Microagressie? Waar haal je dat woord nou weer vandaan.quote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Microagressie jegens de mensen met relatie.
https://www.tumblr.com/quote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Microagressie? Waar haal je dat woord nou weer vandaan.
De laatste hype uit de overdreven politiek correcte VS.quote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je dan ook macroagressie? En wat doe je dan, banken opblazen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
De laatste hype uit de overdreven politiek correcte VS.
Het is een soort profielsite, waar mensen hun eigen showcase hebben om video's, afbeeldingen, of stukjes tekst te delen. Maar vooral berucht vanwege de gigantische hoeveelheid social justice warriors die het hun virtuele thuis noemen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik niet lezen zonder in te loggen of me te registreren.
Kleine bankjes.quote:Op zondag 22 november 2015 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je dan ook macroagressie? En wat doe je dan, banken opblazen?
De Groene had onlangs nog wel een aardig stukje over de gangbare termen uit het debat daar en of ze ook zullen overwaaien naar deze kant van de oceaan:quote:Op zondag 22 november 2015 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je dan ook macroagressie? En wat doe je dan, banken opblazen?
Oké... en die hebben dus allemaal last van microagressie?quote:Op zondag 22 november 2015 20:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is een soort profielsite, waar mensen hun eigen showcase hebben om video's, afbeeldingen, of stukjes tekst te delen. Maar vooral berucht vanwege de gigantische hoeveelheid social justice warriors die het hun virtuele thuis noemen.
Ik kom meteen al een mooie tegen: white fragility. Even verder lezen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Groene had onlangs nog wel een aardig stukje over de gangbare termen uit het debat daar en of ze ook zullen overwaaien naar deze kant van de oceaan:
https://www.groene.nl/art(...)je-een-marokkaan-was
Heftig man. Sterkte. Altijd naar dit soort situaties, of het nou een opluchting is of niet.quote:Op zondag 22 november 2015 16:25 schreef Friek_ het volgende: Pfff, na 3,5 jaar is het uit met m'n vriendin. Voel me zowel opgelucht als enorm verneukt tegelijkertijd. Moet nu vanwege het samenwonen door een soort betyar-light situatie heen.
Precies, onderdeel van het white privilege. Wat een sukkeltjes.quote:Op zondag 22 november 2015 20:22 schreef Disana het volgende:
Nu weet ik wat er in deze sc heerst:
Hipster-racisme
Je bent blank, hoogopgeleid, walgt van pvv-xenofobie en maakt af en toe een foute racistische grap. Dat mag jij, vind je zelf, want je bedoelt de grap ironisch en bent overduidelijk geen racist.
Goed stuk inderdaadquote:Op zondag 22 november 2015 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Groene had onlangs nog wel een aardig stukje over de gangbare termen uit het debat daar en of ze ook zullen overwaaien naar deze kant van de oceaan:
https://www.groene.nl/art(...)je-een-marokkaan-was
quote:Op zondag 22 november 2015 20:29 schreef Tem het volgende:
Sterkte Friek_. Al moet ik zeggen dat ze het nog lang heeft uitgehouden met je.
Dude, als je het over dit soort dingen hebt krijg je echt geen knikkende gezichten. Welke politieke correctheid?quote:Op zondag 22 november 2015 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik mag hopen dat die bui van politieke correctheid eens een keertje ophoudt. Al die kleinzerige jankerds de hele tijd.
Ach ik moet er altijd wel om lachen. Er zit nogal wat ironie in de 'jij bent blank en man dus jij mag hier niets van vinden'-toon die dat 'debat' nog wel eens wil overheersen.quote:
Ja dat klopt hoor. En er wordt op alle slakken zout gelegd, getuige dat white fragility. Je kunt niet meer dan je best doen, niet alles is boosaardig.quote:Op zondag 22 november 2015 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik moet er altijd wel om lachen. Er zit nogal wat ironie in de 'jij bent blank en man dus jij mag hier niets van vinden'-toon die dat 'debat' nog wel eens wil overheersen.
Heb me laatst ook eens in zo'n discussie gemengd. Kreeg na twee reacties al de opmerking dat ik "typisch reageerde als een blanke, heteroseksuele man". Als ik had gezegd dat zij zich echt als een stel zwarten gedroegen was het natuurlijk weer matten geweest.quote:Op zondag 22 november 2015 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik moet er altijd wel om lachen. Er zit nogal wat ironie in de 'jij bent blank en man dus jij mag hier niets van vinden'-toon die dat 'debat' nog wel eens wil overheersen.
Jij herkent het natuurlijk niet meer. RIP.quote:Op zondag 22 november 2015 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dude, als je het over dit soort dingen hebt krijg je echt geen knikkende gezichten. Welke politieke correctheid?
quote:Op zondag 22 november 2015 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik mag hopen dat die bui van politieke correctheid eens een keertje ophoudt. Al die kleinzerige jankerds de hele tijd.
Dat is zoiets als met een tank op een mug schieten: er is geen discussie meer mogelijk.quote:Op zondag 22 november 2015 20:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Sowieso is het aanhalen van iemands huidskleur en/of geaardheid om iemands argumenten weg te zetten natuurlijk een prima discussietactiek.
Nu is het sowieso al lastig discussievoeren met een mug.quote:Op zondag 22 november 2015 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zoiets als met een tank op een mug schieten: er is geen discussie meer mogelijk.
Het is waar dat de discussie beperkt is. Vooral midden in de nacht.quote:Op zondag 22 november 2015 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu is het sowieso al lastig discussievoeren met een mug.
Had u natuurlijk wel leuk gevonden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:33 schreef Pokkelmans het volgende:
Als ik had gezegd dat zij zich echt als een stel zwarten gedroegen was het natuurlijk weer matten geweest.
Pokkelmans tegen Sylvana Simons.quote:Op zondag 22 november 2015 20:42 schreef Tem het volgende:
Over welke discussie gaat het nu eigenlijk?
Nadat dergelijke argumenten aangehaald zijn is de discussie door de partij die dat nagelaten heeft eenvoudig te winnen. Een groter eigen doelpunt bestaat er eigenlijk niet.quote:Op zondag 22 november 2015 20:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Sowieso is het aanhalen van iemands huidskleur en/of geaardheid om iemands argumenten weg te zetten natuurlijk een prima discussietactiek.
Cis? Dan denk ik aan stereochemie maar dat zal wel niet juist zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 20:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar het mooie is dus juist dat die SJW's roepen gediscrimineerd (of gemarginaliseerd) te worden, op basis van huidskleur, geaardheid, "genderidentiteit", of wat dan ook, maar vervolgens zelf gebruik maken van termen als white-, cis- of heteroprivilege in een poging de mening van de andere partij te marginaliseren of van debat uit te sluiten.
Joh.quote:Op zondag 22 november 2015 20:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nadat dergelijke argumenten aangehaald zijn is de discussie door de partij die dat nagelaten heeft eenvoudig te winnen. Een groter eigen doelpunt bestaat er eigenlijk niet.
In deze reeks merk ik regelmatig micro-agressie jegens modsquote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 22 november 2015 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
In deze reeks merik regelmatig micro-agressie jegens mods
Het lijkt evident, maar toch zijn er heel wat mensen die niet kunnen weerstaan zich van dergelijke argumenten te bedienen.quote:
Door mannen met een micropenis.quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Kowloon het volgende:
Micro-agressie is agressie tegen micro-economen.
Jij dus?quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Kowloon het volgende:
Zo klinkt het opeens een stuk acceptabeler.quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Kowloon het volgende:
Wat zit je toch weer een partijtje open deuren in te trappen Pieter.quote:Op zondag 22 november 2015 20:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het lijkt evident, maar toch zijn er heel wat mensen die niet kunnen weerstaan zich van dergelijke argumenten te bedienen.
Wenselijk, zou ik zelfs stellen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo klinkt het opeens een stuk acceptabeler.
Ga jij eerst maar een betere topictitel fixen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat zit je toch weer een partijtje open deuren in te trappen Pieter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |