) blijft veelvuldig te horen
 ) blijft veelvuldig te horen 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]

Ik kan geen VI kijken door KPNquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, ik kijk twee dingen tegelijk

KPNquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan geen VI kijken door KPN
moet het doen met een laptopje vanavond.

Is ze afgevallen ja?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Shirma dik is?

Haar jurk kleedt in elk geval goed af.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Shirma dik is?

Er zat net al een duidelijke knip in, dus nee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ekgod.
Dit is niet live lijkt me?

Shirma had een halfuur geleden nog paarse lippen, dus ik vermoed van nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ekgod.

is afgelopen zaterdag opgenomen zei gerard van de weekquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ekgod.

mwah, lijkt me niet nodig, komt vast geen nieuw topic meer bijquote:

maar met welk nummer?quote:

One Step Ahead?quote:

Dat Mathijs zich binnen een half uur naar Hilversum kan verplaatsten .. OK. Maar als Shirma ook mee moet gaat dat niet lukkenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
is afgelopen zaterdag opgenomen zei gerard van de week

Deze was ook wel echt simpel voor Sef.quote:

Die ken ik niet volgens mij.quote:

Ga maar eens luisteren... tis een lekker weird nummerquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik niet volgens mij.

Ouder werk?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga maar eens luisteren... tis een lekker weird nummer

hebben ze nieuwer werk?quote:

Ik vind wel dat je, net als bij bijv Ultravox, twee perioden kunt onderscheiden. (roughly voor 1980 en na 1980)quote:

Thomas lag in bed zijn eigen boek te lezen jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef BoerBert het volgende:
Dat boek kwam nog langs in Jeuk, moest ze wel weten

1977quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je, net als bij bijv Ultravox, twee perioden kunt onderscheiden. (roughly voor 1980 en na 1980)

da's wel wat technischer inderdaad, maar daar ken ik geen losse nummers van. Plaat wel een aantal keer op gehad zo tussendoorquote:

dit nummer is het zeker waard, al is het even wennenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
da's wel wat technischer inderdaad, maar daar ken ik geen losse nummers van. Plaat wel een aantal keer op gehad zo tussendoor

Ik wilde inderdaad hetzelfde zeggen. Typisch.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
john mayer, onbegrijpelijk zijn populariteit bij de 3fm djs voor mij althans

Goede jonge gitarist hoor, samen met Ed Sheeran, de beste jonge gitaristen van een nieuwe generatie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
john mayer, onbegrijpelijk zijn populariteit bij de 3fm djs voor mij althans

Ja maar het is zo jammer dat hij weinig met zijn gitaarcapaciteiten doetquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goede jonge gitarist hoor, samen met Ed Sheeran, de beste jonge gitaristen van een nieuwe generatie.

Nouja, You Can't Always Get What You Want zeggen we dan maar hequote:

Ed Sheeran.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goede jonge gitarist hoor, samen met Ed Sheeran, de beste jonge gitaristen van een nieuwe generatie.

Netjes mex.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, You Can't Always Get What You Want zeggen we dan maar he

Zie je denk ik voornamelijk op concerten waar hij vrij kan spelen. Op platen merk ik het ook weinig, maar zijn solo's zijn best goed als hij wilt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar het is zo jammer dat hij weinig met zijn gitaarcapaciteiten doet

Qua gitaarspel vind ik dat ook overdreven, die vind ik qua nummers dan eigenlijk wel weer wat onderscheidender.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef BoerBert het volgende:
Ik zal wel wat missen maar Ed Sheeran komt toch niet in de buurt bij John?

Andere genre, meer singer songwriter.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef BoerBert het volgende:
Ik zal wel wat missen maar Ed Sheeran komt toch niet in de buurt bij John?

Ik zou zeggen, een verbeterde versiequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:03 schreef StephanL het volgende:
Gerard WTF, we hebben nu al de winnaar van de quiz en een opvolger van Leo Blokhuis

Shirma en geen reet in één zin.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze 2 zijn wel aan elkaar gewaagd hoor, ook omdat Shirma er geen reet van kan

Sorry, een kleine nuance aan toegevoegd, zie vervangerquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, een verbeterde versie

. Die Shirma is letterlijk en figuurlijk beeldvulling.
 . Die Shirma is letterlijk en figuurlijk beeldvulling.

Mooi dat je de ironie van mijn post inziet.quote:

De Kraaiquote:

. Vanmiddag op gestemd
 . Vanmiddag op gestemd

Bryan Adams heeft wat mij betreft ook wel een hoop rommel gemaakt.quote:

Ik heb erop gestemd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:08 schreef peaceman het volgende:
Weinig mensen tot nu toe die op Marianne Rosenberg stemmen

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |