SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Mooi lijstje!quote:Op zondag 22 november 2015 19:44 schreef Fretwork het volgende:
The Rolling Stones - Gimme Shelter
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Queen - Innuendo
Metallica - One
Dire Straits - Telegraph Road
Guns n' Roses - November Rain
Pearl Jam - Alive
Pink Floyd - Comfortably Numb
U2 - the Unforgettable Fire
The Killers - Mr. Brightside
Bob Dylan - Like a Rollin' Stone
Depeche Mode - Enjoy the Silence
Jimi Hendrix Experience - All Along the Watchtower
Cuby & the Blizzards - Window of my Eyes
Cream - White Room
--------------------
Muse - Butterflies and Hurricanes
Porcupine Tree - Arriving Somewhere but not Here
The Kyteman Orchestra - the Mushroom Cloud
Pantera - Cemetery Gates
Bruce Springsteen and Tom Morello - the Ghost of Tom Joad
Metallica - Creeping Death
Alter Bridge - Blackbird
Flinke Namen - Wolken
Muse - New Born
Red Hot Chili Peppers - By the Way
quote:Op zondag 22 november 2015 20:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De 60 populairste albums in de top 2000:Hoe is dit gemeten? Aantal noteringen? In combinatie met hoogte van die noteringen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het aantal punten op notering van de albumtracks in de lijst.quote:Op zondag 22 november 2015 20:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe is dit gemeten? Aantal noteringen? In combinatie met hoogte van die noteringen?
Ik vond Bridge over troubled water hoog staan, maar ik was the Boxer vergeten.quote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het aantal punten op notering van de albumtracks in de lijst.
je vond deja vu zo laag zeker?
In ieder geval te laag. Da's gewoon het 2e beste album uit die lijst.quote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het aantal punten op notering van de albumtracks in de lijst.
je vond deja vu zo laag zeker?
Vorig jaar nog op gestemd, dit jaar een andere van hemquote:Op zondag 22 november 2015 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou me niet verbazen dat-ie nu voor t eerst in de keuzelijst staat, net zoals Boys are back in town van Thin Lizzy.
Nee hoor, als jij 4 van je slechts 25 beschikbare stemmen er 4 wilt weggooien aan een overgewaardeerd k*tbandje mag dat...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |