Die hoeft er echt niet per se in wat mij betreft...quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hopelijk staat Highways of My Life dit jaar wèl een keer in de lijst.
Echt wel! Ipv Adelequote:Op vrijdag 20 november 2015 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoeft er echt niet per se in wat mij betreft...
Ik heb het vorig jaar beloofd, dus ik Marianne staat er bij mij ook in.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tenminste nog een 3e stem voor Marianne..de rest laat het toch een beetje afweten tot nu toe..
Ik kan ook zo 500 nummers hebben die ik er liever in heb, dat is het meer. Er kan best een kutlied uit, dat zekerquote:
Helemaal geen punt. Wat is dat altijd voor geforceerd gedoe. De Top 2000 trekt een bepaald publiek en de DJ's zijn gewoon een weergave van de gemiddelde luisteraar. En voor iedereen die het niet aanstaat zijn er honderden andere zenders om naar te luisteren.quote:
Kun jij niet ieder jaar stemmen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:13 schreef peaceman het volgende:
mijn lijstje:
Deep Purple - Child in time
John Lennon - Imagine
Pink Floyd - Shine on you crazy diamond
Manic Street Preachers - A design for life
Talk Talk - Life's what you make it
Smiths - How soon is now
Bob Marley - Redemption song
Split Enz - Message to my girl
Beatles - I am the walrus
Rolling Stones - Gimme shelter
Marianne Rosenberg - Ich bin wie du
Earth & Fire - Seasons
Joe Jackson - Real men
David Bowie - Life on mars
Billie Holiday - Strange fruit
vrij keuzes:
Split Enz - Sugar & Spice
Arcade Fire - No cars go
Isely Brothers - Highways of my life
Waterboys - Don't bang the drum
Radiohead - Everything in its right place
Shocking Blue - Love Buzz
Franz Ferdinand - Ulysses
Big Country - In a big country
Nick Cave & The Bad Seeds - Into my arms
Fleet Foxes - Your protector
Deze opmerking slaat dus nergens op. Jij wil beweren dat er dus alleen blanke mannen naar Radio 2 luisteren? Want dat zeg je nu.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:12 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Helemaal geen punt. Wat is dat altijd voor geforceerd gedoe. De Top 2000 trekt een bepaald publiek en de DJ's zijn gewoon een weergave van de gemiddelde luisteraar. En voor iedereen die het niet aanstaat zijn er honderden andere zenders om naar te luisteren.
why?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun jij niet ieder jaar stemmen?
Omdat goed lijstje in het algemeen, Split Enz in het bijzonderquote:
na al die jaren zou je toch we moeten weten dat ik een goede smaak heb?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat goed lijstje in het algemeen, Split Enz in het bijzonder
Want er luisteren wel veel allochtonen naar? Of muziekliefhebbers?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Deze opmerking slaat dus nergens op. Jij wil beweren dat er dus alleen blanke mannen naar Radio 2 luisteren? Want dat zeg je nu.
Ja, want je maakt in het leven alleen onderscheid tussen blanke mannen en allochtonen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Want er luisteren wel veel allochtonen naar? Of muziekliefhebbers?
Waar is Don't bang the drum?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:38 schreef cafca het volgende:
Geprobeerd mijn lijst evenredig te verdelen over de jaren 50 t/m nu.
BUDDY HOLLY-THAT'LL BE THE DAY
THE KINKS-YOU REALLY GOT ME
THE WHO-PINBALL WIZARD
DAVID BOWIE-LIFE ON MARS
UNDERTONESTEENAGE KICKS
THE WATERBOYS-THE WHOLE OF THE MOON
TALK TALK-LIFE'S WHAT YOU MAKE IT
ROMANTICS-WHAT I LIKE ABOUT YOU
PULP-COMMON PEOPLE
THE CRANBERRIES-LINGER
THE KILLERS-SOMEBODY TOLD ME
EDITORS-PAPILLON
BLUE OYSTER CULT-DON'T FEAR THE REAPER
TORI AMOS-CORNFLAKE GIRL
PAOLO NUTINI-IRON SKY
Vrije keuzes:
GENE VINCENT-BE BOP A LULA
FRED NEIL-THE DOLPHINS
GORKI-MIA
LOVE-ALONE AGAIN OR
NOIR DESIR-LE VENT NOUS PORTERA
BILLY BRAGG-A NEW ENGLAND
SUFJAN STEVENS-CHICAGO
LITTLE FEAT-WILLIN'
ELLIOT SMITH-WALTZ #2
BEN SOLLEE-UNFINISHED
Ja eens met peacemanquote:
Heb ik ook al gedaan met nummers die laag staan of er niet in staanquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:46 schreef cafca het volgende:
Ook thirteen van Big Star vergeten. Misschien toch nog maar een lijstje maken ....
Het ging mij meer om de leeftijd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Deze opmerking slaat dus nergens op. Jij wil beweren dat er dus alleen blanke mannen naar Radio 2 luisteren? Want dat zeg je nu.
Ach, Billy staat er in ieder geval inquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:46 schreef cafca het volgende:
Ook thirteen van Big Star vergeten. Misschien toch nog maar een lijstje maken ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |