheid op het middenveld. Daar mag je meer van verwachten.

De tandems Kongolo/Elia en Karsdorp/Kuijt gingen lekker, maar het middenveld was inderdaad niet best. En Gustaffson is een verademing ten opzichte van Immers. Staat vaak goed en kan een bal schieten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 08:05:43 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157757165
quote:

[..]

Dan heb je een andere wedstrijd gezien dan ik :D
Het leek bij vlagen nergens op. Het is alleen gecamoufleerd omdat Twente zo onthutsend zwak was.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 08:06:24 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157757169
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2015 08:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Veijenovic had meer foutieve dan goede passes gisteren. Leek erg nergens op. Hij had ook zoveel vrijheid op het middenveld. Daar mag je meer van verwachten.

De tandems Kongolo/Elia en Karsdorp/Kuijt gingen lekker, maar het middenveld was inderdaad niet best. En Gustaffson is een verademing ten opzichte van Immers. Staat vaak goed en kan een bal schieten.
Dat is inderdaad een complete verademing t.o.v. van je maat, The White Stork.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_157757396
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vond het matig vandaag.

Heel slordig, te traag, niet altijd de juiste keuzes, passes niet nauwkeurig genoeg.

Alleen als je veldspel als tactisch en positioneel definieert kan je tevreden zijn over het veldspel vandaag, maar dat was ook weer niet spectaculair goed ofzo.

Ik denk dat ie dat dan ook bedoelt. Het spel lijkt langzaamaan wel steeds meer vrm te krijgen, met de opkomende backs, op een rustig tempo momenten afwachten en dan met vlagen ineens versnellen met een goede steekpass.

Ik vond het ook wel erg slordig, en soms wat te lang duren alvorens, voornamelijk Vejinovic, het spel verplaatste. Vond Kuyt overigens wel erg sterk spelen :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_157757595
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 07:55 schreef Thunder0x het volgende:
Janken over de manier waarop Bilal juicht. Grow up zeg
Hij zegt dat hij als suarez wilde juichen.. vind je dat niet een beetje dom om te zeggen?
  maandag 23 november 2015 @ 09:05:42 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157757616
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 09:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij als suarez wilde juichen.. vind je dat niet een beetje dom om te zeggen?
Daar moest ik ook wel om lachen, nu krijgt hij 2 keer kritiek
pi_157757864
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2015 08:04 schreef Happel het volgende:

[..]

De zijkanten staan wel goed, alleen vind ik dat er veel te weinig gevaar uit de voorzetten komen. Deels om dat deze gewoon slecht zijn en deels om dat Kramer er geen klote van kan. Wat een baggerspits zeg..
#12 is not for sale!
pi_157758247

Bilalgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 november 2015 @ 10:54:55 #33
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157758750
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Bilalgod
Wat was ie weer slecht :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 10:55:07 #34
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157758756
Santos van NEC is komende zomer transfervrij, deze winter dus voor een schijntje op te pikken. Kazim verkopen en/of Achahbar verhuren (aan NEC), Santos halen, ik zeg doen. Goeie speler man.
pi_157758773
Toch zonde dat Feyenoord El Hamdaoui niet transfervrij heeft opgepikt.
blablablabla
pi_157758841
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:56 schreef Elan het volgende:
Uh, nee.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_157758853
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 11:01 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Uh, nee.
Hoezo niet?
Aanzienlijk betere spits dan Kazim en/of Kramer.
blablablabla
pi_157758886
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 10:55 schreef Slobeend het volgende:
Santos van NEC is komende zomer transfervrij, deze winter dus voor een schijntje op te pikken. Kazim verkopen en/of Achahbar verhuren (aan NEC), Santos halen, ik zeg doen. Goeie speler man.
Ja. Laten we iemand halen die net zo matig is als Kramer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 november 2015 @ 11:08:32 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157758922
Wat een topdag gisteren. Onverwachts via via kaarten gekregen voor de comfort lounge. Lekker hoor :Y Lekker tapbiertjes atten daar. Verademing met die bocht die ik normaal daar moet drinken. We wisten dat er een paar spelers er na afloop zouden komen om de wedstrijd te analyseren. Ik was erg benieuwd wie er zouden komen.’En na de wedstrijd kunt u hier nog gezellig naborrelen en komen Bilal en Kazim langs…’ :’) Man man man. Haha en natuurlijk: Kazim kwam niet opdagen. En Bilal had niks nuttigs te melden.

18:15 werden we verzoekt om(als laatst) de comfort lounge te verlaten. Toen nog even het veld op geweest. Maar daar werden we snel van weggestuurd door die grasmannetjes. Al met al een geslaagde dag ;) Oh ja en ook nog 5-0 winst!
  maandag 23 november 2015 @ 11:11:09 #40
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157758952
Wat zou het toch fantastisch zijn om Vilhena en Kazim(en eventueel Bilal, Toornstra en Immers) te slijten en daarvoor Kalou en de Guzman voor terug te halen _O_

#dreamon
  maandag 23 november 2015 @ 11:11:47 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157758958
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:11 schreef satecl het volgende:
Wat zou het toch fantastisch zijn om Vilhena en Kazim(en eventueel Bilal, Toornstra en Immers) te slijten en daarvoor Kalou en de Guzman voor terug te halen _O_

#dreamon
Wordt wel een rollatorelftal zo.
pi_157758993
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:11 schreef satecl het volgende:

#dreamon
Hebben we zoiets al niet eens eerder geprobeerd?
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 11:17:35 #43
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157759014
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 11:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. Laten we iemand halen die net zo matig is als Kramer.
Haha.
pi_157759086
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 11:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Aanzienlijk betere spits dan Kazim en/of Kramer.
Zo'n goede voetballer die met een beetje hulp van Frank de Boer z'n eigen carrière om zeep heeft geholpen, daar heb ik geen vertrouwen in. Jaren niks gepresteerd, op leeftijd en moeilijke persoonlijkheid...nee, dat is niet iemand die Feyenoord verder gaat helpen.
pi_157759245
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 09:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nee totaal niet. Van mij part juicht hij als Edwin van der Sar. Als hij maar scoort. Gaan we ons nu ook al druk maken om de manier hoe iemand juicht, serieus kinderachtig.
  maandag 23 november 2015 @ 11:43:32 #46
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_157759345
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:54 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat was ie weer slecht :')
Viel 10x beter in dan Vilhena, die was bagger
pi_157759471
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Viel 10x beter in dan Vilhena, die was bagger
Ja, maar 10x0=0 he.
pi_157759485
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:34 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Nee totaal niet. Van mij part juicht hij als Edwin van der Sar. Als hij maar scoort. Gaan we ons nu ook al druk maken om de manier hoe iemand juicht, serieus kinderachtig.
Bilal is een debiel waar we zo snel mogelijk van af moeten. Denkt alleen maar aan zichzelf.
pi_157760488
Basacikoglu en Vilhena zijn nog maar 20 jaar oud hè. Wat persoonlijkheid betreft lijken die nog wel het een en ander te leren te hebben.
  maandag 23 november 2015 @ 13:01:46 #50
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157760563
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:51 schreef exile79 het volgende:

[..]

Bilal is een debiel waar we zo snel mogelijk van af moeten. Denkt alleen maar aan zichzelf.
Vooralsnog valt hij beter in dan een Kazim of een Vilhena.....
Waarbij ik overigens van de laatste vind dat je hem permanent op de tribune moet zetten.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 23 november 2015 @ 13:03:08 #51
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157760590
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:01 schreef avotar het volgende:

[..]

Vooralsnog valt hij beter in dan een Kazim of een Vilhena.....
Waarbij ik overigens van de laatste vind dat je hem permanent op de tribune moet zetten.
We moeten ook van alle 3 zo snel mogelijk af.
pi_157760946
Wat ik niet snap, is dat Gio een Vilhena zonder toekomst inbrengt in plaats van Toornstra. Het ging alleen nog om minuten maken, die geef je dan toch aan iemand die nog langer bij je speelt dan tot de eerstvolgende transferperiode?
pi_157760982
Als we toch over versterkingen praten. Dit is in mijn optiek de volgorde qua prioriteit:

1. Spits
2. Controlerende middenvelder
3. Linksback

Spits lijkt me duidelijk. Controlerende middenvelder omdat ik Vejinovic te nonchalant vind spelen. En bij Vilhena zag je duidelijk dat we op de bank geen reet hebben. Linksback zodat Kongolo eventueel terug kan naar centrum. Heeft in mijn ogen minste prioriteit van de drie omdat Botteghin het niet slecht doet tot nu toe. Je ziet aan Botteghin wel dat hij het lastig heeft om met links te ballen. Ik dacht dat dat wel mee zou vallen maar het is erg zichtbaar.
  maandag 23 november 2015 @ 13:38:01 #54
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157761278
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:24 schreef H.FR het volgende:
Wat ik niet snap, is dat Gio een Vilhena zonder toekomst inbrengt in plaats van Toornstra. Het ging alleen nog om minuten maken, die geef je dan toch aan iemand die nog langer bij je speelt dan tot de eerstvolgende transferperiode?
Misschien in de etalage spelen?
  maandag 23 november 2015 @ 13:38:07 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157761282
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:24 schreef H.FR het volgende:
Ik gok dat Van Bronckhorst zich niet met randzaken bezighoudt en alleen de beste spelers opstelt. Verstandig. Ben er zelf nooit zo'n voorstander van als trainers op de stoel van TD gaan zitten.
pi_157761373
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik gok dat Van Bronckhorst zich niet met randzaken bezighoudt en alleen de beste spelers opstelt. Verstandig. Ben er zelf nooit zo'n voorstander van als trainers op de stoel van TD gaan zitten.
Dit dus.

Vilhena valt wat ongelukkig in en kan er opeens geen klote meer van. :') Was wellicht de beste man op het veld in de klassieker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157761434
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als we toch over versterkingen praten. Dit is in mijn optiek de volgorde qua prioriteit:

1. Spits
3. Linksback

Spits lijkt me duidelijk. Controlerende middenvelder omdat ik Vejinovic te nonchalant vind spelen. En bij Vilhena zag je duidelijk dat we op de bank geen reet hebben. Linksback zodat Kongolo eventueel terug kan naar centrum. Heeft in mijn ogen minste prioriteit van de drie omdat Botteghin het niet slecht doet tot nu toe. Je ziet aan Botteghin wel dat hij het lastig heeft om met links te ballen. Ik dacht dat dat wel mee zou vallen maar het is erg zichtbaar.
Ik zou Kramer toch graag nog even de kans geven, in voorgaande wedstrijden had hij toch wel belangrijke momentjes door gaten te creëren en een paar handige balletjes af te leggen. Hij moet wel iets betere momenten kiezen, maar scoort met het hoofd vrij gemakkelijk. Een lange fysiek sterke spits zonder smetje kunnen we overigens toch niet betalen, dus dan kom je toch uit op een gokje of een heel ander type spits, en dan zou ik liever zien dat Gio Achahbar eens minuten mogen gunt. Ik zou sowieso niemand kopen zolang je 3 spitsen in je selectie hebt, is ook niet best voor de moraal van het team.

Vejinovic heeft het inderdaad nog altijd lastig, en zonder El Ahmadi weet ik niet hoe het middenveld overeind blijft. Ik weet ook niet hoe goed Verdonk zich ontwikkelt, want die zou daar op termijn terecht moeten komen volgens mij. Als dat stagneert zou een controleur wel welkom zijn ja.

LB is wmb echt geen prioriteit, Kongolo doet het goed,hopelijk hoeven we niet te vaak tegen Nelom aan te kijken (al viel ie gisteren prima in). Volgend jaar hebben we Woudenberg weer terug die het nu wekelijks zeer verdienstelijk doet bij NEC. Een LB aantrekken lijkt me dus niet verstandig.

Dan ze ik liever nog een flankspeler erbij komen, daar is de spoeling toch wat dun.

Ik vond Bilal overigens best wel fel en ok invallen en voor op de linkerflank (voor een rechtsbuiten) ook geen onvoldoende scoren :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_157761475
Elke keer als ik Kramer een bal zie aannemen ga ik een beetje dood van binnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 november 2015 @ 13:48:55 #59
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157761497
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:48 schreef Caland het volgende:
Dan ben je nog springlevend denk ik.
pi_157761530
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

:)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157761567
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 11:24 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Zo'n goede voetballer die met een beetje hulp van Frank de Boer z'n eigen carrière om zeep heeft geholpen, daar heb ik geen vertrouwen in. Jaren niks gepresteerd, op leeftijd en moeilijke persoonlijkheid...nee, dat is niet iemand die Feyenoord verder gaat helpen.
Heb je hem zien ballen dit weekend? Man man :9~
Daarbij is Kramer leuk als pinchitter (dat was zijn rol op een lager niveau bij DH feitelijk ook al :') ) niet voor Feyenoord 1.
Over Kazim kunnen we gewoon heel kort zijn die moet lekker contractontbinding krijgen of naar de tribune oppleuren :W
blablablabla
  maandag 23 november 2015 @ 13:52:51 #62
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157761586
quote:

1. Spits
3. Linksback

LB is niet nodig. Woudenberg ontwikkelt zich goed in Nijmegen.
pi_157761822
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

_O-
pi_157761862
quote:
Waar heb jij hem een bal zien aannemen dan? ;(
pi_157761903
quote:

1. Spits
3. Linksback

Linksback niet joh. Daar hebben we juist een overmaat aan. Ik vind dat een goede spits wel prioriteit is. Maar die hoef je sowieso dit seizoen niet meer te verwachten. Tenzij Kramer en Kazim helemaal nokkie gaan ofso.
pi_157762121
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:17 schreef EIan het volgende:

[..]

Ik zou die drie spelers niet halen. Of we nu vierde of derde worden maakt weinig uit wat mijn betreft. Beter die miljoenen apart halen en volgend jaar in de jeugd investeren.

PSV en Ajax zijn dit seizoen nog steeds een stapje verder.
Of je nu 3e of 4e wordt maakt verdomme wel uit!
pi_157762266
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:17 schreef EIan het volgende:

[..]

Ik zou die drie spelers niet halen. Of we nu vierde of derde worden maakt weinig uit wat mijn betreft. Beter die miljoenen apart halen en volgend jaar in de jeugd investeren.

PSV en Ajax zijn dit seizoen nog steeds een stapje verder.
Ik. De enige echte Elan is het hier totaal niet mee eens, je bent wat dat betreft niet meer dan slechte imitatie :{ .
blablablabla
pi_157762378
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik. De enige echte Elan is het hier totaal niet mee eens, je bent wat dat betreft niet meer dan slechte imitatie :{ .
Is dit de return van de enige echte Eian?
pi_157762419
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is dit de return van de enige echte Eian?
Praat jij nooit tegen jezelf Stijn?
Ontopic, wat een waardeloze column weer van Willem :'(
blablablabla
pi_157762565
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:56 schreef Elan het volgende:
_O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157762625
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2015 14:43 schreef Seam het volgende:

[..]

_O-
Geef toe:
Zo zit je ook elke week als ik Kazim zie invallen voor een falende Kramer.
blablablabla
pi_157762657
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2015 14:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Geef toe:
Zo zit je ook elke week als ik Kazim zie invallen voor een falende Kramer.
Ja absoluut. Onbegrijpelijk dat Gio Anass geen kans geeft, wat is dat toch met beginnende trainers en spitsen. De Boer en Cocu hadden dat ook al.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157762841
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2015 14:47 schreef Seam het volgende:

[..]

Ja absoluut. Onbegrijpelijk dat Gio Anass geen kans geeft, wat is dat toch met beginnende trainers en spitsen. De Boer en Cocu hadden dat ook al.
Zou inderdaad prima optie zijn een wat meer technisch alternatief als het via de zijkanten niet lukt.
Sowieso slechter dan Kazim bestaat niet dat is echt een aanfluiting zowel qua spel als qua (negatieve) uitstraling .
blablablabla
pi_157763795
Ik ben op zich wel voor het halen van die Santos van nec
pi_157763849
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:36 schreef Tortugal het volgende:
Ruil hem maar voor Kazim. NEC is wel een beetje het niveau van hem.
pi_157764017
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:36 schreef Tortugal het volgende:
Oh die is al 27
pi_157764102
Santos is echt een Kramer-aankoop.
pi_157766065
quote:
En elke keer dat ik Achahbar een bal zie beroeren drijf ik weg. Wmb komt er echt geen nieuwe spits maar lazert Kazim op naar de zandbak, komt Kramer op de bank als pinchhitter, komt Hermann op de tribune als derde spits en wordt Anass de nummer één.

Maar goed, ik ben het maar, dus het gaat niet om wat ik zou doen :'(
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  maandag 23 november 2015 @ 17:59:45 #79
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_157766471
Achahbar schijnt in de spits te starten vanavond bij Jong Feyenoord - Jong VVV/Helmond Sport. Hopelijk laat hij het zien.
  maandag 23 november 2015 @ 19:53:39 #80
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157769744
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:32 schreef Jihawti het volgende:

[..]

En elke keer dat ik Achahbar een bal zie beroeren drijf ik weg. Wmb komt er echt geen nieuwe spits maar lazert Kazim op naar de zandbak, komt Kramer op de bank als pinchhitter, komt Hermann op de tribune als derde spits en wordt Anass de nummer één.

Ik snap niet waarom GVB het niet eens probeert. Als aanspeelpunt is Achahbar natuurlijk matig, maar dat is alleen bij lange ballen. Tegen clubs uit het rechterrijtje waarbij bijna al het balbezit op de helft van de tegenstander is, zou Achahbar echt een versterking zijn. Zeker als er af en toe van positie gewisseld wordt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_157770483
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:32 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Die Hermann bewijst volgens mij ook helemaal niks in de A1.
  maandag 23 november 2015 @ 20:30:38 #82
445795 Boma
De Voorzitter
pi_157770759
quote:
Feyenoord kondigde voor het thuisduel met FC Twente extra veiligheidsmaatregelen aan naar aanleiding van de terroristische aanslagen in Parijs. Door de extra maatregelen liep de wachttijd op en misten sommige bezoekers de gehele eerste helft. In het Algemeen Dagblad doet supporter Marinus Cieremans zijn verhaal.

"Dit is schandalig", vertelt de bezoeker aan de krant. "Ik begrijp heel goed dat ze extra maatregelen hebben genomen. Echt. Maar zet dan wel extra mensen neer. Nu zat er bijna geen beweging in die rij."

Voor Cieremans was het extra vervelend om zo lang in de rij te staan. "Nou heb ik ook nog een stoma. Dus je bent continu bang dat er iemand per ongeluk tegenaan drukt. Nee, dit slaat echt nergens op. Waardeloos", aldus de Feyenoord-supporter.
Zo lekker kneuterig, dat Legioen.
Mijn gedacht!
pi_157770774
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 20:19 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Die Hermann bewijst volgens mij ook helemaal niks in de A1.
Nee maar Kazim doet dat ook niet in het eerste ;)
Mijn voornaamste punt was eigenlijk dat ik het zo vreemd vind dat er steeds maar geroepen wordt om een spits met meer techniek en overzicht, met een neusje voor de goal die kan combineren en die een goed schot heeft terwijl we er zo eentje hebben.

Hij is alleen echt niet snel (maar positioneert zich weer erg slim i.t.t. ene Kazim) en klein (maar gebruikt zijn lichaam 10 keer effectiever dan die Turkse houthakker waar hij twee keer in past).
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  maandag 23 november 2015 @ 23:08:07 #84
415098 EIan
All i want is you
pi_157775799
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:31 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Nee maar Kazim doet dat ook niet in het eerste ;)
Mijn voornaamste punt was eigenlijk dat ik het zo vreemd vind dat er steeds maar geroepen wordt om een spits met meer techniek en overzicht, met een neusje voor de goal die kan combineren en die een goed schot heeft terwijl we er zo eentje hebben.

Hij is alleen echt niet snel (maar positioneert zich weer erg slim i.t.t. ene Kazim) en klein (maar gebruikt zijn lichaam 10 keer effectiever dan die Turkse houthakker waar hij twee keer in past).
Gelukkig zit tussen het eerste en de A1 geen kwaliteitsverschil.
pi_157775803
Volgens het AD wil Feyenoord Fer huren.
  maandag 23 november 2015 @ 23:17:08 #86
415098 EIan
All i want is you
pi_157776079
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:08 schreef Tortugal het volgende:
Volgens het AD wil Feyenoord Fer huren.
Ik mag dat toch hopen van niet.
  maandag 23 november 2015 @ 23:18:27 #87
53267 TC03
pi_157776115
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:17 schreef EIan het volgende:

[..]

Ik mag dat toch hopen van niet.
Want?
pi_157776223
Fer :r
  maandag 23 november 2015 @ 23:25:05 #89
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157776342
Lijkt me een goed plan. Kortzichtige gejank van supporters die zich altijd laten leiden door sentimenten :') .
  maandag 23 november 2015 @ 23:27:31 #90
445795 Boma
De Voorzitter
pi_157776418
Schijnbaar ook ferregaande interesse van PSV in hem.
Mijn gedacht!
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 23:28:47 #91
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_157776462
fer :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_157776475
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:21 schreef Grifte het volgende:
Hoeft van mij ook niet zo nodig.
Feyenoord Rotterdam
pi_157776718
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:25 schreef Merkie het volgende:
Lijkt me een goed plan. Kortzichtige gejank van supporters die zich altijd laten leiden door sentimenten :') .
De halve selectie bestaat ondertussen al uit ex-ajacieden, maar dat is tot daar aan toe.

Maar Fer heeft gewoon de club verlaten op het moment dat ze hem nodig hadden. Vervolgens nog niet eens naar het buitenland, maar naar FC Twente :') Verder gewoon een walgelijke persoonlijkheid, moet je niet willen in je team, zeker niet op huurbasis.

In het verlengde van dit bericht is het ook zo jammer dat een clubs als PSV en Twente spelers als Bruma, Rekik, Ebecilio etc weer opvangen. Die 'naaien' hun club zo snel als het kan door te vertrekken voor een schamele opleidingsvergoeding, om vervolgens met hangende pootjes weer te worden opgevangen op het niveau waar ze anders wel gekomen waren. Dat soort types moet je gewoon lekker weren. Als je Fer nu terughaalt geef je een bijzonder slecht signaal af (ja ja daar is ie), die moet na zijn gefaal in het buitenland maar even lekker op de blaren zitten en niet weer een kans bij Feijenoord krijgen.
pi_157776777
Wanneer is Fer überhaupt voor het laatst fit geweest?

Laat maar lekker in de championship.
pi_157776797
Wat moeten wij in hemelsnaam met Fer? Als vervanging van Vilhena? :')

Fer is een over het paard getilde voetballer.
  maandag 23 november 2015 @ 23:43:39 #96
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_157776830
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat moeten wij in hemelsnaam met Fer? Als vervanging van Vilhena? :')

Fer is een over het paard getilde voetballer.
Eens.

pi_157777134
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Eens.

[ afbeelding ]
Wie koopt er dan ook een paard als je in een appartement woont :')
pi_157777217
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:21 schreef Grifte het volgende:
pi_157777340
Ross McCormack moet onze grote winteraanwinst worden.
  dinsdag 24 november 2015 @ 00:25:08 #100
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157777384
Doe maar gewoon Van Persie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_157777920
Ik vind het inderdaad op basis van emoties zwaar ruk als ze aan zo'n ferrader denken, maar rationeel gezien zou het een fantastische versterking zijn die je een grote stap dichter bij een kampioenschap kan helpen... Mits ooit fit uiteraard.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_157778206
Niet Fer zeg. Eerst naar Twente en z'n hele carrière verneuken en dan beetje als huurling hier ballen. Kots.
pi_157778308

Dan kan dit doek ook weer uit de kast worden gehaald. Iedereen weer FERRADER OOHOO zingen. Oude tijden herleven.
Ik ben inmiddels overleden.
  dinsdag 24 november 2015 @ 06:32:27 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157778381
Een ferhuur van Fer lijkt mij onverstandig. De judas.

Het ferbaasd mij ferder niet dat Feyenoord zoekt naar versterking op het middenveld. Marko is het ook niet.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 24 november 2015 @ 07:21:18 #105
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157778492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 00:02 schreef Henrys het volgende:

[..]

Wie koopt er dan ook een paard als je in een appartement woont :')
  dinsdag 24 november 2015 @ 07:48:16 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157778594
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 01:45 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind het inderdaad op basis van emoties zwaar ruk als ze aan zo'n ferrader denken, maar rationeel gezien zou het een fantastische versterking zijn die je een grote stap dichter bij een kampioenschap kan helpen... Mits ooit fit uiteraard.
Kan hij ook in de spits dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:09:47 #107
268260 Dr.Mikey
pi_157778710
Fer :')
R.I.P DTS.
pi_157778968
quote:
Proces Rome-rellen begint bijna: 'Italiaanse politie begon ongeregeldheden'
dinsdag 24 november 2015 om 07:48

Niet supporters van Feyenoord begonnen de rellen in Rome, maar de Italiaanse politie. Dat komt volgens het Algemeen Dagblad naar voren in een juridische verklaring van een Rotterdamse agent. Feyenoord speelde vorig seizoen in de Europa League tegen AS Roma en liep het in de hoofdstad van Italië volledig uit de hand.

'Voordat de rellen uitbraken, zouden Italiaanse agenten hebben aangekondigd dat ze supporters gingen 'aanvallen'', schrijft het AD dinsdag. Vrijdag begint het proces rondom de ongeregeldheden. Tijdens de zaak staan er 44 verdachten terecht voor de rechtbank van Rotterdam. De meesten worden verdacht van openlijke geweldpleging, een 21-jarige man voor poging tot doodslag. Een aantal van de verdachten, die hebben bekend, zegt de politie te hebben bekogeld omdat ze zelf uit het niets werden geslagen of zagen hoe anderen werden neergeknuppeld.

Bij Feyenoord-fans bestond in Rome verwarring over de reis naar het stadion van AS Roma, wat eerder al werd beschreven door het hoofd van de Rotterdamse voetbaleenheid. De politie had verboden om te gaan lopen, terwijl aanhangers dat wel van plan waren. De Italianen wilden dat het hoofd van de voetbaleenheid met een collega in gesprek zou gaan met het Legioen, maar dat was een onmogelijke opgave. Hij kreeg het idee dat de Italiaanse politie 'niet meer precies wist hoe om te gaan met de ontstane situatie'.

De commandant van politie uit Italië besloot de meeste wegen van het plein in Rome af te sluiten. Alleen een smalle straat naar de bussen was toegankelijk. "They are going to be attacked", waren volgens de Rotterdamse agent tien minuten later na het besluit de woorden van de Italiaanse politie. 'Wat lijkt te impliceren dat er van een vreedzaam vertrek geen sprake kon zijn', aldus het AD.
  dinsdag 24 november 2015 @ 09:19:10 #109
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157779378
Prima versterking voor op de bank. Wel lekker dat je Fer kan inbrengen in plaats van die Haagse houthakkers Toornstra en Immers. Voor de Eredivisie meer dan prima speler en die Vejinovic is het ook nog niet helemaal.

Al snap ik die emotie wel, maar ik heb dat niet zo erg. Al kon Guidetti of Clasie 10 miljoen bij ajax verdienen hadden ze daar ook heen gegaan.
pi_157779410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:19 schreef satecl het volgende:
Prima versterking voor op de bank. Wel lekker dat je Fer kan inbrengen in plaats van die Haagse houthakkers Toornstra en Immers. Voor de Eredivisie meer dan prima speler en die Vejinovic is het ook nog niet helemaal.

Al snap ik die emotie wel, maar ik heb dat niet zo erg. Al kon Guidetti of Clasie 10 miljoen bij ajax verdienen hadden ze daar ook heen gegaan.
Guidetti :')
  dinsdag 24 november 2015 @ 09:24:09 #111
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157779437
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:21 schreef Oldground het volgende:

[..]

Guidetti :')
Jij denkt van niet? :')
  dinsdag 24 november 2015 @ 09:38:58 #112
268260 Dr.Mikey
pi_157779634
Fer is dan onze eigen Stijn Schaars.
R.I.P DTS.
pi_157780132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:19 schreef satecl het volgende:

Die zouden nog wel gratis voor het grote Ajax komen voetballen.
pi_157780218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:24 schreef satecl het volgende:

[..]

Jij denkt van niet? :')
Jawel hoor, ik denk alleen niet dat daar 10 miljoen voor nodig is.
  dinsdag 24 november 2015 @ 10:26:41 #115
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157780312
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:15 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Die zouden nog wel gratis voor het grote Ajax komen voetballen.
Ja, leuk!
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:12:28 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_157781120
Is dit een grap? Moeten we Leroy Ferrader nu gaan huren? Kan iemand me uitleggen waarom?

Een Vlaar wijzen ze de deur als hij een helpende hand nodig heeft maar een matennaaier als Fer wordt op huurbasis aangetrokken? Sowieso is het me een raadsel waarom we een middelvelder die niet beter is dan wat we nu hebben spelen moeten huren van een tweederangsclub als QPR. We hebben sexy lexy nog op de tribune als de nood echt aan de man is. Ook die 30x lieve4 dan Fer.

Walgelijk
Laffe huichelaar
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:14:10 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_157781155
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 06:32 schreef Happel het volgende:
Een ferhuur van Fer lijkt mij onverstandig. De judas.

Het ferbaasd mij ferder niet dat Feyenoord zoekt naar versterking op het middenveld. Marko is het ook niet.
Liever een spits die er wel wat van kan. En Fer schat ik niet bepaald hoger in dan Veijnovic. Afgelopen jaar nog gedegradeerd toch? Daarbij... op huurbasis? Lekker geld weggooien voor iemand die je al eerder in de poepert heeft genomen.

Nee bedankt
Laffe huichelaar
pi_157781548
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:12 schreef timmmmm het volgende:
Is dit een grap? Moeten we Leroy Ferrader nu gaan huren? Kan iemand me uitleggen waarom?

Een Vlaar wijzen ze de deur als hij een helpende hand nodig heeft maar een matennaaier als Fer wordt op huurbasis aangetrokken? Sowieso is het me een raadsel waarom we een middelvelder die niet beter is dan wat we nu hebben spelen moeten huren van een tweederangsclub als QPR. We hebben sexy lexy nog op de tribune als de nood echt aan de man is. Ook die 30x lieve4 dan Fer.

Walgelijk
Ik ben er ook pertinent op tegen. Hij is minder goed dan El Ahmadi en Vejinovic is een belangrijke man voor de dodespelmomenten. Daarnaast ligt onze prioriteit voorin.

En vriendendienstjes om je carriere weer in de lift te zetten, verlenen we niet aan dit soort types.
  dinsdag 24 november 2015 @ 11:36:32 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157781702
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:29 schreef Oldground het volgende:

[..]

Vejinovic is een belangrijke man voor de dodespelmomenten.
Oja?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 11:47:50 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157781955
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_157782918
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Oja?
Zeker, zondag waren er ook weer een paar fantastische varianten. Ik was er niet op gekomen.
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:40:22 #122
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157783080
Fer, donder op met die gast man. Hoe serieus is deze roddel?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157783100
Fer heeft Feyenoord 5,5 miljoen opgeleverd in een periode dat elke stuiver welkom was. Beetje flauw om het nu nog steeds over 'Ferrader' te hebben.
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:58:18 #124
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_157783451
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:40 schreef MPC60 het volgende:
Fer, donder op met die gast man. Hoe serieus is deze roddel?
Interesse is bevestigd door zn zaakwaarnemer. Heel serieus dus. Prima speler om erbij te hebben.

Vejinovic
Fer - El Ahmadi

Niks mis mee.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:01:17 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_157783499
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:58 schreef PIETR het volgende:

[..]

Interesse is bevestigd door zn zaakwaarnemer. Heel serieus dus. Prima speler om erbij te hebben.

Vejinovic
Fer - El Ahmadi

Niks mis mee.
Liever gewoon Gustafson. Een talent met toekomst ipv een huurspelertje met 0.0 hart voor de club. Waarvan je nog maar af moet wqchten of hij op dit moment beter is dan Gustaffson.
Laffe huichelaar
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:02:55 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157783520
Liever De Guzman dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:03:12 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157783528
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Fer heeft Feyenoord 5,5 miljoen opgeleverd in een periode dat elke stuiver welkom was. Beetje flauw om het nu nog steeds over 'Ferrader' te hebben.
Flikker op. Het is een Judas.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:05:29 #128
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_157783569
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:02 schreef Caland het volgende:
Liever De Guzman dan.
Waar hangt hij nou eigenlijk uit? Heb echt geen idee.
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:06:21 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157783595
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:22:10 #130
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157783959
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Op een dood spoor bij Napoli.

http://www.vi.nl/spelers/carriere/jonathan-de-guzman.htm
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_157784094
quote:
Nu eens een keer een echt mooie zak geld mag ik hopen.
pi_157784108
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Kan het niet vinden met de trainer en zit geloof ik altijd op de bank/tribune bij Napoli.
pi_157784211
quote:
Kom er maar in Tita Tuinmeubelen.
pi_157784240
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Liever gewoon Gustafson. Een talent met toekomst ipv een huurspelertje met 0.0 hart voor de club. Waarvan je nog maar af moet wqchten of hij op dit moment beter is dan Gustaffson.
Denk eerder dat Fer gaat spelen voor Vejinovic, Gustafson is totaal niet te vergelijken met Fer
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:35:43 #135
268260 Dr.Mikey
pi_157784255
quote:
Liever De Guzman dan.
+1
R.I.P DTS.
pi_157784387
Opel weg als sponsor na volgend seizoen, online wedden wordt gelegaliseerd in NL dit jaar. Ik zie een mogelijkheid... :)

http://www.nu.nl/voetbal/(...)r-van-feyenoord.html
BFF met GGMM
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:44:41 #137
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157784498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:34 schreef Henrys het volgende:

[..]

Denk eerder dat Fer gaat spelen voor Vejinovic, Gustafson is totaal niet te vergelijken met Fer
Fer z'n beste wedstrijden voor Feyenoord was op de nr. 10 positie, vlak voor zijn transfer.
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:45:09 #138
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157784510
Voor het plaatje koester ik nog altijd ijdele hoop op een gaaf bedrijf uit de haven - Boskalis, Smit Intl of Van Oord ofzo. Mgoed, zolang er maar een mooi bedrag van de nieuwe sponsor komt.

Of bedingt Koevermans de deal weer? :')
pi_157784557
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:45 schreef Dekatria het volgende:
Voor het plaatje koester ik nog altijd ijdele hoop op een gaaf bedrijf uit de haven - Boskalis, Smit Intl of Van Oord ofzo. Mgoed, zolang er maar een mooi bedrag van de nieuwe sponsor komt.

Of bedingt Koevermans de deal weer? :')
Zolang we maar geen debiele sponsor krijgen zoals Utrecht ofzo.
BFF met GGMM
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:48:13 #140
449378 Johnny_Angel
S.S. Lazio 1900
pi_157784601
Fer werd gehyped omdat hij op jonge leeftijd debuteerde en niet door het ijs zakte maar uiteindelijk is het een hele beperkte speler gebleken die precies nul goede wedstrijden gespeeld heeft. Leuke speler voor een provincieclub. Zou nog tot in lengte van jaren bij een NAC mee kunnen ballen maar niks voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Totaal zinloos om deze jongen te huren, lekker in zijn eigen sop gaar laten koken op het tweede niveau in Engeland. Kwam hij trouwens niet een keer met een bodyguard op de training omdat hij bang was voor de Feyenoord supporters? Rare snuiter. Waarom zou Feyenoord zijn carrière weer op gang willen helpen.
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:50:59 #141
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157784666
quote:
Liever De Guzman dan.
Dat sowieso! Is ook 3 klasse beter, maar onhaalbaar. Olympique Marseille, Hamburger SV en Sunderland hadden afgelopen interesse in hem.
pi_157784798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:48 schreef Johnny_Angel het volgende:
Fer werd gehyped omdat hij op jonge leeftijd debuteerde en niet door het ijs zakte maar uiteindelijk is het een hele beperkte speler gebleken die precies nul goede wedstrijden gespeeld heeft. Leuke speler voor een provincieclub. Zou nog tot in lengte van jaren bij een NAC mee kunnen ballen maar niks voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Totaal zinloos om deze jongen te huren, lekker in zijn eigen sop gaar laten koken op het tweede niveau in Engeland. Kwam hij trouwens niet een keer met een bodyguard op de training omdat hij bang was voor de Feyenoord supporters? Rare snuiter. Waarom zou Feyenoord zijn carrière weer op gang willen helpen.
Dan zou je moeten uitzoeken welke lijntjes er lopen van zijn management naar de belangenbehartigers of het netwerk van het management bij Feyenoord. Vaak steken er achter dergelijk beslissingen meer (privé) financiële triggers dan enkel sportieve. ;)
BFF met GGMM
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:01:05 #143
268260 Dr.Mikey
pi_157784889
Vlaar weigeren en die pipo een kans geven ik gok dat de zaakwaarnemer een vriendje is van Mister Yellow.
R.I.P DTS.
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:03:44 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157784944
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:41 schreef DonRaja het volgende:
Opel weg als sponsor na volgend seizoen, online wedden wordt gelegaliseerd in NL dit jaar. Ik zie een mogelijkheid... :)

Zou tijd worden.
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:03:49 #145
449378 Johnny_Angel
S.S. Lazio 1900
pi_157784949
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dan zou je moeten uitzoeken welke lijntjes er lopen van zijn management naar de belangenbehartigers of het netwerk van het management bij Feyenoord. Vaak steken er achter dergelijk beslissingen meer (privé) financiële triggers dan enkel sportieve. ;)
Ja het zal wel een vriendendienst voor die Rob Jansen zijn ofzo. Dat Fer op deze manier in de etalage gezet wordt door de vermeende interesse van Feyenoord. Hij zal vast wel weg willen bij QPR.
pi_157785064
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vlaar weigeren en die pipo een kans geven ik gok dat de zaakwaarnemer een vriendje is van Mister Yellow.
Oh ja held Vlaar die de helft van z'n contractduur bij Feyenoord aan het revalideren was, op de open dag beloofde Feyenoord niet te verlaten en 10 dagen later alsnog vertrokken was en afgelopen zomer gokte op een langer verblijf in de PL als transfervrije speler en toen het niks werd maar bij Feyenoord aanklopte. ^O^
pi_157785084
quote:

Daar zit elke club al achteraan. Probleem daarbij is wel dat het PSV-stadion en de ArenA veel moderner zijn. Unibet en dergelijke willen bijvoorbeeld een package deal waarbij mobiel wedden via WiFi / 4G in de stadions wordt gepromoot, daar hebben zij veel betere faciliteiten voor.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_157785196
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:09 schreef nostra het volgende:

[..]

Daar zit elke club al achteraan. Probleem daarbij is wel dat het PSV-stadion en de ArenA veel moderner zijn. Unibet en dergelijke willen bijvoorbeeld een package deal waarbij mobiel wedden via WiFi / 4G in de stadions wordt gepromoot, daar hebben zij veel betere faciliteiten voor.
Aan de andere kant, hebben ze de kans om hierbij al een vinger in de pap te krijgen voor een nieuw stadion (en de naam daarvan).
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:11:43 #149
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157786579
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:08 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Oh ja held Vlaar die de helft van z'n contractduur bij Feyenoord aan het revalideren was, op de open dag beloofde Feyenoord niet te verlaten en 10 dagen later alsnog vertrokken was en afgelopen zomer gokte op een langer verblijf in de PL als transfervrije speler en toen het niks werd maar bij Feyenoord aanklopte. ^O^
Post van de dag!
Mensen die de situatie van Fer/Wijnaldum vergelijken met die van Vlaar mogen zich wel eens beter inlezen. Fer/Wijnaldum waren grote talenten die heel geliefd waren bij vele clubs. Vlaar verlengde wel, maar was een afgedankt talent bij AZ die bij Feyenoord 2 of 3x zijn kruisbanden had afgescheurd. Niemand die voor hem wat geld wou neertellen natuurlijk.
Gelukkig speelde hij zijn laatste jaar meer dan prima onder Koeman, waardoor hij een plek verdiende in de EK selectie en een transfer afdwong na TOPCLUB Aston Villa!

Het is dat Feyenoord geen geld had om een vervanger te kopen in zijn revalidatie tijd, anders had het de nieuwe Gijs Luirink kunnen worden.
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:20:29 #150
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157786825
Godferdomme, overal is het te lezen nu. Ik hoop maar dat het bij roddels blijft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 november 2015 @ 15:33:58 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157787200
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:27 schreef Boma het volgende:
Schijnbaar ook ferregaande interesse van PSV in hem.
PSV zwemt al in de middenvelders, we zijn Ajax niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_157787229
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 07:21 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik hoopte al dat iemand dit spandoek zou posten _O_

Die woordspelingen waren destijds - en nu nog - ook echt Fermakelijk. Nee, van mij hoeft hij ook niet terug te komen. Eens Fertrokken, blijft Fertrokken :W
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:35:52 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157787247
Beter hale we gwoon drenthe trug
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157787268
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:35 schreef Caland het volgende:
quote:
Liever De Guzman dan.
pi_157787281
quote:
Hmmm, die heeft zelf z'n carriere verneukt. De enige schappelijke naam die ik hier heb gelezen is wat mij betreft De Guzman. Aangezien we toch al genoeg middenvelders hebben, heb ik liever een spits
pi_157787409
Gewoon Van Persie halen in de winterstop en kampioen worden.
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:44:29 #157
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157787445
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:43 schreef Tortugal het volgende:
Dat is m'n natte droom, helaas gaat die nooit uitkomen. ;(
pi_157787459
quote:
ekte fainoorder, jeweettog
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:51:40 #159
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157787603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:43 schreef Tortugal het volgende:
Haha die verdient 5 miljoen per jaar :D
pi_157787626
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:51 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha die verdient 5 miljoen per jaar :D
v hooijdonk ook en daar pakte we de uefa cup mee

Ik zeg doen

Lerra, guzman en rvp
Genot
pi_157787994
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 november 2015 15:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

v hooijdonk ook en daar pakte we de uefa cup mee

Ik zeg doen

Lerra, guzman en rvp
Genot
Ah, je bent je eigen Ferlanglijstje aan het typen voor <O)
pi_157788031
Misschien kan hij Charlie Austin meenemen, die schiet hier zo 30 in
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 17:16:48 #163
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_157789488
quote:
jouw avatar maakt mij ongemakkelijk

giel moet dood :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 24 november 2015 @ 17:21:57 #164
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157789594
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 17:16 schreef Jimbo het volgende:

[..]

jouw avatar maakt mij ongemakkelijk

giel moet dood :r
Geen woorden, maar daden..... Toch?
pi_157795157
quote:

Ook wel heel toevallig nu het vandaag bekend wordt gemaakt, volgens mij was dat enkele jaren toch ook al afgesproken? Of was dat vooral hoop vd supporters dat dat het geval was?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_157795546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:14 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ook wel heel toevallig nu het vandaag bekend wordt gemaakt, volgens mij was dat enkele jaren toch ook al afgesproken? Of was dat vooral hoop vd supporters dat dat het geval was?
Mark Koevermans vertelde op de open dag dit jaar al dat hij in de zomer 2016 nieuws verwacht wat betreft een sponsordeal tussen een online gokpartner en Feyenoord.

Alleen in het nieuwsbericht bespeur ik volgens mij toch ook wat onvrede bij Opel over het gebrek aan internationale uitstraling van Feyenoord (ontbreken van Europees voetbal).
pi_157795795
Al dat gehaat op Fer. Hij wilde naar een club die op dat moment prijzen aan het pakken was. Dan moet je niet bij Feyenoord blijven hangen. Jammer voor hem dat het niet helemaal zo heeft uitgepakt, maar het was op dat moment een stap hogerop. Heeft Feyenoord ook nog een aardige stuiver opgeleverd dus al dat beledigde handtasjes gedoe is nogal overdreven.
Jesus saves but death prevails.
pi_157795799
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mark Koevermans vertelde op de open dag dit jaar al dat hij in de zomer 2016 nieuws verwacht wat betreft een sponsordeal tussen een online gokpartner en Feyenoord.

Alleen in het nieuwsbericht bespeur ik volgens mij toch ook wat onvrede bij Opel over het gebrek aan internationale uitstraling van Feyenoord (ontbreken van Europees voetbal).
Kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat laatste punt echt belangrijk is voor Opel.. Niet om het één of ander, maar als dat belangrijk voor je is ga je geen Nederlandse club sponsoren maar moet je naar een buitenlandse club. Dat laatste kan alleen een mooi meegenomen dingetje zijn, niet een hoofdpunt lijkt mij
pi_157796603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:12 schreef timmmmm het volgende:
Als je haat tegen die Ferradert zo diep zit dat je niet inziet dat hij 3 klasses beter is dan vejinovic, en je met hem erbij echt kan domineren op de middenlinie, terwijl hij ook nog redelijk wat scorend vermogen heeft... Tja, dan valt er geen zinnig gesprek meer over te voeren natuurlijk...
pi_157796672
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:30 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat laatste punt echt belangrijk is voor Opel.. Niet om het één of ander, maar als dat belangrijk voor je is ga je geen Nederlandse club sponsoren maar moet je naar een buitenlandse club. Dat laatste kan alleen een mooi meegenomen dingetje zijn, niet een hoofdpunt lijkt mij
Dat lijkt mij ook hoor, maar hoe moet ik dit dan interpreteren (uit het nieuwsbericht van Feyenoord.nl):

quote:
De keuze het hoofdsponsorschap niet te verlengen is volgens Jeroen Maas van Opel op basis van de internationale strategie van Opel gemaakt.
‘We zijn net als Feyenoord zeer tevreden over hoe de samenwerking tussen ons verloopt en de resultaten die dat oplevert. Daarover mag geen enkel misverstand bestaan. De internationale koers van ons concern maakt echter dat wij na einde contract niet op deze basis kunnen doorgaan.
pi_157796718
quote:
We hebben het wel over Feyenoord he?
Ik denk dat ze eerder die gasten van beter bed of die keukenconcurrent ofzo die ze toen hebben laten wachten bellen, om uiteindelijk na 1,5 jaar een matige sponsor te vinden onder het allang bestaande netwerk. Trust ofzo.
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:56:09 #172
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157796740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook hoor, maar hoe moet ik dit dan interpreteren (uit het nieuwsbericht van Feyenoord.nl):

[..]

Misschien gewoon dat General Motors haar sponsoringsbeleid internationaal herziet.
pi_157796777
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:55 schreef De_Pel het volgende:

[..]

We hebben het wel over Feyenoord he?
Ik denk dat ze eerder die gasten van beter bed of die keukenconcurrent ofzo die ze toen hebben laten wachten bellen, om uiteindelijk na 1,5 jaar een matige sponsor te vinden onder het allang bestaande netwerk. Trust ofzo.
Nee, er schijnen al contacten te zijn met bedrijven uit de online gokmarkt. Mark Koevermans kwam op de open dag dit jaar ook al met de stellige uitspraak dat hij in de zomer van 2016 een deal verwacht met een online gokbedrijf (als de markt daarvoor gelegaliseerd zou worden uiteraard).
pi_157796919
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, er schijnen al contacten te zijn met bedrijven uit de online gokmarkt. Mark Koevermans kwam op de open dag dit jaar ook al met de stellige uitspraak dat hij in de zomer van 2016 een deal verwacht met een online gokbedrijf (als de markt daarvoor gelegaliseerd zou worden uiteraard).
Hebben ze er een stageopdracht van gemaakt dan? :')
pi_157796958
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:00 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Hebben ze er een stageopdracht van gemaakt dan? :')
Een stageopdracht? Waar heb jij het over? :')

Je hoeft me niet te geloven, maar deze uitspraken heeft Koevermans op Radio Rijnmond gedaan dus ik neem aan dat hij weet wat hij zegt als hij zulke stellige uitspraken doet (maw hij zal vrij zeker van zijn zaak zijn geweest).
pi_157797213
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een stageopdracht? Waar heb jij het over? :')

Als in, je gelooft toch haast biet dat de koef zelf op dat geniale idee is gekomen, en nog heeft uitgerold ook?!
pi_157797279
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:07 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als in, je gelooft toch haast biet dat de koef zelf op dat geniale idee is gekomen, en nog heeft uitgerold ook?!
Doet dat ertoe?

Als het punt dat er - schijnbaar - al contacten liggen binnen die gokmarkt maar waar is, en dat geloof ik wel als hij zo stellig die uitspraak doet op Radio Rijnmond.
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:09:50 #178
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157797313
Het is wel Koevermans waar we het over hebben he.
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:11:58 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157797389
Koe vermans _O_

Laatst nog award gewonnen alles.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:18:59 #180
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157797661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:11 schreef Caland het volgende:
Koe vermans _O_

Laatst nog award gewonnen alles.
Blijdorp shirtje halen alles.
pi_157798027
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:56 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Misschien gewoon dat General Motors haar sponsoringsbeleid internationaal herziet.
Dat denk ik ook. Men moet niet alles door de bril van Feyenoord bekijken.

En ik herinner me ook die uitspraken van koevermans. Hij wilde destijds aangeven dat Feyenoord al enkele jaren zich oriënteert op een gokbedrijf als sponsor, maar dat het in eerste instantie wachten was op nieuwe wetgeving van de overheid.. Die er dus lijkt te komen :)
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:32:58 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157798166
Misschien dat Volkswagen een goede is, kunnen we eindelijk hamassen met een goede reden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157798607
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:32 schreef Caland het volgende:
Misschien dat Volkswagen een goede is, kunnen we eindelijk hamassen met een goede reden.
IS als sponsor, kunnen wel wat positieve exposure gebruiken. Tenue wordt dan een rood/witte jurk met zwarte baard. En nooit meer een klassieker verliezen, gegarandeerd.
BFF met GGMM
pi_157799162
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:50 schreef DonRaja het volgende:
sure gebruiken. Tenue wordt dan een rood/witte jurk met zwarte baard. En nooit meer een klassieker verliezen, gegarandeerd.
:D :D
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:09:33 #185
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157799235
Ik kan later tegen m'n kinderen vertellen dat ik bij de allerlaatste Feyenoord - Twente ben geweest.
pi_157799291
Stel dat Twente uit de competitie genomen wordt, kleine kans, maar dan zijn wij drie punten kwijt en 020 maar één..
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:12:21 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157799321
Gaat Twente ons straks alsnog punten kosten ondanks dat we 5-0 gewonnen hebben ;( . Loopt Ajax 2 punten uit.
pi_157799438
quote:
Feyenoord speelt met ingang van het seizoen 2017-2018 met een nieuwe naam op het shirt. De stadionclub gaat op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor omdat Opel, 1,5 jaar voor afloop van de huidige verbintenis, heeft laten weten het contract met Feyenoord straks niet te zullen verlengen.
Commercieel directeur Mark Koevermans sluit niet uit Ajax en PSV achterna te gaan. De Amsterdammers hebben namelijk een aparte hoofdsponsor voor het eerste elftal (Ziggo) en de jeugdopleiding (ABN Amro), terwijl PSV eerder met Freo als rugsponsor speelde. De Rotterdammers sluiten in de toekomst zo'n stap niet uit. "We waren destijds heel erg blij met Opel, omdat zij als enige het shirt hebben gekozen. Dat ziet er natuurlijk ook heel netjes uit, met maar één partner erop."

"Maar kijk bijvoorbeeld naar onze concullega's uit Amsterdam", vervolgt Koevermans tegenover Feyenoord TV. "Die hebben het hoofdsponsorschap op een andere manier ingevuld, namelijk om het eerste elftal te scheiden van de jeugdopleiding. Of kijk naar onze buren uit Eindhoven, die ooit met een rugsponsor gespeeld hebben. Ik zeg niet dat ik dat zelf het liefste wil, maar we houden alle opties open. We gaan dat goed afwegen, we gaan de markt weer verkennen", sluit de commercieel directeur af.
Snapt iemand de vetgedrukte zin?
pi_157799735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef K.offie het volgende:

[..]

Mark zelf waarschijnlijk niet eens...
BFF met GGMM
pi_157799793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:12 schreef Merkie het volgende:
Gaat Twente ons straks alsnog punten kosten ondanks dat we 5-0 gewonnen hebben ;( . Loopt Ajax 2 punten uit.
Mooi kut natuurlijk maar die reacties die ik zie op FR12 en FR-fans zijn om te janken :')

KNJB hier, KNJB daar.

Die geloven echt dat ze daar in Zeist met z'n allen in hun ajaxpakkie zitten (oké plausibel) en druk aan het overleggen zijn over hoe ze Feyenoord het meest kunnen naaien.

"Als we nou Twente die competitie uit trappen dan heeft Feyenoord weer 3 punten minder!" Waarop je Bert tevreden ziet knikken om daarna een hap van zijn hete kroket te nemen :')

[ Bericht 9% gewijzigd door renwan op 24-11-2015 22:28:20 (Quote fixen) ]
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:25:27 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157799824
Sowieso mensen die denken dat Twente uit de competitie wordt gezet _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157799871
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef K.offie het volgende:

[..]

Vreemde zin inderdaad, was me nog niet eerder opgevallen.

Heb Koevermans wel ooit horen beweren dat hij geen shirtontsierende reclame zoals rugsponsors wilde. Misschien dat het daarmee heeft te maken?
pi_157799907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:11 schreef Tortugal het volgende:
Stel dat Twente uit de competitie genomen wordt, kleine kans, maar dan zijn wij drie punten kwijt en 020 maar één..
Welnee, hooguit wat puntenaftrek.

Wat ze wel mooi meteen in echte degradatie zorgen zou brengen. :P
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:31:08 #194
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157800007
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:24 schreef renwan het volgende:

[..]

Mooi kut natuurlijk maar die reacties die ik zie op FR12 en FR-fans zijn om te janken :')

KNJB hier, KNJB daar.

Die geloven echt dat ze daar in Zeist met z'n allen in hun ajaxpakkie zitten (oké plausibel) en druk aan het overleggen zijn over hoe ze Feyenoord het meest kunnen naaien.

"Als we nou Twente die competitie uit trappen dan heeft Feyenoord weer 3 punten minder!" Waarop je Bert tevreden ziet knikken om daarna een hap van zijn hete kroket te nemen :')
Sowieso mensen die fr12 serieus nemen...
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:32:02 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157800027
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Welnee, hooguit wat puntenaftrek.

Wat ze wel mooi meteen in echte degradatie zorgen zou brengen. :P
Dat hebben ze al gehad toch?

Een transferverbod voor een paar seizoenen zou wel genot zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 24 november 2015 @ 22:33:03 #196
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157800054
Ben wel benieuwd wie de nieuwe hoofdsponsor gaat worden. Gokbedrijven en Turkisch Airlines lijken mij de grootste kanshebbers.
pi_157800069
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:09 schreef satecl het volgende:
Ik kan later tegen m'n kinderen vertellen dat ik bij de allerlaatste Feyenoord - Twente ben geweest.
De laatste wedstrijd van AGOVV ooit in De Kuip was anders geen al te memorabel moment
pi_157800522
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:33 schreef Sunri5e het volgende:
Ben wel benieuwd wie de nieuwe hoofdsponsor gaat worden. Gokbedrijven en Turkisch Airlines lijken mij de grootste kanshebbers.
Denk eerder Palm.
pi_157800618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:49 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Denk eerder Palm.
Zou wel een geniaal shirt worden!
pi_157800711
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:49 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Denk eerder Palm.
Als je grappig wil zijn, kun je beter Duyvis voorstellen.
BFF met GGMM
pi_157800834
Zal wel weer een jodenfooi 'onderhandelen'.
pi_157800845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:33 schreef Sunri5e het volgende:
Opel betaalt 5 miljoen per jaar. Benieuwd of de nieuwe hoofdsponsor meer gaat betalen. Het zal wel een gokbedrijf worden
pi_157800888
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Opel betaalt 5 miljoen per jaar. Benieuwd of de nieuwe hoofdsponsor meer gaat betalen. Het zal wel een gokbedrijf worden
Die 5mln was ook incl. Bonussen dacht ik, zoals als je europees speelt en kampioen wordt e.d. basisbedrag was dacht ik een schamele ruim 3mln...
pi_157801276
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die 5mln was ook incl. Bonussen dacht ik, zoals als je europees speelt en kampioen wordt e.d. basisbedrag was dacht ik een schamele ruim 3mln...
Nee, ik snap dat je graag negatief denkt over Koevermans, maar volgens mij was het 4,5 miljoen oplopend tot 6 miljoen.

Niet dat dat wel een briljant bedrag is overigens.

Een shirtsponsor moet voor Feyenoord toch wel zo'n 7,5 miljoen per seizoen kunnen opleveren naar mijn mening.
pi_157801361
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat hebben ze al gehad toch?

Een transferverbod voor een paar seizoenen zou wel genot zijn.
Klopt, maar volgens mij heeft de KNVB nog één keer de mogelijkheid tot puntenaftrek toch? Daarna komt de licentie serieus in gevaar (volgens het boekje althans).
pi_157801729
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Mark zelf waarschijnlijk niet eens...
:Y

Na nog 5x lezen denk ik dat hij bedoelt dat er maar 1 naam op het shirt staat (maar dat staat ook al in de volgende zin), wat tomatenboer ook zegt
pi_157801811
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Sowieso mensen die fr12 serieus nemen...
Beetje hetzelfde waarom ik af en toe op nujij kijk, ik weet dat het me gaat irriteren maar juist daarom lees ik het :')
Welkom vader renwan ^O^
  woensdag 25 november 2015 @ 06:43:02 #208
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157803609
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als je grappig wil zijn, kun je beter Duyvis voorstellen.
Gerard Cox vindt dit leuk.
pi_157803676
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, ik snap dat je graag negatief denkt over Koevermans, maar volgens mij was het 4,5 miljoen oplopend tot 6 miljoen.

Niet dat dat wel een briljant bedrag is overigens.

Een shirtsponsor moet voor Feyenoord toch wel zo'n 7,5 miljoen per seizoen kunnen opleveren naar mijn mening.
:')
Ik denk over niemand op voorhand negatief. Maar Koevermans heeft nog niks gedaan dat een willekeurige andere marketing manager niet ook voor elkaar zou krijgen. En wat je al schrijft, een shirtsponsor moet meer opleveren.
  woensdag 25 november 2015 @ 12:49:57 #210
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_157808378
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik denk over niemand op voorhand negatief. Maar Koevermans heeft nog niks gedaan dat een willekeurige andere marketing manager niet ook voor elkaar zou krijgen. En wat je al schrijft, een shirtsponsor moet meer opleveren.
Mwua, de shirtjes in eigen beheer uitgeven is wel een goede zet geweest toch? Heeft ons aardig wat knaken extra opgeleverd.
  woensdag 25 november 2015 @ 13:00:32 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157808624
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 07:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

De legi oen jassen vond ik wel een schot in de roos.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157809414
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:49 schreef PIETR het volgende:

[..]

Mwua, de shirtjes in eigen beheer uitgeven is wel een goede zet geweest toch? Heeft ons aardig wat knaken extra opgeleverd.
Dat is volgens mij gewoon een onderdeel uit de deal met Adidas. Sterker nog, ik meen dat het zelfs de voorkeur van Adidas heeft.
pi_157809415
Ik vond de Bproud armbanden wel geniaal bedacht
Abracadabra, tapate guarra!
  woensdag 25 november 2015 @ 14:54:23 #214
268260 Dr.Mikey
pi_157811092
Weten jullie nog die Twente fans die een paar jaar geleden riepen dat ze Feyenoord voor altijd voorbij waren en de nieuwe derde topclub waren?

Ik geniet O+
R.I.P DTS.
  woensdag 25 november 2015 @ 15:23:15 #215
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157811736
quote:
17s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weten jullie nog die Twente fans die een paar jaar geleden riepen dat ze Feyenoord voor altijd voorbij waren en de nieuwe derde topclub waren?

Ik geniet O+
O+
  woensdag 25 november 2015 @ 15:24:24 #216
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157811763

Die aanvoerder van de B1 die in de belangstelling stond van PSV en Arsenal blijft lekker bij ons ^O^
  woensdag 25 november 2015 @ 15:49:22 #217
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_157812397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:24 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]

Die aanvoerder van de B1 die in de belangstelling stond van PSV en Arsenal blijft lekker bij ons ^O^
hup Coolsingel
  woensdag 25 november 2015 @ 16:05:21 #218
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157812762
quote:

Ik geniet O+
Hoogmoed voor de val enzo.
pi_157813523
quote:

Ik geniet O+
Dat vond ik niet zo erg.

Wat pas kut was is dat ze in staat waren om ons af te troeven als we interesse hadden in een speler, ook dat is gelukkig verledentijd.
pi_157813538
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat vond ik niet zo erg.

Wat pas kut was is dat ze in staat waren om ons af te troeven als we interesse hadden in een speler, ook dat is gelukkig verledentijd.
Hakim koos vorig jaar nog voor Twente _O_!!!!
pi_157813636
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hakim koos vorig jaar nog voor Twente _O_!!!!
Wat zal hij blij zijn met zijn keuze achteraf. _O_
pi_157813683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat zal hij blij zijn met zijn keuze achteraf. _O_
Hij zal vast wel even glunderend hebben gekeken toen hij zag dat 95% van de goals mede tot stand kwam door Hakim Hakim.

Wel hard gelachen om zijn interview zondag. Niks mis mee dat hij zo eerlijk is dat hij weg wil, maar dat maakt zijn keuze van een jaar geleden nog vermakelijker.
  woensdag 25 november 2015 @ 16:43:43 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157813728
quote:
[ afbeelding ]

Feyenoord is sowieso goed bezig met die jeugdcontracten. En het gros van de spelers die doorbreken spelen ook al bijna vanaf de pupilletjes bij de club. Dat is toch wel een groot compliment waard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 25 november 2015 @ 16:45:33 #224
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_157813760
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Feyenoord is sowieso goed bezig met die jeugdcontracten. En het gros van de spelers die doorbreken spelen ook al bijna vanaf de pupilletjes bij de club. Dat is toch wel een groot compliment waard.
Klopt. Nu nog de doorstroming van eerste elftal naar wedstrijdselectie. Schuurman maakt hopelijk z'n debuut dit seizoen.
pi_157813895
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:45 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Klopt. Nu nog de doorstroming van eerste elftal naar wedstrijdselectie. Schuurman maakt hopelijk z'n debuut dit seizoen.
Vilhena en Immers weg van de winter. Schuurman op het bankie, niks mis mee.
pi_157813937
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hopelijk ook Kazim Richards weg en Achahbar op de bank.

Als er geen aankopen worden gedaan voor het middenveld of aanval althans.
  woensdag 25 november 2015 @ 16:52:35 #227
268260 Dr.Mikey
pi_157813940
quote:

[..]

Liever dat dan een Fersterking
R.I.P DTS.
  woensdag 25 november 2015 @ 16:58:46 #228
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157814081
quote:

[..]

In de huidige basiself hebben we genoeg ervaring lopen. Het wordt tijd dat de bank gevuld gaat worden met talenten. Dus Immers/Toornstra/Kazim/Nelom vervangen door Schuurman/Achahbar/Nieuwkoop/Verdonk. Alleen dan is er doorstroom.

Transfervrije 'nuttige' spelers als Vormer/JanBaco/Mathijsen/Wilkshire/Bouhlarouz zijn wat mij betreft ook niet meer nodig om aan te trekken. Alleen nog investeren in (Eredivisie) uitblinkers. Spelers met restwaarde moeten uit de jeugd komen.
pi_157814568
Volgens mij vindt Gio het een beetje eng om een keer een Schuurman, Achahbar of een Verdonk op de bank te zetten.
pi_157814663
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zag er laatst iemand mee lopen, maar ik durfde hem niet uit te lachen want hij was groot.
BFF met GGMM
pi_157815005
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:00 schreef Caland het volgende:

[..]

_O_
pi_157815046
quote:
9s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zag er laatst iemand mee lopen, maar ik durfde hem niet uit te lachen want hij was groot.
Wat een oen ben jij dan ook
* Verwijderd *
  woensdag 25 november 2015 @ 17:59:44 #233
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157815302
quote:
[ afbeelding ]

Wat is er met het veld aan de hand? ;(
  woensdag 25 november 2015 @ 18:05:46 #234
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_157815400
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:59 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
  woensdag 25 november 2015 @ 18:14:31 #235
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157815580
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:59 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Groeilampen.
pi_157815688
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

woensdag 25 november 2015 @ 19:19:58 #237
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157817285
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 18:05 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Het is zo geel, of is dat de zon? :@
  woensdag 25 november 2015 @ 19:27:54 #238
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157817583
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:19 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Het is zo geel, of is dat de zon? :@
Aan die metalen constructie die over het veld kan rijden zitten lampen. Om het herstel van het gras te bevorderen. Daardoor lijkt het gras geel.
pi_157819409
Feyenoord twitterde op woensdag 25-11-2015 om 19:48:02 De website van Feyenoord is zojuist in Amsterdam verkozen tot populairste sportsite van Nederland! https://t.co/lEMjQKBcoT reageer retweet
Jaaaaaa

En aan het eind van het seizoen weer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 november 2015 @ 20:31:17 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157819457
Snap niet waarom, onhandige kutsite.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157819522
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
Kun je nagaan hoe erg de rest is.
BFF met GGMM
  woensdag 25 november 2015 @ 20:33:53 #242
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157819528
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord twitterde op woensdag 25-11-2015 om 19:48:02 De website van Feyenoord is zojuist in Amsterdam verkozen tot populairste sportsite van Nederland! https://t.co/lEMjQKBcoT reageer retweet
Jaaaaaa

[ afbeelding ]

En aan het eind van het seizoen weer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch mooi dat jullie de kleine dingen van het leven zo blijven waarderen.
  woensdag 25 november 2015 @ 20:42:02 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157819766
Beste sportwebsite
Beste grasmat
Meeste uitsupporters

Triple dit dat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157819775
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen ik dat las was 'hoe kut moeten al die andere sites dan wel niet zijn?'. Echt een verschrikking om die site te gebruiken, laat staan het ticketshopgedeelte. (Al moet ik daarbij vermelden dat de kaartverkoop voor Feyenoord-PSV deze morgen erg soepel verliep. Nu eindelijk dat nieuwe systeem?)
pi_157819792
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 20:42 schreef Caland het volgende:
Beste sportwebsite
Beste grasmat
Meeste uitsupporters

Triple dit dat.
Gelukkig staat mijn stoeltje al klaar _O_
pi_157819822
quote:
Beste sportwebsite
Beste grasmat
Meeste uitsupporters

Triple dit dat.
Vergeet je nou expres de prijs van de Koev? :{
BFF met GGMM
pi_157820830
quote:
Beste sportwebsite
Beste grasmat
Meeste uitsupporters

Triple dit dat.
meeste gouden schoenen bij VI
pi_157820895
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:13 schreef Pascalus het volgende:

[..]

meeste gouden schoenen bij VI
Veters
BFF met GGMM
pi_157821925
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Heb niks met die gozert, maar ben wel van mening dat hij een serieuze versterking kan zijn mits fit, dus wmb "welkom". Zal je zien dat ie je naar de titel schiet...

Als je een vergelijkbaar sterke speler kunt krijgen die geen ferradert is, dan natuurlijk liever dat.

Hoop alleen dat áls hij komt, dat mensen dan hun sentimenten even opbergen en hem niet zo gaan lopen afzeiken/uitfluiten/bedreigen dat hij geen pepernoot meer raakt.
  woensdag 25 november 2015 @ 21:44:21 #250
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157822033
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:41 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Heb niks met die gozert, maar ben wel van mening dat hij een serieuze versterking kan zijn mits fit, dus wmb "welkom". Zal je zien dat ie je naar de titel schiet...

Als je een verfergelijkbaar sterke speler kunt krijgen die geen ferradert is, dan natuurlijk liever dat.

Hoop alleen dat áls hij komt, dat mensen dan hun sentimenten even opbergen en hem niet zo gaan lopen afzeiken/uitfluiten/bedreigen dat hij geen pepernoot meer raakt.
  woensdag 25 november 2015 @ 21:46:50 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157822126
Fer moet dan uiteindelijk toch gewoon concurreren met Gustafson en Vejinovic. Zie niet echt in wat de toegevoegde waarde ervan is. Of je moet Immers ook lozen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157822344
Denk niet dat hij ons veel Ferder helpt.
  woensdag 25 november 2015 @ 22:13:38 #253
53267 TC03
pi_157823093
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:46 schreef Caland het volgende:
Fer moet dan uiteindelijk toch gewoon concurreren met Gustafson en Vejinovic. Zie niet echt in wat de toegevoegde waarde ervan is. Of je moet Immers ook lozen.
Hetzelfde geldt toch voor Vilhena nu? Met alleen Gustafson en Vejinovic heeft Van Bronckhorst te weinig opties.

Eigenlijk kan volgens mij beter gewoon Vilhena niet verkopen. Dan maar geen transfersom.
pi_157823650
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:52 schreef Tortugal het volgende:
Denk niet dat hij ons veel Ferder helpt.
Die flauwe woordgrapjes over Fer die begin ik toch ferrekt fervelend te vinden nu. Oh kak. Ferspreek ik met ook nog.
  woensdag 25 november 2015 @ 22:37:19 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157823994
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt toch voor Vilhena nu? Met alleen Gustafson en Vejinovic heeft Van Bronckhorst te weinig opties.

Eigenlijk kan volgens mij beter gewoon Vilhena niet verkopen. Dan maar geen transfersom.
Ja dat is nu ook met Vilhena. Alleen zal Fer duurder zijn en niet komen voor de bank.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157824408
Vejinovic banken voor Fer. Lijkt mij dat we er dan alleen maar op voorruit gaan.
pi_157824649
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

We doen nu net of zowel immers als toornstra al volledig zijn afgeschreven, of niveautje excelsior zijn. Ja ze zijn minder, dan de andere middenvelders, maar immers heeft gewoon goede statistieken (aantal goals had alleen nog veel hoger moeten zijn), en toornstra verdient nog wel kansen vind ik
  woensdag 25 november 2015 @ 23:04:33 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157824698
Het stuk in de VI vandaag

quote:
Marko Vejinovic heeft nog veel te bewijzen

Kwetsbare architect
Marko Vejinovic maakte vorige week zijn debuut in de selectie van het Nederlands elftal. Een nieuw hoogtepunt in de opvallende carrière van de 25-jarige middenvelder. De Amsterdammer hunkerde jarenlang naar een rol als nummer 10, maar leerde zijn ware kwaliteiten kennen als controlerende schakel.

TECHNIEK Minder dwingend in Rotterdam
Vijf jaar lang stond Peter Bosz dagelijks op het veld met Marko Vejinovic. Eerst drie seizoenen op het kunstgras van Almelo, vervolgens twee jaar in de bosrijke omgeving van Papendal. En steeds was daar weer die dagelijkse drive van de trainer om het allerbeste in zijn speler omhoog te halen. Bosz, die vier jaar geleden al aankondigde dat zijn pupil de potentie had de top te bereiken, legde de lat hoog. ‘Met zijn techniek en kwaliteit moet elke pass en elke balaanname goed zijn’, sprak de trainer in VI, vlak voordat zijn pupil de overstap maakte van Vitesse naar Feyenoord.

Vorig seizoen kwam Vejinovic in Arnhem een periode dicht bij dat streven. Op een dynamisch middenveld met Valeri Qazaishvili en Davy Pröpper toonde hij als controlerende schakel zijn suprematie in het positiespel van Vitesse. De Amsterdammer koppelde zijn tech- nische vaardigheden, goede inspeelpass en overzicht aan een stijlvolle speelstijl én rendement. Met tien doelpunten en acht assists was hij in competitieverband bij liefst achttien doelpunten van de Arnhemmers direct betrokken. Een transfer kon niet uitblijven. Feyenoord telde drieënhalf miljoen euro neer voor de midden- velder, waarna het verwachtingspatroon direct hoog was. Vejinovic moest ook in De Kuip de lijnen gaan uitzetten als architect in balbezit.Tot op heden overheerst echter de twijfel. Zoals bij zo veel van zijn voorgangers dient zich bij de nieuweling een bekend patroon aan. In het begin wordt hij door de achterban beoordeeld op zijn positieve punten, maar bij de eerste tegen- slagen komt de nadruk te liggen op zijn tekort- komingen. Is Vejinovic wel een speler die de stap van de subtop naar de top in Nederland kan maken? Kan hij mee in het hogere baltempo in Rotterdam, met de wekelijkse druk van het moeten presteren? In het uitduel met SC Heerenveen (de eclatante 2-5 zege) liet Vejinovic zich gelden als een creatieve schakel op het middenveld en ook afgelopen zondag tegen FC Twente kwam hij veelvuldig vrij om passes te versturen. Maar die wedstrijden zijn allerminst de standaard geworden.

Dat er nog altijd veel vraagtekens rond hem hangen, is terug te zien in zijn statistieken. Na een seizoen in Arnhem waarin hij dominant en beslissend was, moet Vejinovic het na dertien competitiewedstrijden voor Feyenoord doen met één assist. Uit een vrije trap. Daarnaast heeft hij nog niet gescoord voor zijn nieuwe club. Daarbij moet wel de kanttekening worden geplaatst dat niet Vejinovic, zoals in zijn tijd bij Vitesse, maar Dirk Kuijt de strafschoppen neemt. Vorig jaar stond de teller van de voormalige jeugdinternational na dertien speelronden al op drie assists. De middenvelder heeft zichtbaar moeite om op een dwingende manier zijn stempel op het spel te drukken. Vejinovic verstuurt dit seizoen gemiddeld zeven passes per wedstrijd minder dan in het vorige, waarbij tachtig procent daarvan aankomt. Vorig seizoen was dat nog 84 procent. De intrinsieke technische kwaliteiten bij Vejinovic zijn niet veranderd en nog altijd volop aanwezig. Maar het ambitieuze streven van zijn voor- malige trainer Peter Bosz heeft hij nog niet in Rotterdam kunnen etaleren.

TACTIEK Eindelijk controleur
Feyenoord-coach Giovanni van Bronckhorst trok vorige maand opeens zijn favoriete middenveld uit elkaar. De Rotterdamse club nam het in het KNVB-bekertoernooi op tegen Ajax en de trainer was waakzaam voor het spel van Riechedly Bazoer. Niet Vejinovic, maar Tonny Vilhena moest de jonge Ajacied afstoppen. Een duidelijk signaal van de trainer. De kwaliteiten in balbezit behoren tot de kernwaarden van Vejinovic, maar bij balverlies blijft hij kwetsbaar. Niet verwonderlijk voor wie naar het verleden kijkt.

Jarenlang was de positie van aanvallende middenvelder het heilige doel voor Vejinovic. In de jeugd bij Ajax en FC Utrecht, maar ook na zijn debuut in het profvoetbal bij AZ, lonkte hij openlijk naar de plek van nummer 10. Het zorgde voor een botsing in Alkmaar met Louis van Gaal, die voor hem een meer verdedigende rol zag weg- gelegd. In plaats van voor vier jaar bij te tekenen, maakte het grootste talent uit de jeugdopleiding van AZ de weloverwogen stap naar Almelo, om bij Heracles alsnog op zijn favoriete positie te kunnen spelen. Totdat Peter Bosz en Hendrie Krüzen hem stevig onder handen namen en hem overtuigden dat hij een mooiere toekomst had als controlerende middenvelder. ‘Peter en Hendrie hebben mij laten inzien dat een rol als controleur mij het beste past’, zei Vejinovic een paar maanden geleden tegen VI. ‘Ik wilde heel bepalend zijn. Op televisie zag je een nummer 10 goals maken, assists geven. Pas naarmate je ouder wordt, besef je dat het niet alleen daar om draait. Wat er voor nodig was om mij te overtuigen? Tijd en ervaring. Ze hebben veel met me gesproken en beelden laten zien. Net zo lang totdat ik het inzag. Vervolgens heb ik dat heel goed opgepakt.’

Als schakel tussen verdediging en aanval komt Vejinovic het beste tot zijn recht in balbezit. Hij heeft de spelintelligentie om een wedstrijdsituatie goed te lezen en in te schatten, waardoor hij zich met zijn tactisch vermogen kan onderscheiden. Bij balverlies is er nog altijd een grote slag te slaan. Een ontwikkeling van een passieve naar een actieve houding. De killer in de speler moet dan omhoog komen. Nu is nog goed terug te zien dat hij in zijn carrière als aanvallende midden- velder de omschakeling van balbezit naar bal- verlies en de verdedigende arbeid aan andere spelers overliet. Vejinovic blijft daardoor de sierlijke voetballer die vooruit denkt en handelt, maar waarbij balbezit wel een voorwaarde is voor zijn spel. De keuze van Van Bronckhorst voor Vilhena was dan ook allerminst onlogisch. Vejinovic blijft kwetsbaar als hij wordt geconfronteerd met een speler die veel over hem heen gaat.

FYSIEK Inhaalslag
Voor zijn transfer in 2009 naar Heracles Almelo keek Vejinovic kritisch in de spiegel. Het talent vond dat hij fysiek sterker moest worden. ‘Dat heb ik nodig’, sprak hij destijds. ‘Ik heb gemerkt dat wedstrijden kracht kosten en dat ik in de duels lichamelijk onvoldoende heb in te brengen.’ In het oosten van het land trof hij met Gertjan Verbeek de leermeester die hij nodig had. Het babyvet van de technicus werd vakkundig omgezet in spiermassa. Het was een flinke inhaalslag die de frêle technicus maakte. Door zijn transformatie naar verdedigende middenvelder kwam hij ook meer in defensieve duels terecht.

Dat is ook dit seizoen bij Feyenoord het geval. Op het middenveld, met de punt naar voren, vormt hij dit seizoen met Karim El Ahmadi het blok voor de verdediging. Het tweetal heeft nog zichtbaar tijd nodig om de optimale onderlinge afstemming te vinden. El Ahmadi is nog altijd de balvaste strateeg, maar koppelt dat sinds een paar jaar aan agressief verdedigend spel. Een ontwikkeling waar Vejinovic nog middenin zit. Als je beide spelers dit seizoen tegen elkaar afzet, valt op dat El Ahmadi (2,5) per wedstrijd gemiddeld meer tackles maakt dan Vejinovic (1,9) en daarvan ook een groter deel succesvol uitvoert (93 procent om 79). Daarnaast komt de Marokkaanse middenvelder (9,1) meer in de duels dan de speler naast zich (7,9), terwijl beide spelers ongeveer de helft van hun duels winnen. Vejinovic bestrijkt een kleiner gebied dan El Ahmadi, die meer diepgang in zijn spel legt. Zo had El Ahmadi dit seizoen al twintig balcontacten in het strafschopgebied van de tegenstander, terwijl dat voor Vejinovic slechts twee keer het geval was.

MENTALITEIT Geboren winnaar
Een lastige jongen, grillig, onberekenbaar en met een complexe gebruiksaanwijzing. Voordat Vejinovic naam had gemaakt in het betaalde voetbal, was zijn reputatie hem al vooruit gesneld. In 2004 verliet hij vrijwillig de jeugdopleiding van Ajax, omdat de verdeling van speeltijd volgens hem niet op basis van kwaliteit geschiedde. Het jaar daarop hield hij het bij FC Utrecht voor gezien, omdat ze hem daar alleen als verdedigende middenvelder gebruikten. En ook bij AZ kreeg hij conflicten, met Louis van Gaal en Ronald Koeman, over de manier waarop hij moest spelen. Vejinovic verzette zich de afgelopen jaren hevig tegen alle vooroordelen. ‘Ik weet niet of ik eigenzinnig ben’, zei hij een paar jaar terug tegen VI. ‘Als ik het niet met je eens ben, dan hoor je dat van mij. Sommige mensen vinden je dan al snel arrogant of een grote bek hebben. Maar dat is het niet. Ik luister naar iedereen, heb respect voor andere meningen en hoef echt niet altijd gelijk te hebben. Maar ik heb wél een eigen visie. Ik weet wat ik wil en wat ik wil bereiken.’

Het zelfbewustzijn kreeg hij mee van zijn Servische vader en Bosnische moeder. Al van kinds af aan stond alles in het teken van winnen. Met minder nam hij geen genoegen. Onder de vleugels van Bosz kwam de carrière van Vejinovic in rustiger vaarwater terecht. Als verdedigende middenvelder ontwikkelde hij zich tot een bewuste prof, die leerde te investeren in zichzelf. Het leverde het voormalige toptalent van de vertegenwoordigende elftallen – overigens in die tijd onder de achternaam van zijn moeder, Matic – onlangs een uitverkiezing op voor de selectie van het Nederlands elftal. Tot een debuut voor Oranje kwam het (nog) niet, maar duidelijk is dat hij met zijn spel bij Feyenoord op de radar staat van bondscoach Danny Blind. Een bevestiging dat ze hem in Zeist zien als een van de beste middenvelders van het land. Het is nu aan Vejinovic om die status in Rotterdam glans te geven en alle twijfels weg te spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157824934
Ik heb nog wel wat woordgrapjes ofer hoor.
pi_157827926
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:14 schreef Tortugal het volgende:
Ik heb nog wel wat woordgrapjes ofer hoor.
Dit gaat te fer, het niveau is fer te zoeken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_157828962
Ferdomme jongens, hou eens op.
pi_157829520
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:51 schreef Maastoren het volgende:
Vejinovic banken voor Fer. Lijkt mij dat we er dan alleen maar op voorruit gaan.
Ferassend
pi_157829559
quote:
Tweetal Feyenoord-fans bedenkt plan tegen ‘gehate’ Ajax-brandblussers
Woensdag, 25 november 2015 om 17:26

Ajax is behalve de naam van een voetbalclub ook de naam van een schoonmaakmiddel én de merknaam van de bekende rode brandblusser, die op veel plaatsen hangt. Voor Feyenoord-supporters Gian Knaape en Robert van Kempen was het onferteerbaar dat ze steeds weer de naam Ajax zagen en dus bedachten ze een oplossing. De twee hebben nu een speciale sticker ontworpen om de naam niet meer te hoeven zien.

In gesprek met RTV Rijnmond fertellen de twee woensdag dat ze speciale stickers met de naam "Firenoord" hebben ontworpen, die ze nu aan de man brengen. Die stickers kunnen dan, hoewel het officieel niet zal mogen, ofer de naam van Ajax heengeplakt worden. "Als supporter word je gek van die naam" ferduidelijkt Van Kempen aan de regionale radio- en televisiezender.

Het handeltje loopt prima en niet alleen in Rotterdam, maar ook in Amsterdam wordt er veelvuldig geplakt, zeggen de twee. "Rotterdammers die daar werken plakken daar graag alle brandblussers onder. Zeker als die Ajacieden weer zeuren ofer de ranglijst" geeft het duo aan.
duss...
  donderdag 26 november 2015 @ 10:08:50 #264
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157829652
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 10:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

duss...
pi_157829820
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 10:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

duss...
Waarom is dit nieuws?
Elite
Tegen TTIP
pi_157834255
niveau daalt wel erg fer hier
pi_157834905
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:32 schreef Thunder0x het volgende:
niveau daalt wel erg fer hier
Niveau is fer te zoeken
pi_157839456
Kalou is in topvorm (10goals in 12 wedstrijden?), ik zeg ruilen voor kazim kazim en Bilal bakeloesogloe, kampioen in maart.
pi_157839818
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:27 schreef De_Pel het volgende:
Kalou is in topvorm (10goals in 12 wedstrijden?), ik zeg ruilen voor kazim kazim en Bilal bakeloesogloe, kampioen in maart.
Dat zal zijn club een strak plan vinden
pi_157842278
Overigens over dat Feyenoord.nl de beste site is; dat klopt niet, dat is de site van Cambuur. Die van Feyenoord is het populairst (wat niks anders is is dat er dus het meest op gestemd is). Het kan dus nog steeds de allerslechtste, doch populairste zijn.

Polletje gekaapt om de site van Feyenoord de grond in te stemmen en daardoor populairst zijn _O_
pi_157848576
Beetje off, maar past zeker in het niveau:

Quote van rtl7 verslaggever: "020 gaat te veel duels aan, en die verliezen ze"

Doet mij denken aan de bekerwedstrijd _O-
pi_157848613
Overigens noet je dit jaar gewoon absoluut kampioen worden als je serieus wilt aanhaken. Laatste kans op CL miljoenen, volgend jaar mag ook de kampioen voorrondes spelen en zal je er wel weer gelijk uit vliegen.
pi_157849611
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef De_Pel het volgende:
Overigens noet je dit jaar gewoon absoluut kampioen worden als je serieus wilt aanhaken. Laatste kans op CL miljoenen, volgend jaar mag ook de kampioen voorrondes spelen en zal je er wel weer gelijk uit vliegen.
Tegen die tijd hebben we Chong-Vente-Fernandes en winnen we elke voorronde met gemak.
pi_157849684
"Gewoon"schater.gif
pi_157849757
Boeet na 60 minuten gewisseld vandaag.
BFF met GGMM
pi_157849897
Eeuwig zonde dat JP Boetius niet gebleven is. Was onder Gio misschien weer opgebloeid.
pi_157849934
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef Tortugal het volgende:
Eeuwig zonde dat JP Boetius niet gebleven is. Was onder Gio misschien weer opgebloeid.
Tja, hij bleek toch wel een beetje van glas.
BFF met GGMM
pi_157850143
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef Tortugal het volgende:
Ik mis Manu meer, die kon echt iets forceren en is 10x zo goed als Bilal
pi_157853885
Feyenoord polst Fer officieel. Volgens het AD.
pi_157853894
quote:
En als we realistisch zijn dan gaat dat niet gebeuren.
  Moderator vrijdag 27 november 2015 @ 10:37:58 #281
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157855825
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 06:54 schreef exile79 het volgende:
Feyenoord polst Fer officieel. Volgens het AD.
Feyenoord wil doorpakken met Fer

En dan op de bank? :?
Snap het niet..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 27 november 2015 @ 10:46:56 #282
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157855932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Snap het niet..
Fer kan op elke plek op het middenveld. Ik denk dat De Staaf of Vejinovic vaker rust krijgen.
pi_157855934
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Snap het niet..
Gustafson
Fer El Ahmadi
is anders ook best een aardig middenveld.

Elia-Kuyt
Gustafson
Fer Vejinovic El Ahmadi
is trouwens ook wel een aardige :+
  vrijdag 27 november 2015 @ 10:47:51 #284
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157855944
quote:
Ik weet het niet zeker, maar volgend jaar mag de kampioen ook nog CL spelen. Nog 2 kansen dus.
  vrijdag 27 november 2015 @ 10:48:51 #285
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157855955
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gustafson
Fer El Ahmadi
is anders ook best een aardig middenveld.

Elia-Kuyt
Gustafson
Fer Vejinovic El Ahmadi
is trouwens ook wel een aardige :+
Fer is over 3 jaar de eerste spits van het Nederlands Elftal let op mijn woorden!
  vrijdag 27 november 2015 @ 10:54:42 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157856049
Misschien dat ze dan Immers ook wel lozen.

Dan ga ik JUICHEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157856210
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:54 schreef Caland het volgende:
Misschien dat ze dan Immers ook wel lozen.

Dan ga ik JUICHEN
Immers of Fer. Kiezen tussen linker - of rechterteelbalkanker...
BFF met GGMM
pi_157856498
Fer is er gewoon als vervanging voor Vilhena, en zal even veel spelen als Vilhena nu doet denk ik. Vind ik zelf jammer, want we hebben nog zo veel talent op het middenveld. Ik hoop eigenlijk dat we of Immers of Toornstra verkopen in de winter.
  vrijdag 27 november 2015 @ 11:46:18 #289
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_157856739
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 11:30 schreef Tortugal het volgende:
Fer is er gewoon als vervanging voor Vilhena, en zal even veel spelen als Vilhena nu doet denk ik. Vind ik zelf jammer, want we hebben nog zo veel talent op het middenveld. Ik hoop eigenlijk dat we of Immers of Toornstra verkopen in de winter.
Haal dan ergens een jong gastje vandaan die door kan groeien ipv een ferrader huren waar je van te voren al weet dat je er geen enkel persoectief mee hebt
Laffe huichelaar
pi_157856799
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 november 2015 11:07 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Immers of Fer. Kiezen tussen linker - of rechterteelbalkanker...
Fer is imo in deze vergelijking wel een goedaardige tumor.
pi_157856815
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 11:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Haal dan ergens een jong gastje vandaan die door kan groeien ipv een ferrader huren waar je van te voren al weet dat je er geen enkel persoectief mee hebt
Met Verdonk, Schuurman en Gustafson hebben we al 3 talentvolle jonge spelers voor het middenveld. Ik snap wel dat als we in de winter er nog steeds zo voorstaan dat Van Geel liever een gevestigde naam er bij pakt dan nog een talent. Overigens moet er dan ook wel zo'n talent haalbaar zijn.
pi_157857380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 11:30 schreef Tortugal het volgende:
Als hij ongeveer evenveel speelt als Vilhena zou het echt zonde zijn van de tonnen die wij daarmee weggooien. Om nog maar te zwijgen over de gemiste ontwikkeling van onze talenten.

Wat betreft Verdonk: was hij niet (tijdelijk?) teruggezet naar Jong Feyenoord?
pi_157860275
quote:
NEC creëert extra bezoekersvak voor Feyenoord-supporters

Feyenoord heeft aangegeven graag met meer dan 500 supporters de wedstrijd NEC - Feyenoord te bezoeken, terwijl er in het bezoekersvak maximaal 500 mensen plaats kunnen nemen. Na overleg met de lokale autoriteiten van zowel Nijmegen als Rotterdam, is het creëren van een extra bezoekersvak in vak A de beste oplossing gebleken. In dit vak zullen 250 geselecteerde Feyenoord-supporters plaatsnemen.

Wel moeten de supporters in het bezit zijn van een Feyenoord seizoenkaart die gelijk is aan het N.E.C.-concept seizoenkaart plus (minstens een X aantal uitwedstrijden bezocht). De Raad van Supportersgeledingen en seizoenkaarthouders in de vakken A, Z en X zijn vooraf geïnformeerd over deze beslissing.

Met dit extra bezoekersvak kan N.E.C. de veiligheid blijven garanderen door de betreffende Feyenoord-supporters gecentreerd plekken toe te wijzen. Voor de supporters van NEC betekent deze beslissing dat er, in tegenstelling tot in het seizoen 2013-2014, op elke seizoen- of clubkaart twee kaarten gekocht kunnen worden in plaats van één.
Klasse van NEC

Positieve uitzondering in deze tijden van toenemende restricties op (uit)kaartverkoop

SPOILER
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:05:03 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157860306
Meh, NEC is de enige club waar ze de vorige keer ook ID-controles hebben gedaan aan de poort. Hopelijk laten ze dat dit keer achterwege, want zullen er alsnog genoeg los willen zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157861931
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:08 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Jij snapt er ook geen hol van he. Juist de man die ons van de afgrond gered heeft door bij te tekenen vlak na het slechtste seizoen in de clubhistorie, terwijl de club op sterven na dood was, daardoor tekende De Vrij ook direct bij. Stel je voor als dat niet gebeurd was, had je een Twente scenario gehad.
  vrijdag 27 november 2015 @ 16:23:00 #296
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157861986
Turkish Airlines ruikt kansen voor het hoofdsponsorschap?
SPOILER
pi_157861999
Schuurman tekent tot 2020 bij _O_
pi_157862059
Vangeelgod
pi_157862104
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:23 schreef Dekatria het volgende:
Turkish Airlines ruikt kansen voor het hoofdsponsorschap?
SPOILER
Kom er maar in Bwin, Unibet etc...

Laat het bieden maar beginnen ^O^
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 27 november 2015 @ 16:31:29 #300
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157862141
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:29 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Kom er maar in Bwin, Unibet etc...

Laat het bieden maar beginnen ^O^