Godverdomme. Kunnen ze haar niet gewoon compleet negeren?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoor het al, ClaudiNEE komt torenhoog in de lijst te staan.

Ik zou liever op deze versie stemmenquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoor het al, ClaudiNEE komt torenhoog in de lijst te staan.

In welke volgorde staan Queen, Eagles en Led Zeppelin de Top 2000?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:16 schreef Spezza19 het volgende:
Hebben ze de Top 3 al bekend gemaakt? Is toch elk jaar hetzelfde. Kunnen ze net zo goed nu al zeggen.

Ja daarom. Wordt gelijk bekend gemaakt in welke volgorde die drie liedjes zullen staan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In welke volgorde staan Queen, Eagles en Led Zeppelin de Top 2000?
Nee, kort na beëindigen van de stemweek wordt dat bekend.

Tenminste nog een 3e stem voor Marianne..de rest laat het toch een beetje afweten tot nu toe..quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:39 schreef peaceman het volgende:
Zal vanavond ook even mijn lijstje posten... Twee nummers weten jullie trouwens al.

tuurlijk is 1 van mijn stemmen voor Marianne! Diaan stemt er ook nog wel op.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tenminste nog een 3e stem voor Marianne..de rest laat het toch een beetje afweten tot nu toe..

Wel degelijk een puntquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)eam---en-dat-in-2015

quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een feestje voor (blanke) mannen. Schandalig natuurlijk.
Nou, dat duurde nog best lang.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)eam---en-dat-in-2015

quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:28 schreef Fred_B het volgende:
26 keer Bløf in de voorkeuzelijst. Het is nog best lastig kiezen welke ik er dan uit moet laten.

øquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:28 schreef Fred_B het volgende:
26 keer Bløf in de voorkeuzelijst. Het is nog best lastig kiezen welke ik er dan uit moet laten.

Jammer passen er denk ik nog wel een stuk of 30 meer inquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:28 schreef Fred_B het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |