Zelfde als dat buitenlanders hier stemrecht zouden hebben voor die paar dagen dat ze hier op vakantie zijn.quote:
ach dit zijn hooguit een paar tientallen waar jij het over hebt. Zoveel invloed hebben die nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 november 2015 11:13 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zelfde als dat buitenlanders hier stemrecht zouden hebben voor die paar dagen dat ze hier op vakantie zijn.
Eerder een paar duizend.quote:Op zondag 22 november 2015 11:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach dit zijn hooguit een paar tientallen waar jij het over hebt. Zoveel invloed hebben die nou ook weer niet.
99,9% van de mensen die stemt, luistert ook.
dat lijkt mij echt sterk eigenlijk.quote:
Gewoon een stukje logisch nadenken.quote:Op zondag 22 november 2015 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt sterk eigenlijk.
als ik logisch nadenk, denk ik dit: waarom zouden duizenden mensen gaan stemmen op een lijst die een maand later wordt uitgezonden en waar ze niet van plan zijn om naar te gaan luisteren. Dus hooguit tientallen..quote:Op zondag 22 november 2015 11:37 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Gewoon een stukje logisch nadenken.
Of een CD van Bløf kopen om hem alleen als onderzetter te gebruikenquote:Op zondag 22 november 2015 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't Is eigenlijk net zoiets als bij een concert een biertje kopen en vervolgens helemaal niet van plan te zijn om m op te drinken, maar een statement te maken door m over het publiek heen te gooien
Tredisie.quote:Op zondag 22 november 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom 'hoort' Queen op 1?
Dan is het vaak Dylan of Bowie toch?quote:Op zondag 22 november 2015 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tredisie.
Buiten nederland en belgië staat t nummer nergens in de buurt van een top 10 allertijden.
die hoort er wel inquote:Op zondag 22 november 2015 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bijvoorbeeld. Tiny dancer van Elton John staat ook vaak wel hoog, hier niet eens in de lijst.
Waarom heb je er dan niet op gestemd??quote:
ik had niet genoeg plek en dacht eigenlijk dat ie er wel in stondquote:Op zondag 22 november 2015 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom heb je er dan niet op gestemd??
volgend jaar een mini actie voor opzetten dan...quote:Op zondag 22 november 2015 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, heeft er nog nimmer ingestaan
Ik ben groot fan maar van mij hoeven ze echt niet op 1. Zeker niet met Boh Rhap. Heb zelf op Innuendo gestemdquote:Op zondag 22 november 2015 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom 'hoort' Queen op 1?
bij mij was dat Child in timequote:Op zondag 22 november 2015 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan altijd goed leven met Boh Rhap op 1. Was al nummer 1 in de Top 100 allertijden toen ik die voor 't eerst hoorde, dus voelt vertrouwd.
zeker eens met Imagine en God Only Knowsquote:Wel hoop ik op een blijvend hoge plek voor Imagine. En ook voor God Only Knows en Bridge Over Troubled Water. Die horen gewoon hoger dan een Piano Man.
tja dat waren hits, alhoewel wish you were here misschien ook?quote:Op zondag 22 november 2015 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens wel opvallend dat die 3 hoge noteringen van Pink Floyd vroeger nooit in de Top 100 allertijden stonden. Alleen Another Brick in the Wall en soms Money stonden daarin.
Dat was bij mij de 2e keer en volgens mij ook de laatste keer dat dat gebeurde.quote:
Tja nou en? Stairway is nooit op Single uitgebracht en stond er ook alquote:Op zondag 22 november 2015 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dat waren hits, alhoewel wish you were here misschien ook?
een gemis in je levenquote:Op zondag 22 november 2015 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij mn 2e was t trouwens Stairway dat op 1 stond zie ik. Heb ik Child in Time op 1 nooit meegemaakt.
ik vind beide fantastisch en CIT hoort gewoon in de top 10. HOML hoort in elk geval bij de beste 250 te staan.quote:Op zondag 22 november 2015 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij Child in Time heb ik eigenlijk hetzelfde als bij Highways of my life: geweldig begin maar de 2e helft vind ik niet zo.
Om weer met de 'hype' mee te kunnen doen. Zodat ze het weer op facebook kunnen showen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik logisch nadenk, denk ik dit: waarom zouden duizenden mensen gaan stemmen op een lijst die een maand later wordt uitgezonden en waar ze niet van plan zijn om naar te gaan luisteren. Dus hooguit tientallen..
Tiny Dancer staat idd in de keuzelijst dit jaar, zie mijn lijstjequote:Op zondag 22 november 2015 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou me niet verbazen dat-ie nu voor t eerst in de keuzelijst staat, net zoals Boys are back in town van Thin Lizzy.
Ja, weet ik, bedoelde ook meer dat dat nu voor t eerst is.quote:Op zondag 22 november 2015 16:39 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Tiny Dancer staat idd in de keuzelijst dit jaar, zie mijn lijstje
Oh okayquote:Op zondag 22 november 2015 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, weet ik, bedoelde ook meer dat dat nu voor t eerst is.
Ik had toch wel Johan verwacht van jou uit de keuzelijstquote:Op zondag 22 november 2015 17:42 schreef methodmich het volgende:
Ook gestemd. Bij de vijftien songs uit de keuzelijst de 'usual suspects' links laten liggen, omdat ik verwacht dat die de lijst toch wel halen. En dan tien keer vrije keuze, omdat het kan!
Prince - Raspberry Beret
Traveling Wilburys - Handle With Care
Massive Attack - Unfinished Sympathy
dEUS - Hotel Lounge
The Police - Can't Stand Losing You
Daryll Ann - Surely Justice
Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt
David Bowie - Ziggy Stardust
Ryan Adams - Lucky Now
Pulp - Common People
Otis Redding - I've Been Loving You Too Long
Weezer - Buddy Holly
Beck - Loser
The Clash - London Calling
The Dandy Warhols - Bohemian Like You
Stond die er ook tussen? Had ik niet verwacht. Maar ja, zo zie je, als je gaat zoeken is er toch altijd nog wel iets dat je vergeet...quote:Op zondag 22 november 2015 17:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had toch wel Johan verwacht van jou uit de keuzelijst
Vier keer zelfs, was ook verbaasd.quote:Op zondag 22 november 2015 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stond die er ook tussen? Had ik niet verwacht. Maar ja, zo zie je, als je gaat zoeken is er toch altijd nog wel iets dat je vergeet...
Zo, dat is heel verrassend ja! Kennelijk zit er een Johan-fan bij de groep die de keuzelijst maakt dan?quote:Op zondag 22 november 2015 17:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vier keer zelfs, was ook verbaasd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Mooi lijstje!quote:Op zondag 22 november 2015 19:44 schreef Fretwork het volgende:
The Rolling Stones - Gimme Shelter
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Queen - Innuendo
Metallica - One
Dire Straits - Telegraph Road
Guns n' Roses - November Rain
Pearl Jam - Alive
Pink Floyd - Comfortably Numb
U2 - the Unforgettable Fire
The Killers - Mr. Brightside
Bob Dylan - Like a Rollin' Stone
Depeche Mode - Enjoy the Silence
Jimi Hendrix Experience - All Along the Watchtower
Cuby & the Blizzards - Window of my Eyes
Cream - White Room
--------------------
Muse - Butterflies and Hurricanes
Porcupine Tree - Arriving Somewhere but not Here
The Kyteman Orchestra - the Mushroom Cloud
Pantera - Cemetery Gates
Bruce Springsteen and Tom Morello - the Ghost of Tom Joad
Metallica - Creeping Death
Alter Bridge - Blackbird
Flinke Namen - Wolken
Muse - New Born
Red Hot Chili Peppers - By the Way
quote:Op zondag 22 november 2015 20:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De 60 populairste albums in de top 2000:Hoe is dit gemeten? Aantal noteringen? In combinatie met hoogte van die noteringen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het aantal punten op notering van de albumtracks in de lijst.quote:Op zondag 22 november 2015 20:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe is dit gemeten? Aantal noteringen? In combinatie met hoogte van die noteringen?
Ik vond Bridge over troubled water hoog staan, maar ik was the Boxer vergeten.quote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het aantal punten op notering van de albumtracks in de lijst.
je vond deja vu zo laag zeker?
In ieder geval te laag. Da's gewoon het 2e beste album uit die lijst.quote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het aantal punten op notering van de albumtracks in de lijst.
je vond deja vu zo laag zeker?
Vorig jaar nog op gestemd, dit jaar een andere van hemquote:Op zondag 22 november 2015 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou me niet verbazen dat-ie nu voor t eerst in de keuzelijst staat, net zoals Boys are back in town van Thin Lizzy.
Nee hoor, als jij 4 van je slechts 25 beschikbare stemmen er 4 wilt weggooien aan een overgewaardeerd k*tbandje mag dat...quote:
Maar zeg dan gewoon dat je 25 nummers mag kiezen, deels keuzelijst, deels eigen lijst.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niks bijzonders aan. Als je de keuzelijst interessant genoeg vindt en 15 keuzes daaruit te weinig, zet je ze bij de vrije keuzes ipv een 2e lijst in te sturen.
Da's iig zo bij alle 3fm keuzelijsten. En dan gaat t zelfs om 50 in totaal. Wel max van ik geloof 5 eigen keuzes. Dus op zich niet heel veel anders.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar zeg dan gewoon dat je 25 nummers mag kiezen, deels keuzelijst, deels eigen lijst.
Die 50 is wel iets van dit jaarquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's iig zo bij alle 3fm keuzelijsten. En dan gaat t zelfs om 50 in totaal. Wel max van ik geloof 5 eigen keuzes. Dus op zich niet heel veel anders.
Vorig jaar ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 50 is wel iets van dit jaar
Als Armand momenteel op plusminus 70 staat, kun je er donder op zeggen dat Imagine momenteel op 1 staat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan nog dit.
Geen verrassing.
http://www.radio2.nl/nieuws/id-7678-imagine-en-armand.html
Ja inderdaad....quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als Armand momenteel op plusminus 70 staat, kun je er donder op zeggen dat Imagine momenteel op 1 staat.
Ow dat weet ik niet, ik stem nooit meer op 3fm keuzelijsten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's iig zo bij alle 3fm keuzelijsten. En dan gaat t zelfs om 50 in totaal. Wel max van ik geloof 5 eigen keuzes. Dus op zich niet heel veel anders.
Ze houden het spannend...quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als Armand momenteel op plusminus 70 staat, kun je er donder op zeggen dat Imagine momenteel op 1 staat.
Op Fok! zie je beide nummers amper in de lijstjes voorkomen. Zou heel grijs Nederland er op stemmen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maargoed, nog een paar stemdagen te gaan en Boh Rhap en Hotel California kregen in de voorgaande jaren samen net zoveel stemmen als een groot gedeelte van de rest van de top 100 bij elkaar, dus 't kan nog veranderen.
Geen idee. Maar het verschil scheen echt immens te zijn. De Child in Times en Stairways maken geen kans meer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op Fok! zie je beide nummers amper in de lijstjes voorkomen. Zou heel grijs Nederland er op stemmen?
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik doe ook weer een beetje mee. Beetje te druk, maar 1 lijstje ga ik wel redden, misschien wel 2 en ik zal een zeker iemand ook nog wel aan zijn jasje trekken. Zal dit jaar minder kunnen luisteren en nog minder posten, dat zal wel een rare ervaring zijn, maar ik ga proberen er af en toe bij te zijn.
We zullen je missen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hallo, ik doe ook weer een beetje mee. Beetje te druk, maar 1 lijstje ga ik wel redden, misschien wel 2 en ik zal een zeker iemand ook nog wel aan zijn jasje trekken. Zal dit jaar minder kunnen luisteren en nog minder posten, dat zal wel een rare ervaring zijn, maar ik ga proberen er af en toe bij te zijn.
Jammer dat je minder kunt luisteren en nog minder kunt posten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
familieverplichtingen, meerdere mensen om me heen, alles is anders geworden, maar ik laat zeker mijn gezicht zien, ik kan jullie en de sfeer hier echt niet missenquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zullen je missen.
Jij komt, net als Jane, alleen als Barry langskomt om de hoek kijken?
Vergeet je Ich bin wie du dan niet?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:47 schreef MaLo het volgende:
LIJSTJE
Mijn lijst. En uiteraard had ik voor die tijd bedacht om op Aphrodite's Child - Rain and Tears te gaan stemmen. Maar die ben ik vergeten.
Gelukkig heb ik nog een e-mailadres, lijst 2 is in de maak.
Mijn lijst, en dit is gewoon het eerste wat in me opkwam. Maar ik kan denk ik nog wel 5 lijsten volpleuren. Wat is dit moeilijk zegquote:JOHN MAYER
SLOWDANCING IN A BURNING ROOM
j
JOHN MAYER
GRAVITY
PINK FLOYD
WISH YOU WERE HERE
FLEETWOOD MAC
SONGBIRD
DIRE STRAITS
SULTANS OF SWING
DIRE STRAITS
BROTHERS IN ARMS
THE BEATLES
BLACKBIRD
THE BEATLES
YELLOW SUBMARINE
KREZIP
SWEET GOODBYES
FOO FIGHTERS
THE PRETENDER
FOO FIGHTERS
LEARN TO FLY
BEN HOWARD
KEEP YOUR HEAD UP
THE DOORS
L.A. WOMAN
JACK JOHNSON
UPSIDE DOWN
ERIC CLAPTON
LAYLA
Nouja dat klinkt wel positief dus dan is het verder prima.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
familieverplichtingen, meerdere mensen om me heen, alles is anders geworden, maar ik laat zeker mijn gezicht zien, ik kan jullie en de sfeer hier echt niet missen
Ik zat ook te denken 'hoe moet ik dit lezen', maar daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doedezemaar heeft vluchtelingen in huis genomen?
Daar heb ik nog wel een plekje voor overquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vergeet je Ich bin wie du dan niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |