Hulde dan voor haarquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:13 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Gewoon een klein bericht voor alle wilde zwijnen die besluiten zich islamist, antichrist, jihadist, pianist, (...) te noemen om hun misdaden te plegen. Zijn jullie nu aardig, laten jullie ons met rust? We zijn moe, het is al moeilijk hier in Europa te leven. Het is ook goed om alle haat tegen ons te doen wederkeren (sarcastisch). Het begint natuurlijk ook een beetje te vermoeien. Dus bedankt voor het kiezen van een andere religie.
Zoiets zegt ze.
Ja, okee, ben half Francofiel, en versta bijv. Hollande gewoon letterlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Af en toe pauzeren, laten doordringen wat ze zegt, en dan gaat het wel. Geen Fransoos, wel Francophile
Nee, ze wil niet dat ze het doen uit naam van haar geloof. Dat zegt ze.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:21 schreef mootie het volgende:
Dus 'dat gestoorde wijf met die rotkop, aan de heroïne' spreekt zich uit tegen de aanslagen?
Ja, okee, maar dat geduld heb ik dus niet, denk dan weer dat ik het ook wel versta, maar dat is, gebleken ook in Parijs steeds weer, een beetje ijdele hoop.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is ook een beetje op te maken uit de reactie's eronder. Tenminste die geven een redelijke aanvulling.
Trouwens best triest, loop jij ook door als iemand in nood is?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al, gezien het deel wat ik kon vertalen. Maar durfde het hier niet te zeggen, aangezien ze keihard afgemaakt werd.
Franse presidenten hebben inderdaad de neiging lekker traag en met pauzes te spreken, totdat ze gaan debatteren op tvquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, ben half Francofiel, en versta bijv. Hollande gewoon letterlijk.
Is dit niet gewoon een random meisje?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:28 schreef empa1010 het volgende:
Dan is de vraag: wat deed ze in dat pand?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:13 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Gewoon een klein bericht voor alle wilde zwijnen die besluiten zich islamist, antichrist, jihadist, pianist, (...) te noemen om hun misdaden te plegen. Zijn jullie nu aardig, laten jullie ons met rust? We zijn moe, het is al moeilijk hier in Europa te leven. Het is ook goed om alle haat tegen ons te doen wederkeren (sarcastisch). Het begint natuurlijk ook een beetje te vermoeien. Dus bedankt voor het kiezen van een andere religie.
Zoiets zegt ze.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ze kan wel in de OP volgens mij
?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:28 schreef empa1010 het volgende:
Dan is de vraag: wat deed ze in dat pand?
Ja. prutsers zijn het.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zouden die terroristen geen plattegrond gehad hebben van dat pand? Wederom knullig om in een doodlopende gang te eindigen.
Puike vergelijkingquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Trouwens best triest, loop jij ook door als iemand in nood is?
Ja, wrs dat je Rutte ook wel verstaat als in Bamoko Nederlands studeert op de universiteit, maar dat het net weer wat moeilijker ligt als je mijn buurvrouw aanhoort, als je hier dan bent in het kader van je bachelor studie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:28 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Franse presidenten hebben inderdaad de neiging lekker traag en met pauzes te spreken, totdat ze gaan debatteren op tv
Ja, ik weet wat ze zei maar hou mijn mond... Dat werd toch ook direct gevraagd, omdat niemand het kon verstaan?quote:
Ik vermoedde het, maar wachtte met mijn oordeel geven totdat ik werkelijk wist wat ze zei. In tegenstelling tot enkele andere users.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat ze zei maar hou mijn mond... Dat werd toch ook direct gevraagd, omdat niemand het kon verstaan?
Uit de reactie's was wel op te maken dat ze het niet eens was met de terroristen.
Dat ze nogal raar uit haar ogen kijkt en lichtelijk agressief overkomt, tja
ja ze was in dat pand en werd onder het puin gevonden -haar naam is Hasna Ait Boulahcenquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
?
Zat ze in dat pand dan?
Is toch gewoon een vrouw uit Frankrijk?
Ze vraagt of ze het willen doen uit naam van een ander geloof...quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoedde het, maar wachtte met mijn oordeel geven totdat ik werkelijk wist wat ze zei. In tegenstelling tot enkele andere users.
Puin was trouwens van een ingestorte vloer van die explosie, die kerels hadden zich verstopt onder een berg wasgoed.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja ze was in dat pand en werd onder het puin gevonden -haar naam is Hasna Ait Boulahcen
Juist daarom zou het een streven moeten zijnquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet ook niet je streven zijn. Je kan de Moslims beter te vriend houden. Over 50 jaar hebben zij het voor het zeggen in West-Europa.²
ik denk niet dat ze het zo bedoeldquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze vraagt of ze het willen doen uit naam van een ander geloof...
Een slachtoffer dus?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja ze was in dat pand en werd onder het puin gevonden -haar naam is Hasna Ait Boulahcen
Maar verder vond ze de aanslagen harstikke gezellig en een perfect plan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze vraagt of ze het willen doen uit naam van een ander geloof...
Cowgirl werd ze genoemd. Omdat ze een partygurl was met een hoedje op. Toch lullig dat haar ruggengraat op een Franse politiewagen terecht is gekomen. Ik ben benieuwd hoe dat kan. Is er cohersie gebruikt?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar verder vond ze de aanslagen harstikke gezellig en een perfect plan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |