En dan klagen ze dat er te weinig vrouw zit bij de top 2000.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:53 schreef DrDentz het volgende:
20:30 Top 2000 Quiz op NPO 3 met Matthijs, Don Leo, en Shirma.
Shirma telt voor tien.quote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan klagen ze dat er te weinig vrouw zit bij de top 2000.
Die zal wel goedkoop zijnquote:Op maandag 23 november 2015 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Hey, Peter Vandermeersch in de uitzending. Heeft ie een 10-rittenkaart bij DWDD ?
Bedankt dat je het nog even uitlegt voor de mensen die wat minder snel van begrip zijn.quote:
En vanavond Klaver en Didi bij Pauw. Die hebben maar een jaarabonnement.quote:Op maandag 23 november 2015 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Hey, Peter Vandermeersch in de uitzending. Heeft ie een 10-rittenkaart bij DWDD ?
In het ANTILINKS-territorium is dat best handig.quote:Op maandag 23 november 2015 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedankt dat je het nog even uitlegt voor de mensen die wat minder snel van begrip zijn.
Twee voor de prijs van 1. Was Klaver donderdag ook al niet bij Pauw ? Veel aandacht voor een splinterpartijtje.quote:Op maandag 23 november 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En vanavond Klaver en Didi bij Pauw. Die hebben maar een jaarabonnement.
Buiten dat die snotneus bij een splinterpartijtje zit, doet hij het volgens mij best aardig in de peilingen. Veertien zetels dacht ik.quote:Op maandag 23 november 2015 19:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van 1. Was Klaver donderdag ook al niet bij Pauw ? Veel aandacht voor een splinterpartijtje.
Splinterpartijtje was een beetje gechargeerd maar verhoudingsgewijs krijgt ie erg veel aandacht.quote:Op maandag 23 november 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten dat die snotneus bij een splinterpartijtje zit, doet hij het volgens mij best aardig in de peilingen. Veertien zetels dacht ik.
Laat zat er iemand van de NVU, die halen vijf stemmen. Wat dat betreft mag Klaver er nog wel een paar keer extra zitten.quote:Op maandag 23 november 2015 19:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van 1. Was Klaver donderdag ook al niet bij Pauw ? Veel aandacht voor een splinterpartijtje.
Zeker met je eens.quote:Op maandag 23 november 2015 19:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Splinterpartijtje was een beetje gechargeerd maar verhoudingsgewijs krijgt ie erg veel aandacht.
Ho ho, de NVU stemt overwegend op de SP!quote:Op maandag 23 november 2015 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laat zat er iemand van de NVU, die halen vijf stemmen. Wat dat betreft mag Klaver er nog wel een paar keer extra zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |