Dat vond ik niet zo erg.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weten jullie nog die Twente fans die een paar jaar geleden riepen dat ze Feyenoord voor altijd voorbij waren en de nieuwe derde topclub waren?
Ik geniet
Hakim koos vorig jaar nog voor Twentequote:Op woensdag 25 november 2015 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat vond ik niet zo erg.
Wat pas kut was is dat ze in staat waren om ons af te troeven als we interesse hadden in een speler, ook dat is gelukkig verledentijd.
Wat zal hij blij zijn met zijn keuze achteraf.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hakim koos vorig jaar nog voor Twente!!!!
Hij zal vast wel even glunderend hebben gekeken toen hij zag dat 95% van de goals mede tot stand kwam door Hakim Hakim.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat zal hij blij zijn met zijn keuze achteraf.
Feyenoord is sowieso goed bezig met die jeugdcontracten. En het gros van de spelers die doorbreken spelen ook al bijna vanaf de pupilletjes bij de club. Dat is toch wel een groot compliment waard.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:24 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Die aanvoerder van de B1 die in de belangstelling stond van PSV en Arsenal blijft lekker bij ons
Klopt. Nu nog de doorstroming van eerste elftal naar wedstrijdselectie. Schuurman maakt hopelijk z'n debuut dit seizoen.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is sowieso goed bezig met die jeugdcontracten. En het gros van de spelers die doorbreken spelen ook al bijna vanaf de pupilletjes bij de club. Dat is toch wel een groot compliment waard.
Vilhena en Immers weg van de winter. Schuurman op het bankie, niks mis mee.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog de doorstroming van eerste elftal naar wedstrijdselectie. Schuurman maakt hopelijk z'n debuut dit seizoen.
Hopelijk ook Kazim Richards weg en Achahbar op de bank.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vilhena en Immers weg van de winter. Schuurman op het bankie, niks mis mee.
Liever dat dan een Fersterkingquote:Op woensdag 25 november 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
In de huidige basiself hebben we genoeg ervaring lopen. Het wordt tijd dat de bank gevuld gaat worden met talenten. Dus Immers/Toornstra/Kazim/Nelom vervangen door Schuurman/Achahbar/Nieuwkoop/Verdonk. Alleen dan is er doorstroom.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag er laatst iemand mee lopen, maar ik durfde hem niet uit te lachen want hij was groot.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De legi oen jassen vond ik wel een schot in de roos.
quote:Op woensdag 25 november 2015 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De legi oen jassen vond ik wel een schot in de roos.
Wat een oen ben jij dan ookquote:Op woensdag 25 november 2015 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag er laatst iemand mee lopen, maar ik durfde hem niet uit te lachen want hij was groot.
Wat is er met het veld aan de hand?quote:Op woensdag 25 november 2015 15:24 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Die aanvoerder van de B1 die in de belangstelling stond van PSV en Arsenal blijft lekker bij ons
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 25 november 2015 17:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat is er met het veld aan de hand?
Groeilampen.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat is er met het veld aan de hand?
Het is zo geel, of is dat de zon?quote:
Aan die metalen constructie die over het veld kan rijden zitten lampen. Om het herstel van het gras te bevorderen. Daardoor lijkt het gras geel.quote:
Jaaaaaatwitter:Feyenoord twitterde op woensdag 25-11-2015 om 19:48:02De website van Feyenoord is zojuist in Amsterdam verkozen tot populairste sportsite van Nederland! https://t.co/lEMjQKBcoT reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:29 schreef Grifte het volgende:
Jaaaaaatwitter:Feyenoord twitterde op woensdag 25-11-2015 om 19:48:02De website van Feyenoord is zojuist in Amsterdam verkozen tot populairste sportsite van Nederland! https://t.co/lEMjQKBcoT reageer retweet
[ afbeelding ]
En aan het eind van het seizoen weer:Toch mooi dat jullie de kleine dingen van het leven zo blijven waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eerste wat ik dacht toen ik dat las was 'hoe kut moeten al die andere sites dan wel niet zijn?'. Echt een verschrikking om die site te gebruiken, laat staan het ticketshopgedeelte. (Al moet ik daarbij vermelden dat de kaartverkoop voor Feyenoord-PSV deze morgen erg soepel verliep. Nu eindelijk dat nieuwe systeem?)quote:
Gelukkig staat mijn stoeltje al klaarquote:Op woensdag 25 november 2015 20:42 schreef Caland het volgende:
Beste sportwebsite
Beste grasmat
Meeste uitsupporters
Triple dit dat.
Vergeet je nou expres de prijs van de Koev?quote:Op woensdag 25 november 2015 20:42 schreef Caland het volgende:
Beste sportwebsite
Beste grasmat
Meeste uitsupporters
Triple dit dat.
meeste gouden schoenen bij VIquote:Op woensdag 25 november 2015 20:42 schreef Caland het volgende:
Beste sportwebsite
Beste grasmat
Meeste uitsupporters
Triple dit dat.
Heb niks met die gozert, maar ben wel van mening dat hij een serieuze versterking kan zijn mits fit, dus wmb "welkom". Zal je zien dat ie je naar de titel schiet...quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heb niks met die gozert, maar ben wel van mening dat hij een serieuze versterking kan zijn mits fit, dus wmb "welkom". Zal je zien dat ie je naar de titel schiet...
Als je een verfergelijkbaar sterke speler kunt krijgen die geen ferradert is, dan natuurlijk liever dat.
Hoop alleen dat áls hij komt, dat mensen dan hun sentimenten even opbergen en hem niet zo gaan lopen afzeiken/uitfluiten/bedreigen dat hij geen pepernoot meer raakt.
Hetzelfde geldt toch voor Vilhena nu? Met alleen Gustafson en Vejinovic heeft Van Bronckhorst te weinig opties.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:46 schreef Caland het volgende:
Fer moet dan uiteindelijk toch gewoon concurreren met Gustafson en Vejinovic. Zie niet echt in wat de toegevoegde waarde ervan is. Of je moet Immers ook lozen.
Die flauwe woordgrapjes over Fer die begin ik toch ferrekt fervelend te vinden nu. Oh kak. Ferspreek ik met ook nog.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:52 schreef Tortugal het volgende:
Denk niet dat hij ons veel Ferder helpt.
Ja dat is nu ook met Vilhena. Alleen zal Fer duurder zijn en niet komen voor de bank.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt toch voor Vilhena nu? Met alleen Gustafson en Vejinovic heeft Van Bronckhorst te weinig opties.
Eigenlijk kan volgens mij beter gewoon Vilhena niet verkopen. Dan maar geen transfersom.
We doen nu net of zowel immers als toornstra al volledig zijn afgeschreven, of niveautje excelsior zijn. Ja ze zijn minder, dan de andere middenvelders, maar immers heeft gewoon goede statistieken (aantal goals had alleen nog veel hoger moeten zijn), en toornstra verdient nog wel kansen vind ikquote:Op woensdag 25 november 2015 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt toch voor Vilhena nu? Met alleen Gustafson en Vejinovic heeft Van Bronckhorst te weinig opties.
Eigenlijk kan volgens mij beter gewoon Vilhena niet verkopen. Dan maar geen transfersom.
quote:Marko Vejinovic heeft nog veel te bewijzen
Kwetsbare architect
Marko Vejinovic maakte vorige week zijn debuut in de selectie van het Nederlands elftal. Een nieuw hoogtepunt in de opvallende carrière van de 25-jarige middenvelder. De Amsterdammer hunkerde jarenlang naar een rol als nummer 10, maar leerde zijn ware kwaliteiten kennen als controlerende schakel.
TECHNIEK Minder dwingend in Rotterdam
Vijf jaar lang stond Peter Bosz dagelijks op het veld met Marko Vejinovic. Eerst drie seizoenen op het kunstgras van Almelo, vervolgens twee jaar in de bosrijke omgeving van Papendal. En steeds was daar weer die dagelijkse drive van de trainer om het allerbeste in zijn speler omhoog te halen. Bosz, die vier jaar geleden al aankondigde dat zijn pupil de potentie had de top te bereiken, legde de lat hoog. ‘Met zijn techniek en kwaliteit moet elke pass en elke balaanname goed zijn’, sprak de trainer in VI, vlak voordat zijn pupil de overstap maakte van Vitesse naar Feyenoord.
Vorig seizoen kwam Vejinovic in Arnhem een periode dicht bij dat streven. Op een dynamisch middenveld met Valeri Qazaishvili en Davy Pröpper toonde hij als controlerende schakel zijn suprematie in het positiespel van Vitesse. De Amsterdammer koppelde zijn tech- nische vaardigheden, goede inspeelpass en overzicht aan een stijlvolle speelstijl én rendement. Met tien doelpunten en acht assists was hij in competitieverband bij liefst achttien doelpunten van de Arnhemmers direct betrokken. Een transfer kon niet uitblijven. Feyenoord telde drieënhalf miljoen euro neer voor de midden- velder, waarna het verwachtingspatroon direct hoog was. Vejinovic moest ook in De Kuip de lijnen gaan uitzetten als architect in balbezit.Tot op heden overheerst echter de twijfel. Zoals bij zo veel van zijn voorgangers dient zich bij de nieuweling een bekend patroon aan. In het begin wordt hij door de achterban beoordeeld op zijn positieve punten, maar bij de eerste tegen- slagen komt de nadruk te liggen op zijn tekort- komingen. Is Vejinovic wel een speler die de stap van de subtop naar de top in Nederland kan maken? Kan hij mee in het hogere baltempo in Rotterdam, met de wekelijkse druk van het moeten presteren? In het uitduel met SC Heerenveen (de eclatante 2-5 zege) liet Vejinovic zich gelden als een creatieve schakel op het middenveld en ook afgelopen zondag tegen FC Twente kwam hij veelvuldig vrij om passes te versturen. Maar die wedstrijden zijn allerminst de standaard geworden.
Dat er nog altijd veel vraagtekens rond hem hangen, is terug te zien in zijn statistieken. Na een seizoen in Arnhem waarin hij dominant en beslissend was, moet Vejinovic het na dertien competitiewedstrijden voor Feyenoord doen met één assist. Uit een vrije trap. Daarnaast heeft hij nog niet gescoord voor zijn nieuwe club. Daarbij moet wel de kanttekening worden geplaatst dat niet Vejinovic, zoals in zijn tijd bij Vitesse, maar Dirk Kuijt de strafschoppen neemt. Vorig jaar stond de teller van de voormalige jeugdinternational na dertien speelronden al op drie assists. De middenvelder heeft zichtbaar moeite om op een dwingende manier zijn stempel op het spel te drukken. Vejinovic verstuurt dit seizoen gemiddeld zeven passes per wedstrijd minder dan in het vorige, waarbij tachtig procent daarvan aankomt. Vorig seizoen was dat nog 84 procent. De intrinsieke technische kwaliteiten bij Vejinovic zijn niet veranderd en nog altijd volop aanwezig. Maar het ambitieuze streven van zijn voor- malige trainer Peter Bosz heeft hij nog niet in Rotterdam kunnen etaleren.
TACTIEK Eindelijk controleur
Feyenoord-coach Giovanni van Bronckhorst trok vorige maand opeens zijn favoriete middenveld uit elkaar. De Rotterdamse club nam het in het KNVB-bekertoernooi op tegen Ajax en de trainer was waakzaam voor het spel van Riechedly Bazoer. Niet Vejinovic, maar Tonny Vilhena moest de jonge Ajacied afstoppen. Een duidelijk signaal van de trainer. De kwaliteiten in balbezit behoren tot de kernwaarden van Vejinovic, maar bij balverlies blijft hij kwetsbaar. Niet verwonderlijk voor wie naar het verleden kijkt.
Jarenlang was de positie van aanvallende middenvelder het heilige doel voor Vejinovic. In de jeugd bij Ajax en FC Utrecht, maar ook na zijn debuut in het profvoetbal bij AZ, lonkte hij openlijk naar de plek van nummer 10. Het zorgde voor een botsing in Alkmaar met Louis van Gaal, die voor hem een meer verdedigende rol zag weg- gelegd. In plaats van voor vier jaar bij te tekenen, maakte het grootste talent uit de jeugdopleiding van AZ de weloverwogen stap naar Almelo, om bij Heracles alsnog op zijn favoriete positie te kunnen spelen. Totdat Peter Bosz en Hendrie Krüzen hem stevig onder handen namen en hem overtuigden dat hij een mooiere toekomst had als controlerende middenvelder. ‘Peter en Hendrie hebben mij laten inzien dat een rol als controleur mij het beste past’, zei Vejinovic een paar maanden geleden tegen VI. ‘Ik wilde heel bepalend zijn. Op televisie zag je een nummer 10 goals maken, assists geven. Pas naarmate je ouder wordt, besef je dat het niet alleen daar om draait. Wat er voor nodig was om mij te overtuigen? Tijd en ervaring. Ze hebben veel met me gesproken en beelden laten zien. Net zo lang totdat ik het inzag. Vervolgens heb ik dat heel goed opgepakt.’
Als schakel tussen verdediging en aanval komt Vejinovic het beste tot zijn recht in balbezit. Hij heeft de spelintelligentie om een wedstrijdsituatie goed te lezen en in te schatten, waardoor hij zich met zijn tactisch vermogen kan onderscheiden. Bij balverlies is er nog altijd een grote slag te slaan. Een ontwikkeling van een passieve naar een actieve houding. De killer in de speler moet dan omhoog komen. Nu is nog goed terug te zien dat hij in zijn carrière als aanvallende midden- velder de omschakeling van balbezit naar bal- verlies en de verdedigende arbeid aan andere spelers overliet. Vejinovic blijft daardoor de sierlijke voetballer die vooruit denkt en handelt, maar waarbij balbezit wel een voorwaarde is voor zijn spel. De keuze van Van Bronckhorst voor Vilhena was dan ook allerminst onlogisch. Vejinovic blijft kwetsbaar als hij wordt geconfronteerd met een speler die veel over hem heen gaat.
FYSIEK Inhaalslag
Voor zijn transfer in 2009 naar Heracles Almelo keek Vejinovic kritisch in de spiegel. Het talent vond dat hij fysiek sterker moest worden. ‘Dat heb ik nodig’, sprak hij destijds. ‘Ik heb gemerkt dat wedstrijden kracht kosten en dat ik in de duels lichamelijk onvoldoende heb in te brengen.’ In het oosten van het land trof hij met Gertjan Verbeek de leermeester die hij nodig had. Het babyvet van de technicus werd vakkundig omgezet in spiermassa. Het was een flinke inhaalslag die de frêle technicus maakte. Door zijn transformatie naar verdedigende middenvelder kwam hij ook meer in defensieve duels terecht.
Dat is ook dit seizoen bij Feyenoord het geval. Op het middenveld, met de punt naar voren, vormt hij dit seizoen met Karim El Ahmadi het blok voor de verdediging. Het tweetal heeft nog zichtbaar tijd nodig om de optimale onderlinge afstemming te vinden. El Ahmadi is nog altijd de balvaste strateeg, maar koppelt dat sinds een paar jaar aan agressief verdedigend spel. Een ontwikkeling waar Vejinovic nog middenin zit. Als je beide spelers dit seizoen tegen elkaar afzet, valt op dat El Ahmadi (2,5) per wedstrijd gemiddeld meer tackles maakt dan Vejinovic (1,9) en daarvan ook een groter deel succesvol uitvoert (93 procent om 79). Daarnaast komt de Marokkaanse middenvelder (9,1) meer in de duels dan de speler naast zich (7,9), terwijl beide spelers ongeveer de helft van hun duels winnen. Vejinovic bestrijkt een kleiner gebied dan El Ahmadi, die meer diepgang in zijn spel legt. Zo had El Ahmadi dit seizoen al twintig balcontacten in het strafschopgebied van de tegenstander, terwijl dat voor Vejinovic slechts twee keer het geval was.
MENTALITEIT Geboren winnaar
Een lastige jongen, grillig, onberekenbaar en met een complexe gebruiksaanwijzing. Voordat Vejinovic naam had gemaakt in het betaalde voetbal, was zijn reputatie hem al vooruit gesneld. In 2004 verliet hij vrijwillig de jeugdopleiding van Ajax, omdat de verdeling van speeltijd volgens hem niet op basis van kwaliteit geschiedde. Het jaar daarop hield hij het bij FC Utrecht voor gezien, omdat ze hem daar alleen als verdedigende middenvelder gebruikten. En ook bij AZ kreeg hij conflicten, met Louis van Gaal en Ronald Koeman, over de manier waarop hij moest spelen. Vejinovic verzette zich de afgelopen jaren hevig tegen alle vooroordelen. ‘Ik weet niet of ik eigenzinnig ben’, zei hij een paar jaar terug tegen VI. ‘Als ik het niet met je eens ben, dan hoor je dat van mij. Sommige mensen vinden je dan al snel arrogant of een grote bek hebben. Maar dat is het niet. Ik luister naar iedereen, heb respect voor andere meningen en hoef echt niet altijd gelijk te hebben. Maar ik heb wél een eigen visie. Ik weet wat ik wil en wat ik wil bereiken.’
Het zelfbewustzijn kreeg hij mee van zijn Servische vader en Bosnische moeder. Al van kinds af aan stond alles in het teken van winnen. Met minder nam hij geen genoegen. Onder de vleugels van Bosz kwam de carrière van Vejinovic in rustiger vaarwater terecht. Als verdedigende middenvelder ontwikkelde hij zich tot een bewuste prof, die leerde te investeren in zichzelf. Het leverde het voormalige toptalent van de vertegenwoordigende elftallen – overigens in die tijd onder de achternaam van zijn moeder, Matic – onlangs een uitverkiezing op voor de selectie van het Nederlands elftal. Tot een debuut voor Oranje kwam het (nog) niet, maar duidelijk is dat hij met zijn spel bij Feyenoord op de radar staat van bondscoach Danny Blind. Een bevestiging dat ze hem in Zeist zien als een van de beste middenvelders van het land. Het is nu aan Vejinovic om die status in Rotterdam glans te geven en alle twijfels weg te spelen.
Dit gaat te fer, het niveau is fer te zoeken.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:14 schreef Tortugal het volgende:
Ik heb nog wel wat woordgrapjes ofer hoor.
Ferassendquote:Op woensdag 25 november 2015 22:51 schreef Maastoren het volgende:
Vejinovic banken voor Fer. Lijkt mij dat we er dan alleen maar op voorruit gaan.
duss...quote:Tweetal Feyenoord-fans bedenkt plan tegen ‘gehate’ Ajax-brandblussers
Woensdag, 25 november 2015 om 17:26
Ajax is behalve de naam van een voetbalclub ook de naam van een schoonmaakmiddel én de merknaam van de bekende rode brandblusser, die op veel plaatsen hangt. Voor Feyenoord-supporters Gian Knaape en Robert van Kempen was het onferteerbaar dat ze steeds weer de naam Ajax zagen en dus bedachten ze een oplossing. De twee hebben nu een speciale sticker ontworpen om de naam niet meer te hoeven zien.
In gesprek met RTV Rijnmond fertellen de twee woensdag dat ze speciale stickers met de naam "Firenoord" hebben ontworpen, die ze nu aan de man brengen. Die stickers kunnen dan, hoewel het officieel niet zal mogen, ofer de naam van Ajax heengeplakt worden. "Als supporter word je gek van die naam" ferduidelijkt Van Kempen aan de regionale radio- en televisiezender.
Het handeltje loopt prima en niet alleen in Rotterdam, maar ook in Amsterdam wordt er veelvuldig geplakt, zeggen de twee. "Rotterdammers die daar werken plakken daar graag alle brandblussers onder. Zeker als die Ajacieden weer zeuren ofer de ranglijst" geeft het duo aan.
Dat zal zijn club een strak plan vindenquote:Op donderdag 26 november 2015 18:27 schreef De_Pel het volgende:
Kalou is in topvorm (10goals in 12 wedstrijden?), ik zeg ruilen voor kazim kazim en Bilal bakeloesogloe, kampioen in maart.
Tegen die tijd hebben we Chong-Vente-Fernandes en winnen we elke voorronde met gemak.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef De_Pel het volgende:
Overigens noet je dit jaar gewoon absoluut kampioen worden als je serieus wilt aanhaken. Laatste kans op CL miljoenen, volgend jaar mag ook de kampioen voorrondes spelen en zal je er wel weer gelijk uit vliegen.
Tja, hij bleek toch wel een beetje van glas.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef Tortugal het volgende:
Eeuwig zonde dat JP Boetius niet gebleven is. Was onder Gio misschien weer opgebloeid.
Ik mis Manu meer, die kon echt iets forceren en is 10x zo goed als Bilalquote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef Tortugal het volgende:
Eeuwig zonde dat JP Boetius niet gebleven is. Was onder Gio misschien weer opgebloeid.
En als we realistisch zijn dan gaat dat niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef De_Pel het volgende:
Overigens noet je dit jaar gewoon absoluut kampioen worden als je serieus wilt aanhaken. Laatste kans op CL miljoenen, volgend jaar mag ook de kampioen voorrondes spelen en zal je er wel weer gelijk uit vliegen.
Feyenoord wil doorpakken met Ferquote:Op vrijdag 27 november 2015 06:54 schreef exile79 het volgende:
Feyenoord polst Fer officieel. Volgens het AD.
Fer kan op elke plek op het middenveld. Ik denk dat De Staaf of Vejinovic vaker rust krijgen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Feyenoord wil doorpakken met Fer
En dan op de bank?
Snap het niet..
Gustafsonquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Feyenoord wil doorpakken met Fer
En dan op de bank?
Snap het niet..
Ik weet het niet zeker, maar volgend jaar mag de kampioen ook nog CL spelen. Nog 2 kansen dus.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef De_Pel het volgende:
Fer is over 3 jaar de eerste spits van het Nederlands Elftal let op mijn woorden!quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gustafson
Fer El Ahmadi
is anders ook best een aardig middenveld.
Elia-Kuyt
Gustafson
Fer Vejinovic El Ahmadi
is trouwens ook wel een aardige
Immers of Fer. Kiezen tussen linker - of rechterteelbalkanker...quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:54 schreef Caland het volgende:
Misschien dat ze dan Immers ook wel lozen.
Dan ga ik JUICHEN
Haal dan ergens een jong gastje vandaan die door kan groeien ipv een ferrader huren waar je van te voren al weet dat je er geen enkel persoectief mee hebtquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:30 schreef Tortugal het volgende:
Fer is er gewoon als vervanging voor Vilhena, en zal even veel spelen als Vilhena nu doet denk ik. Vind ik zelf jammer, want we hebben nog zo veel talent op het middenveld. Ik hoop eigenlijk dat we of Immers of Toornstra verkopen in de winter.
Fer is imo in deze vergelijking wel een goedaardige tumor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Immers of Fer. Kiezen tussen linker - of rechterteelbalkanker...
Met Verdonk, Schuurman en Gustafson hebben we al 3 talentvolle jonge spelers voor het middenveld. Ik snap wel dat als we in de winter er nog steeds zo voorstaan dat Van Geel liever een gevestigde naam er bij pakt dan nog een talent. Overigens moet er dan ook wel zo'n talent haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haal dan ergens een jong gastje vandaan die door kan groeien ipv een ferrader huren waar je van te voren al weet dat je er geen enkel persoectief mee hebt
Als hij ongeveer evenveel speelt als Vilhena zou het echt zonde zijn van de tonnen die wij daarmee weggooien. Om nog maar te zwijgen over de gemiste ontwikkeling van onze talenten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:30 schreef Tortugal het volgende:
Fer is er gewoon als vervanging voor Vilhena, en zal even veel spelen als Vilhena nu doet denk ik. Vind ik zelf jammer, want we hebben nog zo veel talent op het middenveld. Ik hoop eigenlijk dat we of Immers of Toornstra verkopen in de winter.
Klasse van NECquote:NEC creëert extra bezoekersvak voor Feyenoord-supporters
Feyenoord heeft aangegeven graag met meer dan 500 supporters de wedstrijd NEC - Feyenoord te bezoeken, terwijl er in het bezoekersvak maximaal 500 mensen plaats kunnen nemen. Na overleg met de lokale autoriteiten van zowel Nijmegen als Rotterdam, is het creëren van een extra bezoekersvak in vak A de beste oplossing gebleken. In dit vak zullen 250 geselecteerde Feyenoord-supporters plaatsnemen.
Wel moeten de supporters in het bezit zijn van een Feyenoord seizoenkaart die gelijk is aan het N.E.C.-concept seizoenkaart plus (minstens een X aantal uitwedstrijden bezocht). De Raad van Supportersgeledingen en seizoenkaarthouders in de vakken A, Z en X zijn vooraf geïnformeerd over deze beslissing.
Met dit extra bezoekersvak kan N.E.C. de veiligheid blijven garanderen door de betreffende Feyenoord-supporters gecentreerd plekken toe te wijzen. Voor de supporters van NEC betekent deze beslissing dat er, in tegenstelling tot in het seizoen 2013-2014, op elke seizoen- of clubkaart twee kaarten gekocht kunnen worden in plaats van één.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt er ook geen hol van he. Juist de man die ons van de afgrond gered heeft door bij te tekenen vlak na het slechtste seizoen in de clubhistorie, terwijl de club op sterven na dood was, daardoor tekende De Vrij ook direct bij. Stel je voor als dat niet gebeurd was, had je een Twente scenario gehad.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ja held Vlaar die de helft van z'n contractduur bij Feyenoord aan het revalideren was, op de open dag beloofde Feyenoord niet te verlaten en 10 dagen later alsnog vertrokken was en afgelopen zomer gokte op een langer verblijf in de PL als transfervrije speler en toen het niks werd maar bij Feyenoord aanklopte.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:23 schreef Dekatria het volgende:
Turkish Airlines ruikt kansen voor het hoofdsponsorschap?Kom er maar in Bwin, Unibet etc...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het bieden maar beginnen
Feyenoord Rotterdam
Beetje concurrerenquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kom er maar in Bwin, Unibet etc...
Laat het bieden maar beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |