Microagressie? Waar haal je dat woord nou weer vandaan.quote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Microagressie jegens de mensen met relatie.
https://www.tumblr.com/quote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Microagressie? Waar haal je dat woord nou weer vandaan.
De laatste hype uit de overdreven politiek correcte VS.quote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je dan ook macroagressie? En wat doe je dan, banken opblazen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
De laatste hype uit de overdreven politiek correcte VS.
Het is een soort profielsite, waar mensen hun eigen showcase hebben om video's, afbeeldingen, of stukjes tekst te delen. Maar vooral berucht vanwege de gigantische hoeveelheid social justice warriors die het hun virtuele thuis noemen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik niet lezen zonder in te loggen of me te registreren.
Kleine bankjes.quote:Op zondag 22 november 2015 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je dan ook macroagressie? En wat doe je dan, banken opblazen?
De Groene had onlangs nog wel een aardig stukje over de gangbare termen uit het debat daar en of ze ook zullen overwaaien naar deze kant van de oceaan:quote:Op zondag 22 november 2015 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je dan ook macroagressie? En wat doe je dan, banken opblazen?
Oké... en die hebben dus allemaal last van microagressie?quote:Op zondag 22 november 2015 20:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is een soort profielsite, waar mensen hun eigen showcase hebben om video's, afbeeldingen, of stukjes tekst te delen. Maar vooral berucht vanwege de gigantische hoeveelheid social justice warriors die het hun virtuele thuis noemen.
Ik kom meteen al een mooie tegen: white fragility. Even verder lezen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Groene had onlangs nog wel een aardig stukje over de gangbare termen uit het debat daar en of ze ook zullen overwaaien naar deze kant van de oceaan:
https://www.groene.nl/art(...)je-een-marokkaan-was
Heftig man. Sterkte. Altijd naar dit soort situaties, of het nou een opluchting is of niet.quote:Op zondag 22 november 2015 16:25 schreef Friek_ het volgende: Pfff, na 3,5 jaar is het uit met m'n vriendin. Voel me zowel opgelucht als enorm verneukt tegelijkertijd. Moet nu vanwege het samenwonen door een soort betyar-light situatie heen.
Precies, onderdeel van het white privilege. Wat een sukkeltjes.quote:Op zondag 22 november 2015 20:22 schreef Disana het volgende:
Nu weet ik wat er in deze sc heerst:
Hipster-racisme
Je bent blank, hoogopgeleid, walgt van pvv-xenofobie en maakt af en toe een foute racistische grap. Dat mag jij, vind je zelf, want je bedoelt de grap ironisch en bent overduidelijk geen racist.
Goed stuk inderdaadquote:Op zondag 22 november 2015 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Groene had onlangs nog wel een aardig stukje over de gangbare termen uit het debat daar en of ze ook zullen overwaaien naar deze kant van de oceaan:
https://www.groene.nl/art(...)je-een-marokkaan-was
quote:Op zondag 22 november 2015 20:29 schreef Tem het volgende:
Sterkte Friek_. Al moet ik zeggen dat ze het nog lang heeft uitgehouden met je.
Dude, als je het over dit soort dingen hebt krijg je echt geen knikkende gezichten. Welke politieke correctheid?quote:Op zondag 22 november 2015 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik mag hopen dat die bui van politieke correctheid eens een keertje ophoudt. Al die kleinzerige jankerds de hele tijd.
Ach ik moet er altijd wel om lachen. Er zit nogal wat ironie in de 'jij bent blank en man dus jij mag hier niets van vinden'-toon die dat 'debat' nog wel eens wil overheersen.quote:
Ja dat klopt hoor. En er wordt op alle slakken zout gelegd, getuige dat white fragility. Je kunt niet meer dan je best doen, niet alles is boosaardig.quote:Op zondag 22 november 2015 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik moet er altijd wel om lachen. Er zit nogal wat ironie in de 'jij bent blank en man dus jij mag hier niets van vinden'-toon die dat 'debat' nog wel eens wil overheersen.
Heb me laatst ook eens in zo'n discussie gemengd. Kreeg na twee reacties al de opmerking dat ik "typisch reageerde als een blanke, heteroseksuele man". Als ik had gezegd dat zij zich echt als een stel zwarten gedroegen was het natuurlijk weer matten geweest.quote:Op zondag 22 november 2015 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik moet er altijd wel om lachen. Er zit nogal wat ironie in de 'jij bent blank en man dus jij mag hier niets van vinden'-toon die dat 'debat' nog wel eens wil overheersen.
Jij herkent het natuurlijk niet meer. RIP.quote:Op zondag 22 november 2015 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dude, als je het over dit soort dingen hebt krijg je echt geen knikkende gezichten. Welke politieke correctheid?
quote:Op zondag 22 november 2015 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik mag hopen dat die bui van politieke correctheid eens een keertje ophoudt. Al die kleinzerige jankerds de hele tijd.
Dat is zoiets als met een tank op een mug schieten: er is geen discussie meer mogelijk.quote:Op zondag 22 november 2015 20:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Sowieso is het aanhalen van iemands huidskleur en/of geaardheid om iemands argumenten weg te zetten natuurlijk een prima discussietactiek.
Nu is het sowieso al lastig discussievoeren met een mug.quote:Op zondag 22 november 2015 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zoiets als met een tank op een mug schieten: er is geen discussie meer mogelijk.
Het is waar dat de discussie beperkt is. Vooral midden in de nacht.quote:Op zondag 22 november 2015 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu is het sowieso al lastig discussievoeren met een mug.
Had u natuurlijk wel leuk gevonden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:33 schreef Pokkelmans het volgende:
Als ik had gezegd dat zij zich echt als een stel zwarten gedroegen was het natuurlijk weer matten geweest.
Pokkelmans tegen Sylvana Simons.quote:Op zondag 22 november 2015 20:42 schreef Tem het volgende:
Over welke discussie gaat het nu eigenlijk?
Nadat dergelijke argumenten aangehaald zijn is de discussie door de partij die dat nagelaten heeft eenvoudig te winnen. Een groter eigen doelpunt bestaat er eigenlijk niet.quote:Op zondag 22 november 2015 20:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Sowieso is het aanhalen van iemands huidskleur en/of geaardheid om iemands argumenten weg te zetten natuurlijk een prima discussietactiek.
Cis? Dan denk ik aan stereochemie maar dat zal wel niet juist zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 20:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar het mooie is dus juist dat die SJW's roepen gediscrimineerd (of gemarginaliseerd) te worden, op basis van huidskleur, geaardheid, "genderidentiteit", of wat dan ook, maar vervolgens zelf gebruik maken van termen als white-, cis- of heteroprivilege in een poging de mening van de andere partij te marginaliseren of van debat uit te sluiten.
Joh.quote:Op zondag 22 november 2015 20:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nadat dergelijke argumenten aangehaald zijn is de discussie door de partij die dat nagelaten heeft eenvoudig te winnen. Een groter eigen doelpunt bestaat er eigenlijk niet.
In deze reeks merk ik regelmatig micro-agressie jegens modsquote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 22 november 2015 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
In deze reeks merik regelmatig micro-agressie jegens mods
Het lijkt evident, maar toch zijn er heel wat mensen die niet kunnen weerstaan zich van dergelijke argumenten te bedienen.quote:
Door mannen met een micropenis.quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Kowloon het volgende:
Micro-agressie is agressie tegen micro-economen.
Jij dus?quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Kowloon het volgende:
Zo klinkt het opeens een stuk acceptabeler.quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Kowloon het volgende:
Wat zit je toch weer een partijtje open deuren in te trappen Pieter.quote:Op zondag 22 november 2015 20:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het lijkt evident, maar toch zijn er heel wat mensen die niet kunnen weerstaan zich van dergelijke argumenten te bedienen.
Wenselijk, zou ik zelfs stellen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo klinkt het opeens een stuk acceptabeler.
Ga jij eerst maar een betere topictitel fixen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat zit je toch weer een partijtje open deuren in te trappen Pieter.
Het is helaas net zo geaccepteerd als het dood slaan van muggen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo klinkt het opeens een stuk acceptabeler.
Krijg het er warm van.quote:
Ach ja, allemaal bloedzuigers natuurlijk.quote:Op zondag 22 november 2015 20:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is helaas net zo geaccepteerd als het dood slaan van muggen.
http://www.volkskrant.nl/(...)et-kerkhof~a4192570/quote:Broer van Abdeslam: 'Ik zie hem liever in de gevangenis dan op het kerkhof'
Exact ons motto:quote:Op zondag 22 november 2015 20:59 schreef Disana het volgende:
Ach, wat zijn een paar homo's meer of minder... het is jullie gegund.
Afschuwelijk.quote:Op zondag 22 november 2015 21:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. IS heeft de PR doorgaans prima op orde.
Ik kan je uit betrouwbare bron melden dat ook de mensen die we nu uit die regio ontvangen het doorgaans niet zo op homo's hebben. Wat dat betreft kan het voor zo ongeveer de halve SC wel weer eens de verkeerde kant (hihi) op gaan de komende jaren.quote:
Ik had Pokkelmans nog wel uitdrukkelijk gezegd die oud-Achterhoekse gewoonten achter hem te laten.quote:
Dat mag je niet zeggen; micro-agressie.quote:Op zondag 22 november 2015 21:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan je uit betrouwbare bron melden dat ook de mensen die we nu uit die regio ontvangen het doorgaans niet zo op homo's hebben. Wat dat betreft kan het voor zo ongeveer de halve SC wel weer eens de verkeerde kant (hihi) op gaan de komende jaren.
Dat weet ik, maar er is een verschil tussen passieve aversie en beleden aversie.quote:Op zondag 22 november 2015 21:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan je uit betrouwbare bron melden dat ook de mensen die we nu uit die regio ontvangen het doorgaans niet zo op homo's hebben. Wat dat betreft kan het voor zo ongeveer de halve SC wel weer eens de verkeerde kant (hihi) op gaan de komende jaren.
Bij gebrek aan hoogbouw moeten wij ons tot andere methoden wenden.quote:Op zondag 22 november 2015 21:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had Pokkelmans nog wel uitdrukkelijk gezegd die oud-Achterhoekse gewoonten achter hem te laten.
Gelukkig krijg ik dat materiaal gewoonlijk niet onder ogen.quote:Op zondag 22 november 2015 21:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, komt uit een serie foto's van IS die ze gepubliceerd hebben.
Gelukkig ontbreekt substantiële hoogbouw in Nederland.quote:Op zondag 22 november 2015 21:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij is deze sc niet waardig.quote:Op zondag 22 november 2015 21:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had Pokkelmans nog wel uitdrukkelijk gezegd die oud-Achterhoekse gewoonten achter hem te laten.
Zeker. Maar als het op het mishandelen van andersseksuelen aankomt zit het wel snor met het arbeidsethos van deze nieuwe-Nederlanders.quote:Op zondag 22 november 2015 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar er is een verschil tussen passieve aversie en beleden aversie.
Enkel op het forum zelf respecteren we uw blauwe autoriteit.quote:Op zondag 22 november 2015 21:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nu juist: afkeuring mondt niet automatisch uit in goedkeuring van mishandeling.quote:Op zondag 22 november 2015 21:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker. Maar als het op het mishandelen van andersseksuelen aankomt zit het wel snor met het arbeidsethos van deze nieuwe-Nederlanders.
Ik hanteer liever de macroagressie. Stuk efficiënter.quote:Op zondag 22 november 2015 21:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen; micro-agressie.
U denkt een duik van de Delftse Poort wel te overleven?quote:Op zondag 22 november 2015 21:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gelukkig ontbreekt substantiële hoogbouw in Nederland.
Ik blijf een knagende nieuwsgierigheid voor dat soort zaken hebben.quote:Op zondag 22 november 2015 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik dat materiaal gewoonlijk niet onder ogen.
Nee, maar het probleem is dus dat dat daar wel het geval is. Er moest iemand overgeplaatst worden omdat zijn geaardheid was "uitgelekt". Voor een zeer groot deel van de mensen in dat kamp sta je dan ongeveer gelijk aan een wild beest.quote:Op zondag 22 november 2015 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nu juist: afkeuring mondt niet automatisch uit in goedkeuring van mishandeling.
Meer hoogbouw in Nederland dan in het kalifaat.quote:Op zondag 22 november 2015 21:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gelukkig ontbreekt substantiële hoogbouw in Nederland.
Ik hoor het al, aan de conclusies ligt gedegen empirisch onderzoek ten grondslag.quote:Op zondag 22 november 2015 21:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, maar het probleem is dus dat dat daar wel het geval is. Er moest iemand overgeplaatst worden omdat zijn geaardheid was "uitgelekt". Voor een zeer groot deel van de mensen in dat kamp sta je dan ongeveer gelijk aan een wild beest.
Dat is inderdaad het probleem bij beel van dit soort vermeende conclusies.quote:Op zondag 22 november 2015 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoor het al, aan de conclusies ligt gedegen empirisch onderzoek ten grondslag.
Er is nog nooit iemand dood gegaan door een duik van de Delftse Poort. Vooralsnog is er statistisch gezien dus geen enkele reden om direct van het somberste scenario uit te gaan.quote:Op zondag 22 november 2015 21:12 schreef Reya het volgende:
[..]
U denkt een duik van de Delftse Poort wel te overleven?
Ik las op Skyscrapercity over een nieuwbouwproject op Canary Wharf van in totaal 1,5 miljoen vierkante meter. Fors.quote:Op zondag 22 november 2015 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meer hoogbouw in Nederland dan in het kalifaat.
Dat kan, maar je zei dat de mensen die hierheen komen ook iets tegen homo's hebben en daar reageerde ik op.quote:Op zondag 22 november 2015 21:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, maar het probleem is dus dat dat daar wel het geval is. Er moest iemand overgeplaatst worden omdat zijn geaardheid was "uitgelekt". Voor een zeer groot deel van de mensen in dat kamp sta je dan ongeveer gelijk aan een wild beest.
Zou ik zeker graag zien.quote:Op zondag 22 november 2015 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoor het al, aan de conclusies ligt gedegen empirisch onderzoek ten grondslag.
Dat had ik vroeger ook, en ik was ook gek op griezelfilms. Maar gaandeweg dringt de werkelijkheid meer tot je door en dan krijg je er een afkeer van.quote:Op zondag 22 november 2015 21:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik blijf een knagende nieuwsgierigheid voor dat soort zaken hebben.
Geen omrekenfoutje van 1.5 million sqf naar sqm?quote:Op zondag 22 november 2015 21:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik las op Skyscrapercity over een nieuwbouwproject op Canary Wharf van in totaal 1,5 miljoen vierkante meter. Fors.
Een groot deel er van wel.quote:Op zondag 22 november 2015 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan, maar je zei dat de mensen die hierheen komen ook iets tegen homo's hebben en daar reageerde ik op.
Zal even kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op zondag 22 november 2015 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen omrekenfoutje van 1.5 million sqf naar sqm?
Nee, ik was het met je eens maar voegde toe dat ik ervan uitga dat hun afwijzing passief is. Dat ze hier dus geen homo's van de daken gaan gooien, maar beleefd zwijgen over hun afkeer.quote:Op zondag 22 november 2015 21:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een groot deel er van wel.
Of denk je dat de positie van homo's in de meeste landen in het MO uit de lucht is komen vallen?
Ah, op die fiets zonder zadel.quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik was het met je eens maar voegde toe dat ik ervan uitga dat hun afwijzing passief is. Dat ze hier dus geen homo's van de daken gaan gooien, maar beleefd zwijgen over hun afkeer.
Ik meen dat er voor verkrachtingen wel cijfers zijn en dat de aanwezigheid van een AZC geen significante impact heeft.quote:
Ja, dat spreekt vanzelf.quote:Op zondag 22 november 2015 21:30 schreef robin007bond het volgende:
http://www.independent.co(...)-warns-a6743556.html
Nee, maar ik bedoel in hoeverre groepen die instromen bij aanvang de "westerse" waarden (lijken te) onderschrijven en in hoeverre dit afwijkt van de autochtone bevolking.quote:Op zondag 22 november 2015 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik meen dat er voor verkrachtingen wel cijfers zijn en dat de aanwezigheid van een AZC geen significante impact heeft.
Who cares?quote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel in hoeverre groepen die instromen bij aanvang de "westerse" waarden (lijken te) onderschrijven en in hoeverre dit afwijkt van de autochtone bevolking.
Wat zijn in dit geval de westerse waarden? Het idee dat homoseksualiteit volstrekt normaal is of het feit dat je homoseksuelen niet in elkaar slaat?quote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel in hoeverre groepen die instromen bij aanvang de "westerse" waarden (lijken te) onderschrijven en in hoeverre dit afwijkt van de autochtone bevolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |