En dan klagen ze dat er te weinig vrouw zit bij de top 2000.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:53 schreef DrDentz het volgende:
20:30 Top 2000 Quiz op NPO 3 met Matthijs, Don Leo, en Shirma.
Shirma telt voor tien.quote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan klagen ze dat er te weinig vrouw zit bij de top 2000.
Die zal wel goedkoop zijnquote:Op maandag 23 november 2015 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Hey, Peter Vandermeersch in de uitzending. Heeft ie een 10-rittenkaart bij DWDD ?
Bedankt dat je het nog even uitlegt voor de mensen die wat minder snel van begrip zijn.quote:
En vanavond Klaver en Didi bij Pauw. Die hebben maar een jaarabonnement.quote:Op maandag 23 november 2015 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Hey, Peter Vandermeersch in de uitzending. Heeft ie een 10-rittenkaart bij DWDD ?
In het ANTILINKS-territorium is dat best handig.quote:Op maandag 23 november 2015 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedankt dat je het nog even uitlegt voor de mensen die wat minder snel van begrip zijn.
Twee voor de prijs van 1. Was Klaver donderdag ook al niet bij Pauw ? Veel aandacht voor een splinterpartijtje.quote:Op maandag 23 november 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En vanavond Klaver en Didi bij Pauw. Die hebben maar een jaarabonnement.
Buiten dat die snotneus bij een splinterpartijtje zit, doet hij het volgens mij best aardig in de peilingen. Veertien zetels dacht ik.quote:Op maandag 23 november 2015 19:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van 1. Was Klaver donderdag ook al niet bij Pauw ? Veel aandacht voor een splinterpartijtje.
Splinterpartijtje was een beetje gechargeerd maar verhoudingsgewijs krijgt ie erg veel aandacht.quote:Op maandag 23 november 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten dat die snotneus bij een splinterpartijtje zit, doet hij het volgens mij best aardig in de peilingen. Veertien zetels dacht ik.
Laat zat er iemand van de NVU, die halen vijf stemmen. Wat dat betreft mag Klaver er nog wel een paar keer extra zitten.quote:Op maandag 23 november 2015 19:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van 1. Was Klaver donderdag ook al niet bij Pauw ? Veel aandacht voor een splinterpartijtje.
Zeker met je eens.quote:Op maandag 23 november 2015 19:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Splinterpartijtje was een beetje gechargeerd maar verhoudingsgewijs krijgt ie erg veel aandacht.
Ho ho, de NVU stemt overwegend op de SP!quote:Op maandag 23 november 2015 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laat zat er iemand van de NVU, die halen vijf stemmen. Wat dat betreft mag Klaver er nog wel een paar keer extra zitten.
Broer van Emile Schelvis ?quote:Op maandag 23 november 2015 19:13 schreef Jivis het volgende:
TELL ME WHERE THE BOMB IS!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Het terreurniveau in Brussel blijft op vier
Brussel wordt juist met de dag meer een prestigestrijd.quote:Op maandag 23 november 2015 19:17 schreef Pedroso het volgende:
Ik zou als terrorist gewoon in Brugge of Antwerpen toeslaan. Alle politie agenten en soldaten zitten in Brussel dus vrij spel.
Goeie.quote:
Omdat hij uit Canada komt geloof ikquote:Op maandag 23 november 2015 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Waarom praat hij alsof hij vorig jaar vanuit Amerika naar Nederland is geëmigreerd?
Ze hebben geprobeerd een soort VI-achtig praatprogramma over schaatsen te maken (met o.a. Hulzebosch en vd Burg). Binnen een seizoen was het van de TV.quote:Op maandag 23 november 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Is lullen over schaatsen gewoon niet heel eentonig?
Dat was zo'n gigantische flopshow, man man manquote:Op maandag 23 november 2015 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben geprobeerd er een soort VI-achtig praatprogramma over schaatsen te maken (met o.a Hulzebosch en vd Burg). Binnen een seizoen was het van de TV.
Nee, van zichzelf is het echt een plank.quote:Op maandag 23 november 2015 19:33 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Adele echt zo'n dikke reet of hoort dat bij de camouflage ?
Weet dat ze niet slank is maar ze is er niet magerder op geworden.quote:Op maandag 23 november 2015 19:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, van zichzelf is het echt een plank.
Doe maar niet.quote:Op maandag 23 november 2015 19:35 schreef Tagliano het volgende:
Morgen de hele TVDD in het teken van Maxim graag
quote:Op maandag 23 november 2015 19:35 schreef Tagliano het volgende:
Morgen de hele TVDD in het teken van Maxim graag
quote:Dinsdag: hele uitzending in het teken van Frank Sinatra!
Oh verrek ik zag iets voorbijkomen op twitter en ikdacht dat het zou gaan over The Voice of Hollandquote:
Je verwacht het nietquote:Op maandag 23 november 2015 19:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gremdaat komt niet als Gremdaat.
Je kunt ook Masterchef kijkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef Tagliano het volgende:
Bij gebrek aan andere programma's toch even lekker meepakken
Dit is de besre show in tijdenquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef Tagliano het volgende:
Bij gebrek aan andere programma's toch even lekker meepakken
Meh dan moet ik er echt in het begin in vallenquote:
Niks mis met Sinatraquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de besre show in tijden
Zo klinkt het als een lollige gimmick ipv een prachtig gezongen chanson iddquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:07 schreef Mani89 het volgende:
Is dat niet bij wet verboden, dat Moke liedjes van Sinatra zingt?
Vind ik wel een beetje goedkoop afgeschreven door de indiescene, zo slecht was die eerste plaat niet.quote:
Ja dat ging best goed, totdat hij dood ging.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:09 schreef DrDentz het volgende:
Sinatra's carriere was best lang. +/- 1935 tot +/- 1995.
Z'n topjaren corelleerden wel aardig met Elvis eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:09 schreef DrDentz het volgende:
Sinatra's carriere was best lang. +/- 1935 tot +/- 1995.
Elvis, jaren 50, top. Daarna al die soundtracks, vreselijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Z'n topjaren corelleerden wel aardig met Elvis eigenlijk.
Kan weinig van Elvis noemen wat ik graag opzet. Maar dat soundtrackmateriaal kon juist sinatra gewoon beter.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Elvis, jaren 50, top. Daarna al die soundtracks, vreselijk.
Onterecht, zijn nederlandse materiaal is briljantquote:
Ik ben wellicht niet geheel objectief aangezien alle Franstalige chansonniers wat mij betreft tegen de muur mogen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onterecht, zijn nederlandse materiaal is briljant
Had simatra zelf even ingehuurd..quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:20 schreef Tagliano het volgende:
Waarom moet er gezongen worden eigenlijk?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:21 schreef Martinello het volgende:
Tony Bennett en Lady Gaga zongen dit ook goed veel beter.
Was dat minder geweest?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had simatra zelf even ingehuurd..
Ghehe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik kende die hele Sinatra niet maar deze uitzending heeft mij overtuigd dat ik niks heb gemist.
Is ook niks voor jou, jij hebt vast meer met 1Dquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik kende die hele Sinatra niet maar deze uitzending heeft mij overtuigd dat ik niks heb gemist.
Dat is het probleem ook, ze doet haar best. Was het maar gewoon goedquote:
Gooi elvis maar weg, missen we niks aanquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Elvis en Sinatra wist ik het wel.
Gewoon allebei tegelijk toch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Als ik moest kiezen tussen Elvis en Sinatra wist ik het wel.
Always On My Mind is ook beter gecovered door de Pet Shop Boys dan door Elvis.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gooi elvis maar weg, missen we niks aan
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Lekker roken voor de camera, waar is de tijd gebleven..
Hij zal wel iets vervelends hebben gezegd over de greppel van Dieuwke.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Een uitzending over Sinatra en dan Hans Teeuwen niet uitnodigen![]()
Dieuwke is een greppelheksquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zal wel iets vervelends hebben gezegd over de greppel van Dieuwke.
Lekker aan de wijn?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
Lekker muzakje, ik doezel helemaal weg.
Hij heeft sowieso uitspraken gedaan die bij de Vara niet zo goed vallen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zal wel iets vervelends hebben gezegd over de greppel van Dieuwke.
Uit zijn mond waren die uitspraken niet nieuw.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso uitspraken gedaan die bij de Vara niet zo goed vallen.
Prikwater of plat water?quote:
Volgend jaar 25 jaar, die schrijven we opquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Het is vandaag wel de sterfdag van Freddie Mercury, eigenlijk had dit een Kwien uitzending moeten zijn.
Dat hebben alle buitenlandersquote:
Ik kan ook alleen maar aan Gremdaat denken als ik hem hoorquote:
Afgelopen vrijdag nog, bij Pauw. Niet op het podium weliswaar maar wel in beeld.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:47 schreef Joezi het volgende:
inderdaad je ziet den rocksterren nooit meer paffen op het podium
Bert is Ernie vandaagquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen maar aan Gremdaat denken als ik hem hoorOf aan Bert (of Ernie, haal die 2 altijd door elkaar).
Bert en Groverquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen maar aan Gremdaat denken als ik hem hoorOf aan Bert (of Ernie, haal die 2 altijd door elkaar).
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Vannacht maar weer kijken dan, herhaling.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:51 schreef Joezi het volgende:
Dit was het al, ik ben er verdomme net@#$
Kom je dan ook weer in het topicquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vannacht maar weer kijken dan, herhaling.
quote:Ali Niknam, die eerder de grote domeinnaam- en webhostingprovider TransIP opzette, heeft nu BunQ ontwikkeld. Het bedrijf wil vooral geen bank genoemd worden. Het is een IT-bedrijf met een bankvergunning. Met de nieuwe betaalapp kun je eenvoudig de kosten met je vrienden delen. Banken hebben er een nieuwe concurrent bij. Bedrijven als Spotify, Uber en AirBnB hebben verschillende sectoren al ontwricht. Welke invloed zal BunQ hebben op de huidige bankensector?
Vanaf 3 december draait de film ‘Pawn Sacrifice’ in de bioscoop. Deze film vertelt het waargebeurde verhaal over schaaklegende Bobby Fischer. Tijdens de Koude Oorlog speelt Fisscher (een rol van Tobey Maguire) een legendarische schaakwedstrijd tegen de Russische Boris Spassky. Met Nick Schilder, Ambassadeur van de Schaaksport, praten we vanavond over schaakicoon Bobby Fischer.
Jan Mulder geeft zijn maandelijkse 'Top 5 ergernissen'. Elke maand verzamelt Mulder die zaken die hem in de media opvielen en die hem - op zijn zachtst gezegd - irriteerden.
Na uitverkochte shows in Amerika dit jaar kreeg de Londense band Wolf Alice enthousiaste reacties en werden ze uitgeroepen tot ‘Artists to Watch 2015’. Het debuut-album kwam in juni dit jaar uit. Eerder werd de band verkozen tot ‘Best Breakthrough Artist’ bij de UK Festival Awards en werden ze één van de iTunes ‘Artists for 2014’. Deze maandag kwam de nieuwst videoclip van Wolf Alice uit: ‘Freazy’. Vanavond zijn ze in ons eigen kikkerlandje en spelen ze bij DWDD!
Vandaag een gedicht van Nico Dijkshoorn. Bekijk al zijn gedichten op onze overzichtspagina.
Tafeldame: Halina Reijn
Zal ze ook acteren tijdens het wippen ?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Halina Reijn, die acteert altijd als ze thee drinkt.
Alleen dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Halina Reijn, die acteert altijd als ze thee drinkt.
Ze moeten de gages van Marc-Marie en Peter R. etc. ook betalen he.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:07 schreef Tagliano het volgende:
We krijgen bij de NPO ook al reclamebreaks?
Ik kan die rotkop echt niet meer zienquote:Op woensdag 25 november 2015 19:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal ze ook acteren tijdens het wippen ?
Ik kijk het nog even aan.quote:
Ach ja hebt mensen nodig om de daadwerkelijke innovatie te trivialiseren.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een nutteloze app.
Opwinding om niets.
Maar uiteraard moet er gedaan worden alsof er een nieuwe Steve Jobs aan tafel zit (die overigens ook ernstig overschat is).
Zal Geert nog komen en een leuke grap vertellen ?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb het idee dat ik naar Harry Mens zit te kijken. Business Class.
Ja, Geertquote:Op woensdag 25 november 2015 19:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal Geert nog komen en een leuke grap vertellen ?
quote:Op woensdag 25 november 2015 19:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met blendle, gebruiken mensen dit?
Daar maak je niet direct over toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 19:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dat met die app bestond al langer. Het heet wiebetaaltwat
Zeker.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik zelf niet, maar ze timmeren aardig aan de weg in o.a. Duitsland en de VS.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik heb niet eens een smartphonequote:Op woensdag 25 november 2015 19:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Nee maar dat zou ik ook niet willen, wil graag controle houden over m'n geldquote:Op woensdag 25 november 2015 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar maak je niet direct over toch?
Ik bedoel, dat doet de app niet voor je
Dan moet je die app lekker laten voor wat het is denk ikquote:Op woensdag 25 november 2015 19:27 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee maar dat zou ik ook niet willen, wil graag controle houden over m'n geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |