SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik kan geen VI kijken door KPNquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, ik kijk twee dingen tegelijk
KPNquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan geen VI kijken door KPN
moet het doen met een laptopje vanavond.
Is ze afgevallen ja?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Shirma dik is?
Haar jurk kleedt in elk geval goed af.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Shirma dik is?
Er zat net al een duidelijke knip in, dus nee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ekgod.
Dit is niet live lijkt me?
Shirma had een halfuur geleden nog paarse lippen, dus ik vermoed van nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ekgod.
is afgelopen zaterdag opgenomen zei gerard van de weekquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ekgod.
mwah, lijkt me niet nodig, komt vast geen nieuw topic meer bijquote:
maar met welk nummer?quote:
One Step Ahead?quote:
Dat Mathijs zich binnen een half uur naar Hilversum kan verplaatsten .. OK. Maar als Shirma ook mee moet gaat dat niet lukkenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
is afgelopen zaterdag opgenomen zei gerard van de week
Deze was ook wel echt simpel voor Sef.quote:
Die ken ik niet volgens mij.quote:
Ga maar eens luisteren... tis een lekker weird nummerquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik niet volgens mij.
Ouder werk?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga maar eens luisteren... tis een lekker weird nummer
hebben ze nieuwer werk?quote:
Ik vind wel dat je, net als bij bijv Ultravox, twee perioden kunt onderscheiden. (roughly voor 1980 en na 1980)quote:
Thomas lag in bed zijn eigen boek te lezen jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef BoerBert het volgende:
Dat boek kwam nog langs in Jeuk, moest ze wel weten
1977quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je, net als bij bijv Ultravox, twee perioden kunt onderscheiden. (roughly voor 1980 en na 1980)
da's wel wat technischer inderdaad, maar daar ken ik geen losse nummers van. Plaat wel een aantal keer op gehad zo tussendoorquote:
dit nummer is het zeker waard, al is het even wennenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
da's wel wat technischer inderdaad, maar daar ken ik geen losse nummers van. Plaat wel een aantal keer op gehad zo tussendoor
Ik wilde inderdaad hetzelfde zeggen. Typisch.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
john mayer, onbegrijpelijk zijn populariteit bij de 3fm djs voor mij althans
Goede jonge gitarist hoor, samen met Ed Sheeran, de beste jonge gitaristen van een nieuwe generatie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
john mayer, onbegrijpelijk zijn populariteit bij de 3fm djs voor mij althans
Ja maar het is zo jammer dat hij weinig met zijn gitaarcapaciteiten doetquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goede jonge gitarist hoor, samen met Ed Sheeran, de beste jonge gitaristen van een nieuwe generatie.
Nouja, You Can't Always Get What You Want zeggen we dan maar hequote:
Ed Sheeran.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goede jonge gitarist hoor, samen met Ed Sheeran, de beste jonge gitaristen van een nieuwe generatie.
Netjes mex.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, You Can't Always Get What You Want zeggen we dan maar he
Zie je denk ik voornamelijk op concerten waar hij vrij kan spelen. Op platen merk ik het ook weinig, maar zijn solo's zijn best goed als hij wilt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar het is zo jammer dat hij weinig met zijn gitaarcapaciteiten doet
Qua gitaarspel vind ik dat ook overdreven, die vind ik qua nummers dan eigenlijk wel weer wat onderscheidender.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef BoerBert het volgende:
Ik zal wel wat missen maar Ed Sheeran komt toch niet in de buurt bij John?
Andere genre, meer singer songwriter.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef BoerBert het volgende:
Ik zal wel wat missen maar Ed Sheeran komt toch niet in de buurt bij John?
Ik zou zeggen, een verbeterde versiequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:03 schreef StephanL het volgende:
Gerard WTF, we hebben nu al de winnaar van de quiz en een opvolger van Leo Blokhuis
Shirma en geen reet in één zin.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze 2 zijn wel aan elkaar gewaagd hoor, ook omdat Shirma er geen reet van kan
Sorry, een kleine nuance aan toegevoegd, zie vervangerquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, een verbeterde versie
Mooi dat je de ironie van mijn post inziet.quote:
De Kraaiquote:
Bryan Adams heeft wat mij betreft ook wel een hoop rommel gemaakt.quote:
Ik heb erop gestemd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:08 schreef peaceman het volgende:
Weinig mensen tot nu toe die op Marianne Rosenberg stemmen
Zoals ik zei, introspellen wint Gerard altijd, echt debiel goed daarin.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:13 schreef BoerBert het volgende:
Helemaal niet leuk als Ekdom meedoet.
Zat wel iets van geluid bij hoor, was niet alleen de krassenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
nav de krassen op de plaat Mister Blue Sky herkennen
Inderdaad, ik hoorde ook wel iets herkenbaars (niet dat ik daar nog iets mee kon overigens).quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zat wel iets van geluid bij hoor, was niet alleen de krassen
Als je zo'n nummer heel vaak gehoord hebt herken je zo'n intro wel snel. Maar Gerard is daar wel extreem goed in.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoorde ook wel iets herkenbaars (niet dat ik daar nog iets mee kon overigens).
Denk het wel hoor. dat ufo-geluidje is toch wel typerend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de piano was nog niet eens geweest. Zou n00bie dat ook zo kunnen?
Ik weet wel dat het erin zit maar als ik het zo hoor kan ik niet zeker zeggen dat het Mr Blue Sky is, 2 pianotonen zijn wel duidelijk voldoende denk ik.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. dat ufo-geluidje is toch wel typerend.
Afgelopen zaterdag opgenomen, vertelde Gerard vanmorgen op de radio!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ekgod.
Dus het enige qua diversiteit wat jij vervelend vindt is het feit dat er geen vrouwen bij de top2000 team zitten? Van de 20+ DJs van Radio 2 zijn er maar 2 (of 3 volgens wikipedia, waarvan maar eentje op beide sites staat) vrouw. Dus in het algemeen zijn er al bijna geen vrouwen bij Radio 2. Dus procentueel gezien had er hooguit eentje bij het team gezeten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want je maakt in het leven alleen onderscheid tussen blanke mannen en allochtonen.
Vrouwen doen niet meer mee in het leven?
Zeker wetenquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:06 schreef peaceman het volgende:
Ik ben trouwens bijzonder tevreden met de terugkeer van Rob Stenders tijdens de top 2000
The Lau had vorig jaar al een grote boost, dus zijn marketingstunt zal weinig uithalen. Net als bijv Joe Cocker, die heeft hem op het verkeerde moment gepland.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:22 schreef jcdragon het volgende:
Ik ga ook stemmen. En Marianne Rosenberg staat op mijn lijstje!
Thé Lau en B.B. King zijn dit jaar ook overleden. Ik ben benieuwd wat dit voor effect heeft.
Ik had ze even snel als Geer, jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de piano was nog niet eens geweest. Zou n00bie dat ook zo kunnen?
Er zit een DJ in t top2000 team die nog wel sterker is dan die 2quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:03 schreef StephanL het volgende:
Gerard WTF, we hebben nu al de winnaar van de quiz en een opvolger/vervanger van Leo Blokhuis
Wie?quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zit een DJ in t top2000 team die nog wel sterker is dan die 2
quote:Tracy Chapman - Fast Car
Dire Straits - Private Investigations
Dire Straits - Tunnel of Love
Bruce Springsteen - Dancing in the Dark
Pearl Jam - Black
Herbert Gronemeyer - Der Weg
The Verve - Bitter Sweet Symphony
The Animals - The House Of The Rising Sun
The Boxer Rebellion - Diamonds
Oasis - Don't Look Back In Anger
The Doobie Brothers - What A Fool Believes
Pearl Jam - Just Breathe
Muse - Uprising
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
Goo Goo Dolls - Iris
ik vind die lijstjes altijd leuk...quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga overigens dit jaar lijstloos luisteren. Of in ieder geval, een poging alle lijstjes hier te ontwijken doen.
Ja, maar als ik ze zie dan luister ik niet meer lijstloos hequote:Op zaterdag 21 november 2015 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind die lijstjes altijd leuk...
ah zo.... hmmm wel jammer dat je dan hier niet zult zijnquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als ik ze zie dan luister ik niet meer lijstloos he
(en dan bedoel ik de uurlijstjes, niet die van deze week, dat vind ik prima)
Dat is dan idd onvermijdelijk. We zullen je missen mexquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah zo.... hmmm wel jammer dat je dan hier niet zult zijn
Moest wel glimlachenquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als dat je blij maakt..
Klik
vrees dat het een utopie is om helemaal niet over platen te hebben die nog moeten komen...maar goed ik wil best die lijstjes in spoilers gaan zetten als iedereen dat gaat doen...quote:
quote:
ik hoop vooral dat ie weer zijn ongezouten mening laat merkenquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop voor de moeder van Rob Stenders dat ie niet veel CCR-nummers in zijn uren krijgt
Sinds 2009 is het Volendam en Musical-gehalte in de lijst al aardig gedaald.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoop vooral dat ie weer zijn ongezouten mening laat merken
niettemin is er nog voldoende om af te zeikenquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sinds 2009 is het Volendam en Musical-gehalte in de lijst al aardig gedaald.
Ik kijk wel gewoon de andere kant opquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrees dat het een utopie is om helemaal niet over platen te hebben die nog moeten komen...maar goed ik wil best die lijstjes in spoilers gaan zetten als iedereen dat gaat doen...
aan de andere kant vinden anderen het juist fijn om te weten wat er in een uur komt.
Maar dat was wel de hoek waar Rob zich vooral over liet horen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
niettemin is er nog voldoende om af te zeiken
dan mag ie nu zeeland aanpakken...quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dat was wel de hoek waar Rob zich vooral over liet horen.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan mag ie nu zeeland aanpakken...
oke... rob moet weg!quote:
Hee, da's ook het favoriete liedje van cafca.quote:
Stilte op de radio ... ongehoord!quote:
Die zet ik regelmatig op tijdens de top 2000quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee, da's ook het favoriete liedje van cafca.
Vorig jaar sowieso op 1729.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zet ik regelmatig op tijdens de top 2000
Butterfly Kisses?quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar sowieso op 1729.
Door Fokkers is er inmiddels 4 X op haar gestemd, Imagine van John staat op #1 met 7 stemmen gevolgd door Johny Cash - Hurt met 6 stemmenquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:52 schreef peaceman het volgende:
Oh en wordt te weinig op Ich bin wie du gestemd.
terechte nummer 1 wat mij betreftquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Door Fokkers is er inmiddels 4 X op haar gestemd, Imagine van John staat op #1 met 7 stemmen gevolgd door Johny Cash - Hurt met 6 stemmen
quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn bijdrage dit jaar
![]()
![]()
Voor de statistieken: Imagine staat erin en Ich bin wie du!![]()
quote:
Heb jij die overgetypt?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, mijn lijstje ook ingestuurd.
In willekeurige volgorde:
DIRE STRAITS - TELEGRAPH ROAD
QUEEN - INNUENDO
ROWWEN HEZE - NOVEMBER
U2 - BAD
JOE JACKSON - BE MY NUMBER TWO
DAVID GRAY - BABYLON
KATE BUSH - CLOUDBUSTING
JOHNNY CASH - HURT
THE BEATLES - ELEANOR RIGBY
ABC - THE LOOK OF LOVE
THE ISLEY BROTHERS - THE HIGHWAYS OF MY LIFE
BRUCE SPRINGSTEEN - THUNDER ROAD
JEWEL - HANDS
JOURNEY - DON'T STOP BELIEVIN'
FLEETWOOD MAC - GO YOUR OWN WAY
SIA - BREATHE ME
BRUCE SPRINGSTEEN - TRAPPED (LIVE)
BEIRUT - NANTES
HOOVERPHONIC - AMALFI
TORI AMOS - WINTER
THE SMITHS - BIGMOUTH STRIKES AGAIN
THE BEATLES - A DAY IN THE LIFE
LAMB - GORECKI
ARCADE FIRE - WE USED TO WAIT
THE OUTFIELD - YOUR LOVE
Op de stempagina. Dan ff opschonen en artiest & nummer op één regel zetten, maar dat gaat vrij snelquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat die er niet in staat, bedoel je?
Dat ga ik straks nog maar eens proberen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op de stempagina. Dan ff opschonen en artiest & nummer op één regel zetten, maar dat gaat vrij snel.
Ik luister al vanaf het prille beginquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:53 schreef Achterhoker het volgende:
Leuk dat de Top2000 nu wordt gekaapt door van die zogenaamde wereldverbeteraars. Al heel wat mensen gehoord die enkel op Imagine gaan stemmen maar vervolgens niet eens gaan luisteren.
Ja en? Voel je je aangesproken ofzo?quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik luister al vanaf het prille begin
En zwarte piet moet ook zwart blijven en Sesamstraat van de buis kan ook echt niet?quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:53 schreef Achterhoker het volgende:
Leuk dat de Top2000 nu wordt gekaapt door van die zogenaamde wereldverbeteraars. Al heel wat mensen gehoord die enkel op Imagine gaan stemmen maar vervolgens niet eens gaan luisteren.
ach imagine hoort gewoon hoog in de lijst. dat het nu wellicht top 10 en misschien wel nummer 1 wordt, vind ik niet zo erg.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:53 schreef Achterhoker het volgende:
Tuurlijk hoort hij in die de lijst maar absoluut niet op nummer 1. Het gaat erom dat mensen stemmen op de nummers die ze mooi vinden en niet om een of ander (schijn)statement te maken. Dan heb je ook nog die mensen die wel stemmen maar niet luisteren, waar slaat dat op?quote:Op zondag 22 november 2015 10:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach imagine hoort gewoon hoog in de lijst. dat het nu wellicht top 10 en misschien wel nummer 1 wordt, vind ik niet zo erg.
mwah waarom zou het misstaan op 1 dan?quote:Op zondag 22 november 2015 10:46 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Tuurlijk hoort hij in die de lijst maar absoluut niet op nummer 1. Het gaat erom dat mensen stemmen op de nummers die ze mooi vinden en niet om een of ander (schijn)statement te maken. Dan heb je ook nog die mensen die wel stemmen maar niet luisteren, waar slaat dat op?
Dat hebben ze toch zelf gezegd, lezen is moeilijk schijnt het.quote:Op zondag 22 november 2015 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah waarom zou het misstaan op 1 dan?
kijk als het nummer normaal op plek 200 zou rondhangen ben ik het met je eens, maar het is bijna altijd hoog in de top 100, dus wat is het probleem?
ik heb twee jaar niet gestemd en dit jaar weer wel en ik stem altijd al op imagine.
en hoe weet je zo zeker dat die mensen niet gaan luisteren?
zeggen en doen zijn twee verschillende dingen...quote:Op zondag 22 november 2015 11:01 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch zelf gezegd, lezen is moeilijk schijnt het.
Tuurlijk iemand zal over zoiets liegen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeggen en doen zijn twee verschillende dingen...
en dan horen ze toch imagine...quote:Op zondag 22 november 2015 11:08 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Tuurlijk iemand zal over zoiets liegen.Zijn allemaal gasten die normaal enkel naar Rap, Techno, Trance e.d. luisteren. Die zal die deze lijst helemaal niet trekken of zetten hem hooguit aan de laatste twee uurtjes.
Zelfde als dat buitenlanders hier stemrecht zouden hebben voor die paar dagen dat ze hier op vakantie zijn.quote:
ach dit zijn hooguit een paar tientallen waar jij het over hebt. Zoveel invloed hebben die nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 november 2015 11:13 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zelfde als dat buitenlanders hier stemrecht zouden hebben voor die paar dagen dat ze hier op vakantie zijn.
Eerder een paar duizend.quote:Op zondag 22 november 2015 11:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach dit zijn hooguit een paar tientallen waar jij het over hebt. Zoveel invloed hebben die nou ook weer niet.
99,9% van de mensen die stemt, luistert ook.
dat lijkt mij echt sterk eigenlijk.quote:
Gewoon een stukje logisch nadenken.quote:Op zondag 22 november 2015 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt sterk eigenlijk.
als ik logisch nadenk, denk ik dit: waarom zouden duizenden mensen gaan stemmen op een lijst die een maand later wordt uitgezonden en waar ze niet van plan zijn om naar te gaan luisteren. Dus hooguit tientallen..quote:Op zondag 22 november 2015 11:37 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Gewoon een stukje logisch nadenken.
Of een CD van Bløf kopen om hem alleen als onderzetter te gebruikenquote:Op zondag 22 november 2015 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't Is eigenlijk net zoiets als bij een concert een biertje kopen en vervolgens helemaal niet van plan te zijn om m op te drinken, maar een statement te maken door m over het publiek heen te gooien
Tredisie.quote:Op zondag 22 november 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom 'hoort' Queen op 1?
Dan is het vaak Dylan of Bowie toch?quote:Op zondag 22 november 2015 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tredisie.
Buiten nederland en belgië staat t nummer nergens in de buurt van een top 10 allertijden.
die hoort er wel inquote:Op zondag 22 november 2015 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bijvoorbeeld. Tiny dancer van Elton John staat ook vaak wel hoog, hier niet eens in de lijst.
Waarom heb je er dan niet op gestemd??quote:
ik had niet genoeg plek en dacht eigenlijk dat ie er wel in stondquote:Op zondag 22 november 2015 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom heb je er dan niet op gestemd??
volgend jaar een mini actie voor opzetten dan...quote:Op zondag 22 november 2015 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, heeft er nog nimmer ingestaan
Ik ben groot fan maar van mij hoeven ze echt niet op 1. Zeker niet met Boh Rhap. Heb zelf op Innuendo gestemdquote:Op zondag 22 november 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom 'hoort' Queen op 1?
bij mij was dat Child in timequote:Op zondag 22 november 2015 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan altijd goed leven met Boh Rhap op 1. Was al nummer 1 in de Top 100 allertijden toen ik die voor 't eerst hoorde, dus voelt vertrouwd.
zeker eens met Imagine en God Only Knowsquote:Wel hoop ik op een blijvend hoge plek voor Imagine. En ook voor God Only Knows en Bridge Over Troubled Water. Die horen gewoon hoger dan een Piano Man.
tja dat waren hits, alhoewel wish you were here misschien ook?quote:Op zondag 22 november 2015 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens wel opvallend dat die 3 hoge noteringen van Pink Floyd vroeger nooit in de Top 100 allertijden stonden. Alleen Another Brick in the Wall en soms Money stonden daarin.
Dat was bij mij de 2e keer en volgens mij ook de laatste keer dat dat gebeurde.quote:
Tja nou en? Stairway is nooit op Single uitgebracht en stond er ook alquote:Op zondag 22 november 2015 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dat waren hits, alhoewel wish you were here misschien ook?
een gemis in je levenquote:Op zondag 22 november 2015 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij mn 2e was t trouwens Stairway dat op 1 stond zie ik. Heb ik Child in Time op 1 nooit meegemaakt.
ik vind beide fantastisch en CIT hoort gewoon in de top 10. HOML hoort in elk geval bij de beste 250 te staan.quote:Op zondag 22 november 2015 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij Child in Time heb ik eigenlijk hetzelfde als bij Highways of my life: geweldig begin maar de 2e helft vind ik niet zo.
Om weer met de 'hype' mee te kunnen doen. Zodat ze het weer op facebook kunnen showen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik logisch nadenk, denk ik dit: waarom zouden duizenden mensen gaan stemmen op een lijst die een maand later wordt uitgezonden en waar ze niet van plan zijn om naar te gaan luisteren. Dus hooguit tientallen..
Tiny Dancer staat idd in de keuzelijst dit jaar, zie mijn lijstjequote:Op zondag 22 november 2015 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou me niet verbazen dat-ie nu voor t eerst in de keuzelijst staat, net zoals Boys are back in town van Thin Lizzy.
Ja, weet ik, bedoelde ook meer dat dat nu voor t eerst is.quote:Op zondag 22 november 2015 16:39 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Tiny Dancer staat idd in de keuzelijst dit jaar, zie mijn lijstje
Oh okayquote:Op zondag 22 november 2015 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, weet ik, bedoelde ook meer dat dat nu voor t eerst is.
Ik had toch wel Johan verwacht van jou uit de keuzelijstquote:Op zondag 22 november 2015 17:42 schreef methodmich het volgende:
Ook gestemd. Bij de vijftien songs uit de keuzelijst de 'usual suspects' links laten liggen, omdat ik verwacht dat die de lijst toch wel halen. En dan tien keer vrije keuze, omdat het kan!
Prince - Raspberry Beret
Traveling Wilburys - Handle With Care
Massive Attack - Unfinished Sympathy
dEUS - Hotel Lounge
The Police - Can't Stand Losing You
Daryll Ann - Surely Justice
Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt
David Bowie - Ziggy Stardust
Ryan Adams - Lucky Now
Pulp - Common People
Otis Redding - I've Been Loving You Too Long
Weezer - Buddy Holly
Beck - Loser
The Clash - London Calling
The Dandy Warhols - Bohemian Like You
Stond die er ook tussen? Had ik niet verwacht. Maar ja, zo zie je, als je gaat zoeken is er toch altijd nog wel iets dat je vergeet...quote:Op zondag 22 november 2015 17:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had toch wel Johan verwacht van jou uit de keuzelijst
Vier keer zelfs, was ook verbaasd.quote:Op zondag 22 november 2015 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stond die er ook tussen? Had ik niet verwacht. Maar ja, zo zie je, als je gaat zoeken is er toch altijd nog wel iets dat je vergeet...
Zo, dat is heel verrassend ja! Kennelijk zit er een Johan-fan bij de groep die de keuzelijst maakt dan?quote:Op zondag 22 november 2015 17:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vier keer zelfs, was ook verbaasd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Mooi lijstje!quote:Op zondag 22 november 2015 19:44 schreef Fretwork het volgende:
The Rolling Stones - Gimme Shelter
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Queen - Innuendo
Metallica - One
Dire Straits - Telegraph Road
Guns n' Roses - November Rain
Pearl Jam - Alive
Pink Floyd - Comfortably Numb
U2 - the Unforgettable Fire
The Killers - Mr. Brightside
Bob Dylan - Like a Rollin' Stone
Depeche Mode - Enjoy the Silence
Jimi Hendrix Experience - All Along the Watchtower
Cuby & the Blizzards - Window of my Eyes
Cream - White Room
--------------------
Muse - Butterflies and Hurricanes
Porcupine Tree - Arriving Somewhere but not Here
The Kyteman Orchestra - the Mushroom Cloud
Pantera - Cemetery Gates
Bruce Springsteen and Tom Morello - the Ghost of Tom Joad
Metallica - Creeping Death
Alter Bridge - Blackbird
Flinke Namen - Wolken
Muse - New Born
Red Hot Chili Peppers - By the Way
quote:Op zondag 22 november 2015 20:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De 60 populairste albums in de top 2000:Hoe is dit gemeten? Aantal noteringen? In combinatie met hoogte van die noteringen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het aantal punten op notering van de albumtracks in de lijst.quote:Op zondag 22 november 2015 20:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe is dit gemeten? Aantal noteringen? In combinatie met hoogte van die noteringen?
Ik vond Bridge over troubled water hoog staan, maar ik was the Boxer vergeten.quote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het aantal punten op notering van de albumtracks in de lijst.
je vond deja vu zo laag zeker?
In ieder geval te laag. Da's gewoon het 2e beste album uit die lijst.quote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het aantal punten op notering van de albumtracks in de lijst.
je vond deja vu zo laag zeker?
Vorig jaar nog op gestemd, dit jaar een andere van hemquote:Op zondag 22 november 2015 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou me niet verbazen dat-ie nu voor t eerst in de keuzelijst staat, net zoals Boys are back in town van Thin Lizzy.
Nee hoor, als jij 4 van je slechts 25 beschikbare stemmen er 4 wilt weggooien aan een overgewaardeerd k*tbandje mag dat...quote:
Maar zeg dan gewoon dat je 25 nummers mag kiezen, deels keuzelijst, deels eigen lijst.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niks bijzonders aan. Als je de keuzelijst interessant genoeg vindt en 15 keuzes daaruit te weinig, zet je ze bij de vrije keuzes ipv een 2e lijst in te sturen.
Da's iig zo bij alle 3fm keuzelijsten. En dan gaat t zelfs om 50 in totaal. Wel max van ik geloof 5 eigen keuzes. Dus op zich niet heel veel anders.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar zeg dan gewoon dat je 25 nummers mag kiezen, deels keuzelijst, deels eigen lijst.
Die 50 is wel iets van dit jaarquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's iig zo bij alle 3fm keuzelijsten. En dan gaat t zelfs om 50 in totaal. Wel max van ik geloof 5 eigen keuzes. Dus op zich niet heel veel anders.
Vorig jaar ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 50 is wel iets van dit jaar
Als Armand momenteel op plusminus 70 staat, kun je er donder op zeggen dat Imagine momenteel op 1 staat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan nog dit.
Geen verrassing.
http://www.radio2.nl/nieuws/id-7678-imagine-en-armand.html
Ja inderdaad....quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als Armand momenteel op plusminus 70 staat, kun je er donder op zeggen dat Imagine momenteel op 1 staat.
Ow dat weet ik niet, ik stem nooit meer op 3fm keuzelijsten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's iig zo bij alle 3fm keuzelijsten. En dan gaat t zelfs om 50 in totaal. Wel max van ik geloof 5 eigen keuzes. Dus op zich niet heel veel anders.
Ze houden het spannend...quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als Armand momenteel op plusminus 70 staat, kun je er donder op zeggen dat Imagine momenteel op 1 staat.
Op Fok! zie je beide nummers amper in de lijstjes voorkomen. Zou heel grijs Nederland er op stemmen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maargoed, nog een paar stemdagen te gaan en Boh Rhap en Hotel California kregen in de voorgaande jaren samen net zoveel stemmen als een groot gedeelte van de rest van de top 100 bij elkaar, dus 't kan nog veranderen.
Geen idee. Maar het verschil scheen echt immens te zijn. De Child in Times en Stairways maken geen kans meer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op Fok! zie je beide nummers amper in de lijstjes voorkomen. Zou heel grijs Nederland er op stemmen?
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik doe ook weer een beetje mee. Beetje te druk, maar 1 lijstje ga ik wel redden, misschien wel 2 en ik zal een zeker iemand ook nog wel aan zijn jasje trekken. Zal dit jaar minder kunnen luisteren en nog minder posten, dat zal wel een rare ervaring zijn, maar ik ga proberen er af en toe bij te zijn.
We zullen je missen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik doe ook weer een beetje mee. Beetje te druk, maar 1 lijstje ga ik wel redden, misschien wel 2 en ik zal een zeker iemand ook nog wel aan zijn jasje trekken. Zal dit jaar minder kunnen luisteren en nog minder posten, dat zal wel een rare ervaring zijn, maar ik ga proberen er af en toe bij te zijn.
Jammer dat je minder kunt luisteren en nog minder kunt posten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
familieverplichtingen, meerdere mensen om me heen, alles is anders geworden, maar ik laat zeker mijn gezicht zien, ik kan jullie en de sfeer hier echt niet missenquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zullen je missen.
Jij komt, net als Jane, alleen als Barry langskomt om de hoek kijken?
Vergeet je Ich bin wie du dan niet?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:47 schreef MaLo het volgende:
LIJSTJE
Mijn lijst. En uiteraard had ik voor die tijd bedacht om op Aphrodite's Child - Rain and Tears te gaan stemmen. Maar die ben ik vergeten.
Gelukkig heb ik nog een e-mailadres, lijst 2 is in de maak.
Mijn lijst, en dit is gewoon het eerste wat in me opkwam. Maar ik kan denk ik nog wel 5 lijsten volpleuren. Wat is dit moeilijk zegquote:JOHN MAYER
SLOWDANCING IN A BURNING ROOM
j
JOHN MAYER
GRAVITY
PINK FLOYD
WISH YOU WERE HERE
FLEETWOOD MAC
SONGBIRD
DIRE STRAITS
SULTANS OF SWING
DIRE STRAITS
BROTHERS IN ARMS
THE BEATLES
BLACKBIRD
THE BEATLES
YELLOW SUBMARINE
KREZIP
SWEET GOODBYES
FOO FIGHTERS
THE PRETENDER
FOO FIGHTERS
LEARN TO FLY
BEN HOWARD
KEEP YOUR HEAD UP
THE DOORS
L.A. WOMAN
JACK JOHNSON
UPSIDE DOWN
ERIC CLAPTON
LAYLA
Nouja dat klinkt wel positief dus dan is het verder prima.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
familieverplichtingen, meerdere mensen om me heen, alles is anders geworden, maar ik laat zeker mijn gezicht zien, ik kan jullie en de sfeer hier echt niet missen
Ik zat ook te denken 'hoe moet ik dit lezen', maar daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doedezemaar heeft vluchtelingen in huis genomen?
Daar heb ik nog wel een plekje voor overquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vergeet je Ich bin wie du dan niet?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een plekje voor over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |