Dat staat ook gewoon in die quotequote:Op woensdag 3 februari 2016 11:37 schreef Norrage het volgende:
Maar wel heftig nieuws op zich van Fed. Kan wel het einde van zijn carriere betekenen zou ik zo denken. Schijnt dat ie zijn meniscus heeft gescheurd
Tsja dat zal ie altijd zeggen, dat ie er vertrouwen in heeft. We zullen het moeten afwachten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat staat ook gewoon in die quote
En uit die quote blijkt ook dat hij er alle vertrouwen in heeft dat het weer goed komt
Dit inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2016 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Fijn, geen successupporters en bezeten fanboys bij het toernooi. Misschien ga ik alsnog
Alsof die mensen het probleem waren. De bobo's die geen neuk om tennis geven met hun gratis kaartjes daarentegen..quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Fijn, geen successupporters en bezeten fanboys bij het toernooi. Misschien ga ik alsnog
Hier nog een. Is bepaald niet de eerste keer dat dit gebeurt. Kan me herinneren dat ooit Federer en Nadal zouden komen en dat ze beiden afzegden. Was het jaar dat Youzhny won, dacht van Stepanek.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
De 2 spelers die ik graag wilde zien![]()
Twijfel wel of ik nu nog ga.
Ik was ooit bij de Stepanek - Chrisje Rochus finalequote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier nog een. Is bepaald niet de eerste keer dat dit gebeurt. Kan me herinneren dat ooit Federer en Nadal zouden komen en dat ze beiden afzegden. Was het jaar dat Youzhny won, dacht van Stepanek.
Toch gebeurde het de laatste jaren amper meer, heb ik het idee. Al stond Murray wel eens zo totaal ongemotiveerd op de baan in de 1ste ronde dat hij eigenlijk niet meedeed..quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier nog een. Is bepaald niet de eerste keer dat dit gebeurt. Kan me herinneren dat ooit Federer en Nadal zouden komen en dat ze beiden afzegden. Was het jaar dat Youzhny won, dacht van Stepanek.
Ja nu is het een semi verplichte 500 event, was toen niet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch gebeurde het de laatste jaren amper meer, heb ik het idee. Al stond Murray wel eens zo totaal ongemotiveerd op de baan in de 1ste ronde dat hij eigenlijk niet meedeed..
twitter:MichalSamulski twitterde op donderdag 04-02-2016 om 10:48:52Richard Krajicek has negotiated with Djokovic, Wawrinka & Berdych, but they won't be available for Rotterdam next week. #Federerinjury reageer retweet
kijk eens naar het veld van Buenos Airesquote:Op woensdag 3 februari 2016 11:33 schreef luckass het volgende:
Memphis en Delray Beach hebben een beter spelersveld nu
ja die bedoelde ik. Delray beach is pas over paar wekenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 04:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
kijk eens naar het veld van Buenos Aires
met del potroquote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:37 schreef luckass het volgende:
[..]
ja die bedoelde ik. Delray beach is pas over paar weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |